Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Lazio maakt werk van komst Kishna en doet een miljoenenbod’

Laatste update:

De voorbereiding op het seizoen 2015/16 is nog maar net begonnen, maar nu al is het de vraag of Ricardo Kishna de hele oefencampagne bij Ajax blijft. Vorige week zocht een afvaardiging van Real Sociedad de flankaanvaller al op in Nederland en nu claimt de Italiaanse journalist Gianluca Di Marzio dat Lazio serieus in de markt is voor de twintigjarige aanvaller.

/

Kishna heeft een contract tot volgend jaar zomer en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola liet de voorbije maanden herhaaldelijk weten, dat Kishna elders beter af zou zijn. Misschien komt het deze zomer tot een breuk tussen club en speler. Di Marzio stelt woensdag dat Lazio een officieel bod van 2,5 miljoen euro heeft uitgebracht op de buitenspeler. Hij geeft aan dat de som verder kan oplopen als bepaalde prestaties worden behaald.

Trainer Stefano Pioli, die vorig seizoen als derde finishte met Lazio, wil Kishna er graag bij hebben. Hoe Kishna zelf denkt over de Romeinen, is niet bekend: van Real Sociedad was hij niet erg onder de indruk. De aanvaller staat op 34 wedstrijden en 6 doelpunten in het tenue van Ajax en speelde met de club in de Champions League. Trainer Frank de Boer is reeds op zoek naar een flankaanvaller ‘die het verschil maakt’, zei hij. Alle grote clubs hebben in zijn optiek zo’n speler en Ajax mist die nog.

Weggaan bij Ajax zou goed zijn voor Ricardo Kishna

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zal wel weer gek gemaakt worden door die zaakwaarnemer van hem, gelukkig heeft hij voorlopig nog altijd zijn zaakwaarnemer, die onder andere verantwoordelijk is voor grote blessures van hem, maar ook zijn slechte reputatie tussen hemzelf en het Ajaxpubliek, om kunnen praten.

Ik wens Kishna het beste, maar zijn zaakwaarnemer is het echt kei en keihard voor hem aan het verkloten.

8 juli 2015 om 08:42

Ik vergeet steeds dat Raiola zijn eigen client kapotschopt om zo zijn eigen kapitaal te vernietigen. Ik vergeet ook dat hij een slecht netwerk heeft in Italie waardoor Kishna slecht te verkopen is.

8 juli 2015 om 08:51

En je vergeet ook dat hij jonge talenten de vernieling in helpt door ze veel te vroeg naar het buitenland de brengen. Dat gebeurd ook met Ricardo als hij nu weg gaat. Mino moet zich bezig houden met de echte grote jongens ala Zlatan. Die jonge talenten moeten zich eerst maar eens bewijzen voor er zo'n maffioso zich er mee gaat bemoeien.

8 juli 2015 om 09:23

Precies. Kent iemand Ouasim Bouy nog? Die jongen die het wel even zou gaan maken bij Juventus...

8 juli 2015 om 09:41

Kennen jullie ene paul pogba nog was ook zon slecht plan van mino..

8 juli 2015 om 09:49

Ja ik heb ook gehoord over die speler, schijnt het best goed te doen niet? Mino vergiste zich vast even, fouten zijn menselijk.

8 juli 2015 om 09:51

Er zijn altijd exceptionele talenten die de uitzondering zijn Ryan. Een speler als Bouy stond bekend als een enorm groot talent (net onder de top van zijn leeftijdsklasse) maar faalt jammerlijk. Kishna kan je ook niet vergelijken met Pogba. Sowieso is Pogba fysiek veel verder waardoor hij het makkelijk kan maken op jonge leeftijd bij grote clubs.

8 juli 2015 om 09:55

Kishna kan voor zichzelf denken hoor, het is best een verstandige gast. Misschien is het wel zo dat hij niet goed op zijn plek zit nu! Ajax is niet de enige club ter wereld waar je kunt groeien!

8 juli 2015 om 10:01

Er zijn nog meer exeptionele talenten geweest in de jeugd, die zijn gebleven, maar er niks van bakken, waar je niks van hoort en ook nooit van zal horen.

De Boer is niet tevreden over hem en nu komt er een club aankloppen. Lijkt me een goede deal.

Een talent die fit blijft en niet slaagt in het buitenland, zou het hier ook niet redden.

Deze jongen gaat het goed doen. Heeft even wat tijd nodig, maar kan net als Aron Winter , op termijn een mooie carrière hebben.. Verwacht ik...

8 juli 2015 om 10:02

@ryan, tja maar Pogba was een toptalent die al bij een topclub zat. Echter een beter perspectief zag bij Juventus. Totaal andere situatie.
Maar misschien kunnen Assaidi en Marvin Zeegelaar uitleggen hoe goed een vroege stap naar het buitenland is voor je carriere.

8 juli 2015 om 10:12

Zijn cliënt is gewoon maanden lang geblesseerd geweest op een manier die zonder Raiola nooit gebeurd zou zijn.
Vrijwel iedere speler die bij Ajax gespeeld heeft is financieel de lucht in geschoten en prima te verkopen, zelfs de zogenaamde mislukkelingen.

En natuurlijk droomt iedere Italiaanse club van de voetballers van Ajax.

8 juli 2015 om 10:50

Haha ja Bouy inderdaad, kwam hij niet laatst met hangende pootjes naar Amsterdam om te vragen of -ie terug mocht of was dat iemand anders?

Stel je voor dat deze transfer doorgaat, Ajax bereikt de play-off voor de CL en loot Lazio, en Kishna beslist de hele bende. Pfffff

8 juli 2015 om 10:53

Grappig toch dat mensen roepen dat Raiola zijn eigen cliënten om zeep helpt..

Raoila is zaakwaarnemer en hij doet voor zien cliënten wat zijn cliënten willen en haalt er dan een zo goed mogelijke deal uit.
Je denkt toch niet dat Bouy bij Ajax wilde blijven, maar dat Raiola er voor zorgt dat hij naar Juve moest?
Bouy wilde dat zelf..

8 juli 2015 om 11:42

@feelingood, is het niet de taak van een ervaren zaakwaarnemer om een puberende client te adviseren in zijn carriere opbouw? In mijn ogen neemt Raiola voor clienten die onder de absolute top vallen (dus geen Zlatans of Pogbas) steevast de verkeerde beslissing. Hij laat zulke spelers altijd naar clubs gaan waar een goed salaris wordt geboden en waar hij waarschijnlijk een mooie bonus uit kan trekken. Maar qua carriere verloop gaat het voor die spelers zelden goed.

8 juli 2015 om 11:55

@feelinggood, Een jongen als Bouy zegt uiteindelijk zelf wellicht ja, maar je moet niet vergeten dat zo'n jongen een soort van gehersenspoeld wordt door een zaakwaarnemer, in dit geval Raiola, om hem in een bepaalde keuze te dwingen. Zo'n Bouy begon op een moment te geloven dat hij zo de basis in zou komen bij Juve. Naast het hogere salaris dat hij daar kreeg was de keuze voor Bouy dus snel gemaakt.

Maar goed, dat gezegd te hebben: ik vind er in principe niets mis mee. Raiola handelt ernaar zijn spelers zoveel mogelijk te laten verdienen, hetgeen voor veel spelers ook het belangrijkste is. Je kunt veel van zo'n jongen als Bouy zeggen, maar die heeft zijn zakken bij Juventus toch aardig gevuld. En dat voor een leuk talent, maar geen wereldtopper.

8 juli 2015 om 11:58

Hoe kan je Pogba nou met deze jongens vergelijken. Pogba was al een super talent die tegen het eerste van United aanzat. Bouy trainde nog niet eens mee bij Ajax. United was veel groter dan Juventus toen hij daarheen ging, Ajax was kleiner dan Juventus.

Voor Pogba was naar Juventus gaan een stap terug in 2012, voor Bouy was het een 5 stappen omhoog. Pogba was ook bij United gewoon basisspeler geweest als die was gebleven. Kishna is basisspeler bij ajax, maar valt voornamelijk tegen op een twee of drie aardige acties per wedstrijd na. Van Ajax naar Lazio gaan zal teveel van het goede zijn voor hem. En of die Andersen uit de basis zal spelen weet ik niet.

8 juli 2015 om 12:53

Pogba zat in een andere situatie bij manchester U dan Kishna nu bij Ajax.
Van een uitzichtloze situatie naar een klein stapje terug doen om naar juve te gaan.
Kishna zou er financieel beter van worden maar op het sportieve vlak heb ik m'n twijfels...

Een overgang naar Lazio zou eerder kunnen dan naar Sociedad.

En gezien het aflopende contract is 2½ miljoen met clausules geen onaardig bedrag voor een talent, die alles nog bewijzen moet !

8 juli 2015 om 09:52

Eens, gewoon voor 2,5 miljoen verkopen en een absurd hoog doorverkooppercentage vragen. Kerel heeft zeker talent en als het eruit komt profiteer je er dan alsnog van mee.

8 juli 2015 om 10:49

Het zou goed kunnen dat hij lazio interessant vind. Ik hoop echter dat hij blijft. Kishna net als El Ghazi overigens moeten stappen maken aankomend seizoen (el Ghazi is wel beter bezig), maar dat ze goede spelers kunnen worden is duidelijk. Ik denk dat als hij blijft wij nog veel plezier kunnen hebben van deze jongen, mits Raiola zijn client niet gek maakt natuurlijk.

Lastig verhaal.. aan de eene kant heeft zo'n speler natuurlijk talent en kwaliteit genoeg om te blijven. Maar als hij niet wil bijtekenen dan moet hij maar vertrekken. Bij Ajax kan hij basisspeler zijn en zich in de kijker speler voor het Nederlands elftal en de internationale elite. Maar als op dit moment in z'n jonge carriere de centen al belangrijker zijn dan de sportieve ambities dan vraag ik me af of hij wel de mentaliteit heeft om het maximaal haalbare te halen.

8 juli 2015 om 08:47

Kan hij basisspeler zijn, maar ik zie dat niet zo maar gebeuren.
Nl elftal al zeker niet de komende jaren.
Beter dat hij verlengt en indien hij geen basisplaats krijgt uitgeleend wordt aan Az/vitesse bijv.
Deze speler heeft nog veel te leren in NL, voordat hij naar het buitenland gaat.
Verder een bedrag van 2.5 miljoen is het maximale, wat je kan krijgen.op dit moment.

8 juli 2015 om 08:54

Ik zie in Kishna wel een basisspeler voor de linkerflank. Fischer is in mijn ogen meer een spits en Kishna is de enige speler in de selectie met snelheid en een voorzet in z'n linkerbeen. Verhuren is absoluut geen optie. Als hij bij zou tekenen en zich focust op het voetballen dan is hij in staat het Nederlands elftal te halen want talent heeft hij wel. Op mentaal vlak zou hij echter nog heel veel moeten leren.

8 juli 2015 om 09:23

Milik wordt lijkt me de spits van Ajax, heeft Ajax goed aan gedaan om hem binnen te halen

8 juli 2015 om 15:34

Volgens mij heeft El Ghazi toch ook snelheid en een voorzet in huis? Kishna heeft de potentie om op korte termijn basisspeler te zijn, maar dan moet hij inderdaad de knop een keer om gaan zetten. Vooralsnog denk ik dat Fischer de linkerflank gaat bezetten. Met zijn drive gaat hij zeker de voorkeur krijgen. Daar vind ik hem ook beter dan als echte spits.

Het zou zonde zijn als Kishna vertrekt voordat hij echt gepresteerd heeft bij Ajax. Ook voor hemzelf natuurlijk. Als nobody bij een grote club in Italië binnenstappen is verschrikkelijk lastig. De kans dat hij het daar niet redt is daarom ook groot.
Aan de andere kant is er ook nog steeds geen contractverlenging geweest. Als Ajax nu alsnog redelijk geld voor hem kan vangen kunnen ze een speler als Sisto halen.

8 juli 2015 om 10:13

Zolang Ajax hem geen contractverlenging aanbied (wat tot op heden niet gebeurd is voor zover ik weet) valt er weinig bij te tekenen. Ajax heeft overigens ook nog een optie op zijn contract tot 2017, dus Ajax heeft geen haast om hem deze zomer te verkopen. Ik denk dat Ajax twijfelt over hem en het daarom nog even aan wil kijken. Ontwikkeld hij zich de aankomende maanden, dan verwacht ik wel een gesprek tussen beide kampen over een verlenging. Komt die verlenging er niet, kan Ajax de optie lichten en hem volgend jaar alsnog verkopen.

8 juli 2015 om 10:26

Ok, ik wist niet dat er nog een eenzijdige optie in het contract stond. Dat zou dan inderdaad het beste zijn. Maar ik vind het wel vreem dat Ajax over hem twijfelt; die jongen heeft toch genoeg talent om te kunnen slagen. Echter komt hij op mij over als een vrij onzekere jongen die gebaat gaat bij vertrouwen van de trainer en mensen om hem heen. Geef hem een mooi contract met een goed salaris zodat hij het vertrouwen heeft en dat zal hij dubbel en dwars terug betalen.

8 juli 2015 om 10:42

Nou, dat zeg je precies goed, hij heeft het talent om te slagen, maar het komt er nog te weinig uit, hij is geen zekerheidje en het is maar de vraag of hij die zekerheid ooit wordt. Ik denk dat als hij constanter wordt, Ajax graag met hem door wilt, lukt hem dat aankomend seizoen niet, dan vrees ik dat Ajax de optie ligt zodat ze hem kunnen verkopen. Ik ben ook niet zo overtuigd van Kishna als jij. Talent is er, maar de absolute wil, de echte drive om de beste speler van de wereld te worden (wat hij zelf graag wilt) zie ik niet altijd terug.. Had Kishna de drive van Fischer, dan had ik er véél meer vertrouwen in gehad..

Als ik Overmars was zou ik Kishna direct laten gaan als hij er zelf voor open staat. Kishna is niet goed genoeg voor Ajax en mist sowieso de benodigde drive.

8 juli 2015 om 08:52

Niet goed genoeg? Talent druipt er vanaf! Het enige vervelende aan Kishna is die rat van een Raiola die steeds voor onrust zorgt.. Ik hoop dat die blijft, mits die ze koppie erbij houdt!

8 juli 2015 om 09:10

Ik mis op mentaal vlak enorm veel bij deze jongen. Krijg soms de indruk dat dit soort jongens nog het idee hebben, dat ze bij een club lopen die bij de beste 10 in Europa hoort. Wat al meer dan een decennium niet meer zo is. Zeg niet dat de jongen niet kan voetballen, maar het is ook niet zo 5 goals en 5 assists nou een wereldprestatie is. Rendement mist behoorlijk bij deze jongen. Moet toch meer in zichzelf investeren om een goede speler te worden, met talent alleen kom je er niet. Kijk naar Cr7, Robben. Maar ook Depay was verder op die leeftijd.

8 juli 2015 om 09:36

Zoals balletjeterug ook al aangaf ontbreekt het bij Kishna aan rendament en mentaliteit. Hij mag blij zijn met Raiola want geen enkele andere makelaar zou hem bij een internationale subtopper onder kunnen brengen. Kishna mist alles wat El Ghazi wel heeft. Een goede techniek is niet voldoende voor de top.

8 juli 2015 om 10:05

Raiola zorgt voor onrust? Misschien omdat hij meer inzicht heeft? Misschien is er ergens een kern van waarheid, dat Kishna niet goed behandeld wordt?

Hoe dan ook, ook ik vind dat Kishna te weinig krediet krijgt van de Boer. Maar ook de Boer zal meer inzicht in het werkelijke kunnen van Kishna hebben. En wie weet wat hij ervan kan maken.. Maar voorlopig denk ik dat Raiola het bij het rechte eind heeft...

8 juli 2015 om 10:23

Zijn uitspraken zorgen voor onrust ja, of ze nou de waarheid bevatten of niet. En ik kan me niet voorstellen dat Kishna anders behandeld wordt dan de andere spelers.. Dan kan Kishna namelijk gewoon een zaak tegen Ajax aanspannen en zijn contract laten ontbinden. Als dat het geval zou zijn, had Raiola allang zo'n zaak aangespannen, want niets is zo lekker voor een zaakwaarnemer als transfervrije spelers ergens onder te brengen..

8 juli 2015 om 10:40

Je bedoelt dat het er onder Frank de Boer niet uit komt... Maar dat komt geen enkel talent. Ik zou Kishna houden en De Boer proberen te verkopen.

Ik denk niet dat hij goed genoeg is voor Lazio. Als Keita al weinig speeltijd krijgt, dan zal Kishna nooit van de bank afkomen.

8 juli 2015 om 10:15

Ik denk juist dat hij meer dan veel te goed is voor Lazio, maar het zou mooi zijn voor Ajax, daar was hij toch niet goed genoeg voor en zo levert hij nog wat geld op. Daarnaast zou Ajax ook van zijn zaakwaarnemer verlost zijn die hem een erg negatieve reputatie bezorgt en Ajax veel last en tijdverspilling.

8 juli 2015 om 10:25

Van Raiola is Ajax niet af hoor als Kishna vertrekt. Tete, Becker, Donyell Malen zijn allen spelers van Raiola en volgens mij zijn er nog wel een paar waar ik nu ff niet op kom.

8 juli 2015 om 14:11

Ja ik snap het ook niet. Moet hij dan Anderson of Candreva uit de basis spelen? Gaat hem niet lukken.

Liever niet, zeker niet voor 2.5m. Wakker zou ik er echter niet van liggen met onder andere Fischer weer terug.

Hoe goed die ook kan voetballen soms, het komt er bijna nooit uit. Doe maar weg, ik vind het maar een naar mannetje met zijn hele ongeïnteresseerde houding. Hij heeft geen idee hoe goed hij het heeft bij Ajax

Waar PSV aardig wat geld krijgt met verkopen lijkt het bij Ajax een uitverkoop te worden

8 juli 2015 om 08:45

Hoezo uitverkopen?? Sigi zat in de planning die moest verkocht worden. Voor de rest dan??

8 juli 2015 om 08:52

scheelt ook nogal of je depay verkoopt die wat gepresteerd heeft of kishna die vooral babbels heeft en nog maar een 1 jarig contract.

8 juli 2015 om 08:56

Dit is natuurlijk gewoon een beetje een kortzichtige reactie.. Wijnaldum en depay hadden beide een top jaar (enorme potentie ook) waar dat bij met name sigghtorsson een beetje een ander verhaal is vanwege zijn enorme blessure lijst die hij heeft opgebouwd is dat geen zekerheidje als aankoop daar komt ook nog eens bij dat Ajax maar al te graag van "sigi" af wou.

Daarnaast zie ik kishna met zijn 1 jarige contract wat hij volgens mij never nooit gaat verlengen, liever vertrekken.
er is dan nog genoeg tijd om een vervanger te zoeken/vinden en zo doende nog wat geld over te houden aan deze jongen..

Voor kishna zelf lijkt het me geen verstandige keuze, op dit moment lijkt het er toch op dat hij bij Ajax weer aardig wat minuten kan maken, iets waar hij bij lazio nog moet knokken voor zijn plek

8 juli 2015 om 09:07

Omdat psv Depay heeft verkocht is er veel geld binnen gekomen. Maar verder...? Tyton dat miljoentje?

8 juli 2015 om 09:24

FF zien of PSV 3 en 2.5 miljoen kan vangen voor bankzitters met een 1jarig contract.
Vast niet.

8 juli 2015 om 09:45

Bankzitter ? haha waauw ..
Kishna speelde gewoon erg veel wedstrijden hoor en is eerlijk gezegd ook best een goede speler.

8 juli 2015 om 09:56

Ja hij is best een goede speler maar is nogal overtuigt van zichzelf volgens mij. Hij heeft veel talent maar doet er een beetje weinig me, dat is jammer. Die Raiola doet hem ook niet goed denk ik, die ziet alleen maar geld dus die wil ze zo snel mogelijk naar een grote club in het buitenland loodsen. Af en toe gaat dit goed (pogba) maar het gaat vaker fout (bijv. Bouy).

8 juli 2015 om 10:17

6 doelpuntjes in 34 wedstrijden, nou daar doen de meeste landskampioenen het niet voor hoor.
Zo goed is hij nou ook weer niet, maar hij probeert het altijd en af en toe slaagt hij zelfs in zijn plannen.

8 juli 2015 om 10:19

En daarom vond hij dat hij meer moest spelen ja. Hij was de enige linkervleugel die fit was en daarom speelde hij (vaker bagger dan goed) . Maar als Fischer er is bankt kishna. Let maar op.

Het is verlengen of verkopen. Ik had overigens wel ergens gelezen dat er nog een optie is om het contract tot 2017 te verlengen. Kishna kan geweldige dingen laten zien en kan heel makkelijk een man uitspelen, maar ook heel vaak zie je hem niet in een wedstrijd. Dit seizoen wordt erg belangrijk voor hem als hij tenminste blijft. Met Fisher en Cerny heeft Ajax wel goede vervangers in huis.

8 juli 2015 om 10:32

Cerny is geen linksbuiten, hij wordt daar wel gebruikt, maar is op rechts 1 a 2 klasses beter.

8 juli 2015 om 11:22

En menig wordt ook onderschat, die heb je dan nog als derde optie en extra concurrent.

Kishna eruit geld gebruiken voor Corona en ik ben blij

8 juli 2015 om 09:29

Corona was voor PSV al niet haalbaar en voor Ajax dus ook niet gezien het salarisplafond.

8 juli 2015 om 10:00

Toch lijkt me dit het soort spelers waar Ajax naar moet kijken. Kunnen ze hem dan niet wat tekengeld geven om zo binnen het salarisplafond te blijven. Ik weet niet precies hoe dat werkt hoor, maar is maar een idee. Anders vrees ik dat Ajax geen grotere spelers meer binnen kan halen, want die willen (al is het maar een grotere speler uit de eredivisie) toch graag een salaris van boven de miljoen hebben, wat ze in het buitenland wel krijgen.

8 juli 2015 om 10:02

Dan moeten ze de uitzonderingsregel maar gebruiken. Als je vooruit wil moet je iets.

8 juli 2015 om 10:13

Gaat niet gebeuren. Corona is naar Twente gehaald mbv investeerders en die willen hem voor heel veel geld verkopen. Desnoods laten ze hem nog een jaar bij Twente om hem vervolgens voor 10milj + te verkopen.
Corona is qua type speler zeker een toevoeging maar financieel absoluut niet haalbaar.

8 juli 2015 om 10:49

Als Ajax een speler wil die een wedstrijd kan beslissen zoals Robben of Depay bijv. Dan is Corona zeker wel een optie. Je kunt ook blijven wachten tot er iemand voorbij komt die en goedkoper is, en dezelfde kwaliteiten heeft maar misschien duurt dat nog wel even......geld op de bank heb ik niks mee, hebben ze genoeg van, kwaliteit mag geld kosten.

Hij moet gewoon bij Ajax blijven is het beste
En de boer moet hem gewoon vertrouwen geven
Barst van het talent
Jammer dat die zo een zakenwaarnemer heeft
Die altijd wilt cashen
En eigenlijk heeft Ajax nog een aanvallend talent nodig want
Je hebt Milk el ghazi fischer ook nog
De boer moet gewoon geen misbruik maken om middenvelder in de aanval te zetten en gewoon vertrouwen te geven aan de echte aanvallers

Ik weet niet of het goed is voor Kishna om naar Lazio te gaan. Ik weet wel dat het goed is voor Ajax om hem te laten vertrekken.
Gaat echt geen kwaliteit aan verloren, en je bent meteen van een hoop Raiola gezeik af.
De inkomsten investeren in een buitenspeler die wel het verschil kan maken, en je gaat er nog op vooruit ook..

Ajax zal deze jongen wel missen.. Groot talent in mijn ogen.. Hopelijk kan Ajax iets van 5 miljoen cashen... 2.5 is aan de lage kant

8 juli 2015 om 11:21

Nee hoor, ik zie niet waarom Menig minder is en Cerny is een veel groter talent maar is pas 17-18. Die miljoenen pakken en de jeugd doorschuiven, is echt niet minder dan Kishna. We kunnen er wel 5 miljoen uithalen inderdaad, dan zou ik er direct voor tekenen als ajax zijnde.

8 juli 2015 om 11:54

Als je niet ziet waarom Menig minder is dan zou ik iets beter kijken. Cerny ben ik met je eens.

8 juli 2015 om 11:58

Misschien eens iets meer de kans geven. Ook een druistige jongen met meer snelheid dan Kishna en een actie, maar die jongen heeft ook een prima schot. Laat in de JL leuke dingen zien. Nou waar is Kishna beter in dan? Sneller is hij zeker niet, zijn voorzet is zeker niet beter (erg matig bij Kishna) en ricardo komt maar mondjesmaat zijn tegenstander voorbij.

'trainer Frank de Boer is reeds op zoek naar een flankaanvaller ‘die het verschil maakt’, zei hij. Alle grote clubs hebben in zijn optiek zo’n speler en Ajax mist die nog', Ajax heeft hem al alleen FdB weet niet hoe hij dat moet managen,coachen.

8 juli 2015 om 09:16

Want? Ik hoor en lees dat zovaak, dat FdB niet met jongens als Kishna kan omgaan, maar vertel eens hoezo hij daar niet mee kan omgaan? Er is 1 keer een soort van incident geweest, waarbij de Boer heeft ingegrepen en Kishna later nog heeft gezegd dat hij fout zat. Hoezo kan de Boer dan niet omgaan met zulke jongens? Moet je vervelende gasten lekker hun gang laten gaan dan?

Dat de Boer hem niet zou begrijpen enz komt alleen maar uit de mond van die pizzabakker Raiola, niet van Kishna zelf.

8 juli 2015 om 10:28

Dus 1 incident maakt Kishna een vervelend gassie? FdB moet leren dat de 1 vertrouwen nodig heeft n de ander strak gehouden moet worden. De 1 vertroeteld moet worden n de ander een schop onder de kont nodig heeft. FdB was vroeger toch ook een.....vul maar in

8 juli 2015 om 10:51

Nee, maar die reputatie heeft hij, net als de Boer de reputatie heeft niet met 'lastige jongens' om te kunnen gaan. Maar waarop is dat gebaseerd? Wie zegt dat wat jij zegt dat de Boer moet leren, hij niet allang weet en doet? Jij bent toch niet bij de trainingen en je weet toch ook niet hoe de Boer gasten behandelt? Het lijkt erop dat hij juist al doet wat jij zegt, gasten strak houden die strak gehouden moeten worden en anderen vrijer laten. Uiteindelijk moet het echter gaan om het team, en moeten de spelers in lijn lopen bij de trainer, en absoluut niet andersom. Als je namelijk accepteert dat de trainer zich aanpast naar de spelers en hun wil, verlies je als trainer je autoriteit en is het eind zoek.

8 juli 2015 om 11:50

Net als kinderen voor de klas dien je als leraar hun respect te verdienen, niet op te eisen.

Respect opeisen win je ook geen autoriteit mee.

8 juli 2015 om 12:04

Wie heeft het over respest opeisen? Ik zeg alleen dat je wel de leiding moet kunnen nemen en autoriteit moet hebben over de spelers wanneer dit nodig is. Daarnaast is de situatie niet te vergelijken met een klas en een leraar, want laatste keer dat ik checkte kregen kinderen niet betaald om te leren. Het is meer een manager, die boven de andere werknemers staat, net zoals de Boer weer verantwoording moet afleggen aan en teruggefloten kan worden door de directie. Zelfs in een klas zou respect 'verdienen' niet het beste zijn, als je dan lastige jongens in de klas hebt, moet je als leraar je dus volgens jou in allerlei bochten wringen om het respect van deze gasten te verdienen? Moet juist andersom zijn!

Die 2,5 miljoen direct van tafel vegen. Gewoon minstens 10 miljoen vragen. Kishna is echt een speciale speler, hik heeft een matig jaar achter de rug maar hij brengt echt iets dat maar weinig andere voetballers hebben.

8 juli 2015 om 09:28

Ik vraag me af of je naam iets met deze overdreven positieve reactie te maken heeft.. zal wel niet toch?

On: 2,5 zou na een dergelijk seizoen niet eens slecht zijn. Beter houdt Ajax hem echt aan boord en krijgt hij een nieuwe kans, mits hij zich gedraagt en die Raiola zijn mond laat houden.

8 juli 2015 om 11:02

Ik heb die naam genomen omdat ik fan van hem ben ja, dat klopt. Maar wat er in mijn reactie staat is wel echt mijn mening. Hij is misschien niet de makkelijkste jongen maar het is wel degelijk een groot talent en in de huidige markt kan je er wel 10 miljoen voor vragen denk ik. Overal word te veel betaald voor spelers die zich nog moeten bewijzen, dus waarom niet voor Kishna?

8 juli 2015 om 10:04

Volgens mij nog een contract voor een jaar. Is die optie eenzijdig door Ajax te verlengen? Anders loopt ie volgend jaar de deur uit. Dus 10 miljoen gaat men er niet voor krijgen, dat is iig duidelijk.

8 juli 2015 om 11:04

Ik meen dat het een eenzijdige optie is ja, maar dan heb je volgend jaar weer het probleem dat hij een aflopend contract heeft en als hij dan weg wil kan hij alsnog voor een vriendenprijsje weg. Ik hoop dus ook dat Ajax zijn contract nog wil verlengen.

Als 2 partijen willen was zijn contract allang verlengt bij ajax.
Heel de selectie van Ajax staat momenteel tot 2018-2019 vast.
Alleen Kisna (raiola) wil niet bijtekenen, Jammer hij kan en moet nog zoveel
leren wil hij in het buitenland slagen.
Deze Jongen heeft teveel zelfvertrouwen.
1 wedstrijd heeft hij zijn talent laten zien dit Jaar (ajax Herenveen).
Blijf bij Ajax wordt een dragende Speler, en kom voor je eigen toekomst op !!!

8 juli 2015 om 10:49

Het is vooralsnog Ájax dat Kishna geen aanbieding doet, dus dan vált er voor Kishna weinig te tekenen..

zou zo wel goed zijn voor Ajax als voor Kishna zelf, of gewoon eens met een heel duidelijk statement naar buiten komen. Dat hij blijft en geen gezeik verder. Als het echt waar is dat deze jongen liever niet voor Ajax speelt, zou ik hem niet eens willen opstellen. Omdat je dan nooit volledig met je hart speelt.
Talent zit er zeker in deze voetballer, alleen als ik hem soms zie lopen denk ik wat is er toch met die jongen? net of hij geen zin heeft, of achteruit loopt?? terwijl die zoveel meer en beter kan??

Die gast heeft nog niets laten zien man....

Zo jammer dit. Ajax had 2.5 miljoen kunnen hebben Daddy Moses en nu willen ze die prutser van een Kischna Wel willen behouden. Overmars en de scouting hebben weer de zoveelste blunder gemaakt. Meteen verkopen nu, met het niveautje Ebecilio heb je toch niks aan Ricardo.

8 juli 2015 om 11:19

Ik dacht het niet, Overmars is namelijk verantwoordelijk voor het halen van Muric en Cerny voor een opleidingsvergoeding. Beter dan Moses Daddy en Kishna.

Hij heeft twee toptalenten gehaald voor een paar ton. El Ghazi idemdito trouwens ook voor een opleidingsvergoeding gehaald en opgeleid, zoals het beleid uitgedacht was.

Moses daddy kon vooral niet komen omdat hij geen werkvergunning kreeg, ook dat kun je Overmars niet kwalijk nemen.

LA: Fischer, Menig, Cerny
RA: El Ghazi, Schone, Muric

Totale kosten? 1,3 miljoen voor Fischer en 3-4 ton opleidingsvergoeding, totaal 1,7 miljoen en dan heb je zowel in de breedte als kwalitatief een prima set spelers op de flanken.

8 juli 2015 om 11:49

Oké maar je bent het zo te zien Wel eens dat Kischna weg mag

8 juli 2015 om 12:04

Ja dat wel Het is alleen zo jammer dat er een hetze tegen Overmars is, erg onterrecht als je het mij vraagt. Ajax heeft een lange termijn beleid en dat zie je juist aan El-Ghaizi, Cerny en Muric als aankopen op de lange termijn. Kishna opvangen is mede daardoor nu geen groot probleem, er staat volop talent achter hem klaar die zeker niet minder zijn.

Uitvoering van het gezamelijk vastgestelde beleid is juist uitstekend van Overmars. Een prima balans tussen aankopen en jeugdopleiding.

8 juli 2015 om 12:25

@ Imponeria

Vind dat gezeur over Daddy Moses zo makkelijk. Hij heeft nu 1 seizoenshelft goed gespeeld bij AA Gent, maar hoeveel talenten hebben we niet één seizoen of minder erg goed zien spelen, waarna ze gehyped werden en daarna weer een terugval kregen of dat niveau nooit meer kregen? Daarnaast was de proef bij ajax 1,5 jaar voordat Gent hem overnam van Trencin, en we weten allemaal hoeveel verschil 1,5 jaar kan maken bij zo'n jonge speler, het kan gewoon heel goed zo zijn dat de technische staf op dat moment niet overtuigd was van de talenten van deze jongen, en dat het er nu pas uitkomt. Het ging ook om een oefenstage die hij bij Ajax heeft gelopen, dan moet je je in erg korte tijd laten zien, wie weet was hij niet in vorm toen, dat weet je gewoon niet.

Ook was er het probleem van de werkvergunning en moest er meteen een flink salaris betaald worden omdat hij niet uit de EU kwam, en dus durfden ze het toen niet aan. Allesbehalve een blunder.

8 juli 2015 om 16:49

Dat probleem met die werkvergunning heb ik even gemist, maar qua talent is hij gewoon veel verder dan Kischna. Ik schat in dat Moses binnen twee jaar naar een Porto of Cska gaat.

Als hij naar lazio zou gaan zou hij zeker geen basisplaats hebben want felipe anderson is gewoon een paar klasses beter

Weet je wat CR7 tegen El Ghazi zei: "de top bereik je, en daar blijf je, door steeds harder te werken
dan de rest". Je moet alles afdwingen, zorgen dat de coach niet om je heen kan. El Ghazi begrijpt
dat en mekkert niet om het minste geringste. Die wil groeien als voetballer, en die Gaat groeien.
Kishna roept dat hij de beste van de wereld wil worden, maar komt zo veel mentaliteit te kort......die
gaat het niet redden. Er zijn voorbeelden genoeg van begenadigde voetballers die het wegens
gebrek aan mentaliteit niet hebben gered. Mooiste voorbeeld is Mounir. geweldige voetballer, maar
helaas....o ja...ajax kreeg de schuld.....heft ook bij Fo=iorenina gezeten en nog bij een spaanse
club.....of lag het misschien toch aan Mounir?

Kishna moet vertrekken. Ajax kan geen spelers in haar selectie gebruiken die conflict op conflict
stapelen, dat is slecht voor de groep/sfeer.

Voor Kishna....hoop ik het allerbeste...maar zie ik het somber in. Zijn bankrekening zal wel floreren.
het is maar waar je voor kiest

Werkt er een keer een Nederlandse hoofd technische zaken bij Lazio, halen ze opeens alleen maar Nederlanders. Dat zie je wel vaker. Dat een trainer of iemand in het bestuur van een club van buitenlandse komaf is en dat er vervolgens ontzettend veel spelers van diezelfde nationaliteit gehaald worden. Getuigt toch van een gebrekkige scouting van de clubs dat het zo werkt. Als Lazio zou je een Hoedt of de Vrij ook moeten kunnen halen zonder Nederlandse invloeden. Van Kishna ben ik niet weg, maar goed.

Voor 5 miloen gewoon verkopen. Van dat geld en de verkoop van Boilesen zul je mits je überhaupt cl wil gaan halen en eventueel een keer een ronde verder wilt komen, nog 3 of 4 nieuwe spelers halen. Spits, vleugelaanvaller, linksback en cv'er. Voor +- 8 miljoen heb je douglas en buttner van Dinamo. Ola John voor 4 mil en daarnaast moet je gewoon een transfervrije ervaren spit kopen. Helaas zal Ajax dit niet gaan doen...

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Douglas
Buttner
Klaassen
Gudelj
Bazoer
Ola John
Millik
Fischer

Is niet veel voor een speler met zoveel talent..misschien iets voor ons als de deal met Pereira niet doorgaat.en nog goedkoper ook.

8 juli 2015 om 11:15

Ajax laat Kishna niet naar de concurrent gaan, dan verkopen ze hem liever voor een miljoen minder aan lazio of sociedad. En volgend jaar is hij transfervrij, dan gaat hij ook voor het geld.

aIk zeg verkopen maar wel voor rond de 5 miljoen. Menig en Cerny achter Fischer als opties houden en op rechts El ghazi, Schone en Muric. Heb je Acolatse nog als extra optie, prima. Kishna liet maar weinig zien afgelopen jaar vooral vervelend gedrag, doorselecteren dus.

Ik had eigenlijk gehoopt dat Kishna naar PSV zou komen als vervanger van Memphis, maar dat gaat waarschijnlijk niet meer gebeuren. Ik denk dat hij beter naar de engelse of spaanse competitie kan gaan ik vind dat beter bij hem passen.

Kishna en Boilesen nog verkopen en dan hoeft er van mij niet eens wat bij. Zijn we van die onruststokers, mentaal zwakke en kort lopende contracten af. Voor die twee moeten we samen er nog wel 9 miljoen uit kunnen persen. Kan de jeugd mooi doorschuiven, een ervaren en sterke spits mag er nog wel bij, maar hoeft niet eens perse.

GK: Cillessen, Boer, Onana
RB: Van Rhijn, Tete, Sanniez
Rcv: Veltman, van der Hoorn, van Bruggen
Lcv: Riedewald, Viergever, Mirani
LB: Dijks, Savastano, Owusu
VM: Gudelj, Heitinga, El Mahmoudi
RM: Bazoer, Serero, van de Beek
LM: Sinkgraven, Andersen, Nouri
RA: El Ghazi, Schone, Muric
SP: Klaassen, Milik, Hendriks (of nog een ervaren spits erbij, kan Klaassen naar het middenveld)
LA: Fischer, Menig, Cerny

Zowel in de breedte als kwalitatief een sterke selectie. Klaassen kun je als valse spits gebruiken. Veel jeugd doorgeschoven en als je kijkt naar het totale kostenplaatje: Cillessen (3), Onana (0,2), van der Hoorn (3,5), Viergever (1,5), Dijks (1), Gudelj (6), Serero (3), Sinkgraven (7), Andersen (1), Milik (2,5), Hendriks (0,3), Fischer (1,3) en dan nog 1 miljoen aan opleidingsvergoedingen, kost de hele selectie maar 31 miljoen. En dat voor 33 selectie spelers, nog geen miljoen per speler. En dan is er afgelopen jaar vooral flink geinvesteerd met Gudelj, Sinkgraven, Milik en Dijks voor in totaal 16,5 miljoen, ongeveer het transferbedrag van Blind. Dus geen investeringen?! Onzin!

8 juli 2015 om 11:50

Heitinga als VM, waar komt dat vandaan? Verder wel een iets betere selectie, maar vooral dankzij Gudelj.

8 juli 2015 om 12:02

Omdat we al twee Rcvs hebben en we Klaassen dan als spits kunnen gebruiken. Plus dat Heitinga daar al vaker heeft gespeeld, zijn tekort aan snelheid daar geen probleem vormt. Een beetje een zelfde type qua Gudelj als het gaat om duelkracht op het middenveld.

Gudelj is dan ook de voornaamste aankoop, plus dat we het moeten hebben van de ontwikkeling van talenten zoals Tete, Savastano, Cerny, Muric etc. Afhankelijk daarvan worden we beter of slechter. Maar vooral van spelers zoals Bazoer en Riedewald die in principe in de basis spelen.

Iedereen is weer een jaartje verder in zijn ontwikkeling, scheelt een hoop. Milik en Viergever hebben er een jaar opzitten, Sinkgraven een half jaar. Plus dat Fischer er weer bij is op de flanken.

8 juli 2015 om 12:38

Op zich een aardig ingevulde selectie, maar ik mis iemand met dat beetje extra kwaliteit het zijn allemaal nog talenten, op Cillessen na. Een Vertonghen/suarez/sneijder/huntelaar die op het veld de baas is hebben we nodig.

8 juli 2015 om 16:51

Een ervaren spits heeft Ajax nodig en eigenlijk nog een sterke verdediger (type Van Dijk).

@afcanats

Zullen ze bijna ajax niet doen nee,dat klopt.

Hij weinig laten zien inderdaad maar dat geld voor bijna iedereen op een paar uitzondering na.
Als je team niet draaid dan kan een aanvaller doen wat hij wil,je word toch mee getrokken in de malaise.
Hij kan het ook niet in zijn eentje doen.

Hij oogt wat arrogant en ongeïnteresseerd in het veld,maar dat heeft memphis ook vind ik alleen die deed scoorde veel belangrijke goals.
Met de juiste begeleiding komt dat wel goed.

8 juli 2015 om 12:08

Verschil is alleen dat anderen dat inzien en hun contracten verlengen en Ajax op de blote knieen bedanken voor een tweede kans. Kishna niet, die wil weg en hogerop en vooral in salaris. Daar zit hem nou juist het probleem bij Ricardo en vooral ook zijn zaakwaarnemer.

Depay heeft ook eerst gepresteerd en toen pas de stap gemaakt, ook dat toont de juiste instelling en mentaliteit om te slagen. Kishna ontbeert die net als een Bakkali.

2,5 miljoen is voor nu wel een goed bedrag. Maar hij kan meer waard worden en dus zou Ajax er meer aankunnen overhouden dan alleen maar 2,5 miljoen. Ik zou Kishna alleen maar verkopen als er een abnormaal over de top bedrag wordt geboden. Maar als Ajax besluit het toch te accepteren dan zou ik echt Berghuis en Sisto halen. En Muric en Menig verhuren. Met vier goeie buitenspelers kun je afwisselen zonder spijt. Met El Ghazi, Fischer, Berghuis en Sisto heb je als er eentje weg valt altijd een waardige vervanger. Verder hoop nog op een verkoop van Boilesen, Viergever, Duarte en Van der Hoorrn. Maar dat zal 'm nog niet gaan worden. Tenminste in ieder geval niet voor Vierger en Van der Hoorn. Boilesen en Duarte verwacht ik nog wel dat ze zullen vertrekken. En hoop ik alsnog op de komst van Emanuelson. Ik zou ook St. Juste naar Ajax halen maar dan gewoon bij Heerenveen laten rijpen. En proberen om Bas Dost te huren van Wolfsburg.

Wissels (opstelling):
Boer, Tete, Riedewald, Serero of Sinkgraven, Schöne, Sisto of Fischer, Milik of Dost

Cillessen
Van Rhijn
Veltman
Heitinga
Emanuelson
Gudelj
Bazoer
Klaassen (C)
Berghuis
Dost/Milik
El Ghazi
8 juli 2015 om 12:07

Haha Dost halen. En dit is de slechtste verdediging van de topclubs! Ik zou voor dit gaan. Larsson Heerenveen wordt een hele goeie.

Cilissen
Tete
Veltman
Botteghin
Dijks
Gudelj
Bazoer
Klaassen
Tighadouini
Larsson
El Ghazi
8 juli 2015 om 12:16

@ Gtennekes

Er was vorig jaar al veel kritiek op de verdediging van Ajax, maar alsnog waren ze het minst gepasseerd, en nu zou daar Heitinga ipv Viergever staan, daar wordt het sowieso niet slechter op. Ik zeg niet dat Heitinga de sterren van de hemel gaat spelen, maar hij is wel beter dan Viergever.

En je denkt dat Ajax nog drie spelers gaat halen, en bijna de hele voorhoede niet gaat gebruiken? El Ghazi die vrijwel altijd als rechtsbuiten speelt links zetten en Kishna, Fischer, Milik allemaal maar niet laten spelen dan? Raar verhaal. Tighadouini gaat naar het midden oosten, en is zeker niet beter dan de huidige buitenspelers. Larsson is geen spits.

8 juli 2015 om 12:17

Hahahah... Jij bent zeker geen Ajacied? Wat een pruts opstelling!!! Jij wilt zeker niet dat Ajax kampioen wordt. Dijks is niet gehaald voor de basis. Botteghin gaat niet komen die kan naar het buitenland er is interesse vanuit Italië, Engeland en Duitsland. En Tighadouini ook niet want die gaat lekker tegen Real Madrid, Barcelona, Atletico, Valencia spelen met Malaga. En ik denk niet dat Larsson naar Ajax gaat komen die zal wel de vervanger van Depay worden bij Psv. En ja Dost halen ja... Wat is daar mis mee??? Dost is een goeie spits voor de Nederlandse velden. Is bij Wolfsburg op een zijspoor beland en kan dus beter vertrekken daar. En Ajax is een goeie uitweg voor hem. Hij heeft lengte is sterk en kan koppen en doelpunten maken dus waarom niet.

8 juli 2015 om 13:45

Je vind het een prutsopstelling omdat de spelers onrealistisch zijn, en dan kom je zelf met Dost? Natuurlijk zou Dost een fantastische spits zijn, maar dat is pas onrealistisch! Verwacht niet dat Ajax meer dan 25 miljoen wil neerleggen, of denk je dat hij zo'n 5 miljoen kost. Raar verhaal

8 juli 2015 om 12:19

Als die Sisto gehaald wordt en hij moet een paar miljoen kosten, zal hij zeker niet op de bank zitten, zeker als de andere optie Berghuis zou zijn. Verder denk ik dat je de koopplannen iets te positief inziet, ik gok dat er nog een spits bijkomt en misschien 1 buitenspeler, maar ik gok enkel als Boilesen of Kishna weggaat.

8 juli 2015 om 12:36

Ja precies maar dat is de realiteit waar je over praat. Ik zie mijn club graag versterkt worden met deze spelers. Maar in het echie vind Frank het wel goed en denkt hier kampioen mee te kunnen worden en te kunnen overwinteren in Europa. Nou ja als hij het zeg!!! Dan moeten we dat maar slikken. Wie zijn wij he... Wij zijn de mensen die veel geld uitgeven voor slechte wedstrijden. Dan heb ik het over afgelopen seizoen. Dat mag nooit meer gebeuren. En daarom heb je serieuze versterkingen nodig. Zoals Berghuis, Sisto, Emanuelson. En zul je eerlijk moeten zijn en de te lichte spelers als Van der Hoorn, Viergever, Boilesen, Duarte, De Sa, Ligeon (beide verhuurd aan Willem II) moeten verkopen en vervangen door echte kerels. Ajax heeft meer Heitinga's, Stammetjes, Vlaartjes, Zambrotta's nodig achterin maar ja waar vind je dat soort types? Douglas gaat niet meer terug komen naar de Eredivisie. En verder zou ik niet weten wie... Ja nog eentje die Douglas van Dnipro dat is ook zo'n koelkast. Als weer iets in Europa willen betekenen dat zul dat soort types achterin moeten hebben en voorin veel scorendvermogen en creativiteit. En met Berghuis, El Ghazi of Sisto op de flanken en Milik en een Dost of een andere goeie betaalbare scorende spits heb dat scorendvermogen wel in huis.

Hij kan een talent zijn, maar er is altijd wel wat. Gewoon weg doen en Tighadouini halen een harde werker die ook nog eens jong is dus groeimogelijkheden zijn er ook.

8 juli 2015 om 12:23

Tigha komt er echt niet naar ons... Hij is in onderhandeling met Malaga. Dus kies zelf maar bij Ajax spelen tegen (met respect) Excelsior, Cambuur, Heracles, De Graafschap of met Malaga tegen Barcelona, Real Madrid, Atletico, Valencia, Sevilla, Villarreal... En Amrabat speelt er ook dus dat is ook wel leuk voor Tigha.

Strik er om, Ola John halen

8 juli 2015 om 12:19

Ola John gaat volgens mij naar Crystal Palace las ik laast. Pardew zou Ola dolgraag erbij willen hebben. En zijn broer Collins John zei ik heb in de PL gespeeld nu is het de beurt aan m'n broertje. Want hij gaat naar de PL. Ik weet niet of het waar is maar je weet het maar nooit.

Zo zonde dat Ajax niet met dit soort spelers om kan gaan. Is in mijn ogen verreweg het grootste talent bij Ajax!!!

8 juli 2015 om 12:28

Draai het eens om.. hoezo zou ajax goed met lastige jongens moeten omgaan? Lijkt me logischer dat zo'n lastige jongen zich moet aanpassen.

8 juli 2015 om 13:39

Er zijn teveel goede voetballers weggegaan door dit soort geneuzel. Anders hadden we nooit een speler als Romario in Nederland gehad. Je moet met dit soort spelers empathisch omgaan

8 juli 2015 om 14:26

Wat een onzin, het zijn toch geen jongens met een 'rugzakje' die je speciaal moet behandelen? Het zijn gewoon spelers die dik betaald krijgen, en moeten luisteren naar hun werkgever. Romario is ondertussen een eeuwigheid geleden en een dergelijke instelling zal nu nooit geaccepteerd worden, niet in Nederland, en nergens binnen de grotere competities in Europa. Empathisch omgaan? wat is dat in jouw gedachten? Empathie betekent je kunnen verplaatsen in anderen, FdB kan zich waarschijnlijk prima verplaatsen in lastige jongens, maar wilt gewoon dat ze in lijn lopen. Dat is toch logisch? Moet je dan, omdat een speler een sterke eigen wil heeft, hem de dienst laten uitmaken? Zou toch de omgekeerde wereld zijn?

Veel te weinig geld voor deze speler. Ajax moet minimaal t dubbele krijgen! Het mag dan een misselijk mannetje zijn maar men moet hem niet onderschatten !

Ontzettend gehyped deze speler. Ik vind hem minder dan Lorenzo Ebecilio of Özbiliz.

8 juli 2015 om 12:39

Dan Ozbiliz in ieder geval wel, die hebben ze veel te makkelijk laten gaan, geweldige speler vond ik dat.

Het contract loopt tot volgend jaar zomer, maar er zit ook nog een eenzijdige optie op voor nog een seizoen. Ajax hoeft dus weinig te accepteren

Ik zeg verkopen aan lazio roma deze jongen is goed maar je heb ook vischer op die positie.kishna gaat het wel redden bij lazio roma echt een ajax speler hij kan zowel links als rechtbuiten spelen

Gewoon 4 miljoen vragen, Ajax heeft nog een optie om een extra jaar met hem te verlengen. 4 miljoen plus doorverkooppercentage van 15 procent en je hebt een goede deal gesloten. Dan kan Ajax voor dat geld en de 2 miljoen van Alderweireld Sisto ervoor terug kopen.

Ik zie Kishna liever naar Lazio gaan,ik denk dat de Italiaanse mentaliteit beter bij hem past.
De boer kan gewoon niet met lastige jongens omgaan en daardoor presteert Kishna niet optimaal.
Van de voetballer tot 20 jaar behoort Kishna tot de wereldtop zeker kwa techniek.

8 juli 2015 om 14:27

Ook maar aan jou vragen, want ik hoor en lees ditzovaak, dat FdB niet met lastige jongens als Kishna kan omgaan, maar vertel eens hoezo hij daar niet mee kan omgaan? Er is 1 keer een soort van incident geweest, waarbij de Boer heeft ingegrepen en Kishna later nog heeft gezegd dat hij fout zat. Hoezo kan de Boer dan niet omgaan met zulke jongens? Moet je vervelende gasten lekker hun gang laten gaan dan?

Maar ff tussendoor lazio is wel een mooie club waar je je kan ontwikkelen

Als Ajax hierin mee gaat is mijn geloof in het nieuwe beleid over jeugd voorrang geven en pareltjes uit de jeugd langer aan de club te binden volledig verdwenen . Kishna is wat mij betreft in potentie absolute wereldtop . De flair waarmee hij speelt is zeldzaam . eriksen is de laatste speler bij Ajax die dat ook had. Frank moet deze jongen gewoon een vrije rol geven voorin , geef hem t vertrouwen . Haal hem niet steeds als eerst van t veld als t hele elftal slecht speelt . Deze jongen moet vlammen bij Ajax en dan voor 45 miljoen naar barca/Madrid/Bayern/ Chelsea

Zou echt jammer zijn dat hij weggaat ik vind het echt een hele goeie speler. Als 15 mil kan vangen moet het maar doen want ik vind hem mentaal niet zo heel erg sterk

Heeft nog maar weinig fatsoenlijke wedstrijden gespeeld (zijn op 1 hand te tellen). En nog maar 6 goals gemaakt.. En dan door je zaakwaarnemer gek laten maken dat je super goed bent en een wereld seizoen hebt gedraaid. Wat een onzin! Voor zijn ontwikkeling kan hij beter nog 3 jaar bij Ajax blijven. Anders wordt het een 2e Bakkalli of Brumo of Rekik... Net niet .... En uiteindelijk gewoon bij middenmoter in de eredivisie gaan spelen.

9 juli 2015 om 04:09

Die jongen heeft ook 2 rotte knieën, misschien is het wel een heel bewuste keuze om nu al voor het geld te gaan...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren