Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal zou mij niet voor twintig miljoen euro aan een rivaal verkopen’

Laatste update:

Jack Wilshere is maar wat blij met de komst van Danny Welbeck. De aanvaller maakte op de laatste dag van de zomerse transfermarkt de overstap van Manchester United naar Arsenal, dat twintig miljoen euro overmaakte. In de optiek van Louis van Gaal heeft Welbeck naast spelers als Robin van Persie en Wayne Rooney niet kunnen laten aantonen dat hij een meerwaarde kan zijn.

/

Oud-Mancunian Gary Neville zette al vraagtekens bij de beslissing van Manchester United en ook Wilshere was in eerste instantie verbaasd. “Neville weet waar hij over praat. Hij zei dat waarschijnlijk omdat Danny een Manchester United boy is, hij is daar opgegroeid. Arsenal zou mij niet voor twintig miljoen euro aan een rivaal verkopen. Waarschijnlijk.”

“Wat is twintig miljoen euro tegenwoordig?”, vraagt Wilshere zich openlijk af. “Met de kwaliteiten die Danny heeft, is het eigenlijk een koopje. Er zijn niet veel spelers in Engeland die van de ene naar de andere topclub gaan, zeker niet Engelse spelesr. Het is eigenlijk zeer ongebruikelijk. Hij kan dit seizoen het verschil maken voor Arsenal.”

Twintig miljoen euro voor Danny Welbeck is een koopje

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Absoluut een koopje voor Arsenal. Die hebben nu echt een bloedsnelle aanval!

12 september 2014 om 10:37

Kwa snelheidheid mogen we zeker nu niet klagen, hopelijk volgen de goals nu zsm dan zou Welbeck echt en aanwinst zijn.

Wat we willen is en aanvaller die zowel dreiging
zorgt en zijn goals meepikt.

Laten we hopen dat Welbeck zijn draai bii ons kan vinden.

12 september 2014 om 11:08

Het voordeel is dat ze ook ruimtes voor elkaar opentrekken hè. Wanneer een Welbeck achter de verdediging zijn loopactie begint te maken krijgt Sánchez aan de bal meer ruimte. Vervolgens duikt Walcott ineens op aan die rechterkant.

Het is in theorie zo ontzettend gevaarlijk. Hopelijk pakt de praktijk niet anders uit.

12 september 2014 om 11:17

Ja, en Ozil/Cazorla hebben dan eindelijk iemand om de ballen diep op te geven. En daardoor ook Sanchez en Walcott want die hebben meer ruimte, zoals jij al aangaf.

12 september 2014 om 11:19

Uitendelijk heeft niemand iets aan die snelheid als alle teams met een muur tegen jou spelen? Beetje techniek en teamwork is altijd welkom! Just saying..

12 september 2014 om 11:31

Het wordt al een ander verhaal wanneer de volledige voorste linie over snelheid beschikt hè. Daarbij kan alleen Walcott weinig in de kleine ruimtes.

12 september 2014 om 15:05

Welbeck is ook niet goed in de kleine ruimtes hoor. Sanchez nog wel aardig. Maar tegen teams die de bus parkeren kan het nkg verdomd lastig worden vrees ik met zo weinig kwaliteit voorin.

Zelfs de spelers zelf zijn lyrisch van Engelse spelers.. Oke, Welbeck is een aardige voetballer. Maar als HIJ het verschil voor je moet maken, dan ben je als team echt zwak!
En dat terwijl ze met Alexis de beste speler van hun selectie direct hebben binnengehaald. Word een beetje misselijk van het ophemelen van Engelse spelers.
Als ze nou eens wat presteerden..

12 september 2014 om 10:25

Dat verwacht ik ook helemaal niet. Maar een beetje realiteitsbesef is als voetballer ook niet verkeerd.
Ja ik vind Ramsey ook geweldig, maar is mij iets te blessuregevoelig en daarmee dus geen constante factor in je team.

Zo ook nu, het is nog niet zeker of hij mee kan doen tegen City. 1 van de belangrijkste wedstrijden dit seizoen, vanwege een blessure die hij bij de Nationale ploeg op liep. Tuurlijk kan zoiets altijd gebeuren, maar bij hem is het wel wat vaker dan bij de rest..

Leuk dat hij dan je beste speler misschien is, maar als hij bij 10 vd 38 competitiewedstrijden niet kan spelen. In hoevere is hij dan de beste? Mist bijna 25% van je wedstrijden.

12 september 2014 om 10:31

Wat heeft blessureleed precies met kwaliteit te maken?

12 september 2014 om 10:35

Volgens mij leg ik dat net hierboven uit Olesmit...

12 september 2014 om 11:19

En toch past een Welbeck qua type beter in het huidige Arsenal.

Als je dan toch een echte 9 zou kopen, dan zou ik voor Cavani gaan, maar een Falcao of Diego Costa.. ik ben er niet zo kapot van. Benzema schat ik dan wel weer erg hoog in.

Nu Welbeck er eenmaal is kijk ik erg uit naar dit project en zijn andere spitsen ineens niet meer zo boeiend. Natuurlijk heeft hij het nog niet laten zien, maar dit is wel de spits die wij al jaren nodig hebben.. een spits met enorm veel snelheid en beweeglijkheid.

Welbeck is een prachtige combinatie van een spits en een winger, net als Thierry Henry dat had. Balotelli heeft dat ook, maar die neigt iets meer naar een pure spits.

Maar het fijnste is nog wel dat je met Welbeck misschien wel de meest hardwerkende spits in huis hebt. Ik kan mij geen spits bedenken die zich zo hard inzet om de bal te heroveren.

12 september 2014 om 11:21

Robben was in zijn 2 seizoenen dat hij niet geblesseerd was ook de beste speler van Bayern Munchen. In de seizoenen dat hij meer dan 10 wedstrijden moest missen was hij dat niet. Kortom, blessuregevoeligheid zegt niet over de kwaliteit van een speler, maar wel over hoe belangrijk hij is voor een club.

Wat een hype om die Welbeck, in mijn ogen een hele matige speler. Is wel snel, maar een dramatische (basis)techniek. Toch toevallig dat juist Engelsen dit een topper vinden, blijkt maar weer dat de meeste Engelsen er de ballen verstand van hebben. Zo ook Gary Neville pfff. Welbeck was in Nederland niet eens doorgebroken in een 1e elftal...

12 september 2014 om 10:27

Oke, dus het gaat als volgt: jij vindt Welbeck een speler van niks. Een aantal uitgesproken Engelse (ex-)spelers vinden Welbeck een uitermate goede aankoop; dat strookt niet met hetgeen jij vindt, dus hebben zij er de ballen verstand van.

Nou, ik sluit me aan bij die mensen die er de ballen verstand van hebben. Graag zelfs. Uitstekende aankoop.

12 september 2014 om 10:28

Je hebt gelijk. Narsingh, Boetius en Kuyt zijn inderdaad betere spelers dan Wellbeck.. Of toch niet? Wellbeck was in het Nederlands elftal ook gewoon opgeroepen. Nu nog steeds. Het is geen topspeler, maar aan de andere kant zie ik in hem hetzelfde als Sturridge

12 september 2014 om 10:40

Welbeck is in een keer 2x zo goed geworden sinds hij bij Arsenal is...

12 september 2014 om 10:51

Duh!! Want Wenger maakt elke speler beter volgens de Gooners! Hetzelfde met Ozil Wenger zou hem een scorende AM maken met enorm veel loopvermogen.. Ik heb het nog niet gemerkt.

12 september 2014 om 10:55

Daar niet eens van, maar hij is nu opeens een supercomplete/goeie spits terwijl hij daarvoor het lachertje was.

12 september 2014 om 11:00

Bwa heb hem altijd een goede speler gevonden. Hij deed het gewoon zeer goed in zijn 1ste seizoen bij Manu. Maar toen rvp kwam moest hij banken. Daarom vond ik het aantrekken van rvp op lange termijn een fout van Manu

12 september 2014 om 11:31

Heb het over de Arsenal fans, dat hij een goeie speler is intken ik ook niet, maar hij zit nu volgens sommige nog een paar klassen daarboven.

12 september 2014 om 11:33

Sanogo loopt momenteel rond in de spits bij Arsenal, natuurlijk ben je dan blij als Welbeck komt...

12 september 2014 om 11:47

Donmadridista

Wat een walgelijke toon sla jij aan. Bah. Wij als Gooners zijn in ieder geval geen succes supportertje waar jij nogal veel op lijkt. Maarja als het je roeping is om zo nutteloos te reageren ga je gang. Geloofwaardigheid daalt eens te meer.

Ajaxcunian

Als je gewend bent aan spelers als Sanogo, Park en Bendtner toen het talent al weg was. Dan is Welbeck een welkome versterking.

12 september 2014 om 12:37

Jij lijkt er eerder erg mee te zitten dat ie weg is Cunian... Kan je wel komen met argumenten dat alle spitsen van Utd nu beter zijn, maar het feit dat jij bezig blijft over wat Gooners van Welbeck vinden is ook typerend. Het is geen wereldtop zoals Alexis en Özil dat zijn toen ze bij Arsenal kwamen, maar beter dan wat wij gewend zijn de afgelopen jaren met Giroud, Sanogo, Bendtner etc.

12 september 2014 om 12:59

Op basis van wat is hij beter dan Giroud? Giroud dat is pas een onderschatte spits, voetballend is hij beter dan Welbz en scoort ook meer, moet alleen nog in grote wedstrijden beslissend zijn.

12 september 2014 om 13:29

Ja hebt helemaal gelijk @AjaxCunian!

Ik irriteer me ook lichtelijk aan sommige mede-Gooners hier. Eerst was het aldoor Cavani of Falcao en niets anders. Nu is het opeens goed dat we Welbeck hebben want Falcao wordt opeens niet meer goed genoeg bevonden? Elke Gooner weet dat Falcao 5x zo goed is als Welbeck. Begrijp me niet verkeerd hoor Welbeck vind ik ook toppie, maar had toch liever Cavani of Mandzukic gezien. Leuk al die snelheid voorin, maar je hebt er niet zo veel aan. Elke tegenstander speelt met een muur tegen Arsenal, dus een counter wordt moeilijk. Op de counter spelen kan ook niet want daar hebben we geen goede breker voor. Kortom ik moet het nog maar zien.

12 september 2014 om 13:59

Arsenallz

Don Madritista heeft gelijk hoor. Eigenlijk maakt Wenger volwassen spelers juist slechter. Kijk behalve Özil ook naar Podolski, Rosicky, Arteta en Vermaelen.

Wenger moet jeugdelftallen gaan trainen denk ik.

12 september 2014 om 16:34

Hou jij je maar bezig met Tottenham of met welk team je ook bezig bent. Rosicky slechter geworden lol duidelijk dat je geen voetbal volgt. Podolski is bij bayern ook niet beslaat, vermaelen was tot zijn blessure prima daarna ging het bergafwaarts. Oow ja paar namen voor je Sylvain wiltord en Robert pires o.a enough said.

12 september 2014 om 19:14

10 jaar geleden had Wenger misschien nog toegevoegde waarde ja.

Rosicky is zeker slechter geworden. Wereldspeler in 2006 en kijk nu.

Vermaelen werd alleen maar gekocht door Barca om een backupje te hebben die gewend is geraakt te banken. Ze mogelijk namelijk 2 jaren geen transfers doen.

Podolski speelde geweldig bij Köln, heb je hem daar nooit gezien?

12 september 2014 om 19:25

Hahahaha Geert VS, jij weer
Je bent me toch een grapjas. Over Arsenal kan je zeggen wat je wel, maar Wenger weet wat hij doet en is een van de beste trainers ter wereld. Hij is een gierige man en pakt de laatste jaren weinig prijzen, maar dat ligt aan het spelersmateriaal en het feit dat er de afgelopen jaren weinig centen voorhanden waren.

Rosicky had heel veel blessures, Vermaelen ook aardig wat en Arteta is gewoon oud geworden, niet slechter door Wenger. Dat zie je ook bij Lampard, Xavi...

Wat Podolski betreft: hij past niet in ons systeem, dat was een beetje een miscast, ja. Maar bij Bayern was hij ook niet goed genoeg, dus een absolute topper is het ook niet.

13 september 2014 om 01:15

Ja oké die spelers hadden wel veel last van blessures. En Mertesacker en Koscielny zijn wel beter geworden. Al moet wel gezegd worden dat zij vooral angstig achteruit lopen. Dan kan Arsenal weer counteren namelijk.

Wat ik wel aanwijsbaar dom vind van Wenger is dat hij met spelers in de spits blijft spelen die daar niet thuishoren. Het werkt niet met Alexis daar.

Ook snap ik niet dat iedere buitenspeler omgevormd wordt tot centrumspeler. Over de vleugels is Arsenal wel erg afhankelijk geworden van de backs.

engelse spelesr voor 20 miljoen ! waar zijn die nou te vinden idd , kweet geeneens wat het zijn ;p

Grappig die verklaring van vgaal, haha, dat lijkt echt nergens op.

12 september 2014 om 10:38

Mag veters van balo niet strikken,zijn net zo duur

12 september 2014 om 11:07

Ga weg met je Balo, we praten hier over serieuze spelers. L'pool is clownesque geworden.

Logisch dat Welbeck weg moest. Manu moest twee spitsen kwijt en hebben de logische twee weggedaan. Dit ophemelen in Engeland is absurd.

12 september 2014 om 10:49

Qua statistieken heeft van gaal zeker gelijk

12 september 2014 om 11:22

Ja, maar het is nogal scheef die vergelijking te trekken. Welbeck heeft zelden een reeks wedstrijden gespeeld, bovendien is hij 5a6 jaar jonger.. dus dan komt zo'n uitspraak al gauw over van; ja, ik moet wat zeggen.

Dat moet blijken natuurlijk of het een koopje is. Gun hem t beste

De enige reden waarom Welbeck is verkocht is dat ze voor dat geld Falcao kunnen huren.

Begrijpelijke keuze, want de Colombiaan is natuurlijk beter, maar ik ben heel blij dat Arsenal tenminste nu een degelijke spits heeft.

Arsenal kennende raakt deze speler ook vaak geblesseerd

Die schoorsteen zou ik elke dag voor 20 miljoen aan de aartsrivaal verkopen. Voor je het weet, heeft ie longk***. Toch wel mooi 20 miljoen uitgehaald dan.

12 september 2014 om 13:32

Wat een grap ben jij zeg.. Theo Janssen rookte veel meer en had ook geen longk*nker. Er zijn zoveel spelers die roken en dat kan makkelijk. Met mate. Jij kent Wilshere niet eens persoonlijk dus je weet niet hoe vaak hij rookt.

12 september 2014 om 13:51

Het maakt niet uit hoeveel hij rook. En Theo Janssen speelde dan ook nooit hoger dan een clubje uit Nl...

12 september 2014 om 15:52

Dan is het ook geen schoorsteen als het niet uitmaakt hoeveel hij rookt. Je hoeft hier niet te komen provoceren.

14 september 2014 om 15:59

Waarom is hij dan geen schoorsteen? Als ik vind dat hij een schoorsteen is omdat hij 1 sigaret per week rookt, dan is dat gewoon zo.

12 september 2014 om 17:55

Moraalridder... Een peukje opsteken stelt geen reet voor. Kijk gewoon naar zijn voetballende capaciteiten en die heeft Wilshere genoeg.

Echt een koopje en zeker als je het bedrag vergelijkt met de bedragen die meestal voor Engelse spelers betaald worden.

Hopen dat Wilshere niet nog langer blijft stil staan, anders moet hij wel een keer verkocht worden voor zo'n bedrag. Jammer, enorm enorm veel potentie.

Ik weet echt nog niet wat ik van hem moet verwachten. Het is voor 20 mln zeker geen dure speler aangezien hij ook Engels is, maar het is lastig om hem te beoordelen. Er zijn nu ineens veel mensen die hem zeer goed vinden en blabla, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Hij heeft zeker talent, anders zou hij niet bij United spelen, maar ineens doen alsof het een geweldige speler is ook bullshit.
Een goed type voor Arsenal, maar het is gewoon nog afwachten. Ik geloof steeds meer dat hij het echt goed gaat doen, maar dat komt door die hele hype om hem heen wss.

Vraag me wel echt af hoe hij speelt in het Arsenal systeem. Hij is ideaal voor de counter en dus tegen sterke teams, maar in de combinatie en voetballend is hij niet zo sterk als ik het goed heb. Hopen dat Wenger er de nieuwe Henry van maakt hehe.

Jammer Jackie, Arsenal is al tijden geen rivaal meer van United, dit zijn (helaas) Chelsea en City geworden en in mindere mate Liverpool gelukkig weer, ik hoop dat United, Arsenal en Liverpool weer de 3 grote worden maar dat zal helaas niet meer gebeuren.

12 september 2014 om 11:03

Ik snap wat je bedoelt maar waarom niet de grote 5? Misschien staan Chelsea en City nu nog boven de rest maar als LFC, United en Arsenal zo door blijven gaan heb je binnen 1/2 jaar een competitie waarin 5 ploegen meestrijden voor het kampioenschap. Lijkt mij erg uniek en spannend. On: ik denk dat Welback voor 20 miljoen een zeer aardige aanwinst is. Hij heeft altijd de pech gehad dat er betere spitsen boven hem in de rangorde stonden maar nu is zijn kans om het te laten zien. 20 miljoen voor Balotelli of Welback. Ik ben benieuwd wie het beter gaat doen.

12 september 2014 om 12:24

Man U 7e, Arsenal 4e en Fa Cup

12 september 2014 om 13:18

Ik wilde eerst een lijst neerzetten van de laatstse tien jaar maar goed, daar begin ik maar niet aan, want dan verpulverd United Arsenal. Maar leuk dat Arsenal een jaartje beter heeft gepresteerd en een "grote"prijs heeft gewonnen.

Wellbeck is gewoon een goede speler maar (nog) geen top. Hij mist toch een bepaalde kalmte in het doelgebied en mist gigantisch veel kansen. Als je dan Wellbeck kan ruilen voor Falcao dan moet je dat doen. Wel is hij snel, sterk en maakt hij goede loopacties. Ik hoop dan ook dat hij het goed gaat doen voor Arsenal... de winnende tegen City zou een mooie start zijn.

Van Persie was overigens 27 miljoen.. dat is maar 7 miljoen meer. Al is RVP natuurlijk stukken ouder maar hij was op dat moment by far de beste speler in Engeland.

12 september 2014 om 11:25

Falcao is wel een compleet ander type hè. Je gaat sowieso zijn workrate, dynamiek en veelzijdigheid missen. Niet voor niets werd Welbeck vaak opgesteld in de toppers.

12 september 2014 om 13:19

Ga toch weg man,hij heeft 1 wedstrijd echt top gespeeld en dat was tegen Madrid. Voor de rest is het een kip zonder kop die enkel hard kan lopen en tig kansen mist.

12 september 2014 om 11:33

RvP wilde zelf weg en had maar nog een jaar in zijn contract. Welbeck wilde zelf niet weg volgens mij maar ik weet niet hoeveel jaar hij nog in zijn contract heeft. Als het nog zo'n 2 jaar of meer kan dat het verklaren.

Nee maar wel 24mil hun vedette captain verkopen aan de rivaal. Dat is ook gezichtsverlies. Geen een topclub zou dat gedaan hebben. Real en barca zouden liever casillias en xavi een jaar lang op de tribune zetten dan verkopen aan de rivaal!

12 september 2014 om 11:32

Niet als je hem daardoor transfervrij kwijt bent.. c'mon, 30m voor een één-jarig contract, dat kan je niet weigeren als bedrijf.

Hij word zwaar overdreven. Vind 20 miljoen ook veel te veel. Hij heeft jarenlang nauwelijks gespeeld bij manu en nu is het inneens een topper? Ik moet het nog maar zien. Arsenal was bezig met iets moois maar vind hem weer zo een typische speler die net niet de top haalt.

Redelijk aankoop van Arsenal,wij hadden hem niet meer nodig en 20 miljoen lijkt me voldoende

Wanne gezever.. Die hebben zo goed ideeeen verkocht en nu zeggen ze we verkopen niet meer.. Vanpersie nasri toure sagna en ge kunt namen blijven opnoemen in mijn ogen is nu op dit moment liverpool de grote ploeg van engelse competitie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren