Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Man City wil Liverpool voor ruim veertig miljoen van toptalent beroven’

Laatste update:

Manchester City werd vorig seizoen kampioen van Engeland en het was de bedoeling dat de landstitel dit jaar opnieuw naar het team van trainer Manuel Pellegrini zou gaan. Het werd echter al snel duidelijk dat Chelsea te sterk is voor the Citizens, die nu zelfs slechts op de vierde plaats staan.

/

Manchester United won de stadsderby afgelopen zondag met 4-2 en City moet op de ranglijst naast koploper Chelsea zowel runner-up Arsenal als de buurman van Old Trafford voor laten gaan. Volgens Engelse media staan er veel veranderingen op stapel bij Man City en komen Samir Nasri, Yaya Touré, Bacary Sagna, Jesús Navas, Edin Dzeko en Stevan Jovetic allemaal in aanmerking voor een vertrek uit het Etihad Stadium.

Het geld dat deze transfers oplevert zou moeten worden aangewend voor versterkingen en de belangrijkste moet naar verluidt Raheem Sterling worden. Het toptalent van Liverpool komt met zijn huidige werkgever niet tot overeenstemming over een nieuw contract en City schijnt ruim veertig miljoen euro voor hem over te hebben. Daarmee zouden het eveneens geïnteresseerde Arsenal, Chelsea en Man United moeten worden afgetroefd door de uittredend kampioen.

Denk je dat Raheem Sterling naar Manchester City gaat?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou typisch liverpool zijn om daarna milner over te nemen van city..

15 april 2015 om 10:32

Ja klopt en dan hoor ik de fans al: ''milner heeft een betere mentaliteit, we gaan erop vooruit''.

15 april 2015 om 10:37

Dan hoor ik de fans al? Sta jij boven de fans dan of ben je geen echte fan?

Vooruit gaan we er niet op als Milner komt en Sterling gaat kwalitatief gezien, maar qua mentaliteit wel.

15 april 2015 om 10:39

Volg jij weleens engelse fora?

Doe dat maar eens, dan weet je wat ik bedoel.

15 april 2015 om 10:44

Of hij geeft aan dat hij geen fan is. Sterling moet je niet voor 40 miljoen laten gaan. 80 komt meer in de buurt met de bedragen de laatste jaren.

Milner moet je sowieso halen los van deze deal, ervaring (iets wat we niet veel hebben) kracht, winnaar met kampioenservaring. En op meerdere posities inzetbaar, CM, winger, wingback (in ons systeem).

Opvolger van Sterling zouden we in Ibe al in huis hebben al hoop ik natuurlijk liever dat hij blijft.

15 april 2015 om 10:54

Lijkt me sterk dat City Milner laat gaan. Ze houden namelijk Boyata bij de kern om aan voldoende home-grown spelers te raken. Dan laten ze eerder iemand als Nasri gaan, denk ik.

15 april 2015 om 10:57

@belgunner: City heeft daar weinig over te zeggen, hij is transfervrij na dit seizoen

15 april 2015 om 10:57

Liverpool moet Milner echt niet halen. Laat de jongens die er nu staan maar ervaring op doen. Als Sterling al vertrekt zal 40 miljoen te weinig zijn. Wie er in zijn plaats moet komen, geen idee maar Milner gaat het allemaal wel drama voetballer

15 april 2015 om 11:01

Sinnombre
Ok, bedankt, dat wist ik niet. Ergens zie ik hem wel nog verlengen.

15 april 2015 om 13:32

@kopitered

Volg jij weleens Engelse fora? Dat is hetzelfde argument als; kijk jij weleens wedstrijden? lachwekkend.

Engelse fora zijn lang niet alle supporters van Liverpool. Ik snap dat je dat ziet als de echte supporters, maar tegenwoordig zitten daar veel 'domme' mensen op te kletsen waar patriottisme de overhand heeft.

Waarom zijn dat ineens DE fans vraag ik me dan af? Vind jij jezelf dan geen echte fan vergeleken met hun ?

15 april 2015 om 13:52

@belgunner

Idd ik had de afgelopen jaren ook bij United zo'n gevoel maar bij City is dat zeker zo. Rodwell, Milner zijn van die voorbeelden bij hun de afgelopen jaren.

Eigenlijk is dat een teken aan de wand van clubs zoals City en Chelsea waar niet of nauwelijks een speler uit de eigen opleiding doorbreekt dus blijven mindere spelers als Milner bij de selectie.

15 april 2015 om 13:53

Ik bedoel ermee dat het daar gezegd wordt, ik scheer nergens dat alle fans dat zouden doen.

En ik weet zeker dat ik langer lfc fan ben dan dat jij bent, en het ook intensiever volg en ben er een aantal keer geweest, dus ik mezelf wel als een fan.

15 april 2015 om 14:32

@kopitered

Dat deed je wel door 'de fans' te noemen scheer je alles wel over 1 kam, daarom reageerde ik

Langer LFC fan? Intensiever volg en een aantal keer geweest? Congratz, je hebt de wedstrijd gewonnen

15 april 2015 om 17:16

Ik win alles

Daarnaast, je weet dat de LFC niet over 1 kam scheren is? Als ik alle lfc fans had gelijk had je gelijk gehad. Maar blijf proberen.

16 april 2015 om 11:27

Sorry, deze tekst kan ik niets uit wijs maken. Verklaar u nader en dan zal ik het proberen.

City heeft een slecht aankoopbeleid (te veel spitsen gehaald) en een te oude selectie, dit kon je verwachten.

Broodnodig voor City, creativiteit en bovendien home grown.

De rijkste club uit de PL bied 40? Minimaal 60 voor clubs buiten de PL, maar zeker 70 voor clubs binnen de PL.

Wel leuk een bericht zonder bron

15 april 2015 om 10:26

Als hij net zo goed had gespeeld als vorig seizoen dan zou hij zeker 60-70 miljoen waard zijn. Dit seizoen heeft hij zijn waarde wel verminderd en is 40 miljoen een mooi bedrag voor hem.

15 april 2015 om 10:30

Niets mee te maken zou ik zeggen, populariteit is er niets minder om geworden. En we willen hem niet weg, dus waarom dan geen hoog bedrag vragen.

15 april 2015 om 10:40

Niks mee te maken? Alsof een club voor de populariteit betaald. Ze betalen voor kwaliteit en voor prestaties. Zijn prestaties vallen dit seizoen tegen, echt trouw kan je hem niet noemen en City kan vanwege de FFP niet met grote bedragen smijten. Dus waarom zouden ze een hoog bedrag bieden?

15 april 2015 om 11:02

Dit seizoen valt hij tegen? Hij presteert gewoon prima, maar op zijn leeftijd kan je natuurlijk niet verwachten dat hij een elftal dat totaal niet draait even op sleeptouw neemt, maar zelfs dan nog is hij vaak genoeg beslissend geweest en is hij één van de weinige lichtpuntjes (coutinho uiteraard ook). 7 goals en 7 assists zijn prima statistieken. De enorm geroemde Hazard staat op 12 goals en 8 assists, waaronder enkele penalty's om het maar eens even in perspectief te plaatsen dat het reuze meevalt met hoe erg zijn prestaties zouden tegenvallen volgens jou.

City hoeft geen hoog bedrag te bieden, maar reken er maar op dat hij voor 40 miljoen nergens naartoe gaat en zeker niet naar City.

15 april 2015 om 11:15

Leuk hoor al die statistieken. Maar vergelijk dan ook het veldspel. Sterling die 9 van de 10 keer balverlies lijdt moet minimaal 60 miljoen opleveren?

15 april 2015 om 11:39

Beter statistieken dan blind roepen dat hij 9 van de 10 keer balverlies leidt wat nergens op slaat. Hij leidt minder vaak balverlies in een duel dan Hazard, maar gewoon wat roepen is natuurlijk makkelijker hé.

Misschien een keer wat meer Liverpool kijken, want je hebt geen idee waar je over praat.

15 april 2015 om 11:59

@aze/che

Dit seizoen verminderd? Dat lijkt me evidente onzin. Liverpool is over de hele linie minder dan vorig jaar, maar dat kun je niet zeggen van Sterling. Hij heeft vorig seizoen sowieso maar een half seizoen geschitterd en dat in de schaduw van Suarez en Sturridge. Dit seizoen was voor iedereen moeilijker, maar hij heeft zich staande gehouden, heeft laten zien ook als valse spits uit de voeten te kunnen en bevestigd dat hij niet alleen een toptalent is, maar gewoon een topspeler. Daarnaast heeft hij nog een contract voor twee jaar én is LFC financieel vrijwel gezond. Dus: minimaal 70 miljoen of anders ergens anders heen wieberen.

15 april 2015 om 13:26

Tuurlijk betaald een club voor populariteit, Real Madrid doet dat al jaren.

Levy van Tottenham weet elke keer het onderste uit de kan te krijgen bij populaire spelers.

Die dybala zal ook voor een te hoog bedrag vertrekken door die houding van de voorzitter.

Als je hem niet persé weg wilt, dan zit je in een luxe positie en kan je vragen wat je wil en is 40 miljoen te laag.

Dus je hebt dan nergens mee te maken als jij de vinger in de pap hebt en niemand anders.

15 april 2015 om 10:33

Rijkste club, City? Dankzij de FFP gelukkig niet. Rond de 50 lijkt me een normale prijs.

15 april 2015 om 13:36

Ffp? Geloof je dat zelf? Die FFP is makkelijk te omzeilen.

Eerste trucje was Lampard kopen met hun 2e club uit NY, Usa.
Tweede trucje was de sponsordeal van 110 miljoen als ik het niet mis heb.
Derde, vierde trucje zijn nu al in de maak, reken daar maar op.

15 april 2015 om 13:58

Toch heeft Utd veel meer inkomsten, al staat City dankzij die commerciële deals inderdaad wel boven Chelsea, Arsenal, Lpool en Spurs.

15 april 2015 om 11:17

Ik heb een bericht gezien gelijk ann dit in de Daily Mirror. En die spraken over 30mil pond, nog geen 40mil euro dus.
Maar volgens mij is elke bron met "daily" ervoor 99% Onbetrouwbaar. Het lijkt me ook niet een bedrag waarvoor L'pool hem verkoopt aan Man City. Zullen hem dan eerder verkopen aan niet engelse club. Willen concurrent niet zo simpel sterker laten worden.

15 april 2015 om 11:56

De rijkste club in de premier league is met afstand Manchester United. De eigenaar van City is rijk maar hij mag dankzij FFP niet kopen wat hij maar wil.

15 april 2015 om 13:37

Lees mijn stukje hierboven maar, FFP is een grap en makkelijk te omzeilen.

Sterling moet eerst eens even gaan werken aan zijn mentaliteit en aan zijn afmaken voordat hij zich bij een topclub wil gaan meten met Aguero, Silva en de rest...

15 april 2015 om 10:22

Welke rest... Na Aguero en Silva houdt het wel op hoor qua topspelers.. Toure is in een half jaar van wereldtopper veranderd in een opa die niet vooruit te branden is.

15 april 2015 om 10:27

Ik noemde wat topspelers die toevallig bij City zitten maar ik bedoel: Sterling mag zich nog niet meten met die jongens.. Dus ik zou hem adviseren niet zo gek te doen en gewoon die aanbieding aan te nemen van Liverpool

15 april 2015 om 10:30

Wat als hij bij City meer perspectief ziet? Het is wat lazylen zegt, zoveel soeps loopt daar in creatief opzicht ook niet rond namelijk.

15 april 2015 om 10:38

City is een kleine stap vooruit. CL en af en toe een prijs.
En ja, bij City zou hij altijd in de basis staan.

Yoeri, buitenspelers moeten geen,ronaldo's zijn. Hazard kon op zijn 20 of 21 ook niet afronden en blinkt er nog steeds niet in uit. Volgens mij heeft Sterling gewoon betere statistieken dan Hazard in z'n 1e seizoen PL en Hazard was iets ouder.

15 april 2015 om 10:45

Hazard heeft anders wel in zijn laatste seizoen in de Ligue 1, 20 doelpunten gemaakt. Dit seizoen staat de teller op 12 en vorig seizoen maakte hij 14 doelpunten in de PL. Weinig buitenspelers die zo'n aantal halen in een seizoen.

15 april 2015 om 10:46

Hazard maakt weinig velddoelpunten.

15 april 2015 om 10:59

Aze/che
Dank je, ik volgde hem al bij Lille. Maar de Ligue 1 stelde toen weinig voor, da's geen PL. Gervinho had veel betere statistieken bij Lille, dat zegt ook iets...

Iemand als Walcott heeft er ook eens 20 gemaakt in 1 seizoen, maar die is niet beter. Trek de penalty's af van Hazard (ongeveer 1/3) en Sterling heeft minstens gelijkwaardige stats, dacht ik.

15 april 2015 om 10:29

Precies, sorry hoor maar ik vind sterling niet een speler die beter dan een rooney gaat worden. Ik vind hem maar gehyped waar blinkt hij nou echt in uit als een buitenspeler? Tegenwoordig moeten buitenspeler veel goals maken en dat is nou net zijn probleem.

15 april 2015 om 10:32

Bij City kan hij zich meten met deze rest. Ooit Navas zien afronden? Nasri langere tijd goed zien spelen?

Denk niet dat je hem krijgt voor 40 mln. Ten eerste is het de Golden Boy, ten tweede verkoopt Liverpool hem liever niet aan een 'concurrent' en ten derde.. Hij is Engels.

Ik hoop dat hij blijft, maar ik snap Sterling wel. Wss halen ze geen Cl en de komende jaren zullen ze ook eerder 5e/6e worden dan de top 4 halen. Het is daarom ook logisch en slim van hem dat hij zijn opties af wacht. Zoals hij ook al aangaf, het is niet om het geld, maar hij wil gewoon zijn opties afwegen.

15 april 2015 om 10:28

Bovendien zou hij vast eens een vaste positie willen bekleden. Hoeveel verschillende posities heeft hij dit seizoen al gehad, een stuk of zeven?

15 april 2015 om 12:21

Ja dat denk ik ook. Is ook niet goed voor zo'n jongen. Heb ook geen idee waar die nu het sterkst is.

15 april 2015 om 10:43

'concurrent' dat is het niet. Liverpool en City zijn geen concurrenten. Ook al doet City het bedroevend slecht de afgelopen weken het zijn geen concurrenten van elkaar. Competitie genoten ja.

15 april 2015 om 12:20

Ja daarom deed ik de haakjes. Lastig te zeggen. Voor plek 4 zijn ze nu wel weer concurrenten. Maar concurrent of niet, Liverpool zal het wel zo zien. Die willen de stap naar Cl maken.

15 april 2015 om 13:11

De laatste 2 seizoenen toch wel, maar je intense hekel voor Liverpool is al erkend.

Als hij daarheen gaat wordt het de volgende in een rijtje vergeten talenten. Sinclair, Rodwell etc.

15 april 2015 om 10:30

Is toch totaal niet te vergelijken. Rodwell was nog echt een talentje en Sinclair speelde bij Swansea gewoon goed. Sterling is al echt een ster bij Liverpool, een grote club. Daarbij verkozen tot grootste talent ter wereld dacht ik. Die kan er gelijk staan hoor.

15 april 2015 om 10:42

Precies, we hebben het over een Golden-boy winnaar, In het rijtje met Pogba, Gotze, Isco, Messi en Cesc.

15 april 2015 om 10:44

Is Sterling al echt een ster ja? Of had hij vorig seizoen een topjaar omdat er een echte ster in de spits speelde? Hij laat dit seizoen toch een stuk minder zien.. Heeft ze in Europa ook niet bepaald geholpen. Dat hij talent heeft staat vast, dat hij het kan gaan maken ook, maar de stap naar City lijkt me niet de beste voor hem.

15 april 2015 om 11:02

En Pato, Anderson, VdV en Balotelli. Alsof er dan meteen veel geld voor betaald moet worden? Feit blijft dat hij op dit moment niet zo goed presteert als vorig seizoen en dus ook niet zoveel waard is als hij was. En de looptijd van z'n contract is weer korter dan toen.

15 april 2015 om 11:06

Je weet dat die gewoon topscorer is? Hij is gewoon 1 van de betere, zelf uit vorm. in vorm de beste.

15 april 2015 om 13:40

Anderson... voormalig golden boy, wat is dat toch een flop geworden.

Doe daar maar 20 miljoen bij City, dat is een realistisch bedrag.

15 april 2015 om 10:37

Persoonlijk vind ik dat echt absurd. Sterling is een groot talent, maar 60 miljoen euro...
Je weet dat er maar 8 spelers in de geschiedenis van het voetbal voor meer geld zijn verkocht he? De jongen heeft nog maar 18 doelpunten in zijn leven gescoord voor Liverpool en dan al gelijk zo'n bedrag waard zijn vind ik echt gestoord gewoon.
Maar ja, hij is zoveel waard als een gek ervoor bereid is te betalen.

15 april 2015 om 10:40

18 goals? xd ben je niet helemaal goed geinformeerd denk ik.

Daarnaast is het de beste speler op deze leeftijd, dan ben je dat geld echt waard. Sterling is iets speciaals.

15 april 2015 om 10:44

Helemaal als je ziet dat er 40 miljoen neergelegd wordt voor een Lallana en Shaw.

15 april 2015 om 10:44

Hij heeft 18 goals gemaakt in de PL en dan nog iets van 5 in andere competities, dus ja ik ben wel goed geïnformeerd.

15 april 2015 om 10:46

@liverpsv dat vind ik net zo absurd geloof me. Maar als je die redenering volgt, worden de prijzen alleen maar opgedreven. Want elke dure aankoop die flopt wordt dan de nieuwe benchmark.
''andy Carrol was 50 miljoen euro, dus dan is Raheem Sterling zeker 70 miljoen''. Oke is Thulani Serero dan ook 30 miljoen waard? Nee, want zo kun je niet redeneren, zonder dat de markt op hol slaat.

15 april 2015 om 10:48

Kopitered

Denk dat jij niet goed geïnformeerd bent. Hij inderdaad 18 doelpunten in de PL gemaakt, 1 in de FA Cup en 4 in de League Cup.

15 april 2015 om 11:05

Dan heeft die dus meer dan 18 goals, sherly.

15 april 2015 om 15:38

Memphis Depay is 40 miljoen waard, omdat Sterling 60 miljoen waard is..

Lekker ruilen voor Dzeko,jovetic en nasri

15 april 2015 om 10:34

Lekker een zak met geld laten ophoesten, want ik heb liever mensen die bij Liverpool passen. Het is geen Fifa

15 april 2015 om 10:49

Compleet waar wat Schop1989 zegt. FM en Fifa zijn leuk, maar veel mensen hier zien het verschil met de realiteit niet.

15 april 2015 om 13:42

Dzeko en Jovetic zouden Liverpool wel versterken als ze hun niveau halen waardoor City ze heeft gehaald.

15 april 2015 om 10:40

Ben jij gek? Dzeko en Nasri niet, Jovetic misschien wel maar die hoeft Liverpool niet denk ik...

15 april 2015 om 11:02

Sterling: 140.000 euro per week.
Dzeko: minimaal 100.000 euro per week.
Jovetic: 80.000 euro per week
Nasri: minimaal 100.000 euro per week.

Dan ga je dus van 1 speler die je 140.000 euro per week wil bieden, naar 3 spelers voor minimaal 250.000 euro per week.
Als Liverpool zoveel aan salaris zou willen betalen, hadden ze dat wel gedaan voor Sterling denk je niet?
Word je als Liverpool zijnde niet veel wijzer van hoor, zoveel salaris kosten.

15 april 2015 om 12:53

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat Sterling nog maar 20 is. Als hij elke 2 jaar een nieuw contract zou krijgen (wat redelijk normaal is) dan zit hij op zijn 24e richting de 300k per week. Met Dzeko, Jovetic en Nasri heb je al spelers met ervaring en prijzen op zak. Als je 3 van zulke jongens (die misschien een fractie minder zijn dan Sterling, waar ik absoluut niet in geloof) voor datzelfde bedrag kunt krijgen speel je gewoon mee om de titel.

Serling zou perfect zijn voor city, een jonge creative speler.

Sterling, talent heeft ie maar of het eruit komt? Bij Liverpool in ieder geval niet. Ben benieuwd of ie weg gaat en dan waar, deze zomer.

15 april 2015 om 11:09

Tuurlijk komt het er wel uit bij Liverpool, wat is dit nou weer voor opmerking.
Anders toont de hele europese top toch geen interesse of wel? daarnaast wint die bij Liverpool de Golden boy.

15 april 2015 om 11:59

Ja hoe hij die Golden Boy gewonnen heeft weet ik niet, misschien op basis van potentie? Je wilt toch niet zeggen dat hij beslissend is geweest voor Liverpool?
Hij heeft 7 goals en 7 assists gegeven en dit voor een wereldspeler in jou ogen. Ik heb altijd al gezegd, ook in het begin van de seizoen toen iedereen zo onder indruk van hem was, laat hem eerst maar eens 1 volle seizoen goed en constant presteren dan daarna kijken we wel hoe goed hij daadwerkelijk is. Zo'n goede seizoen heeft hij niet achter de rug en dat terwijl hij de man was van Liverpool dit seizoen. Kansen moet je grijpen en dat heeft hij niet gedaan. Hij is immers nog altijd een 'talent' ipv een 'gekomen/bewezen speler'.
Jij kan er oneens zijn en beweren dat Sterling wereldtop is maar ik heb het niet gezien.

15 april 2015 om 12:01

Op basis van prestaties, waaruit potentie geconcludeerd wordt.

Hij heeft 11 goals en 8 assist voor Liverpool dit seizoen, dat komt in de buurt van Hazard die het net ietsje beter heeft. Ik heb nooit gezegd dat die wereldtop is, al zit hij er wel dicht tegenaan.

Jij zal waarschijnlijk niet eens toegeven dat Suarez wereldtop is dus ik wil deze discussie laten rusten.

15 april 2015 om 22:30

Ik ben een Suarez fan en heb ook ieder duel van Liverpool gezien dat Suarez speelde, het zelfde geld bij Ajax. En ik haat Ajax net als Liverpool met een enorme passie. Ik volg Suarez op de voet, al jaren lang, ik vind hem 1 van de betere spitsen die je kan hebben in je team alleen heeft hij een enorme domme keuze gemaakt en zijn fan-hart gekozen om naar Barca te gaan, totaal niet zijn club om te spelen maar goed...

Dus dat weet jij nu ook weer. Als je een beetje had opgelegd dan wist je dit want dit kwam wel regelmatig voor bij de Liverpool / Suarez topics hier op VZ.

Verkopen, hij is een top talent maar ik krijg steeds meer het gevoel dat hij niet meer voor Liverpool wil spelen... Dan moet je slim zijn en hem voor een heel dik bedrag verkopen en daar een goede spits van terug kopen. markovic op rechts.. Coutinho op links

Zou ik Dzeko betrekken in de deal.. Prima aanspeelpunt en goed voor doelpunten.

60 miljoen mag die weg. Ibe als vervanger, lacazette kopen voor in de spits.

Ik begin nu toch wel echt Sterling moe te worden hoor. Goede speler, daar gaat het niet om. Het is alleen zo dat wanneer hij een reality show zou beginnen, hij op dit moment meer kijkers trekt dan Kim Kardashian. Laat hem in deze zomer gewoon oprotten als het allemaal zo moeilijk is. Anders krijg je elk transferwindow weer dit gezeik. Hij wil niet bijtekenen maar staat nog 2 jaar onder contract. Prima, dan kun je deze zomer de hoofdprijs vragen. De eerste die 50 miljoen betaald mag hem hebben en anders moet je gewoon stil zijn.

dus.. 50 miljoen voor wat rennen en vliegen, waar gaat het over, de bedragen gaan nergens meer over

15 april 2015 om 17:18

Dat is Bale, Sterling is puur voetbal, volg hem nou eens voordat je oordeelt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren