Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘De dynamiek die hij met zijn acties toonde, was Rangers veel te machtig’

Laatste update:

Daags na de klinkende 5-1 overwinning op Rangers in de play-offs van de Champions League klinken louter positieve geluiden over PSV. De Eindhovenaren zijn voor het eerst in vijf jaar terug in de groepsfase van het grootste Europese clubtoernooi en gaan zich donderdagavond melden voor de loting in Monaco. Het spel van de ploeg van Peter Bosz kan het Nederlandse journaille wel bekoren.

"De manier waarop het ticket werd binnengesleept, was zeer overtuigend, want Rangers werd in grote delen van de wedstrijd van het kastje naar de muur getikt", schrijft De Telegraaf. "Een blikvanger was Ismael Saibari, die voor de eerste twee doelpunten tekende. De fysiek ijzersterke Marokkaans jeugdinternational kreeg vorig seizoen onder Ruud van Nistelrooij de kans, maar was nog niet beslissend genoeg. In de eerste weken van dit seizoen is hij in dat opzicht een revelatie."

Rik Elfrink spreekt in het Eindhovens Dagblad over 'opluchting' en 'blijdschap'. "Er is werkelijk een last van de schouders van veel PSV'ers gevallen. Sportief en financieel stond de club de afgelopen jaren meer dan eens onder druk, maar een ommekeer lijkt nu echt ingezet", aldus de clubwatcher. "Man van de wedstrijd tegen Rangers was Ismael Saibari, die vorig jaar door Van Nistelrooij bij de A-selectie van PSV werd gehaald. Zijn goals gaven de Eindhovense club het benodigde vertrouwen."

Dynamiek
Elfrink heeft duidelijk genoten van Saibari. "Een speler die vorig seizoen zo enorm veel moeite had om te scoren en zowel bij de beloften als bij de grote mannen te veel kansen liet liggen. De kritiek op zijn droogte zwol aan, maar na Van Nistelrooij hield ook Bosz vertrouwen in zijn middenvelder", vervolgt hij. "Dat betaalde zich gisteravond helemaal uit, want naast zijn goals speelde Saibari ook een dijk van een wedstrijd. De dynamiek die hij met zijn acties toonde, was Rangers veel te machtig."

"Met de toetreding tot de Champions League rekende PSV af met een vloek die in Eindhoven rustte op de play-offs", schrijft de Volkskrant. "De ploeg van trainer Bosz toonde aan verder te zijn dan het PSV van vorig seizoen. Er zit een duidelijke - aanvallende en attractieve - lijn in het spel van PSV. Met twee doelpunten en goed spel eiste Ismael Saibari een verrassende hoofdrol op bij de overtuigende zege. Het is alweer even geleden dat Barcelona of Manchester United naar Eindhoven kwamen."

Schouten als centrale verdediger
Ook het NRC zag 'schitterende goals' en 'overtuigend aanvalsspel'. "Het prestige, de miljoenen, het sportieve perspectief: PSV hunkert ernaar", schrijft het dagblad. Vooral de keuze om André Ramalho te slachtofferen voor Jerdy Schouten pakte goed uit. "Een gewaagde keuze, omdat Schouten middenvelder is, geen verdediger. Momenten van klasse zijn nodig om het open te breken. Na vijf jaar staat PSV weer tussen de Europese elite."

"Dat Bosz ervoor koos om Schouten, die van nature middenvelder is, als inschuivende verdediger op te stellen, zei iets over de visie van de trainer", vult de Volkskrant aan. "Maar het liet ook zien dat de selectie van PSV nog niet in balans is. De club versterkte het team in aanvallend opzicht op meerdere plekken, maar legde nog geen centrale verdediger vast. De positie is al jarenlang een zwakke plek."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Oke oke credits voor de winnende coach, maar nu niet overdrijven wat betreft Schouten. Ramalho had je door iedereen kunnen vervangen, geen enkele keus is slechter. En je weet dat je zelf het spel moet gaan maken, dan kun je daar best een middenvelder neerzetten. Geen overdreven risico, niks geks. Maargoed, niet elke coach zou het doen/durven en Bosz wel.

31 augustus 2023 om 08:46

Bosz mag best credits krijgen voor die tactische keuze hoor. Hij had bijvoorbeeld ook Teze centraal kunnen zetten en Sambo rechtsback. Maar Bosz is blijkbaar niet bang om voor de aanvallende optie te kiezen, zelfs als het om de knikkers gaat.

31 augustus 2023 om 08:53

Eens, en ik moet zeggen dat Schouten mij positief verraste. Was hem een beetje uit het oog verloren in Italie, maar wat een verademing. Heel veel rust aan de bal, en onder druk ziet hij ook de oplossing naar voren daar waar heel veel andere spelers terug op de keeper zouden spelen. Ik snap dat je dit niet tegen Man City of Real Madrid kan doen, maar die kom je ook niet wekelijks tegen.

31 augustus 2023 om 09:47

Maar goed dat hij dat niet heeft gedaan. Sambo lijkt nog niet klaar voor CL niveau. Binnen 10 seconden zo'n domme gele kaart pakken...

31 augustus 2023 om 10:04

Zo zijn er wel meer niet klaar voor de CL, maar zoals Bosz gisteren al zei, je leert extreem veel van dit soort wedstrijden. Hier gaat het om in het voetbal. Dit is een en al leerschool voor jonge gasten of spelers die nooit op het hoogste niveau hebben gespeeld. En alleen de absolute top blijft uiteindelijk staan.

Misschien dat Sambo er nu nog niet klaar voor is, maar wie weet over 1 jaar ziet zijn ontwikkeling er totaal anders uit. Er zijn genoeg voorbeelden van hoe het ook kan gaan (dumfries bijvoorbeeld).

31 augustus 2023 om 09:15

Ramalho had je idd door iedereen kunnen vervangen, maar Bosz is iig de eerste die het doet na Schmidt en van Nistelrooij 😜

Keurig gedaan door psv en bosz, tot de winterstop lekker 3 avonden achter elkaar Nederlandse ploegen in Europese voetbalweken. Ben ook heel benieuwd naar de loting zo. Als ik naar de ploegen in pot 4 kijk, moet minimaal een 3e plaats wel lukken voor feyenoord en psv

31 augustus 2023 om 08:52

Dat laatste is geen zekerheidje met clubs als Newcastle, Sociedad en Union Berlin in pot 4. Die moet je wel ontlopen

31 augustus 2023 om 09:06

Als je ploegen als Sociedad en Union Berlin niet kan pakken heb je niets te zoeken in de champions league. En ja ik weet dat ajax er van verloor in de europa league. Dat was het slechtste Ajax in 10 jaar.

31 augustus 2023 om 09:23

Union Berlin hebben we al 2x verslagen.

31 augustus 2023 om 11:32

Sociedad is wel een niveau hoger dan Psv en Feyenoord hoor..

31 augustus 2023 om 11:45

het huidige Union ook?

31 augustus 2023 om 09:25

T is mooi dat ze door zijn en dat Nederland weer enigszins mee doet, maar als ik op dinsdag moet kiezen tussen een potje van psv/feyenoord of city/Bayern dan ben ik er snel uit. Gelukkig hebben we ziggo en streams dus keuze genoeg

31 augustus 2023 om 09:39

Ik ook, kies altijd voor de Nederlandse clubs.

31 augustus 2023 om 09:53

Mwa. Galatasaray, Newcastle, Sociedad en Union Berlin schat ik zeker minimaal gelijkwaardig in. Die andere 4 moeten inderdaad te doen zijn op papier

31 augustus 2023 om 11:53

NewCastle en Sociedad zijn veel beter. Galatasaray is mits ze de discipline kunnen bewaren ook beter dan PSV omdat ze hewoonweg meer kwaliteitspelers hebben.

PSV heeft het uitstekend gedaan. Een zure appel als Ajax-supporter, PSV met Bosz de Champions League in.

31 augustus 2023 om 08:44

Ik snap niet zo goed wat daar zuur aan is? Met Bosz had Ajax alsnog geen CL. En zonder Bosz had PSV ook alle kans om de CL in te gaan.

31 augustus 2023 om 08:46

Waarom is dat een zure appel? We hebben het vorig jaar compleet vergooit en terecht (met hangen en wurgen) 3e geworden. Eigen domme schuld, alleen de beslissing om Schreuder als coach te nemen al. Met als gevolg dat PSV CL ingaat, alleen maar goed. Het zou pas zuur zijn als PSV de CL wint met het winnende doelpunt van Lang en assist van Dest. Maar zo ver is het nog lang niet .

31 augustus 2023 om 10:01

En toch won ajax, onder Schreuder, ook 2 keer van dit Rangers Dus vind het niet zo gek dat PSV dit heeft gehaald. Was vorig jaar eigenlijk al een schande maar goed dat is het verleden. Vind het vooral mooi dat er 2 ploegen staan dit jaar! En hopelijk worden ze beide minimaal 3e in de poule, met wat mazzel hebben we er dan volgend jaar 3!

31 augustus 2023 om 08:58

Wat heeft de naam Bosz hier mee te maken??
Snap wel dat je het als ajaxied zuur vindt dat het bij PSV nu beter draait en dat zij wel de championsleauge in gaan.
Maar treur niet,Mislintat is een championsleauge waardige ploeg bij elkaar aan het kopen.
Ook in A'dam gaan weer mooie tijden komen.

31 augustus 2023 om 09:08

Met Bosz begon de wederopstanding van het Nederlandse voetbal. En nu met 2 ploegen en volgend jaar misschien 3 ploegen de champions league in

31 augustus 2023 om 09:15

@4sigare,

Je wint van de nummer laatst, je komt goed weg dat Vitesse in de eerste helft hun kansen niet benut, vervolgens speel je gelijk en win je van een Rangers waar Ajax vorig jaar in hun dramatische seizoen met 3-1 en 4-0 van won. Terwijl die ook nog eens hun belangrijkste spelers zijn kwijtgeraakt.

Ajax daarentegen moet tegen Heracles met 9-1 winnen, moeten van Excelsior met 8-2 winnen. En dat met een team dat nog helemaal in verbouwing zit.

Daarbij is psv elk jaar in het begin van het seizoen verder (kijk naar JCS uitslagen).
Ik zal als psv supporter niet te vlug gaan roepen, want de laatste 5 jaren werd er continu geroepen dat ze kampioen gingen worden, en we hebben gezien wat voor resultaat dat bracht.

31 augustus 2023 om 09:35

Ga je lekker jeroentje? Jij bent vast voor ajax. En hoezo roept psv dat ze 5 jaar kampioen zouden worden, zeker toen ten hag bij ajax zat hoorde ik dat niemand zeggen hoor. En nu is er ook nog genoeg kritiek op de verdediging.

31 augustus 2023 om 09:55

Oh jee, Jeroen is als PSV fan kritisch en realistisch, dat maakt hem natuurlijk geen echte PSV'er.

31 augustus 2023 om 10:00

Haha jij bent en blijft ook wel één van de meest lachwekkende Ajacieden op VZ he. Je doet echt net of Ajax fantastisch speelde tegen Excelsior en Heracles. Bij PSV benoem je specifiek dat ze winnen van de nummer laatst, terwijl Ajax ook tegen een uitermate zwak Heracles moest. PSV heeft gewoon meer dan prima gespeeld tegen Rangers en gaan eindelijk weer eens de CL in. Ze verdienen nu ook weleens de credits, maar dat zal als rasechte Ajacied wel lastig zijn om toe te geven.

31 augustus 2023 om 10:19

Haha ieder wilt psv toch kampioen worden en men smith zou dat wel even doen met nieuw soort voetbal

31 augustus 2023 om 14:13

@diego forlan, jeroentje is heel veel, maar PSV supporter is hij niet hoor 😉

Waarom zou je als PSV zijnde niet vasthouden aan de 3-4-3 met Schouten als inschuivende middenvelder zoals Vink al zei bij Voetbalpraat. Je hebt veel ploegen die inzakken tegen PSV en hiermee krijg je een extra middenvelder, waardoor het druk zetten voor een tegenstander veel lastiger word en Saibari meer ruimte krijgt om te voetballen. Wellicht in de topwedstrijden + CL iets meer verdedigende zekerheid inbouwen. Ik zie het wel zitten met Schouten als inschuivende middenvelder.

31 augustus 2023 om 08:41

Dat zou ik niet doen. Veel ploegen weten ook dat Bosz zijn ploegen kwetsbaar zijn achterin. Dat gaat je toch een hoop doelpunten tegen opleveren hoor.

31 augustus 2023 om 08:44

Maar ook voor. Zo deed Bosz het ook met Heracles, werd hiermee nota bene 6e in de Eredivisie.Volgens mij had hij de meeste doelpunten voor en tegen dat seizoen lol

31 augustus 2023 om 08:45

Dan moeten ze wel eerst de bal veroveren, iets waar Rangers gisteren ook moeite mee had. Tegen een RKC, Volendam, Almere moet dat gewoon kunnen zou ik zeggen. Je zag dat Teze en Dest de positie overnamen wanneer Schouten door stapte. Met de snelheid van Dest en Teze moet je dat nog goed kunnen maken bij balverlies. Als je een goede verdediger kan halen voor rechts centraal kan Boscagli die taak natuurlijk ook overnemen.

31 augustus 2023 om 08:46

als je verdedigers met snelheid hebt is dat op zich geen probleem. Echter is boscagli ook niet de snelste en loopt Dest veel linksbuiten. Dan komt het alleen op Teze aan. Dus zou mooi zijn als er nog wel een verdediger met snelheid wordt toegevoegd aan de selectie.

31 augustus 2023 om 10:11

Er zijn inderdaad wel meer problemen in deze defensie die eigenlijk onderbelicht zijn. Benitez is een bron van onrust aan de bal. Dit seizoen al bijna elke wedstrijd onrustig bij terugspeelballen. Hij ziet de voetballende oplossing niet en maakt daarom de verkeerde keuze, waardoor de verdediger in de problemen word gebracht.

Het volgende probleem is dat Boscagli zeker goed aan de bal is en goed kan passen, maar ook nog te vaak slechte passes geeft. Zijn goede passes verbloemen dat alleen. Plus ik vind hem vaak negatief overkomen op zijn teamgenoten. Weet uiteraard niet of dat is, maar zie hem vaak gebaren maken waarop lijkt dat hij mensen de schuld geeft als iets niet loopt (in negatieve zin).

Van Aanholt en Dest zijn verdedigend allebei matig, wat je op kan breken.

Lichtpuntjes zijn Teze die zich goed ontwikkeld onder Bosz, Boscagli die verdedigend zijn taken goed uitvoert .

31 augustus 2023 om 08:46

Wat is het verschil met 433... je kan ook tegen je centrale verdediger zeggen dat ie bij gelegenheid een keer doorschuift naar 't middenveld. Net als tegen Schouten. En het alsnog 433 noemen.

31 augustus 2023 om 08:51

Een lange bal van de tegenstander en die staat 1 op 1 op je keeper. Zit wel een risico aan.

31 augustus 2023 om 09:00

Zeker een risico, maar je moet af en toe risico nemen om een overtal op de helft van de tegenstander te krijgen. Als je dat goed uitspeelt dan maak je er normaal gesproken meer dan je tegenstander. Tegen een PSG of een Real zou ik niet zo spelen, maar tegen een RKC, Almere moet dat makkelijk kunnen. Met Dest en Teze die naar binnen knijpen moet dat te verdedigen zijn.

31 augustus 2023 om 08:51

Het kan bijna niet anders dan dat we dit veel vaker gaan zien. Uiteindelijk valt het ook wel mee wat PSV er verdedigend door weggeeft. Zou het in ieder geval erg aanmoedigen om tegen veel teams uit het rechter rijtje zo te spelen. Je ontwikkelt dan zo'n goed voetballende opbouw dat je wel een hele slechte dag moet hebben om niet tot kansen te komen.

31 augustus 2023 om 09:01

Eens! Ook nog eens veel leuker om naar te kijken dan het inzakken van vorig jaar en hopen op de klasse van Xavi. Hoog drukzetten en direct de lange bal er proberen uit te halen. Zal vast een keer misgaan, maar in de eredivise zou je zeggen dat het vaker goed zou moeten gaan dan fout. We gaan het zien.

31 augustus 2023 om 09:44

In de CL is elke counter een doelpunt, wat naief weer. Met een Davinson Sanchez achterin kan het wel omdat hij heel, heel snel is. Zelfs Rangers counterde PSV eruit. Als dat tegen een Benfica moet, sta je al gauw 2-0 achter.

31 augustus 2023 om 09:53

Klopt! Daarom geef ik aan dat in de wedstrijden in CL en de topwedstrijden in CL meer defensieve zekerheid ingebouwd moet worden. Daarvoor moeten ze dan wel een RCV aantrekken met snelheid die dat in de grotere wedstrijden kan oplossen.

Zoveel andere keuzes waren er niet om schouten door te schuiven? Maar bewonderenswaardig dat Bosz dit fenomenale inzicht heeft

31 augustus 2023 om 09:16

Ja nu vind je het logisch en heb je makkelijk praten. Maar doe niet alsof het zo voor de hand liggend is om een middenvelder (die je voor 12 miljoen koopt) gelijk centraal achterin te zetten. Al helemaal niet als je een beslissende wedstrijd speelt.

31 augustus 2023 om 09:54

Inderdaad, dat niemand dat eerder heeft bedacht! Bedoel Frenkie de Jong was ook een geweldige middenvelder die ik ook achterin...... wacht eens even.... Bosz herhaalt gewoon een kunstje om wat meer voetbal van achteren te krijgen en het is weer een geniale zet. Het werkt nu tegen dit soort ploegen die gewoon achterover hangen en hopen op een snelle uitbraak. Doe dit tegen een ploeg uit pot 1 CL die je loot en je gaat er gewoon hard af op deze manier. PSV moet echt een verdediger bij kopen want het kan echt niet, ja leuk in de eredivisie maar niet top CL.

31 augustus 2023 om 10:20

Frenkie de Jong werd door Marcel Keizer achterin gezet, niet door Bosz. Onder Bosz kreeg hij nog amper speeltijd.

Das niet zo moeilijk hè, rangers van het kastje naar de muur tikken. Maar top dat psv door is. Nu lekker puntjes harken in de CL

31 augustus 2023 om 08:54

Nou bleek vorig seizoen wel moeilijk maar top dat ze het nu wel gered hebben

31 augustus 2023 om 09:18

@soccerfan_1
Waarom zo negatief? Bosz heeft in korte tijd een mooie tactiek ingeslepen bij PSV en die was onder andere tegen Rangers zichtbaar.
De druk lag er gisteren vol op, maar toch heeft het team gespresteerd.

31 augustus 2023 om 09:46

Ach zou Ajax ook moeten lukken tegen Excelsior en dat hebben we ook gezien.

Ik snap dat downplayen nooit zo. PSV heeft erg goed uitgevoerd tegen een lastige tegenstander die fysiek sterk is.

Ajax heeft het prima gedaan vorige week tegen een altijd lastige Oost Europese tegenstander. En dat werd toch ook niet zo gedownplayed? Terwijl dat ook nog eens een niveautje lager is.

31 augustus 2023 om 10:10

Ze zouden een dislike knop moeten toevoegen zodat iedereen kan zien dat de algemene consensus is dat je een triestige zure troll bent..

31 augustus 2023 om 11:19

Soccerfan, eerst riep je constant dat Bosz maanden nodig had om zijn speelstijl erin te slijpen. Dan mogen we dit best knap noemen toch? Je mag ook best eens je ongelijk toegeven als je constant zo hard roept.

31 augustus 2023 om 15:14

Jammer dat je een negatieve twist er aan moet geven. Alsof PSV een absolute grootmacht is en zij het moesten opnemen tegen een club uit, met alle respect, een Andorra ofzo.

Het is heel knap dat Bosz het team zo neergezet heeft dat het werkte. Schouten kan veel maar puur als centrale verdediger heeft hij zwakke plekken. Hij staat soms fout en is in kopduels minder overtuigend dan een echte CV. Ik denk dat we die zwakke plekken gisteren ook gezien hebben maar alleen als je er echt op ging letten. Wat je verder zag was een verdediging waar eigenlijk iedereen kon voetballen, naar voren durft te verdedigen en de bal naar voor durft te spelen. Rangers kon heel moeilijk druk krijgen op PSV omdat er geen zwakke plek in de opbouw zat, iemand die je vrij kunt laten in de opbouw zegmaar. Wat dat betreft kan PSV dus beter voor Debast gaan dan voor Sanchez. Al zou een echte verdediger ook wel lekker zijn.

Ja ja na 5 jaar is het eindelijk zo ver. Psv terug in de CL. Het niveau mag echter wel snel wat omhoog gaan. Dat Rangers was zo ongelofelijk slecht. Zelden zo een slecht team gezien. Met die Goldson voorop.

31 augustus 2023 om 08:59

Vorig jaar waren ze ongeveer net zo slecht en toen vlogen ze er wel uit. Niveau was niet heel slecht van PSV, aanvallend goed en die keeper moest nog een paar moeilijke ballen eruit houden (voordat ze klungelden bij de 5-1). Als PSV daar een mindere doelman tegenover zich heeft (of bijv Veerman wat scherper bij zijn afstandschoten), zie ik ze iedere wedstrijd wel tot scoren komen.

Tegen een Rangers kun je Schouten wel in de laatste linie zetten maar zie toch liever een echte verdediger die ook weet waar die moet staan als verdediger. Al is dit natuurlijk ook het spel wat Bosz graag speelt. Bij Vitesse stond Vejinovic ook opeens achterin...

Het is nu wel heel populistisch omdat Bosz nu even aan de winnende hand is (hoop dat hij einde van het seizoen nog wat prijzen toevoegd aan de prijzenkast maar ajax en feyenoord zijn ook sterk dus kan ook zomaar 3e worden)
Maar ik zou Bosz daarna graag als Bondcoach zien. Met een Koeman gaan we het EK of WK niet winnen(met elke andere coach waarschijnlijk ook niet, we missen gewoon kwaliteits spelers) maar met Bosz als coach dan is het elke wedstrijd in ieder geval genieten en wie weet komt hij er onverwacht ook nog eens ver mee op een eindronde.

Even vooropgesteld dit heeft niets met zuur te maken of het niet gunnen want ik ben juist blij dat Psv door is maar zoals hij gisteren speelde, te aanvallend en gelukkig winnen dat deed hij ook in de Ajax tijd want bij hem lag de nadruk om aan te vallen en keek totaal niet om hoe er werd verdedigd en kregen destijds ook heel veel goals tegen.
Ik hoop dat dit niet bij Psv gebeurd Europees, nationaal geen probleem🤣🤣🤣

31 augustus 2023 om 09:18

Vond het eigenlijk al a-typisch voor Bosz om op een gegeven moment Ramalho erin te zetten voor Lang. Laten we hopen dat hij er iets van geleerd heeft..

31 augustus 2023 om 09:23

Dat bedoel ik, leuk en aardig dat aanvallend voetbal maar je moet ook wat aan je verdediging doen.
Dit kan je de kop kosten vooral Europees

Typisch Bosz. Uit billen knijpen en thuis spektakel.

voor de neutrale kijker helemaal top dit.

voor de psvers extra mooi, sloot aan geld binnengeharkt en weer eens Cl.
zure smaak van vorig jaar rangers weggespoeld door ze een oorwassing te geven.
overigens, vorig jaar was psv ook gewoon vele malen sterker dan rangers maar zaten er een paar spelers, laten we het zacht uitdrukken, niet zo goed in hun vel... die waren nog niet echt in vorm lol.
want als je naar het spelers materiaal kijkt van vorig jaar, had je toch wel een betere voorhoede of op zijn minst vergelijkbaar.

maar goed, bosz heeft het gered en dat is mooi.

Gefeliciteerd aan de psv supporters, heel knap dat je weer CL speelt en het is ze gegund.
Maar heb toch een beetje een smaak dat het heel groots gemaakt wordt wat er gisteren is gebeurd, terwijl ze hebben gewoon een wedstrijd gewonnen waarvan heel Nederland eigenlijk vindt dat ze die ook moeten winnen.. of ligt dat aan mij. Rangers is gewoon een ploeg die niet veel voorstelt, en als ze wat mazzel hadden waren ze gewoon op 0-1 voor gekomen (kans Dessers die voorlangs ging).
Verder natuurlijk een mooi resultaat 5-1 winst, punten voor de lijst, bonuspunten CL, en hopelijk een mooie loting zodat ze minimaal 3e kunnen worden, ik verwacht namelijk niet te veel dit jaar in de CL van zowel feyenoord als psv, maar misschien kunnen ze verassen. Maar verder, ik vind het gewoon een logische overwinning want Rangers is in mijn ogen gewoon veel minder dan psv, en het was al een schande dat je daar vorige week eigenlijk gelijk speelde, al kan dat altijd gebeuren.

Super natuurlijk dat ze de CL gehaald hebben, maar Rangers is echt van een bedroevend niveau. Dit zag je vorig jaar ook al tegen Ajax. Het is zelfs slecht dat ze in Schotland niet gewonnen hebben. En over 2 wedstrijden 3 tegengoals krijgen tegen dit Rangers is niet zo best. Iedereen doet nu alsof PSV een wereldploeg heeft, maar ik denk dat ze bij echte tegenstand het heel moeilijk gaan krijgen. En als ze geen verdedigers meer gaan halen van goed niveau, dan ga je met Bosz zijn kamikaze voetbal nog meer goals tegen krijgen. Ik zie Schouten ook gewoon blijven staan, want Bosz heeft weer wat uitgevonden en dat gaat in wedstrijden dat er echt verdedigd moet worden 100% fout. Maar heel eerlijk, CL halen was het doel en dat is gelukt. Chapeau!

31 augustus 2023 om 12:53

Dat zegt helemaal niks.
Sevilla was vorige seizoen heel.slecht in de competitie, maar won uiteindelijk de EL. Spelen voor de CL is weer heel anders en PSV heeft Rangers met Luuk en Saibari bij de nek gepakt en niet meer los gelaten. Allemaal makkelijk praten als PSV gewonnen heeft het bagatelliseren dat het door Rangers kwam ik ben zelf voor Ajax, maar ze hebben het gisteren gewoon heel goed gedaan.

Leuk voor Psv om weer in de champions leage uit te komen. Maar met deze verdediging zal het van korte duur zijn. Rangers is subtop eredivisie niveau en zij krijgen het voorelkaar bij tijd en wijlen makkelijk door de verdediger van PSV te wandelen. Het is dat Rangers gewoon geen kwaliteit heeft. Het moet echt veel beter in verdedigend opzicht van PSV. Dest let nooit goed op. Ramalho is te traag. Wanneer je druk op de verdiging van Psv kunt leggen dan is het over voor ze . Vooral in de champions leage.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren