Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Narsingh adviseert: 'Laat Pröpper, Gudelj en Corona maar komen'

Laatste update:

De landstitel van PSV komt naar alle waarschijnlijkheid met een forse prijs. De goede prestaties zijn ook in het buitenland opgevallen en het wemelt dit seizoen dan ook van de scouts in het Philips Stadion. De kans dat pijlers als Jetro Willems, Memphis Depay en Georginio Wijnaldum vertrekken is daardoor zeer groot.

/

Luciano Narsingh beaamt in ELF Voetbal dat zij de drie beste spelers van PSV zijn. Iedereen kan dat volgens hem zien. "Dat maakt ze automatisch aantrekkelijk voor grote clubs", zegt de international, die echter vertrouwen heeft in de oplossingen van technisch manager Marcel Brands. De bestuurder is ervaren en heeft eerder leeggekochte elftallen opnieuw moeten inrichten.

"Zeker als ik in de media lees dat Nemanja Gudelj, Davy Pröpper en Jesús Corona op de radar van PSV staan. Nou, in mijn ogen zijn dat prima spelers. Ik zou zeggen: laat maar komen", vervolgt Narsingh in het maandblad. "Voor hen zijn wij natuurlijk een interessante club nu we in de Champions League gaan voetballen."

Denk jij dat PSV komend seizoen net zo sterk voor de dag komt als dit jaar?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gudelj gaat toch naar Ajax?? Geloof dat pröpper ook in de belangstelling staat. Ben benieuwd wie waar heen gaat??

30 april 2015 om 14:42

Pröpper gaat naar een Engelse of Duitse club.

30 april 2015 om 14:53

Propper gaat denk ik naar t buitenland, speculaties alom. Overigens zou ik als ajax zijnde gudelj helemaal niet halen. Prima speler maar kost weer 5 miljoen; staat sowieso spelers in de weg die net zo veel talent hebben en het is ook altijd maar de vraag of hij past bij ajax, of hij t niveau aankan enzovoorts.

als cvm zou hij bazoer in de weg staan en juist voor cvm zou ik een ervaren man halen (ala poulsen) en voor rechts of links heb je klaassen die altijd basis speelt, sink die voor 7 mil (wat in mijn ogen best behoorlijk aan de prijs is) gekomen is en andersen die gestaag en met babystapjes ook nog wel eens een topspeler "zou kunnen worden". verder is serero nog niet weg en komen nouri en vd beek er nog aan ...

die 5 miljoen van gudelj zou ik in een ervaren vent steken.

overigens over narsingh, ben benieuwd of corona depay kan doen vergeten en of corona materiaal voor de CL is. Maargoed ajax had ook spelers waarvan ik twijfelde dus ... en als psv gwn 3de wordt in de cl groep dan hebben ze t prima gedaan.

30 april 2015 om 16:12

Vraag jezelf eens af hoeveel duels de huidige Ajax middenvelders winnen? Fysiek is het 3 x niks.

Gudelj staat geen enkele Ajax speler in de weg en gelukkig ziet men dat ook binnen Ajax. Ik vind het zeer zorgwekkend dat een 18jarige de beste Ajacied is. Zo komen we toch geen meter voorruit? Van wie moet Bazoer serieus wat leren tijdens de wedstrijd? Bazoer is niet de type die de kart trekt wanneer de rest waardeloos speelt. Dat kun je ook niet van hem verwachten gezien zijn leeftijd. Ajax heeft naar mijn mening wel behoefte aan zo een type speler. Niemand binnen dit Ajax laat anderen om zich heen beter spelen of trekt de kar wanneer het niet loopt. Ik zeg niet dat Gudelj wel anderen beter laat voetballen, maar kwalitatief gezien doet hij in ieder geval totaal niet onder voor de huidige Ajax middenvelders.

30 april 2015 om 14:53

Propper en Gudelj... heb je totaal niet nodig. Kijk even naar het middenveld van Psv. Je hebt Hiljemark, Schaar, Guardado, Ritzmaier en Maher. Dat is echt wel genoeg.

30 april 2015 om 14:57

PSV heeft Ritzmaier te licht bevonden, die mag vertrekken. Ook houd men rekening met een mogelijk vertrek van Hiljemark vanwege gebrek aan speeltijd. Je vergeet alleen Hendrix nog op te noemen.

Als Wijnaldum vertrek als PSV minimaal 1 middenvelder erbij gaan halen.

30 april 2015 om 14:58

Meeste daar van komen te kort. Guardado en Maher goed genoeg de rest alleen voor de breedte.

30 april 2015 om 15:22

Ritzmaier kan wel weg. Voor de rest heeft PSV niet zo veel scorend vermogen op het middenveld als Wijnaldum weggaat. Dus daarom denk ik dat ze Gudelj moeten halen.

30 april 2015 om 15:45

Als Ritzmaier meer speeltijd krijgt kan je pas zijn echte klasse zien, zoals bij cambuur. Hendrix heb je dus ook nog eens en Hiljemark blijft echt wel, die jongen komt net kijken en mag blij zijn als hij speelt. PSV heeft kortom dus zeker niet nog meer middenvelders nodig!

30 april 2015 om 14:59

Weer eens toevallig dat Brands op 1 speler na het schauwlijstje van Ajax kopiëert. Gudelj en Pröpper. Hou op man. Kan het beter Ajax Eindhoven noemen.

30 april 2015 om 15:08

Ja gek he dat de twee clubs met verreweg het meeste geld in de eredivisie uit de zelfde vijfer vissen..

30 april 2015 om 15:18

Haha meest domme reactie gelezen vandaag. Brands heeft zelf ook wel een lijstje staan, daar staat toevallig dezelfde naam op. wat vreemd zeg dat ze allebei kijken in eigen competitie wat de betere spelers zijn. Daarnaast zou Ajax ook een voorbeeld kunnen nemen aan PSV om geld uit te geven aan spelers die wat toevoegen zoals Guardado en De Jong. En niet van der Hoorn en Duarte types waarvan je weet dat ze gaan falen en niks meer op gaan leveren.

30 april 2015 om 15:18

Ik heb deze namen eerder op de lijst van PSV gehoord dan bij Ajax.

Van de andere kant is het niet vreemd. Beide de betere middenvelders uit de eredivisie en beide clubs denken nog een middenvelder nodig te hebben.

30 april 2015 om 15:59

Guardado en De jong stonden blijkbaar niet op jullie lijst of wel. Hhaha wat een grappenmaker toch.

PSV trekt gewoon veel betere spelers aan dan Ajax op dit moment. Hier hoeven ze namelijk niet te wennen aan het spelsysteem, bij Ajax moeten ze eerst een jaar bij jong Ajax draaien. Hhaha

30 april 2015 om 16:58

Sorry hoor, maar volgens Cruijff hoeft Ajax geen lijstje, want alles komt van de Toekomst..... en die van de Toekomst hoeven echt naar Psv te komen....nee die van Psv gaan naar Ajax, maar aub niet andersom. Ze streven een hoger niveau na bij Psv.

30 april 2015 om 17:06

Nee wij gaan even in Engeland en Spanje een lijstje maken! Messi, Ronaldo, iniesta! Haha wat een reactie, natuurlijk hebben wij het zelfde lijstje!

30 april 2015 om 17:42

Misschien is het wel andersom hypocriet

30 april 2015 om 16:22

Idd Propper gaat naar,engeland Liverpool heb belangstelling,naar zegge Vitesse.
Kan ook zijn dat ze Psven Ajax tegen elkaar laten opbieden.
Maar Vitesse kennende,zullen ze Propper eerder verkopen aan buitenland.
De kans dat Ajax Propper kan kopen acht ik heel en heel klein.
Omdat Vitesse al meermalen in de media gooide,geen spelers aan Ajax verkopen.

tuurlijk en ook ronaldo en messi, voor wat moeten er 2 middenvelders komen dan? Maher en cuardado gaan basis spelen samen met nog eentje? 2 zou veel te veel zijn terwijl er aleen maar 1 mogelijk vertrekt. corona zie ik wel naar psv gaan goede voetballen alleen niet het type depay..

30 april 2015 om 15:48

Naast Wijnaldum vertrekt ook Ritzmaier. Je kunt maar beter genoeg middenvelders hebben want met Schaars weet je het nooit en ook Hendrix heeft nogal eens ooit wat. Posities moeten gewoon goed bezet zijn, is geen overbodige luxe.

Zal wel Propper of Gudelj zijn, vast niet beide. Corona zou wel interessant kunnen zijn als Depay weg gaat.

30 april 2015 om 14:53

Beide heb je niet nodig als je kijkt naar de spelers die PSV hebt voor het middenveld.

30 april 2015 om 16:46

Spelers die allemaal te kort komen op Maher na.
Hilljemark en Ritz zijn niveau Az/twetene.

Niet goed genoeg voor Psv.

30 april 2015 om 17:36

Guardado, hendrix, schaars en maher zijn goed genoeg voor de basis. Hiljemark en vloet zijn prima vervangers. Ik zie graag alleen gudelj en corona komen. Belangrijkste is dat willems blijft. Depay en wijnaldum gaan zoiezo weg dan vind ik 2 verwangers ook meer dan genoeg.

Vraagje voor de twente insiders, is zijech te koop? en zo ja wat moet hij kosten. Hoop dat psv hem gewoon probeert te halen

1 mei 2015 om 00:08

Aangezien Twente dik in de schulden staat. Zal die bij een goed bod ook wel vertrekken. Weet alleen niet hoeveel Twente vraagt

Ik zal gudelj en corona sowieso halen als psv zijnde, propper is dan niet nodig. Voor de LB positie is het moeilijker, daarvoor moet je naar het buitenland kijken denk ik. Indien heljmark weggaat kan je miss meer vertrouwen in ritzmaier hebben of een gutierez van twente halen miss.

30 april 2015 om 14:34

Edit: laat gutierez maar zitten, was maher vergeten

Zouden goede aankopen zijn. Maar wie zou Willems op termijn kunnen vervangen (mocht hij weggaan)?

30 april 2015 om 14:36

Simon poulsen

30 april 2015 om 14:46

Salcido

30 april 2015 om 14:50

Poulsen willen ze dan hebben.

30 april 2015 om 15:34

Willems is niet te vervangen, ik ken geen enkel talent dat zo'n geweldige voorzet heeft en zoveel assists kan leveren in een seizoen. Hoop dat hij nog een jaartje blijft, dan kunnen we weer voor het kampioensschap strijden. Zonder hem.. wordt het lastig.

30 april 2015 om 15:43

Iedereen is te vervangen. Het heeft ook een paar jaren geduurd voordat Willems dit soort passes heeft kunnen geven. Hij was de 3e speler achter Pieters op die positie destijds.

30 april 2015 om 15:52

3e speler achter Pieters? Dat is gewoon grote onzin. In zijn eerste jaar 20 competitiewedstrijden, 2e jaar 26, derde jaar 28 en nu zowat alles. Speelt al sinds 2012 interlands joh.

30 april 2015 om 16:24

Niet te vervangen en hetzelfde niveau houden. Achter Pieters stond Tamata, maar die heeft nauwelijks kansen gehad door zijn vele blessures. Daarna stond Willems en die heeft eigenlijk altijd de voorkeur gehad boven Tamata, behalve bij zijn debuut. Pieters heeft er goed aan gedaan om weg te gaan, Willems was een aanstormend talent. Maar iets anders. Wie zie jij, die betaalbaar is voor PSV als opvolger voor Jetro dan?

30 april 2015 om 15:39

Gutierrez van Twente? Wat is zijn prijs

Ik verwacht ook dat Gudelj naar PSV gaat ondanks de geruchten dat Ajax 'm overneemt. De zekerheid van Champions League spelen werkt natuurlijk als een magneet voor spelers. Je laten zien op het hoogste niveau...

30 april 2015 om 14:49

Mwa, denk dat Ajax toch een grotere magneet in zijn geheel blijft. Hoe vervelend het ook klinkt voor supporter van andere clubs, maar Ajax blijft voor veel spelers die grootste club van Nederland. Bovendien denken spelers (met een beetje zelfvertrouwen) zelf vrij vaak ook de ontbrekende schakel in een elftal te zijn. Dus een Gudelj zal ook vast en zeker denken dat ze met hem die voorronde wel overleven en een grotere kans op het kampioenschap hebben. Voor Gudelj zal vooral de keuze zijn wie het meeste salaris wil betalen, daar zal hij wel naartoe gaan.

Bovendien rookt het zo hard aan alle kanten rond Gudelj en Ajax, dat er haast wel sprake van vuur moet zijn.

30 april 2015 om 14:55

Knap van jou dat jij kan weten dat Gudelj denkt dat hij Ajax wel even door de voorrondes heen loodst...ik zou niet weten waar hij liever naar toe gaat maar wellicht heeft PSV het voordeel dat hij al zolang in Brabant gewoond heeft.

30 april 2015 om 15:01

Het is nou ook weer niet zo dat Amsterdam en Brabant op een lichtjaar afstand van elkaar liggen. Zat mensen die in Amsterdam werken en in Brabant wonen, is prima te doen.

30 april 2015 om 15:24

Nee dat zeg ik niet klaass, ook al vermeld ik het misschien te stellig

Ik zei dat spelers over het algemeen vaak denken dat ze een ontbrekende schakel in een elftal zijn, iets wat je ook wel moet denken als speler zijnde met een beetje een gezond zelfvertrouwen. Mocht Gudelj dat ook hebben, wat ik wel vermoed, dan is het verschil tussen Psv en Ajax op sportief gebied alweer zo nihil volgend seizoen dat zijn keuze eerder gebaseerd zal zijn op salaris of waar hij denkt een beter toekomstperspectief met de desbetreffende club te hebben. Qua naam kiezen dan heel veel toch nog voor Ajax, misschien niet iets wat velen willen horen, omdat dat nog steeds de grootste club van Nederland heet te zijn.

Maar goed, ik denk persoonlijk dat het allang (mondeling) rond is met Gudelj en Ajax en dat het kwestie van het na het seizoen wordt voor dit naar buiten wordt gebracht.

30 april 2015 om 15:30

Je maakt wel 3 aannames hier...
1. De aantrekkingskracht van Ajax
2. Het beeld als onbrekende schakel
3. De link tussen het zijn van de ontbrekende schakel en de CL dat dat hem het idee geeft dat hij ze er wel doorheen sleept.

Kan ook allemaal kolder zijn. Enorm persoonsgerelateerd.

30 april 2015 om 15:44

Ja weazel, zo gaat dat in een transferdiscussie.

Aannemen dat Gudelj naar Psv zou gaan omdat ze al Cl spelen en kampioen zijn geworden, zijn ook aannames.

30 april 2015 om 16:52

Hebben we gezien bij Maher en Narsingh idd

30 april 2015 om 18:13

Catenaccio

Daarbij wilde Ajax inderdaad twee keer niet aan de transferprijs voldoen. Mochten ze nu wel aan de vraagprijs van Gudelj willen voldoen dan is het dus een totaal andere situatie, maar dat weet je zelf eigenlijk ook wel

30 april 2015 om 14:50

Ik verwacht ook dat hij naar PSV gaat. CL lokt hem wel. Ook zijn vader wil hem naar PSV lonken. Is een PSV supporter.

30 april 2015 om 15:00

Narsingh die ging zelf naar PSV ondanks dat Ajax kampioen was geworden.

30 april 2015 om 15:18

Omdat Ajax hem niet wilde ja. Heeft hem ook wel dwarsgezeten volgens mij. In het eerste half jaar ging bijna elk interview over Ajax

30 april 2015 om 15:25

Ajax wilde inderdaad niet voldoen aan de vraagprijs. Mochten Ajax en Psv willen voldoen aan vraagprijs van Gudelj, dan maakt dat een totaal andere situatie.

30 april 2015 om 16:19

Ajax wilde hem wel alleen niet voor die prijs! Daar zit toch echt een verschil in. Achteraf prima keuze, daar niet van.

30 april 2015 om 16:52

Onzin , hij koos voor PSV en weigerde ajax niks met willen van Ajax te maken , zelfde geld voor Maher

30 april 2015 om 18:15

Wat jij beweert is onzin catenaccio. Ajax heeft in beide gevallen nooit met de speler onderhandeld, omdat ze niet aan de vraagprijs van de club wilde voldoen. Er is dan ook niks te weigeren voor de speler in kwestie. Narsingh was, voordat bekend werd dat Ajax niet aan de vraagprijs ging voldoen, zelfs inderdaad nog opvallend positief over Ajax, evenals Maher.

30 april 2015 om 21:41

Hoe kom jij daar nou bij? Maher had voorkeur voor PSV en dat gaf hij ook meerdere malen aan.
Hij had en heeft geen enkel intresse in Ajax, heeft met zijn verleden te maken..

Van mij mag Propper wegblijven en Reyes , Isi , Hahn , Poulson , Salcedo , Kadlec , Corona en Gudelj allemaal komen haha.

ajax heeft daar ook gewoon kans op . tegen Wie loten ze en wat kunnen ze van hun team maken.
en verder als ze alle drie komen is ook goed aan goeie spelers heb je altijd iets psv speelde de laatste jaren met een team op EL niveau en dat ze zeker weer opschroeven naar CL niveau dus eigenlijk moet psv er sterker uitkomen .

Met corona is het een lastiger verhaal. Die is in handen van zijn investeerders voor het grootste gedeelte en twente heeft hem voor een klein gedeelte gekocht voor 4 miljoen. Ik heb geen idee wat psv zou moeten betalen voor corona mochten ze hem willen overnemen.

30 april 2015 om 14:54

Eventueel dat PSV alleen het 'Twente deel' over kan nemen en dat ie dan inclusief behoud van investeerders in Eindhoven zijn wedstrijden speelt?

30 april 2015 om 15:02

Hangt ervan af of zijn investeerders geld willen zien.

Ik vind wel dat Narsingh hier hard voorbij aan Guardado gaat. Iedereen kan zien dat Depay, Wijnaldum, en Willems de drie beste speler zijn? Mwa.. van heel Psv zou ik toch Guardado als beste speler aanwijzen dit seizoen.

30 april 2015 om 14:54

Serieus? Van heel PSV zou jij Guardado aanwijzen als allerbeste speler van het seizoen.
Depay is dat toch echt hoor, ik bedoel.. kom op.

30 april 2015 om 14:59

Absoluut niet, Depay heeft ontzettend veel wedstrijden slecht gespeeld. Het feit dat hij ondanks die vele wedstrijden zo belangrijk is voor PSV zegt eigenlijk alleen wat over zijn groeipotentie. Maar de echte kracht achter het elftal is natuurlijk Guardado. Misschien individueel niet de beste voetballer, maar wel de motor van dit Psv.

30 april 2015 om 15:14

Ivanovicfc.

Ik bedoel kom op? Veel Psv-supporters vinden Depay niet eens goed spelen, hoezo zou het dan zo duidelijk moeten zijn dat Depay de beste van het seizoen is? Hij is, na de Jong, het meest productief qua goals en assists ja, maar daar heeft hij ook de positie in het elftal voor.

Ik vind Guardado als goede verbindingsspeler veel belangrijker en beter geweest voor het elftal dan Depay. Neemt niet weg dat ik Depay een enorm talent vind, maar ik vond hem dit seizoen wel minder goed dat Guardado.

30 april 2015 om 15:31

Mijn stem zou naar Wijnaldum gaan. Zeer constant en een alleskunner. Maakt het spel voor iedereen makkelijker voorin.

30 april 2015 om 15:36

Guardado en de Jong zijn het cement tussen de voegen. Aan de ene kant zijn zij het misschien die het verschil maken tussen kampioen worden en niet, maar voor mij is Depay wel te vaak de beslissende factor geweest om hem niet als meest waardevol te bestempelen. Het is niet zo makkelijk om vast te stellen wie de beste was, omdat ze allemaal een andere rol hebben. Depay wordt als vleugelspeler topscorer in Nederland (of iig hoog op de lijst), dan kan je moeilijk ontkennen dat hij doorslaggevend is geweest. Als Depay ' gewoon' 10x had gescoord, wat best prima is voor een flankspeler, dan moet je nog maar zien of PSV wel kampioen wordt en iemand anders die ballen erin schiet. Zoals je zelf al zegt, Adzevedo, heeft PSV vaak zat slecht gespeeld. Wie was dan vaak de man die PSV over het dode punt hielp?

Ik zou trouwens de invloed van Wijnaldum nog boven die van Guardado en de Jong beschouwen. Is al veel langer een jongen van de club en lijkt echt een belangrijke rol te vervullen in het tot elkaar brengen van het team. Eindelijk een vol seizoen gespeeld, captain van het team, scoort veel en werkt ook hard. Voor mij als niet-PSV'er is Wijnaldum ook veruit de leukste voetballer bij Psv, hij is de enige waar ik echt nooit een hekel aan heb. Goede uitstraling, belangrijk in het voetbal en bij het teamproces. Het is gewoon lastig te bepalen welke speler nou het allerbeste was. We kunnen in ieder geval met zekerheid zeggen dat Narsingh dit niet was.

30 april 2015 om 15:50

Shorty

Heb ik inderdaad ook met Wijnaldum, sympathieke gozer, maar dat heb ik ook met onze Mexicaan die ik benoemde.

Natuurlijk zijn de goals en assists belangrijk, maar voor iemand als Guardado zijn zulke cijfer natuurlijk nooit te overleggen omdat hij een hele ander positie vervuld. Die man is veel vaker betrokken geweest bij het opzetten van de aanval bijvoorbeeld, maar daar zijn dan weer geen statistieken van. Overigens zou je qua statistieken ook weer kunnen zeggen dat de Jong belangrijker/beter is geweest dan Depay, omdat die qua assists een veel groter aandeel heeft gehad.

Al met al een heel aantal spelers die een zeer goed seizoen hebben gedraaid bij Psv, waardoor ze ook veruit de verdiende kampioen zijn geworden.

30 april 2015 om 14:56

Precies! Gevolgd door Luuk de Jong, dan Depay, Willems, Wijnaldum en Arias. De rest heeft geen uitzonderlijke klasse maar wel eredivisie tot Europa League niveau.

30 april 2015 om 15:06

In mijn ogen is Guardado dit seizoen de belangrijkste speler geweest. Het cement tussen vooral de verdediging en het middenveld. Houdt altijd rust en overzicht op momenten dat jongens als Willems en Depay gevaarlijk balverlies lijden terwijl dat een moment is om de rust te bewaren.

Voor mij zonder twijfel de beste speler van PSV en de eredivisie over het seizoen 2014/2015!

Pröpper moet je niet willen halen. Eerder Gudelj. Gudelj samen met Guardado een zekerheidje en dan Maher en Schaars rouleren. Prima middenveld. Ola John en Corona halen voor Depay en je hebt een zeer sterk elftal. Willems gewoon aan zijn contract houden en Isimat-Mirin binnen proberen te hengelen.

30 april 2015 om 15:16

Thijs slegers schat de kans dat affelay naar psv komt 75% thijs is altijd wel een betrouwbare bron dus ik ga ervan uit dat het middenveld maher affelay en guardado gaat worden.

30 april 2015 om 16:18

Klopt, Slegers is ook een zeer betrouwbare bron. Als hij dit zegt zal Afellay ook wel komen inderdaad. Prima, maar dan zou ik als PSV zijnde alsnog Gudelj proberen te halen. Zeer goede voetballer die prima bij PSV zou passen!

Gudelj is op de achtergrond al rond met ajax, psv kan zich beter richten op pröpper of affelay.

30 april 2015 om 15:58

Zou fijn zijn als je dan meteen even de bron laat weten.

30 april 2015 om 16:20

Ik weet niet wie of wat zijn bron is, maar de mijne is Sjaak Swarts. En die zat ook aan het juiste eind voor wat betreft het niet halen van Maher/narsingh toen velen ze al zagen spelen bij Ajax.

Zodra AZ klaar is met het seizoen denk ik dat men naar buiten brengt dat Gudelj heeft getekend bij Ajax.

Ook de manier waarop Ajax spelers het telkens over hem hebben. Dezelfde manier als Feyenoord spelers voor wat betreft een mogelijke komst van Dirk en zie nu.

PSV moet niet denken dat ze Corona voor een klein bedrag kunnen kopen. hij heeft een bepaalde lichting in zijn contract staan. en zijn salaris is al opgenomen in de begroting van volgend seizoen

Propper gaat naar een grote club in het buitenland.. liverpool zit bijv al weken op de tribune voor hem.

Er is op dit moment maar 1 speler van buitencatogerie en hij speelt bijna nooit een slechte wedstrijd en dat is Berghuis.
Als PSV hem niet koopt dan zou dat echt dom en zonde zijn.
De middenveld en de flankverdedigers zijn makkelijk te vervangen binnen hun eigen selectie.
Propper of Gudelj halen is zo zinloos. Het zijn niet echt spelers wat niet te vinden is. Als je toch een nummer 10 wilt die voor je kan uitblinken dan kan je Ziyech of Vejinovic halen die buitencatogerie zijn w. Ze hebben een sterke verdediger nodig en iemand met internationale ervaring een speler als Affelay.
Vooral een sterke centrale verdediger zelfs een slechte verdediger als Heitinga zou een groot verschil maken in de verdediging van Psv.

PSV moet er alles aan doen om Willems nog een jaar te houden. Omdat voor die positie zo moeilijk een vervanger is te vinden van dat niveau. Hoe goed ze ook zijn op de posities van Gini en Memphis is dat makkelijker. Willems is gewoon de grootste gigaheld van het westelijk halfrond op die positie. En hij is nog jong dus best een reden om nog een jaartje ervaring op te doen. Aanvoerder misschien als Gini weggaat of wordt Guardado dat?

Beetje Off: ik vind dat gudelj wel klaar is voor een stap naar de Europese subtop( een club als Schalke of Liverpool, Valencia, lazio) en met alle respect daar horen Ajax en PSV niet bij. Daarnaast is de stap van az naar Ajax niet heel veel omhoog, en op voetballend gebied misschien wel een stap achteruit.

Ach gut wat een makkelijke reactie van jou zeg.... Duarte en Vd hoorn we schoppen weer een paar open deuren in omdat we na 4 kampioenschappen van Ajax ook weer een keertje de titel hebben gewonnen.... Vergeten ff dat we door het gedrag van de heer Brands' op de transfer markt nog bij de gemeente hebben moeten aankloppen om PSV maar te redden kan ook wel Marcello noemen hoor waarom iedereen in Nederland zich bescheurd heeft of het aankopen van maher en er dan achter komen dat hij een 10 is die je al hebt in de vorm van Wijnaldum of zoals jullie zeggen gini . En hem dus om hem maar te laten spelen helemaal om moet vormen! Dit jaar een gelukkige hand in de transfer tombola mocht wel weer eens na 7 jaar en al die verdampte miljoenen! Je zal zien fat Ajax geleerd heeft zich versterkt en de voorrondes cl doorkomt (zijn minder zwaar als vorig jaar) en Ajax echt meer toekomst heeft in spelers eromheen (lees jeugd) dus waarschijnlijk weer

Pröpper heeft het eerst gesprek met PSV al gehad. Hij is de eerste gegadigde om Wijnaldum op te volgen. Dat PSV volgend jaar CL speelt is een factor die hem een buitenlands avontuur kan doen uitstellen. Gudelj heeft toch zo zijn bedenkingen over Ajax en Ajax ziet voor zijn positie liever een ervarener speler. Daardoor is PSV een serieuze optie geworden. Voor de balans op het middenveld zou het ideaal zijn en daardoor krijgt PSV meteen met afstand het sterkste middenveld in de Eredivisie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren