Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Akkoord bereikt over schrikbarend lage transfersom voor Luis Suárez’

Laatste update:

Barcelona en Juventus hebben een akkoord bereikt over een transfersom voor het nog één jaar doorlopende contract van Luis Suárez in Spanje. De Italiaanse journalist Tancredi Palmeri, werkzaam voor beIN Sports weet te melden dat beide clubs een overeenstemming hebben gevonden over een vast bedrag van drie miljoen euro, dat door bonussen met dertien miljoen euro kan oplopen. Tegelijkertijd heeft Juventus ingestemd met de forse salariseisen van de 33-jarige Uruguayaanse spits.

Suárez kreeg recent van de nieuwe trainer Ronald Koeman te horen dat hij niet voorkwam in de plannen bij Barcelona. De afgelopen tijd zouden de spits en de clubleiding van de Catalanen hebben onderhandeld over de ontbinding van zijn tot medio 2021 lopende contract. Er werd eerder door Italiaanse media gemeld dat dit Barcelona 13,5 miljoen euro zou gaan kosten en dat Suárez geen water bij de wijn wilde doen om de club tegemoet te komen. Gezien het vermeende akkoord met Juventus lijkt Barcelona nu twee vliegen in één klap te slaan.

Niet alleen houdt Barcelona een bescheiden bedrag over aan Suárez, die eerder deze zomer ook werd gelinkt aan Ajax, Paris Saint-Germain en een overstap naar de Major League Soccer, maar zijn forse salaris kan tevens uit de boeken geschrapt worden. Volgens Palmeri gaat de Uruguayaan bij Juventus een jaarsalaris van twaalf miljoen euro opstrijken, dat met twee miljoen euro kan oplopen middels bonussen. La Vecchia Signora wilde dit bedrag aanvankelijk niet op tafel leggen, maar zag zich genoodzaakt aan zijn eisen te voldoen door de concrete interesse van PSG.

Het enige obstakel voor Suárez richting Juventus vormt nog het verkrijgen van het een Italiaans (dus Europees) paspoort, waardoor hij in de selectie van la Vecchia Signora geen niet-EU-plaats bezet zal houden. Juventus doet er alles aan om dat in orde te krijgen en er wordt gesteld dat dit spoedig mogelijk is. Overigens is de Italiaans grootmacht na het binnenhalen van Suárez nog niet klaar met het versterken van de voorste linie. Palmeri meldt dat Juventus zich bij Atlético Madrid gemeld heeft voor Álvaro Morata, die in ruil voor Douglas Costa moet terugkeren in Turijn.

Juventus wil graag af van het forse salaris dat Douglas Costa opstrijkt. Morata zou in ieder geval graag willen terugkeren bij de club waar tussen 2014 en 2016 al actief was en Atlético heeft het aanbod vanuit Italië in overweging genomen. Los Colchoneros zijn nog niet helemaal overtuigd, zeker niet van een ruil met gesloten beurzen. In Madrid is men van mening dat Morata meer waard is dan Douglas Costa, waardoor Juventus een bedrag bij lijkt te moeten leggen. Overigens hebben de Italianen niet per se de zinnen gezet op Morata, want ook AS Roma wordt als club beschouwd om Douglas Costa aan te kunnen lozen in ruil voor Edin Dzeko.

Goede zet van Juventus?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat is hier schrikbarend laag aan? Dit was volledig te verwachten, het levert Barca een hoop meer op aangezien zijn salaris niet meer betaald hoeft te worden. Goed voor alle partijen als het snel rond komt.

9 september 2020 om 08:10

Precies. Verdient 25 miljoen bruto wat ze op het 1e oog volledig hadden moeten betalen. Nu ontvang je misschien nog 13 miljoen en ben je dat enorme salaris kwijt. Win-win.

9 september 2020 om 08:20

Ben het met jullie eens, maar ik denk dat een club als Realof Bayern er toch een betere deal uit had kunnen halen. En dat is hetprobleem van Barca, ze staan er denk ik vaak slecht op

9 september 2020 om 08:27

Het probleem was dat de hele wereld wist dat Koeman niet door met Suarez, en dat Suarez er op uit was om zich door Barcelona te laten uitkopen of anders te blijven zitten. Dan heb je als club geen sterke onderhandelingspositie. Ik vind dit zeker een goede deal, het salaris kan uit de boeken en er komt nog een mooi extraatje bovenop.

9 september 2020 om 10:21

@Lucas klopt dat het onder deze omstandigheden een goede deal is. Maar alles bij elkaar is het natuurlijk een slechte zaak. Hoe kun je hem zo veel salaris geven en hoe kun je door het zo te spelen jezelf zo in de vingers snijden? Kortom, voor damage control een 7,5. Overall een 3,5

9 september 2020 om 10:54

@tipptopp Suarez heeft in 2016 voor het laast zijn contract verlengd (t/m 2021). Hj was toen 29 en de beste spits ter wereld, zodoende het hoge salaris wat destijds marktconform was, ik vind het nog steeds een topspits maar Koeman wilt niet met hem door. Als je hem wilt verkopen zul je hem toch op de transferlijst moeten plaatsen als kamp Suarez dan direct aangeeft te willen blijven (desnoods als wissel) tenzij Barcelona hem een jaar salaris meegeeft, blijft er weinig over van de onderhandelingspositie. Ze hadden zaken ongetwijfeld anders kunnen aanpakken, maar de houding van Suarez liet weinig speelruimte over voor Barcelona. Onder omstandigheden vind ik dit dus zeker een goede deal.

9 september 2020 om 13:09

@fouadsky, dat weet ik niet, je kan het redelijk vergelijken met de transfer van Alexis Sánchez die ook gratis weg mocht omdat niemand zijn salaris over wilde nemen en een transfer som wilde betalen.

9 september 2020 om 16:49

@fouadsky Zoals Real al 2 jaar doet met Bale bedoel je?

9 september 2020 om 08:19

Absoluut. Als Arsenal morgen Ozil voor 2 miljoen euro zou weten te verkopen, zou ik dat perfect snappen. Het doel is immers het gigantische loon kwijtraken, niet een aardige transfersom verdienen.

9 september 2020 om 10:23

THenry, snap jou punt maar Ozil zijn situatie was vorig seizoen wel anders dan die van Suarez.

9 september 2020 om 11:21

Ik wacht ook op iemand die zijn dure mercedes voor EUR 1000,- aan mij wilt verkopen om zo van zijn onderhoudskosten en belastingen af te zijn. Alleen jammer dat niet veel mensen zo dom zijn.

9 september 2020 om 13:28

Slechte vergelijking

9 september 2020 om 18:26

Misschien contact opnemen met barca 😂. Die gaan dadelijk messi ook voor niets laten lopen

Echt een uitstekende aankoop van Juventus. Ik ben er van overtuigd dat Suarez echt nog wel 2 jaar kan vlammen in de Serie A. Een voorhoede van Ronaldo, Suarez en Dybala is op papier natuurlijk prachtig, ben wel benieuwd hoe Pirlo het in de praktijk gaat invullen!

9 september 2020 om 08:27

Ik zie Suarez de nodige goals maken. Die voorhoede maakt je wel kwetsbaar in de verdediging, want Suarez is niet bepaald mobiel meer. En Ronaldo verdedigt ook niet mee.

9 september 2020 om 08:39

Ik zie het in een 4-3-3 eerlijk gezegd ook niet direct werken. Een voorhoede van Ronaldo- Suarez- Dybala heeft mijn inziens wel heel weinig diepgang en snelheid. Daarnaast zou het zonde zijn Dybala aan de rechterkant te positioneren, aangezien hij daar niet helemaal tot zijn recht komt. Misschien Dybala achter Suarez en Ronaldo?

9 september 2020 om 08:49

Ronaldo en dybala zijn anders behoorlijk snel.

9 september 2020 om 08:49

@marcoverratti, ik zit zelf aan ene 4-2-3-1 systeem te denken met een kopsterke voetballende spits ala Dzeko bijvorobeeld. Ronaldo - Dybala - Suarez heeft dan enorm veel diepgang.

9 september 2020 om 09:04

@riciotto. Ronaldo is inderdaad nog behoorlijk snel, maar vind hem de afgelopen jaren wel veel van zijn snelheid verloren. Ik vind Dybala voor een rechtsbuiten niet perse snel, wel ontzettend behendig en een goede versnelling. En ook Dybala komt graag in de bal en heeft graag de bal aan de voet. Daarnaast vind ik eigenlijk dat je hem op zijn sterkste positie moet neerzetten.

9 september 2020 om 09:08

D-Bergkamp. Dat is inderdaad wel een interessante optie, en had ik zelf nog niet aan gedacht. Maar zou je dan ook niet mer Suarez in de punt kunnen spelen en bijvoorbeeld een Kulusevski op rechts neer kunnen zetten? Denk echt dat hij een toppertje gaat worden namelijk. Zo staat er wel weer een goed elftal hoor!

Szczesny
?
Bonucci
De Ligt
Sandro
Arthur
Bentancur
Kulusevski
Dybala
Ronaldo
Suarez
9 september 2020 om 09:58

Misschien Dybala op 10, Ronaldo op links, Suarez spits en op rechts Kulusevski? Gewaagd natuurlijk omdat deze Kulusevski nog piepjong is, maar wel veel belovend denk ik. Dybala op rechts weet ik niet of dat wel goed zou zijn voor hem. Ik zie hem graag op 10 of als spits maar dat wordt moeilijk nu Suarez komt. Benieuwd wat Pirlo van plan is!

9 september 2020 om 10:02

Ik denk dat het De Ligt met Chiellini centraal wordt. Daarnaast mag ik toch hopen dat Juventus eindelijk een nieuwe linker vleugelverdediger haalt, want die Alex Sandro kan echt niet meer. Dat is al 3 jaar de zwakke schakel bij Juve. Rabiot zou ik er nog ingooien voor de balans.

Szc
Cuadrado
De Ligt
Chiellini
Pellegrini
Betancur
Rabiot
Arthur
Dybala
Suarez
Ronaldo
9 september 2020 om 10:05

@marcoverratti,suarez in de punt is een optie, persoonlijk zou ik daar liever iemand zien die met zijn rug naar het doel kan spelen en daarmee de combinerende speler kan zijn voor de drie spelers er achter. Suarez, Dybala en Ronaldo renderen alle drie enorm als er een voetballend sterke spits staat ipv een goal getter. Terwijl Dybala weer voldoende voetballend vermogen heeft om zowel Suarez als Ronaldo te lanceren en zelf dribbelend goed genoeg is om ruimte te creeeren.een voetballend verdedigend blok met Arthur als voetballer en daarnaast een sloper geeft een defensieve zekerheid maar ook een voetballende connectie tussen aanval en verdediging in mijn ogen.zelf zie ik gebeuren dat de Ligt samen met Chiellini gaat spelen voorlopig. Bonucci heeft tweede seizoenshelft toch teveel fouten gemaakt en de Ligt was de rots in de branding. Chiellini is, mits fit, onbetwist in mijn ogen.en een trainer, bij sommige trainers heb je gewoon het idee dat het goed komt. Zidane is zo een trainer en Pirlo schat ik ook zo in. Oud spelers die respect af dwingen, een geweldig inzicht hebben en een bepaalde rust uit stralen.

9 september 2020 om 11:03

Kan je gelijk in hebben hoor. Maar als je Suarez, Ronaldo én Dzeko in je team hebt, heb je wel heel veel dure jongens op leeftijd. Daarnaast denk ik niet dat alle 4 (Dybala incluis) tegelijk samen kunnen spelen. Er moet wel echt een nieuwe rechtsback, en eventueel een linksback, bij. Juve lijkt alles weer op de Champions League te willen gooien. Ze nemen mijn inziens wel een ontzettend risico met Pirlo. Ik moet nog maar zien hoe dat gaat lopen. Zidane had natuurlijk wel al ervaring in verschillende management functies, een jaar assistent geweest onder Mourinho volgens mij, en 1,5 jaar aan het roer gestaan bij Castilla als eindverantwoordelijke. Pirlo heeft nog op geen enkel gebied ervaring, gezien dit zijn allereerste klus is. Ik vind dat nogal wat!

9 september 2020 om 11:10

Misschien halen ze Suarez meer voor de wedstrijden tegen mindere tegenstanders. Met die 3 aanvallers ben je erg kwetsbaar in de CL en voor je het weet krijg je een 8-2 aan je broek.

9 september 2020 om 09:28

Ik zie het juist helemaal niet werken dit omdat Ronaldo het beste rendeert met een dienende spits die zich voor het team kan wegcijferen zoals met Benzema, Higuain of Mandzukic. Suarez eist toch ook wel erg veel op en ik zie het me al helemaal voor dat de ballen toch steeds op links zullen worden ingeleverd en Suarez dan vaak overgeslagen gaat worden.

9 september 2020 om 11:28

Ik ben het helemaal met je eens hoor, maar Higuain een dienende spits noemen? Dat is juist een spits die gevoerd moet worden vanaf de zijkanten en altijd op scherp staat voor zijn eigen kansen. Ik had graag Dybala als spits gezien. Dat is wel iemand die wegloopt uit de spits en dan kan Ronaldo in die ruimte komen. Zet dan nog een snelle jongen op rechts met diepgang en je hebt een geweldige voorhoede. Ik vraag me eerlijk gezegd af wat Suarez gaat toevoegen aan dit Juve.

9 september 2020 om 09:32

Daarnaast ook mooi om te zien dat Suarez met Messi heeft samen gespeeld en nu met Ronaldo gaat samen spelen. Een jongen die vanuit de eredivisie het toch heeft gered om met deze twee voetbal legendes van deze eeuw te spelen. Dat kunnen niet velen zeggen.

9 september 2020 om 10:12

Ik denk 4-4-2 met een smalle ruit op het middenveld. Ronaldo en Suarez in de spits en Dybala er achter op 10. Arthur, Rabiot en Bentancur eracter, al zou een wat creatievere middenvelder ook geen overbodige luxe zijn. Vindt Rabiot en Bentancur een beetje net-niet spelers

9 september 2020 om 10:14

@marcoverratti jij als Inter fan snap ik wel dwt je djt een uitstekende aankoop vindt. Je ziet kans dat Inter Juve voorbij gaat . Dit slaat toch nergens op. Suarez is een goede spits, maar is oud en past denk ik niet met CR. Verder een gigantische salaris terwijl de club ook vastzit aan matige dure spelers als Ramsey. Juve had heel lang geluk dat concurrentie zwak is. Met zo een aankoop beleid (vooral kicken op transfervrije spelers) gaan ze zichzelf in de voeten schieten. Inter is grote concurrent, misschien wordt Juve wel kampioen maar Europees worden ze gewoon weer weg geblazen. Ze kunnen beter voor dat salaris 2 goede aankopen voor het middenveld doen. Komen ze beter uit dan aan 1 Suarez waarvan beste wel vanaf is.

9 september 2020 om 11:07

Het is inderdaad een behoorlijk dure jongen, en gezien de huidige salarishuishouding vraag ik me ook af hoe Juventus dit allemaal denkt te kunnen blijven bekostigen. Echter als je Suarez haalt als vervanger van Higuaín doe je gewoon uitstekende zaken. Ik denk overigens zeker dat wij een kans maken op de titel aankomend seizoen, al zo Juve nog steeds een sterkere selectie hebben dan wij. Ik vind namelijk dat Juventus een ontzettend groot risico heeft genomen met Pirlo, en denk dat dit wel eens de doorslag kan gaan geven in de titelrace. Wordt in ieder geval weer een spannend seizoen verwacht ik!

9 september 2020 om 11:38

Helemaal met je eens Krillin. Gigantisch salaris voor een speler waarvan ik 1) vind dat het beste eraf is en 2) niets toevoegd aan het huidige team. Wat Juve vooral miste de afgelopen twee seizoenen is creativiteit op het middenveld. In principe is dit probleem deels opgelost door Arthur te kopen en als Dybala op 10 speelt dan heb je zowel een creatieve opbouwer (arthur) en een creatieve speler voor rond de 16 van de tegenstander die ook nog eens scorend vermogen heeft (dybala). Ik had graag gezien dat hier nog een 3de creatieve speler (aouar) aan toegevoegd zou worden, want nu heb je in principe maar twee spelers. Rabiot zou in principe hetzelfde kunnen brengen als Arthur, maar die heeft het nog niet laten zien bij Juve, dus is een vraagteken. Ramsey is niets meer dan een goede breedte speler in dit team. Wat Juve nog meer miste was diepgang voorin. Eigenlijk was Douglas Costa de enige speler die je de diepte in kon sturen. Van een 35-jarige Ronaldo kun je dit niet meer verwachten en ook Dybala en Bernadeschi zijn spelers die de bal in de voet willen hebben. Daarbij komt dat de backs in dit team ook niet voor diepgang kunnen zorgen. Bij Alex Sandro is er zeker aanvallend wel het beste af na zijn blessures, is Cuardrado geen echte back (en ook in balbezit vind ik hem niet fantastisch op die plek) en is Danilo gewoon middelmatig voor het niveau dat Juve zou moeten nastreven. Dus in plaats van Een dik salaris aan Suarez uitgeven had Juve zijn pijlen moeten richten op een aanvaller met diepgang. Neres had ik hier een goede aankoop gevonden. Kan dan samen met die andere jonge gast die ze gekocht hebben het seizoen vullen op de rechterflank. Als ze naar backs gingen kijken die de nodige diepgang kunnen brengen dan was Dumfries een relatief goedkope aankoop geweest (niet de beste voetballer, maar brengt wel ontzettend veel energie in een team, iets was Juve mist). Maar nu gaat Juve dus voor een oude speler die qua kwaliteiten eigenlijk niet brengt wat dit team nodig heeft.

Dit is dan wel weer goed gedaan van Barcelona, nu is Suarez een uitgaande transfer van 25 tot 40 miljoen euro voor een 34 jarige speler met het salaris dat je bespaart en de mogelijke transfersom.

9 september 2020 om 08:40

Haha dit is natuurlijk een beetje de logica als een vrouw die beweert geld te hebben verdiend wanneer ze kleding met korting heeft gekocht. Er wordt komen seizoen geld bespaart, maar op die zekere 3 miljoen na, komt er niet '25 a 40 miljoen' aan transfergeld binnen.

9 september 2020 om 08:48

@ Inkemontana, voor mensen met een salaris is dit natuurlijk anders dan voor een club met een begroting. Barcelona had de begroting voor komend seizoen allang gemaakt met daar inclusief het salaris van Suarez van 25 miljoen euro. Dat geld was dus al gereserveerd wat nu vrij valt om ergens anders aan te besteden. Praktisch gezien is dat hetzelfde als nieuwe liquide middelen. Terwijl de transfersom + bonussen ook nieuwe liquide middelen zijn. Feitelijk gezien is dit helemaal niet te vergelijken met iets in de korting kopen.dit is meer een inboedel van 2500 euro die is besteld, geleverd en betaald. Welke 4 maanden later ge-retourneerd word. Dan heb je opeens weer 2500 euro te besteden welke je de 4 maanden er voor niet had.

9 september 2020 om 11:21

Inderdaad. Als we dan toch het voorbeeld van een vrouw gebruiken. Het gaat hier om een vriendelijke scheiding waarbij de partner in plaats van langdurige alimentatie te moeten betalen nu nog wat geld toe krijgt.de transfer fees zijn tegenwoordig niet de grootste factor, de salarissen zijn een grotere belemmering, helemaal met Covid.

Vind het echt jammer dat het einde verhaal is voor Suarez, hij kan teminste wel zeggen dat hij met de 2 beste voetballers heeft gespeeld.

9 september 2020 om 09:06

@Sheva correctie: drie beste MSN + nu Ronaldo.

9 september 2020 om 09:14

@Shevanr7 je bedoelt F. de Jong en M. de Ligt neem ik aan?

9 september 2020 om 09:42

De 3 beste zelfs. Hyung Jung Suk, Leo Messi en Cristiano Ronaldo.

9 september 2020 om 10:22

Welke speler heeft ook met beide spelers gespeeld en dan doel ik niet samen voor een land?

9 september 2020 om 11:42

Pique en Henrik Larsson hebben beide bij Man United met Ronaldo gespeeld en bij Barca met Messi.

9 september 2020 om 13:26

En dat zonder opzoeken:D? Netjes!

Juventus heeft ook wel een heerlijk team nu hoor!
Suarez maakt niet eens een stap opzij maar zelfs een stap voorwaarts ..

Kijken of de blik met Ronaldo er zal zijn

9 september 2020 om 08:30

Ik vond juve afgelopen seizoen echt heeeeel matig. Ze winnen dan wel kampioenschap maar goed dat is meer omdat concurrentie et laat liggen. Juve is dus echt niet stap naar voren. Denk dat barca en juve allebei zelfde gedoe hebben omtrent hun team. Maar goed de toekomst gaat laten zien of handige stap is

9 september 2020 om 08:37

Aan de ene kant hebben ze wel een aardig team inderdaad, aan de andere kant snap ik sommige aankopen die ze doen op het eerste gezicht niet. Zo vind ik het apart dat ze ook nog Dzeko zouden willen in ruil voor Costa. Lijkt mij dan weer totaal overbodig als je ook al Suarez haalt. En ze hebben 10.5 miljoen betaalt voor 19-jarige Felix Correia, een jongen die vorig jaar zomer voor 3.5 miljoen overstapte naar Man City en daarna meteen verhuurd werd aan Jong AZ, waar ie niet extreem goed gepresteerd heeft. En dan betaal je er 10.5 miljoen voor? Vind ik toch gek.

9 september 2020 om 10:18

@bbl98, tenzij je bedenkt dat Ronaldo, Dybala en Suarez alle drie het beste renderen met een voetballend sterke spits voor hun neus die de bal vast kan houden en kan combineren. Dan heb je in een 4-2-3-1 met een linie Ronaldo - Dybala - Suarez met daarvoor de voetballend sterke Dzeko gewoon een wereld voor hoede. Snelheid, diepgang, scorend vermogen, dribbelend vermogen, voetballend vermogen, fysiek sterk en exceptionele kwaliteiten.

9 september 2020 om 11:44

Diepgang? dat is iets wat ik juist mis hier. Suarez wilt de bal in de voet, Dybala wilt de bal in de voet, Dzeko wilt de bal in de voet en Ronaldo is 35. Die wilt ook vooral de bal in de voet.

9 september 2020 om 09:06

Vind je? Ik vond ze afgelopen seizoen helemaal niet overtuigen en de aankopen die ze hebben gedaan, lossen dat niet op. De backs zijn nog steeds om te huilen, het middenveld mist dynamiek en is met McKennie nog even statisch als ervoor. Als je denkt dat Arthur dit eventjes op komt knappen, kan ik je uit de droom helpen. Suarez, Ronaldo en Dybala zijn top, maar daarachter is er nog zat te doen.

9 september 2020 om 10:22

@fcb_catalunya... Arthur word onderdeel van een meer voetballend middenveld en niet in zijn eentje. Allereerst komt er met Dzeko een voetballende spits in plaats van Higuain, dat scheelt voor de voorhoede al een stuk voetballende kwaliteiten. Daarnaast wil Pirlo een 4-2-3-1 systeem hanteren met vermoedelijk Betancur - Arthur als verdedigende spelers met Dybala in het midden in de linie ervoor. Met Chiellini+de Ligt er achter. Dan kan je toch wel zeggen dat de as van het veld beschikt over alle facetten die je kan willen toch? De backs zijn nog een probleem inderdaad, dat zie je heel erg goed.

scszesny
Dest?
De Ligt
CHiellini
Sandro
Arthur
Betancur
Suarez
Dybala
Ronaldo
Dzeko
9 september 2020 om 17:50

Sorry, maar dit ziet er voor mij echt uit als een feestopstelling. Suarez vanaf de linkerkant en Dzeko in de spits? Die missen toch echt veel en veel te veel dynamiek en snelheid. Op deze manier krijg je wat Barca afgelopen seizoen had: een totaal gebrek aan diepgang. Dzeko en Suarez zijn niet snel genoeg om ruimtes in te duiken, Ronaldo heeft ook flink ingeboet. Arthur en Betancur komen ook niet door. Arthur is overigens controlerend/verdedigend te zwak, ik denk dat dit duo centraal zwaar overlopen wordt door een Goretzka-Kimmich bijvoorbeeld. Ik ben echt niet zo positief.

Op dit moment koopt Juventus ook alles wat los en vast zit, daar loopt de geldkraan ook al een tijdje flink door. Ik weet niet of Suarez nog een goede investering is, nu snap ik dat 3 miljoen (13 met bonus) een schijntje is, maar je legt er ook nog even 12 miljoen per jaar bij. Het is een vechtertje, dus hij zou zich staande moeten kunnen houden in Italie, maar ik vind het geen zekerheidje.

Suarez is dan niet meer de Suarez van drie jaar geleden, hij is nog steeds een garantie op goals. In een team waar hij niet hoeft mee te combineren en de ruimte krijgt om te loeren op zijn kans is hij nog steeds dodelijk. Een koppel Suarez-Ronaldo is absoluut fenomenaal, Ronaldo wordt ook ontlast doordat Suarez met zijn gerommel altijd twee spelers bezighoudt.

Een goede deal voor de clubs en de speler. Laat er maar snel rust ontstaan voor Koeman en consorten, anders kun je het seizoen al snel verloren beschouwen.

Ik zou het raar vinden wanneer hij zomaar een Italiaans paspoort krijgt. Legio vluchtelingen moeten aan de meest bizarre eisen voldoen om een Italiaans paspoort te krijgen, en Suarez krijgt het bij een pakje boter. Ik zou ook eerder verwachten dat het voor Suarez eenvoudiger is om een Spaans paspoort te bemachtigen omdat hij al jaren in het land woont en werkt

9 september 2020 om 08:48

Vond dat ook het meest bizarre aan dit artikel. Zou dat geen fout zijn en idd over een Spaans paspoort gaan. Al is het ook vreemd om een Spaans paspoort aan te vragen als je naar een ander land gaat.

9 september 2020 om 10:24

Lijkt me inderdaad ook het meest logische, als je uit Zuid-Amerika komt kun je in Spanje na 2 jaar er te hebben gewoond namelijk de Spaanse nationaliteit verwerven. Zolang hij voldoet aan de voorwaarden kan hij het gewoon aanvragen om vervolgens naar Italië te gaan toch? Het is wat gek, maar volgens mij gewoon volgens de regels.

9 september 2020 om 08:56

29er/ dit komt door de vrouw van Suarez, als ik het goed heb omdat zij een Italiaanse is.kan hij dat aanvragen

9 september 2020 om 09:03

Ik dacht dat ze ook uit Uruguay kwam?

9 september 2020 om 09:31

zou een verklaring zijn Jurre

9 september 2020 om 12:15

De vrouw van Suarez bezit een Italiaans paspoort, doordat haar vader (of opa) Italiaans is. Suarez komt daardoor in aanmerking voor een Italiaans paspoort, mits hij voor het taalexamen (niveau b1) slaagt. In La Liga staat Suarez geregistreerd als Italiaans en dus een Eu-speler, daar is het paspoort van zijn vrouw genoeg. In Italie moet je zelf over een Eu-paspoort beschikken. Vluchtelingen hebben natuurlijk geen link met het land, komen ook moeilijker aan werk en krijgen zo veel moeilijker een paspoort.

9 september 2020 om 12:39

Marc Juventus / Bedankt voor de toelichting!

Wat ik nooit zal snappen is waarom spelers van pak 'm beet 32+ op hun retour menen nog steeds hetzelfde salaris (of meer) te moeten verdienen. Suarez en zelfs Messi hebben hun beste jaren al gehad. Dat is helemaal niet erg, maar het zou toch heel normaal moeten zijn als ze op deze leeftijd weer wat zakken in salaris aangezien de prestaties en inzetbaarheid waarschijnlijk ook af zullen nemen met de komende jaren..

9 september 2020 om 08:59

Waarschijnlijk om dezelfde reden als normale werknemers wel ieder jaar iets omhoog gaat, maar nooit naar beneden. Terwijl er legio mensen zijn die vanaf hun 50e uitbuiken en lang niet zo productief meer zijn.

9 september 2020 om 08:59

Ik heb dat ook nooit begrepen, maar daar zijn zaakwaarnemers voor, beste deal voor speler en zichzelf eruit halen.
+ clubs zijn toch "bang" om een goede speler te verliezen. Dus de speler heeft over het algemeen een goede onderhandelings positie ongeacht het leeftijd.

9 september 2020 om 10:10

Simpel, clubs willen het betalen of de spelers hebben nog een contract.

Kom er maar weer in met ‘dit bestuur maakt de club kapot’, maar minimaal 3 miljoen en maximaal 13 in de plus is veel beter dan 23 miljoen af moeten kopen. Er komt een astronomisch bedrag aan salaris vrij, top!

De speler die ik nooit bij Juve had willen zien gaat nu toch echt komen. Ik vind Suarez echt een van de grootste kwallen in de voetbalwereld en dat bijtincident vergeef ik hem nooit. Ik blijf het een vreemde keuze vinden, maar ik begrijp dat Juve wilt besparen in de aanval om zo nog geld te kunnen besteden aan de posities die echt nodig zijn. Hopelijk kunnen we nu verder met Aouar en de backposities.

Voor Barca natuurlijk een goede zaak. Nu nog Vidal en Umtiti. Ik zie Suarez en Ronaldo samen niet lukken eerlijk gezegd. Ronaldo speelt ook het liefst in het centrum tegenwoordig en is daar continue te vinden. Er is geen ruimte voor 2 van zulke spelers.

Aub niet! Waarom moeten we hem nou weer halen? Ga of voor een jonger iemand of haal gewoon geen aanvaller erbij! Waarom nou weer een Suarez op die leeftijd halen? We zijn Juventus hoor niet een of andere afbouw club

9 september 2020 om 14:01

Geen aanvaller erbij... dat is slim ja. Welke jongere betaalbare nummer 9 van dat niveau is er beschikbaar? Einde discussie.

9 september 2020 om 15:12

Ja nee blijf vooral afdankertjes halen van andere topclubs waar ze weg mogen voor een reden. Blijf vooral op de Ramsey Suarez tour gaan dat is goed beleid! Er zijn genoeg opties

Ik geloof het pas als hij dat shirt draagt. Zoveel woorden dat hij niet meer mee mocht trainen van Koeman en wat blijkt. Hij en Vidal staan gewoon nog steeds lachend met de groep mee te trainen.

Zo zie je voor de zoveelste keer dat al die mooie praat van spelers ("ooit kom ik terug" gewoon zelden opgaat. Ajax had die paar miljoen best over kunnen maken naar Barcelona, maar terecht wil het niet voldoen aan salariseisen van 12 tot 14 miljoen. Als Suarez nou echt terug naar Ajax had gewild dan had het dus gekund, maar (en dat snap ik ook wel) hij laat die vele miljoenen van Juventus niet schieten.

9 september 2020 om 13:48

Gelukkig maar, kost bakken met geld en is ruim over z’n top heen.. Ajax moet twee nieuwe middenvelders hebben die er direct staan.. wat er nu staat is armoedig

Had als Juve fan toch liever een wat statischere spits gezien als Dzeko of Cavani. Maar goed, ik laat me graag verassen.

9 september 2020 om 13:47

Je weet dat Pirlo in een 433 systeem gaat spelen met Ronaldo op links?

Kwam binnen bij Barca en veel mensen waren heel sceptisch over de samenwerking met Neymar en Messi. Te veel van het goede zeiden ze, maar wat we zagen met MSN was echt van het hoogste niveau wat ik ooit heb gezien als je hebt over een aanvalstrio. Het was niet normaal. Elke wedstrijd ging ik er voor zitten want het regende doelpunten. Heeft in de loop der jaren ook geleerd de bal soms opzij te leggen ipv voor eigen succes te gaan, dat sierde hem echt. Veel kritiek gekregen de laatste jaren maar bleef toch maar flink scoren. Hij heeft zijn bijdrage absoluut geleverd, en nu is het misschien tijd voor een andere uitdaging. Alleen snap ik niet hoe dat bij Juve voorin gaat werken. Met Cristiano en Dybala, wordt zeker interessant om te zien.

9 september 2020 om 12:19

'kwam binnen bij Barca en veel mensen waren heel sceptisch over de samenwerking met Neymar en Messi. Te veel van het goede zeiden ze ... ' Die bedenkingen kan ik mij ook nog herinneren inderdaad en op papier leek dat wellicht ook ergens wel realistisch. MSN bleek echter een trio die elkaar oprecht een doelpunt gunde. Als Messi en Neymar in een wedstrijd al 1-2 goals hadden geprikt, dan gunden zij Suarez ook om een doelpunt mee te prikken. Hun spelvreugde oogde oprecht en niet geforceerd. Ik denk dat de beste aanvalstrio (in meerdere opzichten) is, die ik tot nu toe heb gezien.

Suarez is zo dominant, hij dulde Messi als zijn superieur maar het is nog te zien hoe die samenwerking met Ronaldo moet gaan verlopen. Dybala die ongeduldiger wordt en nu nog verder naar de achtergrond geduwd wordt. Het zal interessant worden maar niet makkelijker voor de beginnende groene coach.

9 september 2020 om 13:47

Dybals moet weg bij Juve man. Ik vind dat ze hem niet op waarde schatten. Te vaak ook wissel dat ik denk van dit is qua creativiteit je beste speler. Degene die openingen ziet en ook anderen alleen voor een keeper kan zetten. Maar eerst Higuain die dan alsExcuus gebruikt wordt en nu met Suarez wordt dat nog erger. Die is namelijk beterDan Higuain. Zowel Ronaldo, Suarez en Dybala spelen het liefst in de as dus daar ga je al. Of het wordt Dybala op 10 en Suarez en Ronaldo naast elkaar.

9 september 2020 om 13:57

Barca moet hem halen als de opvolger van messi voor volgend jaar. Of als 10 als coutinho niet functioneert

9 september 2020 om 17:04

Hij is wel blessure gevoelig maar ik vind Dybala altijd een genot om naar te kijken. Toen hij doorkwam bij Palermo, wow en daarna Juve. Het is dat 532 heilig is in Italie en Juve spitsen blijft halen die ze de voorkeur geven, anders was hij al De bepalende speler geweest daar.

Of het een goede zet is van Inter zal de toekomst moeten uitwijzen maar ik ben bang dat ze een naam hebben gekocht tegen een zeer hoge salaris wat Suarez zal ontvangen. Deze torenhoge kosten is Barca nu kwijt waardoor er geld vrij komt voor andere spelrs.

Vind dit een ongekend slechte deal.. Juventus heeft i.m.o een voetballende spits nodig a la Benzema/Firmino.. Daarnaast een poging doen om Morata terug te halen? Dan haal je dus twee statische spitsen (waarvan één op leeftijd) en daarnaast hebben ze Pipita ook nog op de loonlijst staan? Als het aan mij gelegen had zou ik een poging wagen voor Aouar van Lyon, Pogba (wss onhaalbaar) en een nieuwe spits..

9 september 2020 om 13:49

En dan vergeet ik de rechtsback positie nog.. Danilo is rijp voor de graafschap

Denk dat Juventus met Suarez genoeg goals binnenhaalt voor de Serie A maar dat het team in de eindfase van de CL te oud en te weinig flexibel blijft om van een aantal andere Europese topclubs te winnen. En daar is het Agnelli juist allemaal om te doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren