Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cocu uit zorgen over aanwinst: ‘Dan komt hij in de problemen’

Laatste update:
/

Santiago Arias heeft nog geen indruk kunnen maken bij PSV. De verdediger kwam deze zomer over van Sporting Portugal en startte in de eerste drie competitiewedstrijden in de basis. Zaterdag werd de Colombiaan na een half uur spelen al naar de kant gehaald in de met 3-0 gewonnen thuiswedstrijd tegen Go Ahead Eagles. Trainer Phillip Cocu ziet dat Arias nog moet wennen in Eindhoven.

“Natuurlijk denk je na over de impact van zo’n wissel op die jongen, we zijn zelf ook speler geweest. Maar met geel op zak werd de situatie te lastig en te gevaarlijk”, zegt Cocu in het Algemeen Dagblad. Arias werd vervangen door Joshua Brenet. De achterhoede van PSV bestond daarna volledig uit Nederlanders: keeper Jeroen Zoet, Jeffrey Bruma, Karim Rekik en Jetro Willems.

“Hij hikt in zijn eerste weken tegen de communicatie aan”, stelt Cocu over Arias. “Als de organisatie dan niet goed staat, komt hij in de problemen.” De 21-jarige Arias volgt op het moment een taalcursus. Hij speelde eerder voor La Equidad in zijn vaderland en tekende bij PSV een contract tot de zomer van 2017. De verdediger vertrok samen met Stijn Schaars voor een totaalsom van 1,6 miljoen euro naar Brabant.

Santiago Arias zal nog laten zien dat hij een aanwinst is voor PSV

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ach komt goed. IS uitgebreid gescout en moet duidelijk wennen aan de speelstijl en de taal. Komt goed.

19 augustus 2013 om 11:40

Net zo uitgebreid gescout als Zanka, Marcelo en Manolev zeker? Of heeft Arias wel potentie?

19 augustus 2013 om 11:42

Uitgebreid gescout is inderdaad geen criteria gebleken bij Psv.
We hopen op beterschap.

19 augustus 2013 om 11:42

Niet terecht dat je Zanka hier bij zet. Stond in de belangstelling van clubs als Arsenal maar raakte toen geblesseerd en was gratis. Al Champions League ervaring en een aantal interlands. Gewoon verantwoorde gok die niet goed uitpakte.

Arias heeft volgens sommigen ook talent maar ik moet het nog maar zien.

19 augustus 2013 om 11:43

@boris19 nee want de scouting van PSV stelt helemaal niks voor. PSV heeft nog nooit goede spelers gescout in haar bestaan. Zijn trouwens ook de enige club die ooit miskopen heeft gedaan.

19 augustus 2013 om 11:45

Haha inderaad, Die scouts van PSV kunnen we niet al te serieus meer nemen, Vooral niet als het om buitelandse verdedigers gaat.

De scouts van de aanvallers/middenvelders kunnen ze ook wel ontslaan want ze komen zelden met een tropische verassing, Als de TD van PSV gewoon foxsports aanschaft en gewoon op alle sterren van de Nederlandse subtoppers let bespaart hij een hoop centen qua scoutingskosten, PSV koopt al jaren gewoon de beste spelers aktief bij subtoppers in de eredivise.

Ik begrijp ook niet waarom je als PSV zijnde een rechtsback van sporting haalt, Sporting is niet beter dan PSV waarom zou je dan een speler halen die daar amper 10 wedstrijden in het eerste heeft gespeelt maar toch al wel een tijdje aktief is in portugal?

19 augustus 2013 om 11:54

Ja, want Marcelo werd toch direct gebombardeerd tot de nieuwe Alex ?

PSV kan beter Brenet opstellen. Die jongen heeft veel meer potentie en is bovendien ook nog jonger.

19 augustus 2013 om 12:06

Bojan, Sana blijken/bleken ook van die goedkope aanwinsten.

19 augustus 2013 om 12:13

Zanka was gewoon een goede verdediger meerdere clubs uit Engeland wouden hem hebben, maar toen kreeg hij een knieblessure en heeft zijn oude niveau niet gehaald.
Manolev is gewoon een goede rechtermiddevelder kijk, maar naar Bulgarije maar het is geen back waar die nu staat en Marcelo is heeft Brands aangegeven in VI, als hij een man hoeft uit te schakelen is het een degelijke verdediger, maar we zullen zien.

19 augustus 2013 om 12:25

@milantje, zo kun je alles wel recht lullen wat krom is. Straks ga je nog zeggen dat Marcelo eigenlijk wel geschikt is voor Barcelona.
Punt is dat die spelers nooit hebben gebracht wat er van ze is verwacht. En dat kan incidenteel voorkomen maar als alle aangetrokken spelers uit het buitenland tot nu toe allemaal gefaald hebben dan is er toch iets goed mis met de scouting.

19 augustus 2013 om 12:40

Lekker slim ben je als je van beter clubs als je zelf bent gaat scouten waarom zou een speler dan naar jou toe willen komen. Deze spelers verdienen vaak ook een stuk meer.

Jonathan Reis bijvoorbeeld kwam ook niet uit de hoogste divisie uit Brazilie en die was de beste aanvaller in zijn PSV periode. Of kijk naar een Farfan of Gomes die kwamen ook niet van betere clubs af als PSV hoor.

By the way Schaars komt ook van Sporting en die voegt wel degelijk wat toe aan Psv.

19 augustus 2013 om 13:16

@afca_1995 Jouw reactie is best lastig te peilen. Ene zin lijkt sarcastisch, en de andere zin lijkt gewoon gemeend. :'

19 augustus 2013 om 15:48

Ach dat geldt bijna voor alle aankopen van Ajax. Dat zijn ook nooit directe versterkingen voor de basis.

19 augustus 2013 om 11:45

Ik vraag me af hoe uitgebreid hij gescout is. Ik denk eerder dat ze die er gratis bij konden krijgen en toen snel even op Youtube hebben gekeken . Laatst hoorde ik Brands bij VI nog vertellen dat Sporting ze er nog wel meer wilde verkopen. Brands liet het klinken alsof iedereen daar weg moest.

19 augustus 2013 om 11:58

Klopt, Sporting zit zwaar in de problemen en moeten van een aantal spelers af. Labyad konden ze er bijvoorbeeld voor 1 ton bij krijgen, maar het salaris was te duur.
Verder is Arias wel uitgebreid gescout, die werd al een paar jaar gevolgd en ze wilden hem al eerder kopen, maar toen koos hij voor Sporting.

19 augustus 2013 om 14:12

En bij Sporting belande hij toch ook op de bank omdat hij niet goed genoeg was.

19 augustus 2013 om 17:10

Ja 'n speler met talent kan nooit meer ergens anders tot bloei komen..

Maar goed, ik denk persoonlijk dat Brands heel hard in zijn vuistje kan lachen over 'n jaar of twee. Wanneer hij van die 8 ton ineens weer 2/3 miljoen maakt. Is toch duidelijk het enigste waarop de beste man scout; winstbejag.

19 augustus 2013 om 11:45

Ik vind het slecht van Cocu eigenlijk.

Laat hem lekker nog 15 minuten staan man en overweeg dan in de rust wat te veranderen.
Dit breekt zo'n jongen.
Dit kan weleens een dure fout worden van cocu.

Verder moet Arias natuurlijk wel eerst dingen gaan laten zien alvorens iedereen er maar vanuit gaat "dat het wel goed komt" denk ik

19 augustus 2013 om 11:48

Was pas een echt dure fout geweest als Arias een tweede gele kaart liet pakken

19 augustus 2013 om 11:50

Aan de andere kant, als hij nog een kaart krijgt in die 15 minuten, heeft het hele team een probleem. Het teambelang gaat toch voorop.

19 augustus 2013 om 11:51

En als hij nog in de eerste helft met zijn 2de geel van het veld was gestuurd dan was het ook een fout geweest van Cocu. Als zo'n jongen hier al door wordt gebroken dan hoop ik maar voor hem dat hij nooit echt tegenslag krijgt in zijn leven want dan krijgt hij een héél zwaar leven.

Komaan, die jongen deed het echt niiet goed zaterdag, hij wordt er goed voor betaald en er zijn diverse oorzaken waar nog aan gewerkt kan worden. Kortom ruimte genoeg voor verbetering dus.psv is geen sociale werkplaats waar koste wat het kost rekening gehouden moet worden met het tere zieltje van Arias.

19 augustus 2013 om 11:53

Het was een uitstekende, professionele keuze van Cocu. PSV speelt geen g voetbal, maar op het hoogste niveau. De belangen zijn hoog, CL en het kampioenschap, en de punten kostbaar. Er zouden meer trainers zo professioneel moeten handelen.

19 augustus 2013 om 11:57

Je mag er wel van uitgaan dat een 21 jarige speler dat niet doet.

Of vonden jullie dat Eriksen ook gewisseld moest worden in de 6e minuut gister door De Boer?

Lijkt me niet toch?

Het geeft niet, maar dit was een foutje van een onervaren man die naar uit kan gaan pakken

19 augustus 2013 om 12:00

Prima maar hun rechtsback positie blijft inderdaad nog een achilleshiel.. Brenet is ook geen topper.. Dus de vraag hoe goed dit PSV echt is als ze echt onder druk komen te staan.. Ben erg nieuwsgierig hiernaar..

19 augustus 2013 om 12:00

Totaal andere situatie, Eriksen speelde niet slecht in tegenstelling tot Arias, en bovendien staat Eriksen op een andere plek, Arias werd continu voorbij gelopen en dat kan resulteren in een doelpunt of een 2e gele kaart. Gewoon een logische wissel van Cocu.

19 augustus 2013 om 12:01

Goede keuze van Cocu hoor. Het teambelang gaat altijd boven het belang van een speler. Verder komt deze jongen er echt wel bovenop. Deze week een keer een goed gesprek houden met die jongen en hem weer vertrouwen geven. Hij gaat nog wel meer wedstrijden spelen. 2 jaar in het b-team bij sporting was erger voor hem denk ik zo..

19 augustus 2013 om 12:04

Waarom denk je nou gewoon niet even na voordat je iets zegt. Als een verdediger niet lekker in de wedstrijd zit, een directe tegenstander heeft die hem aan alle kanten voorbij loopt en hij al een keer onnodig aan de handrem heeft getrokken dan haal je hem er uit. Eriksen heeft geen verdedigende taak en de duels die hij uitvecht zijn van heel andere aard. Toevallig stond hij daar gewoon en trok hij die Feyenoorder onderuit. Maar de rest van de wedstrijd is hij niet in zo'n positie gekomen.

Arias was hard op weg om van het veld gestuurd te worden en speelde sowieso als een drol. Dan haal je hem er uit, of dat nou in de 12e of 90e minuut is. Goede zet van Cocu. Zat in het stadion en zat we toen al af te vragen of hij het zou durven om hem er uit te halen. Dacht bij mezelf dat zal wel niet omdat het pas de 25e minuut is. Maar dat is toch geen excuus om hem dan maar te laten klooien? Als je een rode kaart krijgt kun je het nog heel lastig krijgen tegen Gae. Brenet kwam er in en vervulde zijn taak gewoon naar behoren.

19 augustus 2013 om 12:06

Als cocu niet gewisseld had was het of 0-1 geworden of hij was er met rood afgegaan, Arias werd helemaal zoekgespeeld door Houtkoop.

19 augustus 2013 om 12:07

Vind het juist sterk van Cocu.. Gelijk daadkracht en hem wisselen. Je kan toch niet het risico lopen op tegendoelpunten of een rode kaart. Hij weet nou dat hij harder moet gaan werken in ieder geval.

19 augustus 2013 om 12:09

@ Doncoxxx

je hebt helemaal gelijk. je zag duidelijk dat dit niet zijn wedstrijd was. hij werd zowel links als rechts gepasseerd en met geel op zak was de kans heel groot dat hij nog een keer aan de handrem moest trekken. Dus ik vond dit idd een prima en professionele wissel. Jammer voor Arias maar zo is voetbal speel je niet goed wordt je gewisseld.

19 augustus 2013 om 12:30

Dit is geen fout van cocu, als een speler echt niet in de wedstrijd zit kun je niks anders doen.
als hij arias had laten staan was ik bang dat die voor rust al rood had of 0-1 stond

19 augustus 2013 om 11:51

Ik vraag me af of hij uitgebreid gescout is. Hij speelde in Sporting Lissabon B of zat bij het eerste op de bank. In twee seizoenen in Lissabon heeft hij 7 keer mogen starten/invallen. Ik vraag me werkelijk af wanneer die scout hem dan heeft zien spelen.

Wat ik nu van hem gezien heb, denk ik dat het een miskoop is en geen communicatieprobleem. Hij speelde bij Sporting ook niet en PSV kon hem praktisch gratis overnemen.

19 augustus 2013 om 12:12

Nu van hem gezien heb.. Je kan toch geen speler nu al afschrijven in zo'n korte tijd.
PSV wou hem al langer hebben en hielden hem al in de gaten bij de Colombiaanse jeugdelftallen. En ik denk dat het nogal onderschat word hoe belangrijk communicatie is. Helemaal in de verdediging is dit van cruciaal belang.

19 augustus 2013 om 12:31

Volgens mij onderschat jij het feit dat hij het bij Sporting ook niet gemaakt heeft. De Portugeze competitie is, op Porto en Benfica na, echt niet van hoger niveau dan de Eredivisie. Het is voor de hand liggender dat hij niet zo geweldig is dan dat hij ondermaats presteert omdat de communicatie niet goed verloopt; die één op één duels die hij verloor hadden niets met communicatie te maken. Er zijn verschrikkelijk veel spelers die de Nederlandse taal nooit geleerd hebben en toch uitblinken op het veld. Want uiteindelijk spreek je op het veld de taal van de bal.

19 augustus 2013 om 12:44

Of het goed komt valt nog te bezien, volgens de foto heeft hij in zijn broek gescheten van het niveau van PEC.

Ik denk wel dat hij het aankan, speelde bij zijn vorige club ook enkele keren vrij verdienstelijk.

19 augustus 2013 om 13:07

Het was dan nog altijd Go Ahead Eagles

Ff de tijd gunnen om te acclimatiseren en de taal te leren dan komt het vanzelf wel goed. Voorlopig zou ik Brenet opstellen en dan later in het seizoen eens kijken.

Hij lijkt veel moeite te hebben met het spelen tegen een echte linksbuiten. Iets waar wel meer buitenlandse backs problemen mee hebben. Nu gewoon met Brenet gaan spelen en afwachten of Aris het oppikt en dan moet hij Brenet maar uit de basis proberen te spelen.

Is natuurlijk logisch dat als je de taal niet beheerst, je niet goed kan communiceren.. Maar waarom word hem dan niet een paar kleine woordjes geleerd, die makkelijk te spreken zijn zodat je gewoon kan communiceren?

Arias speelde verschrikkelijk tegen GAE ja, maar als je Brenet laat starten is er geen probleem. Waar ik me wel zorgen over maak is rechtsbuiten. Ik hoop echt dat Park kan spelen, want met Jozefzoon kun je net zo goed zelf meteen 3-0 op het wedstrijdformulier zetten en naar huis gaan. Komt de linksback van GAE nog niet eens voorbij.

19 augustus 2013 om 13:10

Scheelt dat Josefzoon de "4e" keus is reachtbuiten.
Als Narsingh er is heeft hij ieder geval Narsingh voor zich.
Mocht Bakali gewoon fit zijn dan kan Bakali daar gewoon spelen, en anders is Park misschien nog een optie, of eventueel Wijnaldum nog.
Ik heb het idee dat hij nog een beetej plakenkoorts heeft, na zijn doelpunt ging het toch stukje beter

Altijd maar vreemde jongens halen uit de verste landen en dan blijkt in de eigen jeugd een beter alternatief te lopen. Ja, dat is zuur, maar dat krijg je d'r van. Wees eens creatief en laat de onnodige buitenlanders gewoon voortaan buiten de deur. Leuker om eigen jongens te zien en nog goedkoper ook.

Kijk nu naar Ado, geen buitenlander die d'r speelt maar als je dan kijkt naar AZ, Heerenveen of Groningen dan zijn de Hollandse jongens op één hand te tellen, dat is toch altijd zo sneu !

edit ; overigens zeur sneu voor zo'n jongen, maargoed, wat moet je dan ook als Columbiaan in Nederland. Ga lekker naar de Spaanse competitie, daar spreken ze je taal !

19 augustus 2013 om 11:52

Sc heerenveen? Heeft juist dit jaar bijna alleen maar spelers uit nl..
Met kruiswijk,van roon,dijks,van den berg en de jeugd internationals van la parra otigba wildschut en slagveer

19 augustus 2013 om 12:08

Ik ben ook niet helemaal op de hoogte van Heerenveen, maar ik weet wel dat Otigba een Nigeriaanse Hongaar is. Daarbij is het over het algemeen bekend dat er in Heerenveen meer Scandinaven rondliepen dan in de hoofdstad van Noorwegen. En ook nu met één of andere geflopte Guatamalaan, een Noor, een Ijslander, etc. etc.
Al zijn Scandinaviërs natuurlijk makkelijker in het aanleren van Nederlands, het blijft jammer dat er op die plaatsen geen Nederlanders doordringen!

19 augustus 2013 om 12:15

Wel frappant dat je grotere clubs niet durft te noemen dan Denen zijn ook Scandinaviërs..

19 augustus 2013 om 12:10

Hollandse jongen op 1 hand te tellen bij Groningen? Dacht het niet!

Bizot, Kappelhof, Letschert, Wijnaldum, Chery, VD Velden, Zeefuik, Burnet, De Leeuw, Kieftenbelt. Zijn allemaal Nederlandse jongens!

het afbraakrisico is weer groot na zijn slechte beurt tegen Go Ahead. Oftewel het etiket zit erop. We hebben het gezien met Manolev, hoe dit af kan lopen, als de media hier werk van maakt.

Anderzijds wat kun je van zo'n jongen verwachten, die in Portugal ook niet verder gekomen is dan de bank......

19 augustus 2013 om 11:59

Hij speelde wat wedstrijden in het 2e en heeft nooit gedebuteerd bij het 1e als ik het goed heb. Hij moest met alle geweld komen, maar waarom? Zo'n topper is het niet vind ik maar wat niet is kan nog komen?

Verstandig dat hij gewisseld is geworden. Verwacht dat hij anders nog voor rust zijn 2de gele kaart te pakken had gehad. Hij wist totaal niet meer hoe hij het moest oppakken.

Vergeten en doorgaan, van hieruit kan het alleen maar beter worden!

Ik vind een volledig Nederlandse achterhoede wel een prestatie van formaat!
Jonge jongens die in potentie ver kunnen komen

Ik merkte het eigenlijk al tegen Den Haag dat hij vaak niet goed staat. Dekt aan de verkeerde kant en is vaak te laat als zijn tegenstander vertrekt. Verder vind ik hem klein voor een verdediger, al zegt dat niet altijd alles.ik vrees toch voor het enige minpuntje voor Brands dit seizoen. Nog even aankijken maar ik vrees voor Arias en psv.

Vreemd dat een Bojan van veel niet-Ajacieden waaronder veel psv'ers niet de tijd krijgt om zich optimaal aan te passen aan Nederland en het Nederlandse voetbal. Een Arias krijgt dat schijnbaar wel, achja zo rollen de psv'ers! Als Milaan morgen met dikke cijfers wint zal er zeker een klein glimlachje op mijn gezicht verschijnen.

19 augustus 2013 om 12:05

Is dat echt zo vreemd? Bojan komt van FC Barcelona, speelde vorig seizoen voor AC Milan. Logisch dat we daar meer van verwachten dan van Arias. Jammer dat je zo gevoelig bent, dat je hierdoor gelijk PSV een dikke nederlaag toewenst.

Ik vind Brenet veel overtuigender, ook naar voren gericht.

What were you thinking, een bankziter van een middenmotor uit Portugal. Dit soort spelers moet je toch zelf kunnen opleiden?

19 augustus 2013 om 15:51

Zegt de supporter van FC Scandinavië

Welke taal wordt hem dan geleerd? Nederlands? Engels zou namelijk ook goed kunnen omdat hij daar in de toekomst nog veel aan kan hebben. Maar goed, Nederlands in een bijna volledig Nederlands team is natuurlijk wel handig.
Arias, ik hoop dat je ploeggenoten er voor je zijn! Je hebt het nu gewoon nodig, blijf strijdbaar, leer de taal en ga er vol voor jongen! Je kunt het wel!

Ik riep een week of 3-4 geleden al na één wedstrijd dat ik niet in deze speler geloofde. Maakte een uiterst beroerde indruk in een wedstrijd waarin hij werkelijk waar alle ballen verkeerd speelde en overal verkeerd de duels aan ging. Tuurlijk kun je iemand eigenlijk niet meteen afschrijven maar dit was zo schrijnend en het blijkt weken later nog steeds zo beroerd te zijn. Jammer, maar goed het is de enige smet op PSV to nu.

Waar maakt men zich druk om? Arias komt er wel. Een gevalletje taalprobleem. Hij zal heus wel al wat Nederlandse woorden kennen, maar als je al geel hebt en je wordt eruit gelopen en zo een tweede kaart kan pakken dan wordt je gewoon gewisseld. Ik zou hetzelfde doen.

Maar hoe zit het met Narsingh? Hoe ver is hij eigenlijk?

19 augustus 2013 om 13:16

Normaal duurt zo herstel van een blessure tussen de 6 en 9 maanden.
Narsingh heeft er nu 7 maanden opzitten en ligt voor op schema.
Hij hoopt zelf over een maandje weer echt bij de groep aan te sluiten, hij had dinsdag de 13e weer voor het eerst met de groep meer kunnen trainen.

19 augustus 2013 om 14:18

Het herstel duurt normaal 6 tot 9 maanden. Narsingh is er nu 7 maanden uit. Duurt nog ongeveer 1 maand. Dus in totaal minimaal 8 maanden. Dan loopt hij toch niet voor op schema, maar voldoet toch gewoon aan het gemiddelde?

Pfff... waarom altijd die buitenlandse gasten halen, je weet toch dat die taalbarriere een probleem oplevert?? Vooral in defensief opzicht... Buiten dat is die Brenet ook een ruwe diamant naar mijn mening! Gebruik wat meer de eigen jeugd Psv, die zijn minstens net zo goed dan die exotische spelertjes

Persoonlijk vind ik Manolev zelfs beter dan Arias. Nu al een miskoop gebleken.

19 augustus 2013 om 12:45

Een beetje voorbarig, vind je niet?

19 augustus 2013 om 13:08

Je ziet toch zelf ook dat hij er niet veel van kan. Kon niet eens overeind blijven tegen Go Ahead Eagles. Laat staan tegen Milan.

19 augustus 2013 om 13:19

Knappe jongen als jij naar een land gaat waar je de taal en cultuur totaal niet kent en meteen top presteert, dat is alleen voor de echt grote weg gelegd.
Deze jongen is er net 3 wedstrijden bij en je schrijft hem nu al af ?
Hoop niet dat je ambities hebt om coach te worden, heb nu al medelijden met de spelers.

19 augustus 2013 om 18:18

Ik ben het met je eens dat het niet veel was. Maar om die jongen nu al af te schrijven gaat nergens over. We moeten nog even wachten om hem te beoordelen.

ik zie liever brenet dan arias.
brenet is sterker in de opbouw, geeft betere voorzetten, en is in de dekking beter.
arias daarintegen houdt zich bijna alleen maar bezig met verdedigen, geeft never nooit een voorzet en wordt aan alle kanten voorbij gelopen.
ik denk dat brenet een basisplaats verdient, die jongen is een genot om naar te kijken!

Ik vond/vind het zowiezo zonde om die jongen voor Brenet te laten spelen.
Heb brenet gezien tegen Zulte en ik zou die jongen gewoon laten staan, komt uit eigen jeugd en is jonger.

Arias is een prima speler,alleen wat cocu ook zei...door de communicatie komt hij in de problemen.
Zodra hij wat langer in nederland is en de taal een beetje machtig is en ook de manier van voetballen in nederland,komt het wel goed.
Maar met Brenet als alternatief kan je spreken van een luxeprobleem!

Ik zou lekker Brenet laten spelen. Wanneer die Arias Nederlands kan praten merk je het vanzelf wel.

Arias laat ook mooie/goede dingen zien. Ik denk wel dat die nog gaat verbeteren. Maar Brenet valt me ook niets tegen. PSV heeft iig zat opties.

19 augustus 2013 om 16:48

Ik wil net zeggen speelden prima tegen fener, heeft gewoon wat tijd nodig! Overigens brenet wat een held ben jij zeg

Hij speelde echt slecht. Cocu had dit ook moeten zeggen. Ik snap dat je hem spaart omdat hij net in nederland is en omdat het risico op een 2de gele kaart aanwezig was.

Ach met spelers aantrekken kan het alle kanten uit soms win je en soms verlies je .
Ik schat dat het met arias verliezen wordt niet zozeer dat hij nu nog niet mee kan maar wel vanwege het feit dat brenet wekelijks met grote stappen op hem uit loopt qua ontwikkeling.
Dus langzaam maar zeker gaat brenet eerste keus worden van cocu en beland arias op het tweede plan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren