Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Drie Engelse grootmachten laten oog vallen op Ajax-doelman Diant Ramaj’

Laatste update:

Diant Ramaj kan komende zomer wellicht een fraaie transfer maken. De doelman van Ajax staat volgens Sport Bild-journalist Christian Falk in de belangstelling van drie Engelse topclubs: Manchester United, Arsenal en Chelsea. Hoe de Amsterdammers tegenover een mogelijke transfer van de keeper staan is onbekend.

Falk meldt zich woensdagmiddag op X met het nieuws over de 22-jarige Ramaj. De interesse komt echter niet volledig uit de lucht vallen. In een eerder stadium werd de sluitpost door Engelse media ook al aan Arsenal gelinkt.

De journalist noemt niet hoe concreet de interesse van de drie clubs is. Daarnaast is het ook maar de vraag of Ajax op korte termijn bereid is mee te werken aan een vertrek van Ramaj, daar hij bezig is aan een sterk seizoen.

De Duits jeugdinternational staat sinds de zomer van 2023 onder contract in de Johan Cruijff ArenA. Ajax nam hem voor een bedrag van vijf miljoen euro over van Eintracht Frankfurt.

Op dat moment had Ramaj pas twee officiële wedstrijden voor de Duitse subtopper gespeeld. Desondanks pakte de transfer alleraardigst uit, gezien het feit dat Ramaj inmiddels de eerste keus is onder de lat bij Ajax.

Aan het begin van het seizoen, in de tijd dat de inmiddels ontslagen Maurice Steijn nog aan het roer stond, genoot Jay Gorter de voorkeur tussen de palen. Eind oktober kreeg Ramaj voor het eerst een basisplek in de hoofdmacht van de Amsterdammers en deze raakte hij niet meer kwijt.

De in Stuttgart geboren doelman heeft bij Ajax een contract tot medio 2028. Volgens Transfermarkt vertegenwoordigt Ramaj een transferwaarde van vijf miljoen euro.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ajax blijft Ajax. Qua aanzien heeft het nog steeds een internationaal keurmerk van kwaliteit... Blijkbaar.

28 februari 2024 om 16:37

Dat zien ze bij Anthony en vd Beek etc ook. Daar genieten ze nog van. Denk dat als United serieus komt het een rol als 2e keus achter Onana wordt. Geen idee wie er nu zit en of die een beetje kan keepen

28 februari 2024 om 17:26

Van United geloof ik het niet. Die hebben afgelopen zomer Altay Bayindir gekocht van Fenerbahce als tweede keeper. Ze hebben nu wel andere prioriteiten.

Bij die andere clubs weet ik ook niet hoe het staat met hun reservekeepers, maar lijkt me zeer zeer sterk dat ze hem als eerste keeper willen

28 februari 2024 om 17:34

Precies Emz van United is sowieso onzin, bij de keepers ligt het probleem daar niet. En Bayindir is nu ook al een goede doelman, ik zeg niet dat hij Onana op termijn kan vervangen. Maar het zou me ergens niet verbazen.

28 februari 2024 om 17:47

United wordt momenteel met iedere speler en trainer in verband gebracht, maar die zitten niet op Ramaij te wachten. Onana en Bayandir gekocht en daar zijn ze gewoon tevreden over.

28 februari 2024 om 18:21

Mancunian precies, een tweede spits achter Honglund of iets. Vervanger voor Casimero en een verdediger lijkt me belangrijker.

28 februari 2024 om 16:38

Ja blijft raar dat zelfs de poep die nu op het veld staat op meer interesse mag rekenen dan de goed presterende spelers van de huidige top 3. Maar dit is er net een die van mij wél mag blijven.

28 februari 2024 om 16:44

Hoeveel geld heeft Ajax eigenlijk nog te besteden ? Kunnen ze deze zomer weer 100 miljoen investeren in de selectie ?

28 februari 2024 om 16:46

@Analist1995 - Ze zullen sowieso eerst schoon schip gaan maken. En er zullen denk ik eerder 3/4 échte versterkingen komen ipv 6/7 degelijke aankopen

28 februari 2024 om 16:47

Absoluut niet. Gaan ze ook echt niet doen. Eerst flink verkopen denk ik.

28 februari 2024 om 16:58

Nee lijkt me niet. Eerst verkopen en dan zien we wel weer. Van mij mag het volledig op de jeugd en een aantal leuke spelers die voor Ajax van waarde kunnen zijn met wat ervaring. Al vind ik dat altijd lastig. Als je een type Tadic kan vinden zeg ik direct doen maja van mij hoeft Ajax niet weer zoveel uit te geven voor een Bergwijn achtig figuur. Ik hoop in ieder geval dat ze wat creatiever worden nu er niet super veel geld meer is.

28 februari 2024 om 17:06

@eredivisieajax, eens. Ik hoop ook op dat oa Brobbey en Ramaj blijven. Daar kan je mee door.

Ergens snap ik de interesse ook wel, het is nog jonge keeper, en interessant profiel, voetballend behoorlijk goed en ook hele aardige lijnkeeper. Zo heel groot zal de markt niet zijn van deze leeftijd die deze stabiliteit en niveau halen.

Maar voor Ajax is dit veel te vroeg, deze jongen is er net, heeft net 24 potjes alle competities bij elkaar gespeeld, en ook pas 22 jaar. Zo'n jongen wil je eigenlijk nog minimaal 2 seizoenen houden.

Ik kan een lijstje maken met 22 namen !!! die wmb wel weg mogen. Dan denk ik aan:
- keepers: Rulli, Gorter
- verdediging: Baas, Milovanovic, Wijndal, Sanchez, Sosa, Avila, Gaaei, Medic, Martha
- middenveld: Unuvar, Fitz-Jim, Taylor, Misehouy, Tahirovic
- aanval: Akpom, Bergwijn, Mikautadze, Forbs, Conceicao, Rasmussen

Dan kan je door met:

Keepers: Ramaj, Pasveer, Setford
Verdediging; Gooijer, Rensch, Kaplan, Sutalo, Hato
Middenveld; Henderson, Mannsverk, Vos, Van den Boomen, Hlynsson
Aanval: Brobbey, Rijkhoff, Godts, Berghuis, Van Axel Dongen.

Dan moet er uiteraard nog wel wat gehaald worden;
- Basis: Rechtsbuiten, linksbuiten, linksback
- Reserve; linksback, aanvallende middenvelder.

28 februari 2024 om 17:23

Beste lijst van spelers die weg mogen, ik ben het ook wel met je lijstje eens. Rensch zie ik liever ook vertrekken. Concencao zou ik echter nog wel willen zien als (reserve)rechtsbuiten.
Optie voor linksbuiten: Jesper Karlsson (speelt nauwelijks in Italië en hoeft niet de hoofdprijs te kosten). Lijkt mij een verbetering t.o.v. Bergwijn.
Linksback: Mitchel Bakker (speelt ook nauwelijks, dus hoeft ook niet se hoofdprijs te kosten, hij heeft een verleden bij Ajax en ervaring op het hoogste niveau).
Rechtback: Brenet of Hateboer. Zijn beide transfervrij en beter dan Rensch, Gooijer en Gaaye.
Dan zou het nog mooi zijn om een ervaren centrale verdediger te halen, die leiding kan geven aan de verdediging en een mentor is voor Hato/Kaplan. De Vrij zou een mooie optie zijn, maar geen idee of hij haalbaar is.
Een goede coach is ook niet onbelangrijk.

Rec

28 februari 2024 om 17:28

Hoe kom je erbij dat er meer interesse is in de spelers van Ajax dan in de (goed presterende nog wel) spelers van de top 3? Zo ongeveer de hele selectie van Feyenoord staat er goed op en is er serieuze belangstelling voor allen.

Ajax blijft Ajax, vooral met de arrogantie...

28 februari 2024 om 17:32

Dat kunt U wel ongeveer afleiden uit de jaarcijfers van Ajax over boekjaar 2022-2023. Netto winst 39 miljoen en eigen vermogen gegroeid naar 236,6 miljoen. Van die 236,6 heeft Mislintat 110 verbrand aan transfersommen maar er kwam ook het een en ander binnen. Die netto winst van 39 miljoen kwam overigens met name uit de zomerse transfers van 2022. U kunt het zelf nalezen op ajax.nl door te zoeken naar jaarcijfers. Zoals U zeer waarschijnlijk weet moet een beursgenoteerd bedrijf de jaarcijfers bekendmaken.

28 februari 2024 om 18:34

Je snapt toch dat je van eigen vermogen niet kunt shoppen. Je kunt een jaarrekening lezen begrijpen is de volgende stap

28 februari 2024 om 18:51

Natuurlijk wil Ajax hem graag behouden. Maar Ramalj en ook Brobbey die zullen niet veel trek hebben in nog zo een jaar. Ik verwacht dat het heel lastig zal worden om deze - en ook Bergwijn en en Berghuis te behouden. Dan zal Ajax toch heel vroeg in de zomer met aansprekende versterkingen moeten komen.

28 februari 2024 om 18:56

Vele namen op jou Ajax vertreklijst hebben nog lange contracten en Hato heeft nog niets getekend.
vb. Gaaei koste 4,5 miljoen contract tot 2028.... welke club gaat dat voor hem betalen.
Ik denk dat Ajax een toptrainer nodig heeft.

28 februari 2024 om 19:08

Messibazoer, was het maar zo makkelijk. Ze hopen toch dat elke aankoop een échte versterking is? Er zullen geen spelers komen waar je dat van voorhand op weet.

28 februari 2024 om 22:39

Als lijnkeeper vind ik hem over het algemeen juist niet geweldig. Komt soms te laat in een hoek of helemaal niet. Voetballend natuurlijk wel goed.

Milovanovic kan gewoon nog in Jong spelen. Unuvar, Fitz-Jim, Taylor en Conceicao hebben ook meer dan genoeg potentie. Misehouy wil helaas niet verlengen.

28 februari 2024 om 16:45

Je moet echt jaren lang alleen maar veel te dure troep verkopen om van dat keurmerk af te komen. En eerlijk is eerlijk, dat overkomt geen enkele Nederlandse club.

28 februari 2024 om 16:47

Zou deze reactie passender vinden als er interesse zou zijn voor een speler die niet presteert. Ramaj is een van de twee uitblinkers.

28 februari 2024 om 16:51

Ja maar hij heeft net een handjevol wedstrijden gespeeld. En ook niet altijd overtuigend. Deze interesse komt erg vroeg.

28 februari 2024 om 16:59

Snap ik wel. Maar denk dan bijvoorbeeld ook aan spelers als Daramy, Wijndal, Bassey, Mikautadze, Akpom etc. Die in de meeste gevallen met weinig moeite voor de aankoopprijs weer kunnen vertrekken.

28 februari 2024 om 17:35

@benzema Ramaj is nu nog betaalbaar en dat wakkert de interesse aan. Volgens Transfermarkt is hij 5 miljoen waard maar ik neem aan dat Ajax een veelvoud zal vragen.

28 februari 2024 om 19:47

Van deze spelers zijn toch alleen Daramy en Bassey verkocht? Bij Mikautadze is een niet verplichte koopoptie in de huur opgenomen, maar voor dat bedrag heeft Metz nog nooit iemand gekocht. Bovendien staan die op degraderen op dit moment. Wijndal en Akpom?? Ik help het je hopen

28 februari 2024 om 18:06

Interesse is er wel, maar reken er niet op dat de prijzen van weleer worden betaald. Dat is er wel veranderd denk ik.

28 februari 2024 om 18:19

Ach, bij andere club is er ook genoeg interesse alleen lees je daar minder over.
Ajax is alleen verworden tot club waarbij goede spelers ook na 1 goed seizoen gaan vertrekken waarschijnlijk.
Dure spelers van buitenaf zitten nu eenmaal niet te wachten om te bouwen aan een elftal, die willen het liefst zo snel mogelijk scoren in hun portemonnee, die hebben niets met de club waar ze voor spelen.

28 februari 2024 om 20:00

Engelse clubs zoeken soms ook een 2e en 3e keeper he…

Die gaat, iedereen wil weg bij dit Ajax nu. Niemand wil meer komen. Ik zie het zo somber in.

28 februari 2024 om 16:36

Heerlijk dit soort uitspraken. Zijn nog zat spelers die naar Ajax gaan en willen komen. Dit doem denken is altijd wel vermakelijk haha

28 februari 2024 om 16:44

Doem denken of realistisch? Denk je dat Brobbey zin heeft in nog zo’n seizoen. Verwacht dat Brobbey, Bergwijn en ook Berghuis vetrekken. Dan blijft er toch heel weinig over..

28 februari 2024 om 16:47

Brobbey kan mooi naar Feyenoord ipv Gimenez, toch?

28 februari 2024 om 16:49

Kan je me uitleggen waarom jij dit "heerlijk" vindt?
Ik zou het zelf nl eerder irritant vinden.

28 februari 2024 om 17:00

@FCTLeon Ja als Feyenoord 80m kan betalen. Maar die komen meestal niet verder dan een tiende daarvan.

28 februari 2024 om 17:05

Kopen dan iedergeval kwaliteit spelers

28 februari 2024 om 17:30

@eredivisieajax, In je eerdere reactie dacht ik dat je gewoon een misplaatste reactie neerzette, maar ik zie dat je een heuse troll bent.

Wat ben jij de realiteit kwijt zeg..

28 februari 2024 om 16:41

Veel gaat natuurlijk ook afhangen wat ze qau Europees gaan halen. Denk niet dat veel goede spelers zin hebben in Conference.

28 februari 2024 om 17:44

De Conference League moet ook eerst nog veilig gesteld worden. Als Feyenoord de beker wint, en daar ga ik wel vanuit, worden Europese tickets doorgeschoven. Dan wordt plek 1 CL, 2 CL, 3 vCL, 4 EL 5 vEL, 6-9 nacompetitie voor vECL Althans zo heb ik het begrepen uit het KNVB reglement inzake Europese tickets die in 2023-2024 te verdienen zijn.

28 februari 2024 om 16:50

"niemend wil meer komen", oh ja want de subtoppers in Nederland hebben allemaal te weinig spelers... Er zijn genoeg buitenlandse spelers en Nederlandse spelers die juist dit Ajax als een kans zullen zien om in een mindere selectie een basisplek te krijgen en dan de club er bovenop helpen. Je zult vooral als Ajax beter moeten gaan scouten.

28 februari 2024 om 16:58

Ajax is nog steeds een internationaal aansprekende naam. En ook nationaal. Ajax komt er heus wel weer bovenop. Er zijn nog steeds genoeg spelers die graag naar Ajax willen.

De absolute talenten die kunnen kiezen tussen een team dat uitkomt in de Champions League en Ajax die zullen misschien wat twijfelen. Maar de talenten die daar net onder zitten willen heus nog wel.

Overigens is dit bericht afkomstig van Bild uit Duitsland dus zou het ook vooral met een korreltje zout nemen. Dingo’s meer iets voor de wandelgangen

Meteen doen, kan je daarna altijd weer terug naar het niveau van ajax en verlaat je het zinkende schip momenteel

Blijf alsjeblieft nog even 😂

Manchester United weet ook van geen ophouden hè haha

28 februari 2024 om 16:42

Ten Hag wil nog wat centjes aan Ajax geven als voorbereiding op zijn terugkeer.

Nou net een van de spelers die je wel wilt houden, samen met Brobbey. Ik weet niet hoe de financiën zijn bij ajax, maar ik zou hem niet verkopen, hooguit als je het geld heel hard nodig hebt. Je hebt Rulli nog natuurlijk, als is die echt wel minder en ouder bovendien.

28 februari 2024 om 17:05

Ik zou hem wel verkopen.

Begrijp me niet verkeerd hij doet het heel goed, maar als je nu je investering kan verviervoudigen (20mio) dan heb je weer wat Financiele ruimte.
Een vervanger kun je aantrekken in de vorm van een Olij of Vaessen als Rulli ook zou vertrekken.

Het liefste wil je hem houden, maar Ajax zit in een fase dat je weinig kunt. Zelfde geld met Brobbey als je daar nu veel voor kunt krijgen moet je dat doen.

Dit is echt een van de weinige spelers van de huidige selectie waarbij je, tenzij je een achterlijk hoog bedrag kunt vangen, voor een transfer moet gaan liggen. Kan een hele belangrijke pion zijn als je aan een nieuw Ajax wilt gaan bouwen.

Zou ik totaal niets van begrijpen. Doet het wel prima, waarbij ik hem tegen Bodo heel goed vond, maar maakt ook zat fouten en vergeleken met de keepers bij de Engelse topclubs zie ik Ramaj daar niet passen

28 februari 2024 om 16:37

Ik neem aan dat ze hem dan halen voor zijn potentie en hij niet direct basis gaat spelen daar. Zal verhuurd worden oid. Heb dan liever dat hij gewoon bij Ajax blijft.

28 februari 2024 om 16:51

Welke fouten (die doelpunten veroorzaken) maakt hij dan? De enige die ik me kan herinneren, is die penalty die hij veroorzaakte tegen Marseille, omdat hij een bal losliet. Verder vind ik hem echt bijzonder constant en als Steijn gewoon z’n rancune opzij had geschoven en zich niet als een kleuter die geen spikkels op z’n ijsje mocht had gedragen en hem vanaf het begin had opgesteld, hadden we nu nog om de derde plek gespeeld. Gorter maakte echt elke wedstrijd minimaal een blunder waar een goal uitkwam.

28 februari 2024 om 16:58

Ik vind, dat elke keer als hij een verdediger als Sutalo de bal passt terwijl er vol druk wordt gezet en een Sutalo dan de bal verspeelt waar een tegendoelpunt uit komt, dat meer op het conto staat van Ramaj dan de desbetreffende verdediger, en dan kom je al snel op een redelijk aantal fouten

28 februari 2024 om 20:30

Hahaha zo werkt dat niet. Hij past hem aan omdat dit de afspraken zijn zoals hij heeft aangegeven in een interview. Sutalo aangeeft ook altijd aangespeeld kan worden echter heeft die totaal geen vorm of is er wat anders met hem aan de hand. Maar zo kun je altijd wel fouten vinden lol

28 februari 2024 om 21:25

Tegen NEC in de korte hoek geklopt, tegen PSV uit in de korte hoek en zo heb je nog heel veel twijfelgevallen die hij misschien had kunnen hebben of fouten die niet worden afgestraft (thuis tegen Bodo spits in de voeten spelen, uit tegen Bodo langs de bal maaien waardoor spits voor een open goal staat). Dat hij bijna geen fouten maakt klopt echt niet.

28 februari 2024 om 16:52

Als je hem nu koopt als Engelse topclub is hij nog betaalbaar, als je hem verhuurt zal hij echt wel of winst opleveren of zich ontwikkelen tot eerste doelman.

Waarom zou Chelsea interesse hebben? Niet dat mij iets nog zal verbazen omtrent transfers bij Chelsea, maar ze hebben 3 prima keepers onder contract staan. De huidige nummer 1 en 2 keepers en Kepa die uitgeleend is.

Minimaal 25 miljoen vragen, anders gewoon lekker houden.

28 februari 2024 om 16:45

Waar baseer je dat op?

28 februari 2024 om 17:59

Omdat het 1 vd enige spelers is die presteert in dit matige ajax. Langdurig contract, jong, Ajax staat er echt financieel nog niet zo slecht voor dat ze alles maar moeten accepteren. Er moet zeker wat geld verdient worden, maar dat gebeurt wel met de miskopen en niet met deze jongen (nog niet). In het geval van ramaj is het graag of helemaal niet

28 februari 2024 om 16:53

25 miljoen voor een keeper van de nummer 5 van de eredivisie? Wist niet dat de eredivisie opeens van het niveau Premier League was...

28 februari 2024 om 19:23

Ik zeg ook niet dat hij 25 miljoen waard is. Hij heeft een langdurig contract dus en presteert nu goed dus Ajax kan hoog in de boom zitten.

“Het is niet bekend hoe de Amsterdammers er tegen aankijkt” goh, ik denk dat ze Ramaj willen behouden, behalve bij een absurd bod, maar het is maar een wilde gok..

Als er een mooie transfer uitkomt mag Ajax wel een bloemetje naar Mislintat sturen

28 februari 2024 om 16:42

Stuurt Ajax ook een bedorven bloemetje voor elke mislukte binnengekomen transfer?

Goed gezien Sven

Haha nee, zonder gekheid. De enige Mislintat aankoop die als vaste basisklant kan overleven zou ik niet verkopen.

Ramaj is samen met Brobbey en in mindere mate Berghuis & Hato de enige die onderaan de streep kan zeggen dat hij gewoon een goed seizoen heeft gedraaid. Proberen te behouden, maar denk dat hij onhoudbaar is.

28 februari 2024 om 16:42

Als Hato een gehaalde of oudere speler was geweest had niemand gezegd dat hij een goed seizoen gespeeld had. Vanwege zijn leeftijd en het feit dat hij uit de jeugd komt worden veel fouten geaccepteerd.
Ook een Berghuis brengt veel te weinig. Ja, hij is met een aantal assists en goals belangrijk geweest, maar te weinig om nu echt te zeggen dat hij een redelijk tot goed seizoen heeft.

28 februari 2024 om 18:01

Hato heeft een voldoende eerste seizoenshelft gespeeld. Maar hij is al weken niet meer onze beste verdediger. En dat zegt een hoop. Je kan echt nog niet stellen dat hato onder aan de streep een goed seizoen gedraaid heeft. Op basis van de eerste maanden staat hij bij mij op krap een voldoende. Als hij z'n huidige vorm doortrekt gaat hij ook gewoon richting de 5, 4.5

Arsenal alweer opzoek naar een nieuwe keeper? Ramsdale zal waarschijnlijk in de zomer vertrekken, dus op zich niet gek dat ze een nieuwe (tweede) keeper zoeken. Maar inmiddels is dat geen zekerheid bij Arsenal 1e keeper zijn. Raya moet oppassen haha

Ik zie liever Rulli op goal

EL gewonnen en CL halve finale gespeeld met Villareal

28 februari 2024 om 18:35

Dan kan je karius ook kopen en opstellen als dat je criteria zijn.

28 februari 2024 om 21:27

Rulli is inderdaad gewoon beter. Ramaj is zeer overschat en zijn fouten worden door de vingers gezien of niet erkend als fouten.

Nou dat kan er ook nog wel bij: een van de weinige lichtpuntjes die gezien het mislopen van CL ook wel weer verkocht zal worden om de boel overeind te houden. Dan zal er ook nog aan Brobby getrokken gaan worden en heb je bij elkaar misschien een kleine 100 miljoen waarbij je de eerste 50 nodig hebt om gaten te dichten en de andere 50 heel voorzichtig moet uitgeven…. Dag clubje van mij in 2 jaar volledig gesloopt door een en al onkunde!! De komende 10 jaar worden jaren zoals feyenooord ze gekend heeft en dat na straatlengtes voorsprong! Bedankt verantwoordelijken!

28 februari 2024 om 16:45

Je ziet het m.i. echt veel te somber in. De opbrengsten van Ramaj en Brobbey zijn absoluut niet de enige bedragen die je binnen hebt komen straks (ik zie die twee overigens gewoon nog een seizoen bij Ajax blijven). Je hebt notabene een half elftal van Mislintat aankopen die je kunt verkopen, en sommige daarvan ga je op bijvoorbeeld homegrown status zelfs nog winst maken ook (en op anderen dan weer klein verlies). Daarnaast heeft Ajax de afgelopen jaren voor veel meer verkocht dan aangekocht en dat geld verdampt ook niet zomaar.

Je hebt niet meer de luxepositie en voorsprong op Feyenoord en PSV, maar 10 jaar zoals Feyenoord die gekend heeft is zwaar voorbarig.

28 februari 2024 om 17:16

Kan ook positief uitpakken uiteindelijk. Ajax was ook een beetje doorgeslagen. Mee willen doen en proberen grote namen voor meer dan 20 miljoen te halen dat past niet bij Ajax vind ik. Ergens vind ik het zelfs als Ajax supporter iets van Karma hebben. Ajax moet gewoon lekker bij haar eigen filosofie blijven en dat is opleiden. Daar heeft Ajax de afgelopen jaren pas echt veel mee verdient. De meeste aankopen die ze in de Overmars tijd deden waren allemaal prima bedragen. Martinez,tagliafico,neres en Antony wel iets meer maar dat ligt er ook aan dat ze Brazilie speelden. Je kan helaas niet altijd aan de top blijven al zijn we nu wel heel ver terug gezakt.
Na 5 jaar is het over het algemeen weer stuivertje wisselen.

28 februari 2024 om 17:28

Helemaal met je eens en dat gevoel van karma kan ik me eigenlijk ook wel in vinden. Ik heb zelfs het idee dat creatiever moeten scouten en minder geld tot de beschikking hebben Ajax historisch gezien eigenlijk altijd veel beter ten goede komt dan een enorme smak geld uit kunnen geven aan een speler die daarbij dan altijd tegenvalt (zie Sulejmani, maar ook Haller, hoewel ik over Haller in cijfers nog wel tevreden was maar die kreeg ook enorme bakken met kritiek over zich heen obv het prijskaartje).

Ik vraag mij af of hij bij 1 van deze clubs als 1ste keeper gehaald wordt. Ik zou dan nog maar even bij Ajax blijven.

Gewoon zo dik mogelijk verkopen.
Ajax moet geld zien te pakken.

Dan zal je ongetwijfeld kwaliteit eerst inleveren om weer te kunnen investeren.

En als die Argentijn ook nog gaat.
Dan heb je Gorter nog over.

Dan haal je die Olij en heb 2 "ok" keepers en vul je vanuit de jeugd je 3e aan.

En zo langzaamaan maar iets opbouwen weer

28 februari 2024 om 18:52

Ajax geeft Gorter gratis weg EN betaalt de komende 6 jaar zijn salaris gewoon door

Dan zou ik als ajax zijn proberen Ramsdale over te nemen van arsenal.
Heb je gelijk een goede eerst keeper

ManUnited en Chelsea zijn niet echt topclubs meer toch? Wat is eigenlijk de definitie van een topclub?

28 februari 2024 om 16:54

Voor Nederlandse clubs wel. Het is hartstikke top welke bedragen zij voor spelers als Antony en Madueke hebben neergelegd

28 februari 2024 om 21:36

Dus de bedragen die ze neerleggen voor spelers bepaald of ze een topclub zijn of niet?

28 februari 2024 om 18:36

Dat zijn ze zeer zeker wel

Ajax komt er wel weer boven op. Eerst zorgen dat je weer een voetbal club

Ramaj voor een mooie prijs verkopen en dan Jay Gorter terug in doel,is toch ook een goede doelman.

28 februari 2024 om 17:08

Grapjas haha. Maar ik snap dat je dit zegt

28 februari 2024 om 17:12

Nee, dat is hij niet.

28 februari 2024 om 18:50

haha, ja Gorter. Ik schrok ergens vorige week, hij zat op de bank. Maar eerlijk is eerlijk hij zou niet misstaan bij een ploeg die om de 8ste plek speelt oid

Wat vreemd joh ik dacht dat Ajax maar 2 spelers had die nog iets van waarde hebben. Voor de rest is Ajax niet beter dan Telstar. Dat is wat de media je wil doen geloven in ieder geval. Ik sluit niet uit dat we in de zomer weer de welbekende berichten krijgen als: "hoe kan het toch dat Ajax altijd voor zoveel hun spelers krijgt"

Die hebben zeker nog niet naar goals tegen dit seizoen gekeken.

Ik vrees dat die topclubs naar Ramaj kijken als talent die ze vroeg binnen willen halen voor de prijs omhoog gaat. Laat dat nu net zijn waar Ajax op zal willen wachten voor ze hem verkopen, Ajax zal hem als een basisspeler voor een volgende club willen verkopen en de daarbij horende prijs willen vangen.

Daardoor zie ik het niet tot een transfer komen. Maar het is in ieder geval leuk voor die jongen dat hij gevolgd wordt. Als keeper ben ik er nog niet van overtuigd, hoewel hij wel een paar goede wedstrijden heeft gespeeld.

Ach ja de volgende die weg kan😂. Wie is de volgende

Ze mogen Rulli hebben voor 5m. Laat Ramaj behouden blijven.

Ik zie hem niet naar Arsenal komen. Arsenal heeft Raya en Ramsdale, waarom zou je dan Ramaj nog halen?

ten Hag heeft interesse in een speler van Ajax. wie had dat nou gedacht!?

Wat een onzin.
Hij is veel te klein. Ongeschikt.
Dit allemaal volgens Driessen

Natuurlijk is hij goed, maar dat is Bijlow ook en Wellenreuter zeker
Toen laatstgenoemde vertrok degradeerde Willem 2

De Ajax PR machine is weer gestart blijkbaar. Fictieve marktwaarde creëren zodat je nog wat lijkt. Tot nu werkt dat iedere keer echt subliem. Iets om jaloers op te zijn als je een andere club bent

Ik zou hem verkopen. Iets was ajax nodig is is een verbale keeper die het achterin ook neerzet. Pasveer heeft dat een tijdje goed gedaan en ook Rulli deed dat behoorlijk. Heb het gevoel dat Ramaj en Gorter dat gewoon niet echt kunnen.

De enige aankoop die wel voldoet van afgelopen zomer. United zou wel weer raar zijn want die hebben Onana vorig jaar nog voor 50 miljoen gekocht. Maar ja aan de andere kant is het United en dan verbaasd het niks. Voor Chelsea en Arsenal kan Ramaj wel interessant zijn. Want de concurrentie daar is niet heel sterk met Raya en Petrovic/sanchez. Voor Ramaj zelf is het gewoon beter als die gewoon blijft want bij Ajax heeft die sowieso speeltijd. Aan de andere kant is dit wel een uniek moment voor hem. Naar een topclub in Engeland gaan.

Prima keeper voor Ajax maar nog lang niet voor een club op hoger niveau, heeft echt speeltijd nodig de komende 2-3 seizoenen om zich te ontwikkelen tot top niveau. Tenzij Ajax een belachelijk bod binnen krijgt en Rulli wil blijven zou ik het nooit doen.

Vanaf 40 miljoen.
Beetje schade terughalen van al die miskopen.
Daar is hij er overigens geen van, maar je hebt Rulli en Gorter nog.

Alles verkopen wat je kan verkopen.
Beter scouten op Ajax dna en verder

Is it just me of wordt deze jongen extreem gehyped? Vroeger gebeurde dit nog bij bijzondere talenten of sterspelers. Maar tegenwoordig wil "de hele europese top" zelfs de spelers die níét wekelijks door de ondergrens zakken schijnbaar. Ramaj is een prima doelman hoor, maar heeft ook meerdere tekortkomingen. Zo bijzonder is het allemaal niet, al laten de socials en de media je anders geloven.

29 februari 2024 om 11:49

Middelmatige keeper die wordt overhyped ja.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren