Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Afwezigheid van Neymar levert teleurstelling op voor Van Gaal’

Laatste update:

Louis van Gaal kan bij Manchester United voorlopig waarschijnlijk nog geen beroep doen op Pedro. Marca maakte zondagavond bekend dat zijn transfer snel afgerond zou worden, maar Barcelona lijkt toch niet heel snel akkoord te zullen gaan, nu Neymar de komende wedstrijden niet inzetbaar is.

/

Het was al de bedoeling van de Catalanen dat Neymar en Lionel Messi na hun korte zomerstop rust zouden krijgen tijdens het Super Cup-duel met Sevilla en dat Pedro derhalve nog niet weg mocht. Omdat Neymar de bof blijkt te hebben en sowieso drie wedstrijden moet toekijken, wordt de overgang van Pedro naar Old Trafford volgens Goal vermoedelijk nog verder uitgesteld.

Van Gaal zou het liefst per direct de beschikking krijgen over de Spaanse aanvaller, aangezien de Premier League al van start is gegaan en Man United zich op 18 en 26 augustus ten koste van Club Brugge dient te kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. De Engelsen hebben ook reeds een akkoord bereikt met Barça over een transfersom van 32 miljoen euro, maar United zal dus nog even geduld moeten hebben.

Denk je dat Pedro mee zal kunnen spelen tegen Club Brugge?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tegen Brugge zullen ze hem nog niet nodig hebben denk ik, nadien natuurlijk wel. Mooie speler voor United, vinnige, technisch en geniaal met looplijnen.

10 augustus 2015 om 12:34

Onzin, zelfs tegen Brugge hebben ze hem nodig! Echt een topper

10 augustus 2015 om 12:39

Dus dat zegt dan genoeg over united? Ze hebben echt wel genoeg kwaliteit in huis om van club brugge te winnen hoor, even serieus blijven nou.

10 augustus 2015 om 12:52

Als United fan vind ik het heel wat om dit te horen van een Liverpool fan! +1
United wint wel van Club, zo niet dan kan van Gaal inpakken, wat dus niet gaat gebeuren.

10 augustus 2015 om 13:25

@Marcorood altijd verfrissend om te zien dat mensen ondanks hun club voorkeur en rivaliteit toch nog realistisch kunnen oordelen. Was ik niet mobiel kreeg je zeker een duimpje

10 augustus 2015 om 13:55

Kan pedro op links? Anders ist zonde van depay

10 augustus 2015 om 13:55

Rechts*

10 augustus 2015 om 15:24

Pedro heeft vooral op rechts gespeeld. Hij kan dus zeker uit de voeten op die positie

10 augustus 2015 om 16:41

Young heeft het ook helemaal niet slecht gedaan, dus ik zie eerder Depay naar de bank gaan dan Young.. Doe je het goed voor je club wordt je vervangen, dat zou toch ook nergens op slaan? en dat dan een onbewezen jonge talent ook een basisplek krijgt.. Overigens is Pedro wel beter, zowel beter dan Depay als Young, maar toch.. Goede aankoop, 100%, naar logischerwijs Young en Pedro op de flank, Depay op de bank.

10 augustus 2015 om 17:17

Wowow young is niet zooo goed

10 augustus 2015 om 18:47

Ik wil ook niet zeggen dat Young de absolute wereldster van united is, maar hij is voor nu wel beter dan Depay.. Tegen Spurs bijvoorbeeld was Young ook beter.. is niej erg natuurlijk en Depay heeft meer potentie enzo, maar Young is toch wel van belangrijke waarde gebleken voor United, dus het duo Pedro/Young klinkt logischer dan Pedro/Depay.

Waarom betaalt United 32 miljoen als hij een afkoopclausule in zijn contract heeft van 30 miljoen? Zijn ze in een gulle bui en gunnen ze Barcelona die twee miljoen?

10 augustus 2015 om 12:56

Ja precies daar dacht ik dus ook aan hahaha.

10 augustus 2015 om 13:31

Omdat als Barca moeilijk gaat doen er nog 52% belasting bijkomt op de transferclausule. Dan moet Pedro/United bij de Spaanse bond het contract afkopen inclusief 52% belasting.

10 augustus 2015 om 14:38

Clausule is een clausule Barcelona kan en mag niet moeilijk gaan doen bij een bod van 30 miljoen.

10 augustus 2015 om 16:15

Clausule is clausule plus belasting. Ga je eerst verdiepen in de transferstructuur van een land voor je onnozele dingen gaat roepen. Ik zal het je uitleggen. Wanneer twee clubs overeenstemming bereiken, dan wordt de transfer clausule betaald (in dit geval 30 miljoen). Als Barca moeilijk gaat doen, dan moet de speler/nieuwe club bij de Spaanse bond het transferbedrag plus 52% belasting betalen. In dat geval zou Pedro geen 30 miljoen maar 45 miljoen kosten. Vandaar dat Man Utd bereid is om 32 miljoen te betalen en te wachten tot Barca instemt met de transfer. Ik hoop dat je het begrijpt.

Barca heeft toch niets te willen? Betaal die ontsnappingsclausule gewoon en dan moeten ze akkoord gaan. Geef Pedro een contract en hup mee tegen Aston Villa. Snap al de commotie er rond niet.

10 augustus 2015 om 13:49

Precies wat een gezeik zeg, alsof Barca geen andere spelers heeft die ze op kunnen stellen. Nooit gezien als volwaardig basisspeler en nu gaan ze een beetje moeilijk doen. Ze zijn al akkoord met elkaar gun Pedro lekker zsm zijn transfer

10 augustus 2015 om 14:52

Nooit gezien als volwaardig basisspeler? Grappenmaker
Voor sanchez was pedro gewoon basisspeler samen met villa en messi. Ook in het jaar dat Barca 6 prijzen wist te winnen stond meneer standaard in de basis

11 augustus 2015 om 14:15

Hoe lang is dat geleden? Als ze hem als volwaardig basisspeler wordt gezien, waarom wil hij dan meer speeltijd en waarom heeft Barcelona in de afgelopen jaren altijd dure spelers gehaald voor zijn positie dan? Omdat ze zoveel vertouwen in hem hadden zeker..

Als je een akkoord hebt dan lijkt mij dat de speler van jou is en is het wachten niet nodig tenzij je dat zo hebt afgesproken. Dus lijkt me een beetje een raar verhaal.
Barca heeft wel een hele smalle selectie, als daar 2 of 3 blessures zijn keldert de kwaliteit wel direct.

Als Manu echt in de top weer wilt spelen moet ze geen speler halen die bij barca op de bank zit

10 augustus 2015 om 12:38

Noem eens een alternatief dan. ?

10 augustus 2015 om 12:44

Dan moet je iemand halen die in de absolute Europese top speelt.
Cavani, Lewandowski, Robben, Neymar, Messi, Ronaldo, Bale dat soort namen.

Al ben ik het niet met je eens.
Pedro is de vierde aanvaller van Barcelona, die is echt wel een goede toevoeging op de selectie hoor.

10 augustus 2015 om 12:44

Iturbe zou een goede aanwinst zijn, weet niet hoe het bij hem staat in Rome, het is wel een heel groot talent.
Ook een speler als Muller zou geweldig passen nu schweini ook bij ons speelt, alhoewel muller meer een spits als rechtsbuiten is.

10 augustus 2015 om 12:50

Daley Blind word volgens mij de nieuwe Dirk Duracell alleen zijn dan de batterijen leeg.

10 augustus 2015 om 13:13

Noem namen die je echt kunt halen, denk je dat Muller weg mag bij Bayern? Ik zal je alvast vertellen dat hij niet weg mag daar.

10 augustus 2015 om 17:40

Cavani is niet beter. Zeker niet op de vleugels. De rest van de namen die je noemt zijn onhaalbaar. Verder gaat lvg ook niet de volle prijs halen voor Robben die al zo oud is. Messi en neymar zullen geen stap achteruit willen doen. Ronaldo en bale wil real niet verkopen. Pedro is gewoon een goede keus en ik hoop dat hij gewoon blijft bij barca.

10 augustus 2015 om 12:42

enige reden dat hij daar op de bank zit is omdat hij MSN voor zich moet dulden, zelfs bale zou op de bank zitten met zo een opstelling, messi gaat altijd voor.

10 augustus 2015 om 13:02

Denk dat er weinig spelers op de wereld zijn die Neymar even uit de basis spelen, ook Cavani of Bale zou dat niet lukken. Pedro is echt een geniale voetballer die veel toe gaat voegen aan Utd. Verder is 32 miljoen ook echt niet de hoofdprijs - eerder een schijntje

10 augustus 2015 om 13:06

Onzin. Pedro is top alleen heeft hij de 'pech' dat er bij Barca nogal goede aanvallers lopen.

Laat ze Pedro nou verkopen. Gewoon Munir de kans geven, heeft zich vorig jaar prima staande gehouden. Kan hij sws 20 wedstrijden spelen dit jaar. Dat is goed voor zijn ontwikkeling. Doorselecteren, ook bij barca belangrijk. Pedro is een goede speler maar heeft het niet meer.

Dan voor wat heb je Traore.

Die man is na Messi de grootste talent die ik uit de Barca academy heb gezien in afgelopen jaren.

Alsof Messi en Suarez Bilbao niet kunnen oprollen we hebben kunnen zien dat Messi het zelfs alleen kan.

10 augustus 2015 om 12:57

Traore is een rechtsbuiten he. En het is zeker een van de grootste talenten inderdaad.

Heeft Barca iets te willen dan? Als de afkoopsom op tafel ligt, is het toch aan de speler?

10 augustus 2015 om 12:48

Klopt. Desalniettemin wordt er ook nog een koop en verkoopcontract opgesteld door beide partijen. Deze dienen ook ondertekend te worden.
Welke termijn hier aan vast zit, is helaas niet terug te vinden maar dat het niet stel op sprong hoef te gebeuren is vrijwel zeker.
Wat ook zeker is, is dat beide partijen nog van de koop/verkoop af (en eventueel een vergoeding tegemoet) kunnen zien wanneer de papieren niet binnen de aangegeven tijd in orde zijn. (net zoiets als met een koopwoning)

10 augustus 2015 om 13:22

Zitten idd meer addertjes onder het gras ja. Ook wat Therosepetal hierboven al aangeeft is denk ik van belang.

10 augustus 2015 om 12:54

Volgens mij is het geen officiele clausule. Toen Pedro zijn contract verlengde in mei was zijn clausule 150 miljoen. Maar omdat hij zo weinig speelde, had hij een afspraak met Barcelona(een soort "gentlemen-afspraak" zegmaar), dat hij voor 30 miljoen weg mag als een club dit voor hem betaalt. En ik denk dat Pedro nu nog alleen zijn club wil helpen omdat Neymar er niet is en daarna waarschijnlijk naar United komt.

10 augustus 2015 om 13:21

Oh dat veranderd de zaak idd. Toch zou ik altijd zorgen dat het zwart op wit kwam te staan, zodat je dit soort dingen kunt vermijden.

En toch denk ik dat Bale veel beter op zijn plaats is dan Pedro.
Er zijn ook geen onverwachte problemen, met gezeik over het weer, het eten, de grauwe stad oid.

10 augustus 2015 om 13:03

Alleen kost Bale waarschijnlijk 4-5 keer zoveel als Pedro. Dat is nogal een verschil.

10 augustus 2015 om 13:09

Hij is ook een heel stuk beter. Homegrown player.
En voor United speelt geld geen rol...

10 augustus 2015 om 17:11

Geld speelt voor United geen rol? Dat vind ik erg kortzichtig. Ja, United heeft veel geld, maar denk ook eens aan hun imago. United is geen Real Madrid. Er wordt beweerd dat hij een 'release clause' van 75 miljoen pond heeft. Dat komt neer op een slordige 106 miljoen euro. Dat hakt er behoorlijk in, al helemaal aangezien United ook nog een CB en eventueel een keeper nodig heeft. Daarnaast moet Bale zelf ook willen, en ik heb het idee dat hij zich nog steeds wil bewijzen in Spanje.

10 augustus 2015 om 20:27

De manier waarop United de laatste 2 jaar met zijn geld is omgegaan is inderdaad heel kortzichtig. Je geeft 75 miljoen uit voor een flop, je geeft 20 miljoen uit voor nog een flop, je topspits is te vroeg afgeschreven en ook weg.
Je hebt daarnaast te kennen gegeven dat je binnen 3 jaar kampioen moet worden, ja dan moet je wel met waardige vervanging komen.
United tikt per jaar minstens 200 miljoen pond binnen in sponsor en tv gelden.
En als het zijn reputatie als topclub wilt voor doen en de fans tevreden wilt houden zullen ze toch echt eens goede spelers moeten kopen.
En niet de B-garnituur waarvan je bijna de garantie hebt dat het niet gaat lukken.

10 augustus 2015 om 17:54

Bale is niet veel beter. Pedro is veel technischer en beter in de korte ruimtes. Bale kan alleen sneller rennen af en scoren vanaf links. Pedro is als totaal plaatje beter. Kan op meerdere posities spelen is niet egoïstisch en werkt hard voor zijn team. Bovendien hebben ze zo iemand nodig want je mist wat creativiteit voorin.
Als bale komt moeten ze alles aanpassen aan hem en dit zal ten koste van het voetbal gaan. Maakt ze ook voorspelbaarder.

Pedro helpt Barca waarschijnlijk nog even met sevilla en wie weet bilbao ook nog, maar zal daarna echt naar United verkassen. Ben wel benieuwd, of hij nog gaat twijfelen of niet. Als hij dalijk in Camp nou speelt, als hij er Dan nog is gaan ze weer zijn naam scanderen net zoals ze in de gamper trofeu ook deden. Sommige spelers twijfelen dan of ze Moeten blijven, door de waardering : zie Dani Alves, alhoewel was Dani Alves wel basisspeler. Als hij toch gaat wil ik hem bedanken voor de goede dingen die hij Barca heeft geschonken, hopelijk speel je deze 3 supercup wedstrijden nog mee en kan je daarna vlammen voor van Gaal!

10 augustus 2015 om 13:11

Ik hoop niet dat hij geblesseerd raakt.

Jammer maar zonder Pedro moeten ze wel kunnen redden tegen Club Brugge. Welk rugnummer krijgt Pedro bij United?

ik zou Pedro niet weg doen als barca zijnde is een geweldigen back upp

Dit wordt zeker een miskoop voor Man united. 2e in 1 jaar tijd.

10 augustus 2015 om 17:57

Imo snap je er dan niet veel van. Pedro kan niet floppen. Berg aan ervaring en brengt teamplay.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren