Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'PSV schrikt van salaris Corona en denkt aan sensatie Heerenveen'

Laatste update:

PSV rekent op een vertrek van Memphis Depay en is druk op zoek naar een opvolger. Jesús Manuel Corona is een veel genoemde kandidaat, maar de kans dat de linksbuiten van FC Twente naar Eindhoven zal komen, is volgens het Algemeen Dagblad niet groot. Het aantrekken van Corona zou namelijk behoorlijk prijzig worden, gezien zijn vraagprijs en salariswensen.

/

Twente vraagt naar verluidt vier tot zes miljoen euro voor Corona, die in Enschede iets minder dan een miljoen euro per jaar verdient en zeker niet wil inleveren. Met dit salaris zou de 22-jarige Corona direct een van de grootverdieners worden bij PSV en de kampioen van Nederland lijkt daarom naar alternatieven te kijken. Sam Larsson van sc Heerenveen schijnt in beeld te zijn.

In de Zweedse media werd de 22-jarige Larsson al eens aan PSV gelinkt en Voetbal International heeft nu ook begrepen dat de aanvaller in beeld is bij de Brabanders. Heerenveen vraagt echter ook voor hem een behoorlijke transfersom, aangezien Larsson nog een contract voor ruim drie jaar heeft. Net als Corona zou de Zweed zo'n zes miljoen euro moeten kosten.

De salariswensen van Larsson liggen wel een stuk lager dan die van Corona en dus wordt PSV aan het denken gezet. Larsson maakt in zijn eerste seizoen in Nederland indruk, met acht goals en vijf assists. "En dat terwijl hij ook een paar maanden geblesseerd was", zegt technisch directeur Hans Vonk. "Sam is voor iedere club een uitstekende speler, dus ook voor de top in Nederland."

Denk je dat Sam Larsson een goede opvolger voor Memphis Depay kan zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De scouting van Heerenveen is ongeã«venaard in nederland. Heel knap dat ze altijd zulke spelers tevoorschijn toveren

6 mei 2015 om 08:23

Deze jongen speelt een half jaar leuk. Lijkt me een Sulejmani gevalletje alleen dan 10 miljoen euro goedkoper.
Narsingh komt ook tekort voor Psv, kortom ik weet het niet zo met die Heerenveen vleugels.

6 mei 2015 om 08:39

Manu beter? Ik vind het een prachtige vent, maar het is echt typisch blind paard. Uit puur opportunisme schopt hij er wel eens wat in, maar is een type Cissé. Hij is vooral heel snel.

JPB gaat verwacht ik weg. Dat vind ik erg jammer (zie mijn CE rechts in je beeldscherm )

Maar Larsson heeft een goede dribbel en een prima techniek. kan ook een balletje voorzetten. Is goed in kleine ruimtes (manu en Bilal zijn goed in counters omdat ze op snelheid spelen). Dat soort technisch begaafde spelers missen we enorm bij Feyenoord.

6 mei 2015 om 08:44

Ik vind Manu echt beter ja. Ik vind Manu echt onderschat. Je hebt gelijk hij is een blind paard, maar hij gaat voor iedere meter. Zo een speler is altijd handig om erbij te hebben vind ik.
Die Larsson lijkt meer op een aanvallend ingestelde middenvelder die ff op de vleugel staat. Doet me denken aan Fischer bijvoorbeeld. Sterker nog kwa speelstijl lijken ze op elkaar vind ik.

Wel heb je gelijk, zeer jammer dat JPB weggaat. Ik ga je CE maar lezen.

6 mei 2015 om 08:50

Als Psv verstand heeft kopen ze Berghuis! en in ruil voor Jozefzoon naar Az dat zou geen slechte deal zijn voor beide!

6 mei 2015 om 09:05

Nee nee jozefzoon niet inruilen. Zo'n speler moet je altijd achter de hand hebben. Ideaal om in de 60e minuut in te brengen. Zie je wel dit seizoen tegen ajax uit en feyenoord thuis!

6 mei 2015 om 09:13

Inderdaad. Zo lang Jozefzoon tevreden is met zijn rol, moet je hem er bij houden. Ideale buitenspeler om in te brengen als de backs van de tegenstander moe zijn. Technisch goed genoeg om zijn snelheid optimaal te benutten en redelijk cool voor de goal.

@oranje88
Ik begrijp dat Feyenoord-supporters helemaal weg zijn van Manu. Hij scoorde dit seizoen een paar belangrijke goals en levert altijd veel strijd. Maar een goede voetballer is het natuurlijk niet. Deze Larsson, maar ook een Berghuis, zijn natuurlijk voetballend echt een stuk beter en daardoor completer.

Manu profiteert bij Feyenoord optimaal van zijn werklust en de 'chaos' die Feyenoord vaak op het veld creëert door hun speelstijl.

6 mei 2015 om 09:15

en toch zie ik ze Jozefzoon wel verkopen! zeker omdat jullie die miyahi hebben die ook speelminuten heeft gemaakt! die gaat dan achter Narsingh! en misschien halen jullie die jongen van groningen wel als vervanger voor depay!

6 mei 2015 om 09:26

@hoppa!

Ik vind dat je goed inzicht hebt in de speelstijl van Feyenoord. Achterin is het prima voetbal, maar voorin doe ze maar wat. Dat levert inderdaad chaos op en daar kunnen kazim en manu af en toe van profiteren. Maar het is ronduit belabberd om naar te kijken en het levert niet veel goals op. Feyenoord was vorig seizoen nog een van de meest scorende teams. Nu een van de minst scorende (die bovenin meedoen). Het is een en al opportunisme. Ik heb maar een aantal mooie goals gezien en die kwamen allemaal toen Boetius en Achahbar in het veld stonden. Verder zijn er maar heel weinig goed uitgespeelde aanvallen. Veel rommelgoals e.d.

6 mei 2015 om 09:47

''hij werkt zo hard''. Dat zeg je altijd over spelers die op een ander gebied een hele hoop te kort komt. Manu is een blind paart dat in een seizoen 5 leuke dingen doet. Dat is toch helemaal niet goed genoeg voor de Nederlandse top?

En ik geef toe als Psv-supporter dat ik me dood erger aan Narsingh. Maar toch weer mooi 10 assists en 5 goals..

6 mei 2015 om 09:56

Als er één een geweldige situatie heeft om te voetballen bij psv is het jozefzoon wel eh. Die jongen is zonder enkele druk gekomen bij psv en kan toch nooit tegenvallen, puur om het feit dat er geen verwachtingen zijn. En zo gaat hij met zijn team de cl in, geweldig toch om dan je minuten mee te kunnen pakken, zo niet, ook mooi zal hij denken haha.

6 mei 2015 om 09:58

Klopt ook wel, Larsson mist wat diepgang en is van nature meer een 10 of middenvelder in 4-4-2. Hij raakt echter wel meer en meer gewend aan het spelen op de flank, dat heeft hij laatst ook wel gezegd.

6 mei 2015 om 12:36

Camiel mihaichy speelt bij twente? In het vorige topic zag ik je ook al onwaarheden typen.. zoek iets op voordat je het typt misschien want zo wordt je niet serieuzer genomen.

6 mei 2015 om 12:50

1. ik schrijf geen dingen die niet waar zijn 2. er is een jeugdspeler die miyahi ofzo heet! elke psv liefhebber begrijpt toch hopelijk wel
wie ik bedoel! 4. ik heb het opgezocht maar de psv site ziet er voor
mij onduidelijk uit dus kom ik er niet achter de goede acternaam

6 mei 2015 om 13:00

Mohammed Rayhi?

6 mei 2015 om 13:40

jaa! idd die! sorry voor de verkeerde spelling maar het is een links buiten toch? of heb ik verkeerd op zitten letten bij wedstrijden van jong psv?

6 mei 2015 om 15:04

Rayhi kan inderdaad op linksbuiten spelen maar die jongen is nog lang niet klaar voor het 'grote' Psv.

6 mei 2015 om 09:18

Ik had gehoopt dat Ajax hem zou halen en Kishna de bank op zou jagen

6 mei 2015 om 10:09

Waarom? Wij hebben met Fischer een identieke speler. We kunnen denk ik eerder opzoek naar een snelle vleugel die verdomd goed is in de omschakeling. Hoe vaak laten we namelijk omschakel momenten onbenut? Zonde!

6 mei 2015 om 14:34

Ja omschakelen doen we in wandeltempo. Fischer was ik al een beetje vergeten. Maar die kan niet alle wedstrijden draaien. De grote vertrager Andersen kan deze rol niet invullen. Dus mocht Kishna gaan dan moet je backup halen

6 mei 2015 om 07:46

Die Larsson is een uitstekende voetballer voor Psv als vervanger voor Memphis. Ze hoeven niet verder te kijken.

6 mei 2015 om 07:52

Narsingh leek ook een prima aanvaller....maar is ook te licht voor psv....psv is een stap hoger en psv heeft behoefte aan een zekere factor in de aanval...

6 mei 2015 om 08:02

De vraag is dan alleen wie dit wel zijn? Zekerheidjes in Nederland zijn er niet. Zekerheidjes uit het buitenland zijn vaak duur of het moet een huurling worden.

Ik vind dit een geweldige speler. Mooie dribbel, lef in zijn spel en overzicht. Is dit een zekerheid? Nee, zeker niet. De stap naar de top van Nederland blijkt voor veel spelers een grote stap. Kijk Narsingh nu en Bilal in zijn eerste jaar. Ik denk dat als PSV deze jongen haalt, Bergwijn als back-up, een goede invulling volgend jaar heeft voor de linksbuiten. Is het CL niveau? Nee, maar wie zijn dat wel?

6 mei 2015 om 08:26

En Narsingh deed het toch echt stukken beter bij Heerenveen dan deze jongen.
In de omschakeling is PSV dan sws verzwakt (zonder Memphis en Wijnaldum) vervangers waarschijnlijk Propper en deze jongen. Totaal andere type spelers.

6 mei 2015 om 08:58

PSV moet gewoon Larsson en Corona halen (of in iedergeval twee buitenspelers). Drie buitenspelers (inclusief Jozefzoon) is gewoon te weinig als je ook CL wilt spelen.
Daarnaast moet PSV echt Bjelland van Twente halen, vooral als Rekik en Isimat weggaan. Je hebt dan gelijk een van de meest ervaren eredivisie verdedigers.

6 mei 2015 om 09:15

@atija

Narsingh is ook een prima aanvaller. Was dit jaar bij exact evenveel doelpogingen betrokken als Depay. Exact even dreigend dus. Het eenzijdige beeld dat mensen hebben van Narsingh die geen man voorbij komt, slaat nergens op.

Hij mist alleen het vertrouwen en de finesse om die laatste pass te maken of om de bal tegen het net te krijgen. Maar hij is dit seizoen wel steeds beter gaan spelen, ik heb hoop dat hij volgend jaar definitief doorbreekt bij Psv.

6 mei 2015 om 10:30

Inderdaad. Narsingh wordt nu wel erg onderschat. Aardige stats met zoals gezegd 10 assists en 5 goals en is hoe dan ook altijd dreigend. Zie hem volgend seizoen nog wel hogere stats halen, want hij speelt de laatste wedstrijden steeds beter.

6 mei 2015 om 10:34

Narsingh heeft wel meer gespeeld bij ons dan Larsson hoor. En bovendien gaf Narsingh ballen op Dost die er alles in schoot. Uth wil nog wel eens lansen missen. Ik vind Larsson wel beter dan Narsingh bij ons toen.

6 mei 2015 om 10:39

Naah Bejland halen dat word euhm niet. We zouden geintreseerd zijn in Reyes en Salcedo vooral die eerste is velen malen beter da. Bejland of hoe je dat ook schrijft.

6 mei 2015 om 18:53

Ik ben blij dat ze afhaken van Corona, want dat zou nog een veel betere vervanger voor Memphis zijn..

Zou hier echt raar van opkijken als dit gebeurt. Dabkzij de tranfsers van Finbogasson, ziyech, bilal en sinkgraven is er even geen noodzaak meer, ook niet aangezien die een langlopend contract heeft. Gaat volgend jar waarschijnlijk alleen in waarde stijhrn dus denk dat die blijft.

6 mei 2015 om 10:37

Ik vind dat Heerenveen 10 miljoen moet vragen, juist omdat er geen noodzaak is. Nog 3 jaar contract, en van Sinkgraven hebben we aardig wat geld gekregen. Ik zou het als supporter ook wel eens leuk vinden als een publiekslieveling wat langer dan een jaar bij ons in de basis speelt.

Ik mag toch hopen dat we Sam niet verkopen dit seizoen. Die gaat nog veel beter worden en wordt dan alleen maar meer waard.
Verkopen is ook helemaal niet nodig. Er is al goed verkocht en als we Uth, Nordfeld en Otigba een beetje leuk verkopen dan is er genoeg ruimte voor twee versterkingen.

Miljoen per jaar, ome joop was echt volledig de weg kwijt..

6 mei 2015 om 08:11

Zat ik net ook al aan te denken. Echt te zot voor een club als FC Twente zulke bedragen te betalen voor spelers. Is toch gewoon duidelijk dat het bestuur wanbeleid heeft gevoerd en een te grote gok heeft genomen?!

6 mei 2015 om 08:50

Die man deugt voor geen meter. Maar dat hebben ikzelf en meerdere andere mensen hier al jaren verkondigd. Omdat we al meer dan 10 jaar van insiders weten hoe hij te werk gaat en met mensen omgaat.

6 mei 2015 om 13:00

Daarom is die puntenaftrek ook zo terecht en zouden ze eigenlijk ook volgend seizoen met aftrek moeten beginnen. Die club leefde boven zijn stand, als je Corona al bijna een miljoen gaat geven. Ze hebben gewoon spelers gehaald die ze eigenlijk niet konden betalen.

6 mei 2015 om 13:12

Je kunt een club toch moeilijk straffen met puntenmindering door wat een al opgestapte megalomaan in het verleden heeft gedaan?
Wanneer Twente zich nu aan de regels houdt, lijkt er weinig reden tot straffen.

6 mei 2015 om 17:42

Dat ben ik ook weer met je eens. Lullig om Twente nog te straffen als die debiel al weg is.

Bijna 1 miljoen per jaar voor een talentje zoals corona die net komt kijken....

Geen wonder dat Twente zich op de rand van de afgrond bevindt.

Ik verwacht(te) zelf dat PSV voor berghuis zou komen

Zes miljoen zou echt veel te veel zijn voor Larsson. Zijn rendement is goed maar niet spectaculair en hij heeft pas 20 wedstrijden in de eredivisie gespeeld. Bovendien is het altijd afwachten of spelers die uitblinken bij clubs van het kaliber Groningen/heerenveen een stapje hoger wel aankunnen. Spelers als Huntelaar, Van Nistelrooij, Robben en Suarez hebben het natuurlijk geweldig gedaan later, maar daarentegen zijn o.a. Berg, Matavz, Alves, Narsingh, Nijland, Finnbogason en Pranjic allemaal verzopen toen ze het een stapje hogerop probeerden.

6 mei 2015 om 08:31

Vergeet ook niet de topper Sulejmani!

6 mei 2015 om 09:59

Beste verkoop ooit van mijn club.

6 mei 2015 om 10:11

Pranjic ging naar de wereldtop en heeft toch nog erg leuk gedaan daar. Had oa ren bassisplek in de halve finale van de CL.

6 mei 2015 om 10:27

Pranjic kwam bij Bayern München in drie hele seizoenen tot 51 wedstrijden en maar 1 goal. Daarna ging hij transfervrij naar Sporting Lissabon, dat hem na 9 wedstrijden (0 goals) alweer verhuurd aan degradatiekandidaat Celta de Vigo (waarvoor hij ook al niet scoorde). Na één seizoen werd zijn contract bij Sporting alweer ontbonden. Dan kun je toch niet serieus zeggen dat hij het "erg leuk" heeft gedaan in de wereldtop?

6 mei 2015 om 11:32

Pranjic was een vreemde aankoop. Een beetje een backup die overal wel kon spelen. Hij heeft het bij Bayern wel redelijk gedaan maar daarna is het een dikke flop. Had er wel meer van verwacht in ieder geval.

6 mei 2015 om 10:39

Reken maar dat Heerenveen veel zou vragen die hoeven volgens mij niet te verkopen en iedereen weet dat PSV flink wat gaat vangen voor Depay dus die Larsson gaat echt niet voor 4 miljoen opgehaald worden. Die tijden zijn geweest je moet nu gewoon flink betalen in Nederland.

6 mei 2015 om 11:15

Heerenveen heeft Larsson negen maanden geleden gekocht voor 1,5 miljoen. Die kan toch niet 8 goals en 5 assists later ineens 6 miljoen waard zijn? Vooral een club als Heerenveen, die een begroting heeft van minder dan 20 miljoen, zou al heel blij moeten zijn met 4 miljoen.

6 mei 2015 om 11:57

Wat een onzin zeg. Bovendien bepaalt de markt. Als de club Larsson niet voor 6 kan verkopen proberen ze het volgend jaar weer. En wie weet presteert hij zo goed dat je nog meer kunt krijgen. Daarbij betaalt de club IFK Goteborg ook nog eens 15-20 procent doorverkooppercentage dus zo heel veel blijft er al met al dan niet over hoor.

Als PSV een talentje koopt en die breekt door sta jij vast vooraan te roepen dat hij 20 miljoen op moet leveren, hypocriet.

6 mei 2015 om 12:25

Nogmaals: hoe kan iemand die voor 1,5 miljoen gekocht is 8 goals en 5 assists later ineens 6 miljoen waard zijn? Waar is dat op gebaseerd?

En die laatste zin vind ik een beetje jammer. Waar baseer jij op dat ik zo iemand ben? Ik vind Depay meer dan 20 miljoen waard, maar hij is dan ook uitroepen tot één van de grootste drie talenten op het laatste WK. Ik vind Wijnaldum misschien 20 miljoen waard (hooguit), maar die kun je na 5 seizoenen Feyenoord, 4 seizoenen PSV en 17 interlands ook niet echt meer een net doorgebroken talentje noemen. Verder zul je mij over geen enkele PSV-er horen zeggen dat hij 20 miljoen waard is.

Een beetje sneu dus dat je mij vanwege een onbenullig meningsverschilletje een hypocriet noemt. Vooral iemand met een helemaal groen balkje zou verstandiger moeten zijn!

6 mei 2015 om 14:45

Wijnaldum 20 miljoen? Voel eens even aan je voorhoofd. Ik denk dat PSV blij mag zijn als hij de helft oplevert. Ik ben het ook wel met Abe eens hoor. PSV wil zo graag een topclub zijn dan hoort daarbij dat clubs woekerprijzen voor de spelers die jij wil hebben, gebeurd bij Ajax ook al jaren. Zeker als je net een financieele klapper maakt gaan clubs hoog in de boom en terecht, want het geld is er.

6 mei 2015 om 15:07

Denk je dat ik zo'n bedrag even willekeurig uit m'n duim zuig op basis van wishful thinking, dan? De waarde van Wijnaldum werd een jaar geleden door de media (o.a. Rik Elfrink, doorgaans zeer betrouwbare PSV-watcher van het Eindhovens Dagblad) al op 15 miljoen geschat. Sindsdien heeft hij zijn contract verlengd en het beste seizoen uit zijn carrière gespeeld en is hij als aanvoerder landskampioen geworden, dus lijkt het me helemaal niet onrealistisch om zijn waarde in de buurt van de 20 miljoen te schatten.

Maar goed, als je echt denk dat Wijnaldum (9 jaar eredivisie-ervaring, 17 interlands, alle wedstrijden gespeeld op het afgelopen WK, 4e plaats in puntenklassement van zowel de VI als het AD) maar 4 miljoen meer waard is dan Larsson (20 wedstrijden voor Heerenveen en nog niet eens A-international in Zweden), dan moeten we misschien gewoon even afwachten wie van ons gelijk gaat krijgen...

Vind het veel geld maar ook echt een hele mooie speler. Eigenlijk een beetje een Nederlandse linksbuiten met veel dreiging naar voren. Zeker voor de breedte een hele leuke aankoop maar dan niet voor dit geld.

Larsson is een mooie voetballer om naar te kijken. Hele mooie balbehandeling en een goede functionele techniek. Daarnaast heeft hij een prima rendement voor een linksbuiten. Ben zelf echter altijd wat huiverig met dergelijke spelers. Hij doet het dit seizoen erg goed maar één zwaluw maakt nog geen zomer. Dit is zijn eerste seizoen dat hij op een hoger niveau speelt. Bij Göteborg was het geen doelpuntenmachine. Ik zou hem nog lekker een jaartje bij Heerenveen laten spelen en dan eens weer kijken. Ik snap overigens wel dat er veel interesse voor hem is en dat Psv hem nauwlettend in de gaten houdt.

Psv is denk ik niet de enige die schrikt van het salaris van Corona. Denk niet dat er veel clubs zijn die van plan zijn om hem ook zo'n dergelijk salaris te bieden. De transfersom vind ik nog niet eens zo heel erg schokkend. Corona is een goede voetbaler, Mexicaans international. Maar een miljoen in Nederland is enorm veel geld. Dat verdienen alleen de topspelers van de grote clubs hier. Ben wel benieuwd wie Depay gaat opvolgen. Er circuleren veel namen. Hij moet eerst maar eens verkocht worden.

Tigha is wel hetzelfde type speler als depay. Dus als ze dat willen moeten ze daar voor gaan. Denk alleen dat die stap toch te groot is.

PSV moet absoluut voor Larsson gaan. Buiten kwaliteit brengt hij met zijn manier van spelen ook plezier voor supporters mee. Echt een leuke speler om te zien voetballen.

Denk dat het beter is voor alle partijen wanneer Samba Sam Larsson nog even in Heerenveen blijft. Hij is veel geblesseerd geweest en om dan nu alweer een forse stap te maken vind ik wel erg snel. Zes miljoen is verder wel een passend bedrag, hij is een groot talent en heeft de potentie om echt ver te komen.

Ik zou ze voorlopig allebei maar eens lekker laten zitten waar ze nu zitten. De transfersom voor Corona tot daar aan toe, maar een krappe miljoen per jaar aan salaris is te gek. Dit is een salaris van een echte topper in Nederland, wat Corona echt ( nog ) niet is. Larsson is naar mijn mening met een vraagprijs van 6 miljoen te duur.

Met de verwachte transferinkomsten deze zomer bij PSV zal het zeker in Nederland niet mee vallen om een versterking voor een goede prijs binnen te halen. Misschien is het wijs om eens over de grens te gaan kijken.

6 mei 2015 om 10:40

Ik heb liever inderdaad dat psv een toptalent uit de balkan of zuidamerika oppikt voor 6-9 mil ipv deze zogenaamde eredivisie toppers die veel ste veel kosten.

Ik denk dat het tussen larsson en boetius gaat voor wie depay gaat vervangen.

Ze moeten berghuis kopen dat zou 2 stappen vooruit zijn en geef hem die nummer 10
Psv heeft in de verdediging alleen een routinier nodig

Ik hoop vooral dat Marcel het mentale aspect niet vergeet in te kopen. Depay was toch iemand met temperament en die een enorme wil om te winnen had en dit uitstraalde naar het team. Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat Corona dit meer heeft dan Larsson, maar wellicht dat hij dit op een andere positie inkoopt.

6 mei 2015 om 12:38

Voor mijn gevoel kwam het temperament en de wil om te winnen dit seizoen echt veel meer van Wijnaldum, Guardado en De Jong dan van Depay. Depay had het te druk met zijn pogingen om de nieuwe Cristiano Ronaldo te worden...

Alsjeblieft laat dit niet waar zijn leuke speler voor heerenveen maar niet voor ons, bewijs je eerst nog maar een jaar!

Volgens het Ad 6 M....Maar corona kost 12-15 M !

6 mei 2015 om 16:33

In het Algemeen Dagblad stond vanochtend een lijstje met prijzen die toch echt heel wat lager liggen dat 12-15 miljoen:

Castaignos: 2,5 miljoen (waarvan 20% voor externe investeerders)
Bjelland: 2 miljoen
Corona: 4 miljoen (waarvan 80% voor externe investeerders)
Tapia; 2,5-3 miljoen
Gutierrez: 4 miljoen (waarvan het merendeel voor externe investeerders)
Ziyech: 6 miljoen

(disclaimer; dit zijn dus niet mijn eigen schattingen, dit stond in het Ad).

6 mei 2015 om 20:38

Typisch Ad om de prijzen van Twente spelers omlaag te schrijven.
Zyech kostte van de zomer meer dan 4 M met een 1 jarig contract en dan zal hij nu als assistkoning van de ED met een 4-jarig contract 6 M zijn.......... ?
De transfer geschiedenis van Twente is een beter bron. De stopspelers van FC Twente met een 2 jarig contract kosten zo;n 9-12 M en de topspelers met langere contracten 12-15 M

6 mei 2015 om 21:12

Je vergeet twee dingen:
1. Iedereen weet dat deze spelers een salaris hebben dat Twente gewoon niet meer kan betalen en dat ze dus wel verkocht zullen moeten worden. Twente is dus niet in de positie om hoge bedragen te kunnen eisen.
2. Veel van deze spelers zijn grotendeels eigendom van externe investeerders. En die worden zenuwachtig van de stand van zaken bij Twente en willen zo snel mogelijk gewoon geld zien.

Conclusie: Twente heeft eigenlijk niets te willen. Ik denk dat de genoemde bedragen, alhoewel ze inderdaad erg laag lijken, gezien de omstandigheden realistisch zijn.

6 mei 2015 om 22:46

@J. Staatsen

Nou dat is dan goed nieuws voor Twente, de spelers zullen met jouw vraagprijzen gewoon blijven. Zeker gezien hun topsalarissen en de zeer matige prestaties zal het erg moeilijk worden om spelers te verkopen

Geen wonder dat FC Twente zo goed als failliet is. Castaignos die 1.1 miljoen, Bengtson 8 ton, Corona bijna een miljoen. Die Gutierrez en Bjelland zullen ongeveer hetzelfde verdienen. Zon topsalaris voor zo' n stuk voor stuk beperkte voetballers. Ik word er af en toe misselijk van. De gemeente weer bijspringen, onroerend zaak belasting omhoog voor de gewone burgers die net een huisje kunnen kopen. En een blaag als Castaignos verdient een miljoen. Ben benieuwd hoelang de maatschappij dat allemaal nog gaat pikken. Verplegend personeel wat al maanden niet wordt betaald door dat gezeik met de Pgb, politieagenten al jaren op de nullijn. Dat gaat een keer fout. Gewoon 75 procent belastingheffen boven de twee ton salaris en iedereen die modaal verdient een paar ruggen erbij.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren