Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Alba beste aankoop van seizoen 2012/13, Modric absolute miskoop'

Laatste update:
/

Jordi Alba is de beste aankoop van het Primera División-seizoen 2012/13, zo oordelen de bezoekers van het digitale thuis van de Spaanse sportkrant Marca. De linkerverdediger, die in de zomer de miljoenenoverstap van Valencia naar Barcelona maakte, heeft bij het grootste deel van de stemmers een goede indruk achtergelaten.

Obafemi Martins en Aritz Aduriz completeren het podium van Marca. De eerstgenoemde kampt bij Levante met weinig aanpassingsproblemen, terwijl Aduriz bij Athletic Bilbao profiteert van de moeizame verstandshouding tussen Fernando Llorente en trainer Marcelo Bielsa. Liefst 6 van de 21 goals van Levante dit seizoen zijn voor de rekening van Martins en bij Aduriz ligt het percentage zelfs hoger. Hij maakte 10 van de 21 competitiedoelpunten van de Basken.

Liefst 32,2 procent van de stemmen wijst Luka Modric aan als Miskoop van 2012/13. De middenvelder van Real Madrid scoorde maar één keer in negentien officiële duels en speelde in competitieverband slechts 717 minuten. Alexander Song werd voor negentien miljoen euro aangetrokken om Barcelona in de defensie en op het middenrif te helpen. Daar is tot nu toe weinig van terechtgekomen. Antonio Floro Flores completeert het podium van mislukte nieuwelingen. De aanvaller moest Granada van doelpunten voorzien, maar hij speelde slechts tien duels en scoorde niet één keer.

Real Madrid had Luka Modric nooit moeten kopen

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terechte uitslag, Modric is echt een waardeloze aankoop zeker gezien we nog spelers als Özil en Kaka hebben. Real had deze miljoenen beter in Lucas Moura kunnen investeren!

1 januari 2013 om 11:34

nee want moura had de vorige zomer een akkoord met Psg, en modric is geen miskoop, mourinho denkt dat hij van real het inter kan maken dat de CL won.

alba was toch ook de enige aankoop?

volgens mij probeert marca de boel in madrid nog meer te verkloten, al helemaal toen ik alba zag staan, met alle respect

1 januari 2013 om 13:11

Hoe kan Marca dit proberen als er alleen de stemmen van lezers worden geteld, als je alleen al naar de statistieken van Modric kijkt zegt dat wel daadwerkelijk genoeg, hij laat te weinig zien voor een speler met zijn prijskaartje.

1 januari 2013 om 21:20

Nee, ze hadden ook Song gehaald, en die is de grootste miskoop vindt ik. Hij speelt als verdediger, daar kan hij niet spelen.

1 januari 2013 om 22:32

Haha modric is veelal een invaller, hie THE hell verwacht je dat hij zijn kaartje inlost als hij niet eens normaal de Jans' krijgt vier wedstrijden achter elkaar.

Bij Spurs was modric de man, en nu niet, hoe zou dat nou komen?

Nou bij Spurs speelde hij altijd en Mourinho fokt elke speler bij real op.

Raar dat jullie zo makkelijk afgeven op Luka, die man krijgt geen eens fatsoenlijke kansen.

Net als kaka, al hoop ik niet dat modric kind van Mourinho s rekening wordt.

1 januari 2013 om 11:36

Ja, dan heb je exact hetzelfde probleem als met Modric nu, nog een middenvelder, enige verschil is dat Lucas ook als vleugelspeler kan spelen, maar ik denk dat Real beter de miljoenen van Modric had kunnen besparen voor of Neymar of een rechtsback

1 januari 2013 om 12:07

Neymar komt pas in 2014 naar Europa.. Met Lucas hadden we dit seizoen een mooie aanval gehad. Arbeloa doet het wel redelijk maar misschien word Carvajal nog teruggehaald. Real had dan zo kunnen spelen, zie opstelling. Dan was de achterstand op Barca zeker geen 16 punten geweest.

Casillas
Arbeloa
Pepe
Ramos
Marcelo
Xabi
Essien
Lucas Moura
Ozil
Ronaldo
Benz/Higuain
1 januari 2013 om 13:32

madrid en..... geld besparen? Voor Neymar zullen ze ook wel hun grote portemonnee trekken hoor, wees maar niet bang.

Modric is een schitterende speler net als Ozil. Maar onder de laffe voetbaltactiek van mourinho komen ze niet goed tot hun recht.

1 januari 2013 om 19:05

Eerlijk gezegd vind ik de komst van Essien geheel overbodig. Als je kijkt naar hoe hij speelt dan kan hij de primera echt niet zo goed belopen meer. Vervolgens weet ik dat hij natuurlijk vaak op posities speelt (linksback) waar hij niet hoort te staan.

Modric vind ik het niet eens zo heel slecht doen als je ziet wat voor passes hij geeft, als de eindverantwoordelijke het niet kan afronden...
Met Carvaljal win je de oorlog dit seizoen ook niet. Dus het roepen om talenten is alleen een kleine troost als er meer jeugd in komt.

Er moet een zware impact komen waardoor er nieuwe motivatie komt. Dat kan door een nieuwe trainer of gewoon een absolute wereldster die (wedstrijden kan bepalen) moet komen (neymar).

Ik blijf erbij. Carvalho moet zo snel mogelijk weg, Lassana Diarra's vertrek vind ik nog steeds een fout. Albiol mag ook vertrekken en dan is de komst van een Kompany (onhaalbaar of niet) een goede versterking. Varana heeft een enorme potentie maar ook hem heb ik prima zien spelen op rechtsback.

Verder mag het best zo zijn dat Pepe en Ramos hete adem in hun nek voelen en van Varane onder Mourinho zullen ze niks voelen. Die blijven in hun hoofd houden, wij spelen toch wel.

Adan is overigens een zeer slechte tweede doelman. Met alle respect maar Vermeer of Mulder schat ik heel wat hoger in dan Adan. Terwijl je een gelijkwaardige kwalitatieve keeper verwacht als tweede doelman van zo een grote club. Zonder zijn Real Madrid verleden zou hij ook geen tweede doelman zijn.

1 januari 2013 om 12:05

Modric is geen waardeloze speler, hij heeft gewoon ongeluk om terecht te komen in een heel slecht Real jaar waar niets draait en er geen vast syteem is.
Het moet ontzettend moeilijk zijn voor hem momenteel want Real draait totaal niet, Mourinho verandert elke keer van spelers en tactiek en iedereen verwacht dat hij super gaat spelen de eerste maanden dat hij daar is, terwijl de hele ploeg niet draait.
Wat verwachten jullie dan? Dat hij het niveau Ronaldo heeft?

Alba is zoasl verwacht een echte topaankoop

1 januari 2013 om 12:09

ik zeg een waardeloze aankoop. Ik vind Modric echt een goede speler alleen totaal onnodig bij Real met Ozil en Kaka.

1 januari 2013 om 15:32

Dat zijn dan ook aanvallende middenvelders. Modric is een centrale middenvelder een heeft ook de afgelopen jaren op die positie gespeeld. Ligt vooral aan Mourinho dat hij dan besluit Modric als 10 te laten spelen.

1 januari 2013 om 19:49

maar mourinho durft het risico niet te nemen om Modric naast Alonso te zetten. Wil modric meer speelminuten maken dan moet mourinho weg en er een coach komen die aanvallend durft te voetballen

Je moet gewoon kopen wat je nodig bent, Barca heeft echt genoeg fantastische middenvelders, en dan koop je Song nog even voor 19 miljoen, Real heeft Kaka en Ozil, in mijn ogen een van de beste middenvelders ter wereld, en dan halen ze voor 40 miljoen Modric. Waarom?

Real had het geld beter kunnen investeren in een goede rechtsback, of gewoon niet uitgeven.

1 januari 2013 om 12:52

Laten we eens die 19 miljoen euro in perspectief plaatsen. Voor dat bedrag kan je kiezen uit zes Afellay's, een Jordi Alba, een Gerard Piqué, tweederde Dani Alves, twee Adriano's, vier Michu's, een Santi Cazorla, een halve Thiago Silva of tweederde Robin van Persie.

In zijn eigen categorie defensieve middenvelders had Sandro Rosell ook kunnen kijken naar goedkopere opties; Oriol Romeu voor zeven miljoen minder, Abou Diaby voor de helft van die prijs, Beñat voor de helft van die prijs of Jonathan dos Santos een kans geven en daarmee 19 miljoen besparen.

In de rol van de verdediger had Rosell ook goedkopere opties; Alberto Botía voor de helft van de prijs van Alexandre Song, Marc Bartra kosteloos promoveren, Mamadou Sakho voor de helft van de prijs, Jan Vertonghen voor de helft van de prijs, Mats Hummels voor ongeveer vijf miljoen meer, Thiago Silva voor het dubbele van de prijs of Javi Martinez voor het dubbele van de prijs. Schandalig dat je ondanks deze feiten nog steeds kiest voor een incapabele middenvelder voor 19 miljoen euro. Shame on you, Sandro Rosell!

1 januari 2013 om 13:20

Ik vind de titel 'incapabele middenvelder' toch wel afbreuk doen aan de status die Song heeft opgebouwd bij Arsenal. Ik ben ook geen voorstander van zijn komst geweest, maar hij kan wel degelijk van waarde zijn voor Barca.
Het liefst zag ik Fellaini komen i.p.v Song, ik denk dat Fellaini een erg goede allround speler is, die, als je hem niet in de basis zet, altijd op het laatst nog iets kan forceren. en hij heeft wel echt de body die Barca mist.

1 januari 2013 om 13:26

Ik denk juist wel dat de term incapabele middenvelder op z'n plaats is; aanvallend voegt hij niets anders toe dan een aardige lange bal, verdedigend kreeg hij al bij Arsenal als commentaar dat hij z'n mannetje steeds liet lopen en bij Barça is dat al niet anders. Hij is niets anders dan een krachtpatser met een aardige lange bal, daar betaal je toch geen 19 miljoen euro voor? Fellaini is een soort Song 2.0, een betere voetballer en iets gedisciplineerder (versus Shawcross daarbuiten gelaten). Maar ook hij is geen Barçaspeler, hij heeft niet die verfijnde techniek en zal het ook moeilijk hebben tussen voetbalgoden als Xavi, Busquets en Iniesta. Hij zou dan tweede viool moeten gaan spelen, zou hij dan alsnog zonder te zeuren steeds maar weer op de bank willen plaatsnemen?

Ik zal mijn visie er eens op laten schijnen, Alexandre Song was onnodig omdat je met Thiago, Fábregas, Sergi Roberto, Jonathan dos Santos en in de toekomst Sergi Samper die positie al voldoende hebt vervuld. De enige prioriteiten afgelopen zomer waren een linksback en een centrale verdediger. Haal voor een totaalbedrag van 24 miljoen euro Jordi Alba en Alberto Botía!

1 januari 2013 om 13:44

Ik heb Song vorig jaar anders vaak genoeg heerlijke korte steekballen zien geven op RVP en Wallcott, die ma heeft echt een goed inzicht,.

W.b Fellaini, Hij is i.m.o een van de beste middenvelders van de PL, en ik denk dat hij Barca wel de body kan geven die het nodig heeft, kijk wat er aan lengte is, alleen Pique en Busquets (evt. Puyol) kunnen wat uitrichten bij Corners, ik denk dat je met Fellainni een hele goede, degelijke speler binnenhaalt. maar nu hoeft het al niet meer, aangezien die positie tot in den treure bezet is.

Wat je zegt over een Cv, ik denk dat je beter nu Vertonghen kunt halen. echt een klasbak is dat geworden.

1 januari 2013 om 14:27

Ik heb Jordi Clasie ook genoeg heerlijke korte steekballen zien geven, betekend dat dan ook dat hij bij Barcelona zou slagen? Natuurlijk kan de beste man wel wat, anders zou hij ook niet slagen bij Arsenal. Maar bij Barcelona ben je er nog niet alleen met een steekballetje hier en daar, je moet ook nog eens meedoen in het tiki-taka. Dat is een heel ander verhaal! Daar is Song totaal niet geschikt voor, hij heeft simpelweg de techniek niet om mee te komen.

1 januari 2013 om 16:07

Beste Guaporta, Song is niet naar barca gehaald om te slagen want dat is onmogelijk lals je sergio busquets voor jehebt.

Hij is alleen gebracht om een stand-in te zijn voor sergio busquets of als het team voorstaat en een defensieve middenvelder erin komt ipv van een aanvallende of iets dergelijks.

Dus in dat opzichte vind ik het niet zo'n rare keus. Hij heeft al genoeg ervaring op hoog niveau waardoor de aanpassing alleen tactisch gezien wat moelijk kan worden, maar dat is niet echt gebleken hij past zich goed aan.
Terwijl de goedkopere spelers nog niet zoveel ervaring op hoog niveau hebben waardoor je nog langer moet wachten totdat ze inzetbaar zijn.

Naar mijn mening heeft hij de wedstrijden die hij heeft gespeeld behoorlijk gedaan en je kan zien dat hij de instructies goed opneemt en toepast. En laten we eerlijk zijn 19 miljoen voor een spelerbij een topclub is niet echt bepaald een hoog bedrag te noemen.

In mijn opzicht heeft Rosell het gewoon goed gedaan, al is hij niet de enige die bepaalt welke spelers er nodig zijn.

1 januari 2013 om 20:40

Waar is je besef van de waarde van geld gebleven, achtergelaten in 2012? Je zegt zelf al precies waarom ik hem juist een uiterst vreemde aankoop blijf vinden, 19 miljoen euro voor een breedteversterking is gewoon onverantwoord! Zeker als je het probleem intern al op kunt lossen is zijn komst totaal onnodig. Dat hij dan ook nog eens niet goed speelt is een ongelukkige bijzaak.

1 januari 2013 om 13:35

We rekenen in NL met Euro's en niet met ponden. Maar wellicht wist je echt niet dat Modric 70 miljoen Euro heeft gekost.

1 januari 2013 om 13:44

Je praat onzin, ze hebben 32 miljoen pond betaalt wat omgerekend 40 miljoen euro is.

1 januari 2013 om 15:43

Praat ik onzin of zijn onderstaande bronnen onzin? Misschien hadden ze het allemaal aan het verkeerde eind en het van elkaar overgenomen.
Die bedragen 32 of 33 miljoen pond heb ik ook voorbij zien komen en dat is inderdaad lang geen 70 miljoen euro

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698/sport/article/...
http://www.nieuws.be/nieuws/real_madrid_trekt_bijn...
http://www.ad.nl/ad/nl/1053/primera-division/artic...

Modric heeft genoeg kwaliteit om te slagen bij Madrid. Tegenwoordig gunnen ze spelers helemaal geen tijd om aan te passen. Is groot verschil tussen Spurs en Madrid. Tegen Ajax was hij geweldig. Goede speler hoor zeker beter dan die overschatte Song.

Nog steeds onbegrijpelijk waarom Alexandre Song werd binnengehaald voor een gigantisch bedrag van maar liefst 19 miljoen euro, terwijl je voor vijf miljoen minder Jordi Alba binnenhaalde. Een overschatte breedteversterking of één van de beste linksbacks ter wereld? Sandro Rosell had gewoon de hand op de knip moeten houden zodat er dit seizoen een fatsoenlijke verdediger aangetrokken kon worden, een defensieve middenvelder was overbodig en onnodig. Ik wordt zo moe van die Rosell, vanaf nu kunnen we hem beter onder zijn echte naam benoemen; de Clown van Catalonië. Hopelijk is Joan Laporta snel terug op de positie waar hij hoort en Rosell in Hollywoord actief kan worden als een Jon Cryerdubbelganger!

Bij de transfer van Luka Modric zag ik hem als de mogelijk ontbrekende schakel in het spel van Real Madrid, maar hij wordt op een compleet verkeerde manier gebruikt door José Mourinho. Het verbaasd me dan ook niets dat hij niet uit de verf komt, hij had naast Alonso op het middenveld moeten spelen!

Casillas
Carvajal
Sergio Ramos
Pepe
Marcelo
Xabi Alonso
Modric
Kaká
Özil
Ronaldo
Benzema

modric is geweldig. wanneer hij de bal aan ze voet heeft weet hij al naar waar die bal zal gaan. vergeet niet de prachtige passen van deze speler

marca is bezig madrid kapot te maken. wat een slechte krant met veel onzin tog. met alle respect maar dan is alba nog niet eens de beste aankoop. maar real had dat geld van modric in een rechtsback of neymar moeten steken, maar mourinho wou weer zoooograag modric.

1 januari 2013 om 12:42

Wie is dan wel de beste aankoop? Alba heeft het redelijk fantastisch gedaan

1 januari 2013 om 13:59

Vond hem bij Valencia en tijdens het EK wel stukken beter

1 januari 2013 om 14:16

Dat komt omdat jij Barcelona niet objectief kan bekijken makker.

1 januari 2013 om 16:11

Haha ja echt he die gast snapt nix van voetbal.
Jordi Alba speelt bij barca alsof hij jaren al met het team heeft gespeeld, hij verdedigt heel goed, hij is snel en aanvallend hij heeft toch echt wel zn steentje bijgedragen.

Hij heeft al gescoord, waar sommige aanvallers zelfs moeite mee hebben, en hij heeft hele goede assits afgeleverd.

Hij is zn geld dubbel en dwars waard geweest.

Ik kan me nog een crossbal van Luka van heeel ver zelfs achter de middenlijn op Benzemma.. hij zette hem alleenvoor de keeper. Je kan heel moeilijk Ozil gelijk naar het tweede plan sturen hoor.. in mijn ogen de beste 10 vd wereld. Naast xabi alonso is het gewoon wennen want daar moet je gwn hard werken drm kiest Mou logischerwijs voor Khedira

@ Guaporta, meestal ben ik het niet eens met je!! Maar over Modric denk ik juist hetzelfde... Modric word zeker nog een belangrijk speler ...

Ik denk dat Modric voor Madrid echt de domste aankoop is geweest van de afgelopen jaren. Echt een achterlijke keus om hem te halen. Niet echt de schuld van Modric, niet zo dat hij heeft dramatisch heeft gespeeld, het enige wat hij fout deed is een handtekening onder het contract zetten.

1 januari 2013 om 12:49

Het gaat er mij vooral om dat hij zijn eigen glazen heeft ingegooid door een contract te tekenen, terwijl je weet wie je concurrenten zijn en terwijl je weet dat het best lastig is om met regelmaat aan de bak te komen als nieuweling

1 januari 2013 om 16:59

ik denk dat de aankoôp van coentrao nog dommer was...

teveel betaald voor een LB die amper tot spelen komt door marcelo of door blessures...

Ten eerste : Jordi Alba speelt al heel zijn leven in Spanje.dus hij is het Spaanse tiki taka voetbal al wat gewoon.ten tweede,heeft hij ook zijn opleiding gehad in Barcelona zelf.dus hij weet ongeveer hoe dat het spel van Barcelona in elkaar steekt.ten derde,speelt hij ook nog eens in de nationale ploeg met meer dan de helft van al zijn team genoten in Barcelona.en aangezien dat de nationale ploeg zowat verdeeld is tussen Real Madrid en Barcelona is het nu niet echt alsof hij daar iets totaal anders krijgt.ten 4de wat ook wel zeer belangrijk is,is dat hij de taal niet meer hoeft te leren.ten 5de is naar een ploeg overgestapt dat al 4 jaar als een geoliede machine de wereld veroverd.

Dit zijn dingen dat Luka Modric niet heeft.die jongen kan al amper Engels.voor zo lang in Engeland te spelen vind ik dat zijn Engels echt niet goed is.en dan is hij dit seizoen ook nog eens in een team gekomen dat helemaal uit elkaar gevallen is.ruzie hier,ruzie daar.roddels hier,roddels daar.irritante Marca dat voortdurend leugens naar boven smijt.
Luka Modric moet veel meer doen om te kunnen slagen.het is niet alsof dat Jordi Alba zich zoveel heeft moeten aanpassen.valencia speelt ook mooi tiki taka voetbal.

Marca is echt zo een degoutante krant.vieze stokers.en dan het ergste van al is dat ze zich altijd in naam van Real Madrid willen presenteren.bah

1 januari 2013 om 12:42

Daarom was Jordi Alba afgelopen zomer ook de ideale aankoop voor Barcelona; met alleen Adriano had Barcelona deze successen waarschijnlijk niet kunnen boeken dit seizoen. De situatie van Eric Abidal was bekend, het zou fantastisch zijn als hij binnenkort zijn rentree kan maken (waarschijnlijk als centrale verdediger). Bij Spanje en Valencia was hij al de revelatie van het seizoen en nu speelt hij ook bij Barcelona vaak de pannen van het dak. Natuurlijk had hij veel voordelen, maar hij heeft het ook perfect opgepakt! Wat je wel moet bedenken als dat hij bij Barcelona als linksvoor heeft gespeeld, waardoor hij hij defensieve aspect nog wel bij moest leren.

Luka Modric is een fenomenale voetballer, Real Madrid heeft dan wel iets te veel betaald voor hem, maar ik ben ervan overtuigd dat hij wanneer Madrid hem op de juiste manier gebruikt een absolute sensatie kan zijn. Hij heeft gewoon de pech dat hij onder een falende coach en in een afbrokkelend elftal speelt. Gewoon een beetje vertrouwen houden in zijn kunnen, het komt allemaal wel goed met die jongen!

1 januari 2013 om 12:53

Ja het is dat wat ik bedoel.ik begrijp echt niet waarom dat ze daar in Spanje nu weer alle schuld proberen te steken op Modric.ongelooflijk

1 januari 2013 om 13:39

Kom op.. Van een linksback ben je heus niet zo afhankelijk hoor.. Waren er naast de topclubs Barca en Real geen echt andere goeie deals in Spanje dan?

1 januari 2013 om 13:47

Als Adriano je enige keuze is op die positie kan een linksbackpositie de titelrace beslissen in Spanje. Jordi Alba was de ideale aankoop en heeft een grote bijdrage in het huidige succes. In La Liga waren er nog wel een aantal goede deals; Aduriz naar Athletic Club, Javi Marquez naar Mallorca, Guardado naar Valencia, Cissokho naar Valencia, Botía naar Sevilla en Krohn Delhi naar Celta.

1 januari 2013 om 19:30

@ Imit

Een linksback die verdedigend belachelijk veel vuil werk opknapt ( verdedigende statistieken van Alba verschillen amper van een verdediger als Pepe of Ramos, dan weet je genoeg, en dit zijn legititeme statistieken waarbij Alba ook nog eens minder minuten heeft gemaakt)
Dat en het feit dat hij qua assists en doelpunten zowat gelijk loopt met Ozil...tja, hoe waardevol kan je inderdaad zijn voor een elftal al zeker als we tot sinds voor kort steeds opnieuw met een gehandicapt verdediging moeten spelen.

De vreemste aankoop van rosell tot dusver het halen van de overbodige overschatte totaal niet passende bij barca speler song hoop echt dat er in de winterstop een club zich meld desnoods met verlies doorverkopen zie ik nog liever een sergi roberto, jonathan of rafinha daar spelen

1 januari 2013 om 13:19

Rafinha? Hij speelt als aanvallende middenvelder, schaduwspits of linksbuiten.

1 januari 2013 om 16:15

Nee maat, Rafinha heeft nog lang niet het niveau om met het eerste mee te draaien.
Zelfs Thiago speelt nog niet heel goed, hier en daar wat foutjes en balverlies, dat is dodelijk voor barca op het middenveld.

Maar dat ligt ook aan de leeftijd, dus Rafinha moet nog echt jaren wachtten wil hij het niveau van de 1e halen.

Je kon in de wedstrijd met Benfica thuis zien dat Rafinha echt heel wat tekort komt, het is nog veelste vroeg om hem als een speler van de eerste te gebruiken.

3 januari 2013 om 01:54

Song? Ik dacht dat hij ook niet speelde als centrale verdediger bij barca word veel geswitch dus why rafinha niet op een andere plek alles liever dan song doe mij liever nog sergi samper en had die 19 miljoen geinvesteerd in een goeie verdediger op het veld zien in het barca shirt was ik blij dat affelay weg was die ook al niks toevoegde hebben we er een andere nietsnut voor terug gekregen alex song. Aan de andere kant maak ik me geen zorgen er zal op de wereld geen speler zijn die xavi iniesta en mijn lievelings middenvelder sergio busquets uit de basis zullen spelen dus iedereen mag komen op de bankie warm te houden

Ik vind Modric niet een miskoop.
Hij wordt gewoon weinig gebruikt.

Je kan het een domme aankoop vinden, omdat ze hem niet echt nodig hadden.
Je bent pas een miskoop als je er niet veel van bakt en daarvoor heeft hij te weinig minuten gemaakt om dat te vinden.

Alba doet het daar wel goed, maar toch wel apart dat hij een linksback is en dat er geen betere deals waren in Spanje.. Modric krijgt gewoon geen kansen van Mourinho, Song past niet bij Barca en tja welke grote deals zijn er dan nog meer gemaakt? Niet al te veel dus is het terecht dat Jordi Alba wint..

Modric is een goeie bruikbare speler, maar als je hem nooit opstelt ja dan is het idd een miskoop.

Ik snap ook niet waarom je een Modric koopt terwijl je al Kaka en ozil hebt voor dezelfde positie. Ik vind Kaka al een geweldige concurrentie voor ozil.

Real had er veel geld voor betaald en nauwelijks gebruikt, het is een uitstekende middenvelder en ik denk dat hij is gehaald als opvolger voor alonso.

Toch zou ik Modric altijd naast Xabi Alonso zetten.

Hij heeft alles in huis om een belangrijke speler voor Real Madrid te zijn, maar je moet daarvoor ook het vertrouwen krijgen om het te kunnen bewijzen. Ik zie wel wat gelijkenis met Ozil. Beiden halen hun topniveau niet of nauwelijks in Madrid. Kijk ook eens naar Kaka, ook nooit meer geworden wat het bij AC Milan was. Misschien ligt het dan toch aan de trainer, die uiteindelijk liever afbraakvoetbal wil zien?

1 januari 2013 om 14:11

Denk dat Mourinho het beter weet als jou..
En btw ik ben een fan van kaka. Hij voegt aanvallend veel toe mooie paasjes dribbels en afstand schoten. Maar verdedigend is hij echt niks. dus kan hij niet op rechts of links spelen. En beter als Ozil is hij gewoon niet.
Kaka is gewoon een absolute miskoop. Conditioneel zeer slecht. Tegen ajax zag ik hem al als een zout zak rond lopen bij geen balbezit in het begin van de 2e helft.. terwijl we de wedstrijd domineerden. Modric gaat het nog wel maken bij real. Hij heeft super goede passing en inzicht.
Afbraakvoetbal my ass, Mourinho is geniaal. Sinds zijn aanstelling zag ik Real madrid weer in de top 3 van de wereld horen dat konden we daarvoor niet zeggen, we teerden op ons prijzenkast uit het verleden!!

1 januari 2013 om 16:46

@ makeveli

Iemand die Adan beter noemt dan Casillas. Heel veel weet je er dan niet van, dan ben je alleen maar met jezelf bezig. Hij heeft daarbij een gigantische afbreuk gedaan aan de reputatie van Real Madrid dat voor mij en eigenlijk iedere neutrale fan ter wereld steeds meer overkwam als een irritant keffertje dat Barcelona niet kon bij houden.

1 januari 2013 om 21:28

makeveli

wat een onzin kraam je uit jezus ik moet bijna poepen..
Kaká maakte gehakt van ajax en dat is ook het enige wat ik ga zeggen.
ga slapen met je domme opmerkingen
tsjongejonge

9 januari 2013 om 19:49

@ hen_nie late reactie maar goed.

Vriend ten eerste hoevaak zie jij Adan nou in actie? Je oordeelt over een 3 4 wedstrijden en bovendien?! schreeuwde heel vz dat er geen spelers uit de eigen jeugdopleiding doorbreken. Nou bij deze.
Als mourinho adan op dat moment beter vind, is dat zijn keuze. Je hebt geen recht om hem daarop te beledigen. de man heeft meer voetbal verstand als wij allen bij elkaar. anders zat jij daar nu en hij achter jou pc'tje.
Ik vond dat ons imago pas werd beschadigt toen we helemaal niks wonnen en elk jaar weer miljoenen uit werd gegeven.
Pellegrini, etc niemand is beter als Mou.
Iedereen geeft nu zoveel kritiek aan real, maar denk dat dat alleen maar ten goede gaat komen in de Cl.

9 januari 2013 om 19:51

Aanvallend ja, had je ook gezien wat voor ruimte hij kreeg?
Een callejon kan dit ook ! vorig jaar ook veel gescoort in de cl!
Kaka is aanvallend nog best goed, verdedigend niks ! je hebt wss poep in je ogen

Doet natuurlijk verschrikkelijk pijn voor een Spurs fan! Van mij mag ie terugkomen hoor!

Modric is speler #482 die door Real Madrid 'verkracht' is. Toen hij bij Spurs voetbalde mijn favoriete speler op Hazard na, maar toen hij naar Real vertrok wist ik hoe laat het was. Alsof je op een middenveld met Alonso, Khedira en Özil een basisplek zou kunnen afdwingen. Die drie zijn complementair, Özil moet je boven Modric kiezen op plek van nr10, Alonso is beter dan Modric en veel mensen snappen nog altijd niet hoe nuttig Khedira is voor Real. Modric zou er goed aan doen om gewoon te vertrekken, naar AC Milan bv. daar hebben ze écht iemand met die kwaliteiten nodig.

1 januari 2013 om 14:13

Modric, is vrij wel zeker gehaald als opvolger van Xabi alonso, just reminding you..
Mourinho gaf destijds aan dat Xabi'' oud word etc.

Hoe heeft de directie van Granada het idee gekregen dat Floro Flores een goalgetter is Volgens mij heeft hij nog nooit meer dan 10 gescoord in een seizoen. Zeker niet bij Udinese. Dit vind ik gewoon een grote fout van Granada. Floro Flores is geen goalgetter dus je moet hem ook niet je nummer 1 spits maken of met hele hoge verwachtingen binnen halen.

Alba is inderdaad een sterke aankoop gebleken voor Barca.
Veel mensen onderschatten Alba een beetje, vooral zijn verdedigende kwaliteiten worden onderschat.
Wat Modric betreft, het is een goede speler, maar het is niet makkelijk om tussen al die goede spelers direct je beste spel te laten zien.

1 januari 2013 om 18:40

Dat klopt, vooral Alba z'n verdedigende kwaliteiten worden onderschat. Als je ziet hoe snel hij meestal terug is bij z'n man nadat hij mee is gegaan om te aanvallen dan weet je zie je pas hoe snel hij echt is. Aanvallend hoef ik natuurlijk niks uit te leggen, hij snapt het spelletje van Barcelona perfect en kan onwijs goed met Iniesta combineren wat die linkerflank van Barcelona alleen maar sterker maakt.

Wat Modric betreft, hij heeft meer vertrouwen nodig. Ik vind dat hij naast Xabi Alonso moet spelen, in mijn ogen zou hij het daar perfect doen maar Khedira is ook een hele bruikbare speler. Daarom is het jammer dat Modric nu moet banken terwijl het een klasse speler is. Het feit dat het momenteel nogal onrustig is daar in Madrid helpt Modric nou ook niet echt.

Bij de achternaam Alba denk ik steeds aan Jessica Alba, wie nog meer?

Alba is een uitstekende speler, dat zagen we al bij Valencia en op het EK. Zeer goede vleugelverdediger. Wat betreft Modric, die begint niet altijd basis en bovendien is het niet makkelijk om tussen al die topspelers gelijk jouw kunsten te kunnen vertonen. Maar hij zal heus wel gaan draaien!

Het blijft voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat Barca Song i.p.v. Jan Vertonghen heeft gehaald. Jan is een perfecte speler voor Barca. Hij is een beest van een centrale verdediger +verdediging middenvelder+linksback, bekend met het systeem en was goedkoper dan Song.

modric is geen miskoop. is een versterking voor real dat zeker...

dan kunnen we zeggen dat song een miskoop is..

real hebben deze spelers voor de breedte en voor de toekomst gehaald...

modric moet zich gewoon goed aanpassen bij real dan zie ik hem spelen

1 januari 2013 om 18:43

De stemmers hebben Song ook als #2 miskoop aangegeven, wat wel te snappen is. Weet niet waarom Rosell Song zo nodig moest hebben. Prima speler, maar gewoon niet goed genoeg voor de basis waar Busquets natuurlijk nummer 1 is. Song is ook niet gehaald voor de basis, dat snap ik, maar om 19 miljoen te betalen voor een verdedigende middenvelder terwijl je Busquets, Thiago, Fabregas en desnoods jeugdspelers als Sergi Roberto, J. Dos Santos en Sergi Samper (toekomst) nog achter de hand hebt is niet te begrijpen.

Wat Modric betreft, daar heb ik m'n mening al over uitgesproken hierboven.

Modric is een miskoop omdat Real hem helemaal niet nodig blijkt te hebben. Real Madrid is gewoonweg een koopzieke club. Natuurlijk moet je als absolute topclub ook aan de breedte denken, maar ik geloof niet dat Modric het idee had dat hij door Real als breedte versterking werd gehaald. Het beleid van Madrid is om alle grote voetballers der aarde in hun selectie te hebben, maar in feite maak je gewoon carrières kapot. Dat valt niet alleen Real aan te rekenen, maar ook de speler(s) in kwestie. Die zullen toch ook wel geweten hebben dat Real erg dik in de middenvelders zit en dat dat ook niet de minste voetballers zijn.

Veel beseffen niet dat Modric de ideale opvolger is van Alonso !!! En je moet u is inbeelden Modric en Khadira en Ozil om te smullen .:. En hopen dat Di Maria zijn niveau
Terug haalt .... Alonso word wat te te traag...!! Hopen dat Marcelo snel hersteld is....en Kaka spijtig genoeg er is echt geen plek voor een vaste basisplaats ... Versta me niet verkeerd maar, de wil is er echt nog maar het lichaam wil niet altijd mee..... Trouwens een Modric als miskoop bestempelen,gaat er helemaal over dit!!! Lachwekkend dit ....... Hij word een van de belangrijkste spelers van Real Madrid ....

Modric en Song: Epic Fail !

Conclusie, Barcelona en Real Madrid moeten geen spelers halen uit Noord Londen

Modric is geen miskoop zoals Nuri Sahin dat ook niet was. Allebei geweldige spelers die zich al bewezen hebben in een topcompetitie maar die niet bij Real passen. Mourinho kiest namelijk altijd voor dezelfde mensen als het er op aankomt.

Modric is een geweldige speler alleen komt hij tussen de sterren van Real niet tot uiting

Modric is een hele grote miskoop!
Alba een naar mijn zeggen trecht te beste aankoop!

terecht alba is gewoon top maar ik vind song ook wel goed spelen jammer dat hij weinig speelt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren