Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cillessen krijgt ‘Krul-vraag’: ‘Dat is altijd achteraf makkelijk gezegd’

Laatste update:

Lionel Messi, Ezequiel Garay, Sergio Agüero en Maxi Rodriguez. Dit Argentijnse kwartet zorgde er woensdag voor dat la selección albiceleste zondag ten koste van het Nederlands elftal om de WK-titel gaat strijden, in de eindstrijd tegen Duitsland. Louis van Gaal maakte al zijn wissels op en zodoende mocht Jasper Cillessen de strafschoppenserie in. Helaas keerde hij niet één penalty.

/

“Verschrikkelijk”, zo noemde Cillessen in gesprek met de NOS de eliminatie van Oranje. De doelman kreeg de vraag of hij liever niet had gehad dat Tim Krul onder de lat zou staan tijdens de strafschoppenserie. In de kwartfinales tegen Costa Rica kwam Krul vlak voor het einde van de verlenging binnen de lijnen en keerde hij twee strafschoppen. “Dat is altijd achteraf makkelijk gezegd. Daar gaan we morgen naar kijken”, reageerde Cillessen. “Nu overheerst de teleurstelling van de nederlaag.”

Cillessen voelde dat Nederland beter was dan Argentinië. Het kwam echter niet tot uitdrukking op het scorebord en in de strafschoppenreeks ging het vervolgens mis. “Wij denken nu in termen van nederlaag en uitschakeling. Dit is verschrikkelijk klote. Maar we moeten door. We moeten er nu voor zorgen dat we niet twee keer achter elkaar verliezen.” Oranje speelt zaterdag tegen Brazilië om de derde en vierde plaats. Het gastland verloor dinsdag met liefst 1-7 van Duitsland.

Met Tim Krul onder de lat had Nederland de finale gehaald

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Is ook weer een irritante provocerende Bert Maalderink vraag, even proberen te scoren terwijl die jongen logischerwijs kapot is op dat moment en al helemaal geen zin heeft om te praten.
Rot toch op met dat soort journalistiek.

10 juli 2014 om 02:43

Gewoon een normale vraag lijkt mij. Er was volgens mij over heel het WK van de NOS te weinig kritische vragen

10 juli 2014 om 02:45

Juist. Wordt er een x een scherpe vraag gesteld is het ook niet goed

10 juli 2014 om 02:49

Dat is geen kritische vraag maar een oerdomme.

10 juli 2014 om 02:49

Het was niet het moment voor een scherpe vraag, doe dat morgen na een nacht slapen, niet 20 minuten na de wedstrijd.

10 juli 2014 om 02:55

Die scherpe vragen moet je stellen als het verder alleen maar over het weer, het spelershotel en de bus gaat. Nu niet.

10 juli 2014 om 02:56

Bert mag vragen wat hij wil op dat moment. Of het de verkeerde vraag was op dat moment? Totaal niet! Cillessen vond dat hij wel een paar penalties kon houden. Vandaag hebben we gezien dat hij gewoon heel slecht is in penalties

10 juli 2014 om 02:57

Dit is geen normale kritische vraag, maar proberen een 'leuke' of interessante antwoord te krijgen om zo te scoren. Maar heeft helemaal niks met de wedstrijd te maken en persoonlijk vind ik het ook nogal sneu van de journalist om zo'n vraag te stellen na zo'n wedstrijd.

Kritische vragen hebben ze inderdaad te weinig gesteld, maar dit is en niet het moment, en niet de goede vraag.

10 juli 2014 om 02:59

Ajaxfandennis23 Dit is toch geen scherpe vraag. Ten eerste van Gaal bepaalt de opstelling en het is toch vreemd als Cillessen gaat zeggen: nee ik wil niet keepen als het penalty's worden.
Ik ben die interviews meteen na de wedstrijd zo beu, hetzelfde met het interview van Sneijder. Je ziet dat hij er totaal geen zin in heeft en dan toch maar vragen blijven stellen. Geldt ook voor spelers die net het WK winnen of de CL en dan opeens 5 min moeten gaan lullen over hoe de wedstrijd was. Laat ze toch lekker, die interviews kunnen ook nadat ze hebben gedoucht.

10 juli 2014 om 03:25

Donderstraal een eind op zeg! Die.penalties.had.Krul ook niet gehouden, de enige was de.laatste waarin die met pech nog het doel ingaat. Ga niet je frustratie op Cillessen afreageren! De beste jongen heeft het prima gedaan. Kijk trouwens ook even naar statistieken Argentinie heeft 1 keer in de historie verloren met penalties, de rest alles gewonnen. Gewoon een goed land erin. Bovendien schoten vlaar en sneijder er ze belabbert in! Maar daar hoor ik je niet over! Zielig persoon, ga je schamen en terug je hol in

10 juli 2014 om 02:45

Rot toch op slaat nergens op cillessen heeft het geweldig gedaan dit wk.gewoin de beste keeper van de 3klaar ermee.

10 juli 2014 om 02:50

cillessen is niet de beste alleen hij past het beste in het systeem omdat hij goed mee voetbalt. puur als lijnkeeper vind ik krul en ook vorm beter

10 juli 2014 om 03:27

Maar meevoetballen was dit WK niet een must en toch werd hij opgesteld. Geen dingen roepen waar.je niks van.begrijpt

10 juli 2014 om 09:20

Ownee??? Geen must? Tel het aantal balcontacten maar eens bij elkaar op dit tournooi. Daar kan v Persie alleen maar van dromen. Wat had hij moeten doen dan? Alle ballen naar voren rammen met balverlies als gevolg?. Ben trots op die jongen misschien geen penaltykiller maar hij heeft een uitstekend tournooi gekeept! Zelfverzekerd scherp en uutermate geconcentreerd.

10 juli 2014 om 02:48

Ja, echt belachelijke vragen stelt die vent. Vragen waarbij je echt plaatsvervangende schaamte krijgt. Wat wil je zo'n jongen dan laten voelen? Ik begrijp dat niet. Hij keept een wereldpartij. Echt. En dan wil zo'n verslaggever je laten zeggen dat niet jij, maar eigenlijk Krul de penalties had moeten doen.
Echt een vreselijke man.

10 juli 2014 om 02:51

een wereldpartij? volgens mij heeft hij 1 balletje gehad van palacio hahaha

10 juli 2014 om 03:02

@ astine3: Hij heeft in elk geval niks fout gedaan? En bij voorzetten en hoekschoppen heeft hij ook een aantal ballen de 16 uit gewerkt.

En voor de rest ben ik het volledig met Azet eens, dat je zo'n vraag stelt op zo'n moment is gewoon slecht. Stel dan gewoon geen vraag.

10 juli 2014 om 03:29

Gast kijk is reeel! Er is geen kopbal ingegaan dit toernooi. Keepen is niey alleen op de lijn ballen tegen houden hoor. Hij heeft elk hoog gevaar eruit gehaald. Objectief blijven!

10 juli 2014 om 13:49

@jackbrown niks fout doen en een wereldpartij keepen vind ik een behoorlijk groot verschil. een wereldpartij keep je zoals neuer of ochoa toen dat je overal tussen zit of hele belangrijke ballen pakt

10 juli 2014 om 14:03

Okee okee, geen wereldpartij. Ik zei 't ook meer in de emotie, want hij heeft natuurlijk wel een heel goed toernooi gekeept. Zeker als je bedenkt hoe jong hij eigenlijk is en hoe weinig ervaring hij heeft op het hoogste niveau (weinig CL-wedstrijden, geen EK of Wk).
Dus zo'n vraag vind ik dan een kutvraag.

10 juli 2014 om 02:48

Ik ben blij dat er eens vanuit een hoek vragen worden gesteld waarin spelers en staf niet constant veren in hun reet krijgen geduwd. Een kritische vraag mocht niet van de Nos, omdat het zo goed ging, maar nu worden mensen eindelijk eens wakker.

10 juli 2014 om 03:00

Misschien was Krul was in deze wedstrijd nog niet zo'n slecht idee geweest. Zoveel heeft Cillessen niet te doen gehad. De kansen die er waren had Krul ook wel gehouden. Het gaat wel om een finaleplaats en in de knockoutfases kom je met penalty's in aanraking. Hoeveel penalty's heeft Cillessen gestopt 0, hoeveel heeft Cilessen er doorgelaten 6. Het gaat uiteindelijk wel om een finaleplaats. Helaas, dan maar op het EK in Frankrijk!

10 juli 2014 om 03:30

Blabla onzin en cillessen beledigen

nou nee hoor, als tim onder het doel zat waren we gewoon in de finale. wie stelt er nu een keeper op als eerste doelman die niet weet hoe hij penalties moet tegenhouden? dat is alsof je een robben gaat opstellen die nog nooit heeft gescoort. kijk naar neuer, geweldige lange keeper zoals krul. cillissen ziet er uit alsof ie net uit de f'jes komt met zen babyface, jammer dat we door 1 individuele speler naar huis moeten, jammer.

10 juli 2014 om 02:44

Lol jij bent wel zuur. Zelf geen fan van Cillissen, maar heeft wel goed gekeept. Dat hij belachelijk slecht is in penals klopt, maar we hebben niet verloren door hem. We hebben verloren omdat we aanvallend niks hebben laten zien. Leuk dat je die bal kan rond tikken, maar Romero heeft zich geen een druk te hoeven maken, Cillissen wel een paar x

10 juli 2014 om 02:44

Want elke wedstrijd eindigt in strafschoppen? Zonder Cillessen waren er nooit strafschoppen gekomen, zowel tegen Costa Rica als tegen Argentinië niet.

10 juli 2014 om 04:32

als als als, als als Nederland de kansen erin had geschoten was er niet eens de penalty serie gekomen. Maar het blijft een grote smet voor mij dat hij simpele penalty,s die slecht werden genomen niet eens tegenhoud.

10 juli 2014 om 14:28

De smet van "teamfalen" is veel groter. Meer creëren is meer kans op winst. Maar het was mooi tot gisteren, dus ik kijk positief terug.

10 juli 2014 om 03:31

Applaus keepergroten, ik wil je feliciteren! Je hebt de prijs gewonnen van mest zielige persoon van Nederland chapeau

10 juli 2014 om 02:43

Mede dankzij Cillessen zijn we zo ver gekomen.
Niets dan respect voor hem.

10 juli 2014 om 02:49

Onzin..
Krul is gewoon een veel betere en een completere keeper. Speelt top in de PL en dan stel je zon watje op die net een jaar ervaring heeft in de eredivisie.
Onbegrijpelijk!

10 juli 2014 om 03:14

Gelukkig verraadt je naam al je 'objectieve' blik. Meneer de bondscoach.

10 juli 2014 om 04:34

Als Robben op tijd schoot, zou Nederland verder gaan, zo kan je de als momenten bijhalen. Het feit blijft wel dat Cillessen slecht genomen penalty van de Argentijnen wel moest tegenhouden, dat blijft voor mij een smet op het Wk..

10 juli 2014 om 04:06

Wat irriteerde ik mij aan de laatste penalty, die had iedereen wel zelfs klem gehad. Cillessen had er een paar kunnen pakken, zo geweldig schoten de Argentijnen de penalty niet in.. Met Cillessen die nooit een penalty pakt, had ik er al een hardhoofd in...

Ach ja, wat doe je eraan. Jammer dat Nederland wat laf speelde. Dat is geen provocatie ofzo want ik snap het compleet, maar we hebben niks gecreëerd. 1 kans en 0 mogelijkheden

10 juli 2014 om 02:51

107e minuut eerste schot op doel

10 juli 2014 om 04:04

Zegt genoeg idd

10 juli 2014 om 04:26

Jammer dat Robben niet gebruik maakten van de trage centrum. Ook was hij ongelukkig in de aanname,s . Van Persie wil ik geen woord aan vuil maken, weer faalt hij......

10 juli 2014 om 06:51

De aanval werd ook nooit in de loop aangespeeld. Altijd wanneer ze stilstonden of in de bal kwamen

10 juli 2014 om 15:08

zelf cillesen heeft meer man uitgespeeld dan van persie

Normaal gesproken hoort je eerste keeperskeus eigenlijk ook degene te zijn die het best is in penalties van al je keepers. Je kunt niet steeds speculeren op did 3e wissel om je penaltykiller erin te brengen omdat je te maken hebt met blessures van veldspelers.

10 juli 2014 om 03:10

Maar wat je nu zegt is eigenlijk nog belachelijker. Dat je er vanuit moet gaan dat je penalty's krijgt en daarom de keeper op moet stellen die daar het beste in is.

Je moet er gewoon van uit gaan dat je het voor die tijd beslist hebt, je kan namelijk ook zeggen dat het aan de rest van het team ligt dat je voor die tijd nog niet hebt gewonnen.

Normaliter krijg je meer doelpogingen tegen in een wedstrijd dan penalty's, dus zal ik de beste keeper willen zien in de basis die bij voorzetten, afstandsschoten en 1-tegen-1 situaties het beste is allround gezien.

10 juli 2014 om 07:43

Maar de kans op een doelpunt is vele malen groter uit een penalty dan andere situaties. Dat aspect van keepen moet dus veel zwaarder wegen dan andere aspecten. De afweging moet nog steeds zijn de beste allround keeper op te stellen, maar bij de afweging mag je best een wat zwaarder wegend belang leggen bij penalties stoppen als kwaliteit. Zoveel beter is Cillessen niet dat hij het gemis in penaltykwaliteit compenseert. We hebben ook nauwelijks doelpogingen tegen gehad.

Wie weet.
De realiteit is dat we eruit liggen, Cillessen heeft net als het hele toernooi gewoon goed gekeept tijdens de wedstrijden.
Penalties zijn niet zijn ding, helaas.

Tja, Tim had die laatste sowieso gepakt. Maar als je ze zelf niet binnenschiet kom je nergens natuurlijk.

Het is me op zo n moment ook wel een kut vraag van jewelste.
Laat ik voorop stellen dat ik persoonlijk geen fan ben van cillisen maar hij heeft dit tournooi geen enkele fout gemaakt.

Hij zorgde er zelfs voor dat er tegen costa rica penaltys mogelijk waren en ook vandaag weer met twee reddingen.

Ik kan me voorstelllen dat je op zo moment als sporter die zojuist de grootste teleurstelling uit zijn cariere voor zijn kiezen heeft gehad die microfoon wel bij bert in zijn hol zou willen steken.

Hij antwoordde nog netjes , iets wat mij hier niet lukt sorry daarvoor.

10 juli 2014 om 02:54

Ja, die Bert Maalderink heeft ze niet helemaal op een rijtje. Niet erg tactvol. Cillessen z'n zelfvertrouwen moet de laatste dagen behoorlijk gedaald zijn. En dan vraagt Maalderink hem nog even of hij ook niet vond dat Krul de penalty-serie moest keepen. Wat ben je dan een zak zeg!

I

10 juli 2014 om 02:56

Tja het is ook een Kut moment om te interviewen, maar de wereld wilt weten wat die jongens denken en wat zij er van vonden. Dan kan je wel troostende vragen stellen, maar die jongens willen toch niet praten en geven toch dezelfde antwoorden

10 juli 2014 om 06:27

Mee eens. Een journalist is geen zielendokter. Hoe sneu het voor cillessen is, het is wel een vraag die bij veel mensen door het hoofd gegaan zal zijn. Dus ik snap dat hij hem stelt. En het hoort bij het werk van een sporter, als ze winnen vinden ze het ook geen probleem.

On: wel heel jammer voor Jasper, hij heeft verder een paar belangrijke reddingen gehad, maar ik denk dat deze serie lang zal bijblijven.

Waarom zegt iedereen dat Nederland beter was? Wat hebben we gecreerd dan op een paar kansen op kansen na? Geen enkele grote kans gehad zoals bijvoorbeeld tegen Costa Rica.
Argentinie had allang moeten scoren met Higuain,rodriguez en Palacio. Het enige moment wat wij echt hebben gehad is die actie van robben waarbij hij de bal te ver voor zich uitspeelt.
Argentinie gefeliciteerd, verdient door na de finale!

10 juli 2014 om 02:57

Niks verdiend, beiden speelden niet goed maar die Argentijnen laten heel het toernooi al niks zien. Hoop dat Duitsland ze slacht.

10 juli 2014 om 02:58

Wij hebben het na de groepsfase anders ook echt niets meer laten zien.
Argentinie had de betere kansen vandaag

10 juli 2014 om 04:07

Laten we dat hopen, ik gun de Argentijnen helemaal niets. Die hebben geen wedstrijd goed gespeeld....

10 juli 2014 om 02:58

Nederland was ook niet beter, maar mensen zijn teleurgesteld en natuurlijk ook niet geheel objectief. Nederland heeft niks gedaan behalve rond tikken. Balbezit betekent niet dat je beter bent. Kansen bepalen wie beter is. Argentinië was beter, vooral de eerste helft waarin de linkerkant werd overlopen. Nadat Kuyt daar ging spelen kwam daar ook weinig gevaar meer vandaan.

10 juli 2014 om 03:00

Eindelijk een keer iemand die realistisch is en het met mij eens is.
Als je de bal eindeloos rond tikt zonder een kans te creeeren maakt dat je niet beter dan de tegenstander.

10 juli 2014 om 04:07

Ah zo denken veel Barça en Ajax fans ook. Leuk dat balbezit, maar als je er niks mee doet is het zinloos. En dat is wat Nederland deed, daar baal ik wel van, want Argentinië had ook maar 4-5 kansen. Higuain, Palacio, maxi Rodriguez en Garay

10 juli 2014 om 04:27

Paolo Maldini Balbezit zegt niets, maar we speelden niet eens echt aanvallend vond ik. Teleurstellend hoe Nederland speelden, Argentijnen hadden tenminste een paar kansen..

10 juli 2014 om 06:52

Idd ja

10 juli 2014 om 13:07

Nederland was idd niet beter, maar over de hele wedstrijd gezien was Argentinië ook niet beter. Tweede helft was grotendeels voor Nederland net als de eerste verlenging. Eerste helft en tweede helft verlenging waren voor Argentinië. Pingels waren wel terecht vond ik. Wel mooi om te zien hoe clasie met nul minuten achter zijn naam de regie op het middenveld onbevreesd op zich nam. Dat zorgde ervoor dat Nederland die bal wat langer in de ploeg kon houden en aan aanvallen kon gaan denken. Achter Vlaar en cillissen de beste man van Nederland gisteren.

Cillessen foutloos gekeept dit Wk, Alleen moet die heel veel oefenen op penalty's

Hoe het er nu voor staat zal ik op het aankomende Ek voor Krul kiezen. Omdat die toch wat allrounder is en als tegenstander wordt je daar toch meer bang voor.

10 juli 2014 om 04:30

Foutloos gekeept, maar dat hij geen simpele penalty kan tegenhouden blijft voor mij een smet op het WK.

Een vraag die ze beter aan van Persie hadden kunnen stellen. Die heeft er echt weer niks van gebakken maar moet dan ook nog gewisseld worden. Als hij op de bank was begonnen hadden we, indien nodig, Krul kunnen in brengen.

10 juli 2014 om 03:18

Sterk. Achteraf roepen dat we RVP op de bank hadden moeten laten. Grapjas.

10 juli 2014 om 03:42

Robin van Persie gaat anders gewoon de boeken in als topscoorder, maar hrt nooit heeft laten zien op een toernooi. Hij is succesvol, maar ook gelijkertijd heeft ie verschrikkelijk gefaald. Niet voor niks dat hij nog nooit in de ko fase van een toernooi heeft gescoord. Succesvol, maar ook faler

10 juli 2014 om 04:03

Ook in de C.L faalt hij tegen grote teams, ook op Ek,s en Wk,s faalt hij maar altijd... Ik baal dat hij het nooit laat zien, als het moet.

10 juli 2014 om 05:55

@gunnero
Dat was de Krul vraag ook. Achteraf. Daarom hadden ze die vraag aan de aanvoerder moeten stellen. Die stond 100 minuten voor jan met de korte achternaam in het veld. En niet voor het eerst. Was dan een vent geweest om de 120 minuten vol te maken.

10 juli 2014 om 14:08

Daarom zijn alle interview-vragen naar afloop totaal onzinnig. Het enige waar Nederlanders het over hebben is 'als, als'. Natuurlijk kun je zeggen dat RVP deze wedstrijd onzichtbaar was, dat ipv Clasie een aanvallende wissel had moeten komen voor De Jong, dat Depay minuten had moeten krijgen op de linkerkant en dat Krul bij penalty's onder de lat moest staan. Er is nou eenmaal anders gekozen.

Hadden we verloren tegen Spanje, dan vonden we deze opstelling kut. Had Kuyt een slechte wedstrijd gespeeld als back, dan was die keuze achterlijk geweest en had Krul geen penalty's gepakt dan ging die wissel in de boeken als de raarste wissel ooit. Dat pakte allemaal goed uit en we waren lovend. Wees bij een verlies ook een man, en ga niet opeens 'schuldigen' aanwijzen en de bondscoach uithangen (niet alleen op jouw gericht, maar op iedereen).

11 juli 2014 om 05:52

Waarom zouden we geen schuldige mogen aanwijzen?
We wonen niet in Colombia waar ze mensen dood schieten wegens een eigen doelpunt, maar we mogen toch zeker wel zeggen wat we er van vinden.
We hebben geen mooi voetbal gezien, alleen resultaat. Lovend waren we alleen over het resultaat en de gouden wissels. We hebben een elftal gezien wat met dat resultaat boven zichzelf uitsteeg, maar als een draak speelde.
De laatste wissel was dom. Nederland stond niet achter en speelde niet vol op de aanval.

De jong had niet moeten starten. Kost je een wissel.

Iedereen die ja zegt schaam je kapot !!!! Als je ziet hoe de spelers ze nemen gister nou nee lagen ze er ook gwn nu uit.

In mijn ogen is cilessen de slechtste keeper van dit wk. Ik hoop dat hiddink voor een andere keeper kiest.

10 juli 2014 om 08:58

Haha grapjas, die clown van Ghana niet gezien? Of Akinfeev met zijn blunders?

Cillissen heeft in ieder geval zijn record gehouden, om nog nooit een penalty te stoppen. Hij stond daar als een bang schaap, durfde niet zoals Krul te provoceren omdat hij vooraf wist dat hij zelf nog nooit een penalty had gestopt. Verder moet ik wel zeggen dat hij in de wedstrijden uitstekend heeft gekeept. Maar voor penalty's moeten we gewoon een reserve keep houden die ze wel tegen houdt. Bij 2 van de 5 penalty's had Krul met zijn bereik meer kans gehad. Al met al kunnen ze trots zijn op hun prestatie.

Wat een domme poll! We missen er zelf twee, dan vlieg je er altijd uit hoor!

Op het moment dat je Cillissen passeert tegen Costa Rica, weet je dat het mis gaat als je hem een keer laat staan (zoals gisteren). Zit toch bij die jongen tussen de oren.

Tja, je weet dat Cillessen een penalty-syndroom heeft. En daar is ie voorlopig nog niet vanaf. Hij heeft uitstekend gekeept dit toernooi, heeft ook mij in positieve zin verrast, Dat het dan nu zo loopt is Cillessen zelf niet te verwijten, iedereen weet dat hij geen penaltyman is.

10 juli 2014 om 10:02

Als je kijkt hoe zwak Cillessen de hoek in gaat bij die penalty's dan kan je toch best een beetje verwijten. Je hebt keepers die lang kunnen wachten en de druk bij de ander kunnen leggen.

Cillessen is dat duidelijk niet, maar je kan op zijn minst met een beetje overtuiging de hoek kiezen. Een totaal gebrek aan afzet, overtuiging en explosiviteit. Dat zag je ook al goed bij de penalty's in de groepsfase. Daarin zitten gewoon fundamentele zaken die een keeper op dat niveau sowieso moet bezitten en waarin hij dus tekortschiet.

Uiteindelijk heeft hij de ballen gepakt die hij moet pakken, maar worden de reddingen ook wel schromelijk overdreven hoor. Dat stiftje van Silva was echt niet zo lastig. Hier worden ballen die gewoon iedere keeper zou moeten hebben ineens uitgelegd als bijzondere redding.
De vrije trap van Messi is er ook een voorbeeld van. De commentator had het over een fantastische redding, maar kijk eens objectief naar de herhaling. Die bal kwam recht op hem af. De enige reden dat hij moest duiken is omdat hij zelf eerst een pas naar links zet.

Reëel gezien heeft Cillessen niet 1x vol de hoek in hoeven duiken, behalve tegen Mexico en die hing er dan ook meteen in.

Mijn mening voor het toernooi was dat hij gewoon nog te kort komt op het gebied van ballen tegenhouden. Gelukkig hebben we de pot met het 5-3-2 systeem behoorlijk dicht weten te houden en is Cillessen weinig getest. Op de momenten waarop een keeper zich echt kan onderscheiden gaf hij niet thuis.

Degelijk toernooi gespeeld, maar meer absoluut niet.

Tjsa, het is niet anders. De wissels al gebruikt en dat de keeper geen bal tegenhoudt en Nederland zelf twee penalty's mist, is het gewoon terecht dat Argentinie wint.

Voor de wedstrijd tegen Brazilie zou ik ook een andere opstelling gebruiken en van Persie uit de basis laten. Huntelaar verdient nu een kans om vanaf het begin mee te spelen. Ook zou ik Kuyt er uit laten, ook al doet hij het goed, maar ik zou voor Janmaat kiezen. Hij is nog jong, kan ver komen en kan alle ervaring die hij kan opdoen op topniveau goed gebruiken om beter te worden. Elke wedstrijd is er 1 wat dat betreft. Ook zou je Wijnaldum er uit kunnen laten voor misschien wel Clasie. Doet het prima.

Cillessen
de Vrij
Vlaar
Martins Indi
Janmaat
Clasie
de Jong
Blind
Sneijder
Robben
Huntelaar

Wat een nietszeggend kutinterview was dat zeg. Dat bert zijn diploma is gaat halen. Kwalitatief zo zulke slechte vragen. Hadden ze beter kunnen knippen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren