Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Boadu schaart zich achter Van Basten na hattrick tegen Feyenoord

Laatste update:

Feyenoord lijkt af te haken in de strijd om de tweede plaats in de Eredivisie. AZ versloeg de Rotterdammers zondagmiddag in een rechtstreeks duel met 4-2 en vergroot de voorsprong op de ranglijst daarmee tot zes punten, terwijl PSV acht punten meer heeft dan de ploeg van trainer Dick Advocaat. Myron Boadu scoorde drie keer namens de thuisploeg en is met zijn twintig jaar nu de op-één-na-jongste speler met een hattrick tegen Feyenoord, na Marco van Basten (die op 18 september 1983 een hattrick maakte in de 8-2 overwinning van Ajax op de Rotterdammers).

Waar bij AZ Calvin Stengs (hersteld van een coronabesmetting) en Pantelis Hatzidiakos (weer beschikbaar na een schorsing) terugkeerden in de basiself, koos Advocaat ervoor om Justin Bijlow weer onder de lat te posteren ten koste van Nick Marsman. In een open beginfase vielen er kansen over en weer te noteren: AZ deelde speldenprikjes uit via Jesper Karlsson en Albert Gudmundsson, terwijl Steven Berghuis het eerste schot namens Feyenoord ondernam. Met acht minuten op de klok werd de wedstrijd opengebroken.

Een afgemeten voorzet van Berghuis vond bij de tweede paal het hoofd van Marcos Senesi, die via AZ-doelman Marco Bizot de bal in het net zag belanden. Feyenoord had in de beginfase controle over de wedstrijd, maar zag de thuisploeg toch na 22 minuten spelen op gelijke hoogte komen. Na een fraaie pass van Calvin Stengs kreeg Boadu van Senesi en Eric Botteghin de ruimte om richting het strafschopgebied te dribbelen, waarna hij vanaf de rand van de zestien doeltreffend uithaalde. Drie minuten later was het andermaal raak.

Luis Sinisterra kon profiteren van een communicatiefout tussen Bruno Martins Indi en Bizot. Eerstgenoemde wilde de bal terugkoppen naar zijn keeper, maar die bleek zich ergens anders te bevinden dan hij dacht. Sinisterra kon daardoor de bal in een leeg doel tikken. De Colombiaanse aanvaller liet zich in de eerste helft eveneens zien met een schot, evenals Berghuis. Toch viel de vierde treffer van de eerste 45 minuten aan de andere kant, kort voor de rust. Na een goede pass van Owen Wijndal maakte Boadu oog in oog met Bijlow geen fout en tekende hij voor zijn tweede treffer van de middag.

De tweede helft begon aanvankelijk met een stuk minder spektakel dan het eerste bedrijf. Na 64 minuten spelen riep Feyenoord de ellende over zichzelf af. Bijlow leverde de bal in bij Fredrik Midstjö, die direct Boadu in stelling bracht. De spits maakte het cadeautje dankbaar uit en zette daarmee zijn derde doelpunt van de middag op het scorebord. Advocaat greep vervolgens in door Nicolai Jörgensen en Ridgeciano Haps in het veld te brengen als vervangers van Bryan Linssen en Sinisterra, maar zag Feyenoord het duel vervolgens kort daarna uit handen geven.

Een misverstand tussen Bijlow en Tyrell Malacia leek Dani de Wit bijna een gouden kans op te leveren, maar de verdediger kon zijn eigen fout nog ternauwernood goed maken. Scheidsrechter Björn Kuipers legde de bal vervolgens een kwartier voor het einde op de stip, na een wilde sliding van Leroy Fer op Wijndal. De arbiter liet aanvankelijk doorspelen, maar nadat een schot van Gudmundsson naast ging, floot hij toch voor een strafschop. Teun Koopmeiners maakte, in tegenstelling tot eerder dit seizoen in De Kuip, geen fout en tilde de stand naar 4-2. Feyenoord zag in de slotfase aanvoerder Berghuis nog uitvallen en slaagde er niet in om nog iets uit te richten dat kon voorkomen dat er voor de vierde keer op rij niet gewonnen werd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoe lang mag Leroy Fer nog minuten maken? By far de slechtste op het veld, week in week uit.

28 februari 2021 om 18:37

Vorig jaar was hij echt goed. Qua niveau, maar ook als leider. Nu verliest hij zo vaak de bal, sjokt hij achter de feiten aan en is iedereen rondom hem druk bezig om zijn fouten te herstellen

28 februari 2021 om 18:38

Dick had Wehrman niet nodig....vooral alle jeugd wegjagen.

28 februari 2021 om 19:47

@fr010frdam en met Wehrman in de basis hadden we al die punten niet verloren?

28 februari 2021 om 19:49

Wehrnann is een zeer balvaste speler met een goed overzicht die gewoon bij de selectie hoort ipv te verhuren.

28 februari 2021 om 19:55

ok, ik ga een keer een wedstrijd kijken van Luzern dan waar hij nu speelt. ik ben benieuwd

28 februari 2021 om 19:59

Dat zeg ik niet Japie, maar hij heeft geen wissels meer voor die positie en wellicht moet je een keer iets inhoudelijks zeggen in plaats van vragen te stellen waarop je het antwoord al weet. Mijn opmerking komt voort uit vreemde keuzes van Dick

28 februari 2021 om 20:08

maar de vermeende vreemde keuzes van Advocaat hebben natuurlijk net zo goed te maken met de vreemde keuzes van Feyenoord op de transfermarkt. mensen doen net of hij allemaal geweldige spelers op de bank houdt maar de meeste van die spelers die verzaken al heel lang bij Feyenoord en worden nu neergezet als de verlossers. verder is er vandaag veel kritiek op Advocaat maar als je ziet hoe matig bv zo een Senesi vandaag staat te verdedigen dan is daar natuurlijk ook niet tegen op te coachen

28 februari 2021 om 20:25

Senesi was niet best, maar de coach heeft wel de mogelijkheid om niet de bonkige trage Botteghin ernaast te zetten en Malacia die al weken matig is te wisselen voor Haps. Dat speelt alweer een stukje lekkerder....ik blijf erbij dat het ene met het andere te maken heeft

28 februari 2021 om 20:31

Japie, vind jij het dan logisch dat bij een achterstand een linksback als linksbuiten invalt?

28 februari 2021 om 20:40

nee, ik had dat anders gedaan. ik had Linssen dan linksbuiten gezet en een spits erin gegooid alleen aan Linssen heb je alleen iets als je op de counter speelt en dat geldt eigenlijk ook voor Haps op die positie. we hebben amper scorend vermogen dus waar Advocaat een keer voor moet zien te zorgen is dat het achterin iig potdicht zit zodat je minder tegengoals krijgt. misschien zou een 5-3-2 op dit moment een beter systeem zijn voor dit materiaal dan een 4-3-3 want we verspelen nu wel erg veel punten

28 februari 2021 om 18:43

Ik zie net weer de 3-2 in de herhaling, maar Fer trekt gewoon zijn been terug. Die bal van Bijlow is ook slecht natuurlijk, maar Fer had hem met iets meer inzet gewoon kunnen hebben.

28 februari 2021 om 18:49

Fer liet 'm begrijpelijkerwijs lopen, want hij stond tussen 2 man en dan is goed aannemen een groot risico. De kans dat de bal direct perfect teruggespeeld wordt was een kleiner risico. Helaas voor hem gebeurde dat wel.

28 februari 2021 om 18:56

Fer kan die bal toch ook gewoon weg schieten, hij hoeft niet te kappen en te draaien op dat moment, maar een nonchalant overstapje was de slechtste optie.

28 februari 2021 om 19:52

Komt omdat Bothegin net ervoor kiest om niet vooruit te spelen maar weer terug te tikken. Daar begint de ellende. Gaan we door analyseren, waarom staat hij basis met geertruida op de bank. Toch weer Dickie Dick

28 februari 2021 om 19:18

Toornstra deed dat inderdaad aardig. Wel de kanttekening erbij dat het tegen clubs als emmen, ado en rkc was (rechterrijtje). Toornstra hoefde nauwelijks te verdedigen want die clubs trokken zich massaal terug.

28 februari 2021 om 19:35

Ik vind Toornstra dit seizoen sowieso de beste speler van Feyenoord. Tegen Twente zag je ook de irritatie op zijn gezicht. Gewoon een prima speler. Zeurt nooit en je weet wat je aan hem hebt (en wat niet).

28 februari 2021 om 18:58

Speelt echt matig, aan de bal is hij echt slecht.

28 februari 2021 om 19:24

Die gozer is zoo slecht idd... Hopelijk de rest van het seizoen met Geertruida CV, Fer er uit (weet niet wie er nog qua jeugd is...) en voor mijn part Bozenik in de spits. Pak je op zijn minst net zo weinig punten als nu

Sta je 4-2 achter met een linksback als linksbuiten, tikt AZ achterin de bal rond en wordt er geen enkele druk gezet. Echt geen woorden voor

28 februari 2021 om 18:37

Al 4 weken op rij is er met invaller Haps op linksbuiten geen enkele kans gecreëerd en ons meesterbrein Dick probeert het nog een keer. Juist Sinisterra heeft iets aan een spits als Jorgensen. Tweede helft is Dick weer tactisch overklast, ongelofelijk.

28 februari 2021 om 19:12

In het begin van het seizoen was er niets dan lof, Haps als aanvaller. Ik heb 't nooit echt gezien. Die jongen is niet voor niets back. Ik snap jouw kritiek op Advocaat overigens wel hoor. Hij lijkt het ook niet meer te weten, maar hij heeft natuurlijk niet zo'n hele goede ploeg tot z'n beschikking. Buiten het feit dat alleen Berghuis en Senesi top-waardig zijn hebben ze ook veel dezelfde soort spelers met weinig creativiteit en voetballend vernuft. Nu zeg ik niet dat Advocaat er het maximale uithaalt, maar zo heel veel meer is er ook weer niet uit te halen. Spelers als Botteghin, Fer, Toornstra, Berghuis, Jorgensen en Linssen, daar is de rek gewoon uit en buiten Sinisterra, Geertruida en Bijlow zijn de talenten ook niet van een heel hoog niveau. Een Haps zit waarschijnlijk ook wel op de top van z'n kunnen gezien z'n leeftijd.

28 februari 2021 om 19:20

Hij stelt ze zelf op toch? Hij kan gewoon met Geetruida spelen op de plek van Botteghin. Speelde daar in het begin van het seizoen goed. Hij stuurt ook Wehrman weg en blijft Linssen in de spits opstellen, terwijl Berghuis en Sinisterra een spits nodig hebben die de bal vast kan houden. Hij blijft ook zo behoudend spelen, iedere ploeg mag rustig in zijn spel komen. Doen ze dat een keer niet, zoals eerder tegen Ajax en nu tegen AZ dan zie je dat er echt we l wat meer inzit dan dat iedereen denkt.

28 februari 2021 om 19:20

Hij stelt ze zelf op toch? Hij kan gewoon met Geetruida spelen op de plek van Botteghin. Speelde daar in het begin van het seizoen goed. Hij stuurt ook Wehrman weg en blijft Linssen in de spits opstellen, terwijl Berghuis en Sinisterra een spits nodig hebben die de bal vast kan houden. Hij blijft ook zo behoudend spelen, iedere ploeg mag rustig in zijn spel komen. Doen ze dat een keer niet, zoals eerder tegen Ajax en nu tegen AZ dan zie je dat er echt we l wat meer inzit dan dat iedereen denkt.

28 februari 2021 om 20:02

@sirius ik ben het wel met je eens. ik vind dat deze Feyenoord selectie beter wordt gemaakt dan dat die eigenlijk is. ik ga niet zeggen dat Advocaat het geweldig doet maar ik vind wel dat een team als AZ veel meer creativiteit en voetballend vermogen in huis heeft en daarom ook gewoon beter is. dat je vandaag verliest vind ik daarom geen schande. van een Heerenveen bv hadden we natuurlijk wel moeten winnen, maar goed, dit slechte seizoen komt niet alleen door Advocaat maar ook door een gebrek aan kwaliteit imo. het aankoopbeleid bij Feyenoord is nog steeds heel slecht en dat zie je ook terug in de resultaten

28 februari 2021 om 20:04

Maar waaruit blijkt dat Wehrman zo goed is dan? Die naam hoor ik veel de laatste dagen, maar die jongen heeft slechts 1 assist bij FC Luzern na 6 wedstrijden. Als je daar weinig laat zien, ga je het bij Feyenoord echt niet beter doen dan Linssen. Het probleem is ook niet dat Feyenoord niet kan aanvallen, maar gezien de balans in de selectie is het of-of. Ga aanvallen en je bent verdedigend kwetsbaar. Ga behoudend spelen, en voorin is er weinig ruimte. Vooral die laatste zin is nogal relatief. Jij en medesupporters zijn echt niet de enigen die Feyenoord kijken, maar als supporter ga je te snel focussen op de dingen die beter kunnen. Dat heb ik ook weleens als ik over FC Twente schrijf. Je ziet momenten waarop het kan en je gaat er vanuit dat het iedere wedstrijd kan, maar zo werkt het niet. Wat denk jij wat er gebeurt als het middenveld van Feyenoord opschuift? Voorin loop je tegen dezelfde fouten aan, maar achterin zijn de ruimtes veel groter. Bij Feyenoord moet je compact verdedigen en compact aanvallen, want ze hebben misschien 1 speler met een steekpass vanaf het middenveld en die is niet bepaald in vorm (kokcu). Speel je dus niet compact, heb je ineens moeite om de bal bij dezelfde kleur te krijgen waardoor je wederom kwetsbaar bent in de omschakeling. Nu weet ik overigens niet wat er in de jeugd rondloopt, maar het is allemaal niet zo zwart-wit als jij stelt. Je kunt niet zomaar gaan besluiten om vanaf minuut 1 te gaan aanvallen. Zeker niet als de tegenstander snelheid voorin heeft. Maar goed, dat is mijn observatie. Jij bent het er waarschijnlijk niet mee eens, maar dan ben ik benieuwd hoe jij Feyenoord zou laten spelen. Het feit dat je namelijk naar een Wehrman wijst, verklapt wel dat jij je ook slechts aan het vastklampen bent aan uiterst onzekere strohalmen.

28 februari 2021 om 20:10

Japie we weten al dat het aankoopbeleid niet geweldig is, maar Advocaat zal het hiermee moeten doen en je kan niet ontkennen dat zijn behoudende tactiek en zijn opstellingen geen succes zijn. Daarnaast heeft hij alle jeugd weggejaagd door ze geen minuten te gunnen en blijft hij Haps inzetten als linksbuiten terwijl zelfs jij intussen overtuigd moet zijn dat hij op linksbuiten niks laat zien. En vorige week niet voor de winst gaan bij een gelijkspel....totaal geen lijn in het spel, spelers afkraken etc. Nee, van mij mag hij vertrekken.

28 februari 2021 om 20:12

@sirius dat is dus het probleem. er wordt gedaan of Advocaat allerlei geweldige jeugdspelers weg stuurt en nu allerlei geweldige spelers op de bank houdt maar ik vind die kwaliteit echt wel meevallen allemaal. ik vind de meeste van die spelers namelijk helemaal geen spelers van het niveau wat Feyenoord moet nastreven

28 februari 2021 om 20:16

@fr010rdam je kan Advocaat idd wegsturen maar of de volgende coach meer haalt uit dit materiaal daar heb ik wel mij twijfels bij. er moet flink door geselecteerd gaan worden willen we het beter gaan doen maar Feyenoord heeft amper geld voor versterkingen van wat ik heb begrepen

28 februari 2021 om 20:21

Nee, Sirius, ik zeg alleen dat Wehrman is weggejaagd. Hierdoor heeft hij nog maar 1 wisselspeler voor Fer en dat is een jongen die nog geen minuut in Feyenoord 1 heeft gespeeld. Ik vraag ook niet dat hij vol op de aanval gaat spelen, maar met deze behoudende tactiek wordt iedere club in de kaart gespeeld en als we richting de aanval gaan duurt het te lang, omdat het middenveld en de backs te ver van aanval staan. Nu hij ook nog met Linssen speelt komt het elftal niet eens in de gelegenheid om aan te sluiten...en dan hebben we ook weer niet een aanval die in zijn kracht staat op 40 meter van de goal. Ik blijf erbij dat er tactieken en opstellingen zijn waarmee spelers meer rendement halen, meer spelvreugde ervaren en het voor de supporters ook nog om aan te zien is. Tuurlijk ben ik ook kritisch op de selectie, maar daar kunnen we nu weinig aan doen.

28 februari 2021 om 22:22

dat heeft daar imo niet alles mee te maken. het probleem is denk ik dat je geen middenvelder hebt die de oplossing naar voren ziet en een goede eindpass in de benen heeft. dan wordt het al heel lastig om aanvallend te spelen

28 februari 2021 om 18:56

Haps kan je alleen daar gebruiken wanneer je puur op de counter speelt, maar als je tegenstander al 4-2 voorstaat gaan ze natuurlijk niet meer veel ruimte weggeven. Belachelijke wissel dus. Als Sini niet de hele wedstrijd kan volmaken, zet dan maar Linssen op links en een extra spits erin.

28 februari 2021 om 19:01

Inderdaad Perry. Vorig jaar was het logisch tegen Dumfries, toen er geen echte buitenspeler was. Nu slaat het nergens op. Zet dan Linssen daar neer

28 februari 2021 om 18:57

Maar Bobiku, toen we de laatste maanden klaagden over Dick kregen we te horen dat hij er het maximale uithaalt.....nou nou, ik denk dat we ondanks Dick nog 5e staan, niet dankzij. Tactisch faalt hij al het hele seizoen.

28 februari 2021 om 19:03

Ja helaas mee eens. Vorig jaar haalde hij het maximale eruit. Nu lijkt hij niemand te prikkelen. Sterker nog, door dat afbranden krijgen speler alleen maar minder vertrouwen

28 februari 2021 om 19:14

Maar dat wil niet zeggen dat de prestaties van vorig jaar de standaard zullen zijn. Dat was ook wel een periode waarin het meezat hã¨. Ze haalden punten, maar het was lang niet altijd overtuigend of zelfs terecht. Zoiets hou je niet een heel seizoen vol als je zoveel kwetsbaarheden in een ploeg hebt. Groei zal er in deze spelersgroep ook niet zitten. Te veel spelers hebben een leeftijd waarin ze al op hun top zitten of daar al voorbij zijn en ook bij de jonge garde loopt het nog niet over van de kwaliteit. Ik vraag me oprecht of welke speler(s) buiten Berghuis, Bijlow en Senesi een basisplaats zouden hebben bij Ajax of Psv. Dat hoor je je niet af te vragen bij een grote club als Feyenoord.

28 februari 2021 om 19:24

Krijgen we weer dat basisplaats bij Ajax en PSV verhaal. Ik denk dat je dat nu niet kan zeggen. De tactiek is niet op de spelers afgestemd en daardoor kunnen ze niet uitblinken. Kijk een Griezmann vorig jaar...het kon niet zo zijn dat hij niet meer kon voetballen. Toch raakte hij geen pepernoot meer...hij werd gewoon niet goed gebruikt. Ik denk dat er in een aantal spelers veel meer zit dan dat we nu zien.

28 februari 2021 om 19:26

Sirius, dat is de standaard ook niet. Feyenoord presteerde toen veruit het beste in de hele Eredivisie en alles zat inderdaad mee. Niemand verwachtte dat dat zou blijven duren. Wat wel verwacht wordt is dat het beter gaat dan dit. En niet alleen qua resultaat, maar vooral dat je ziet dat je om tactische redenen wedstrijden weggeeft

28 februari 2021 om 20:09

Dat snap ik ook wel. Echter moet je wel roeien met de riemen die je hebt. Feyenoord zit met een paar spelers die met het jaar slechter worden vanwege leeftijd, ze hebben spelers die er al te lang zitten en eigenlijk niet genoeg toevoegen en dan haal je ook nog eens jongens als Linssen en Diemers op die werkelijk niets toevoegen. Daar had je prima een jong talent kunnen posteren. Ik geloof niet dat Feyenoord helemaal geen kwaliteit rond heeft lopen in de opleiding. Er loopt altijd wel iets rond dat waarde kan hebben.

28 februari 2021 om 20:24

Maar daar ging het toch niet om? Het gaat erom dat Feyenoord nu met slecht spel vijfde staat, terwijl er echt wel meer in zit dan dat.

28 februari 2021 om 19:37

@bobiku toevallig had ik voor de wedstrijd in een topic aangegeven dat Feyenoord een verloren seizoen draait.

Dure huurlingen op de bank, talenten verhuurd. Duur contract voor Berghuis en te laag afkoopsom.

Maar vooral het verpesten van Haps - in potentie beste linksback van de Eredivisie en Oranje - als linksbuiten. Zijn ontwikkeling staat volledig stil en zijn martkwaarde zakt alleen maar.

Advocaat mag aanmodderen, geen Europees overwinteren, geen beker, geen VCL, geen waarde aan het creeren, geen spelers ontwikkelen voor volgend seizoen.
Wilde spits kreeg eerst Boznek en later Pratto. Allebei snel afgekeurd door hem.

Ik snap niet dat bestuur ingrijpt. Interim trainer met opdracht geef talenten veel speeltijd.

2e en 3e zal denk ik niet haalbaar zijn met of zonder Advocaat.

28 februari 2021 om 19:45

Helemaal mee eens, hij slachtoffert ook nog Geetruida na een slechte pot terwijl hij daarvoor prima speelde. Hij is bezig met kapitaalvernietiging

28 februari 2021 om 19:50

MrKrillin, ik snap ook echt niet dat Haps niet gewoon linksback staat. Malacia is een goed talent, maar Haps is vooralsnog gewoon beter. En ik erger me er zo kapot aan dat hij openlijk de spelers afkraakt. Dat mag soms, maar hij doet het om verantwoordelijkheid weg te schuiven en zijn eigen prestaties groter te maken. Dat vind ik erg irritant

28 februari 2021 om 20:18

Anderzijds, welke talenten hebben ze nou echt verhuurd dan? Die Wehrman waar iedereen het over heeft bakt er niet eens veel van bij FC Luzern. Dat bedoel ik overigens minder bot dan het overkomt, maar zo'n jongen gaat echt geen dingen doen die Linssen en Jorgensen niet beter kunnen. Dan heb je een Wouter Burger die bij Sparta niet eens perspectief heeft en hooguit 10 minuten mag invallen, Johnston ken ik dan niet goed, Kelly word eigenlijk verguist in Rotterdam, Narsingh kon niets goed doen, Van Beek is slechter dan de alternatieven, El Bouchataoui ken ik niet en Dylan Vente heeft niet eens een basisplaats in de Keuken Kampioen Divisie. Er gaat genoeg mis, maar daar kun je echt niet alleen Advocaat de schuld van geven. Het is gewoon nog steeds een puinhoop daar en dat is eigenlijk ongelooflijk nadat ze eigenlijk de boel weer voor het grijpen hadden toen ze eenmaal weer zwarte cijfers gingen schrijven.

28 februari 2021 om 20:28

@sirius Bannis en Azarkan. Het gaat niet om of grote talenten zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat bijv deze 2 slechter zijn dan Pratto. Is Texeira die overal mislukt was veel beter dan Burger?

Zulke dure spelers maken het verschil niet. Dan kan je beter geld besparen en hopen dat spelers verder ontwikkelen. Kijk Vincent Janssen was ook geen grote talent. Half jaar goed gespeeld en voor 22 miljoen (4 miljoen meer dan verkooprecord van Feyenoord) verkocht.
Weghorst was ook niet groot talent. Toch goede stappen gezet.

28 februari 2021 om 20:29

@fr010rdam @bobiku succes man! vind het oprecht vervelend deze situatie voor jullie met weinig goede vooruitzichten.

28 februari 2021 om 20:35

Haha we zijn wat gewend,vanaf juni krijgen we weer nieuwe hoop, kijken hoe lang het dit keer duurt

28 februari 2021 om 20:36

Haha dank u, al komt het na dit seizoen allemaal weer goed hoor. De goede generaties jeugd gaan de komende jaren komen. Het materiaal is ook niet zo verkeerd, voldoende gasten waar op gebouwd kan worden. De portemonnee is nu alleen leeg, maar dat komt weer goed. Er staat kapitaal op het veld

28 februari 2021 om 20:42

Sirius, kijk jij naar Luzern dan? Afgaande op je post eerder in dit topic: nee. Dan vind ik het raar dat je zo oordeelt. Ben het verder wel met je eens dat de verhuurde talenten niet gemist worden. Bannis speelt nu elke week, dat is alleen maar goed. Net als Hendriks. Burger is zuur. Toen hij eenmaal speelklaar was bij Sparta, deed Mijnands het goed en dat is hun eigen kapitaal. Achteraf had Feyenoord hem beter zelf op kunnen stellen in plaats van Diemers, maar die kwam als breedtespeler terwijl Burger vlieguren moest gaan maken

Advocaat echt waar.. eerste helft zo goed na voren eindelijk. Daardoor krijg je wek 2 goals tegen maar ik genoot weer. 2e helft ga je je eigen tactiek toepassen en het is VRESELIJK.

28 februari 2021 om 18:39

Hoezo is het als het goed gaat de tactiek van de spelers en als het slecht gaat de tactiek van Advocaat?

28 februari 2021 om 18:41

Je snapt het volgens mij niet. Spelers willen na voren voetballen en Advocaat durft dat niet aan. Nu deden we het de 1e helft en je ziet goed voetbal. 2e helft gaan we de Dickie tactiek toen. Achteruit lopen, geen druk en je verliest hier met 4-2.

28 februari 2021 om 18:42

Sander zegt toch juist dat advocaat de boel in de 1e helft goed had neergezet? In de 2e helft snijdt hij zichzelf weer in de vingers door haps op linksbuiten te zetten.

28 februari 2021 om 18:43

Oenieboy, dat is niet waar. Volgens mij heeft Advocaat alle lof gehad toen het goed ging.

28 februari 2021 om 18:43

Omdat Advocaat echt heel vaak heeft aangegeven niks te hebben met aanvallende tactieken, maar de speler dit wel willen.

28 februari 2021 om 18:45

Omdat iedereen weet dat de tactiek van Dick ver inzakken is en niet hoger drukzetten zoals in de eerste helft.

28 februari 2021 om 19:18

@sander1410 - Daar valt toch wel wat voor te zeggen? Heb je gezien hoe traag de verdediging van Feyenoord is?! Senesi is goed (misschien zelfs uitstekend), maar niet heel snel. Botteghin is structureel de traagste speler van het veld. Bovendien heeft Feyenoord weinig voetballend vermogen op het middenveld, dus het plan om verder naar voren te voetballen heeft nogal wat haken en ogen. Wat moet je dan? De poorten open gooien achterin, terwijl je voorin alleen Berghuis hebt die nog wat kan forceren? Sinisterra heeft wel een actie, maar die is er lang uit geweest. Die is nog lang niet 100 procent.

28 februari 2021 om 19:33

Wat moet je dan Sirius achteruit gaan lopen? Tuurlijk kunnen we na voren voetballen als je de poppetjes op de juiste plek hebt staan. Geertruida CV, Nieuwkoop rechtsback hopelijk volgend seizoen Svensson. Heb je die snelheid alweer terug. Bozenik moet in de spits want die jongen heeft zulke goede aanvallende loopacties. Misschien niet goed in de kaats maar genoeg om te leren.

28 februari 2021 om 19:00

Ik verlang echt terug naar dat middenveld met Vilhena en El Ahmadi als blok. Zeker in het kampioensjaar werd elke wedstrijd enorme druk gezet en werden de meeste teams hier echt volledig door overrompeld. Ik hoop dat Feyenoord echt weer te kunnen zien in de nabije toekomst. We hebben daar in ieder geval meer snelheid nodig in het centrum achterin en een veel betere nummer 6 met kracht, felheid en uithoudingsvermogen.

28 februari 2021 om 19:01

Feyenoord had geluk dat de eerste 30 minuten het veld veel te groot was (16 tot 16). Daardoor was er veel ruimte voor Berghuis, Sinisterra en Linssen. In diezelfde tijd scoort AZ 2 fantastische goals, beide door Boadu. Na de 30 minuten werd het wat compacter en komt toch het technisch onvermogen bij Feyenoord naar boven. Als je toch geen creativiteit hebt en alleen maar huis tuin en keuken middenvelders wordt het moeilijk tegen de meeste ploegen. Dat blijkt dan vaak ook.

28 februari 2021 om 19:03

Ik verlang echt terug naar dat middenveld met Vilhena en El Ahmadi als blok. Zeker in het kampioensjaar werd elke wedstrijd enorme druk gezet en werden de meeste teams hier echt volledig door overrompeld. Ik hoop dat Feyenoord echt weer te kunnen zien in de nabije toekomst. We hebben daar in ieder geval meer snelheid nodig in het centrum achterin en een veel betere nummer 6 met kracht, felheid en uithoudingsvermogen.

28 februari 2021 om 20:19

Het probleem is dat je die goals bijna iedere wedstrijd tegen gaat krijgen als je zo speelt. Voor Feyenoord is het een kwestie dat ze maximaliseren en dan hoop ik voor jullie (de supporters) dat het roer om gaat deze zomer. Dan doel ik niet enkel op Slot, want we weten wel hoe hij graag speelt. Echter zal Arnesen 'm daarin flink moeten gaan helpen, want deze ploeg kan dat niet.

Twee behoorlijk verschillende helften, waarbij AZ in de eerste helft gewoon niet goed genoeg was (en forse fouten maakte, maar dat deed Feyenoord ook). Tweede helft deed AZ het een stuk beter en zakte Feyenoord door de ondergrens.

Berghuis moet echt aangesproken worden op zijn gedrag, dit slaat werkelijk nergens op.

28 februari 2021 om 18:38

Ik las onlangs hier een stukje over Rachid Bouaouzan, die jongen van de belachelijke tackle. Berghuis zit er met zijn tackles er echt niet ver naast. Het zijn echt doodschoppen op kniehoogte en het is wachten tot de eerste iets breekt.

28 februari 2021 om 18:41

Ik denk dat jullie club het PSV nog enorm moeilijk kan maken om de 2de plaats. Helemaal nu Boadu weer zijn draai lijkt te vinden.

28 februari 2021 om 20:55

Zeker niet onmogelijk, maar ik denk dat PSV wel een niveautje hoger is en uiteindelijk tweede wordt. Nu ze niet meer in Europa spelen en niet meer in de beker moet fitheid geen issue meer zijn, daarnaast meldde Rik Elfrink dat Gakpo (mogelijk) en Madueke woensdag weer bij de groepstraining zouden aansluiten en dat is een enorme opsteker, die twee maken echt verschil. Kijk wel uit naar de onderline confrontatie ergens in maart, als beide ploegen doen wat ze moeten doen wordt dat een interessante confrontatie.

28 februari 2021 om 18:47

Zag er naar uit, maar volgens mij keek Berghuis alleen naar de bal en zag hij Wijndal niet. Hij probeert die bal voor te geven, denk ik

28 februari 2021 om 18:49

Ik vraag me bij Berghuis altijd af in hoeverre het expres is en in hoeverre pure onkunde. Hij lijkt ook echt niet in staat om een technisch correct sliding uit te voeren en goed te timen, waardoor ik denk dat het er soms echt erger uitziet dan hij bedoelt. Hij schopte een paar jaar terug ook Luuk de Jong door midden bij de middellijn, waar Berghuis zelf zich ook rot van schrok. Uiteraard zitten er af en toe ook echt een frustratietrap tussen, daar niet van.

28 februari 2021 om 18:53

Ja daar heb je gelijk in. Hij gaat er vaak met snelheid in, zonder dat hij het technisch goed uitvoert

28 februari 2021 om 18:58

En wat maakt dat uit? Hij leert er niet van. Maar hij komt er mee weg.

28 februari 2021 om 21:06

Vind dit toch wel een heerlijke winst zeg. Vooral na die chaos periode waarbij Feyenoord van Az aan het stelen was. Even lekker sportief revenge! Top!

Goede eerste helft, daarna door persoonlijke fouten verloren. AZ tweede helft ook beter, Feyenoord was niet meer zo goed.

Lang leve de play-offs. Meer zit er niet meer in met Advocaat aan het roer. ;

28 februari 2021 om 19:57

De persoonlijkste fout kwam volgens mij bij BMI vandaan.
Ik vind het te makkelijk om alle goals af te schuiven op persoonlijke fouten.
De eerste was een prima assist van Calvijn, de 2e een pracht assist van Wijndal en de 3e een perfecte steekbal van Midtsjo.
Samen met de pingel is eigelijk alleen de 3e een persoonlijke fout en als je die dus tegen het grote Az cadeau wegstrepen verlies je als Feyenoord alsnog met 2-1 dus......hoezo verlies je op persoonlijke fouten.

28 februari 2021 om 20:35

Het staat 2-2. Persoonlijke fout voor de 2-3, de zwakke bal van Bijlow op Fer (een bal die echt nooit gegeven mag worden, veel te veel risico). De pass was nou ook weer niet zo moeilijk om Boadu vrij te spelen.

Persoonlijke fout voor de 2-4, de lompe sliding van Fer die de penalty veroorzaakt.

Dus ja, ik vind het persoonlijke fouten. AZ straft het genadeloos af, maar Feyenoord heeft zowel de 2-3 als de 2-4 gewoon zelf veroorzaakt.

De 1-2 van Feyenoord vond ik echt totaal niet aan BMI liggen, maar aan de keeper. Echt geen idee wat die daar op die positie wilde gaan doen. Gaat de bal er overheen, zijn er genoeg verdedigers die kunnen helpen. Keeper had daar niks te zoeken.

Ventje kan alleen scoren tegen Feyenoord hoe doodziek

28 februari 2021 om 18:47

Haha ongelooflijk hè, 5 van de 11.

28 februari 2021 om 18:50

Omdat Advocaat tactisch faalt

28 februari 2021 om 19:21

Omdat deze verdediging 'm gewoon ligt. Voor een spits is hij wendbaar en snel, terwijl de verdedigers van Feyenoord dat juist niet zijn.

28 februari 2021 om 19:37

Inderdaad, je kunt beter ventje Sörensen in de spits hebben

28 februari 2021 om 20:06

Wondersloff, 'ventje' is helemaal niet denigrerend bedoeld hoor. Niet gelijk zo in de weerstand schieten 😉

28 februari 2021 om 20:50

Niet zo bedoeld maar zo klinkt het wel

28 februari 2021 om 21:25

Dat vind jij. Volgens mij is ADRO een Rotterdammert en dan is het heel gebruikelijk om iemand een ventje te noemen. Zeker als ie 20 jaar is. Gewoon een hele normale benaming

Duidelijke instructie van Advocaat om na de rust achteruit te spelen. Hoe gaat Derksen dit weer recht breien.

Ik ben echt benieuwd wat Dick gezegd heeft bij rust. Voor rust speelde we echt prima namelijk, na rust, uhm, haha. En gvd Berghuis, je maakt het wel lastig je te verdedigen met je rare tackle. Hopelijk is ie niet erg geblesseerd.

28 februari 2021 om 18:40

Ik zou het wel 'terecht vinden als hij er een wedstrijd of 2 uit ligt. Je wenst natuurlijk iemand een blessure toe, maar hopelijk dat ie dan eindelijk in gaat zien dat je niks bereikt met dit soort domme acties.

Feyenoord ligt Boadu wel. Bijna de helft van de goals tegen Feyenoord gemaakt dit seizoen

Mooi geweest, Dick! Als je niet van voetbal houdt, wat doe je jezelf dan aan om tot ver in de 70 actief te zijn in het voetbal? Natuurlijk, de persoonlijke fouten kan je hem niet direct aanrekenen, maar als je alles terug speelt roep je ze wel over jezelf af.

28 februari 2021 om 22:24

het probleem is natuurlijk ook dat je geen spelers hebt die de oplossing naar voren zien dus dan krijg je sowieso dat alles wordt terug gespeeld, wat voor een systeem of speelwijze je ook hanteert. dit gaan we denk ik straks ook onder Slot weer zien, mits Arnesen wat creativiteit voor het middenveld weet te halen

Was er var aanwezig bij de 2 toppers vandaag? Zo zag het er niet naar uit iig. AZ volgekomen verdiend gewonnen.

Feyenoord... 1e helft zo goed spelend en de bovenliggende partij en dan de 2e helft weer zo laf achteruit lopend.
Ik heb bij Boadu elke keer het idee dat hij tegen Feyenoord net wat scherper en gedrevener is dan in andere wedstrijden. Hoe doet hij het verder dit seizoen? Ik kijk te weinig AZ om daar echt een oordeel over te kunnen geven, maar wat ik van hem zie tegen Feyenoord vind ik erg sterk.

28 februari 2021 om 18:41

Boadu is een beetje een alles of niets speler. Als hij een goede dag heeft, is het dit, heeft hij zijn dag niet, dan heeft hij net zo veel balcontacten, maar daar niets mee gedaan.

28 februari 2021 om 19:57

Maar Oelie Wapper, hij was toch niet geweldig of zo? Aan de bal bedoel ik dan. Hij was wel vlijmscherp, haha. En levensgevaarlijk als hij achter die verdediging kruipt. Wijndal wist precies dat hij hem kwijt kon bijvoorbeeld. Leuk om te zien, jammer dat het tegen Feyenoord is

28 februari 2021 om 18:50

11 goals gemaakt dit seizoen, 5 daarvan tegen Feyenoord Echte Amsterdammer die Boadu

dickie is het kwijt. az heeft de snelste spelers en kan goed counteren en dan zet je botteghin naast senesi ipv geertuida. gaaaaa wegggggg dick alstublieft

28 februari 2021 om 19:01

Botthegin staat erin vanwege vriendjespolitiek.
In het gesprek met Advocaat liet de selectie weten dat ze liever met Botthegin achterin spelen.
Nee Spajic speelde de laatste tijd niet best maar iedereen vergeet voor het gemak even dat ie voor november bijna foutloos speelde. Hadden toen de sterkste verdediging van de Eredivisie.
Botthegin is een zeer sympatieke vent , ik mag hem ontzettend , maar puur kijkend naar kwaliteit zou hij 3e in de pikorde moeten staan achter Spajic en Geertruida.
Advocaat is het allaaaaang kwijt.

28 februari 2021 om 19:42

"in het gesprek met Advocaat liet de selectie weten dat ze liever met Botthegin achterin spelen" Ik blijf het toch maar apart vinden dat de supporters dit verhaal intact proberen te houden terwijl het door de spelersgroep en de trainer is ontkracht. Enfin, ik was er niet bij, jij zal het wel beter weten.

28 februari 2021 om 19:54

nou, ik heb Spajic ook tegen o.a. Heerenveen gezien en toen stond hij te verdedigen als een A-junior

28 februari 2021 om 19:02

Als je Fer eruit haalt dan moet je Diemers opstellen.
Dan kan je beter met 10 man spelen.

28 februari 2021 om 19:07

Wijndal? Ik schrok bij die van sugawara maar snap niet waarom wijndal nu weer benoemd wordt. Heeft in mijn ogen niks verkeerd gedaan.

28 februari 2021 om 19:31

Denk dat ie Sugawara bedoeld ja.

28 februari 2021 om 19:55

Maar vond dat geen rood eerlijk gezegd, van Berghuis wel

Goed gedaan AZ wat een fouten in de wedstrijd nu hopen dat ze PSV nog van plek 2 kunnen stoten.

Nou mensen, als je alleen naar de 1e 45 minuten kijkt hebben we toch een uitstekende wedstrijd gespeeld?

Jammer dat er nog een verlenging kwam van 45 minuten waarin AZ de overhand had. Maar dat mag de pret niet drukken! Op naar de Play offs. Lets go boys!

Goed gedaan AZ wat een fouten in de wedstrijd nu hopen dat ze PSV nog van plek 2 kunnen stoten.

Ondanks dat het defensief heel erg pover is bij AZ, zijn we de 2e helft niet in de problemen gekomen. Prima overwinning met als uitblinkers wijndal en midtsjo. Volgende week naar Arnhem!

28 februari 2021 om 22:34

Het kan toch eigenlijk echt niet dat we evenveel goals tegen hebben als Rkc? Bizot oogt niet meer zo betrouwbaar als vorig seizoen en van BMI heb ik onderhand wel genoeg gezien. Hoop op van de Ven en nog een CV aankomende zomer, misschien wel Itakura als dat mogelijk is.

Goed gedaan AZ wat een fouten in de wedstrijd nu hopen dat ze PSV nog van plek 2 kunnen stoten.

Leuke wedstrijd met mooie goals en blunders. Zes punten op Feyenoord is lekker. Komende weken belangrijke wedstrijden waarin we kunnen aanhaken of ingehaald worden.

Week in week uit hetzelfde verhaal bij Feyenoord. Zolang Dickie er nog zit tot het einde van dit seizoen wordt het ook niet anders. Volgende wedstrijd luisteren we maar radio Rijnmond, doet minder pijn aan de ogen.

Gelukken hebben we nog een ploeg als AZ in de Eredivisie waarmee wij dat slechte smaak van PSV-Ajax nog kunnen wegspoelen. Ze voetballen zo makkelijk. Technisch goed en tactisch sterk. Az heeft het Nederlandse voetbal al heel veel gebracht met hun optreden in Europa. Misschien wordt een keer tijd dat ze voor de CL gaan. Ik ben benieuwd wat ze kunnen in de voorrondes. PSV en Feyenoord hebben het nu wel lang genoeg laten zien dat Europees voetbal hun heel weinig boeit.

28 februari 2021 om 19:08

Niet boeit? Of niet goed genoeg?

28 februari 2021 om 19:17

Feyenoord heeft dit millennium iig nog een Europese beker gewonnen.

28 februari 2021 om 22:41

Ach dan treffen we een Rijeka of Kairat en liggen we er toch weer uit haha. Nee het zou echt leuk zijn om weer een keer CL te spelen. AZ heeft ook nog wel wat recht te zetten. De laatste seconde van AZ in de CL was een tegengoal door keeper Bolat van Standard Luik. Blijft pijnlijk.

Lastige eerste helft, Feyenoord beter. Tweede helft gelukkig goed opgepakt met beter voetbal. Blij met drie punten. Berghuis blijft een imbeciel trouwens.

Laatste 3 wedstrijd tegen Feyenoord. 6 goals voor Boadu. Nu dit eens door zetten Myron...

28 februari 2021 om 19:48

Als ie dit doorzet heeft ie straks 6 wedstrijden tegen Feyenoord en 12 doelpunten. Dat wens ik Feyenoord niet toe. 😂

Helemaal klaar met Dick. Tactisch lijkt het helemaal nergens op. Vandaag de eerste helft staat het nog wel redelijk, maar de volledige tweede helft val je door de mand. Als je zoveel puntverlies lijdt de laatste 15 wedstrijden heb je niks meer te zoeken bij Feyenoord. Het is op tuseen Dick en Feyenoord.

Voor rust een prima Feyenoord gezien en na rust was daar helemaal niks meer van over. Heel bijzonder hoe ver men dan wegzakt als collectief. Wel een hele vermakelijke wedstrijd met goede goals, maar ook veel persoonlijke fouten. Onder andere van Bizot, Bijlow en Fer. Berghuis op het eind toch weer met een onnodige belachelijke tackle. Dat heeft hij toch te vaak als het niet loopt en ook hij niks klaar speelt. Nu wordt hij gestraft dat hijzelf geblessseerd raakte. Ik vrees dat dit gedrag er nooit uitgaat.

Botteghin pfff.... speel die bal sneller in. Fer alsjeblieft niet dribbelen, ziet er niet uit. Toornstra loopt er verdwaald bij. We spelen met opkomende backs, maar onze backs weten niks van een goede voorzet. Dan vraag ik me af waar heb je linssen voor nodig ?Die heeft geen loopacties in de 16. die is alleen goed in druk zetten. Sinisterra laat je acties/dribbels op middenveld maken. En dan komt hij in een trechter. Berghuis staat al aan de binnekant hoe gaat hij zijn oude acties maken (robben acties)?? Ik begreep dat advocaat zo speelde door blessures. Nu de spelers terug zijn speelt hij nog steeds op dezelfde manier. Je zou nu toch meer in de krachten van je spelers kunnen spelen.

Feyenoord had toch zo'n goede spits uit het buitenland gehuurd? Waarom speelt hij niet? Is Linssen dan zoveel beter? 2 en 3e plek zal tussen PSV en AZ gaan. Feyenoord zie ik nog onder Vitesse eindigen.

Wat moe je nog zeggen over dit elftal en de trainer. Pure middelmaat.

Fer en malacia al weken verreweg de slechte spelers op het veld, met diemers samen maar die zit gelukkig al op de bank.

Er zit 0,0 idee achter het voetbal in dit elftal. Maar op pure hoop en geluk vooral de 0 houden. Je scoort vandaag toevallig uit een standaard situatie en een blunder van de keeper. Totaal geen uitgespeelde kans gecreëerd.

Hoop dat volgend jaar beter gaat onder slot en die vooral eens de spelers op de juiste positie gaat zetten. En eens aanvallend voetbal gaat spelen.

28 februari 2021 om 19:02

Liever 6e met jeugd en een idee erachter dan dan dit belachelijke voetbal en deze laffe instelling.

28 februari 2021 om 19:39

Totaal met je eens. Geef maar eens de kans aan de jeugd ipv van diemers , pratto, narsingh en de hele overbetaalde zooitje.

Opvallend dat Feyenoord niets creëert als er aanvallend gewisseld wordt.
Met Arne Slot hebben we volgend seizoen misschien wel een slotoffensief.

28 februari 2021 om 20:06

ik betwijfel dat. met Kokcu, Fer, Diemers, Texeira en Toornstra heb je nou niet echt middenvelders waarmee je even aanvallend dominant voetbal kan spelen. die hebben daarvoor helemaal de eigenschappen niet. wil je aanvallend voetbal spelen dan moet je eerst creatieve spelers van een goed niveau gaan halen en of daar geld voor is dat betwijfel ik

Berghuis weer met een smerige overtreding. Hij blijft maar doorgaan met met totaal onnodige tackles en slidings. Mag blij zijn dat hij geen rood kreeg.

Die Advocaat ook, erg lachen.
Heeft het alleen maar over de goals die ze te makkelijk weggeven terwijl het cadeautje van de dag van het hoofd van BMI kwam, maar daar hoor je geen Feyenoorder over....die keeper ook,alles ligt aan Feyenoord zelf, humor.

28 februari 2021 om 19:09

Ik had een vrijwel gelijke reactie inderdaad. Maar zo werkt het bij de meeste trainers, die redeneren vooral vanuit zichzelf en hun eigen team. Het feit dat bij AZ de tactiek omging en dat Feyenoord dáár niet mee wist om te gaan, leeft niet in zijn belevingswereld.

28 februari 2021 om 19:51

Eens, Feyenoord, zelf helemaal niks gecreëerd

Oke feyenoord welkom in de conference league!

28 februari 2021 om 19:08

Plek 3 is dat, lijkt me niet dat je dat bedoelt of wel?

Feyenoord moet gewoon een keer gaan beseffen dat ze niveautje FC Groningen zijn op dit moment, en daar is niets mee want dat is ook een goede subtopper aan het worden. Toen ze laatst gelijk speelden tegen de FC deden alle fans alsof het het einde van de wereld was. Kampioenschap voorbij, "Tegen Groningen moet je makkelijk kunnen winnen" etc. Maar dat is gewoon een onrealistisch verwachtingspatroon. AZ is bijvoorbeeld duidelijk een niveautje hoger. Heeft niets met Advocaat te maken maar met het spelersmateriaal. De vele fouten bij Feyenoord in deze wedstrijd geven dat goed weer imho.

28 februari 2021 om 20:10

Yeqon, het gaat niet eens om gelijkspelen bij Groningen hoor. Qua resultaat is dat niet zo verkeerd. Het gaat de meesten om hoe Advocaat spelers afbrandt, vreemd wisselt en behoudend spel weg erg ver doordrijft

Dick leidt ze naar de 6e plaats,best wel knap...

Volgens mij was Davids ook 20 met zijn hattrick tegen Feyenoord. Maar dat was een bekerduel.

Toen met Van Basten werd Feyenoord nog wel kampioen, trouwens met nummer 14 in de ploeg. Waren nog eens tijden...

Niet dat ik er nog heel veel hoop in had, maar weer een verloren seizoen en met de huidige financiele situatie gaat het er de komende jaren ook echt niet beter op worden. Wat een mismanagement na het kampioensjaar...

Zie El Bouchataoui wekelijk op de bank zitten en nooit ook maar een minuut speeltijd krijgen. Is deze jongen dan zoveel slechter dan de spelers nu op het middenveld. Idem met Conteh

Echt een topspits in wording. Hij moet het wel blijven volhouden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren