Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronald Koeman roept bij het Nederlands elftal definitief geen vervanger op voor geblesseerde Teun Koopmeiners

Laatste update:

Bondscoach Ronald Koeman heeft besloten om definitief geen vervanger op te roepen voor Teun Koopmeiners, zo meldt Martijn Krabbendam van Voetbal International. De 26-jarige middenvelder van Atalanta raakte in de warming-up van het vriendschappelijke duel met IJsland (4-0 winst) geblesseerd aan zijn lies, waardoor hij net als Frenkie de Jong een streep moet zetten door het EK.

Er werd al gedacht dat Koeman geen vervanger zou oproepen, daar de KNVB in een persbericht geen melding maakte van een nieuwe naam in de EK-selectie. De bond schreef alleen dat Ian Maatsen als vervanger bij de selectie is gehaald voor de geblesseerd afgehaakte De Jong.

In het persbericht werd eveneens het wegvallen van Koopmeiners vermeld. “Koopmeiners moet EURO 2024 aan zich voorbij laten gaan nadat hij zich gisteren blesseerde tijdens de warming-up van de wedstrijd tegen IJsland. Daarmee bestaat de definitieve selectie van Koeman nu uit 25 spelers.”

Dat Koeman geen vervanger voor Koopmeiners heeft opgeroepen, is redelijk opvallend te noemen. De keuzeheer was groot voorstander van het uitbreiden van de EK-selectie van 23 naar 26 spelers en voerde in de afgelopen maanden een succesvolle lobby.

De bondscoach heeft nu nog de beschikking over zes middenvelders: Ryan Gravenberch (Liverpool), Tijjani Reijnders (AC Milan), Jerdy Schouten (PSV), Xavi Simons (RB Leipzig), Joey Veerman (PSV) en Georginio Wijnaldum (Al-Ettifaq).

De keuzeheer van Oranje zag in aanloop naar het EK de ene na de andere middenvelder geblesseerd wegvallen. De Feyenoorders Mats Wieffer en Quinten Timber bleken uiteindelijk niet fit genoeg, terwijl Marten de Roon bij Atalanta een dijbeenblessure opliep.

Het recent afhaken van De Jong en Koopmeiners zijn twee andere grote tegenvallers voor Koeman. Het vijftal is samen goed voor liefst 127 interlands.

Oranje start het EK in Duitsland komende zondag met een groepswedstrijd tegen Polen. Daarna staan er nog duels in de poule met Frankrijk (vrijdag 21 juni) en Oostenrijk (dinsdag 25 juni) op het programma.

Dit artikel betreft een update van een eerder nieuwsbericht. De reacties onder het bericht kunnen daardoor minder actueel zijn.

Altijd op de hoogte blijven van het belangrijkste voetbalnieuws? Word nu lid van het Voetbalzone WhatsApp-kanaal!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Ajax traint onder Farioli
Reacties

Lullig voor Teun.. Er zijn voor mij wel een aantal zaken duidelijk geworden nu. 433. Verbruggen zal de goal verdedigen. De Vrij gaat spelen naast Virgil, die speelde zeer solide. Eigenlijk altijd wel bij Oranje. Ake zal beginnen als de linksback, met als zijn stand-in Van de Ven. Nu Maatsen erbij is gekomen denk ik nog steeds dat Mickey de voorkeur zou genieten. Blind zal de stand-in van Virgil zijn, al zal Ake als eerste optie komen uiteraard. Reijnders kan niet met Schouten én Veerman spelen, die liep Veerman te vaak in de weg. Dus of Veerman, of Reijnders naast Schouten, die nu wel zeker is van z’n plek. Simons geen rechtsbuiten, te onwennig en niet dwingend genoeg. Daar zou ik toch Frimpong of Malen neerzetten waarbij ik Frimpong als koppel met Geertruida zie. Dan verdwijnt Dumfries naar de bank, die overigens een goede pot speelde. Gakpo is absoluut geen basismateriaal, geen actie in huis, geen versnelling, alleen maar balletjes terug. Daar zou ik Simons of Malen (viel erg goed in op die positie) zetten. Als de 10 dan toch nog ingevuld moet worden, zie ik eerder Simons daar staan dan Reijnders. Ondanks dat ik Reijnders ongelofelijk goed vind, vind ik hem geen 10 en laat Simons daar maar lekker zwerven. Keuze voor de positie als vervanger van Frenkie zal gekozen worden tussen Veerman en Reijnders waar Veerman zijn stempel heeft gedrukt gister. Koeman kennende zal Reijnders gewoon op 10 beginnen en verdwijnt Simons naar de bank. Ook gok ik dat Koeman vast gaat houden aan Gakpo vanaf links, maar daar zou ik voor Malen gaan. Snelheid, diepgang en heeft een top seizoen achter de rug. Onbetwiste spits, uiteraard, Memphis Depay. Heerlijk om hem weer terug te hebben. Ik denk dat Brobbey zijn stand-in zal worden als 1 op 1 vervanger, maar dat Weghorst hoger in de pikorde staat als sub. Met een goed gevoel naar Duitsland, laten we met z’n allen achter Oranje gaan staan!

11 juni 2024 om 12:31

Keurige analyse. Niets aan toe te voegen.

11 juni 2024 om 13:09

Denk alleen dat Blind 3e keuze is op de linksback en op lcv. Aké en Vd Ven lijken me de basis/eerste vervanger.

11 juni 2024 om 13:21

Eens Feye_88. Persoonlijk zou ik echter de ''koppels'' wel wat anders verdelen nog. In die 433 zou Aké mijn eerste keuze linksback zijn, met nu Maatsen als back-up. Van de Ven is echt goed en heeft een top seizoen gedraaid, maar in mijn optiek is hij echt een CV en geen back. Dus Van de Ven zou voor mij de concurrent van Van Dijk zijn.

Zeker als je meer richting de ''guardiola 433'' gaat, zoals Guardiola dit seizoen met City speelt. Daar lijkt het in ieder geval een beetje op, afgaande op deze 2 oefenwedstrijden. Als je zo gaat spelen, dan is Aké ten alle tijden de beste keuze.

11 juni 2024 om 13:22

De opstelling wordt gewoon zoals hij gisteren was. Gakpo moet wat peper in zijn reet krijgen, zoniet dan moet hij eruit, brobbey in de spits en Depay op links.
Als je 4-3-3 speelt met Xavi op rechts en Dumfries als rechtsbuiten. Dan heb je niet nog een aanvallende middenvelder nodig. Dus het middenveld van gisteren is prima. Koeman is goed bezig. Frimpong en malen achter de hand hebben en bij een voorsprong inbrengen is top. Bij een achterstand kan je Weghorst en of brobbey inbrengen.

11 juni 2024 om 13:41

Als Gakpo tegenvalt moet je Gakpo vervangen, niet Depay verschuiven. Dus dan komt Malen erin op links denk ik, of zelfs Maatsen als die op de trainingen opeens gek gaat doen. Depay lekker voorin laten staan waar hij nu in vorm raakt.

11 juni 2024 om 13:47

Waarom niet Leidsehood? Tegen Canada speelde Depay toch ook op links, met Brobbey centraal. Dat liep ook goed. Persoonlijk maakt het mij niet heel veel uit hoe het precies staat op het veld. Ik denk alleen dat Depay het beste is met spelers dicht bij hem en dat moet je zien te realiseren. Als Depay weer de enige voorin wordt, die alle ballen moet vasthouden, verdelen en zelf ook nog eens acties maken, dan is dat teveel. Dus vandaar dat een Brobbey bijvoorbeeld best goed kan werken in mijn optiek. Ik vond Depay vanaf links eigenlijk juist zeer gevaarlijk, ook wanneer hij tegen Ijsland aan die kant uitkwam.

11 juni 2024 om 14:57

Misschien Maatsen op links voor Ake in de plaats van Gakpo? Maar dat zou ik pas proberen in de 70ste minuut tegen Polen.

11 juni 2024 om 16:02

Ik zou zelf Brobbey niet basis zetten. Dan vind ik dat een Malen meer heeft laten zien. Maar misschien heb je gelijk mbt Depay dat die vanaf links net zo goed is als centraal.

11 juni 2024 om 12:35

Als geertruida op rechts komt met Frimpong, dan wilt Koeman aan de linker kant een aanvallende back hebben, wat zou betekenen dat vdv speelt ipv ake, of dat van dijk naar rechts schuift met ake als linker centrale. In ieder geval gaat koeman niet met geetruida en ake als backs spelen. Zelf zou ik het zo neerzetten:
Verbruggen
Geetruida-vvd-ake-vdv
Schouten- Veerman
Reijnders
Frimpong- depay- gakpo

Met deze opstelling komt juist gakpo aan de binnenkant te spelen wat hij denk ik een stuk beter kan dan volledig aan de zijkant( mist ie toch wat snelheid voor). Adhv vorm kan je gakpo ook nog wisselen voor simons of malen. Een alternatief is om reijnders op de plek van veerman te zetten en xavi of gakpo op tien.

11 juni 2024 om 12:39

Gakpo hoort op de bank. Op basis van wat wil je hem in de basis zien? Simons moet de kans krijgen om vanaf links of 10 te spelen.

11 juni 2024 om 12:56

Ake speelt bij City juist heel aanvallend. Ook gister was Ake een veelvuldig opkomende back. Niet ala Dumfries, maar dat hoeft ook niet omdat er genoeg diepgang zit in de middenvelders.

11 juni 2024 om 13:04

Helemaal mee eens Tottenham, alleen gaat bij mij Xavi boven Gakpo. Dan heb je met Dumfries, Malen, Gakpo, de Vrij en de Ligt nog hele sterke invallers.

Verbruggen
Geertruida
Virgil
Ake
van de Ven
Schouten
Reijnders
Veerman
Frimpong
Memphis
Xavi
11 juni 2024 om 13:08

@4fRedondo ik denk alleen dat koeman ake puur als de verdedigende back ziet en vdv en dumfries als de aanvallende backs. Gister was ake ook niet de aanvallende back; de aanvallende back in dit systeem is de back die de hele zijkant moet bezetten. Eerst was dat dumfries en toen vdv en geertruida erin kwamen wisselde dat van kant en werd het vdv. Koeman gaat dus een van de twee koppels kiezen: vdv en geetruida of ake en dumfries.

11 juni 2024 om 13:10

@koningJerry ja ik heb ook wel een lichte voorkeur voor simons, maar ik denk wel dat een gakpo aan de binnenkant al een stuk beter is dan gister.

@RedondoNo5 ik denk dat gakpo aan de binnenkant een stuk beter is dan aan de zijkant geplakt, maar tegelijkertijd zou ik simons op links misschien nog wel idealer vinden. Malen lijkt me de perfecte invaller.

11 juni 2024 om 13:14

Vd Ven hoort inderdaad gewoon basis te staan. Brengt toch wat meer aan die linkerkant dan Ake, die verdedigend wel gewoon top is natuurlijk.

Het is ook gewoon fijn om een hele snelle verdediger te hebben die bepaalde dingen kan herstellen, dat is zon wapen. Zeker tegen Frankrijk ga je hem nodig hebben.

11 juni 2024 om 13:15

Wou het net zeggen inderdaad 4fredondo. Aké speelt meer beheerst, maar dat betekent niet dat hij aanvallend geen bijdrage heeft. Aké is alleen zich ten alle tijden bewust van wat er achter zit afspeelt, in tegenstelling tot een echte wingback die blind naar voren poeiert omdat dat zijn taak is. Juist dat wat Aké doet, zorgt in mijn optiek voor balans. Persoonlijk vind ik het dan ook best een goed teken dat Koeman wat meer experimenteert met de ''guardiola'' 433 die hij gebruikt bij City. Je ziet namelijk dat het best effectief is en zorgt voor een betere veldbezetting. Dat zag je in deze oefenwedstrijden ook.

Wat mij betreft starten we dus ook gewoon in die 433 en dan eigenlijk met 4 Cv's achterin, aangezien ik vind dat je niet om Frimpong heen kan.

11 juni 2024 om 13:18

Niet mee eens manunitedrvp. Aké brengt stabiliteit en voetballend vermogen aan die linker kant. Van de Ven is erg goed, maar ook een beetje onbehouwen. Hij kan inderdaad op snelheid veel herstellen, maar dat betekent tegelijkertijd dat het ook nodig is. Van de Ven speelt bij Tottenham als CV en dat zie je duidelijk als hij nu linksback speelt bij Oranje. Aké speelt bij City precies in de rol die je nu verwacht in die 433, dus waarom zou je hem daar niet opstellen?

Van de Ven moet in mijn optiek concurreren met Van Dijk. En dan heeft Van Dijk simpelweg een streepje voor, ook vanwege het feit dat hij aanvoerder is. Of je het ermee eens bent is dan een tweede. Maar ook Van Dijk heeft gewoon een super sterk seizoen achter de rug.

11 juni 2024 om 13:56

@Jackieboy10 ake speelt meer achterin omdat hij die opdracht mee krijgt. Je denkt toch niet dat een vdv het heel anders invult omdat ie dat zelf wel een goed idee vindt?

Koeman wilt met 4 verdedigers op rij verdedigen ( in een 4-2-3-1 dus) maar met 3 verdedigers opbouwen. Als ake speelt is hij de derde cv en dan staat dumfries op de rechter flank en de linksbuiten op de linkerflank (1 speler moet de flank bezetten). Als vdv speelt is hij de flank speler en staat geertruida op rechts als derde cv (met frimpong op de rechterflank).

Een van de twee backs gaat dus altijd die afstanden moeten afleggen en diep moeten staan, zodat een van de buitenspelers als extra nummer tien gaat spelen en je de populaire ‘box’ op het middenveld creeërt. Koeman gaat dus sowieso niet met twee ‘beheerste’ backs spelen omdat je dan het hele systeem verpest en je niet een mannetje extra achter de spits hebt.

11 juni 2024 om 12:35

ik ben een groot dumfries fan, maar frimpong moet spelen, en zodoende moet geertruida inderdaad voor dumfries. malen voor gakpo. reijnders, veerman en schouten zou ik nog wel weer willen zien, ookal speelde reijnders zijn zwakste wedstrijd in een oranje shirt. de rest spreekt eigenlijk voor zich.

11 juni 2024 om 12:39

4-3-3 is het systeem tegen kleine landen. Speel je 4-3-3- tegen de toplanden lig je er af, want dan kom je kwalitatief op het middenveld en in de voorhoede te kort.
5-3-2 spelen, met Frimpong als wingback en snelle aanvallers kan voor een verassing zorgen.

Al helemaal raar vind ik het opteren van het koppel Geertruida - Frimping. Het lijkt me geen goed moment voor experimenten.

Ik zou altijd met Brobbey spelen omdat hij Memphis en Frimpong beter laat renderen door zijn diepte en balvastigheid. Gaat Brobbey ook nog eens scoren, dan wordt het helemaal mooi.
Schouten is onze belangrijkste middenvelder en daarnaast zou Veerman moeten spelen die het tot nu toe het beste heeft gedaan.

Verbruggen
De Vrij
Virgil
Aké
Frimpong
Schouten
Veerman
vd Ven
Xavi
Brobbey
Memphis
11 juni 2024 om 13:12

Geetruida frimpong is de laatste twee wedstrijden een uitstekend koppel gebleven dus een echt experiment is het niet. Een groter experiment zou zijn om dumfries en frimpong samen te laten spelen.

11 juni 2024 om 13:17

Frimpong Dumfries gaat ook niet. Frimpong staat aan de zijlijn geplakt meestal hé. Hoe moet Dumfries dan in zijn kracht komen en er nog over heen denderen?

Geert is als RB beter, die kan gemakkelijker naar binnen spelen aan de bal.

Verder gaat Reijnders 100% basis spelen.

11 juni 2024 om 14:50

'het lijkt me geen goed moment voor experimenten " en dan vervolgens Brobbey in de basis willen zetten met Frimpong en Depay rechts en links. Hoevaak hebben we die opstelling gezien en hoevaak heeft Brobbey basis gestaan?

11 juni 2024 om 12:40

Door een ringetje te halen inderdaad. Hopen dat Malen de voorkeur krijgt boven Gakpo, wat een stappen heeft hij gezet het afgelopen jaar. Simons brengt niet wat er van hem verwacht wordt en verdiend de basisplek simpelweg nog niet. En wat een luxe op rechts, zowel Dumfries als Frimpong verdienen een basisplek, maar hen op RB en RW zetten is in mijn ogen geen optie. Tegen de betere tegenstanders zou met Dumfries rechtsachter beginnen en Frimpong gebruiken als super sub of de 2e helft laten spelen. Toch iets meer verdedigende zekerheid imo. Al met al ook zonder Frenkie en Teun voorzie ik een geweldig EK waarbij ik ons goede kansen toedicht heel ver te komen.

11 juni 2024 om 13:07

Ik zou Gakpo altijd laten starten. 3 keer het openingsdoelpunt gemaakt in de groepsfase laatste WK. Malen lijkt me juist de perfecte supersub.

11 juni 2024 om 13:40

Gakpo kan je niet basis laten staan obv een WK geleden. Dat dit het argument is zegt een hoop. Mist duidelijk een peper in zijn reet en is wat mij betreft niet beter dan Xavi die een geweldig seizoen heeft gespeeld vanaf links versus een kleurloos seizoen van Gakpo die ook nog eens niet altijd op links speelde.

11 juni 2024 om 13:43

Gakpo is net als Gravenberch slechter geworden na zijn overstap naar het buitenland. Die jongens moeten eens normale carrièreplanning doen en gewoon zorgen dat ze ergens naartoe gaan waar ze alles spelen. Zie Frimpong. Die is 100000 keer beter dan Gakpo nu. Puur omdat hij ergens zit waar hij alles speelt.

11 juni 2024 om 13:50

Lekker makkelijk reageren achter je toetsenbord , deze jongen verdiend dacht ik 120.000 in de week dat is ruim 6 milj per jaar , plus dat hij best redelijk veel heeft gespeeld en zeker niet slechter is geworden , hoezo aan carrière plannen doen, zou jij zelf ook nee zeggen tegen zo’n grote ploeg ?

11 juni 2024 om 14:31

Obv wat willen mensen Xavi zien? Gisteren wederom de slechtste buiten zijn goal om. Zou lekker met Malen starten.

11 juni 2024 om 14:52

Malen is wat mij betreft de ideale invaller met zijn snelheid. Xavi is hetzelfde als Gakpo in die zin maar scoort in ieder geval nog. Links is gewoon niet echt een sterke positie, Frimpong op rechts lijkt me een no brainer met Geert erachter

11 juni 2024 om 16:06

@Sloep, dat hij veel geld verdient zal best. Maar hij is toch wel echt minder goed dan toen hij de man bij PSV was, net zoals Gravenberch een groter talent was bij Ajax toen hij alles speelde? Of op zijn minst is hij niet beter geworden. Terwijl als hij wel beter wordt in een team waar hij belangrijk is, hij uiteindelijk ook veel geld kan verdienen. Zowel Gravenberch als Gakpo gingen voor mijn gevoel te snel naar de absolute top. Je hebt natuurlijk gelijk over het nee zeggen tegen zo'n aanbod. Dat is ook lastig.

11 juni 2024 om 16:13

JK-Ajax. Simons scoorde gister zijn eerste goal in Oranje en heeft nog geen wedstrijd echt overtuigd in Oranje. Gakpo was onze topscorer op het afgelopen WK en is veel bepalender geweest. Er mag idd wat peper in zijn reet, maar wat mij betreft start Gakpo gewoon.

11 juni 2024 om 18:57

Ja je hebt in deze ook een punt natuurlijk , ik had ook liever dat Gravenberch nog twee jaar was gebleven maar die jongens willen natuurlijk gelijk het grote geld verdienen , en dat vind ik wel jammer maar inderdaad je hebt wel degelijk een punt .

11 juni 2024 om 13:35

Gisteren was een halve 532 hoor (laatste 30 minuten). Daarvoor was echt 433 inderdaad.

11 juni 2024 om 15:00

Ik denk dat Koeman toch weer terug gaat grijpen naar Wijnaldum in veel opzichten, ik denk dat hij Reinders de voorkeur gaat geven boven Veerman in eerste instantie, maargoed ik vond Veerman met afstand de beste middenvelder gisteren en kort daarachter Schouten, ik zou dat paartje niet uit elkaar halen, de 10 positie is natuurlijk wel een bepalende positie, en vond Reinders vlak spelen omdat het ook niet zijn natuurlijk positie is, eventueel Xavi Simons proberen maar ik verwacht echt Wijnaldum daar, aangezien hij en Memphis natuurlijk ook een goed koppeltje zijn. Daarnaast denk ik dat Koeman gewoon voor Dumfries gaat ipv Geertruida die ik echt ook heel goed vind. We gaan zien wat hij gaat doen maar enige waar ik op of aanmerkingen op heb met je analyse is dat ik denk dat Koeman voor Wijnaldum zal gaan op de 10 positie.

11 juni 2024 om 15:20

Davy for bondscoach, keurige analyse. Alle posities en keuzes duidelijk uitgelegd. Hopelijk kijkt Koeman mee, enigste puntje vanuit mijn optiek is Gakpo. Die heb je nodig tegen de echte toppers, zeker op de counter.

11 juni 2024 om 15:26

Gakpo heeft een prima actie en ook best een versnelling (zeker in de korte combinatie). Malen speelde met veel meer ruimte, dat is niet te vergelijken.

Neem toch lekker Taylor ofzo erbij. Of die Steijn van Twente. Die kamers zijn toch al geboekt...

11 juni 2024 om 12:32

Steijn zegt ie haha. Die zorgt eerst maar eens dat hij basisspeler wordt bij FC Twente.

11 juni 2024 om 12:35

Die is basisspeler. Vreemde reactie.

11 juni 2024 om 13:05

Nou idd, was maar in 94% van het seizoen basisspeler bij Twente. Laat em eerst maar eens 100% worden!

11 juni 2024 om 13:31

Tja basisspeler en 17 goals als middenvelder is idd niet zo goed. Had hij bij Ajax gezeten zat hij allang bij het Nederlands elftal.

11 juni 2024 om 13:35

Net zoveel goals als Brobbey gescoord..

11 juni 2024 om 13:40

Dat is zeker waar Fctwentersd. Toch snap ik wel dat Steijn er niet bij zit hoor. Zo goed is hij nou ook weer niet, eerlijk is eerlijk.

11 juni 2024 om 13:43

Klopt. Ik snap het zelf ook wel dat hij er niet bij zit. Maar als Koeman toch een vervanger had opgeroepen dan verdiend Steijn het wel een stuk meer dan Taylor. Maar 25 spelers is ook gewoon prima.

11 juni 2024 om 15:28

Je ziet hopelijk ook wel dat Taylor in bijna alles een betere voetballer is dan Steijn?

11 juni 2024 om 12:33

Hou eens op met Taylor aub. Die heeft niets maar dan ook helemaal niets te zoeken bij Oranje.

11 juni 2024 om 12:35

Toch zal Taylor een van de eerste gegadigden zijn om toegevoegd te worden als middenvelder. We hebben er simpelweg gewoon niet zoveel. Taylor, Berghuis, Klaassen.. of Sem Steijn natuurlijk.

11 juni 2024 om 12:50

Steijn raar vinden en Taylor wel een optie noemen.
Stengs zou dan ook nog eerder een optie zijn.

11 juni 2024 om 13:42

Nog nooit iemand zo vaak zoiets soms horen zeggen @LvGael

11 juni 2024 om 14:14

Steijn is toch een betere optie dan deze 3 namen. Of Piroe/stengs voor op 10. Of Matusiwa als 6. Die hebben meer laten zien allemaal. Al heb ik Matusiwa alleen van horen en zeggen. De namen die jij noemt hebben echt niets noemenswaardigs laten zien

11 juni 2024 om 12:34

Dan eerder Steijn. Maar beiden zullen meegaan voor de sfeer, die zijn nog niet goed genoeg voor NL.

11 juni 2024 om 12:37

Ik kan ook nog wel een gaatje maken in mijn agenda, ik ben ook heel goed in drinkflessen vullen voor de trainingen.

Echt heel zonde dat Timber niet fit is. Had hem er graag in eerste instantie al bij gezien maar zijn concurrentie was niet mals. Inmiddels is een deel van die concurrentie weggevallen maar is hij helaas nog niet fit. Echt jammer want hij was in topvorm dit seizoen en had kunnen verassen

11 juni 2024 om 13:02

En nog belangrijker: hij brengt wat anders. Zo'n heerlijke box to box speler die wat body met zich meebrengt. Dat zou geweldig zijn geweest i.c.m. bijvoorbeeld Schouten en Veerman, dan heb je het beste van allemaal (gezien de blessures).

11 juni 2024 om 13:10

Als we met een Eredivisie middenveld gaan aantreden dan kunnen we beter thuisblijven. Ze hebben het leuk gedaan in de oefenpotjes tegen kleine landeb maar op internationaal topniveau komen ze allemaal te kort.

11 juni 2024 om 13:13

Reijnders - Schouten kan gewoon prima hoor.
Zet je Gakpo ervoor en klaar.

Zal wel geen vervanger komen. Je kan wel iemand meenemen voor de fun maar zal toch weinig spelen

11 juni 2024 om 12:38

Je kan toch niet gaan lobbyen voor 26 spelers en er vervolgens maar 25 meenemen?

11 juni 2024 om 13:15

Precies dat inderdaad. Eerst moord en brand schreeuwen dat 24 spelers te weinig is mag je er 26 mee nemen en neem je er alsnog 25 mee omdat je geen vervanger oproept. Beetje appart had dan ook je mond gehouden als koeman zijnde. Neem er nu nog een middenvelder mee maar nee.

11 juni 2024 om 13:22

Er was helemaal geen lobby van Koeman voor 26 spelers. Hij wilde er meer dan de 23: "Als er meer dan één wegvalt, kun je al geen elf tegen elf meer spelen op de training" was zijn punt. Met 25 man heeff hij dus zijn zin gehad.

11 juni 2024 om 13:23

Aan koeman zijn uitspraken is toch geen pijl aan op te trekken gezien de definitieve beslissing nu

11 juni 2024 om 14:21

Ik vind het allemaal heel goed te volgen wat Koeman doet. Nog een verdediger of nog een aanvaller toevoegen aan de selectie is niet nodig. Daar zijn er al genoeg van of ze hebben niet het gewenste niveau. En een middenvelder toevoegen is dan pure opvulling omdat de middenvelders die overblijven na al deze blessures, een heel stuk minder zijn. En je wilt het niveau zo hoog mogelijk houden

11 juni 2024 om 14:38

Hij heeft er 26 geselecteerd, alleen vallen er nu 2 weg. En hij gaf al aan dat anderen niet fit zijn om nu nog te laten komen. Hoe duidelijk wil je het hebben. Daarbij gaat die 2e nieuwkomer toch niet spelen.

Als je er 26 mee mag nemen, dan zorg je toch dat je er 26 hebt? Normaal gesproken is het niet gek dat jongens als Timber, Taylor en Steijn (nog) niet meegaan, maar op dit moment hebben we geen normale situatie. 3 middenvelders, die normaal altijd aanwezig zijn, zijn er niet bij.

11 juni 2024 om 13:14

Precies, en kijkend naar het seizoen had je prima Stengs, die ook nog op verschillende posities kan spelen kunnen oproepen of dan maar een talent die aan een toernooi zou kunnen ruiken.

11 juni 2024 om 13:18

Ik denk dat het ego van Koeman te groot is nu hij al nee had gezegd tegen Timber, en het raar is om een speler die niet in de voorselectie dan op te roepen

11 juni 2024 om 13:20

Of Koeman wil rust in de tent en niet dat er morgen weer een nieuwe speler aansluit, terwijl we zondag al moeten voetballen.

11 juni 2024 om 13:27

Of beide redenen
In iedergeval, geen nieuwe speler dus

11 juni 2024 om 17:47

Juist, dit! Onbegrijpelijk.

Koeman heeft zich terecht hard gemaakt voor 26 man in de selectie, maar kan heel goed begrijpen dat hij er toch maar 25 mee neemt. De hoeveelheid geblesseerde middenvelders is bizar. We hebben geluk dat we nog altijd jongens van niveau hebben met Schouden en Reijnders. Buiten de huidige selectie zijn er simpelweg geen fitte spelers die kunnen aansluiten bij Oranje.

Dit zou de opstelling dan moeten zijn. Hoewel ik Memphis ook op 10 zou kunnen zetten en Malen in de spits.

Verbruggen
Geertruida
De Vrij/Ligt
Van Dijk
Ake
Schouten
Reijnders
Frimpong
Wijnaldum
Simons
Memphis
11 juni 2024 om 13:00

Dus jij wil met lopende mensen op de flanken gaan spelen (simons/frimpong, overigens geen flauw idee waarom je dan voor Geertruida kiest ipv Dumfries in dat kader; gezien laatstgenoemde vrijwel altijd levert in Nederland) maar dan laat je uitgerekend de enige middenvelder die een gerichte steekbal kan geven (veerman) op de bank? Zowel Reijnders als Schouten staan er niet bekend om, wat heb je dan aan Simons en met name Frimpong? Die moeten toch bedient worden?

11 juni 2024 om 13:09

Omdat Geertruida meer complementerend is naar Frimpong dan Dumfries. En Frimpong moet toch echt wel basisspeler zijn in mijn ogen. Ik zou zelf ook Wijndaldum banken, Reijnders naar 10 doen en dan maar Veerman naast Schouten zetten. Nu Teun, Frenkie, Quinten en Mats geen opties zijn is dat het meest logische denk ik.

Of Simons op 10 en dan Gakpo/malen links. Persoonlijk zie ook graag van Dijk rechtscentraal, Aké linkscentraal en vd Ven linksback. Of Aké linksback en vd Ven centraal.

11 juni 2024 om 13:13

Frimpong is ijzersterk op rechtsbuiten en hangt aan de zijlijn. Dan heeft Dumfries de optie niet om er nog eens over heen te komen. Die optie heeft Dumfries alleen als een Simons er speelt, die dan meer naar binnen speelt of wellicht Malen....

Overigens zou ik voor deze opstelling opteren, waarbij je eventueel nog kan kiezen voor een Veerman i.p.v. Schouten, maar ik zie Veerman het niet bolwerken tegen een Frankrijk qua handelingssnelheid en duelkracht. Schouten veel meer.

Depay is de spits. Daarnaast speelt Simons veelal vanaf links bij Leipzig en ook bij PSV destijds. Ook wel van rechts, maar daar is Frimpong beter!

Verder speelde Gakpo ook vanaf de 10 op het WK in Qatar bijvoorbeeld en had daar aardig rendement.

Dan heb je bijvoorbeeld nog een Dumfries, Veerman en Malen die je kan brengen en ook Weghorst en Brobbey...

Vooral Malen met zijn snelheid en diepgang rond de 70e minuut kan brengen tegen een defensie die moe is, samen met een Veerman die dan de balletjes er over legt.

Verbruggen
Geertruida
De Vrij/Ligt
Van Dijk
Ake/Ven
Schout/Veer
Reijnders
Frimpong
Gakpo
Simons
Depay
12 juni 2024 om 10:29

@zeitgeit, Kom op man. Geertruida en Frimpong hebben tegen Canada en Ijsland laten zien dat het op rechts goed staat. Frimpong en Dumfries samen zie ik niet gebeuren. Prima om een keer uit te proberen in een oefenwedstrijd na het EK zou ik zeggen. Veerman wordt echt teveel gehyped na de wedstrijd tegen Ijsland. De nr 72 op de ranking. Zegt genoeg denk ik. Gaat het tempo omhoog en wordt hij onder druk gezet dan heb je gewoon een probleem. Kijk even terug hoeveel tijd hij krijg bij de 1-0 tegen Ijsland om de bal op Dumfries te geven. Die tijd krijgt hij echt niet tegen een betere tegenstander.

11 juni 2024 om 13:10

Dit de opstelling? Kom op zeg.
Zet dan Gakpo op 10 en Depay in de punt.
Je gaat toch niet starten met Wijnaldum?

12 juni 2024 om 10:25

De hele opstelling afbranden omdat ik Wijnaldum erin zet. Knap.
Je begrijpt toch wel dat Wijnaldum nooit zou spelen wanneer iedereen fit zou zijn.

11 juni 2024 om 13:11

Enerzijds snap ik het inderdaad Redondono5. Anderzijds, waarom zou je het niet doen? Je hebt qua middenvelder niet super veel keuze, maar je hebt nu wel een mogelijkheid om iemand op een andere positie mee te nemen. Het kan toch geen kwaad om dan wel iemand op te roepen?

Overigens grotendeels eens met jouw opstelling. Ik heb alleen wel één vraag: waarom zou jij Wijnaldum opstellen?

Persoonlijk snap ik die namelijk niet. Wijnaldum heeft in mijn optiek sinds hij er weer bij zit aangetoond waarom hij lang niet meer opgeroepen werd. Hij is niet meer goed genoeg. Ik zou persoonlijk het middenveld Schouten - Veerman - Reijnders laten staan. Daar zit meer balans in, in mijn optiek.

11 juni 2024 om 13:15

Ik zou Veerman achter de hand houden, tegen een Frankrijk in ieder geval. Samen met Malen zie ik dat als ideale invallers rond minuut 70.

Schouten Reijndres en Gakpo dan ervoor. Deed het op het WK ook goed als 10.

Simons speelt ook vaak van links, dus ideaal!

11 juni 2024 om 13:28

Ik weet het niet Glennn. Dan ga je nu weer dus compleet anders spelen dan hoe je het in alle voorgaande wedstrijden hebt gedaan. Dat lijkt mij niet ideaal. Juist Veerman zie ik niet als ideale invaller. In mijn optiek moet een type als Veerman namelijk juist ''lekker in de wedstrijd'' zitten en vaak de bal hebben. Dat krijg je als invaller niet direct, maar juist wel in de basis. Ik ben vaak kritisch op Veerman geweest, maar hij heeft een heel goed seizoen gedraaid en in Oranje nu ook goed gespeelt een paar keer. Dan verdien je die plek in mijn optiek. Plus het feit dat hij een heel seizoen naast Schouten heeft gespeeld, vind ik ook een voordeel. Die twee zijn compleet op elkaar ingespeeld. Dat moet je ook niet onderschatten.

Ik zou Gakpo gewoon op de bank zetten. Echter, als je hem wil laten spelen dan zou ik hem nog eerder in de spits zetten (als je niet met Brobbey wil spelen). Memphis is gretig en heeft 2 goede potten gespeeld in mijn optiek. Ik vind Memphis vaak het sterkst als hij niet het diepste aanspeelpunt is, maar dicht bij zo'n type kan spelen. Dat kan dan Brobbey zijn, maar Gakpo heeft ook die kwaliteiten in mijn optiek.

11 juni 2024 om 13:32

Achter de hand houden. Hij is de beste middenvelder momenteel met deze blessures. Toegegeven Frankrijk is een test. Gakpo op 10 zie ik niet zitten in een 4-3-3 systeem dan nog eerder Simons op die positie.

12 juni 2024 om 10:20

ik kies voor Wijnaldum uit armoede, omdat ik Simons op links wil hebben waar hij bij zijn club erg sterk speelt. Gakpo vind ik tekort komen voor de basis, maar kan je prima als invaller gebruiken. Reijnders op 10 vind ik gewoon minder. Dat is ook niet zijn sterkste positie. Verder kunnen Frimpong en Simons ook meeverdedigen bij balverlies. Hebben ook de conditie om dit ook echt te doen. Natuurlijk kan je Wijnaldum in mijn opstelling vervangen door een ander. Veerman vind ik ook echt tekort komen tegen sterkere landen. Dat zie je bij PSV ook al. Je kan hem prima tegen mindere tegenstanders gebruiken. Dat zagen we tegen Ijsland al, maar tegen top 10 landen wordt je echt weg geblazen.

12 juni 2024 om 13:00

Ik vind Schouten en Reijnders beter dan Veerman. En zie liever dan een extr aanvaller op het formulier tegen een Polen dan.

Schouten is zwaar underrated t.o.v. Veerman, puur omdat Veerman wat chip balletjes geeft tegen een Ijsland?

Gelukkig, dan kan hij nu gewoon Gini in de basis zetten

11 juni 2024 om 13:46

Ja jij maakt een grapje maar dat gaat hij nog doen ook. Tenzij hij Schouten Veerman Reijnders kiest, maar Reijnders is geen 10. Andere optie op 10 is Xavi maar die levert niet (tot gisteren dus misschien net op tijd?). Ik hoop toch geen Wijnaldum haha.

Is het gek om dan toch Zirkzee mee te nemen. Al is het geen middenvelder, je hebt toch een plek over. Of Berghuis?

11 juni 2024 om 13:19

Koeman zal zijn redenen wel hebben. Een goede groep formeren is ook zeer belangrijk en ik kan me voorstellen dat je niet steeds nieuwe mensen wil gaan toevoegen.

Ik vind koopmeiners missen misschien een grotere aderlating dan frankie. Wat was hij is vorm de afgelopen periode. Zonde!

11 juni 2024 om 13:15

Snap je gevoel inderdaad en ik heb dat ook, al vind ik beiden een gemis.

Aan de andere kant: Koopmeiners heeft het op die bal op Weghorst na ook nog nooit laten zien in Oranje hé.

Bijzondere man is die Koeman. Eerst zeiken dat je te weinig spelers kan meenemen en dan maak je geen gebruik van de extra plek die er vrijkomt…

11 juni 2024 om 13:31

Ergens begrijp ik het wel. Mits fit waren Frenkie, De Roon, Koopmeijners, Wieffer en wellicht ook Hartman gewoon deel van de eerste 26. Je merkt aan Koeman eigenlijk al dat spelers als Maatsen, Gravenberch, Bergwijn en misschien ook wel Brobbey gewoon voor spek en bonen meegaan en nimmer geselecteerd zouden worden bij een volledig fitte selectie.

12 juni 2024 om 07:25

Aan wat merk je dat? En Wieffer zekerheidje? Is totaal niet beter dan de middenvelders die nu opgeroepen zijn. Blijft natuurlijk wel opmerkelijk dat je geen vervanging oproept, als je ook aangeeft dat vanwege de drukke schema's meer risico ligt op blessures.

11 juni 2024 om 15:45

Hij wilde meer dan 23 voor de trainingen niet perse 26.

11 juni 2024 om 18:34

Hij heeft het gebruikt om het meenemen van Wijnaldum te kunnen verantwoorden. Meer ruimte, meer te rechtvaardigen om net niet spelers mee te nemen?

Dus we moeten het doen met Veerman, Reijnders, Gravenberch en Wijnaldum dus. Mag hopen dat die laatstgenoemde ver buiten de basis blijft. Liever Xavi Simons op de 10 positie dan een uitgebluste Wijnaldum. Zegt ook trouwens genoeg dat er dus geen goeie vervangers zijn die beschikbaar zijn. Toch wel triest dus dat er niemand is die overtuigd in Koeman zijn ogen.

11 juni 2024 om 13:32

Ga er maar van uit dat opa Wijnaldum gewoon een basisplaats heeft. Koeman zal hem niet meegenomen hebben voor de bank.

11 juni 2024 om 13:32

Wijnaldum gaat sowieso veel minuten maken. Die staat onder Koeman boven Simons op de 10 positie. Overigens vergeet jij Schouten nog. Die komt denk ik wel in de basis. Wat mij betreft spelen we met Schouten - Veerman - Reijnders. Dat middenveld kan mij het meest bekoren. Plus Schouten en Veerman zijn volledig op elkaar ingespeeld, wat altijd goed is in mijn optiek. Blijft wel dat je dan dus alleen Gravenberch en Wijnaldum als vervangers hebt, waarvan ik net als jij Wijnaldum eigenlijk het liefst niet op het veld wil zien.

Ik denk eigenlijk niet dat het gaat om dat er niemand is die Koeman overtuigd. Daar zijn er namelijk wel meerdere van. Alleen zijn die allemaal geblesseerd. Quinten Timber zou mee zijn gegaan, maar is geblesseerd. De Roon (zelf geen fan van maar oké) is geblesseerd. Wieffer is geblesseerd. Wat hou je dan nog over? Ik kan oprecht nu geen middenvelder bedenken die ik zelf zou oproepen... Jurriën Timber is wel weer ''fit'', maar heeft buiten een blauwe maandag weinig op het middenveld gespeeld.

11 juni 2024 om 13:56

@jackieboy Berghuis is dan nog beter dan niemand. Is wel fit om te spelen en is eigenlijk in de minuten die hij dit seizoen heeft gespeeld, in tegenstelling tot bv. Bergwijn of Taylor (die ook veel wordt genoemd) zelden tot nooit door de ondergrens gezakt. Kan op 10, kan hangend vanaf rechts.

11 juni 2024 om 14:57

@deechteajacied: maar Berghuis is wel wat een rare snuiter en volgens mij niet de leukste persoonlijkheid om er bij te hebben

11 juni 2024 om 15:36

@madmarcel:
Dit baseer je op wat als ik vragen mag? Onderbuikgevoelens? Aannames? Afkeer? Oprecht benieuwd. De enige personen die hebben geklaagd over zijn persoonlijkheid zijn A) Dick Advocaat (waar Berghuis ook nog gelijk had ook ; was toen de beste speler in de Eredivisie nota bene en Feyenoord speelde ongelofelijk afbraakvoetbal, B) Sven van Beek na één enkel incident op een training en C) Feyenoord-supporters omdat hij een transfer heeft gemaakt van Feyenoord naar Ajax voor een habbekrats en daar belangrijk is geworden.

11 juni 2024 om 14:55

@modric: nou is het natuurlijk wel zo dat Timber,Wieffer,De Ron al geblesseerd waren voordat ook de Jong en Koopmeiners nog afhaakten. Dat zijn toch alle 3 prima vervangers

12 juni 2024 om 07:28

Ik snap de haat echt niet richting gini.. gaf ook een uitstekende bal op Frimpong, dus kwaliteit van passing heeft die nog steeds. En gewoon een ervaren speler die je erbij wilt hebben voor de jongere spelers.

Is ook wel begrijpelijk, er is niemand die qua niveau hetzelfde kan brengen of iets toevoegt

11 juni 2024 om 13:32

Ach dan neem je toch iemand mee uit jong oranje die mag snuffelen aan het niveau. Denk dat het voor elke jonge speler heel mooi is om vanaf de bank mee te maken. Je hoeft niet eens speelminuten te maken. Frenkie of Koopmeijnders kan je ook wel voor de gezelligheid meenemen op de bank, maar die hebben al genoeg aan een seizoen en kunnen 'vrij' ook prima gebruiken

11 juni 2024 om 13:42

En als er nog 1 wegvalt ? Dan kan je zelf tijdens wedstrijden niks inbrengen

Snap oprecht niet dat hij niemand meeneemt als vervanger. Al is het een jonkie die toch net niet goed genoeg is (op dit moment). Wil je toch laten proeven hoe het voelt om je in zo'n setting te bevinden.

Wat betreft de opstelling. Reijnders, Veerman en Schouten gaat niet werken. Je speelt dan zonder échte aanvallende middenvelder. Reijnders is een loper die in de 16 moet komen, Schouten juist net voor de verdediging (waar hij uitstekend speelt) en Veerman is een spelmaker die te weinig inhoud heeft om meters te overbruggen. Je moet dus iemand erbij zetten op het middenveld die wel creatief is.

Nu gaat Koeman 100% voor Wijnaldum kiezen als 10, maar ik zou juist voor Simons gaan. Speel je ''gewoon'' met Depay in de spits, Gakpo vanaf links en dan Frimpong vanaf rechts.

Verbruggen
Dumfries
de Ligt/Geer
van Dijk
Aké
Schouten
Reijnders
Frimpong
Simons
Gakpo
Depay
11 juni 2024 om 13:40

Je kan met de punt naar achter spelen. Hoeft niet perse een 10 in. Depay zakt vaak uit als een 9,5 en dan vanaf de flanken 2 spelers die de ruimte induiken

11 juni 2024 om 13:53

@wk020.
Klinkt goed, alleen wie moet die ruimte induiken? Frimpong en Malen zie ik dat wel doen vanaf de buitenkanten, maar de rest? Allemaal de bal in de voeten. Bergwijn, Gakpo, Simons als hij daar staat. Het lijkt er soms op dat het merendeel van onze gasten allergisch is voor diepte in hun spel. Kijk naar een Vini of een Doku. Die gasten blijven alsmaar de diepte in duiken, en dat terwijl ze aan de bal vele malen vaardiger zijn dan onze vedettes.

11 juni 2024 om 13:54

Waarom moet het per sé een 'echte' aanvallende middenvelder zijn? Ik zie het voordeel dat op dit moment namelijk niet zo van. Kijk naar de succesvolle clubteams, welke spelen er nog met een echte 10? Veerman is een spelmaker, dat klopt. Maar Veerman heeft wel een diepe bal in de benen, zowel over de grond als door de lucht. Dat is toch juist zeer complementair aan Reijnders, die kan namelijk weg gestoken worden door Veerman. Reijnders is overigens wel een loper, maar ook iemand van de korte combinaties. Dat kan dan juist goed werken dat hij kort combineert met bijvoorbeeld Depay voor hem en dat Reijnders dan diep gaat en dat je dan spelers hebt die juist dan zo'n bal kunnen geven. Dat kan Depay zelf zijn, maar ook bijvoorbeeld eerst weer terug naar Veerman en dan direct door diep op Reijnders. Dat zorgt juist voor meer onvoorspelbaarheid in mijn optiek.

Simons is namelijk ook meer een dribbelaar dan een passer. Ik ben ook fan van Simons, maar van alle middenvelders presteert hij in Oranje het minst tot nu toe. Waarom je Geertruida dan juist weer als CV optie ziet snap ik overigens ook niet, vooral in Oranje niet.

En zoals wk020 ook terecht zegt, Depay zakt vaak uit en is heel erg betrokken bij het creatieve gedeelte van het spel. Dan denk ik dat het juist goed is om iemand als Reijnder op 10 te hebben, zodat je daarmee de afwezigheid van Depay in de spits kunt opvangen.

11 juni 2024 om 15:46

@jackieboy10.

Een paar dingen. Allereerst: Geertruida zet ik centraal omdat ik denk dat Koeman hem daar neer gaat zetten, niet omdat hij daar hoort te spelen. De speler die eigenlijk naast van Dijk in een defensie met 4 hoort te spelen is de Ligt. Speelt bij Bayern op die positie en doet het daar al 2 seizoenen gewoon goed (ondanks alle berichten die te pas en te onpas de wereld in worden geslingerd. Twee seizoenen geleden overgekomen en eigenlijk de meest stabiele verdediger geweest. Dit seizoen initieel wat meer op de bank maar Bayern ging beter draaien toen hij kwam te spelen. Kijk maar naar statistieken wat betreft punten behaald met/zonder de Ligt en goals tegen met/zonder de Ligt). De Vrij is een prima centrumverdediger, maar niet meer in een verdediging met 4. Daar is hij niet wendbaar en atletisch genoeg voor en dat is écht van groot belang als je in een KO-fase komt te spelen tegen de absolute wereldtop die zowel in de diepte gevaarlijk is als in de voeten. Geertruida past daarentegen wel wat meer in het profiel wat je zoekt bij een centrumverdediger als je met 3 achterop speelt. Geertruida kan met meer ruimte in de rug verdedigen en ook wat breder op het veld spelen bij balbezit tegenstander.

Ten tweede; Een speler kan creatief zijn op verschillende manieren. Een daarvan is passing. Dit soort spelers zijn eigenlijk uitgestorven in het moderne voetbal (david Silva, Mesut Özil etc.). Een huidige nummer 10 is creatief door multifunctionaliteit. Simons is snel, technisch handig in de kleine ruimte, kan combineren, maar heeft ook diepte in zijn spel evenals rendement. Dat is wat je wat mij betreft nodig hebt als je met een spits speelt die juist liever uitzakt (depay). De diepgang die nodig is bij het uitzakken van Depay is niet dat je een middenvelder hebt die in enorme gaten gaat duiken; die zullen namelijk niet vallen. Je speelt vaak tegen teams die wat compacter staan. Een 10 met diepgang is dus iemand die uit het niets in de 16 kan opduiken en dat kan Simons m.i beter dan Reijnders.

Ik vind dit van koeman een middelvinger naar de andere nederlandse voetballers.
Neem toch tenminste iemand mee aangezien er altijd risico is dat er nog 1 geblesseerd kan raken.

Tegen sterkere tegenstaders Reijndes en Schouten naast elkaar. Xavi op 10. Tegen Polen en Oostenrijk Veerman erin.

Waarom neem je niet gewoon een extra man mee? Die hoeft toch niet te spelen, maar kan toch altijd van nut zijn op een training of iets dergelijks? Eerst lopen roeptoeteren dat je 26 man wilt en er vervolgens 25 meenemen. Al is het een jonkie met potentie, die zo eens kan proeven. Echt misplaatste arrogantie dit.

PS: kan iemand mij vertellen waarom Wijnaldum zoveel credits bij Koeman heeft? Voegt toch zelden wat toe...

Ik zou het toch graag zo zien...

Verbruggen
Geertruida
de Vrij
van Dijk
Frimpong
Veerman
Reijnders
Ake
Simons
Brobbey
Memphis

Zelf lopen te lobbyen voor 26 man en dan geen extra man oproepen. Ik blijf het een raar verhaal vinden.

Waarom niet gewoon een jonge talentvolle jongen meenemen? Aan het grote werk laten ruiken een maandje. Alleen maar goed voor de ontwikkeling. Een Isaac Babadi ofzo.

Erg bijzonder. Koeman blijft een stugge man. Als je een eindtoernooi speelt wil je zoveel mogelijk je kansen vergroten om het toernooi te winnen. Als je straks nog 2 blessures erbij hebt dan zijn je opties nog minder. Ook al is het om iemand ervaring te geven of om bij de training erbij te hebben. Vreemde keuze.

Ik had er zelf voor gekozen om jurrien timber mee te nemen. Kan zowel als cv als op 6 fantastisch uit de voeten. Wel weinig speelminuten dit seizoen en pas net weer volledig fit, maar wel iemand die er normaliter direct staat. Dat zag je wel bij zijn rentree bij Arsenal.

Wat vreemd is dat er geen back up lijst is en dat er niet met 6 spelers deze mogelijkheid besproken is .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren