Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Owen snapt Manchester United niet: ‘Zelfs een derde plek zou slecht zijn’

Laatste update:

Michael Owen vindt Manchester United dit seizoen vies tegenvallen. Vorig seizoen maakte de club een overgangsjaar door onder David Moyes, die de rit niet mocht uitzitten en kort voor het einde werd weggestuurd. Ter vervanging arriveerde Louis van Gaal, die een vermogen mocht spenderen aan nieuwe spelers. Na 22 wedstrijden moet United echter wel voorrang verlenen aan Chelsea (12 punten), Manchester City (7) en Southampton (2). Owen is benieuwd waar het zal eindigen.

/

“Mensen roepen steeds dat United wel in de top vier zal eindigen en dat is dan conform het doel. Dat is echter het absolute minimum. Serieus, een plek bij de eerste vier?!”, vraagt Owen zich hardop af in gesprek met BT Sport. “Als je 195 miljoen euro hebt uitgegeven en je hebt zulke spelers en zo’n stadion… dan moet je eerste, tweede of derde worden. Zelfs een derde plek zou eigenlijk nog slecht zijn”, aldus de Engelse oud-spits.

Owen zegt niet te begrijpen hoe de selectie zo makkelijk kan aanvaarden, dat er niet serieus wordt meegestreden om de landstitel. Zelf speelde de nu 35-jarige Engelsman in de herfst van zijn loopbaan drie seizoenen op Old Trafford. Van 2009 tot 2012 maakte hij deel uit van de selectie en werd hij eenmaal landskampioen met United. In de andere seizoenen finishten the Red Devils als tweede.

Heeft Michael Owen gelijk?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat je zoveel spendeert heeft ook als gevolg dat je moet opbouwen.
Of moet er verwacht worden dat het team er gelijk staat.

Buiten dat hoort United wel in de top 4 te eindigen, kampioenschap is voor volgend jaar.
Hopen dat er iemand i.p.v. Blind komt, hopelijk Strootman, en nog 1-2 Cv's.

20 januari 2015 om 14:06

Wat een onzin om Blind aan te wijzen als reden van het collectief falen van Man Utd. Louis van Gaal heeft hem niet voor niets voor een mooie prijs opgehaald bij Ajax. Maar hij zal er wel minder verstand van hebben dan jij en de gemiddelde VZ-bezoeker. Blind is werkelijk waar op weinig fouten te betrappen en scoort altijd een voldoende. Hij heeft volgens mij de meest succesvolle passes verstuurd van de gehele selectie.

Misschien moet je eens naar andere spelers kijken in plaats van met de kudde meelopen en Blind afkraken.

Kijk hier maar eens na:
van Persie, die er als een zoutzak bijloopt en werkelijk waar niets goed doet.
Falcao die voor een mega bedrag overgekomen is en daarvan nog geen euro waar heeft gemaakt.
Di Maria, die jammer genoeg niet zo schittert als in zijn tijd in Madrid.
Mata, die veel meer kan dat hij tot nu toe laat zien.

En dan nog de verschrikkelijke verdediging.

Er zijn maar een paar spelers bij Man Utd die het niveau halen wat er van hun verwacht wordt, en in mijn ogen zijn dat: Rooney, Blind, Fellaini en Carrick.

Geloof mij, hoe graag iedereen hier op VZ zou willen zien dat het anders is, Blind vervangen door Strootman gaat er echt niet voor zorgen dat Man Utd beter zal gaan spelen of meer punten zal pakken.

20 januari 2015 om 14:19

De reden waarom die jongens tot nog toe niet renderen is omdat er teveel jongens niet aan het systeem gewend zijn. Wanneer er tien jongens lopen die het systeem snappen en jij de enige bent die daar niet aan gewend is loop je vanzelf wel goed omdat je aan je medespelers ziet waar je moet lopen en ze jou op de juiste plaats neerzetten door coaching. De reden waarom ze tot toe niet renderen is omdat er teveel jongens niet aan het systeem gewend zijn. daardoor zijn automatismen nauwelijks te ontdekken omdat er te veel jongens zijn die op de verkeerde posities lopen om de tactiek uit te voeren. Ze kunnen dan ook niet terugpakken naar wat ze voorheen deden omdat de coach dat (nog) niet wil. Dan krijg je dit soort taferelen.

Maar goed, de punten halen ze wel binnen. Kun je nagaan wanneer de automatismen erin komen. Dan moeten de punten helemaal gemakkelijk binnen stromen.

20 januari 2015 om 14:21

De naam Blind werkt hier voor velen als een rode lap bij een stier blijkbaar.
Blindevogel zegt helemaal niets negatiefs over Blind en zegt ook niet dat het 'collectieve falen' aan hem gelegen heeft. Ik zie de reden van je betoog eigenlijk niet zo in.

Hij is van mening dat Blind gewoon niet goed genoeg is voor een club als Manchester United en daar ben ik het gewoon roerend mee eens. Een nuttige speler als backup, maar voor een backup hoeft naar mijn mening niet zoveel geld te worden uitgegeven.

Strootman is wat mij betreft ook een veel nuttigere speler als Cm/cdm. Strootman brengt toch een stukje gif, power en body op het middenveld. Strootman heeft aanvallend een veel betere passing terwijl hij verdedigend ook gewoon prima zijn mannetje staat.

20 januari 2015 om 14:27

Dat ligt aan de coach, dat klopt, maar spelers hebben de mogelijkheid om coaches te negeren he. Afgelopen zondag hoefde United niet eens te wisselen qua spelers om van 3-5-2 naar 4-2-3-1 te gaan. Als ik Rooney was zou ik gelijk van positie wisselen met Di Maria. Want Di Maria in de spits is net zulke onzin als Fabregas in de spits, die twee zijn het beste met het spel voor hun, en niet met hun rug naar het doel.

Blind is tot nu toe niet overtuigend aanwezig. Daar kun je niet veel anders van maken.

20 januari 2015 om 20:32

Toch vreemd, als je er niks anders van kan maken.. Dan moet je toch eens kijken hoe ze daar schrijven over hem, dat is wat anders dan niet overtuigend.

Tegen Southampton vond een aantal hem de Motm aan hun zijde en noemde ze hem "best signing this summer'', ''next captain'' en ''most intelligent player''.

Wat betreft de resultaten waar Owen het over heeft.. Het bevestigd dat je met geld geen kampioen wordt. Van Gaal is absoluut ergens heen aan het bouwen en het lijkt alsof het team daar veel moeite mee heeft. Ik ben er echter wel van overtuigd dat hij de wereldtop weer gaat halen..

20 januari 2015 om 14:12

Dat team opbouwen en het duurt even tot ze een team zijn vind ik echt grote onzin. Het eerste seizoen onder abramovich na een investering van 100 miljoen pond werd Chelsea ook meteen tweede van de competitie. Het waren wel andere tijden maar dat aan elkaar wennen vind ik een slap excuus

20 januari 2015 om 14:21

Kun je mij dan een ander excuus geven waarom het niet loopt? Kan Louis van Gaal er niets van of zijn de spelers die hij heeft gehaald niet goed genoeg? Of zit het tactisch plan niet goed in elkaar? Of zijn de spelers gewoon erg lui?

Schreeuwen dat het een slap excuus is kan iedereen wel, maar de vinger op de zere plek liggen is klaarblijkelijk voor bezoekers van voetbalzone teveel gevraagd.

20 januari 2015 om 14:36

Dat is iets te makkelijk gezegd. Eerste seizoen van Abramovic was 03/04. Chelsea investeerde daarvoor ook al behoorlijk.

Seizoen 00/01 bijvoorbeeld Hasselbaink voor 22,5 miljoen (totaal dat jaar 50 miljoen aan inkomende transfers). In 01/02 onder anderen Lampard, Petit, Gallas en Zending en ook zo'n 45 miljoen uitgegeven. In 02/03 was het stil alvorens ze in 03/04 167,5 miljoen hebben uitgegeven.

Zo simpel als "abromivic kwam, gaf 100 miljoen uit en ze waren direct 2de" is het dus ook weer niet.

20 januari 2015 om 14:20

Nee, maar je mag toch wel verwachten dat 1 van de aankopen echt goed speelt? Bij Arsenal doet Alexis het vrij redelijk, en dat geldt ook voor Costa en Fabregas bij Chelsea. De aankopen bij City doen het ook nog niet echt, en bij Liverpool valt het ook nog wat tegen, en Spurs heeft geen echt grote aankopen gedaan, maar al met al moeten de aankopen van United het gewoon beter doen. Di Maria, Herrera, Shaw, Blind, Rojo en Falcao hebben mij allemaal nog niet laten zien waarom ze het bedrag wat voor ze betaald is waard zijn. Ja, een miskoop kan gebeuren, maar dit is gewoon bizar.

20 januari 2015 om 14:30

Alexis komt in een gespreid bedje net als dat Fabregas daar komt. Iedereen kent zijn taak in het veld en weet wat hij moet doen. Bij United spelen ze in een klap een ander spelletje waar de jongens nog nooit kennis mee hebben gemaakt. Nieuwkomers hebben geen houvast aan de spelers die er al zijn omdat die zelf ook zoekende zijn. Ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Als je in een nieuw team komt en de fundering staat dan is het inpassen van een speler niet heel moeilijk omdat de andere tien hem op sleeptouw nemen en neer kunnen zetten. Dat kan bij United nu niet omdat de 10 die het neer moeten zetten het zelf ook nog niet begrijpen. Laat staan als je 7 man moet inpassen.

20 januari 2015 om 20:29

Enig idee waarom dit nieuwe lastige systeem zo nodig moet? Waarom past Louis niet een systeem toe die iedereen wel kent? Dan had dit team logischerwijs toch al veel beter gepresteerd?

Qua kwaliteit en zeker als team doen ze nog echt wel onder voor chelsea en city, dus een derde plek vind ik helemaal niet slecht.

20 januari 2015 om 14:04

Dat komt omdat City en Chelsea meer automatismen in het systeem heeft geslepen maar dat komt ook met de tijd. Ook de verdediging van beide clubs zijn meer solide dan het zootje paniek dat United achterin heeft lopen. Dat is voor een kampioenschap veel te pover en daar moet in worden geïnvesteerd.

De beste verdediging is de aanval maar daarvoor moet je wel kunnen bouwen op een solide verdediging. Dat is bij United nu ver te zoeken.

20 januari 2015 om 15:18

Goed verwoord. Zo bedoelde ik het ook

Zal Owen nou nog geliefd zijn bij Liverpool vandaag de dag?

20 januari 2015 om 14:08

Nee, die werd al uitgekotst toen hij de overstap naar Real Madrid maakte...

20 januari 2015 om 14:19

Spreek voor jezelf. Owen was in zijn liverpool-tijd gewoon een held. Dat hij later voor united is gaan spelen doet daar voor mij niets aan af.

20 januari 2015 om 14:26

Bij mij wel ja, aangezien hij een van de redenen is geweest dat ik fan van Liverpool ben geworden. Een van de eerste wedstrijden die ik keek van Liverpool, was toevalligerwijs de wedstrijd waarin Owen debuteerde (tegen Wimbledon als ik het me goed herinner). Sindsdien altijd een favoriet van mij persoonlijk geweest. Het feit dat hij later in zijn carrière voor United heeft gespeeld doet daar niets aan af.

20 januari 2015 om 15:26

Ik in ieder geval wel! Hij en Gerrard zijn mijn helden en daarom ben ik ook voor liverpool geworden. Ik heb zelfs een shirt van hem van real haha

Vervang "united" even door "liverpool" en je kunt exact dezelfde uitspraak maken. Waarom doet hij dat niet? Liverpool staat er zelfs slechter voor.

Wat een slechte analisten lopen er rond, enige wat ze doen zijn open deuren intrappen.

Edit: foutje

20 januari 2015 om 14:03

Daar is Suarez weggegaan he...

20 januari 2015 om 14:05

En wat dacht je van de blessure van Sturridge die non stop geblesseerd is? Ook dat hakt erin hoor. Verder weet je dat een Ballotelli nooit gaat brengen wat een Suarez bracht omdat dat een compleet ander type speler is. Ballotelli werkt nu harder zegt men maar dat gaat ten koste van zijn doelpunten. En hij heeft daar in het algemeen al moeite mee.

20 januari 2015 om 14:07

Ik vind dit eerder onzin dan een open deur, United heeft gewoon een veel mindere selectie dan clubs als City en Chelsea.

20 januari 2015 om 17:08

Sinds het vertrek van Ronaldo en tevez heeft united geen top 3 selectie meer gehad. Tot dat saf stopte teerde ze vooral op de routine en ervaring om toch te winnen bij slecht spel.

Moyes had die autoriteiten niet en van gaal heeft die ervaring niet meer in de selectie sinds het vertrek van evra, Ferdinand en vidic

20 januari 2015 om 14:10

Even eerlijk: Welke sterspeler is United kwijt? En hoe zit dat bij Liverpool?

Het word de komende weken leuk. Fans van Arsenal, United en Soton hopen dat Chelsea wint van City. Het gat tussen City en de rest is dan nog maar respectievelijk 2. 4 en 5 punten, en dat is in een heel seizoen zeker wel in te lopen door eigenlijk alle 3. Dus het zou zomaar kunnen dat United tweede, Arsenal derde en Soton 4e word. Het kan ook weer heel anders, Spurs zou in principe ook zomaar in de top 4 kunnen eindigen.

Wat Liverpool doet neemt niet weg dat United het beter moet doen.

Van de zomeraankopen vind ik Rojo tot nu toe redelijk, maar eigenlijk alle andere spelers toch redelijk zwak. Als je dat dan vergelijkt met Arsenal of Chelsea, waar sommige de zomeraankopen al tot de belangrijkste spelers horen, dan valt dit enorm tegen. (costa, Drogba, Remy, Felipe Luis en Fabregas voor Chelsea, Alexis, Ospina, Welbeck, Chambers en Debuchy voor Arsenal)

20 januari 2015 om 14:16

En Liverpool heeft al dat geld weer allemaal mogen uitgeven. Dus ze hebben tijd en geld genoeg gehad om vervanging voor Suarez te vinden. De enige die ze nu missen is Sturridge. United heeft daarintegen sinds het begin van het seizoen 55 blessures gehad, met jeugdspelers in de basis moeten spelen(kijk alleen al wat er in de basis stond tegen Arsenal! Leuk 3 mansverdediging van McNair-Smalling-Blackett). Je kan niet continu over die aankopen van United beginnen en zeggen dat ze het nu veel beter hebben moeten doen daardoor, gezien die steeds geblesseerd waren. Dan kan je van van Gaal ook niet verwachten dat hij er al een geheel van heeft kunnen maken. Liverpool heeft overigens 1 sterspeler zien gaan, de ander is geblesseerd. Maar bij United was het een team die 7e geeindigd is en gewoon een gebroken team was. Geen cohesie oid.

20 januari 2015 om 14:23

Dat doet Arsenal al jaren, niet zeuren.

Dat Liverpool het niet goed doet maakt niet uit, United moet serieus voor de titel meedoen. Als United 8e word, maar Liverpool degradeert, maakt dat de prestatie van United beter? Dacht t niet.

20 januari 2015 om 14:25

@ therosepetal.
Ja dat klopt wat je daar zegt, maar blessures mag je volgens niemand hier over zeuren, want dan had je maar een bredere selectie moeten hebben... Dat is in ieder geval wat wij Arsenal supporters altijd te horen krijgen. Bovendien doet van Gaal het 0,0 beter dan Moyes, wat ook wel frappant is naar mijn mening.. En ik hoor van veel United fans dat ze zat zijn van die 3-5-2 opstelling die van Gaal per se wil doorvoeren. Wat is er nu beter/anders dan onder Moyes? Buiten het feit dat van Gaal meer heeft kunnen investeren, waardoor je dus wel zeker kunt stellen dat United het beter moet doen dan zoals het nu gaat. Bovendien ben ik het niet met Owen eens hoor

20 januari 2015 om 14:31

Therosepetal, verbeter de wereld, begin bij jezelf. Wat je hierbij mist, is dat wij pak 'm beet 80 miljoen hebben gevangen voor Suarez. Ja er is ook ruim 120 miljoen uitgegeven, maar streep dat eens tegen elkaar weg? Dan blijft er een uitgave van 40 miljoen over. Ook een hoop inderdaad, maar dat verbleekt bij de 195 miljoen van jullie, terwijl er geen noemenswaardige bedragen binnen zijn gekomen, of wel? Dan nog, zoals hierboven al gezegd wordt: dat wij het slecht doen, heeft niets te maken met de prestaties van United.

20 januari 2015 om 14:54

Jackieboy10, het verschil tussen Moyes en Van Gaal is dat Moyes een oplossing voor de lange termijn moest zijn, Van Gaal is de oplossing voor de korte termijn. Moyes moest Ferguson opvolgen en net zoals SAF een coach worden die het decennia lang zou volhouden bij United. Het probleem was dat Moyes niet in de buurt kwam vergeleken met de prestaties die Ferguson behaalde.

Van Gaal daarentegen werd aangesteld om dat wat Moyes achterliet op te schonen. Hij zit bij United om een goed team daar neer te zetten, niet om prijzen te winnen. Zodra het team staat zal United een nieuwe coach aanwijzen die met Van Gaal's kern verder gaat werken. Hetzelfde als wat er bij Bayern gebeurde dus eigenlijk. In ieder geval heeft Van Gaal hierom veel meer krediet dan Moyes, zolang er maar voortgang geboekt wordt op hoe er gespeeld wordt.

20 januari 2015 om 15:31

Stravven,

Dat doet Arsenal al jaren? Wat? Meedoen met de titel ondanks alle blessures? Of meedoen om de vierde plek prijs? In het laatste geval zit United gewoon op koers dan. We hebben het hier namelijk wel over mee doen met de titel. Geen 1 club heeft net zoveel blessures gehad als Manchester United dit seizoen. En ik kan het ook wel even in een ander perspectief zetten. Stel nou dat bij Chelsea Azpilicueta, Ivanovic, Terry, Cahill, Felipe Luis tegelijk geblesseerd zijn. Dan hebben zij ook een probleem. Waarom presteren Chelsea en City zo goed? Omdat ze bijna elke week dezelfde elftal kunnen opstellen. Jij begint zelf ook echter over Liverpool dus je moet mij niet verwijzen daarover als je het zelf ook doet. United moet NU serieus mee doen met de titel, omdat ze NU de meeste spelers beschikbaar hebben. Maar dat hadden ze in de eerste seizoenshelft niet dus dan kan je niet op basis daarvan zeggen dat ze het beter hadden moeten doen of nu al op de 1ste/2e plek moeten staan.

20 januari 2015 om 15:37

Jackieboy10,

Een brede selectie heeft hier niks mee te maken. Bij United waren Shaw, Rojo, Blind(de spelers die op LB kunnen spelen) tegelijk geblesseerd. Enige wie je daar voor had kunnen opstellen is Blackett, 19 jarige jeugdspeler die niet goed genoeg is voor de PL. Dus oftewel, je eerste, tweede en derde keus voor de LB zijn tegelijk geblesseerd. Als dat bij Real Madrid of Chelsea gebeurd, dan hebben zij ook een probleem en ga je bij hun ook niet spreken van ''dan had je maar een bredere selectie moeten hebben''. Ik ben het niet met je eens dat van Gaal het 0,0 beter doet dan Moyes. Moyes kreeg een kampioensteam, van Gaal kreeg een ''gebroken'' team die zeer laag was geëindigd voor hun doen. Moyes mocht een kleine 90 miljoen besteden, maar er was genoeg budget. Zijn probleem was alleen dat hij te lang bleef treuzelen bij spelers als Otamendi & Strootman waardoor zij dus uiteindelijk niet meer kwamen. Dus het was echt niet zo dat Moyes niks mocht besteden, hij heeft er zelf voor gekozen om zo lang te wachten en dan loop je het risico dat de gewilde spelers er zelf voor kiezen om naar een andere club te gaan. Moyes kreeg een team die al paar jaar samen was. Van Gaal moet helemaal opnieuw bouwen met nieuwe aankopen, maar ik denk dat jij ook wel weet dat die aankopen dit seizoen al meerdere keren geblesseerd zijn. Dus ik snap niet waarom je erbij gaat halen dat van Gaal meer heeft kunnen investeren? Even een voorbeeld. Manchester United tegen Liverpool werd vorig jaar op Old Trafford met 3-0 verloren. Dit seizoen werd er 3-0 gewonnen door Manchester United en van Gaal gebruikte alleen maar spelers die er ook vorig jaar waren. Dus min alle aankopen van dit seizoen.

20 januari 2015 om 15:41

Oxxis,

United is ook pas sinds vorig jaar wat meer begonnen met veel uit te geven en dit seizoen hebben ze nog meer aankopen gehaald. Bij United zijn er ook veel spelers weggegaan hoor, alleen dan wel voor weinig geld/transfervrij. Tevens heeft United 183 miljoen uitgegeven(als we dan toch precieze prijzen gaan geven). Dat Liverpool het nog slechter doen dan United ondanks dat ze met minder blessures te maken hebben heeft niks te maken met de prestaties van United, daar heb je gelijk in. Maar er wordt wel continu gezeikt op United dat het matig is en dat ze mee moeten doen met de prijzen etc. Maar waarom zeggen die zelfde mensen niks over Liverpool? Zij hebben ook veel uitgegeven aan spelers. Daar heb ik dan weer kritiek op. Jouw eigen coach heeft zelfs gezegd dat wanneer je 100+ miljoen euro uitgeeft, dat je op z' n minst mee mag doen met de titel.

Moest meneer Owen zelf niet wennen aan aan nieuwe speelstijl of medespelers wanneer hij van club veranderden als hij eens niet geblesseerd was? Zoveel spelers inpassen kost gewoon een boel tijd en in een ander systeem spelen kost dat ook. Natuurlijk moet je voor het hoogste gaan maar je kunt niet anders stellen dat als een ploeg in opbouw derde wordt ten opzichte van geoliede machines als City en Chelsea ze het prima hebben gedaan.

De punten hebben ze nu en het spelbeeld moet nog verbeterd worden. Als dat gebeurt komen er nog meer punten en zullen ze uiteindelijk in de toekomst meer meespelen om de prijzen. Van Gaal bouwde ook een periode aan Bayern het het Bayern van nu plukt daar nog de vruchten van op zijn fundament. Dat gaat bij Manchester United ook gebeuren.

Dit is natuurlijk een blijk van de korte termijn visie van Owen. Zie wat een City en Chelsea al jarenlang achter elkaar uitgeven! Succes kun je niet in één jaar kopen als je in de PL speelt, LvG spreekt niet voor niks van een driejarenplan. Eindigen bij de top 4 is prima dit seizoen.

Hoezo de selectie aanvaardt het zo makkelijk om niet met de titel mee te doen? De spelers van United roepen keer op keer dat de titel nog mogelijk is en dat ze tot het eind er voor gaan strijden. Of dat nou realistisch is of niet, wat Owen nu zegt klopt dus niet. Daarnaast hoor je hem ook nooit zeuren over Liverpool die ook veel hebben uitgegeven maar de top 4 is voor hun nog te ver vandaan.

Dat terzijde, United moet ook gewoon nog steeds om de titel mee doen en niet voor alleen een top4 plek gaan.

Ja, even voor de goede orde... Vidic, Fendinand, Gigs & Scholes ben je kwijtgeraakt afgelopen 2 jaar. Die ervaring (en kwaliteit!) vang je niet zomaar op. Dan kun je wel megabedragen investeren, maar dat gaat niet ineens lopen...

20 januari 2015 om 14:13

Oh, wat een bullshit. Als je kijkt wat Arsenal door de jaren is kwijtgeraakt en hoe ze dan nog presteren valt het echt wel mee. Bijna iedere speler is vervangbaar, een Messi, Suarez en Ronaldo uitgezonderd.

20 januari 2015 om 14:33

Juist, en Arsenal wordt ook elk jaar 4e...
United staat 4e, en met concurrenten als City En Chelsea is het ook bijna onmogelijk om daar boven te staan.
Begrijp me niet verkeerd, United moet ook presteren! Maar een 4e plek in die competitie is best acceptabel.
Arsenal raakte overigens (tot mijn spijt) steeds 1 belangrijke speler kwijt, en ving dat meestal redelijk op.

20 januari 2015 om 14:33

Had voor Suarez Sanchez gehaald en het had echt wel meegevallen. Die andere 2 zijn wel onvervangbaar.

Ik vind het toch wel een beetje opvallend dat aardig wat van deze 'analisten' niet veel verder komen dan populistisch wijzen naar het hoge bedrag. Van een analist verwacht ik dat ze een mening formuleren op basis van het meewegen van alle zaken die invloed de prestaties hebben.

Zeker van zo'n blessuregevoelige speler als Owen zou je verwachten dat hij begrijpt dat het hoge aantal blessuregevallen van grote invloed is.

Afgezien daarvan ben ik wel van mening dat menigeen terecht op heeft gemerkt dat City en Chelsea gewoon al veel verder zijn en derhalve een maatje te groot zullen zijn dit seizoen.

Alles bij elkaar optellende is een 3de plek wat mij betreft prima. Ik hoop alleen wel dat het 5-3-2 geneuzel nu een keer klaar is. Op dit moment is de noodzaak om zo te spelen wel een keer weg. Echt een afgrijselijk systeem voor een club als United.

20 januari 2015 om 15:15

Eigenlijk is het te schandalig voor woorden dat die gasten betaald worden om dit soort dingen de wereld in te slingeren. Ze voegen 0.0 toe en wat ze roepen kan een voetbalfan van 10 jaar ook nog wel zien. In plaats van dat ze het bedrag steeds aanhalen zouden ze een keer de vinger op de zere plek kunnen leggen en het echte probleem proberen bloot te leggen. In plaats daarvan praten ze met elkaar mee en doen dit ook nog met een gekleurde bril.

Nu weet ik natuurlijk dat oud voetballers niet altijd degene zijn met het hoogste IQ en dat als je je kop mee, een vlotte babbel en een mooie staat van dienst hebt je zo bij de televisie komt binnenwandelen. Helaas zie je dat ook terug in de Nederlandse voetbalprogramma's dat ze vrijwel nooit eens objectief naar een club of speler kunnen kijken. Wanneer ze het verkeerde shirtje dragen is het bij voorbaat al verkeerd en worden de slechte dingen uitvergroot terwijl je eigenlijk de goede dingen zou moeten uitvergroten. Die mensen hebben een groot publiek dat ernaar kijkt en neemt veelal kwakkeloos over wat die gasten zonder IQ uitkramen.

Dat United met een 3e plaats een goed seizoen heeft gedraaid ben ik het wel met je eens. Voorronde Chapionsleague en dan volgend jaar knallen zou dan ook een goede optie zijn voor van gaal en consorten. Verder maakt het me niet echt uit welk systeem hij gaat voetballen als je op den duur maar vooruitgang gaat zien, want daar is tot op de dag van vandaag nog weinig terug te zien.

Gezien het ontzettend grote aantal blessures is dit nog best hoog. Het enige waar Louis van Gaal wel een fout maakt, is dat hij geen verdedigers koopt. Die gasten bij Man Utd bakken er weinig van. Ze zijn allesbehalve betrouwbaar. Aanvallend zit alles wel goed.

Als je met dit spelersmateriaal moet starten en je mag 200 miljoen uitgeven waar een beetje een man utd waardige speler gemiddeld 40 miljoen euro kost dan kan je niet verwachten dat het team nu mee doet aan het kampioenschap.

aan het begin van het seizoen hadden ze welgeteld 3 goede spelers in de zin van de gea, v Persie en Rooney. Mata is uiteraard ook nog wel een topspeler maar die heeft het voor mijn gevoel toch al weer lang niet meer laten zien.

De rest is toch wel zeer twijfelachtig voor topteams of zelfs gewoon middelmatige kwaliteit.

Plek in de top 4 is gewoon realistisch. United is van niveau Arsenal. City en Chelsea steken er met kop enschouders bovenuit, die kunnen 2 topelftallen opstellen. United en Arsenal niet, maar moeten gewoon respectievelijk 3 en 4 eindigen. Owen raaskalt een beetje heel erg. Volgend jaar landskampioen een realistische doelstelling!

Geld staat niet gelijk als resultaat. Men heeft veel ingekocht maar om gelijk een titel te verwachten is overdreven. Man city moest ook ondanks veel geld uitgegeven ff wachten. Real Madrid zelfde verhaal. Er moet nog een team gesmeed worden.
Had wel gedacht dat Owen dat wel door had aangezien hij het ook geprobeerd had in Madrid.

Hoezo wordt united tekens aangepakt? Waarom heeft niemand het over liverpool die ook een vermogen hebben uitgegeven en op een schaamteloze plek staan?

Ik ben ervan overtuigd, mits ze de selectie bij elkaar houden en 1 versterking regelen achterin, zij volgend jaar kampioen zullen worden. De jongens moeten nog op elkaar ingespeeld worden en dat heeft altijd tijd nodig, hetzelfde gold voor Chelsea, vorig jaar niet optimaal en dit jaar extreem goed. Om in Mourinho's termen af te sluiten over United: It's a good horse, maybe not this year champion, but with one or two years for sure it will be

Louis is aan een nieuw team aan het bouwen dat heeft tijd nodig Chelsea en city zijn in dat proces al 2 stappen verder. Met een paar gerichte aankopen doet United volgens seizoen weer mee om het kampioenschap Hummels, Wanyama,,kane en Bale.

Valdes
Jones
Hummels
Rojo
Bale
Herrera
Blind
Di Maria
Rooney
Van persie
Kane
20 januari 2015 om 15:48

Reus, Hummels Miranda en Strootman kopen dan dit posteren en je kunt volgend jaar meedoen

De gea
rafael
miranda
Hummels
Shaw
Strootman
Herrera
Di Maria
Mata
Reus
Rooney

Tja ik snap wel dat de selectie het zo makkelijk accepteert hoor! United is gewoon vele malen minder dit jaar dan Chelsea en City. Daarnaast speelt Koeman gewoon heerlijk voetbal met de Saints. Ik denk dat plek vier het hoogst haalbare is voor United. Dan hebben ze nog het geluk dat Arsenal (nog) niet zo speelt als vorig seizoen.

ergens heeft ie een punt, maar chelsea en city kunnen het zelfde zeggen. En ze kunnen niet alle 3 eerste of tweede worden.

Mijn hoop is, Van. Gaal zo snel mogelijk de laan uit.
Na de eerste drie wedstrijden heb ik dit hier al geroepen.
Van Gaal maakt mijn ploeg kapot met zijn opvatting van hoe het spel moet gespeeld worden.
Hij had in zijn achterhoofd : ik ga hier eens laten zien hoe ik voetbal zie en hoe het moet gespeeld worden.
Hij is dus werkelijk op zijn achterhoofd gevallen en heeft er niets van gebracht en hij zal er ook niets van terecht brengen, ook al mag hij nog eens 200 miljoen spenderen.
Hopelijk zo snel mogelijk weer een krantenkop met :
''' Van. Gaal nogmaals ontslagen'''

Je moet met dit team toch zeker meestrijden om de titel tot 2/3 van de competitie dat je op het einde niet meer serieus meedoet kan gebeuren omdat City en Chelsea al een aantal jaren de dienst uit maken.

Maar ik geef owen gelijk.. United presteert gewoon ondermaats.

Ferguson is op tijd opgestapt. Zag de bui al hangen. Moyes kon er niet veel meer van brouwen, en Van Gaal haalt naar mijn idee op dit moment het beste uit de ploeg. Nog een paar goede aankopen in de zomer en ze gaan wel weer de goede kant op. Van Gaal heeft volgens mij ook gezegd dat hij aan het bouwen is voor de toekomst. Verwacht dan niet meteen het eerste jaar de 1e plek. 4e plek zou al een prestatie zijn met het huidige materiaal.

Beetje hypocriet aangezien Chelsea en City meer als een 500 mil erin hebben gepompt.

Betere verdedigers kopen. Maar inderdaad het spel is nog niet geweldig bij United. Ik vind het wel mooi dat van gaal iedereen een gelijke kans geeft en heb er zeker vetrouwen in dat United weer snel naar de top gaag en dat dat ook in een stijgende lijn plaatsvindt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren