Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hij wil graag cashen en heeft ook toestemming om PSV te verlaten’

Laatste update:

Van de 'klassieke' top drie in het Nederlandse voetbal is PSV vandaag de laatste club die de eerste training van het nieuwe seizoen afwerkt. De regerend landskampioen kan in de komende voetbaljaargang niet over de verkochte Memphis Depay beschikken en Arno Vermeulen verwacht dat er nog twee ‘vacatures’ bijkomen. De chef voetbal van NOS Sport geeft aan dat het vertrek van Georginio Wijnaldum uit Eindhoven voor de hand ligt.

/

“Hij wil graag cashen en heeft ook toestemming om de club te verlaten. Merkwaardig eigenlijk dat de clubs uit de topcompetities niet voor hem in de rij staan. Maar dat hij weggaat, staat toch wel buiten kijf”, zo stelt Vermeulen. Wijnaldum wordt met Newcastle United, Sunderland, Olympique Marseille en Zenit Sint-Petersburg in verband gebracht. Laatstgenoemde club bracht een bod van tien miljoen euro uit, maar dat voorstel werd afgewezen door PSV.

Vermeulen denkt dat PSV ook formele biedingen op Jetro Willems kan verwachten. “In het huidige voetbal moet een vleugelverdediger ook aanvallen en hij kan dingen die voor een linksback heel bijzonder zijn. Dat zal men in Europa ook hebben gezien. Maar goed, of hij weggaat is niet zeker.”

Denk jij dat Georginio Wijnaldum deze zomer bij PSV vertrekt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind het een ok speler meer niet, leuk tegen de middenmoot maar in de wedstrijden tegen de top 5 was die nergens en met oranje vraag ik me ook telkens af waarom die is geselecteerd.

29 juni 2015 om 10:15

Dan heb je geen Wk gekeken neem ik aan?

29 juni 2015 om 10:41

Alles, en daarin was hij telkens een van de mindere spelers. Ik snap echt die hype niet.

29 juni 2015 om 10:47

Goed wk is ook wat overdreven he? Hij heeft eigenlijk alleen tegen Brazilie goed gespeeld de rest vd wedstrijden was hij middelmatig of slecht. Vooral de eerste wedstrijden was het steeds stuivertje wisselen met de guzman.
@ slaaf ja maar was ook transfervrij he en speelt ook linksback die zijn iets schaarser dan aanvallende middenvelders.
Vind Wijnaldum een goede speler voor psv maar moet nog zien of hij het gaat redden in een premier league of bundesliga....

29 juni 2015 om 10:57

Hij was zo ongeveer de slechtste bij oranje!

29 juni 2015 om 12:04

Gini heeft tijdens het wk een onopvallende rol gespeeld, wat tevens ook zijn taak was in het elftal. Hij speelde imo wel goed en constant, maar onopvallend.

29 juni 2015 om 12:22

Was hij niet tweede viool achter de guzman? Ik herinner me verder niks van hem behalve zijn goal tegen brazil. Geen indruk gemaakt dus.

29 juni 2015 om 12:47

Waar heb jij in hemelsnaam naar gekeken vraag ik me af??
Ben je zo verschrikkelijk slecht en/of voetbal is totaal niet jou ding waarom reageer je dan in godsnaam op een voetbal site?
Het is online dus je hoeft niet te doen alsof toch..

29 juni 2015 om 13:05

Gini is meer een stille motor, knapt zoveel werk op en blijft altijd gaan. Daarnaast een prima leider, aanjager en sympathieke gast. Hij is geen speler die na een solo tussen 10 man de bal in de kruising schiet. Maar dat jij m niet ziet omdat hij geen opvallende rol heeft wil niet zeggen dat hij geen belangrijke taken uitvoert. Om het zo te zeggen, met 11 messi's in een team win je ook geen wedstrijd.

29 juni 2015 om 13:51

Zoals ik al zei totaal geen verstand van voetbal.

Sinds wanneer is Gini een stille kracht?
Juist een technische speler met veel drang naar voren.

We hebben het hier over zijn inbreng tijdens het Wk en dat was bagger.
We hebben het hier niet over wat voor speler het is.

29 juni 2015 om 14:35

Niet opgevallen dat hij op het wk een andere rol had dan bij PSV?

29 juni 2015 om 15:01

@wehave, In het Nederlandse elftal tijdens wk heeft Gini een onopvallende rol. Normaal speelt hij bij PSV een aanvallende rol, tijdens het WK een behoudender rol. Deze rol vervulde hij goed, onopvallend, maar prima gedaan. Daarnaast ook een doelpunt gemaakt tegen Brazilie.

29 juni 2015 om 19:42

Als zijn rol onzichtbare man spelen was dan heeft het idd zeer goed gedaan.

Hij kan helemaal niet in een behoudender rol spelen want dat kan hij niet.
Dat hebben we toch gezien??

29 juni 2015 om 10:17

Mee eens Fron! Ik snap ook niet zo goed waarom hij zo gehypt wordt. Begrijp me niet verkeerd, het is een goede speler, absoluut. Toch vind ik het te ver gaan om te zeggen dat het merkwaardig is dat internationale topclubs niet voor hem in de rij staan.

29 juni 2015 om 10:22

Gini is toch zeker wel beter dan urby Emanuelson? Daar stonden genoeg leuke Europese clubs voor in de rij destijds. Dus waarom niet voor gini?

29 juni 2015 om 10:27

Nou, hij speelt altijd goed. Ik heb weinig wedstrijden waarin hij slecht speelde. Daarbij was hij ook een goede aanvoerder dit seizoen. Hij hield de groep bij elkaar en dat vind ik knap, aangezien er best wat ego'tjes lopen bij psv. Als je wijnaldum vergelijkt met clasie, dan zie je ook dat wijnaldum veel constanter is.

29 juni 2015 om 10:32

Inderdaad, prima aanvoerder en niet voor niks uitgeroepen tot beste speler van de eredivisie...

29 juni 2015 om 10:34

Laat me raden, Fron010 en Utje zijn Feyenoord supporters haha.

Daarnaast hyped niemand Wijnaldum, het is gewoon een stabiele middenvelder die constant presteert en die het eredivisie niveau ontgroeid is.

29 juni 2015 om 10:38

Nou wat ontgroeid, een Clasie die tot de grond wordt afgebrand door sommigen had wijnaldum telkens in zijn zak, het is gewoon een overhyped ventje. Leuk tegen de mindere ploegen maar tegen de sterkere was die nergens. En nee daarmee zeg ik niet dat Clasie Xavi de 2e is, en bij united makkelijk mee zou kunnen draaien.

29 juni 2015 om 10:40

Urby emanuelson sleepte ajax erdoorheen een tijdje hoor.. was in zijn laatste seizoen echt belangerijk met een neusje voor de goal (vrije trap)

29 juni 2015 om 10:40

Oke, denk maar dat Clasie beter is dan Wijnaldum. De rest van het land weet beter.

29 juni 2015 om 10:40

Wijnaldum is gewoon nuttig.. Niet meer niet minder

29 juni 2015 om 10:42

Nou waar was die dan tegen Feyenoord?

29 juni 2015 om 10:46

Wijnaldum scoort toch echt wel wat meer dan emanuelson en prima aanvoerder

29 juni 2015 om 10:49

Waar was Clasie tegen Go Ahead thuis? Ik kan nog wel een hele lijst opsommen

29 juni 2015 om 10:50

Dus je bent alleen maar goed als je een individuele wedstrijd goed speelt tegen de nummer 4 van Nederland?

Volgens mij heeft Wijnaldum lang en breed bewezen een uitstekende stabiele speler te zijn de afgelopen pakweg 2 jaar.

Dat jij dat niet wil zien zal wel komen door het feit dat ie jou club heeft verlaten om ergens anders wel kampioen te worden.

Daarnaast zeg ik nergens dat Clasie een slechte speler is, leuke voetballer en ook klaar voor een stapje hoger, maar niet zo goed als Wijnaldum.

29 juni 2015 om 10:51

@ Fron10

Het verschil tussen Wijnaldum en Clasie is heel simpel. Wijnaldum heeft 34 wedstrijden goed gespeeld over het gehele seizoen. Is aanvoerder van de kampioensploeg en zakte nooit door de ondergrens.

Clasie heeft tegen Ajax en PSV leuk gespeeld, maar de 5 wedstrijden die volgde op de topwedstrijden zakte geheel Feyenoord, inclusief Jordy Clasie, volledig door de mand heen. Het Feyenoord van afgelopen seizoen behoorde tot de top 5 van slechtst presterende selecties van de afgelopen 25 jaar. Met een bedroevend laag aantal punten, een bedroevend laag aantal goal gescoord en gigantisch veel kansen tegen gekregen.

Als je klaar wilt zijn voor de volgende stap, dan moet je structureel en stabiel zijn. Wijnaldum was voor het tweede jaar op rij gewoon stabiel. Terwijl Clasie nog steeds verre van stabiel is en sporadisch een 8 scoort, maar ook regelmatig een 5.

Wijnaldum is gewoon een stap verder in zijn ontwikkeling dan Clasie. Als je het mij vraagt zijn en worden beiden spelers geen top 25 club materiaal. Maar via clubs als Everton/southampton zie ik ze wel allebei doorgroeien naar een stabiel subtop niveau.

29 juni 2015 om 11:03

Tja je kan ook concluderen dat er een kwaliteitsverschil is. Met wie moet Clasie samenspelen en met wie moet Wijnaldum samenspelen. In de subtop Europa heb je genoeg box to box spelers maar er zijn niet veel spelers zoals clasie. Alleen jammer dat hij niet 10 cm langer was dan had hij ook de body voor een vcm.

29 juni 2015 om 11:09

Volgens mij stond clasie toch hoger in de ranking dan Wijnaldum bij het Gilette klassement, dus deze opmerking gaat niet helemaal op
Voorts draaide heel PSV stabiel dat us ook wat lekkerder en makkelijker voetballen! En een derde argument us dat tijdens de onderlinge wedstrijden het Feyenoord middenveld de baas was en niet dat van PSV
Jij redeneert vast naar goals en assists en dan is Wijnaldum inderdaad beter

29 juni 2015 om 11:15

Jaa waarom haal je het AD klassement er dan niet bij Waar wijnaldum gewoon de beste was ?

29 juni 2015 om 11:23

@ Santiago76

Het Gilette klassement is leuk maar dat is voornamelijk verdient in de eerste seizoenshelft waar in Feyenoord goed speelde. De tweede seizoenshelft gebeurde als volgt:

Heereveen thuis, 2-2
Heereveen uit, 1-0 verloren
Zwolle uit, 3-0 verloren
Vitesse thuis, 1-4 verloren
Groningen uit, 1-1 gelijk
GAE thuis, 0-1 verloren
Willem 2 uit, 2-2 gelijk

In de laatste 7 wedstrijden heeft Feyenoord geen enkele wedstrijd gewonnen. Verder werd er gelijk gespeeld tegen Utrecht, verloren van Heracles, verloren van Heereveen, En dat allemaal in de tweede seizoenshelft. Ja er werd goed gespeeld tegen Psv, ja er word goed gespeeld tegen Ajax. Maar wanneer je in 10 wedstrijden als bovenenoemd punten laat liggen als team zijnde. Dan is iedereen, inclusief Jordy Clasie, daar debet aan.

Tel daarbij op dat de statistieken voor Feyenoord als team ook totaal niet mee werken. Een bizar laag aantal aan punten, een bizar laag aantal aan doelpunten voor, bizar veel kansen tegen gekregen.

PSV is met 29 punten hoger ge-eindigd, 36 doelpunten meer voor, 8 doelpunten minder tegen. PSv draaide stabiel omdat hun spelers stabiel waren. Feyenoord was instabiel omdat hun spelers instabiel waren. Wijnaldum draaide niet goed omdat zijn medespelers goed draaiden. PSV draaide goed omdat onder andere Wijnaldum goed draaide.

29 juni 2015 om 11:24

Hoezo haal je alleen de wedstrijd tegen Feyenoord erbij? Ja, Wijnaldum was zeer matig in die wedstrijd. Maar heb je wel de overige wedstrijden bekeken of niet? Wijnaldum heeft het afgelopen seizoen constant gepresteerd. Daarnaast zijn clubs altijd meer geïnteresseerd in de aanvallende spelers.

29 juni 2015 om 11:44

Ik vind clasie idd beter dan wijnaldum. Clasie draagt en stuurt feyenoord, gini heb het geluk dat hij in een sterker elftal speelt maar zet wijnaldum in een minder elftal en hij presteert ok niks meer

29 juni 2015 om 12:11

Ik heb niet veel wedstrijden van feyenoord en psv live gezien, maar als ik kijk naar hoe ze voor het Nederlands elftal spelen dan zie ik toch echt dat Clasie constant goed presteert en Wijnaldum bijna niks meer inbrengt na het WK terwijl ik ook andersom had verwacht gebaseerd op hun prestaties in de Eredivisie.

29 juni 2015 om 12:54

Waar staat internationale topclubs dan? Er staat clubs uit internationale topcompetities, een subtopper in Engeland lijkt me prima voor Wijnaldum

Tja, al die Europese topclubs bekijken ook de interlands waarin hij toch behoorlijk onzichtbaar is gebleken...

29 juni 2015 om 10:40

PSV heeft vorig jaar een bod van 15 miljoen afgewezen en dit jaar een bod van 10 miljoen. Geloof nou maar dat er clubs zijn die Wijnaldum graag willen inlijven.

29 juni 2015 om 10:44

Ja de middenmoot, geen ene topclub wilt hem aangezien er zat van hem op de bank daar zitten.

29 juni 2015 om 10:54

@ Panerai

Interesse zal er wel zijn, de vraag die gesteld moet worden is of de clubs hoog genoeg aangeschreven staan voor Wijnaldum. Het lijstje geïnteresseerden geeft aan dat voorlopig de (sub)top clubs niet geinteresseerd zijn in Wijnaldum. Dus wat verwacht Giorgino van een transfer? Gokt/denkt hij dat hij goed genoeg is voor bijvoorbeeld Tottenham? Als dat zo is, dan gaat hij moeite krijgen om een club te vinden denk ik.

Maar wanneer hij genoegen neemt met een nummer 6 a 7 club in Engeland, dan staat er wel een mooie transfer voor hem te wachten! Want daarvan zullen voldoende clubs interesse hebben voor hem

29 juni 2015 om 10:58

PSG is geen topclub wil je zeggen? Die club waar spelers als Cavani Ibrahimovic Da Silva Lavezzi en Luiz onder contract staan?

Verder is het toch niet relevant of hij op de bank komt te zitten het gaat toch om te intresse, als hij echt zo matig is hebben dat soort clubs helemaal geen interesse.

29 juni 2015 om 11:01

@bergkamp.

Zenit Sint-Petersburg is geloof ik de kampioen van Rusland en speelt jaarlijks championsleague wat ik zelfs een niveau hoger vindt dan Tottenham.

Clubs als Arsenal, en zelfs Liverpool zijn iets te hoog gegrepen maar ik denk dat hij best mee kan bij een Valencia, Zenith, of Everton of een subtopper in Duitsland of Engeland.

29 juni 2015 om 11:13

@ Panerai

Het lijkt alsof je jezelf aangevallen voelt, ik probeer gewoon een voor mijzelf zo eerlijk mogelijk beoordeling te geven voor Wijnaldum. Zoals je hierboven ook kan lezen prefereer ik hem ook boven Jordy Clasie.

Zenith is de kampioen van Rusland maar schat ik op een eenzelfde niveau als een Everton. Zenith zou in Engeland geen top 5 club zijn gok ik. En dat is naar mijn idee het rijtje van clubs waar Wijnaldum zich inderdaad op zal moeten richten. Evertons, Zenith, Villareal, Schalke's van deze wereld. Prachtige clubs, mooie histories, goed salaris en in de mooiere competities.

En als Wijnaldum bij zo een club terecht kan komen, waar ik wel op reken. Dan heeft hij een mooie transfer te pakken. Maar ook een transfer wat naar mijn idee zijn plafond zal zijn. Ik zie hem niet doorgroeien naar een Arsenal/atletico/dortmund niveau.

29 juni 2015 om 11:23

Ik voel me niet aangevallen en ik ben het voor een groot deel met je eens echter ben ik het niet met je eens betreft het niveau van Zenith. Ja in Engeland zullen ze niet elk jaar in de top 4 staan maar een feit is dat ze niet in Engeland spelen.

Ze zijn een topclub in Rusland en spelen vrijwel elk jaar Champions league en betalen denk ik mer dan de subtop in Engeland. Op de competitie na vind ik dit dus een stap hoger dan een Everton Villa Real of een Schalke.

29 juni 2015 om 11:30

@ Panerai

Zenith zal inderdaad meer betalen, en voor PSV is het te hopen dat Zenith hun interesse door wilt zetten. Want van het rijtje genoemde clubs ben ik er van overtuigd dat Zenith het meeste aan transfergeld zal betalen. Zenith is voor PSV naar mijn idee de beste kans op de hoogste transfersom. Dus voor PSV hoop ik dat Zenith door wilt zetten.

Voor Wijnaldum hoop ik dat er inderdaad ook clubs als Everton/villareal etc komen. Die betalen misschien iets minder salaris dan Zenith. Maar qua competitie zou ik persoonlijk altijd naar een Spanje of Engeland willen. En ik denk dat meerdere voetballers die gedachtegang zullen hebben.

Uiteindelijk hoop ik op een mooie club voor Wijnaldum inclusief een mooi transferbedrag voor Psv. Het is goed als PSV en Ajax samen sterker worden en samen meer gaan presteren.

29 juni 2015 om 11:32

Wijnaldum heeft op het WK gewoon heel goed gespeeld in dienst van het elftal. Dat jij hem onzichtbaar noemt is juist een compliment voor zijn rol.

29 juni 2015 om 11:52

Ja passie B, je hebt gelijk. Wijnaldum was redelijk onzichtbaar op het wk.
Laat dat nou net de opdracht zijn die hij van van gaal heeft meegekregen. Hij moest ervoor zorgen dan wesley beter tot zijn recht kwam, en dat robben geen energie moest stoppen in het mee verdedigen.

Dus wil iedereen er aub over ophouden dat wijnaldum niet goed gepresteerd heeft op het wk.

30 juni 2015 om 08:07

Volgens mij heb ik het in mijn reactie helemaal niet gehad over het WK. Ik bedoel de meest recente interlands.

Wijnaldum zie ik niet vertrekken, tenzij hij naar Sunderland of Newcastle wil - maar ik heb zo'n gevoel dat hij die clubs zal afzeggen.. En Willems zie ik eigenlijk nog sneller vertrekken, wellicht ook naar Engeland? Koeman moet 'm eigenlijk oppikken. Prima volgende stap voor 'm!

29 juni 2015 om 10:30

Ach, Willems naar s'ton? You have to be kidding me! Niveautje of 2 hoger kan hij makkelijk aan.

29 juni 2015 om 10:44

haha 2 niveau's hoger dan Southampton? wel even je gekleurde bril af zetten. willems heeft een zeer goed seizoen gedraaid maar is alles behalve klaar voor de absolute top, mits die dat ooit gaat halen.

29 juni 2015 om 10:54

Willems is juist klaar voor de echte top. Daar kan hij als vleugelverdediger aanvallen en hoeft hij minder te verdedigen. Bij de subtop zal dat anders zijn en wordt hij kwetsbaar

29 juni 2015 om 11:37

Helemaal mee eens. Belachelijk hoe we in Nederland spelers uit de ED altijd bij voorbaat al afschrijven, liefst van elkaars clubs.

Suarez
Erisken
Mertens
Strootman
Vermaelen
Vertonghen
Vorm

Mochten we de VZ comments geloven dan waren al deze spelers waardeloze aankopen. Suarez staat overigens niet zonder reden boven aan het lijstje. Zijn kansen werden compleet afgefakkeld.

29 juni 2015 om 12:28

Ja Willems hoeft wellicht geen tussenstap te maken. Het eind van zijn potentie is nog niet in zicht dus waarom niet? Maar hij blijft als het goed is nog. Gemakzucht wordt dan een valkuil. Komend seizoen wordt cruciaal voor hem.

29 juni 2015 om 13:34

Het gaat er niet om waar Willems het niveau aankan, het gaat erom waar er vraag naar is. Een absolute topclub gaat Willems niet halen - dan kunnen we wel de loftrompet gaan steken over hoe goed hij wel niet is en wat hij verdient - dat neemt niet weg dat Barca / Arsenal / Man United / Real / PSG / Bayern realistisch gezien Willems gewoon niet gaat halen. Punt.

PS; kijk naar mijn andere posts, ik ben Psv'er en ben zelf enorm van fan Willems, en ik denk met mijn volle verstand na als ik zeg dat Southampton een prima zo niet de perfecte springplank kan zijn naar de top. PSV is nu eenmaal niet meer de ideale springplank die het ooit geweest is, al kan Depay hier wel weer voor gaan zorgen. Maar deze jongen was ook nooit naar Manchester gekomen als LVG er niet was. We moeten realistisch zijn, subtop clubs in Engeland zijn goede springplank clubs, en betalen vaak het geld wat we willen zien, dus waarom niet?

Hoger aangeschreven clubs dan hier staan zullen zich denk ik niet melden. Daarnaast vraagt PSV veel geld en bestaan er nog de nodige twijfels bij clubs of hij een hoger niveau wel aankan.

29 juni 2015 om 10:22

Als psv veel minder geld gaat vragen dan gaat iedereen roepen waarom lukt het bij clubs als Porto wel en de ED clubs niet ..
Waarom nu weer een artikel over wat Arno vermeulen denkt ? alsof hij alle ins en outs weet ? Gini en Jetro zijn beide op Curacao nu genieten van hun vakantie ..
wat Arno hier zegt konden we allemaal we zeggen omdat Jetro en Gini toch bij de beste spelers van dit seizoen behoors waauw makkelijk scoren.
Ik denk trouwens dat Jetro bij Psv blijft.

29 juni 2015 om 10:47

Ik vind Wijnaldum middelmaat, maar die Willems is een mooie voetballer.

Wijnaldum is een verbetering voor elk team, ik vond hem afgelopen seizoen zelfs constanter dan memphis, ik hoop dat ie naar liverpool of manu gaat maar die eerste staat niet bekend om hun slimme aankopen

29 juni 2015 om 10:33

iedereen van psv was constanter dan memphis.
Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat depay niet goed is, maar het is een momenten speler. Niks mis mee

29 juni 2015 om 10:40

Ja want liverpool heeft op dit moment echt wijnaldum nodig... kijk het middenveld eens

Hij wil graag cashen? Waar haalt die Arno dat nou weer vandaan? Als Wijnaldum echt wou cashen, was die vorig seizoen wel weggegaan..

29 juni 2015 om 10:26

Inderdaad. Het klinkt nu een beetje alsof Wijnaldum een geldwolf is. Maar hij heeft nu al negen seizoenen in de eredivisie gespeeld en wordt dit jaar al 25. Een echte geldwolf zou al veel eerder vertrokken zijn.

29 juni 2015 om 11:54

Speelde hij al op z'n 16e in de Eredivisie?

29 juni 2015 om 12:17

Kun je niet op Google en Wikipedia komen met je computer?

Van Wikipedia:
"op 8 april 2007 maakte hij zijn Eredivisiedebuut tegen FC Groningen. Hij was met 16 jaar en 148 dagen de jongste debutant ooit van Feyenoord."

Ja dus.

Als hij wilt cashen dan zal het wel een turkse club worden of zo. Anders wordt het toch een van boven genoemde clubs.

29 juni 2015 om 10:48

caschen kan hij ook in engeland bij een subtopper hoeft hij niet voor naar turkye maar het gevoel moet er zijn voor een club geen gevoel geen transfer

29 juni 2015 om 10:53

Bij de boven genoemde clubs , staan toch ook Engelse tussen.. Als hij een Turkse club kan krijgen , bestaat er ook nog de kans op CL of EL

Pfff wordt zo moe van die Vermeulen, ook bij studio sport, altijd probeert hij de wijsneus uit te hangen en gelijk te hebben.
Beetje open deuren intrappen over wijnaldum en Willems.

Arno Vermeulen, de meest nietszeggende journalist aller tijden strikes again. Werkelijk niets hiervan is nieuwswaardig. Of hij vertelt dingen die allang duidelijk zijn of hij gaat captain hindsight uithangen en vertellen dat hij het een en ander al had zien aankomen (zonder het ooit eerder gezegd te hebben). Kers op de taart was deze keer wel dat hij vertelt dat Willems aanvallende kwaliteiten heeft en dat het niet zeker is dat hij vertrekt............

Triest eigenlijk dat het in het Nederlandse voetbal bij de top-drie-clubs allemaal draait om zo goed te worden dat je een keer kan 'cashen' in een mooiere competitie bij clubs die soms tegen degradatie strijden...fucking bosman-arrest !!!

29 juni 2015 om 10:49

Weet je wel wat dat betekent?

29 juni 2015 om 11:18

Zoek maar op, ik ben geen knipper-plakker maar feit is dat Sinds het Bosman-arrest de spelers-salarissen alsmede transfersommen en hele commercie er om heen enorm gestegen is tot en met het exorbitante toe van de huidige jaren '10...

29 juni 2015 om 12:25

@Frans-Side:

Dat komt natuurlijk niet alleen door het Bosman-arrest. Er gaat sowieso steeds meer geld om in het voetbal. Er wordt (mede door de opkomst van betaal-tv) veel meer betaald voor de tv-rechten, er is een hoop Russisch en Arabisch geld in het topvoetbal gepompt, er wordt veel meer merchandise verkocht dan vroeger, etc. En als clubs meer geld hebben, dan gaan ze vanzelf meer betalen aan transfersommen en salarissen om de betere spelers binnen te kunnen hengelen...

Daarbij is het Bosman-arrest gewoon een heel rechtvaardig iets. Dat een speler na het einde van zijn contract niet transfervrij was klopte van geen kant.

29 juni 2015 om 11:09

Als PSV-supporter zou ik Wijnaldum liever gewoon zien blijven, maar objectief bekeken vind ik dat hij nu maar eens een volgende stap moet maken. Wijnaldum wordt dit jaar al 25 en speelt al bijna negen jaar in de eredivisie. Een voetballoopbaan is kort en hij zou gek zijn als hij nu geen volgende stap zou willen maken.

Wijnaldum zal misschien niet bij een club van het kaliber Manchester United/chelsea komen, maar ik zie hem ook echt niet vertrekken naar een degradatiekandidaat. Ik weet zeker dat er voor hem nog wel een mooie subtopper komt uit één van de grote competities. De transferperiode duurt nog ruim twee maanden, er kan nog veel gebeuren.

Tja, kan hij z'n oude maatje Fer achterna.
Wel in Engeland belanden met dito salaris maar wel elk jaar degraderen of er op z'n minst om spelen.

Wijnaldum is middelmaat, legt veel meters af,maar brengt niets extra, Willems wel zou ik zeggen,mooie techniek en trap.
Die zouden ze linkshalf moeten zetten, denk echter dat hij ook verkocht zal worden.
Je houdt het niet tegen.
Zou me niet verbazen als wijnaldum niet weg komt.

Wijnaldum kan een subtop wel aan denk ik (Tottenham) zoiets

""" Hij wil graag cashen"""
Toch de normaalste zaak ter wereld.
Elke voetballer die het tegen over gestelde beweerd is een leugenaar.
Zo snel mogelijk een hoop geld binnen harken want morgen kan een kwetsuur roet in het eten strooien.

Wijnaldum kost 20miljoen vind ik

Er is allang geanticipeerd op een mogelijke vertrek van Wijnaldum. Het lijkt me ook voor 99% zeker dat hij deze zomer vertrekt. Een club in de Europese subtop zou goed bij hem passen. Ik denk dat hij zowel in de Engelse als de Spaanse competitie uit de voeten kan (fysiek sterk en een goede techniek).
Sevilla, Everton, Southampton (vertrek Schneiderlin) of misschien Swansea (goed voetballende ploeg) zouden bij hem passen.

Als ik Van Gaal was zou ik hem halen. Hij is beter dan menigeen denkt. Dat heeft hij op het WK wel laten zien.

Ik ben benieuwd waar Gini terecht komt, maar ben bang dat hij een tweede De Guzman wordt. Zo een die leuk meevoetbalt in een goed team, maar nooit de kastanjes uit het vuur haalt.

Echt knap dat Vermeulen dit allemaal weet. Gelukkig is alles uit dit stuk al zowat een jaar bekend. Desalniettemin hoop ik dat er een mooie club voor Gini komt. Heeft zich altijd prima ingezet voor de club en dan moet je zo'n jongen ook gewoon een mooie transfer gunnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren