Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Danjuma heeft clubs voor het uitkiezen na slechtnieuwsgesprek bij Tottenham

Laatste update:

Tottenham Hotspur gaat de koopoptie in het contract van Arnaut Danjuma niet lichten, zo verzekert Fabrizio Romano. De buitenspeler werd afgelopen winter op huurbasis overgenomen van Villarreal en zou voor 31 miljoen euro definitief de gang naar Noord-Londen kunnen maken, maar keert dus terug in Spanje. Of Danjuma volgend jaar ook daadwerkelijk actief is in LaLiga valt nog te betwijfelen, daar verschillende clubs hun interesse kenbaar hebben gemaakt.

Nadat Danjuma in de eerste seizoenshelft bij Villarreal op de bank was beland, besloot hij deze winter zijn heil elders te zoeken. Everton leek er lange tijd met de diensten van de Nederlander vandoor te gaan, totdat Tottenham zich plots meldde. De club uit Noord-Londen schetste een mooi plaatje, maar kon niet bieden waarvoor Danjuma naar de Premier League kwam: speeltijd. De voorbije maanden kwam hij slechts 162 minuten in actie.

Tottenham heeft dan ook besloten om de koopoptie in het contract van Danjuma niet te lichten. The Spurs hadden de mogelijkheid om de aanvaller voor ruim dertig miljoen euro definitief over te nemen van Villarreal, maar zien daar vanaf. Clubs uit de Bundesliga, Ligue 1 en de Premier League zitten op het vinkentouw voor de diensten van de flankspeler. Danjuma heeft nog een contract tot medio 2026 bij Villarreal. Het is niet bekend welke rol de Spaanse club volgend jaar ziet weggelegd voor de Ossenaar.

Danjuma had bij het ingaan van dit kalenderjaar de clubs voor het uitkiezen. Naast Tottenham en Everton deed ook PSV een poging om hem terug te halen naar Nederland. De Eindhovenaren zagen in de Oranje-international de geschikte opvolger van Cody Gakpo, maar grepen mis. Door zijn reserverol bij Tottenham is Danjuma ook uit beeld geraakt bij Oranje. Bondscoach Ronald Koeman nam hem niet op in de definitieve selectie voor de komende Nations League-duels.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou huppie huppie, Feyenoord wordt je cluppie. Binnenhalen haha

31 mei 2023 om 14:50

Zou denk ik prima bij Feyenoord passen.
PSV heeft Xavi, die toch uitstekend speelt op de linkerflank (ookal is zijn favo positie de 10), en ik denk niet dat hij genoegen zou nemen met een reserverol.

31 mei 2023 om 14:54

Samen met Hartman kan hij dan zomaar de beste linkerkant van Nederland worden

31 mei 2023 om 14:56

Ik ken die uitspraak ergens van

Zonder dollen. Als het Feyenoord lukt om hem binnen te hengelen hebben ze wel potentie om de (een van de) beste linkerkant(en) van Nederland te zijn/worden.

Hartman maakt (voor zover ik heb gezien) een uitstekende ontwikkeling door.

31 mei 2023 om 16:15

Xavi zal misschien vertrekken

31 mei 2023 om 16:19

Ik denk het niet.
Hij komt over als een verstandige jongen en heeft al aangegeven dat PSV prioriteit nummer 1 is.

Daarnaast is het behalen van de CL voorronde een grote factor hierin.
Hij wil graag CL spelen, laat maar zien hoe graag je het wil en schiet de club naar de poulefase toe.

31 mei 2023 om 15:01

Vind ik nog niet eens zo'n gek idee.
Te Kloese kijk je mee?

31 mei 2023 om 15:48

31 miljoen clausule... Dat is iets te gortig en gaat niet gebeuren, maar goede speler en wie weet in de toekomst

31 mei 2023 om 16:04

Tottenham wil juist geen 31m voor hem betalen - dan zal Villarreal dus waarschijnlijk flink moeten zakken voordat ze een koper vinden.

31 mei 2023 om 16:34

Hoe weet jij wat andere clubs willen betalen? Dat Tottenham geen 31 miljoen wil betalen, sluit niet uit dat andere clubs dat wel willen betalen. Minimaal 25 miljoen zal hij sowieso wel gaan opbrengen, dat kan de gehele Premier League makkelijke betalen. Feyenoord speelt nu sinds jaren Champions League maar de garantie dat ze het volgend jaar weer spelen is er niet, die gaan echt niet meer dan 15 tot 20 miljoen voor een speler betalen.

31 mei 2023 om 15:01

Waarom zou Danjuma naar Feyenoord gaan? Dat zou echt carrierzelfmoord zijn

31 mei 2023 om 15:06

Op de bank zitten bij Villareal en Spurs is natuurlijk wel een garantie voor een stijgende lijn in je carriere. Bij Feyenoord zou hij veel minuten kunnen gaan maken onder een coach die spelers zichtbaar beter kan maken. Lijkt me juist een ideaal scenario voor hem. Plus, Eredivisie = zichtbaar voor de bondscoach. Die heeft geen tv-abonnement voor buitenlands voetbal.

31 mei 2023 om 15:06

Hoezo is dat carriere zelfmoord?

Je speelt CL, om de landstitel en je sluit je aan bij een succesteam met een trainer die spelers beter maakt.

Waar haal je die zelfmoord vandaan?

31 mei 2023 om 15:07

Waarom?
Bij Feyenoord speelt hij 100% basis en CL voetbal.

Minimaal 1 jaar om weer veel aan spelen toe te komen en wellicht daarna weer bij een buitenlandse club aan de slag, klinkt toch niet gek..

31 mei 2023 om 15:33

Zijn marktwaarde is 27 miljoen. Met alle respect voor Feyenoord, maar die zitten echt in een andere markt.

31 mei 2023 om 15:37

Gozer is 26 en heeft nu met Tottenham en Villarreal twee subtopclubs in Europa achter zijn naam staan waar het net niet is. Hij kan er inderdaad voor kiezen om net wat beter te cashen bij weer een subtop/middenmotor in een grote competitie, maar daar kan het ook zomaar weer net niet zijn.

Ik zou het juist alles behalve carrieremoord vinden als dit soort mannen kiezen om terug te komen richting Nederland om nog eens twee jaar echt alles te spelen. In dit geval dan ook nog een Champions League. Als dat dan gelukt is dan is er altijd weer de mogelijkheid om een stap naar het buitenland te maken.

31 mei 2023 om 15:40

Volgens mij is hij 26, geen 31.

31 mei 2023 om 15:42

Hij is 26

31 mei 2023 om 15:43

@noud, hij is 26....verder eens, zou voor hem een mooie stap terug kunnen zijn om er daarna weer een aantal vooruit te zetten.

31 mei 2023 om 15:43

Haha jezus hoe typ ik nou 31, had het nog bene nog opgezocht :D

31 mei 2023 om 15:46

Is toch totaal onrealistisch. Feyenoord heeft een spelers budget van 23 miljoen. Voor minder zal Villarreal hem niet laten gaan.

31 mei 2023 om 15:50

Hoezo carriere-zelfmoord? Een speler als Danjuma staat in de Eredivisie wel garant voor een x-aantal doelpunten en hij is sowieso beter dan Jahanbakhsh, Dilrosun en Idrissi. Feyenoord wordt er dus ook beter op. Het is alleen onwaarschijnlijk dat Danjuma haalbaar is op dit moment. Die heeft een miljoenensalaris en moet ongetwijfeld nog een flinke transfersom kosten. Dat is het denk ik voor Feyenoord niet waard.

31 mei 2023 om 15:56

Zijn waarde zal in ieder geval niet gestegen zijn dit jaar. Plus ook weer een jaartje van zijn contract af dus hij is allicht goedkoper geworden.

Altijd proberen als Nederlandse topclub zijnde.

31 mei 2023 om 16:08

Zo, een hoop reacties hierop. Danjuma kan beter elders in Engeland aan de slag gaan bij een club met een beetje budget en vertrouwen in hem. Het soort salaris wat hij verdient, zijn marktwaarde, zijn leeftijd; naar Feyenoord gaan zou betekenen dat ie minstens 2 seizoenen daar echt hard moet uitblinken voordat hij een stap kan nemen die hij nu ook kan nemen. Naar de Europese middenmoot/subtop.

Denken jullie (de mensen die het met me oneens zijn) nou echt dat een 28-jarige Danjuma met misschien degelijke statistieken bij Feyenoord nu ineens wel een basisspeler wordt bij een club van het niveau Tottenham? Nee, natuurlijk niet. Daarom: Vertrek nu naar een Brentford, Aston Villa, Brighton. Ambitieuze clubs die gericht aankopen. Niet vier niveaus omlaag qua competitie, en dan misschien zes wedstrijden in de CL om je te 'bewijzen'. Danjuma was één van de belangrijkste Villareal-spelers in het elftal dat vorig seizoen halve finale CL haalde. Dat heeft echt niet elke scout in Europa vergeten omdat ie nu één matig seizoen erop heeft zitten.

Dus nee, ik denk dat er zat ploegen zitten die op een hoger niveau spelen dan Feyenoord die interesse zullen hebben in hem, waarmee hij zijn status als speler op het hoogste niveau vast kan houden en bovendien kan hij zijn salaris van 2.7 miljoen dan ook behouden.

31 mei 2023 om 16:14

Waarom is dat zo? Volgend jaar schitteren in de CL en dan kun je het jaar erop weer een prachtige transfer maken. Winwin voor speler en Feyenoord.

31 mei 2023 om 16:18

Als hij 1 jaar een goed seizoen draait bij Feyenoord kan hij daarna prima mee in een middenmoter in Engeland/duitsland/spanje/italie.

31 mei 2023 om 16:25

Waarom zou hij in vredesnaam eerst naar Feyenoord gaan en dan naar de middenmoot van een topcompetitie? Hij kan nu al direct naar de middenmoot van een topcompetitie. Realistisch gezien gaat ie niet 1 jaar naar Feyenoord, no way.

31 mei 2023 om 16:28

Mikey, hoe kom je er bij dat ie gaat schitteren in de CL? Met Feyenoord? Ik snap dat het optimisme groot is rondom Feyenoord, maar er is geen aanwijzing dat het 'schitteren' wordt voor ze in de Champions League. Dat is een enorme gok. Denk dat de drie clubs buiten Bayern in de Bundesliga ook wel het zouden willen proberen met Danjuma. Of wat dacht je van Real Sociedad?

Waarom dan nu een transfer naar Feyenoord forceren? Tegen een lager bedrag tekenen en dan het risico nemen dat je misschien wel twee, drie seizoenen daar zit omdat je een keer geblesseerd raakt of wat vorm verliest. Dan is Danjuma straks 28-29, waar gaat ie dan moeten spelen?

31 mei 2023 om 17:22

@oenieboy Een spelersbudget heeft niets te maken met een transferbudget. Spelersbudget is wat Feyenoord het komende seizoen uit kan geven aan onder meer salarissen. Transferbudget van Feyenoord is niet bekend en zal ook deels afhangen van wie verkocht wordt. Daarnaast zijn ze in de Kuip ook wel fan van huurconstructies met koopopties.

@buongiorno Een club als Brighton daar is Danjuma met Mitoma ook bepaald geen zekere basisspeler. Ook Aston Villa heeft al opties rondlopen die niet minder zijn en zijn heel amibitieus. Jij doet alsof Danjuma daar zeker gaat slagen, maar ook bij die clubs geldt dat als hij als speelt daar met een drietal mindere wedstrijden zo een einde aan kan komen. Als je net al twee keer in die situatie hebt gezeten is het dus extreem belangrijk dat je dan een perfecte ploeg uit kiest.

Als hij naar de Nederlandse top gaat is dat toch anders. Die kunnen niet 5x per seizoen zo'n speler aantrekken, dus daar gaat hij per definitie veel meer vertrouwen krijgen.

Overigens denk ik ook niet dat Danjuma er voor zal kiezen, maari k zou het best slim vinden als zulke spelers dat juist eens wat vaker wel zouden doen. Champions League, grote kans op het Nederlands elftal, en de centen zijn voor zulke gasten in Nederlan ook dikke prima.

31 mei 2023 om 17:27

Het zou heel mooi zijn als Danjuma terug naar PSV komt om zijn belofte in te lossen. Destijds ging hij weg doordat Gakpo en Bergwijn als de grotere talenten werden gezien, hoe mooi zou het zijn als hij PSV weer kampioen kan maken. Alleen is zijn blessure gevoeligheid wel een dingetje…

31 mei 2023 om 15:25

Dat zou mooi zijn, maar lijkt me onhaalbaar

31 mei 2023 om 16:13

Zo, dit zou ik heel hard toejuichen zeg.
Vraag me alleen af of die qua salaris te halen is.

Jammer. Heeft geen grote indruk kunnen maken dus logisch. Ik denk dat hij weg kan bij Villareal dus Ajax sla je slag!

31 mei 2023 om 14:53

Voor 30 miljoen? Dan heb je een Bergwijn 2.0.

31 mei 2023 om 15:31

Danjuma is aantoonbaar beter dan Bergwijn.

31 mei 2023 om 15:44

Die vraagprijs zal wel iets gezakt zijn na een half jaar Christmas Shopping in Londen.
Ik vraag me wel af of er een Nederlandse club is buiten Ajax die hem kan betalen?

31 mei 2023 om 15:47

Hij zal ws een stuk minder kosten dan 30 miljoen, als Tottenham geen 30m wil betalen, dan is het onwaarschijnlijk dat kleinere clubs dat wel doen.

Blijft nog de vraag of het verstandig is natuurlijk.

31 mei 2023 om 15:50

Hoezo Jason ? beide kwamen niet aan spelen toe bij de Spurs

31 mei 2023 om 15:52

@dnsdkr - Ik denk dat Ajax inmiddels ook wel oppast voor het weer zo'n vermogen uitgeeft. Als je als Ajax zijnde dat geld uitgeeft, moet je eigenlijk een speler hebben die zich al bewezen heeft in een top competitie en er niet de bank mag warmhouden.

31 mei 2023 om 19:51

Zoveel verschilt het toch niet Jason? Komen allebei te kort voor de Premier League en ik zou hem niet halen voor 30 miljoen hoor.

Hoop dat PSV hem kan terughalen. Voor Eredivisie begrippen een uitzonderlijke speler.

31 mei 2023 om 15:16

Gaat niet naar PSV komen. Xavi speelt op dit moment op zijn positie en hij gaat echt geen genoegen nemen met een reserverol.
Vind Xavi op dit moment ook beter vanaf links dan vanaf 10 eerlijk gezegd.

31 mei 2023 om 15:38

Hadden in de winter ook al interesse in hem, dus waarom nu niet? Ben het met je eens dat Xavi beter rendeert op linksbuiten dan op 10, maar heb vertrouwen in hem dat hij ook op 10 goed gaat presenteren.

31 mei 2023 om 15:42

Zeker, dat weet ik.
Zou het ook zeker niet erg vinden als hij bij PSV terecht zou komen.
Echter zit er bij mij wel 1 voorwaarde aan voordat ze met dit soort spelers/aankopen komen: Focus je eerst op de verdediging en vervangers voor Sanga en evt Guti.

31 mei 2023 om 15:57

Dan schuift Xavi toch naar 10? Of denk jij dat Til daar moet blijven staan?

31 mei 2023 om 16:08

Oh nee, alsjeblieft niet.
Til om erbij te hebben voor het laatste kwartier als je ballen gaat pompen, prima, maar basis? Never nooit meer als het aan mij ligt.

Ik zou het als volgt doen:
Focus op verdediging met een paar echte sterkhouders. Vervanger voor Sanga en eventueel Guti.

Met een schuin ook blijven kijken naar een buitenkansje voor linksbuiten OF de 10 positie.
Als daar niks voorbij komt zou ik het zoals de opstelling doen. (ervanuitgaande dat spelers blijven/weggaan

Walter
Aank/Sambo
Aankoop
Aank/Boscagl
Aanhholt
Guti
Aank/Xavi
Veerman
Bakayoko
Luuk
Xavi/Danjum
31 mei 2023 om 17:02

Eens, met je opstelling al moet er ook zeker een spits bij. Fabio is weg, en Luuk is niet goed genoeg en moet op zijn minst een concurrent hebben.

Ik verwacht dat Guti ook vertrekt overigens.

31 mei 2023 om 15:27

Dat dachten wij ook van Bergwijn...

31 mei 2023 om 15:46

Dat dacht vrijwel niemand van Bergwijn...

"door zijn reserverol bij Tottenham is Danjuma ook uit beeld geraakt bij Oranje. Bondscoach Ronald Koeman nam hem niet op in de definitieve selectie voor de komende Nations League-duels."

Kul reden, dan had Blind ook niet bij de definitieve selectie gezeten. Dat Blind er uberhaupt bij zit is me een raadsel, maar dat is een ander verhaal.

31 mei 2023 om 14:57

Zucht, Blind is wel echt je stokpaardje he… zijn er zo nog 5/6 die niet in de selectie thuishoren… maar elke keer Blind eruit pikken is lekker makkelijk.

31 mei 2023 om 15:02

Blind heeft sinds de laatste interlandperiode letterlijk 0 minuten gespeeld. Kan je mij nog een speler noemen bij wie dat het geval is?

31 mei 2023 om 15:03

Ach ik vind het ook geen Oranje materiaal, maar toch word hij door elke bondscoach opgeroepen.

31 mei 2023 om 15:08

Daar is Blind er toch een van en dat mag toch gewoon gezegd worden.

31 mei 2023 om 15:45

Ach, als Blind op de bank zit en je hebt een keer een invaller nodig, dan is iemand met ervaring wel lekker.

31 mei 2023 om 15:51

jwtw030, glas is halfleeg of halfvol. Blind heeft sinds de laatste interlandperiode letterlijk 0 fouten gemaakt. Kan jij mij nog een speler noemen bij wie dat het geval is?

31 mei 2023 om 15:52

Bergwijn heeft sinds vertrek PSV niet uitzonderlijk gevoetbald. Dan had ik Danjuma, die afgelopen halve seizoen maar heel weinig kansen jeeft gehad, liever gezien. Cijfers Danjuma volgens (transfermarkt.nl) in Engeland: 17 potentiële wedstrijden, 9 keer daarvan mocht ie spelen, met in totaal 162 minuten gespeeld. 2 keer ingevallen voor 1 speelminuut, 4 keer ingevallen voor ongeveer 10 minuten. Zn langste wedstrijd was 66 minuten als RM, wat niet zijn positie is. Daar tegenover staat wel maar 1 doelpunt en 0 assists, maar dan doet ie t nog beter dan Kulusevski (1 x bij doelpunt betrokken per 230 minuten) of Richarlison (1x bij doelpunt betrokken per 201 minuten).

31 mei 2023 om 15:53

Woezel

Gaat me meer om de reden die genoemd op het waarom hij niet geselecteerd is.

31 mei 2023 om 16:13

@DNSDKR ja, maar dan of een slome met één draaicirkel van een vrachtwagen dan de oplossing is, is de tweede. Kan ik net zo goed m’n oom sturen; boordevol (levens)ervaring, en net zo traag..

31 mei 2023 om 15:48

Blind is een ervaren bankzitter, en we hebben in Oranje een bankzitter nodig.

31 mei 2023 om 15:52

Oke, deze is sterk.

31 mei 2023 om 15:50

Wat dat betreft kan je beter op de bank van Ajax zitten

31 mei 2023 om 15:52

Moete we echt elk artikel over een Nederlandse speler zo draaien dat het weer over Blind gaat? Iedereen weet ook wel dat het raar is dat Blind er bij zit, maar het leven gaat wel gewoon door he. Bovendien is de selectie van Oranje niet je verantwoordelijkheid en heb je er ook geen invloed op. Dus laat het lekker gaan in plaats van bij elk artikel met dit gezeur aan te komen.

31 mei 2023 om 17:11

Ik snap het wel, Koeman is namelijk een ontzettend slechte, behoudende, angstige coach die vasthoudt aan oude spelers en niet doorselecteert. Dat hij bondscoach is, is me eerder een raadsel.

31 mei 2023 om 17:13

@BadHabit,

Bij Blind noem je dat vriendjespolitiek! Ook de reden dat ie bij ManU werd gehaald.

31 mei 2023 om 17:24

Tja, Koeman bewijst meteen dat hij niet geschikt is voor de job. Als je een speler die dit seizoen gepresteerd heeft, zoals Frimpong niet oproept, maar de bankzitter Blind wel, dan valt er niet eens te discussiëren

Tja, naar mijn mening had Tottenham hem ook niet nodig, want door zijn komst is Bryan Gil weer op huurbasis vertrokken. Maar gezien hij er nu toch eenmaal was, en de voorhoede niet bepaald lekker liep had hij meer speeltijd moeten krijgen. Alleen was Conte daar te koppig voor. Daarna toch een paar keer leuk ingevallen, maar natuurlijk te weinig kunnen laten zien om die optie te verantwoorden.

Lijkt me ook niet zozeer een positie die we moeten versterken nu. Ik ga er niet vanuit dat Son nog zo'n jaar gaat draaien. Kane zie ik eigenlijk ook niet vertrekken, en als dat wel zo is heb je Richarlison nog. En Kulu op rechts. Gil komt dan nog terug. Daar kan voor de breedte best nog wel wat bij, maar het grote geld zie ik liever in het middenveld, de verdediging en een keeper gestoken worden.

31 mei 2023 om 15:05

Denk dat het daarom ook wel verstandig is als hij kijkt wat voor trainer zit er. Conte speelde niet in een systeem waarin hij kan excelleren. Wilde niet of kon dit niet want ik vind heel Tottenham maar matig. Of het lag echt aan de trainer(s) maar wat ik van Tottenham heb gezien beviel niet echt.

31 mei 2023 om 22:00

Dat hij niet speelde lag puur aan Conte. Die wilde hem niet. Hij werd toch gehaald. En Conte is dan ook koppig genoeg om hem gewoon niet te gebruiken, terwijl Son en Richarlison rampseizoenen draaiden. Dat hij dan nog eerder Lucas erin gooide zegt alles.

Vind Danjuma een hele leuke voetballer die het echt heel goed deed bij Villareal en ook bij Bournemouth natuurlijk. Denk dat een West Ham United een goede club voor hem zou zijn.

31 mei 2023 om 15:55

Echter heeft Danjuma hetzelfde probleem als Bergwijn, al is Danjuma wel wat beweeglijker. Ze hebben allebei ruimte achter de verdediging nodig en een speelwijze die hen in hun kracht laat spelen. Bovendien zijn het momenten-voetballers die ook nog eens niet heel consistent zijn, zeker niet als het niveau omhoog gaat. Als ze op zichzelf zijn aangewezen, blijft er zeker op het Europese podium gewoon niet veel over en dat geldt des te meer voor een competitie als de Premier League. Dan moet je veel consistenter zijn.

31 mei 2023 om 15:59



Een Danjuma in vorm is gewoon een uitstekende buitenspeler/spits. Is veel meer doelpuntenmaker dan Bergwijn. Is nog eens tweebenig ook.

Nog een slachtoffer van Levy.

Conte heeft duidelijk aangegeven Danjuma niet te willen, maar toch moest en zal hij er komen. Daniel Levy helpt de club volledig de afgrond in. Er is geen manager die in deze bende terecht wil komen, waar je zelf overigens niets te zeggen hebt. Ik hoop dat hij zsm weg is.

Zou voor PSV een gruwelijke aanwinst zijn moet wel 20 miljoen minimaal kosten denk ik, maar dan heb je wel een machine. Xaxi-Danjuma is garantie voor spektakel en veel goals volgend seizoen

31 mei 2023 om 15:58

Dat gaat PSV niet doen. Sowieso moet je geen spelers halen die het van momenten moeten hebben en telkens het onderspit delven in de Premier League. Je haalt ze voor veel geld binnen en veel groei zit er niet meer in. Spelers als Bergwijn en Danjuma zijn wel goed hoor, maar ze worden niet meer snel beter. Als de consistentie er zo rond 25 jaar niet in zit, gaat het er niet snel nog komen. Memphis is daar een goed voorbeeld van, al is die laatste intrinsiek beter.

31 mei 2023 om 16:10

De focus moet op de verdediging, al is er wat mij betreft ook echt wel één aanvallende sterkhouder extra nodig. Wat zou ik graag een uitzondering maken voor Danjuma. Ben echt fan van hem. Ontzettend doelgericht als buitenspeler met een goede actie en ook een fijne ander type spits als je Luuk al hebt lopen.

Danjuma had dan toch beter naar Everton kunnen gaan, daar was hij met het vertrek van Gordon wel basisspeler geweest en had een held kunnen worden in de handhaving van de club. Het is wel vaker voortgekomen dat spelers die last minute een transfer naar club A afzeggen om naar club B te gaan, er niet beter van worden.

31 mei 2023 om 16:01

Een speler als Danjuma is veel te afhankelijk van momenten en is in de Premier League bovendien geen hele bijzondere aanvaller. Natuurlijk kun je het geluk hebben dat het een perfect match wordt, maar eerlijk gezegd denk ik dat Danjuma buiten meer minuten niet zozeer veel meer succes had gehad. Ik denk dat hij er misschien een keer 4 in had geschoten of zo, al is dat niet meer dan een gok vanuit mijn interpretatie.

31 mei 2023 om 16:17

Ik denk dat dat wel een accurate gok is, zoveel goals zag ik hem namelijk ook wel maken bij Everton het afgelopen half jaar. In de Premier League kan het echter hard gaan, dus die paar extra goals, in combinatie met zijn dreiging en onvoorspelbaarheid hadden Danjuma denk ik wel gegarandeerd van een mooie PL club. Everton had hem dan sowieso willen hebben, en wie weet ook wel teams als Fulham of Palace (als vervanger van Zaha).

1 juni 2023 om 16:45

Ik denk dat Danjuma simpelweg geen type is voor de Premier League. Ieder type aanvaller kan daar wel slagen, zolang de speler in kwestie consistent is. Momenten-voetballers slagen daar alleen als ze exceptionele kwaliteiten hebben. Spelers als Bergwijn en Danjuma hebben dat gewoon niet. Ze belanden er erg snel op de bank, omdat ze zomaar twee maanden lang totaal geen rendement kunnen halen.

Xavi op 10, Luuk in de spits, danjuma op links en dan Bakkie Yoghurt uh Bakayoko op rechts.

31 mei 2023 om 15:45

Ik heb liever dat PSV zich focust op de defensie.

31 mei 2023 om 15:50

Teze gaat volgend jaar weer cv spelen als je de berichten moet geloven, dat hij zelf rechtsback graag rechtsback wilde spelen is een broodje aap verhaal, dus komt wel goed met die verdediging. Daarbij is de aanval de beste verdediging dus kom maar op met Danjuma-Xavi 😉

31 mei 2023 om 15:53

Als je de 34 wedstrijden de Teze hebt zoals Teze in de bekerfinale, dan prima. Anders is het ook weer pure middelmaat.

Ik zou het ook zeker niet erg vinden hoor als hij komt. Maar de defensie is echt zeer matig. meer dan 1 tegengoal gemiddeld per wedstrijd is niet best voor een club die mee doet om het kampioenschap.

Geen Danjuma (31 m.....) maar Pepi ! )Reeds gesignaleerd in de nabijheid van de Kuip!

31 mei 2023 om 15:57

31? Hij is 26

Die kerel heeft echt al tig social media posts van zichzelf in een PSV tenue (toen hij in de jeugd speelde) gepost de laatste tijd. Ik denk niet dat we hem kunnen betalen, maar ik denk dat hij er zelf best voor open staat.

31 mei 2023 om 16:45

En dan? Xavi speelt op zijn plek. Tenzij je die naar 10 wil brengen. Maar dat is wel een risico als je het mij vraagt.

Vraag me toch wel af waar deze jongen nu weer naartoe zou moeten gaan. Hij heeft echt wel kwaliteiten en is zo'n typische speler waar je er graag één of twee van in je selectie hebt; ze kunnen met 1 moment de wedstrijd voor je beslissen. De balans moet echter altijd goed blijven en bij dit soort spelers is vorm nog veel belangrijker dan bij de rest. Het zal nooit structureel een 6 zijn. Het is altijd een 9 of een 4. En als je pech hebt, het grootste deel van het seizoen een 4 zoals zo'n Bergwijn dit jaar.

1 juni 2023 om 16:46

Laliga, Ligue 1, Bundesliga of Serie A is prima. Premier League ligt het tempo simpelweg te hoog, waardoor het vaker een 4 is dan een 6, laat staan een 9.

Moet lekker naar Frankrijk gaan. Stade Rennes is wel een mooie club voor hem. Of Olympique Lyon, daar kan die zich goed ontwikkelen.

Dit is een geweldige voetballer hoe kun je hem niet in je basis zetten heeft actie kan score en is in staat om een speler te laten score. Denk dat die bij PSV geweldig past maar is hij haalbaar en zijn salaris… of misschien naar Italië wat ook bij hem past.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren