Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV ontnuchtert Ajax als zelf benoemde favoriet voor de titel

Laatste update:

Mysterieus toch, dit PSV. Het maakte zich een helft lang compleet belachelijk in Moskou. Om vervolgens in de ArenA met Amsterdamse flair Ajax diep te vernederen. Het is een bekend gegeven dat Nederlandse deelnemers als muurbloempjes het feest van het Europees voetbal bijwonen, maar dan nog was het verschil tussen beide wedstrijden te groot en te raadselachtig.

/

In Rusland miste PSV nog Andrés Guardado. De Mexicaan bleek in Amsterdam voldoende fit voor ruim zeventig minuten. Met of zonder de dynamo van de ploeg, scheelt meer dan men in Eindhoven soms wil toegeven. Tegen Ajax was hij, begrijpelijk, nog niet eens op zijn best en ongewoon slordig in zijn passing. Maar blijkbaar zorgde zijn uitstraling alleen al voor extra motivatie.

Met Jorrit Hendrix, de onbetwiste uitblinker, en de soms nog iets te flegmatieke Davy Pröpper bevestigde Guardado opnieuw de unieke kracht en dominantie van deze linie. Het middenveld in deze bezetting ontsteeg andermaal het gemiddelde niveau van de Eredivisie en zette PSV al meteen op voorsprong tegen Ajax. Het trio is niet alleen beter dan dat van de Amsterdammers, maar ook van de rest in eigen land.

Spijtig voor Adam Maher, maar in de vrij eenzijdige topper in de ArenA werd wederom de bepalende en doorslaggevende waarde van de halflinie bewezen. De route naar een kampioenschap (ofwel succes) wordt steevast uitgestippeld in de controlekamer van het middenveld. Een oude waarheid, maar PSV peperde het de concurrent uit de hoofdstad nog eens ondubbelzinnig in.

/

Vanwege het halve echec in de Champions League werd vooraf enigszins gevreesd voor een moeilijke middag van de kampioen. Ook al, omdat PSV incompleet afreisde naar Amsterdam. Zonder Luuk de Jong en Maxime Lestienne zou Phillip Cocu wel eens kunnen terugvallen op de goed bevallen formule van vorig seizoen. Afwachten, snel counteren, het initiatief overlaten aan de tegenstander en profiteren van fouten.

In de hoofdstad overrompelde de trainer uit Eindhoven collega Frank de Boer juist met een gedurfde tactiek, die Ajax na amper twintig minuten langzaam volledig ontregelde en deklasseerde. Mede geholpen door een verkeerde inschatting aan Amsterdamse zijde: niet Arek Milik maar Viktor Fischer in de spits, als wapen tegen het statische duo in het centrum van de Brabantse achterhoede. De Deen trof een keer de paal, maar was totaal ongevaarlijk, net als Anwar El Ghazi.

De rechterspits debuteert deze week in de nationale selectie van Danny Blind. De toekijkende bondscoach zal weinig positiefs van de buitenspeler hebben genoteerd. Hij werd nog gewisseld, evenals de deze keer niet opgeroepen Luciano Narsingh bij PSV. De laatste startte bij de kampioen op de linkervleugel, om plaats te maken voor Gaston Pereiro. Het pas twintigjarige talent uit Uruguay ontpopte zich met twee doelpunten als matchwinnaar en smaakmaker van de Brabantse show in de ArenA.

/

Hij symboliseerde min of meer de nieuwe trend bij PSV, dat Ajax onverschrokken en brutaal in eigen omgeving klemzette en op alle fronten aftroefde. Sterk aan de bal, met een dodelijk schot in beide benen, getruct ook en geheel niet onder de indruk van de vijandige ambiance. Nog niet volledig geacclimatiseerd, maar met Lestienne en Héctor Moreno een versterking voor deze competitie.

De zege was in feite een herhaling van vorig jaar, maar deze overwinning glansde fraaier en feller vanwege de wijze waarop PSV zich etaleerde in Amsterdam. Onnodig kwetsbaar eerder tegen bijvoorbeeld Heracles, vreemd wisselvallig voor de Champions League, maar wel degelijk met genoeg potentie om de landstitel te kunnen prolongeren. PSV revancheerde zich voor de blamage in Moskou, zij het in de Eredivisie waar de spanning aan de top terugkeerde. En Ajax bovenal wreed ontnuchterde: niet alleen als zichzelf benoemde favoriet voor het kampioenschap, maar vooral als een aanvallende ploeg die volop vooruit kan en wil spelen.

LEX MULLER

Sportjournalist sinds mensenheugenis. Schrijft al sinds 1966 over voetbal. Bezocht WK's vanaf 1974. Werkte tot 1994 voor kranten, waaronder twintig jaar bij het Algemeen Dagblad. Switchte daarna naar de televisie, maar legt zich sinds 1 januari 2011 volledig toe op sport op internet.

Wie geef je dit seizoen meer kans op de titel?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

psv is altijd de favoriet geweest en denk dat feyenoord daarna de beste, meest uitgebalanceerde selectie heeft..ajax gaat dit seizoen geen kampioen worden

5 oktober 2015 om 08:40

PSV is als titelverdediger favoriet. Je kan onmogelijk het standpunt verdedigen dat Ajax geen kampioen kan worden. Maar doe je best.

5 oktober 2015 om 09:02

ja tuurlijk, alles kan maar dat gaat niet gebeuren...ook al gaat het beter draaien zul je met allemaal jonkies hele goede wedstrijden gaan spelen maar constant zal het dan nooit worden, daarbij is er nog geen enkele echt goede wedstrijd gespeeld door ajax dit seizoen, de wedstrijden die gewonnen zijn waren allemaal tegen zwakke clubs muv AZ maar die hadden toen ook allemaal problemen en het liep daar niet

psv en feyenoord zijn gewoon veel beter uitgebalanceerd en dat zal vooral in de tweede helft van het seizoen in hun voordeel zijn

5 oktober 2015 om 09:11

Ajax is afgelopen jaren vier keer kampioen geworden met jonge teams en heeft in al die vier jaren constante periodes gekend. Daarmee is aangetoond dat het wel constant kan worden.

Jij vind het team van Ajax niet uitgebalanceerd neem ik aan. Waar zit dat hem dan in?

Het lijkt net of jij denkt dat je het hele jaar zo goed blijft als je laatste wedstrijd.

5 oktober 2015 om 10:19

De laatste kampioenschappen werden er echter slechts rond de 70 punten gehaald. Vind het oneerlijk tov Ajax om te zeggen dat ze kampioen zijn geworden door de zwakte van de concurrenten, maar 70 punten halen is niet heel veel. De eerste jaren onder De Boer was het nog wel wat, toen zat er echter ook nog wel wat ervaring in de ploeg. Hoe langer hij aan het roer staat, hoe jonger het wordt. Had gisteren het gevoel dat het een strijd was tussen de mannen en de jongens.

5 oktober 2015 om 12:51

die 4 kampioenschappen werden verkregen in seizoenen dat de "concurrentie" hopeloos faalde. Ajax voetbalde toen ook al dramatisch en ieder jaar werd het slechter.... In het land der blinden is eenoog koning!

Ik geloof dat die kampioenschappen het slechtste is wat Ajax ooit is overkomen. Daar hingen ze dit hele lachwekkende beleid aan op. Met een jeugdelftal internationaal volledig worden weggespeeld tegen allemaal clubs die nog geen 10% van de begroting hebben. Het is gewoon een grof schandaal!!

5 oktober 2015 om 15:47

Dat is nou juist het probleem van ajax:

- focus op jeugd
- geen scorende spelers in de basis
- geen goede scouting
- Jeugd opstellen om het Jeugd opstellen

Ik ben jaloers op psv qua scouting. Guadrado hele goede speler, nu hebben ze Perreiro en lestienne weer heel goed gescout.

En Ajax komt aan met Gudelj, totaal geen ajax speler een houten klaas.
Sinkgraven hele goede speler maar moet op de bank blijven omdat de Boer
met Bazoer en Gudelj, twee niet scorende, verdedigende middenvelders wilt
spelen.
Riedewald, goede speler om in te laten vallen en er aan te laten ruiken, maar zet er gewoon een heitinga nee, die een goede pass heeft en verdedigend ook staat.

Ik zou gewoon wat mensen met creativiteit in het elftal zetten en Klaassen doorschuiven naar de Spits.

Zie Opstelling:

cillessen
Tete
Heitinga
Veltman
Dijks
Schone
Bazoer
Sinkgraven
El Ghazi
Klaassen
youness
5 oktober 2015 om 16:34

We hoeven het allemaal niet erger te maken dan het is hoor, verliezen van PSV kan altijd, uit, thuis, net als Feyenoord, dat zijn gewoon ploegen met veel kwaliteit binnen de selectie. Het is pas echt zorgelijk als je van de kleinere ploegen gaat verliezen, tot nu toe gelijk tegen Twente en verliezen van PSV is geen schande, daarnaast heeft Ajax nog steeds de meeste doelpunten voor, en de minste tegen, en staan ze bovenaan. We kunnen ook overdrijven.

- Focus op jeugd
Wat is daar mis mee dan?

- Geen scorende spelers
Maar wel de meeste doelpunten en topscorer in selectie

- Geen goede scouting
Ajax scout voor de jeugd, spelers als Fischer en El Ghazi zijn jong gekocht, als we ze nu zouden verkopen maak je er veel winst mee, én ze zijn belangrijk voor het eerste team. Goed gescout dus.

- Jeugd opstellen om jeugd opstellen
Het is nu eenmaal zo dat deze spelers goed genoeg zijn om kampioen mee te worden. Daarnaast lopen er in de eredivisie in ieder geval weinig spelers rond die beter zijn dan de jonge spelers van Ajax. Er zijn weinig oudere spelers die ik liever zou zien dan Dijks, Tete, Riedewald, Klaassen, Bazoer, El Ghazi, Fischer etc, die niet al bij Ajax op de bank zitten (schone, Heitinga).

Ik vind het overigens wel een hele mooie opstelling!!

5 oktober 2015 om 20:33

Ok Laat ik het even nuanceren dan.

Teveel Focus op Jeugd, daar bedoel ik mee dat je bij wijze van spreken een betere speler in je selectie die ouder is op de bank laat omdat je focus op de jeugd moet liggen. Ik noem even een Heitinga ipv Riedewald.

Jouw argument, kampioen worden met dit elftal ( alleen maar jeugd) moeten we eerst nog zien.

Jeugd scouten is leuk, maar er mislukt ook een hoop, dat is dus een risico.
Ik zou heel graag een ervaren spits van 25-30 jaar in de selectie willen zien, waar elke verdediger van in zn broek schijt. Ik noem een Jonathan Soriano van Sallzburg

Bij geen Scorende spelers, bedoelde ik eigenlijk, weinig tot geen scorende verdedigers en middenvelders. Dat is altijd anders geweest met Aldeweireld/vermaelen/vertonghen, Siem de jong ( als middenvelder) Litmanen op 10 etc etc.

Je hebt gelijk WE staan nog bovenaan en er zit enorm veel potentie in de groep, maar met 1 goede spits erbij en meer technische spelers in de ploeg ( schone , Sinkgraven, Younes) geloof ik meer in een titel.

5 oktober 2015 om 18:33

Tinuske, waar zit die goede en uitgebalanceerde Feyenoord selectie dan in? Feyenoord heeft juist een flink probleem als er iemand wegvalt. Was de rechtsback niet een speler die pas een paar potjes in het jeugdteam had gespeeld?

PSV favoriet: eens. Ajax kan echter gewoon kampioen worden. PSV gaat echt niet elke wedstrijd domineren en staan ook nog achter.

Is die titel uberhaupt goed Nederlands? Wat betekent dat? Ajax is zelfbenoemd titelfavoriet? Hoe werkt dat dan? Hebben ze een bordje op gehangen met "wij zijn titelfavoriet"? Roepen alle spelers en de staf het? En Ajax is ontnuchterd als zelfbenoemd titelfavoriet? Als ze dus geen zelfbenoemd titelfavoriet zijn zijn ze niet ontnuchterd?

5 oktober 2015 om 10:22

Ajax heeft als doelstelling dat het kampioen moet worden. Ze vinden zichzelf favoriet ja. Is gewoon goed Nederlands en het klopt ook

Prima overwinning van PSV volledig terecht. Ruim 75 minuten de baas in Amsterdam. Duidelijk dat Ajax thuis voor het eerst deze competitie tegen een tegenstander van formaat speelde en gelijk de grootste moeite had om voetballend tot oplossingen te komen. Bij Ajax haalde eigenlijk niemand een voldoende bij PSV n mijn ogen ook niet iedereen maar daar was wel de slimheid en de wil om te winnen duidelijk zichtbaar.
Pröpper en Arias waren op z'n zachts gezegd erg matig, voetballend vooral want als het voetballend niet helemaal loopt en je gooit er strijd en passie in kom je in de Nederlandse competitie nog een heel eind blijkt wel weer.

5 oktober 2015 om 09:13

Ik wilde bijna zeggen "klopt helemaal" maar ik vrees dat er toch genoeg voorbeelden te bedenken zijn waaruit blijkt dat er toch nog wel wat meer nodig is.

5 oktober 2015 om 10:12

Ik bedoel dat als het bij 1 of 2 spelers niet loopt maar die brengen wel strijd en passie dat je dan in Nederland een eind komt. Als het bij een heel team niet loopt heb je ook niet genoeg aan alleen strijd en passie.

Het volgende stukje begrijp ik niet "met Amsterdamse flair Ajax diep te vernederen". De afgelopen tien jaar heb ik Ajax zelden met flair zien voetballen, laat staan de laatste vijf jaar.

Opvallend dat er nu geen aandacht geschonken is aan de discutabele tackles van Veltman. Terwijl er na de wedstrijd van PSV tegen Manchester United wel uitgebreid plaats werd gemaakt om te verkondigen dat de tackle van Moreno rood en een strafschop zou zijn, "discussie uitgesloten". In datzelfde artikel is geen woord gerept over de tackle door Smalling op Guardado.

Door, onder andere, deze artikels krijg ik het gevoel dat Lex Muller een clubvoorkeur heeft.

5 oktober 2015 om 15:08

Discutabele tackle? Brenet liet die bal zo ver van zijn voet springen dat Veltman, nadat hij de bal had onderschept nog rustig zijn veter kon strikken, een bakkie koffie kon drinken en zijn moeder kon bellen voor Brenet eindelijk eens tegen hem aan liep.

Door het verkondigen van het 'iedereen is tegen Psv'evangelie krijg ik het gevoel dat j met een eierdop op je hoofd rond loopt.

5 oktober 2015 om 17:31

Ja, discutabel. Jij vindt het geen overtreding, de commentator wel. Dus dan is het discutabel, toch?

Wanneer je zoveel stijlfiguren nodig hebt om je verhaal kracht bij te zetten ben je volgens mij niet heel zeker van je zaak.

Ik zie in mijn reactie nergens dat ik het "iedereen is tegen PSV evangelie" verkondig. Ik vind het wel opmerkelijk dat er enkel bij tackles van PSV-ers het nodig is om dit te benoemen en er zelfs meerdere columns aan toe te wijden.

Verder loop ik niet met een eierdop op m'n hoofd rond, jij misschien wel?

Ach ja, PSV kende een offday tegen ADO Den Haag, Heracles Almelo en Heerenveen. Ajax kent een offday tegen PSV en Twente.

PSV dik dik dik verdiend gewonnen, maar om dan weer met zo'n conclusie te komen is voor de zoveelste waan van de dag journalistiek door dhr Muller. Stel Ajax walst over 2 weken over Heracles heen is het volgens dhr. Muller weer titelkandidaat nummer 1.

Overigens heb ik niemand van Ajax zelf gehoord; 'wij zijn favoriet'. Ajax heeft als doel de titel en spreekt dat uit. Gezien de geschiedenis niet meer dan logisch. Hetzelfde geldt voor PSV en iets mindere mate Feyenoord.

5 oktober 2015 om 10:05

Vind je het niet heel toevallig dat Ajax alleen offdays heeft tegen ploegen die Ajax onder druk willen zetten? Ik denk dat de rest van de Eredivisie deze wedstrijden gaat bestuderen en nu een stuk beter weet hoe ze Ajax moeten pakken. Het middenveld van Ajax is hopeloos, dat heeft niets met een offday te maken, maar met een gebrek aan kwaliteit en balans.

5 oktober 2015 om 10:23

Nee, niet toevallig. Dat is al een jaar of 3 a 4 bekend. Gekke is, zijn maar een paar ploegen die het durven óf kunnen om Ajax ook onder druk te zetten.

Heracles kan dat wel leuk gaan doen over twee weken na het 'bestuderen' van dit Ajax, maar dan worden zij volledig overlopen. Dat is ook een kwaliteitskwestie, ploegen moeten het immers wel kunnen..zoals een PSV en eerder al een keer tegen Red Bull Salzburg. Het is namelijk geen geheim dat je Ajax kunt pijnigen als je er vol in kletst en de druk enorm opvoert. Alleen; zoals ik al zei: dat heeft te maken met kwaliteit, die veel ploegen niet hebben.

Maar goed, het falen van Ajax gisteren wijt ik vooral aan tactisch geblunder van De Boer, niet zozeer aan een kwalitatief slecht middenveld of kwalitatief slechte aanval. Het stond tactisch weer eens dramatisch, vooral de keuze voor Fischer centraal voorin.

Dat kan best werken, maar dan moet je er wel naar spelen en niet hetzelfde spel proberen te houden zoals je normaliter probeert, dus met spel vanaf de flanken en voorzetten terwijl dwerg Fischer er staat tussen Bruma en Moreno... Dat zijn enorme tactische blunders van De Boer.

Prima column van Müller. Wat een god. Slaat precies raak met elk woord. Ik houd van deze man.

PSV speelde Ajax volledig van de mat, wat een fantastisch beeld was dat. Die frustratie op de kop van Veltman na de wedstrijd, echt geweldig. En Klaassen die niet met de media kon praten omdat hij een tikkie op zijn kop had gekregen (maar wel nog 10 minuten kon voetballen).

Heerlijke middag gehad, jammer dat Feyenoord zijn wedstrijd won, maar de armoede daar was ook weer duidelijk. PSV heeft zich na een matige seizoensstart laten zien als kampioenskandidaat. Er zijn niet veel ploegen uit de geschiedenis die Ajax in de Arena aftroeven op balbezit en dominantie.

5 oktober 2015 om 13:35

Je bedoelt die Klaassen die vanwege een hersenschudding zich heeft moeten afmelden bij Oranje? Ja die had inderdaad niet moeten door voetballen, is eigenlijk niet verantwoord met een hersenschudding.

5 oktober 2015 om 13:48

Voetballen met een hersenschudding is onverantwoord. Ze moeten zo'n jongen beschermen tegen zichzelf.

5 oktober 2015 om 18:24

Als Lex zo'n vlijmscherpe column had geschreven na het debacle van PSV tegen CSKA Moskou was je dan ook zo euforisch geweest? Waan van de dag journalistiek. Precies datgene waar Lex goed in is. Korte termijn denken noem ik dat.

5 oktober 2015 om 19:38

Lekker aan het stoken?

Je opmerking over Klaassen is natuurlijk misplaatst. Maar dat snap je zelf hopelijk ook wel.

Verder snap ik dat je een goede middag had. PSV was inderdaad dominant, en dat zou crisis in Amsterdam moeten betekenen. Volgende speelronde wint Ajax en verliest PSV en dan wordt er weer 180 graden de andere kant op gepraat. Het is allemaal zo makkelijk. Ik denk nog steeds dat Ajax PSV en Feyenoord het dit jaar samen gaat uitvechten. Neemt niet weg dat Ajax dramatisch bezig is.

Lex interpreteert een doelstelling van een kampioenschap als zichzelf benoemen als favoriet voor de titel.

Een club als Ajax en ook PSV moeten altijd als doelstelling hebben de titel. Dat wil niet zeggen dat je ook daadwerkelijk favoriet bent.

PSV speelt 2-2 gelijk tegen Ado, Ajax wint met 4-1 van Ado, PSV wint weer bij Ajax. Tja. Het is toch bij beide ploegen op en neer qua resultaten. Dat krijg je ook met jonge ploegen. Voordeel van PSV is Moreno en Guardado. Nadeel van Ajax is het effect van Frank de Boer wat volledig uitgewerkt blijkt te zijn. Ik geloof niet meer in hem.

5 oktober 2015 om 15:31

UIt bij ADO wint PSV 9 van de 10 keer wel, zo'n goal in laatste minuut is ook gewoon pech. Ik vond ze die wedstrijd ook nog best aardig spelen, de wedstrijd tegen bijv Heracles vond ik een stuk zorgwekkender. Toen leek het nergens op, mede door dat Maher en Pröpper samen om een middenveld stonden dat werkt niet. Denk wel dat een middenveld met Guardado, Pröpper en Hendrix stabieler is.

Verschil is trouwens wel dat Ajax dit seizoen faalt in elke enigzins moeilijk wedstrijden, terwijl PSV dan juist zijn beste spel laat zien. Dat geeft toch ook wel het verschil in kwaliteit aan, maar ik vind het vooral dat PSV voor zulke wedstrijden gewoon een heel goed tactisch plan heeft, terwijl het tactisch bij Ajax gisteren helemaal nergens op leek.

5 oktober 2015 om 16:13

Daarom geloof ik ook niet meer in de Boer. Ik heb het idee dat de Boer het veels te moeilijk maakt. Je weet ook gewoon dat de spelers veel beter kunnen omdat ik ze met eigen ogen beter heb zien spelen. Fischer bv en Klaassen. Die lijken steeds minder te gaan spelen. En hij rouleert continue met zijn opstelling. Sinkgraven wilt hij niet opgeven omdat Ajax er veel geld aan heeft uitgegeven maar hij maakt Ajax niet sterker. Is een speeltuinvoetballer op het middenveld. Die kan alleen op de linkerflank. Iedereen ziet de fouten van de Boer behalve de Boer zelf. Dit gebeurde ook al tijdens de kampioensjaren hoor. Die fouten die iedereen wel zag,

5 oktober 2015 om 16:44

Ik kan me wel aardig vinden in de beredenering van Ansjo. Ik ben er ook absoluut van overtuigd dat de overwinning van PSV niets met een eventueel kwaliteitsverschil te maken zou hebben. De Boer probeert al jaren tevergeefs een bepaald soort voetbal na te streven wat in ieder geval met zo'n jonge ploeg niet gaat werken en misschien überhaupt wel een utopie is. Een soort voetbal, waarbij je teveel vraagt van spelers die al de handen vol hebben aan zichzelf.

Ajax heeft behoefte aan een trainer die een van de moeilijkste dingen in het voetbal goed kan, het voetbal simpel houden. Die niet altijd wat op spelers aan te merken heeft, maar ze de juiste duw in de rug kan geven. Ik heb meerdere trainers van dichtbij gezien, en Orlando Trustfull en Ron Jans waren eigenlijk de enige twee waar ik persoonlijk de ideale trainer voor Ajax 1 in zag.

Mensen zeggen opeens dat PSV zoveel beter is. Dat vind ik niet het geval. Ajax leverde een wanprestatie en PSV speelde gewoon goed. Maar Ajax kan zich moeilijk verschuilen achter het excuus dat PSV veel beter is. Wat mij betreft zijn we dit jaar gelijkwaardig. Een basisopstelling als je spelers van beide teams neemt zou zijn:
Cillessen
Tete
Bruma/veltman (tsja)
Moreno
Willems (nu Dijks)
Bazoer
Guardado
Klaassen
El Ghazi
De Jong (nu Locadia of Milik)
Pereiro/lestienne

Dan zie je toch dat het ongeveer 50/50 is. Een aantal zekerheidjes zijn Cillessen, Moreno, Bazoer, Guardado Klaassen, De Jong. Alle andere spelers kun je over twijfelen. Maar om nu opeens te zeggen dat Ajax geen kwaliteit heeft....

5 oktober 2015 om 20:11

Cillessen: Mee eens.

Tete: We hebben het over een speler die nog maar net een basisplaats heeft bij Ajax, tegenover een 17-voudige international van Colombia. Ik zou kiezen voor Arias.

Bruma/veltman (tsja): Inderdaad redelijk gelijkwaardig. Ik heb niet echt een voorkeur. Wisselen allebei hele sterke wedstrijden af met hele zwakke.

Moreno: Mee eens.

Willems (nu Dijks): Mee eens.

Bazoer: Alhoewel ik baal als een stekker dat Bazoer niet meer bij PSV speelt, denk ik dat Hendrix op dit moment misschien net een beetje beter is.

Guardado: Mee eens.

Klaassen: Mee eens.

El Ghazi: Als ik moet kiezen tussen El Ghazi en Narsingh, dan ga ik ook voor El Ghazi. Maar ik hoop van harte dat Cocu Pereiro nu eindelijk eens op de plek van Narsingh gaat zetten. Dan ben ik benieuwd of Pereiro gisteren boven zichzelf uitsteeg, of echt zo goed is.

De Jong (nu Locadia of Milik): Mee eens.

Pereiro/lestienne: Ik denk dat Pereiro eerder de plek van Narsingh dan die van Lestienne in zal nemen, dus zou ik hier Lestienne invullen.

5 oktober 2015 om 21:25

Dan zijn we het dus redelijk eens

Hendrix deed het tegen Ajax erg goed en Bazoer minder. Maar Bazoer is wel echt een geweldenaar hoor. Die speelt echt zo volwassen en heeft bijna alles. Verder ben ik het met je opmerkingen eens. El Ghazi zag ik inderdaad in de plaats van Narsingh en ik snap wat je over Arias zegt.

Reageer

Je mag reageren vanaf niveau 3.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren