Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Joe Hart kan carrière uit slop trekken met verrassende move naar Engelse top’

Laatste update:

Arsenal zag doelman Bernd Leno afgelopen zaterdag in de uitwedstrijd tegen Brighton & Hove Albion (2-1 nederlaag) uitvallen met een knieblessure. De exacte ernst van de kwetsuur moet nog blijken, maar men vreest bij the Gunners dat de Duitse sluitpost voorlopig uit de roulatie zal zijn. De Daily Express weet te melden dat Arsenal in de persoon van Joe Hart een verrassende noodoplossing in gedachten heeft.

Hart was jarenlang de onbetwiste eerste keuze bij Manchester City en het Engelse nationale team, maar de afgelopen tijd is zijn carrière behoorlijk in het slop geraakt. Na ruim driehonderd wedstrijden in de hoofdmacht van the Citizens verliet de 33-jarige doelman Engeland aanvankelijk voor een huurperiode bij Torino. Na een jaar in de Serie A keerde Hart terug in Engeland, om op huurbasis aan de slag te gaan bij West Ham United. Na 23 optredens namens the Hammers besloot Burnley in de zomer van 2018 3,9 miljoen euro neer te tellen voor Hart.

Het dienstverband van de 75-voudig Engels international bij the Clarets werd echter geen succes. In zijn eerste seizoen kwam hij nog tot 21 optredens, al werd hij halverwege het seizoen gepasseerd ten faveure van Tom Heaton. Dit seizoen kiest Burnley-manager Sean Dyche steevast voor Nick Pope en speelde Hart nog geen officiële minuut. De huidige nummer elf van de Premier League is niet eens van plan om het op 30 juni verlopende contract van de ervaren doelman voor een korte periode te verlengen, om zo nog tot het einde van de competitie over hem te kunnen beschikken.

Dat Burnley Hart over ruim een week laat gaan, biedt mogelijkheden voor Arsenal. Met Emiliano Martínez en Matt Macey bevat de selectie van the Gunners nog twee doelmannen. Er zou naar verluidt niet al teveel vertrouwen bestaan in de reservesluitposten, waardoor Arsenal zich genoodzaakt zich om met Hart een noodoplossing binnen te halen. Er wordt gevreesd dat Leno een jaar uit de roulatie zou kunnen zijn. De Duitse doelman kwam na een luchtduel met Neal Maupay verkeerd terecht op zijn knie, schreeuwde het vervolgens uit van de pijn en moest met een brancard het veld verlaten.

Zou dit een goede zet zijn van Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou als je Hart vanaf 30 juni gratis kan inlijven lijkt het mij een hele goede en logische oplossing. Het lijkt mij dat Leno er nog wel even uit ligt en dan gratis een bijzonder ervaren keeper kunnen ophalen, die je gelijk kan inzetten is denk ik een hele goede optie.

22 juni 2020 om 11:57

Nadat Hart weg is gegaan bij City is het gewoon een matige keeper, dan kan je beter Martinez in het doelzetten die het absoluut niet slecht heeft gedaan in de minuten die hij gekregen heeft. Hart kost waarschijnlijk heel wat geld aan salaris en tekengeld terwijl je er niet op vooruit gaat

22 juni 2020 om 12:00

4 jaar geleden had ik je gelijk gegeven. Nu zou ik het als Arsenal zijnde eerder met een talent proberen het resterende seizoen waar er toch niks voor Arsenal te halen valt. Moet je je eens voorstellen, Luiz en Hart op het middenrif. Vragen om ellende

22 juni 2020 om 12:01

Ik schat martinez gewoon hoger in hoor. Die Hart is echt een matige keeper geworden.

22 juni 2020 om 12:28

Als je het zo bekijkt wel lucas1234. Aan de andere kant, wat verdient Hart wel niet? Die man krijgt een best salaris. Hij zal tekengeld willen. Is dat dan slim voor Arsenal, dat al zo op de centen zit? Uiteindelijk hebben wij Martinez als 2e keeper, die nu dus 1e keeper wordt. Daarachter hebben wij Macey. Lijkt mij voldoende voor de rest van het seizoen. Hart is qua prestaties namelijk ook niet meer top. Niet voor niets mag hij weg bij Burnley. Ik zou het dus geen goede optie vinden en meer in de trant David Luiz aankoop zien.

22 juni 2020 om 12:42

Het is een speler die door heaton op de bank terecht kwam. In italie het niet goed deed en nu ook gewoon bankzitter is. Zo goed dat ze hem niet eens met een maand willen verlengen om seizoen af te maken. Als je als arsenal zijnde moet je een keeper hebben die de komende 6-9 maanden misschien je eerste keeper moet vervangen. Dan is “gratis” toch geen argument. Haal je hem als reserve en schuif je de 2de doelman door, dan kan ik er nog inkomen. Maar anders echt niet hoor.

Ik hoop het en gun het deze man. Weet nog hoe belangrijk hij was destijds voor City. Echt jammer hoe Guardiola met hem is omgegaan. Ik snap dat hij een specifieke keeper wilt, maar je had deze clublegende toch op zijn minst een kans kunnen geven. Heb echt het gevoel dat zijn niveau pas is gedaald nadat hij zo werd afgeserveerd.

22 juni 2020 om 12:34

Kijk dit vind ik heel goed verwoord! Iedereen lijkt voorbij te gaan aan het feit dat Pep deze man vermoord heeft. Jarenlang betrouwbaar en icoon, zomaar afgeserveerd als een kleuter. Ik begrijp het enigszins van Guardiola en de wereld is nou eenmaal hard, ik heb dus geen medelijden met Hart, maar het lijkt me duidelijk dat zijn zelfvertrouwen door de grond ging daarna wat ook terug te zien is in zijn prestaties. Daarnaast verwachten ze dan bij West Ham en Burnley dat hij alle ballen tegen houd omdat hij 75 keer voor Engeland heeft gespeeld, maar zo makkelijk is dat niet. Ik gun hem echt een kans op een comeback om zijn kwaliteiten te laten zien!

22 juni 2020 om 12:41

Tja, maar dat is ook al 4 jaar geleden he Mancunianb. In die periode heeft Hart echt wel de tijd en het vertrouwen gehad om mensen hun ongelijk te tonen. Maar zowel bij West Ham als bij Burnley was deze man niet goed genoeg. Als je kijkt naar het palmares van Hart en dat vergelijkt met clubs als West Ham en Burnley (niet respectloos bedoeld), dan zou je toch zeggen dat ze met Hart een keeper hebben die onder zijn niveau speelt en dus zou moeten uitblinken. Dat beide clubs niet met Hart door willen, zegt in mijn optiek genoeg. Verwachten dat hij alle ballen tegen houdt is inderdaad niet realistisch, maar dat neemt niet weg dat Hart echt niet goed genoeg presteerde. Meerdere blunders en niet solide. Terwijl dat juist is wat zulke clubs nodig hebben. Een Tom Heaton speelt stukken beter bijvoorbeeld, terwijl hij niet de status heeft die Hart heeft. Dan ligt dat toch ook aan Hart zelf in mijn optiek..

22 juni 2020 om 16:01

Ik vond Hart bij Man City geen wereldtop en dat is wel wat zo'n club moet nastreven. Ik denk dat Guardiola genoeg had gezien en inderdeed een keeper voor een andere speelstijl wilde. Prima toch. En ja, topsport kan hard zijn.

22 juni 2020 om 14:30

Iemand wordt niet zomaar afgeserveerd, en hij is sindsdien ook niet zomaar op n matig niveau gebleven; Hart pure middelmaat die een handje heeft systematisch te blunderen

22 juni 2020 om 15:03

Je zou denken dat iemand niet zomaar word afgeserveerd in het topvoetbal maar Pep doet dat wel. Voorbeelden zijn bijvoorbeeld Eto’o die de treble won bij Barca en belangrijk was maar werd verkocht. Of bijvoorbeeld deze Hart die de nummer 1 keeper van Engeland was en heel goed keepte in zijn laatste seizoen bij City. Als je niet in Peps plaatje past word je verkocht, al ben je heel goed.

22 juni 2020 om 15:10

Hij is niet alleen door Pep afgeserveerd, dat is juist het punt...

22 juni 2020 om 16:03

En dat maakt Guardiola zo goed: niet genoegen nemen met 'wel oké' of 'goed' maar altijd streven naar beter.

22 juni 2020 om 17:41

@maurootje— Ik zou je gelijk kunnen geven. Hart had wel eens zijn momentje, maar dat hebben letterlijk alle keepers. Alleen is Hart niet voor niets 4x gekozen als beste keeper in PL. Zo systematisch was het dus allemaal niet, en bewezen met Hart kan je gewoon de PL winnen. Ik heb City nooit billen zien knijpen omdat ze een onzekere blunderende keeper op goal hadden staan.

Arsenal, wat moet ik toch met je? Er zullen weinig mensen vrolijk worden in het Emirates met deze man tussen de palen.stel je voor; Luiz en Hart ..ik krijg nog nachtmerries zo. Dit zet het werk van Wenger toch wel in een verbetert daglicht, elk jaar 4e worden betekende wellicht geen titelkandidaat zijn, maar hij was consistent en haalde 16 jaar op rij de CL - sinds hij weg is is er vrij weinig te zien van de herniewde energie die de club wellicht op zou doen naar zijn vertrek, en laat zien dat Arsenal een heel lastig decenium voor zich heeft liggen. Zucht. Dan zie ik ze liever wat geld toeleggen voor bijv. Jack Butland (contract loopt in '21 af)

22 juni 2020 om 12:01

Mustafi, Luiz en Hart in 1 achterhoede, ik hou m’n hart vast. Maar lijkt me dat dit een niet serieus bericht is van een zeer onbetrouwbare tabloid die makkelijk het sommetje 1+1 = 2 uitvoerden en hier een artikel over besloten te schrijven. Verder over Wenger en het 16 jaar op rij CL halen; dat is natuurlijk een uitmuntende prestatie. Verder ben ik een enorm fan van Wenger, maar moet wel toegeven dat de PL een stuk competitiever is geworden sindsdien, dus het ook moeilijker is om top 4 te behalen. Daarnaast is Wenger nog steeds één van de oorzaken voor de puinhoop die de club op dit moment is.

22 juni 2020 om 12:32

Aan de andere kant Arsenalaz: Was Wenger ook niet het beste schild dat men zich maar kon wensen? Daarmee doel ik op de clubleiding. Wenger kreeg 90% van alle shit over zich heen. Nu pas zien mensen hoe verrot onze club daadwerkelijk is. Wenger is absoluut één van de oorzaken voor de puinhoop, maar ik denk dat velen nu wel pas inzien dat Wenger niet de allergrootste blaam treft. Terwijl dat op een gegeven moment wel zo werd verwoord door iedereen die hem weg wou hebben. Uiteindelijk is het goed dat Wenger weg is hoor, begrijp mij niet verkeerd. Het was helaas gewoon uitgewerkt. Maar zijn ontslag heeft de club nog niet verder geholpen, wat gewoon schrijnend is om te zien.

22 juni 2020 om 13:02

Absoluut, Wenger was het ideale schild voor de andere verantwoordelijken, en dan met name Gazidis en Kroenke. Echter denk ik dat dat ook zijn ondergang is geweest, doordat hij specifiek zoveel shit over zich heen kreeg, was het eigenlijk al niet meer te redden. Echter zit het denk ik ook niet in zijn persoon om die eerder genoemde verantwoordelijken voor de leeuwen te gooien, wat hem siert, maar hem zelf wel goed had kunnen doen.

22 juni 2020 om 13:19

Wenger werd op het einde weggezet als een clown, terwijl hij Arsenal de grootste successen gebracht heeft en zelfs met middelmatig materiaal (en weinig budget) steevast CL wist te halen. Als je dan vervolgens ziet dat zijn opvolgers met hangen en wurgen EL weten te halen, dan zegt ook iets over wat Wenger in zijn laatste jaren bij Arsenal wist te presteren, al heeft hij uiteraard ook fouten gemaakt. Als je nu ziet hoe Arteta het doet... binnengehaald als ‘the next big Thing’, maar doet het voorlopig gewoon ondermaats ( en hanteert ook onbegrijpbare opstellingen en wissels, net zoals Emery). Dus nee, ook met Arteta gaan we weg naar boven niet inzetten.

22 juni 2020 om 14:30

@thenry_228 Zeker, begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind Wenger (één van) de grootste legende die de club gehad heeft. Werkelijk geweldige resultaten gehad met prachtig voetbal, en in de periode tussen 2006 en 2016 enorm veel stabiliteit binnen de club gebracht. Echter vind ik wel dat hij, zoals je al aangeeft, wel fouten heeft gemaakt, en dan voornamelijk in de periode tussen 2016 en 2018. Zoals het aantrekken van eigenlijk alleen maar miskopen en het uitdelen van lange en extreem dure contracten waar de club nog steeds mee zit. Uiteraard is hij heus niet de enige die hier verantwoordelijk voor is, maar hij heeft wel zijn rol hierin gehad. Ik wil Arteta voor nu nog wel het voordeel van de twijfel geven, ik vind dat je na 3 trainers in 1 seizoen niet meer kan zeggen dat het alleen aan de trainer ligt, maar ook aan het materiaal op het veld. Emery kreeg ook 3 transferwindows om het team naar zijn hand te zetten, dan moet Arteta dat ook krijgen naar mijn mening.

22 juni 2020 om 14:47

@arsenalaz. Dat heeft denk ik ook heel erg te maken met wat jij ook hierboven zegt, dat Wenger de verantwoordelijken niet voor de leeuwen wou gooien. Dat is zijn eer te na, terwijl hem dat inderdaad wel had kunnen ''redden''. En uiteindelijk blijkt achteraf wel dat de aankopen niet alleen bij Wenger lagen, zoals velen wel deden voorkomen toen. Op een gegeven moment deden velen als Wenger alles voor het zeggen had binnen de club, wat gewoon onzin was. Nu zie je dat ook met Arteta. Ik ben er persoonlijk echt van overtuigd dat Arteta niet naar de clubleiding stapt en zegt: 'verleng het contract van David Luiz maar', of 'neem Mari definitief over' of 'haal Joe Hart nu Leno geblesseerd is'. Zeker nu het ''officieel'' ook meer gescheiden is qua taken, denk ik dat hij gewoon te horen krijgt: Deze speler krijg je, zorg maar dat het werkt..

22 juni 2020 om 14:52

@thenry_228. Zeker mee eens. Ik zie in Arteta overigens niet ''the Next Big Thing'', maar ik wil hem wel de tijd geven. Uiteindelijk maakt hij fouten, maar hadden we dan anders verwacht van tevoren? Het is zijn 1e baan als manager, dus ik verwacht juist allerlei fouten. Of het dan de meest verstandige keus is geweest om Arteta te kiezen valt natuurlijk te bezien, maar het heeft denk ik ook heel erg met financiën te maken gehad. De grotere namen willen meer verdienen voordat ze überhaupt Arsenal als optie in overweging nemen, dus die komen dan niet. Uiteindelijk zul je nu Arteta dan ook de tijd moeten geven in mijn optiek. Ik zag voor de corona-stop namelijk wel dingen van zijn tactiek die hij probeerde te implementeren, waarvan ik vind dat het goede dingen zijn waarop we moeten bouwen. Daarin moet Arteta echter wel gesteund worden door de club. Dat betekent dus aankopen doen die daarin passen en waarmee Arteta verder kan. Dat hoeven geen 80 miljoen kostende aankopen te zijn, maar wel type spelers waar je wat aan hebt. En met name kijken naar wat je van die spelers verwacht. Koop je alleen maar voor de kwantiteit? Laat het dan maar achterwege en stel een jeugdspeler op. En als club moet er eens gekeken worden naar het karakter van de speler die ze kopen. We kopen nagenoeg altijd softies, omdat die zogenaamd goed kunnen voetballen. Echter, onder druk verdwijnen die kwaliteiten als sneeuw voor de zon. Dan liever een ''klootzak'' met mindere voetballende kwaliteiten, maar die wel stabiel presteert als het erom gaat.

22 juni 2020 om 15:06

@Jackieboy10. Nee zeker weten, het aankoopbeleid ging voornamelijk de mist in toen Gazidis besloot dat StatDNA de uitkomst was voor Arsenal. Matige spelers als Mustafi, Perez en Xhaka werden op aanraden van dat programma gehaald. Wenger zag het bijvoorbeeld meer zitten in Kanté dan in Xhaka (maar goed, wie niet). Vorige zomer had Emery hetzelfde probleem als je hier aangeeft, hij wilde graag Partey en Zaha naar Londen halen, maar het bestuur besloot een compleet andere richting in te slaan.

22 juni 2020 om 15:15

Ja, dat blijkt inderdaad dat het al die jaren niet werkt. Dat is erg problematisch in mijn optiek. Ook de hele situatie omtrent Sven Mislintat zit mij nog steeds niet lekker. Hij had namelijk zeker oog voor talent. Wat betreft Emery en zijn probleem, dat is inderdaad ook typisch weer. Ik moet wel zeggen dat ik Zaha niet per sé had hoeven hebben bij ons, vanwege de vraagprijs van Palace en toch de twijfels of hij nou wel echt zo goed is. Anderzijds heeft Emery natuurlijk zelf ook niet genoeg gedaan om niet ontslagen te worden, dus daar ben ik niet heel rouwig om . Ik hoop in ieder geval op een idee achter het aankoopbeleid, al ben ik bang dat zoiets al teveel gevraagd is... Ik keek met meer plezier naar de tijden dat we met Chamakh en Squillaci speelden, dan naar het huidige Arsenal... (al was de tegenstand toen ook minder natuurlijk).

22 juni 2020 om 17:12

Vond Mislintant inderdaad een goede aanwinst voor de club, maar hij heeft ook een aantal spelers gehaald die wat minder zijn uitgepakt, zoals een Sokratis en een Mhikitaryan. Ik heb ook liever Pépé dan Zaha, echter had ik Partey geen enkel probleem gevonden haha. Nee Emery verdiende het zeker om ontslagen te worden kijkend naar de resultaten en de algehele communicatie. Ik hoop wat betreft het aankoopbeleid vooral dat de macht die agenten als Kia Joorabchian hebben binnen de club afneemt, en we niet continu hun afdankertjes over hoeven nemen (zoals een David Luiz).

Zit er dan niemand met enigszins verstand bij Arsenal? Wat een vreselijke beslissingen de laatste tijd weer net als je denkt dat het wat beter zou gaan. Aan spelers als Mari, Luiz en Hart heb je helemaal niks en kosten enorm veel geld dat je beter ergens anders in kan stoppen

22 juni 2020 om 11:59

Heb jij een betere oplossing? Leno ligt er waarschijnlijk maanden uit, en Hart kan je vanaf volgende week gratis ophalen en dus nog gebruiken in het restant van het PL seizoen. Het is natuurlijk ook geen koekenbakker, heeft ruim 300 wedstrijden voor City gespeeld en 75 interlands. Ik denk dat het voor Arsenal op dit moment gewoon de beste optie is.

22 juni 2020 om 12:01

Die hart is wel degelijk op dit moment een koekenbakker. Martinez kun je er veel beter in zetten.

22 juni 2020 om 12:04

Weet niet of het per se een betere optie is, maar ik vind dat Martinez het nu wel verdiend om een kans te krijgen als eerste keeper. Daarachter heb je Macy nog, waarvan ik eerlijk gezegd niet weet hoe goed hij is. Maar zou liever zien dat het tekengeld en salaris van Hart wordt geïnvesteerd in andere zaken (contractverlening voor Saka bijvoorbeeld).

22 juni 2020 om 12:06

Dat hoop ik inderdaad ook! Ik mag toch echt hopen dat we een opruiming gaan houden achterin en dat we toch nog enkele spelers kunnen gaan halen. Al lijkt mij de kans klein ivm het weinige geld.

22 juni 2020 om 12:08

Hij hoeft toch echt niet per sé eerste keeper te zijn? Maar je hebt nog 8 (?) wedstrijden te spelen, speelt nog om Europees voetbal. Mocht er nog komende weken nog een keeper onverhoopt geblesseerd raken, speel je het restant van de wedstrijden met een keeper uit de jeugd, zonder back-up. Lijkt me dat er hoe dan ook iets bij moet komen.

22 juni 2020 om 12:18

Wellicht dat het voor 1 jaar niet de slechtste optie is, maar betwijfel of Hart zit heeft in (nog) een jaar bankzitten. Daarnaast zijn de financiã«n bij Arsenal (volgens de laatste berichten) vrij beperkt door de huidige situatie, waardoor er keuzes gemaakt moeten worden. Verder hebben we nu al ervaring met een aantal miskopen die een gigantisch salaris opeisen zonder ook maar iets toe te voegen aan het team, dus ben wat huiverig met dit soort zaken.

22 juni 2020 om 13:20

Lucas: een betere oplossing? Euh met Martinez spelen misschien en geen has been zoals Hart binnenhalen? Met Ozil en Luiz hebben we er al zo twee lopen hoor...

Je kon er op wachten natuurlijk.. op het moment dat bekend werd dat Hart weg zou gaan bij Burnley, en dat Leno geblesseerd raakte, was het onvermijdelijk dat één van de ‘Daily’ kranten hier een artikel over zou schrijven. Ondanks dat het misschien niet eens de meest onlogische stap zou zijn voor beide kanten, acht ik de kans bijzonder klein dat Arsenal interesse heeft in Hart. Martinez is een prima tweede keeper, en het tekengeld en salaris wat Hart op zou eisen kan veel beter geïnvesteerd worden in andere zaken, met als absolute prioriteit een nieuw contract voor Saka.

22 juni 2020 om 12:37

Helemaal met jou eens Arsenalaz. Alhoewel ik nu bedenk dat het wel erg afhankelijk is van hoe lang Leno eruit zal liggen. Stel dat hij 1 jaar eruit ligt, dan kijk ik er misschien wel anders tegenaan. En dat is dan met name op volgend seizoen gericht. Als je minimaal de helft van dat seizoen moet spelen met Martinez op goal en Macey als back-up, dan vind ik het toch wel magertjes. Ondanks dat Hart ook geen bijzonder sterke keeper is, acht ik hem dan wel beter dan Macey en ervarener dan Martinez. Dan zou je 1 jaar met Martinez en Hart spelen, waar ik als fan eigenlijk ook totaal niet vrolijk van word.. Maar nogmaals, in mijn optiek is alles afhankelijk van hoe lang Leno er daadwerkelijk uit ligt.

22 juni 2020 om 13:06

Als het een jaar is, zou je inderdaad verder moeten kijken. Maar zelfs dan, zou ik er de voorkeur aan geven om ergens een talentvolle keeper op te halen, dan eentje waarvan de beste tijd er al op zit en die waarschijnlijk een aardig salaris op gaat eisen. We hebben inmiddels vrij veel nare ervaringen met spelers die eigenlijk vergane glorie zijn monster contracten te geven (Cech, Luiz en (in mindere mate) Özil).

22 juni 2020 om 13:27

Geef ik je zeker gelijk in Arsenalaz! Ik keek ook puur naar die situatie als zijnde dan is het waard om te overwegen. Meer niet. Ik ben dan ook ervoor om inderdaad te kijken naar een 'betere/talentvollere' keeper. Kijkend naar clubs die eventueel kunnen degraderen zou ik dan eerder kiezen uit keepers als Ramsdale (bournemouth), Krul (norwich), Heaton (aston Villa) of Ryan (brighton). Nou staat Brighton er op dit moment wel aardig voor, maar Ryan is een sterke keeper in mijn optiek.

22 juni 2020 om 14:00

Ryan is inderdaad een prima keeper om te halen, speelt vooral tegen ons altijd als Neuer in z'n beste jaren haha. Zijn sowieso een paar spelers van de degradatie kandidaten die bijzonder interessant voor Arsenal kunnen zijn. Spelers als Grealish, Buendia, Dunk, Doucoure, Sarr, Mings zouden allemaal mooie (breedte) versterkingen zijn.

22 juni 2020 om 14:37

Zeker waar Arsenalaz. Arsenal zal ook verstandiger moeten inkopen. Ik zie te vaak dat bepaalde spelers aan onze neus voorbij gaan, die het dan bij andere clubs wel goed doen en nauwelijks wat hebben gekost. Als Norwich degradeert zijn Krul, Buendia en Max Aarons interessante opties. Voor Aston Villa kun je kijken naar Grealish (kans kleiner omdat er beter presterende clubs achter hem aanzitten), Mings en Heaton. Bournemouth heeft Fraser, Brooks, Aké en Ramsdale die wat zouden kunnen toevoegen. West Ham kun je kijken voor Diop en Lanzini. Watford voor Sarr en Doucouré inderdaad. Qua kwaliteit zijn de meesten geen spelers waarmee je om de titel zal gaan strijden, maar ze zijn wel spelers met mentaliteit en daarmee kom je juist in de top 4 terug in mijn optiek!

22 juni 2020 om 14:44

Het is inderdaad zo frustrerend om te zien dat 'koopjes' het bij andere clubs zo goed doen, terwijl dat juist de spelers zijn waar wij naar moeten kijken met ons beperkte budget. Volgens mij is Grealish wel Arsenal fan, wat wellicht in ons voordeel zou werken, maar denk dat dat bij dromen blijft. Fraser leek me best interessant, maar als je kijkt hoe die nu met z'n contract bij Bournemouth omgaat, betwijfel ik of dat iemand is die echt door het vuur gaat voor z'n club. Bij West Ham vind ik Haller en Rice (ookal is hij waarschijnlijk bijzonder duur, ondanks een potentiële degradatie) ook zeer interessant buiten de namen die je zelf opnoemt.

22 juni 2020 om 14:56

Klopt, al denk ik dat zulke dingen niet dermate mee zullen wegen als Grealish voor meer geld bij een beter presterende club terecht kan. Op zich snap ik je gedachtegang, al denk ik dat het weinig uitmaakt. Aubameyang zorgde ook voor problemen bij Dortmund, maar laat bij ons al vanaf dag 1 prestaties zien en zorgt niet voor problemen. Uiteindelijk zijn er in zulke situaties in mijn optiek altijd twee partijen en is het voor een speler natuurlijk ook zijn goed recht om een contract niet te verlengen. Als ik kijk naar prestaties op het veld, dan zie ik Fraser wel altijd veel inzet tonen. Dus daar baseer ik mij dan liever op. Persoonlijk zie ik het in Haller en Rice dan wat minder zitten om eerlijk te zijn. Haller is niet het type spits dat ik prefereer en Rice vind ik persoonlijk te veel op Xhaka lijken, waarvan ik juist vind dat die niet geschikt is voor het spel wat wij willen spelen.

22 juni 2020 om 15:10

Ik denk dat we bij Auba nog maar moeten afwachten hoe hij zich aankomende zomer / volgend seizoen gaat gedragen. De interviews met daarin een aantal sneren naar Arsenal beginnen nu ook al lichtjes te komen (mogelijk terecht, ons bestuur kennende waarschijnlijk wel), maar ik ben benieuwd hoe dat verder gaat. Ik denk dat Arteta een spits prefereert die goed mee kan voetballen en een bal enigszins vast kan houden en enorm veel druk zet, vandaar dat Auba op de flank staat. Misschien dat Haller best interessant kan zijn voor die rol.

22 juni 2020 om 15:19

Hm, dat kan kloppen inderdaad. Echter vind ik het wel deels overdreven in hoeverre hij dat wil. Lacazette staat er zogenaamd ook om het meevoetballende aspect, maar die man kan nog geen bal goed aannemen en heeft 6 touches nodig voordat hij een bal op goal kan schieten.. Aubameyang is dan echt niet minder in het meevoetballende aspect hoor. Bovendien moeten we het ook niet overdrijven. Vaak wordt er gedaan alsof Aubameyang nog geen bal kan passen en alleen maar kan afmaken, terwijl hij gewoon een uitstekende voetballer is. Uiteindelijk draait het om goals en die maakt Aubameyang in overvloed. En een simpel kaatsje of passje kan Auba ook nog wel geven. Dan zie ik sowieso liever Auba in de spits met Martinelli/saka en Pépé op de flanken. Uiteindelijk zijn die kleine sneren wel terecht natuurlijk, aangezien de club een zooitje is en Auba wel degelijk de benodigde prestaties levert. Dan vind ik dat hij wel recht van spreken heeft, aangezien we dankzij hem hoogstpersoonlijk niet tegen degradatie strijden...

Geef dan gewoon Martinez de kans. Hart is vergane glorie.

22 juni 2020 om 12:12

Ik snap je wel hoor, maar wat als die ook nog geblesseerd raakt? Dan heb je helemaal niet meer.

22 juni 2020 om 12:15

Wat als gaat niet op. Wat als Hart ook meteen geblesseerd raakt?

22 juni 2020 om 12:22

Je moet toch een backup plan hebben? Als hart geblesseerd raakt heb je martinez nog. Zo vaak zijn keepers niet geblesseerd dus met twee ervaren keepers zit je voor het restant en volgend jaar wel goed lijkt me.

22 juni 2020 om 12:26

Ik vind dat het wel opgaat. De kans dat een keeper geblesseerd raakt is klein. Dat er twee geblesseerd raken nog veel kleiner. Maar Arsenal, die dus al een geblesseerde keeper hebben, hebben de kans om een goedkope backup te halen, terwijl hun eerste keeper al is weggevallen. Op deze manier heb je in ieder geval een extra backup.

22 juni 2020 om 12:35

@fcg95. Klopt, maar hoe definieer je goedkoop? Ik denk namelijk niet dat Hart voor Arsenal begrippen ''goedkoop'' is. Ja hij kost je geen transfersom, maar wel tekengeld en een relatief hoog salaris. En daar zit je dan wel weer 1 jaar aan vast. Terwijl je Martinez hebt die er al zit en minder verdient, met daarachter een ''jeugd'' speler die ook al wat potjes in het 1e heeft gekeept. Het lijkt mij dat je daar dan het seizoen mee moet uitspelen. Voor volgend seizoen kan het misschien, maar het is in mijn optiek eerst afwachten hoe lang Leno eruit ligt. Hart is namelijk echt vergane glorie. En persoonlijk ben ik er eigenlijk wel heel erg klaar mee dat Arsenal die vergane glorie continu haalt...

22 juni 2020 om 13:39

Dan heb je Martinez nog...

Arsenal lijkt wel vervloekt sinds ze naar het nieuwe stadion zijn gegaan. Spelers die elders goed doen, zijn vaak geen schim meer bij Arsenal. Geldt natuurlijk niet voor allemaal maar vaak valt het op.
Hart is een redelijke keeper meer niet. Zie hem niet als beter dan Leno.
Cech was op zijn oude dag een stuk beter en zelfs hij liet steekjes vallen

Dan kun je nog beter Lehmann uit zijn pensioen halen.

22 juni 2020 om 12:43

Lijkt mij inderdaad een goed plan! Als we dan ook nog even Chamakh, Squillaci, Almunia, Källstrom, Benayoun en Bendtner terug halen, dan zal het stukken beter gaan! Nee, even zonder dollen: Hart heeft nog de naam, maar zijn prestaties blijven al 4 jaar achterwege. Arsenal heeft al te veel ''ervaren'' spelers gekocht die weinig tot niets toevoegen, maar wel een hoog salaris krijgen. In mijn optiek moeten we daar juist van af!

22 juni 2020 om 13:40

Wat zit je nou weer te roken man, alweer zo'n rare opmerking. Je vergelijkt Lehmann dus met Chamakh, Squillaci, Almunia, Källstrom, Benayoun en Bendtner. Drink je altijd in de ochtend? Is niet gezond man...

22 juni 2020 om 14:29

Sarcasme niet herkennen is helemaal niet gezond ''man'' . Ik heb er zelfs nog bij gezet: ''zonder dollen''. Dan mag je toch wel door hebben dat ik het niet serieus bedoelde.

22 juni 2020 om 15:40

Moet jij nodig zeggen P. Wijnen

22 juni 2020 om 16:35

Ik weet niet, maar inclusief sarcasme vergelijk je nog steeds Lehmann met de rest. Wellicht eens een lesje Nederlands leren.

22 juni 2020 om 16:55

Euh pardon? Volgens mij lees jij gewoon niet goed. Met mijn Nederlands is weinig mis volgens mij. Jij maakt die vergelijking er zelf van.

En waarom? Met een tiende plaats, 5 punten achter Europese plekjes en zelfs 11 punten achter cl voetbal zie ik geen reden. Europa kunnen ze toch vergeten. Waarom zou je dan niet gewoon je jonge reservekeepers laten spelen?

22 juni 2020 om 12:24

Tja, de enige verklaring zou zijn ervaring zijn. Maar in mijn optiek gaat dat niet op, omdat Hart al jaren niet meer de keeper is die hij bij City was. Niet voor niets wil Burnley ook niet met hem verder.. Wat mij betreft speelt Martinez gewoon (niet jong meer, 27) en heb je daarachter Macy als jongere keeper.

Mag hij dit seizoen nog in actie komen voor Arsenal dan als hij op 30 juni transfervrij is? Lijkt mij niet. Dan neem je hem dus voor praktisch het complete volgende seizoen. Daar zou ik niet aan beginnen en nog even kijken of je niet toevallig ergens anders nog een keeper vandaan kan halen. Een Krul bijvoorbeeld als Norwich degradeert.

Dit snap ik dus totaal niet. Moet je dan de rest van het seizoen met Hart onder de lat gaan spelen. De premier league is verloren. Arteta moet nu krachten gaan sparen en vol gaan voor de Europa League. Dat is de enige manier waarop Europees voetbal kan worden gehaald. Het is bijna onmogelijk maar de pijnlijke realiteit

22 juni 2020 om 13:29

Europa League plekken in de PL bedoel je dan neem ik aan? Want Arsenal is al uitgeschakeld in de Europa League, dus dat werkt sowieso niet. Europa League plekken gaan overigens al knap lastig worden denk ik. En persoonlijk denk ik dat het misschien wel eens beter is als Arsenal geen Europees voetbal haalt! Misschien zet dat de club eindelijk aan het nadenken en wordt er eindelijk een andere koers gevaren! Daarnaast kan het positief zijn op de prestaties in de PL, aangezien Arsenal duidelijk moeite had met het presteren in zowel de competitie als de EL.

22 juni 2020 om 14:12

@jackieboy10, mee eens inderdaad, ik denk dat het de club ook wel eens goed zou doen om niet mee te doen in de EL. Het scheelt wel wat inkomsten, maar aangezien het de EL is, is dat ook weer niet schrikbarend veel. Maar het geeft het team wel de complete focus op de competitie en de FA Cup volgend seizoen. En daarnaast werd de EL normaliter ook pas interessant na de groepsfase, wat eigenlijk een formaliteit is of zou moeten zijn. Enige nadeel kan zijn dat de EL wel een mooie gelegenheid was voor de talenten om zich te laten zien tegen een wat serieuzere tegenstander.

22 juni 2020 om 14:28

@arsenalaz. Daar heb je inderdaad een punt. Anderzijds denk ik persoonlijk dat ze in de competitie ook wel genoeg kansen zullen krijgen. Persoonlijk ben ik van mening dat we af moeten van onze niets toevoegende back-up spelers die wel een flink salaris pakken. We hebben nu meerdere talenten, met verschillende gradaties van talent. Gebruik ze dan ook. Martinelli en Saka zijn in mijn optiek de enige twee talenten die vaste basisspeler van Arsenal kunnen worden op korte termijn en op lange termijn Arsenal kunnen ontgroeien. Saliba misschien ook, al moet hij zich eerst bewijzen natuurlijk. Maar daarnaast heb je een grotere groep talenten die prima als back-up/squad player kunnen dienen. Nketiah, Nelson, Smith-Rowe, Willock, Guendouzi, Maitland-Niles en misschien zelfs Medley. Ik zie liever dat we gebruik maken van hen, dan dat ik zie dat Lacazette voor 250k per week dezelfde hoeveelheid kansen mist....

22 juni 2020 om 14:38

@jackieboy10. Absoluut, wordt tijd dat we weer gaan doorselecteren bij de club (al zeggen we dit al jaren). Saka en Martinelli zijn 2 absolute toptalenten waarvan de club alles moet doen om die tevreden te houden. Hetzelfde geldt ook al voor Saliba denk ik, eens, hij moet zichzelf nog bewijzen, maar als ik verschillende artikelen, statistieken en 'kenners' moet geloven, is dat één van de grootste talenten die er rondloopt op die positie. Het zou inderdaad heel mooi zijn als de club in de breedte zich meer gaat focussen op jongens uit de eigen jeugd. Spelers die écht graag voor de club willen vechten en alles op alles zetten om ervoor te spelen. Ik heb de hoop op Maitland-Niles nog niet opgegeven, ik ben alles behalve gecharmeerd van Bellerin sinds hij terug is van z'n blessure, dus ik zou hem graag nog een kans geven op die plek (mits Ainsley z'n ego op zij kan zetten en zich niet te goed voelt om op die plek te spelen).

22 juni 2020 om 15:10

Inderdaad! Volledig met jou eens. Omtrent Ainsley Maitland-Niles; ik zag in hem ook een goede back. Ik hoop ook inderdaad dat hij dat wil, want hij presteerde beter dan dat Bellerin dat doet. En ik vind persoonlijk ook dat Maitland-Niles veel meer kwaliteiten heeft als back dan als middenvelder. Overigens hoop ik dat als Norwich degradeert, we voor Max Aarons gaan kijken. Moderne back die aanvallend sterk is en verdedigend niet tegen valt. Ik denk dat hij een goed koppel kan vormen met Pépé, aangezien Pépé vaak naar binnen snijdt. Maar goed, dat is natuurlijk weer dromen.

22 juni 2020 om 15:15

De keren dat Maitland-Niles op het middenveld werd neergezet, was het niet heel indrukwekkend inderdaad. Sinds de blessures van Bellerin is hij al z’n snelheid kwijtgeraakt, wat juist z’n grootste wapen was. En vreemd genoeg is hij niet heel groot, maar heeft hij de beweeglijkheid van Mertesacker, wat z’n spel zo voorspelbaar maakt. Aarons zou inderdaad mooi zijn, maar denk dat we met AMN ook al zo’n type hebben die prima die wisselwerking met Pépé kan vormen.

zowiezo vraag ik me af vanaf wanneer zijn spelers die al een transfer hebben afgerond speelgerechtigd. Mag Ziyech met chelsea spelen in die return tegen Bayern in de CL?

22 juni 2020 om 13:50

Over de competitie weet ik het niet zeker, maar voor de CL is het zo dat een speler niet uit mag komen voor de nieuwe club.

Engelse ‘top’. Ik denk dat Hart idd van het niveau is waarop Arsenal nu speelt. Maar die Martinez viel gewoon goed in, laat hem gewoon staan. Seizoen gaat toch nergens meer over.

Wenger heeft gewoon een grote teringzooi achtergelaten.
In combinatie met het beleid, spelers lopen gratis de deur uit, elk jaar wordt er nauwelijks versterkt want er gaan eerst 3-4 spelers weg.
Totaal geen consitentie, geen enkele topcoach kan met dit Arsenal een prijs winnen.
Enige oplossing is dat die vervelende Kroenke Arsenal gaat verkopen aan een andere rijke gast die wel miljarden wilt uitgeven aan een compleet new elftal met wereldspelers.
Alexis Sanchez en Aubamayang zijn de enige 2 goede aankopen sinds van Persie. De rest allemaal B of C garnituur. Als je niet eens overtuigend kunt spelen tegen Brighton, dan hoor je zeker in het rechter rijtje!
Arsenal, het is afgelopen met jullie. Ooit de grootste en beste club van Londen, maar nu komen ze niet eens in de buurt van Chelsea en de Spurs. De komende jaren wordt voor Arsenal de enige prijs dat ze niet 2x per seizoen van de spurs verliezen!!

23 juni 2020 om 10:17

Euh, nee. Wenger was onderdeel van een groter probleem, niet ''het enige'' probleem. Wenger heeft niet als enige een teringzooi achter gelaten. Daar is het bestuur net zo verantwoordelijk voor. Des te meer zelfs, aangezien Wenger in zijn laatste jaren steeds minder over de transfers en contracten ging. Volgens mij is het doel überhaupt geen prijs te winnen, maar eerst maar weer eens richting de top 4 te werken. En het probleem is juist Kroenke, want die gaat Arsenal niet verkopen. Usmanov heeft al een dik aanbod gedaan, maar dat weigert Kroenke gewoon. Die wil steady rendement. Overigens voor de rest ook nagenoeg volledig oneens met jou. Een nieuw elftal met wereldspelers gaat niet gebeuren, het is geen Fifa 20.. Er moet juist met een gedachte ingekocht worden. Men moet gaan voor talent, eigen jeugd en spelers die een directe toevoeging hebben voor de basis. De ''selectiespelers'' van 23-28 jaar die nooit meer zullen worden dan dat, maar wel relatief veel verdienen, moeten weg. Dat is het grote probleem. Daarnaast ook oneens met je statement dat Alexis en Aubameyang de enige 2 goede aankopen sinds Van Persie zijn geweest. Het zijn de ''beste'' grote namen geweest die zijn gekomen. Özil hoorde daar in zijn eerste 3 jaar Arsenal ook bij, maar nu niet meer. Het punt is alleen dat je niet alleen maar ''grote'' aankopen hoeft te doen. Leno is een topaankoop geweest bijvoorbeeld. Martinelli is ook een schot in de roos. Torreira is ook een goede aankoop. Tierney idem. Pépé moet nog bewijzen, maar laat zien dat hij meer kan (alleen teveel voor betaald). Dit zijn echter niet de grote namen en dus voor jou niets.. En niet in de buurt van Spurs?? Die staan notabene slechts 2 punten voor op Arsenal...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren