Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'PSV biedt miljoenen en zoekt snel akkoord over Uruguayaans talent'

Laatste update:

PSV is volgens diverse Uruguayaanse media in onderhandeling met Nacional over een transfer van Gastón Pereiro. Volgens Ovación heeft PSV zeven miljoen euro geboden voor tachtig procent van de transferrechten van de aanvallende middenvelder. PSV-clubwachter Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad bevestigt dat Pereiro in beeld is in Eindhoven.

/

De Uruguayaanse media melden dat er maandag mogelijk al een akkoord bereikt wordt tussen PSV en Nacional. De twintigjarige jeugdinternational van Uruguay is een linksbenige aanvallende middenvelder; mogelijk wordt hij aangetrokken om Memphis Depay op te volgen als linksbuiten.

De aanvoerder van Uruguay Onder-20 speelde het voorbije seizoen 24 competitiewedstrijden voor Nacional. Op het WK voor spelers onder de twintig jaar speelde hij drie groepsduels in het shirt van Uruguay. FC Groningen werd ook genoemd, maar de Trots van het Noorden lijkt dus te worden afgetroefd door PSV.

PSV kan zich beter richten op eigen jeugd

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

7 miljoen?? Dan moeten ze wel erg overtuigd zijn! Hoop dat het geen wilde gok is.

22 juni 2015 om 16:21

Gerbrands gaat nooit onder deze voorwaarden zo'n ontzettend groot bedrag uitgeven. In een interview zei die laatst nog dat hij ook tegen constructies met meerdere rechten voor een speler is. Daar is twente ook de boot mee ingegaan.

22 juni 2015 om 16:27

Daar heb je gelijk in. Heb hem net even op youtube opgezocht maar het is wel een technische jongen, goede passing en fysiek sterk. Wat ik op het filmpje zag is het een complete speler. Maar 7 miljoen?

22 juni 2015 om 16:46

Sinds wanneer gaat Gerbrands daarover? Volgens mij gaat Marcel Brands daarover en moet de RvC daarna toestemming geven.

22 juni 2015 om 16:50

7 miljoen is echt veel idd. Bovendien vraag ik me af of die dat echt waard is, de tijd dat nederlandse clubs zlatan's en romario's kunnen scouten is voorbij.

22 juni 2015 om 16:54

@azalkmaar: Gerbrands is eindverantwoordelijk. Als Brands zoveel geld uitgeeft moet hij aan de rest van PSV uitleggen waarom, dus brands overlegt dit sws met toon.

22 juni 2015 om 17:00

PSV heeft in het verleden domme aankopen gedaan. Maar in de meeste gevallen werd er wel winst opgemaakt. Ik heb daarom ook wel vertrouwen dat PSV weet wat ze doen.

22 juni 2015 om 17:04

als je bij voorbaat zegt geen kans op zulke jongens te maken en daarom ook geen pogingen meer doet dan is het voorbij

maar er kunnen nog zat topspelers hun eerste stappen in het europese voetbal bij nederlandse clubs zetten

en ja dan zal het die jongens ook mee moeten zitten, in de rest van hun carriere, maar dan kunnen er zeker nog jongens van niveau zlatan als jonge jongen in de eredivisie te zien zijn

22 juni 2015 om 17:07

Natuurlijk kunnen Nederlandse clubs nog wel zulke spelers scouten. Groningen haalde een paar jaar geleden Suarez nog naar Nederland. Uitzonderingen zijn er altijd.

22 juni 2015 om 17:16

nou het is altijd mogelijk om grote talenten te scouten, met als voorbeeld suarez...alleen is hij al international en dan zou hij toch al eerder opgevallen moeten zijn als hij echt goed is??

zou wel goed zijn voor het nederlands voetbal wanneer er weer vaker goede zuid amerikaanse voetballers hierheen komen, ik ben benieuwd

22 juni 2015 om 17:23

Quagliarella,

Wellicht is dit de nieuwe Suarez of Forlan, ik roep maar wat. Het kan zomaar een potentiële wereldtopper zijn. Bovendien gaat PSV echt niet zoveel geld betalen als er niet intensief gescout is.

22 juni 2015 om 17:34

@ tinuske80,

Ik denk dat het voor Nederlandse club toch behoorlijk onmogelijk begint te worden o grote Zuid-Amerikaanse talenten te halen.

Ten eerste is zo'n beetje elke talent uit Zuid-Amerika voor een (groot) deel eigendom van derden. Dit is iets waar wij Nederlandse club toch vaak huiverig om zijn omdat wij graag baas in eigen huis willen zijn.

Zuid-Amerika wordt helemaal plat gescout en op internationaal terrein heeft Nederland de laatste jaren veel ingeleverd. Sowieso komt de A-categorie talenten niet naar Nederland maar kiezen voor grote wereldclub als Oscar (chelsea), Lucas Silva (real Madrid), Neymar (barcelona) en ga zo maar door.

Dan komt de B-categorie die kiest voor Europese subtoppers zoals Benfica, Porto, Sevilla etc. Dan heb je de C-categorie die kiest voor het Russische geld, die Braziliaanse jongens van Shakhtar, of bijvoorbeeld Romulo (spartak Moskou) etc. Dan heb je de D-categorie die opteert een langer verblijf in Zuid-Amerika om zich daar in de kijker te spelen bij een grote Europese club, denk bijvoorbeeld aan Damiao (cruzeiro), Aranguiz (internacional), Arouca (palmeiras), Ganso (sao Paulo).

Blijft de E-categorie over en die concurrentiestrijd verliezen we tegenwoordig ook al vaak van clubs als Genoa, Espanyol of Braga. Natuurlijk kan er een keer een voltreffer als Suarez bij zitten, maar dat zijn echt uitzonderingen.

Ik raad Nederlandse club het dan ook niet aan om in Zuid-Amerika te scouten, Zuid-Amerikaanse spelers zijn populair wat hun prijs enorm opdrijft. Ook het risico dat een Zuid-Amerikaanse zich hier goed weet te aarden is aanwezig, omdat de Zuid-Amerikaanse manier van spelen toch vaak anders is als de onze.

Het feit dat als deze Pereiro naar PSV komt geeft dus aan de de Europese top, Europese subtop en alle grote Russische/oekrainse clubs geen interesse hebben. En reken maar dat deze jongen in elk scoutingsapparaat aanwezig is hoor.

22 juni 2015 om 17:50

Had hem op Youtube maar is opgezocht. Lijkt een geweldenaar, uitstekende techniek en een goed shot. Ook oog voor medespelers en goede pass in zich. Ik zeg doen!

22 juni 2015 om 18:03

Onzin. Het is een stuk moeilijker geworden ja, maar als Suarez via Groningen in Europa kan komen, dan kan dat heus nog wel eens.

22 juni 2015 om 18:44

Als je in Uruguay onder 20 speelt zal het toch wel geen categorie E talent zijn. Het hoeft ook niet de nieuwe Suarez te zijn. Een paar jaar genieten van een nieuwe Mertens of Lens is al prima. Daarna gewoon met een kleine winstmarge verkopen

22 juni 2015 om 18:46

You tube lijkt het altijd meer dan het is. Kan mij nog wel herinneren dat AZ Pelle scout heeft op basis van You tube beelden.
En dat geldt ook voor Hendriksen en Jonhansson waar grote verhalen over waren.

22 juni 2015 om 18:56

rugu,

wat een verhaal zeg en dan ook nog een groen randje...

natuurlijk is het niet eenvoudig een groot talent uit zuid amerika te strikken, maar ik vind dat je een paar hele grote fouten maakt in je stuk

in zuid amerika heeft de nederlandse competitie en vooral psv een goede naam

men weet dat er goed gewerkt wordt met jonge spelers en dat er nederland niet geschroomd wordt om jonge gasten een basisplaats, tijd en groeimogelijkheden te bieden, op een platform dat internationaal en vooral europees een heel behoorlijk podium is en waar je als uitblinker weer redelijk eenvoudig kan vertrekken naar en grotere club

de ''a en b categroie clubs'', kan zon speler geen speeltijd bieden, laat staan een basisplaats, wat voor de ontwikkeling van zon speler niet goed is en bij zulke clubs kom je als 20 jarig mannetje als 1 van de vele binnen, waar je bij een club als psv de '' grote investering bent''

het russische geld dan,

zoals je wellicht weet is er een oorlog aan de gang daar, een gedeelte van ukraine, de krim, is geannexeerd door rusland, mede daardoor zijn een heel aantal zuid-amerikanen uit de regio rusland/ukraine vertrokken, of willen ze heel graag weg

ook is het russische geld veel minder waard dan een aantal jaar geleden en zijn er nog wat economische dingetjes voorgevallen, waardoor het grote russische geld heel veel slagkracht is kwijtgeraakt en dat merk je als eerste bij de speeltjes van die heren

ook zullen er zat spelers uit die regio zijn die die hun ontwikkeling voorop hebben staan en daarom wat later een stap naar europa maken en bij de club waar ze heen gaan een basisplaats willen hebben, europees willen spelen en om het kampioenschap strijden

hoeveel clubs houd je dan nog over?

ook staat de nederlandse competite er om bekend dat jonge spelers goed getraind worden en een enorme groei door kunnen maken

verder heb je nog de categorie laatbloeiers, jongens die op een iets latere latere leeftijd pas beginnen met een ''kwaliteitsspurt'' een van beek bv was in de jeugd nooit een groot talent, maar deed het de 2e seizoenshelft beter dan kongolo die al jaren als het grote talent bestempeld werd

ik hoop dat je na mijn verhaal inziet dat je conclusie dat de rest van de wereld geen interesse heeft als hij naar nederland komt nergens op slaat en dat je zeer voorbarige conclusies trekt

22 juni 2015 om 19:17

@ wintert,

Nogmaals, Suarez is een uitzondering. Hoeveel Uruguayanen zijn er de laatste jaren naar Nederland gekomen en zijn mislukt, Lodeiro, Bitancourt en nog 3 jongens van Groningen waarvan ik de naam even ben vergeten. Dan heb ik het nog niet eens over andere Zuid-Amerikanen.

@ Nou, als de rest van de serieuze voetbalclub je niet wilt hebben ben je in elk geval geen A,B of C categorie.

@ reeel,

Ouwe romanticus dat je bent, jouw eerste punt is naïef en ondoordacht. Ten eerste hebben de grote talenten van nu de tijden van Romario, Ronaldo etc niet mee gemaakt. De grote naam van PSV en Nederland in Zuid-Amerika valt echt wel mee hoor. Rusland of Oekraine heeft daar tegenwoordig een veel grotere naam. Feit blijft dat als een talent daar mag kiezen tussen Zenit of Shakhtar of Ajax of PSV hij 49 van de 50 keer voor de eerste optie zal gaan.

Doorgroei mogelijkheden, wat een slap gelul. Grote talenten hebben en denken maar op 1 manier. ''deze droom kan elk moment voorbij zijn, ik moet nu geld verdienen om mijn familie de rest van m'n leven te onderhouden''. Doorgroeimogelijkheden... slap Nederlands gelul. Daarbij zoals ik al zei hebben grote talenten vaak wel meerdere zaakwaarnemers die dat soort knaapjes volkomen in hun macht hebben en ook graag snel binnen willen lopen.

Neem bijvoorbeeld Brazilië. Kijk eens de laatste 10 jaar, wie heeft dan via Nederland de Selecao gehaald? Maxwell, Alex? En welke grote talenten uit Brazilie zijn hier met hoge verwachtingen naartoe gehaald, zijn hier mislukt en hebben alsnog de Selecao behaald? Fred, Michel Bastos, Luis Filipe, Cassio Ramos, Tardelli, Fagner en zo zijn er misschien nog wel meer te noemen. Dat gegeven bewijst jouw punt niet echt dat het hier zo fantastisch is om je door te ontwikkelen.

Oekraine klopt ja, maar goed, dat is iets van de laatste tijd, het gaat meer om het principe. Daarbij heb ik ook sterk het idee dat de grote spelers daar als Luiz Adriano en Douglas Costa de oorlog als excuus gebruiken om daar weg te komen en naar een grotere Europese club die nog meer betaald. Je denkt toch niet serieus dat dat soort gasten ook maar enige hinder van die oorlog ondervinden, weer erg naïef hoor.

Russisch geld is inderdaad minder waard geworden ja, maar jij denkt dat dat soort miljardairs niet vreselijk slim hun geld hebben belegt en naar andere economie hebben gepompt zodat het hun waarde heeft behouden. Misschien niet iedereen, maar de meeste van dat soort eigenaren hebben wel een behoorlijk team met experts rondlopen die heel goed op de centjes van de heren passen hoor. Wederom erg naïef.

En dan om op jou laatste alinea terug te komen, hoe durf je het te zeggen. Echt, toen ik gaandeweg en al schrijvend jouw reactie door las is mijn mond steeds verder open gaan staan van verbazing over jouw kortzichtige, simpele en naïeve kijk op de (voetbal)wereld.

22 juni 2015 om 19:24

IK denk dat dit de juiste omschrijving is.
PSV heeft Piet de Visser op pad gestuurd en komt bij deze jongen uit.

22 juni 2015 om 19:26

Nou ik vind dat Rugu gewoon gelijk heeft. Welk Zuid Amerikaans toptalent is hiero dan gekomen @ de afgelopen seizoenen?
Gutiérrez en Tapia zijn voor ons al geweldig, maar beiden zijn gewoon doodnormale spelers vergeleken met top Zuid Amerikaanse talenten.
Vaak (niet altijd) komen Zuid Amerikaanse spelers uit arme gezinnen. Doel nr 1 is vaak gewoon geld maken en de familie onderhouden. Dan lijkt de keuze tussen 800.000 euro per jaar of 2 miljoen euro per jaar (soms wel meer) toch snel gemaakt.
FF voor de duidelijkheid ik doel op de echte top talenten. Potentieel topspeler niveau. Die komen echt niet meer naar hier.

Suarez was de laatste uit het hoofd. Diezelfde Suarez die werd afgekraakt hier. Sommigen noemden hem zelfs overschat.

22 juni 2015 om 19:47

Wat een lang verhaal vol met onzin. Om duidelijker te zijn. Zuid-Amerika bestaat uit meer landen dan alleen Brazilië. Al de spelers zijn Brazilianen die je noemt. En zeker PSV is nog een grote naam in Zuid-Amerika. Misschien niet de absolute toppers maar zeker wel de door jouw genoemde "B categorie"

22 juni 2015 om 20:00

Dus jij hebt alle zuid Amerikaanse spelers in kaart?

22 juni 2015 om 20:57

@ ambassador,

Piet de Visser? Psv? Leg uit? Piet werkt enkel nog voor Abramovich.

@ Lee112,

Precies, en dan was Suarez eigenlijk ook helemaal geen toptalent. Sterker nog, toen Groningen ging kijken in Uruguay kwamen ze voor iemand anders en speelde Suarez toevallig mee. Wellicht had Suarez nu nog steeds in Uruguay gespeeld als Groningen die wedstrijd niet gezien had. Het laatste toptalent wat uit Zuid-Amerika naar Nederland kwam is denk ik Ronaldo. Want zelfs spelers als Maxwell, Alex en Gomes waren geen absolute toptalenten.

@ Dutchfavourite,

Oh ik dacht dat alleen Brazilië in Zuid-Amerika lag. Lees eerst eens goed, in mijn eerste alinea haal ik Uruguay nog aan en noem wat voorbeelden. Even lezen, is niet moeilijk.

En nee, PSV is geen grote naam meer in Zuid-Amerika. Nog wel bij de mensen die de periode rond '88 bewust hebben meegemaakt maar ik weet zeker dat als je aan de 100 grootste taleten in Zuid-Amerika vraagt of ze PSV kennen dat het meerendeel nog nooit van PSV gehoord heeft. Kom op he, we hebben het over PSV niet over Barcelona of AC Milan.

Dus jij denkt dat de B-categorie wel naar Nederland komt? De B-categorie is dus di Maria, James Rodriguez, Bernard, David Luiz, Ramires, Falcao, Martinez, Otamendi, Luiz Adriano, Douglas Costa, Willian etc. Als dat zo was dan zouden Ajax en PSV elk jaar overwinteren in de CL.

22 juni 2015 om 21:04

rugu,

blijkbaar hebben we een heel andere kijk op de wereld, een oorlog in ukraine waar oa voetba;stadions beschoten zijn vind ik niet iets waar je als voetballer zomaar ff aan voorbij gaat

ook denk jij dat iedereen alleen maar voor het hoogste salaris kiest en niks aders belangrijk kan vinden

verder vind ik je schrijfstijl op zn minst provocaitef te noemen

ik zou het waarderen als je een fatsoenlijkere schrijfstijl hanteert ook als mensen anders over iets denken...

en btw de braziliaanse competitie waar ik het nog niet over gehad heb ligt volledig op zn gat door de grote schulden

en waar zijn die vooral door gekomen? te hoge salarissen, dus die clubs willen ook geld binenhalen wat weer de transferprijs weer drukt

22 juni 2015 om 21:13

Rugu doet alsof hij hier een meester is .. Omdat er een braziliaanse vlag op z'n profiel staat denkt hij een Zuid-Amerikaanse kenner te zijn.
Heb genoeg Colombiaanse vrienden en zelf een goede vriend uit Rio ( Braziliaan , 20 ) en ze kennen allemaal Psv en Psv is wel degelijk een grote naam in Zuid-Amerika.

22 juni 2015 om 21:22

Ik kan niets anders concluderen dat je een hele vreemde kijk hebt op het voetbal in het algemeen. James Rodríguez is in potentie 1 van de beste aanvallende middenvelders. Maar die deel je doodleuk in de B categorie in. Verder zeggen al meerdere mensen dat PSV nog steeds bekent is. Jij hebt het over 88, ben je Ronaldo expres vergeten?

22 juni 2015 om 16:53

Op een Uruguayaanse site wordt het bedrag van 7 miljoen dollar genoemd, dus dat is toch alweer bijna 1 miljoen euro minder. Of te wel dit bedrag van 7 miljoen is gewoon totaal uit de lucht gegrepen. Wordt in Uruguay wel als de nieuwe grote ster gezien, dus goedkoop zal hij sowieso niet zijn.

22 juni 2015 om 17:41

Heeft wel een goed linkerbeen en is best flexibel zijn techniek is puur perfectie

22 juni 2015 om 19:22

Vervanger voor Depay.
Wat wil je nog meer.
Daar zitten ze in Eindhoven op te wachten.

22 juni 2015 om 18:45

Lijkt me niet dat dat daadwerkelijk de vraagprijs is, want Groningen zal nooit meedoen voor spelers met zulke afkoopsommen.

22 juni 2015 om 19:20

Ze hebben een jaar de tijd gehad om
Hem te scouten. Dan zullen ze wel redelijk zeker zijn hoop ik.

22 juni 2015 om 19:21

Dit is een talent en die jongen komt wat graag naar Nederland.

Zeven miljoen euro is een smak geld voor een speler die, met alle respect, zijn wedstrijden speelt in Uruguay. Het lijkt me voor PSV dat Isimat binnenhalen prioriteit is. Vervangers voor Depay zijn er genoeg, en daar heb je nog genoeg tijd voor.

22 juni 2015 om 16:24

Als het goed is wordt de transfer van isimat morgen afgerond

22 juni 2015 om 16:26

Waarom denk jij dat een TM maar met één speler tegelijk kan bezig zijn. Die posities hebben ook helemaal niets met elkaar te maken dus gewoon zo vroeg mogelijk binnenhalen die handel.

22 juni 2015 om 16:51

Inderdaad. En dat ook nog voor 80 procent van de transferrechten.
Je mag er vanuit gaan dat er goed gescout is.

7 mil is veel, kun je berghuis en tighadouini voor halen. Maar misschien is het wel de nieuwe Suarez.

22 juni 2015 om 19:23

Neen, deze jongen uit Zuid-Amerika is beter dan die 2 bij elkaar.
Wat van ver komt is goed.

23 juni 2015 om 11:00

https://www.youtube.com/watch?v=ulmz0_fbxp0

Deze jongen heeft rust, overzicht, goed balgevoel en hoge handelingssnelheid.
Daarnaast heeft die echt wel genoeg body voor in de eredivisie.

Echter zou het niet goedkoper kunnen dan 7 miljoen?
Dat is toch wel een smak geld.

Onzin! Waarom zou PSV zoveel geld neerleggen voor zo'n jongen speler en daarbij niet eens 100% van de transferrechten in handen krijgen?
Zojuist wel een filmpje van hem gezien, vrij technische jongen met een goed schop en een goed overzicht.. Maar ken die competitie qua niveau verder niet..

22 juni 2015 om 17:53

Inderdaad. Volgens Rik Elfrink is er nog niet geboden op deze jongen. Daarnaast geloof ik ook niet dat PSV bereid is 7 miljoen te betalen voor maar 80 procent van zijn transferrechten. Mocht PSV hem halen dan hoop ik wel dat hij een ongepolijste diamant is haha.

Hoezo zou Groningen geprobeerd hebben hem binnen te halen? Een (vraag)prijs van 7 miljoen kunnen zij toch niet aan voldoen lijkt mij?

22 juni 2015 om 21:38

PSV bied 7 miljoen, dus 7 miljoen is niet de vraagprijs.
Het was al bekend dat Groningen ook scouts had gestuurd, maar zullen nu wel afgehaakt zijn aangezien ze deze bedragen niet gaan/kunnen betalen.

7 miljoen en interesse van Groningen. Dan is toch zeker één van de twee berichten niet waar.

22 juni 2015 om 16:59

Nou ja, Groningen kan wel interesse hebben gehad en hem scouten, maar bij een vraagprijs van 10 miljoen is de stekker er direct uitgetrokken lijkt me. 3.5 miljoen lijkt me wel de absolute max die Groningen ooit voor een speler zal gaan betalen, maar dan moeten ze wel heel heel heel erg overtuigd zijn van zijn kwaliteiten. Mocht een speler zo goed zijn, dan is die waarschijnlijk ook al gescout door Real, Chelsea, Bayern.

22 juni 2015 om 17:03

Zeg gewoon niets als je niets weet. Groningen Gaat ook geen 3,5mil voor spelers betalen.

22 juni 2015 om 17:05

Misschien wel als Chery voor een mooi bedrag wordt verkocht.

22 juni 2015 om 17:33

voorbeelden Berg, femi.. maar ben het met je eens dat ze dat niet snel meer doen..

Als het om een bedrag van 7 miljoen gaat lijkt het me dat het bij Groningen ook alleen voor noemen zou blijven.

Ken deze jongen niet. Veel geld en een risico altijd, maar wellicht pakt het geweldig uit.

22 juni 2015 om 17:00

Groningen koopt liever 7 spelers van 1 miljoen dan 1 speler voor 7 miljoen. Het zou ook voor scheve gezichten zorgen, als een Rusnak bijvoorbeeld voor 3 ton wordt aangetrokken en een Urugayaan die niemand kent voor 7 miljoen.

22 juni 2015 om 17:37

dat zorgt niet voor scheve gezichten,

een transfersom die een club betaald heeft doet iets met het ''aanzien'' binnen de groep, maar zorgt niet voor scheve gezichten

wat wel voor scheve gezichten zorgt is een groot verschil in salaris, helemaal als de best betaalde spelers niet naar behoren presteert

en in veel gevallen zal een speler die voor een hoge transfersom gekocht is een goed salaris verdienen, maar dat hoeft echter helemaal niet het geval te zijn, kijk bv maar naar de topclubs, daar lopen jongens rond die transfervrij bij hun clubs zijn binnengekomen maar wel bij de topverdieners horen

kortom je haalt een aantal dingen behoorlijk door elkaar, waardoor je reactie helemaal nergens op slaat...

PSV nooit onder deze voorwaarden een 20 jarige onbekende speler uit zuid amerika kopen. Niet met Toon en Brands aan de leiding.

ben benieuwd wat waar is over dit bericht, het is namelijk ook een middenvelder en geen linksbuiten.
wachten op een serieuze bron dus.

22 juni 2015 om 17:32

Wellicht is het gewoon heel goed gescout, maar goed dan nog is 7 mln wel veel. De exacte details zijn inderdaad gissen, maar er staat ook gewoon dat hij aanvallende middenvelder Is hoor..kan hij toch misschien ook overweg met de linksbuiten positie?

22 juni 2015 om 16:55

Bedrag van 7 miljoen is sowieso niet waar, is nergens op gebaseerd en in andere media worden andere bedragen genoemd. Wordt in Uruguay wel de nieuwe nationale ster gezien, dus goedkoop zal hij ook niet zijn.

22 juni 2015 om 18:16

Nacional heeft volgens mij maar 1 keer een speler voor zo'n bedrag verkocht. De meeste toppers gaan daar weg voor 3/4 miljoen. Denk eerder 4 miljoen + clausules.

Heel veel geld! Zuid amerika en PSV zijn goede combi's gebleken maar vind dit wel een risico hoor

22 juni 2015 om 17:40

Natuurlijk ook niet altijd. Romario en Ronaldo of wat recenter Gomes, Alex, Farfan en Mendez zijn inderdaad goede combi's gebleken. Daar tegenover kun je ook spelers als Marcelo, Tardelli, Cassio, Manco, Alcides en Fagner plaatsen.

Overigens wel erg veel geld inderdaad en ik kan me ook niet voorstellen dat PSV dit zou betalen, zeker niet in deze constructie waarbij ze slechts 80% van de rechten in handen krijgen.

22 juni 2015 om 17:48

Alcides was een prima verdediger hoor, mooie omhalen altijd

22 juni 2015 om 19:06

Die namen heb je wel echt uit de krochten van het internet moeten halen, of niet? Haha wat een bagger.

7 miljoen lijkt me sowieso niet te kloppen.

22 juni 2015 om 19:36

Als je wat ouder bent en je hebt het voetbal gevolgd zou je deze falende Brazilianen nog wel moeten kennen. Zoals Feyenoord ook een geweldige tijd heeft gehad met de onverschrokken Östlund, Bruno Basto, Bandalovski, Gibbs, Magrao en Dondé.

Hij is me nog niet opgevallen op het wk onder 20, maar dat kan komen omdat ik het toernooi niet heb gevolgd.
Hehehe.
Wel veel geld voor een talent, is voor psv te hopen dat hij het waar gaat maken anders wordt het een erg dure vergissing.

.. van wie zijn die resterende 20% dan? Ik dacht juist dat die partijen als Doyen geweerd zouden gaan worden uit het voetbal.

Ik heb overigens geen idee, maar als je zo'n bedrag neertelt dan ga je er wel vanuit dat het een groot talent is. Zou er voor dat bedrag geen betere Nederlandse speler te halen zijn denk ik dan.. zo'n Chery kost 'volgens de wandelgangen' maar 1 miljoen. Dan had ik het wel geweten.

22 juni 2015 om 17:53

die 20 zijn in bezit van de speler zelf of derden,

in engeland is het als ik het goed heb tegenwoordig niet meer toegestaa om transferrechten deels bij derden onder te brengen, waardoor engelse clubs dus de volledige 100% over zullen moeten nemen, maar in de rest van de wereld is dat niet het geval, in itale bv is er al jaren een mogelijkheid om met 2 clubs samen een speler te kopen, en na een jaar uit mn hoofd moeten beide clubs bij de notaris aangeven welk bedrag ze willen betalen voor de 50% transferrechten die de andere club in bezit heeft, waarop de hoogste bieder wint

persoonlijk vindik dat een mooi systeem, omdat je meer als competitie kan gaan werken en op die manier makkelijker betere/duuurdere spelers binnen kan halen, waar ook kleine clubs van kunnen profiteren

verder het chery verhaal, di jongen is dit seizoen 27 jaar als ik het goed heb, geen international en heeft een aardig jaar in de eredivisie achter de rug, maar was zelf in nederland geen echte uitblinker

dus een chery kan je als topclub in nl er best bij pakken voor een bedrag van 1 mln, als dat uberhaubt de prijs is, ik denk namelijk dat hij eerder 2 mln dan 1 mln kost...

als chery dan komend seizoen een wereldseizoen heeft is hij na dat seizoen 28 jaar, nog geen international en heeft alleen in nederland gespeeld, 1 seizoen top en een aardig seizoen,dus wat zal je voor zon jongen krijgen op de internationale transfermarkt, een miljoentje of 5-7 gok ik

haal je echter een 20-jarige jeugdinternational van urugay die als talent te boek staat en bij jouw club een goed seizoen heeft, dan kan je zo 20 + mln vragen voor zon jongen

ookis hij nog onder de 21, waardoor je hem nog geen volledig non eu-salarisaan hoeft te bieden en zal je als ''opleidende club'' gezien worden waardoor je bij toekomstige transfers van zon jongen ook nog een klein percentage krijgt

maar een klein percetnage van van een paar transfers a 30 mln per stuk tikt toch behoorlijk aan...

22 juni 2015 om 18:43

Ja ik was denk ik in de war door dit artikel dat ik een tijdje terug heb gelezen: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=225656

En het grappige is dat het volgens de Knvb eigenlijk niet mag: http://home.knvb.nl/themas/financi%C3%ABle-integri...
En je hebt natuurlijk een punt, iemand als Chery heeft weinig restwaarde ten opzichte van de aanvoerder van Uruguay -20. Als je er 7 miljoen voor betaald moet je wel zeker weten dat hij ook echt gaat presteren natuurlijk.

Overigens gun ik het PSV van harte, ik hoop dat ze veel punten voor Nederland in Europa pakken. In de Eredivisie zie ik liever Ajax de prijzen pakken .

Hoeveel kost Larsson ook al weer?? Was toch net iets meer dan 7 miljoen?? Dan kun je beter Larsson halen dan een talent die misschien het niet gaat halen!!

22 juni 2015 om 16:47

Want Larsson gaat het wel halen? Laat die Larsson maar eens een seizoen zonder(!) blessures voetballen.

22 juni 2015 om 16:52

Van Larsson weet je ook niet of hij het gaat redden bij Psv. Ook ik vind 7 miljoen voor een talent uit Uruguay veel geld maar ik vi d het Larsson ook niet waard.

22 juni 2015 om 19:36

Larsson is nog helemaal niet klaar voor Psv, nog niet constant genoeg en fysiek nog niet zo sterk.

Die gast is 1.88cm dus erg wendbaar zal hij niet zijn. 7 miljoen is ook behoorlijk veel... ben benieuwd wat hier waar van is!

Goed dat ze ook in het buitenland naar opvolgers van Depay zoeken, maar weet iemand of deze speler zo veel geld waard is? Lijkt me toch een gok om voor dit bedrag een aanvallende middenvelder voor de linksbuiten positie te halen. Voordeel is wel dat Zuid-Amerikaanse spelers zich over het algemeen goed aanpassen bij PSV en gemiddeld ook goed presteren!

22 juni 2015 om 17:02

Wordt in Uruguay wel als een heel groot talent gezien en de hoop is dat hij spelers als Suarez en Cavani achter na gaat. Maar hoe dat uiteindelijk uitpakt is natuurlijk altijd afwachten, het bedrag van 7 miljoen is ook sowieso nergens op gebaseerd.

@ de poll

waarom zou PSV zich op de eigen jeugd moeten richten? Dat zijn ze juist nu aan het doen! En omdat er op dit moment geen waardige vervanger is moet je een versterking halen.
Elvio van Overbeek is gewoon nog niet klaar om in de basis te staan.

Hopen dat Pereiro het gaat maken!

22 juni 2015 om 16:50

Belachelijke poll inderdaad. Het lijkt wel of diegene jarenlang PSV niet heeft gevolgd. PSV had dit seizoen vier jeugdspelers in haar elftal.

Gastón Pereiro (net pas 20 jaar) al twee jaar een vaste waarde voor kampioen Nacional, die samen met Penarol de meest toonaangevende ploeg van Uruguay zijn. Hij wordt meestal ingezet als aanvallende middenvelder schaduwspits en een enkele keer als linker- of rechterspits. Pereiro is links- EN rechtsbenig.
Maar vind dat we beter die 7M kunnen stoppen in Sisto of Lozano .. vooral die laaste is genieten.
Het is toch wel raar want Toon heeft aangegeven niet met investering maatschapije in zee te gaan.
Ik denk Trouwens niet dat hij direct de opvolger van Memphis is.

22 juni 2015 om 17:00

Als zijn oude club 20% van de transferrechten houdt gaan PSV toch niet met een investering maatschappij in zee? Lijkt me ook heel sterk dat ze zoveel gaan betalen voor iemand die niet direct voor de basis wordt gehaald.

22 juni 2015 om 18:18

toon wilt geen transferrechten die psv in bezit heeft aan derden doorverkopen, maar als de eigenaar van de 20% transferrechten deze niet wilt verkopen, dan lijkt dat me een vreemde reden om deze jongen direct van je lijst te schrappen

feyenoord had de talentpools, oa twente heeft van veel spelers de transferrechten aan derden waaronder doyen verkocht om het geld dat dat opleverde direct weer uit te geven, dat zijn voorbeelden van met een investeringsmaatschappij oid in ze gaan, maar als psv deze jongen overneemt en de 80% die zn huidige werkgever in bezit heeft overneemt gaat psv niet in zee met een investeringsmaatschappij...

22 juni 2015 om 18:31

Je hebt gelijk.

Haha wat een rare poll ook weer, PSV heeft net een linksbuiten uit eigen jeugd voor een enorme smak geld verkocht dan lijkt het me vrij logisch dat je een vervanger haalt.

Het zijn allemaal geruchten. Brands en Gerbrands kennende gaan zij geen 7 miljoen uitgeven aan een relatief onbekende speler.

Ik hoop wel dat er een kern van waarheid in dit bericht zit. Ben er persoonlijk wel fan van om jonge talenten van de andere kant van de wereld te halen. Ik word er nogal moe van wanneer men nu weer aan komt zetten met spelers als Berghuis. Die binnenlandse, veel te dure, middelmatige spelers heb ik nu wel gezien. Ik laat me graag verassen.

Zeven miljoen is een prima bedrag als je hem voor lange termijn (vijf jaar) kan binden. Dit is een 20-jarige speler met een vrij hoog niveau. Zelfs als hij de verwachtingen niet helemaal waar maakt kan hij drie jaar lang in de basis staan en kan je hem vervolgens voor een vergelijkbaar bedrag verkopen.

Hmm... ik ken deze speler niet. Wel heb ik even snel gekeken op fm. HIj heeft goeie stats daar voor een 19 jarige voetballer.

ik vind 7 mil wel veel maar geloof niet dat het waar is. zijn marktwaarde ligt veel lager. daarnaast vind ik het wel top dat ze zo iemand gaan proberen te halen. Ik word namelijk ook moe van onze spelers uit de eredivisie. Clubs vragen belachelijke prijzen

Als je weer wil groeien naar de europese subtop dan moet je wel zulke bedragen neer gaan leggen, en het geld is echt wel aanwezig bij Psv.

22 juni 2015 om 17:39

Schijnt wel tegen te vallen. In het seizoen 12/13 en 13/14 is er slechts 5,5 miljoen winst gemaakt. Over de transfers van dit jaar heeft Brands te kennen gegeven dat er 1/3 hergeinvesteerd in spelers gaat worden en de rest wordt gestoken in een jeugdopleiding en een upgrade aan het traingscomplex.

22 juni 2015 om 18:21

Lijken me ook wel betere investeringen. Kwaliteit hoort op het veld te staan, maar een investering in de jeugdopleiding en het trainingscomplex is een investering in de toekomst. Zeer verstandige investering. Misschien dat men eindelijk een keer naar de lange termijn kijkt? Ik hoop het wel in ieder geval.

22 juni 2015 om 18:44

Dan gaat er dus enorm veel geld naar de jeugdopleiding..

22 juni 2015 om 18:55

1/3 deel kan nog een mooi bedrag zijn om de investeren. Depay boven de 30 mil, wijnaldum net onder de 20mil. Tel daarbij op de aankomende tranfers van tyton, ritzmaaier, hiljemark en misschien wel jetro of locadia( wat ik niet hoop). Dan kan er toch een bedrag van 17 tot 25 mil geinvesteerd worden.

Ken die hele kerel niet maar kan niet anders dan dat hij een killer mentaliteit heeft. Waarom kan ajax dit niet de laatste jaren? Steeds maar talenten van 16 jaar aantrekken. Leuk hoor, maar geen meerwaarde voor het eerste nu. Bovendien als ze al doorbreken dan zijn ze weg op hun 20ste.

Hopaa dat willen we zien! Gooi die miljoenen eens over tafel voor toptalenten, wordt de eredivisie alleen maar beter van

Gaat om 4 of 5 miljoen en als opvolger Memphis. Deal is bijna rond .

Mooi, kan best een keer risico gemomen worden. En PSV zit met de financiën wel goed denk ik. Als je ziet wat er wordt uitgegeven in andere competities, is dit nog niks natuurlijk. Misschien ook wel eens goed een dure aankoop.

Zeven miljoen lijkt me ook veel, maar je weet het niet. Hun grote talent Bueno is vorig jaar voor 4 naar Krasnodar gegaan en dat is voor die competitie al een flinke sloot geld. Eerder ging Coates naar Liverpool voor 8 maar de meeste spelers leveren 2-4 miljoen op.
Ik gok dan ook dat PSV niet meer gaat betalen dan 4/5 miljoen maar dat het op kan lopen door clausules.

Iemand die deze speler goed kent? Het enkele feit dat hij linksbenig is maakt het nog geen buitenspeler, ook al is het een aanvallende middenvelder. Voor een dergelijk bedrag mag ik toch hopen dat men bij PSV weet waar ze mee bezig zijn.

Aan de andere kant moet vervanging waarschijnlijk wel in het buitenland gezocht worden, tenzij je bereid bent om een stap terug te doen in kwaliteit voor die positie.

Toppie
Ik ken hem niet, maar hij is international en van Nacional.
Ik begrijp dat het een van de grootste talenten is van Uruguay. 1,88m en fysiek sterk, dus kan waarschijnlijk makkelijk in de ED mee komen. Dan zie ik liever een voor mij onbekend Uruguayaans talent dan een voor mij onbekend Deens talent. Een frivole technisch begaafde en tweebenige speler.
Nogmaals toppie

Haha Groningen probeerde zeker weer de nieuwe Suarez te halen.
Ja PSV is natuurlijk aantrekkelijker met Champions League voetbal.

Hij lijkt mij eerder een aanvaller voor dit psv. 1.88 groot, goede kopper en strak linkerbeen, als je naar de goals kijkt. Goals uit snelle uitbraken. Ben benieuwd wat dit gaat worden.

PSV heeft een verleden in Brazilië maar niet in Uruguay.
Dat moet een goede zijn anders gaat PSV niet zo ver Zuid-Amerika in.
En waarom niet....psv heeft poen zat gevangen voor Depay.

Beetje onzinnig om heel stellig te beweren dat dit categorie 5e rang is. Wie ben jij dan wel?!! Vandaar dat hij jeugdinternational is bij een land wat in de top 10 staat. Uruguay.

Nederland in zijn algemeenheid heeft een goede naam in Zuid Amerika en PSV zelfs een uitstekende naam. Waarom kansloos op de tribune zitten bij Chelsea? Als jezelf kan ontwikkelen en CL spelen bij Psv. Die jongen speelt onder 20!!

Nee je moet net als Ajax en Feyenoord versleten paarden halen. Dan doe je het goed zeker?

Ik denk eerder gezegd dat Nacional niet eens akkoord zou gaan met een bod van 7 miljoen.
Het lijkt een dure investering, maar ik denk als hij zich snel aanpast dat hij zeker over een paar jaar net zoveel kan opleveren als Memphis.

Leuk ! Over deze speler heb ik een andere eredivisie club geinformeerd in Feb. Eerder dit jaar.
https://twitter.com/lengel_/status/613046123108933...

Geweldige speler. Hes dit moeten we hebben . Eindelijk weer een toptalent uit zuid Amerika . Ga zo door psv . Heerlijke linker heeft deze jongen , is ook goed voor de jong.

Als je nagaat dat we in Nederland toch niet echt meer kunnen beschikken over toptalenten uit die contreien, vind ik 7 miljoen wel een erg grof bedrag.
Je zult zien dat er komend jaar een speler uit de JL of eigen jeugd ergens bij een club door breekt, die het vervolgens vele malen beter doet dan deze miljoenenaankoop.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren