Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hugo Borst ziet PSV van Ajax winnen: ‘Medelijden met Kenneth Vermeer’

Laatste update:

Tactische voorspellingen, ongezouten meningen, scherpe kritiek en humor om te lachen. Hugo Borst, Koert Westerman en Ancilla zijn de Betweters en komen dit seizoen met verse wedtips.

Dit weekend: PSV - Ajax. “De enige wedstrijd die er echt toe doet”, aldus Hugo. Koert zet in op een gelijkspelletje, maar rekent op Toivonen: “Die man is onkwetsbaar.” Hugo denkt dat PSV gewoon wint en komt met een handige tip voor de NS: “Gewoon over Den Haag en Rotterdam rijden met die trein.”

PSV - Ajax:

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vermeer is prima keeper gisteren paar mooie redeingen

19 september 2013 om 12:30

Ik ben het er niet helemaal mee eens. Te vaak komt Vermeer uit zonder dat het nodig is. Er hoeft maar een voorzet goed te vallen en het is klaar. Nu had hij echter het geluk dat dat niet het geval is geweest de laatste wedstrijd.

19 september 2013 om 13:02

PSV zonder Rekik en Wijndum.. Als Ajax tegen PSV zo speelt als de eerste helft tegen Barca dan zie ik Ajax wel winnen!

19 september 2013 om 13:03

Wijnaldum'

19 september 2013 om 14:17

Je bedoelt met alle foute passes ? Barcelona - Ajax was een slechte wedstrijd waarbij Ajax zich aan Barcelona aanpaste. Dit Barcelona wordt nog steeds als 1 van de beste teams gezien, maar speelt al lange tijd inspiratie loos. Dit Barcelona verloor vorig jaar 2x kansloos van Bayern Munchen en is zeker niet meer zo goed als enkele jaren geleden.

Los daarvan maakt ajax zeker kans om van PSV te winnen. Maar als PEC al heel veel kans had om van Ajax te winnen, maakt PSV ook zeker veel kans.

19 september 2013 om 14:46

Poulsen is echt de man bij ajax pfff

19 september 2013 om 15:54

Je hebt gelijk barca is niet zo heel goed meer en ajax ook niet zonder eriksen en aldeweireld en psv zonder rekik en wijbaldum dat wordt nog een mooie wedstrijd

19 september 2013 om 16:18

Jouw vergelijking met PEC is niet reëel. Bedoel, als je kijkt naar psv - Cambuur dan heeft Ajax weer meer kans. Dus die voorbeelden gaan niet op. Al helemaal niet in deze competitie.

19 september 2013 om 12:34

De eerste goal was al meteen zijn fout. Die vrije trap ging in Zijn hoek. Als je er een muur neer zet, moet je die ook vertrouwen en als keeper zijnde moet je zelf dan de andere hoek hebben.

Inprincipe was de hoek waar de bal nu heen ging een metertje breed. Nou Vermeer, dan stel je gewoon heel dom op met zijn geshow. Want hoe kan een bal erin, in de hoek waar jij al staat?
Heel simpel, ala vermeer 10 seconde later er achter aan duiken. Ipv dat hij een stap op zij zet en de bal klemvast pakt..

Vermeer is een showkeeper, dat zeg ik al vanaf dag 1 eigenlijk.

19 september 2013 om 12:36

Geen enkele keeper had die bal van Messi tegen gehouden.
Zelfs Valdez niet gister

19 september 2013 om 12:39

Je eerste alinea toont al aan dat je niet serieus te nemen bent, die bal was zo zuiver ingeschoten, geen enkele keeper zou die hebben.

19 september 2013 om 12:53

Gelukkig iemand die het ook ziet.
Zat me te ergeren aan het commentaar gisteren.
Tuurlijk willen ze al de ajax supporters een beetje tevreden houden dat het een niet te houden bal was maar als je achter je eigen muur gaat staan en ook je lengte niet mee hebt dan pak je hrm op die manier zeker nooit.

19 september 2013 om 13:26

@haagsepsv,

Ik had inderdaad zelf ook het idee dat Vermeer achter zijn eigen muur stond. Zijn positionering zag er niet goed uit. Helaas kwam er geen camerabeeld waardoor ik echt goed kon zien of mijn vermoeden wel of niet juist was.

Desalniettemin was het wel een perfect ingeschoten bal. Ook als hij alles goed had gedaan betwijfel ik of hij die bal gehad zou hebben.

20 september 2013 om 01:46

Jij lult gewoon slap, Vermeer hater. Dit is een voorbeeld van een perfect genomen vrije trap!

19 september 2013 om 12:37

Gister was ie weer dramatisch! Stond bij een goal van Messi ook weer veel te ver voor zn doel waardoor Messi hem zo in de hoek kon schuiven! Wat heeft die clown toch steeds met te ver voor zn doel staan! Elke keer weer doet ie het. Elke keer weer houdt ie zn armen in en wil ie de bal over of naast het doel kijken met het gevolg dat die bal het netje dus invliegt. Ik ben helemaal klaar met hem.

19 september 2013 om 13:40

Vermeer is duidelijk niet in goede doen.. slecht maar jullie zijn ondankbare honden! Jullie doen nu net of die man niet meer kan keepen maar weet je misschien is het ook tijd voor cillissen. En wanneer hij fouten maakt gaan jullie dan zeggen shit wat is dit. En geloof me cillissen zal ook zn fouten. Want jullie doen alsof cillissen al bij seizoenen achter zn naam heeft staan nec is geen ajax he de druk is 10 keer hoger. Maar ik ben wel eerlijk als cillissen erin kom zal ik hem sowieso het voordeel van de twijfel geven en niet zeuren wanneer hij een fout maakt. Wat mensen doen bij vermeer die verdomme 2 keer kampioen is geworden en genoeg punten heeft gepakt voor ajax. Maar als iemand niet in goede doen is word je meteen afgemaakt. En moet er iemand in dus men moet helemaal niet praten over dat vermeer zn krediet op is want dat heeft hij nooit gehad.

19 september 2013 om 15:37

Helemaal met je eens. Het probleem voor Vermeer is dat hij de opvolger is van misschien wel de beste keeper die Ajax heeft gehad na van der Sar: Stekelenburg. Wat ook niet mee heeft geholpen voor Vermeers' imago is dat hij te vaak grote moeite heeft het hoog wegtrappen van de bal onder druk, met als dieptepunt de wedstrijd tegen Utrecht (6-4) waar hij twee keer op die manier knullig in de fout ging. Maar ik ben het zeker met je eens dat hij meer krediet verdient want hij heeft de afgelopen jaren ook genoeg goeds gedaan voor Ajax, en qua reflexen bij schoten van korte afstand vind je weinig betere keepers in de Eredivisie.

19 september 2013 om 12:57

En ook weer een enorme misser bij de 3-0.

19 september 2013 om 12:57

Gister was hij schuldig aan een tegen doelpunt.

19 september 2013 om 13:39

En zat ook weer helemaal mis bij die voorzet en de vrije trap was in zijn hoek.

19 september 2013 om 14:35

Vermeer maakte een paar reddingen die iedere keeper op eredivisienivo zou kunnen maken. Daarentegen zat hij er weer hopeloos naast bij dat goal van Pique. Er gaat geen wedstrijd voorbij of Vermeer gaat gruwelijk in de fout en ik begin mijn vertouwen in die man te verliezen.

19 september 2013 om 14:55

Hoeveel wedstrijden zijn we verder je doet net alsof we al op de helft van het seizoen zitten. Maar ik zeg hier niks meer over het is duidelijk dat iedereen cillissen ziet keepen laat em dan maar ook zn kans krijgen.

19 september 2013 om 17:07

Hij heeft ze op 4 na allemaal gepakt. Maar de doelpunten lagen zeker niet aan hem.

19 september 2013 om 14:10

Hugo heeft het Altijd fout met zijn voorspellingen , dus ajax wint

Het kan alle kanten op. Durf er niks van te zeggen wie er gaat winnen. PSV zou het moeilijk krijgen zonder Wijnaldum.

Logisch dat die gasten inzetten op winst van PSV en een gelijkspel. Ze worden namelijk betaalt door Unibet. Hoe meer foute weddenschappen hoe beter.

19 september 2013 om 12:19

Haha mooie reactie!
Ik ben er wel blij mee dat Hugo dit zegt, die zat er bij ongeveer alle toppers vorig jaar langs. Overwinning voor Ajax dus

19 september 2013 om 12:24

@silverfront

Inderdaad je zou denken Hugo eens Ajax kiest, vorig jaar zou volgens hem psv 2 keer winnen van Ajax en Feyenoord idem.

19 september 2013 om 12:28

inderdaad, door de uitspraak van Borst zal ajax wel winnen vrees ik.

Dhr.borst is totaal niet serieus te nemen, en zoals jij al aangeeft heeft hij het meestal fout. Iemand de B zegt als de rest A zegt helaas....

19 september 2013 om 12:53

Ik denk dat Ajax wint door het betere spel dat ze hebben t.o.v. PSV

19 september 2013 om 13:14

Zoals tegen zwolle?

19 september 2013 om 14:15

😂😂😂😂😂

Tja na 8 keer niet meer gewonnen te hebben van Ajax in de competitie komt die nederlaag natuurlijk steeds dichterbij. Gezien de vorm van beide teams heeft psv iets de overhand denk ik en het feit dat ze thuis spelen en zonder uitsupporters heeft PSV iets betere kansen

19 september 2013 om 12:57

Kleine correcte: 7 keer niet meer gewonnen in de competitie. Laatste overwinning van PSV was de 4-3 van augustus 2009. Van de laatste tien ontmoetingen won PSV er twee.

19 september 2013 om 12:58

Ik zie die overhand niet. Psv is ook niet geweldig in vorm. Daarnaast missen ze Rekik en Wijnaldum, terwijl Ajax wellicht wel kan beschikken over De Jong.

19 september 2013 om 13:35

Ik denk dat het gemis van Rekik en Wijnaldum doorslaggevend zal zijn. Daarnaast heeft Ajax een dagje meer rust, wellicht dat het ook iets zal schelen.

Verwacht een overwinning voor Ajax.

19 september 2013 om 14:17

En wij over bakali weer

19 september 2013 om 15:00

@sammerens

Dagje meer rust, maar ook een tripje terug naar Amsterdam, waar Psv geen last heeft en ze spelen tegen een vrij eenvoudige tegenstander. Het zal geen enorm verschil zijn.

19 september 2013 om 15:02

@jaja psver

Ik verwacht niet zo veel van Bakkali. Ook een beetje vreemd dat je terugkomst van De Jong vergelijkt met de terugkomst van Bakkali. Ik schat dat De Jong wat belangrijker is voor Ajax, dan Bakkali voor Psv is, maar ik kan et natuurlijk verkeerd hebben.

Ze zitten een beetje in dezelfde situatie. Ajax net Alderweireld en Eriksen verloren. PSV zonder Rekik en Wijnaldum. Hoewel die van PSV nog lang niet op hetzelfde niveau zitten als Alderweireld en Eriksen, zijn ze wel op dezelfde manier bepalend voor Psv. Daarnaast missen ze natuurlijk Narsingh, maar zullen ze ondertussen wel aan gewend zijn. Verder zijn beide ploegen niet echt in vorm. Hoewel ik vond dat Ajax gisteren helemaal niet zo slecht gespeeld heeft (vooral eerste helft). Ik denk dat Ajax het wint, omdat ze meer ervaring hebben met topwedstrijden.

19 september 2013 om 12:37

Strootman en Lens.mertens was misschien een betere optie geweest om te noemen aangezien die weg zijn door een transfer.
Wijnaldum en Rekik behoren nog altijd tot de seletie van die elftal ondanks hun blessures

19 september 2013 om 12:50

Klopt, maar van de huidige elftallen missen ze allebei een bepalende verdediger, en een bepalende, creatieve middenvelder. Vandaar de vergelijking. PSV en Ajax hebben beide het vertrek van die spelers al opgevangen, alleen is dat bij Ajax pas net gebeurd, en Ajax is dus nog bezig met wat de beste manier is om dit vertrek op te vangen. PSV heeft deze blessures pas sinds deze week, dus die zijn nu ook bezig met hoe ze dit moeten opvangen. Dus op zich klopt de vergelijking denk ik wel.

19 september 2013 om 12:57

Ik denk niet dat psv echt een probleem heeft met het weg vallen van Wijnaldum.
Psv heeft genoeg optie voor op het middenveld.
Je kan maher op 10 zetten, zelfs Bakali, en dan park op de rechts buiten positie.
Ook park kan je nog op 10 zetten, en ook nog Toivonen.

Rekik is misschien een "groter" gemis, al moet ik zeggen dat Hendrix zich prima staande hield in het duel met Twente.

Ik denk dat voor ajax de jong van belang kan zijn, hoe lang houdt hij het vol zondag ?
En bij psv misschien Maher ....
Mag hij op zijn favoriete positie spelen op de 10 positie.

Dit soort kleine details kan dit duel niet doen beslissen.
Ik hoop op psv natuurlijk ,maar zeker ben ik er niet van.
Acht de kans dit jaar wel groter dan afgelopen seizoen, mede omdat ajax veel zwakker is dan toen.

19 september 2013 om 13:09

PSV is ook niet veel sterker dan vorig seizoen. ze spelen alleen leuker voetbal. Maar vorig jaar hadden ze meer ervaring en ook spelers die verder in hun ontwikkeling waren dan nu.
bijv een v. Bommel, Strootman, Mertens, Lens.

19 september 2013 om 15:13

Het verschil tussen psv afgelopen seizoen en dit seizoen is na mijn idee kleiner dan tussen die van ajax ...
Dat is wat ik wou zeggen.
Ook is ajax nog een beetje zoekende omdat Erisen en Alderweirld op het laatste moment zijn weg gegaan, terwijl psv toch al enkele maanden heeft kunnen samen spelen.

Ik ach dit psv eerder in staat om ajax dit jaar te verslaan dan afgelopen seizoen.

Dat iemand hier werkelijk naar kijkt, dit lijken net 2 junkies die opstaan na 4 dagen aan de crack te hebben gezeten.

Mee eens tijd voor Cillesen !
En ik denk ondanks het gemis van Wijnaldum PSV nog steeds de beste papieren heeft om de topper te winnen

Hugo heeft gelijk, Vermeer is gewoon een acrobaat!

Het doet me pijn om te zeggen maar ik verwacht op het moment ook dat PSV van Ajax wint. Ajax heeft deze zomer met het vertrek van Eriksen een flinke aderlating ondergaan terwijl PSV op het moment het team in vorm is en alleen maar sterker wordt. Het feit dat Wijnaldum niet meedoet zal geen verschil uitmaken. Die is toch niet zo bepalend voor PSV als Eriksen voor Ajax was.

Ik kijk angstig uit naar zondag, ik hoop op het beste maar verwacht het ergste.

19 september 2013 om 12:30

Het team in vorm? Op basis van wat? Die paar leuke wedstrijden in het begin van de competitie. Zowel Ajax als PSV zijn totaal niet in vorm maar Ajax kan in de toppers vaak net wat meer brengen en ik vermoed dat het zondag niet anders zal zijn.

19 september 2013 om 12:33

Die paar leuke wedstrijden in het begin van het seizoen zijn meer en beter dan wat Ajax tot nu toe heeft laten zien. Ook tegen AC Milan was het helemaal niet slecht wat ze lieten zien. Hieruit kun je dus inderdaad concluderen dat PSV het team in vorm is.

19 september 2013 om 12:39

Psv is juist helemaal niet in vorm. Wat een onzin. Beide teams zijn niet in vorm.

19 september 2013 om 12:41

De laatste drie wedstrijden spelen ze gelijk, oa tegen cambuur thuis. En dan spreek jij van een team in vorm?
Psv heeft de eerste 3 wedstrijden zeer leuk voetbal laten zien, iets dat ajax nog niet gelukt is. Anderzijds zijn beide clubs zeer bedroevend aan het spelen de laatste weken.

Ik gok op een overwinning voor psv, vooral vanwege het thuis voordeel.

19 september 2013 om 12:41

@ Bayern4life

Ik zou eigenlijk niet eens moeten reageren op zo'n gloryhunter als jou, maar goed.

'die paar leuke wedstrijden in het begin van het seizoen zijn meer en beter dan wat Ajax tot nu toe heeft laten zien. Ook tegen AC Milan was het helemaal niet slecht wat ze lieten zien'

Eerst zeg je dat ze in vorm zijn, en nu geef je toe dat alleen de begin wedstrijden leuk waren? En wat ze tegen Milan lieten zien was helemaal niet slecht, maar wat Ajax gister liet zien tegen Barca wel?

Grapjas

Edit: lees net dat het je ook nog pijn deed om te zeggen, poeh poeh, waarom dat als ik vragen mag? Je bent toch Bayern zit toch in jouw bloed!

19 september 2013 om 12:48

Bayern zit in mijn bloed ja. In de Nederlandse competitie ben ik echter voor Ajax. In de Spaanse voor Barca en in de Engelse voor United. Mag het?

19 september 2013 om 13:08

@ Bayern4life

Trek het je niet aan, als je een andere mening hebt als het gros, dan is gloryhunter nog een milde vorm van schelden.
Ik zou zeggen laat gaan en geniet van de clubs waar jouw sympathie ligt.

Maar kom op hé United, dat meen je niet, Überhaupt een Engelse club

19 september 2013 om 13:30

@bayern4life

Hoe kun jij nou zeggen dat je in Nederland voor Ajax bent? Zeker met je zeer eenzijdige, niet aflatende kritiek op alles wat Ajax doet?

19 september 2013 om 13:34

@bayern4life

Wat een vreemde kijk op voetbal heb je toch. Ik blijf mijzelf elke keer verbazen over jouw visie op het spelletje.

Allereerst heeft Psv misschien 3 wedstrijden echt leuk gespeeld in het begin. De afgelopen wedstrijden tegen Go Ahead, Heracles, Cambuur en Twente waar echt verre van geweldig of frivool. Ajax speelde gisteren een stuk 'frivoler' dan Psv de afgelopen wedstrijden, moet je nagaan.

Ook stap je wel erg makkelijk over het feit dat Ajax zonder De Jong en Eriksen speelt, waar De Jong er tegen Psv waarschijnlijk weer voor het eerst echt bij is.

19 september 2013 om 13:52

@ Klopper1900

Of bayern4life wel of geen vreemde kijk op het voetbal heeft dat weet ik niet maar of de jouwe nu echt geweldig is, weet ik ook niet, getuige deze zin.
"de afgelopen wedstrijden tegen Go Ahead, Heracles, Cambuur en Twente waar echt verre van geweldig"

Tegen Go Ahead, Heracles en Cambuur, kan ik niet beoordelen, want die heb ik niet gezien, maar tegen Twente speelde PSV gewoon een goede wedstrijd. Dat het niet goed genoeg was alla, maar verre van geweldig, vind ik persoonlijk behoorlijk ver van de waarheid af staan.

19 september 2013 om 15:03

@bayern4life: Bayern zit in mijn bloed ja. In de Nederlandse competitie ben ik echter voor Ajax. In de Spaanse voor Barca en in de Engelse voor United. Mag het?

Kortom: Successupporter, dus je bent toevallig 'fan' van de 4 kampioenen? wat een grap, je hoort maar fan te zijn van 1 club, in jouw geval Bayern München.
Het kan zijn dat je graag naar bepaalde andere clubs kijkt, maar fan dat gaat vind ik te ver.

19 september 2013 om 15:03

@bayern

Doe niet zo triest jongen met je persoonlijke berichtjes. Reageer gewoon of niet.

19 september 2013 om 15:07

@wandering

Als je goed leest staat er "...verre van geweldig en frivool." Psv speelde niet slecht, maar ook absoluut niet geweldig. Twente was de betere...over de hele wedstrijd gezien...en op zich was het ook geen geweldige wedstrijd om naar te kijken, ondanks de 2-2 een waar spektakel doet vermoeden.

Maar goed, je mag natuurlijk vinden wat je wil. Echter doet Bayern net alsof Psv duidelijk beter in vorm is, dan Ajax en dat vind ik wel weer meevallen.

19 september 2013 om 15:09

@niekhengelo

Goed opgemerkt, dat was mij niet eens opgevallen. Echter mag Bayern4life natuurlijk 'fan' zijn van wie hij wil.

19 september 2013 om 16:00

@ Klopper1900

Dat Twente beter was klopt helemaal, doet mij ook veel plezier om dat te constateren, maar ik vond het bij er PSV voetballend behoorlijk goed uitzien, over Ajax kan ik niet echt een oordeel vellen, daar zie ik gewoon te weinig van, maar als ik oordeel op de 2 wedstrijden en de samenvattingen die ik gezien heb, kan ik mij voorstellen dat er bij sommige wat scepsis bestaat over de vorm waarin Ajax verkeert

19 september 2013 om 13:12

@ Bayern4life. PSV is ook niet zo erg in vorm heeft voorbereiding leuk en aantrekkelijk voetbal gespeeld, maar nu toch ook al 3x gelijk gespeeld met een relatief eenvoudig programma.
En wijnaldum is voor dit PSV best bepalend en ook nog eens de man met de band en ervaring.
en scoort volgens mij ook regelmatig.

19 september 2013 om 13:29

Tja ik kan er niks over zeggen. Ajax begint zo kak maar PSV heeft nog niet een hele goeie indruk achter gelaten tegen de betere clubs. Ajax-PSV is toch een wedstrijd op zich. Ik vind het ook per jaar meer de klassieker worden dan Ajax-Feyenoord.

19 september 2013 om 15:02

Dat is het eigenlijk al meer dan 30 jaar.

Ajax-Feyenoord wordt een klassieker genoemd uit nostalgie, niet op grond van sportieve prestaties.

tjaaa, geen van beide ploegen doet het echt goed dus veel verschil is er niet, het thuisvoordeel zal wel de doorslag geven, een gelijkspel of kleine overwinning voor Psv.
Maar sterk is het allemaal niet, aan beide kanten lopen een hoop spelers te falen, jammer en vermoedelijk zegt winst of verlies ook niets want het seizoen is nog lang en beide ploegen zullen nog punten verspelen.

Ik ben groot fan van Wijnaldum, maar zie misschien wel een grote rol weg gelegd voor Maher op de 10 positie als Cocu hem daar gebruikt.

Verder hoop ik dat Vanavond het duel snel beslist zou zijn in de 1e helft zodat je ietsje gas terug kan doen voor het duel met ajax.

Duel kan echt 2 kanten op gaan ben benieuwd.

19 september 2013 om 12:44

Daar dacht ik ook al aan, Maher op 10 zou erg gaaf zijn....

En nu ik er wat meer over nadenk, eventueel komt Toivonen er in evenals Zanka dus dat lijkt me niet in het voordeel van Psv.........., ik ben er bang voor dat Ajax hier punten kan gaan pakken, wel weer geluk voor PSV dat Ajax een verschrikkelijke vorm heeft.

Gelukkig snapt Hugo niks van voetbal

Psv is ook niet in vorm spelen drie keer gelijk. Maar ik verwacht dat psv het spel wil gaan maken en dan komt er gegarandeerd ruimte. Serero viel gister zeer goed in. Gewoon gedoseerd aanvallen dan moet je deze wedstrijd kunnen winnen als ajax zijnde.

Hoelang is Mulenga nog geblesseerd? De Ridder - Schepers of De Ridder - Mulenga. Veel kwaliteitsverschil dus ik hoop echt, met alle respect dat Mulenga nog eventjes geblesseerd is.

Verwacht dat Feijenoord wel gaat winnen, vooral omdat we thuis spelen, 2-1.

Het vervelende is dat geen van beide ploegen goed kan worden ingeschat qua sterkte, beide kunnen ruim winnen en verliezen.....

19 september 2013 om 13:06

Weer zo'n herseloos figuur op voetbalzone. Jij spoort echt niet.

Inderdaad...als we iemand niet serieus moeten nemen, dan is het deze hopeloze lapsswans met z'n tapijtbaard!
Denk dat ajax het goede sel uitde eerste helft tegen psv wel 90 minuten kan volhouden. Psv niet in goede doen, dat worden 3 punten voor ajax.

Hugo Borst kun je absoluut niet serieus nemen.

Die heeft zijn sportjournalistieke verleden allang verkocht voor geld, net zoals die stompzinnige betweters bij Voetbal International.

Die handige tip is ook weinig nuttig aangezien treinen vanuit Rotterdam/den Haag eveneens via Best rijden.

19 september 2013 om 18:40

Precies. de enige tip is gewoon schijt hebben en massaal op eigen vervoer gewoon gaan :P

Wat even stompzinnige jankers hier op VZ elke keer maar janken over Vermeer. Straks weer allen in de polonaise wanneer aan het eind van de rit de schaal omhoog wordt gehouden. Het gejank over het keepers gebeuren is onder controle bij de leiding van Ajax die hen dagelijks zien.

Haha zegt iemand die bijna gelijk spelet tegen zwolle ben niet bang voor ajax kans dat PSV wint is evengroot.

We zullen het zien.

Als maher speelt op de plaats van wijnaldum en schaars en hiljemarck speelt dan winnen we als toivonen speelt kunnen we witte handdoekjes zwaaien

Vermeer is een drama keeper voor Ajax en al helemaal voor Oranje. Ik moet toegeven dat hij over een paar uitstekende reflexen beschikt maar hij kan niet meevoetballen en niet uitkomen. Hij is vaak de schuldige bij een tegentreffer

Maar goed dat Hugo borst er geen verstand van heeft, als ajax speelt zoals in de eerste helft gister wordt het een eenvoudig middagje voor hun..

19 september 2013 om 14:32

Ik ben bang dat PSV een wat hoger tempo zal spelen dan Barça de eerste helft tegen Ajax

Dat Wijnaldum niet kan spelen kan PSV makkelijk opvatten, op het middeveld heeft PSV genoeg opties. Je kunt Park terugzetten op de positie waar hij bij Manchester United heeft gespeeld, dus speelt Park rechts midden. Verder is Rekik ook gebleseerd, waar ik koos voor Hendrix i.v.b. met de ontwikkeling en wedstrijdervaring van hem. Vermeer komt inderdaad te ver voor zich uit, waardoor de buitenspelers van PSV veel voorzetten moeten geven vanaf de zijkant, verder moeten ze proberen om de kansen meer af te maken.

Zoet
Arias
Bruma
Hendrix
Willems
Park
Schaars
Maher
Bakalli
Matavz
Depay

Vermeer is een goede keeper. Voor RODA JC, FC Utrecht etc.

Hugo is een Ajax hater. Gewoon een wens dat amsterdam niet wint,maar zelfs zonder Eriksen en Alderweireld is Ajax een betere ploeg dan Psv!! 1-3 ajax wint....

Als Ajax dezefde speelstijl als tegen Barca speelt, dan heeft Ajax kans om overwinning. Alleen moet de verdedigingsduo Moisander en Denswil. vd Hoorn als wissel vraagt om tegendoelpunten.

Beide zijn wisselvallig, valt geen zinnig woord over te zeggen. Hoe dan ook, puntverlies voor Ajax is zo vroeg in het seizoen geen ramp. Nog meer dan genoeg wedstrijden om weer in te lopen, plus dat je in de 2e helft wanneer je op stoom bent thuis tegen psv moet spelen. Daarom ben ik toch wel blij dat Ajax nu in het begin tegen psv moet spelen.

Gisteren heb ik in ieder geval genoeg lichtpuntjes gezien voor een goed vervolg in de competitie waar het niveau een stuk lager ligt. Ik gok op een gelijkspel en hoop uiteraard op een winstpartij voor Ajax.

Wat Vermeer betreft, die moet gewoon lekker tot het einde van het seizoen in het doel staan. Mede door Vermeer zijn we de afgelopen 3 seizoenen kampioen geworden. Het zou echt idioot zijn als je een pikkie zonder ervaring achter zo'n jonge verdediging neerzet.

Geen medelijden met Kenneth maar hij mag van mij een tijdje op de bank plaatsnemen. Laat Jasper maar eens een paar wedstrijden staan. Zou zomaar de vaste keeper kunnen worden hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ze allebei niet overtuigend zijn. Toch eens proberen met Jasper

Hugo hoopt dat psv wint, dat is iets anders dan denken.
Het is niet onmogelijk dat ze winnen. Maar Ajax uit vorm en psv mist spelers, dus zeg het maar.......

Haha Hugo snapt er weer is nix van heeft gister kennelijk ook de wedstrijd van Ajax niet gezien foutloze Vermeer paar prachtige reddingen.

Maar PSV is natuurlijk een goed team waar Ajax Zeker van kan verliezen maar niet als hun aanvoerder niet speelt.
Toivonen pakt rood in die wedstrijd gok ik zo.

Ik zie Ajax wel winnen. De laatste jaren zijn wij toch vaak succesvol geweest tegen PSV

Altijd al wel gezegd dat Hugo Borst geen verstand heeft van voetbal, als Ajax zondag zo speelt als de eerste helft tegen Barcelona dan mag PSV z,n borst nat maken, dan gaan ze er dik aan.
Ajax wint van PSV

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren