Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Clarence Seedorf op de man af gevraagd: ‘Mag Ajax jou bellen?'

Laatste update:

Clarence Seedorf sluit niet uit dat hij in de toekomst nog aan de slag gaat bij Ajax, zo vertelt hij tegenover AT5. Voorlopig is dat echter niet aan de orde. De 48-jarige oud-prof hoopt dat de clubleiding van de Amsterdammers nu eerst rust weet te creëren.

Het nieuws dat algemeen directeur Alex Kroes het veld moet ruimen bij Ajax sloeg dinsdagochtend in als een bom. Het is een nieuwe plottwist in dramatisch seizoen. De ploeg van trainer John van ‘t Schip staat vijfde en is nog lang niet zeker van Europees voetbal.

Seedorf krijgt het allemaal van een afstand mee. “Ik ben in Amsterdam opgegroeid, dus alles wat er gebeurt, volg ik. Je hoopt dat alles goed gaat, maar net zoals in het leven zijn er soms ook mindere momenten. Maar juist op die momenten moet je samen blijven.”

Een jaar geleden beweerde Ruud Gullit bij Ziggo Sport dat Seedorf zich tevergeefs had aangeboden voor een rol in de directie van Ajax. Seedorf spreekt dit echter tegen. Volgens hem is er nooit contact geweest tussen hem en de club over een mogelijke terugkeer.

Toch sluit de momenteel clubloze trainer een toekomstig dienstverband bij Ajax niet uit. “Dat zou best wel eens kunnen. Je weet nooit wat er in de toekomst gebeurt, maar voorlopig is er geen sprake van.”

Of ze hem nog kunnen bellen? “Iedereen kan altijd bellen, maar dat is nu even niet relevant”, waarmee hij doelt op de huidige situatie van de Amsterdammers na de schorsing van Kroes. “Ik hoop dat Ajax heel snel rust kan vinden. Dat is goed voor het Nederlandse voetbal en goed voor de toekomst van de club.”

Seedorf is er heilig van overtuigd dat Ajax de sportieve malaise uiteindelijk achter zich kan laten. “Er zijn zoveel grote clubs die weleens door een mindere periode gaan. Dan is het belangrijk dat je juist samen blijft rustig blijft en probeert dingen goed op te lossen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Staat Gullit even voor lul. Die roept dit bijna wekelijks en nu blijkt het niet zo te zijn 🤡

4 april 2024 om 10:10

Wat roept hij bijna wekelijks als ik vragen mag?

4 april 2024 om 10:12

Dat Seedorf een brief heeft geschreven en dat Ajax daar nooit ook maar op gereageerd heeft.

4 april 2024 om 10:38

Waarom zijn er zoveel mensen die gelijk Gullit dissen, terwijl dit Seedorf zegt:volgens hem is er nooit contact geweest tussen hem en de club over een mogelijke terugkeer.

Dan kan toch prima als je een brief schrijft en je geen reactie krijgt. Dan is er geen contact en heb je alleen je ambitie uitgesproken. Wel door de lijntjes heen blijven lezen jongens.

4 april 2024 om 11:40

Als Seedorf een brief heeft gestuurd heeft hij contact opgenomen. Als dat niet zo is, is er geen contact geweest. In dit geval ga ik ervanuit dat Seedorf dus ook geen brief heeft gestuurd.

4 april 2024 om 11:56

Dat is ook mijn punt dat er aannames gemaakt worden. Als we ook letterlijk lezen wat er hier gezegd wordt. Er is geen contact geweest over een mogelijke terugkeer. Dan kun je prima een brief schrijven geen reactie krijgen en dit zeggen. Het is blijkbaar wel voldoende om Gullit in een kwaad daglicht te zetten. een aanname kan nooit voldoende zijn.

4 april 2024 om 12:00

@almanac, eenzijdig contact is ook contact

4 april 2024 om 12:34

Eenzijdig contact is ook contact, mijn fout. Dit betekend echter niet dat we per definitie kunnen concluderen dat de brief niet is geschreven zoals enkelen het hier beschrijven en dat Gullit dus uit zijn nek kletst.

4 april 2024 om 12:49

Volgens mij zit er een groot verschil tussen contact opnemen en daadwerkelijk contact hebben. Kan een stekker in het stopcontact zitten zonder dat het stopcontact om de stekker heen zit?

4 april 2024 om 13:46

Ik snap jullie punten hoor, maar in dat geval kan Seedorf ook zeggen dat hij contact heeft gezocht lijkt me.

4 april 2024 om 10:12

Tja, Gullit. Icoon van een voetballer geweest maar als 'analist' nog nooit op een zinnige uitspraak betrapt. Puur door zijn status als voetballer interessant aan verschillende tafels maar inhoudelijk geen enkele toegevoegde waarde

4 april 2024 om 10:39

Een aantal weken geleden zat Milan van Ewijk in de uitzending. Tenenkrommend, Ruud wist niet wie die jongen was, waar die had gespeeld en welke positie hij speelt. Gewoon een uitblinker geweest bij Heerenveen. Hoe ga je dan aansluiten bij zo een tafel.

4 april 2024 om 10:43

Oh nee . Hij weet niet wie Milan v ewijk is.
Wie ?

4 april 2024 om 11:40

Gullit en ook van Basten kun je prima als analist bij een CL wedstrijd tussen bij wijze van Inter en Real Madrid zetten. Maar de eredivisie of andere competities volgen ze niet of nauwelijks.
Van Basten kende jongens als Frimpong en van de Ven ook niet.
ze schuiven gewoon aan, krijgen betaald voor wat onzin praten en gaan weer.

de grootste voetballers worden nooit de beste coaches of analisten. Zijn vaak juist de suptoppers die proberen zoveel mogelijk uit hun carriere te halen.

4 april 2024 om 12:17

inderdaad... wel doodzonde want dat was echt de baas in het nederlands elftal van 88. Had veel meer van hem verwacht na zijn carriere

4 april 2024 om 12:24

Tja, Zidane was ook maar een prutser die toevallig als trainer 3x de champions league heeft gewonnen. En ook Guardiola bakt er als oud topspeler niet veel van.

En als je oud genoeg bent, misschien ken je Franz Beckenbauer nog wel, die werd wereldkampioen met Duitsland.

4 april 2024 om 19:53

Ik weet ook niet wie Milan van Ewijk is

4 april 2024 om 10:12

Denk eerder dat Seedorf dit niet publiekelijk toe zou geven. En ohjee, dat kan toch een klein deukje in je ego zijn als je contact hebt gehad en een club kiest niet voor jou!

4 april 2024 om 11:23

Misschien moet de zgn journalistiek ook ophouden met iedere ex-Ajacied te benaderen met de vraag of deze misschien wel bij Ajax wil werken. Want als je er 10 vraagt, zullen er minimaal 9 worden teleurgesteld.

4 april 2024 om 10:14

Gullit staat sowieso altijd voor lul. Roept van alles en praat veel, maar zegt nooit iets. Altijd ook ontkennen dat hij geen aversie tegen Ajax heeft, terwijl iedereen weet dat het wel zo is.

4 april 2024 om 10:44

Geeft gewoon toe hoor dat hij een Feyenoorder is.
Snap niet wat je allemaal voor onzin uitkraamt.

4 april 2024 om 11:07

Weet niet wat jij voor onzin uitkraamt, maar is jezelf een Feyenoorder noemen hetzelfde als toegeven dat je een aversie hebt jegens Ajax? Niet iedereen is zo eencellig hè..

4 april 2024 om 11:11

Gullit heeft geen aversie tegen Ajax, enkel tegen de uitwassen van Ajax. Daarnaast is hij geen analist nee, maar wel iemand met een eigen mening, die ik in het algemeen meer kan waarderen dan die van een Gijp, Derksen en meer van die populisten.

On Topic; Ik heb nav VZ toch maar de uitzending van V.O gekeken met Seedorf daarin, je kunt zeggen wat je wilt, maar deze man heeft een sterk karakter en de regie over zijn eigen leven stevig in handen. Als hij zo sterk in de schoenen kan blijven staan onder de immense interne druk bij Ajax dan is hij absoluut de juiste sterke man daar. Heeft heel veel know how van het spelletje en de spelletjes eromheen en een groter netwerk dan Kroes.

4 april 2024 om 11:34



Vond eerst dat Seedorf wat geã¯rriteerd over kwam bij V.o., maar later bedacht ik me: "met welke insteek is Seedorf uitgenodigd?"

Ze probeerden Seedorf uit de tent te lokken door het enkel over zijn mindere momenten te hebben. Ontslag als trainer, zijn carriere bij oranje toen het minder ging en ook ook die quote over dat hij het vreemd vond dat Sneijder, die naast hem zat, niet boven hem gekozen zou moeten worden als aanvoerder.

Alle werd vanuit de negatieve kant benaderd. Ja, dan zou ik ook geã¯rriteerd reageren.
Wel jammer dat hij de racisme kaart weer trok. Hij heeft kansen gehad als trainer, maar ze ook niet echt gepakt.

7 april 2024 om 12:58

Nou je bent echt niet 1 v.d. slimste he lol
Ja als je voor Feyenoord bent heb je een aversie tegen alles wat Ajax is.
Dat noem je aartsrivalen.

Al ben ik niet direct een mega fan van Seedorf als trainer, denk ik wel dat hij autoriteit over de huidige spelers groep afdwingt. Iets wat Ajax in mijn optiek enorm mist. Naar Bosz en Slot bijvoorbeeld, daar luister je gewoon naar. Ze kunnen goed met hun spelersgroep opschieten en dwingen respect af. Iets wat ik met Van 't Schip minder heb. Seedorf heeft dat bijvoorbeeld wel.

4 april 2024 om 10:11

Ik begrijp je niet helemaal. Trainer zijn vereist autoriteit uitstralen maar dat is niet het hele verhaal. Dat onderschrijf je eigenlijk zelf ook. Seedorf mist gewoon de kwaliteiten om een goede trainer te zijn- hoewel ik toch ook wel vind dat ie een beetje te kakken is gezet door AC Milan destijds.

4 april 2024 om 10:46

Hou toch op , hoe weet je dat nou?Je doet alsof je van alles weet maar hoe weet jjj nou dat hij kwaliteiten mist als trainer?En als je kijkt wat voor troep Ajax steeds binnen haalt wat helemaal belachelijk is verdienen dit soort jongens ook gewoon een kans.

4 april 2024 om 11:07

Dit soort jongens? Seedorf is een kerel van 48 die inmiddels genoeg mislukt is als trainer om te zeggen: die heeft het niet in dat vakgebied. Verder sterke argumenten hoor. "Wat weet jij nou?" en "Ajax haalt zoveel slechte mensen binnen, waarom niet nog eens gokken op een mislukte trainer?"

4 april 2024 om 12:22

Ik heb zo een gevoel dat de persoon Sedorf de laatste is die je in een organisatie aan het werk wilt hebben. Die vent weet werkelijk alles beter.

Tijdens zijn carriere werd hij als speler al volledig uitgekotst bij het nederlands elftal publiek. Dan moet je het echt wel bont maken.

Verder vind ik dat oud spelers als Seedorf, Davids, Gullit met hun eeuwige gedram over huidskleur een voorbeeld kunnen nemen aan Rijkaard, Winter, Vanenburg,..

4 april 2024 om 12:24

Gewoon Reiziger vragen, ik snap maar dan ook echt niet waarom hij niet de kans bij Ajax heeft gekregen bij de club. Kampioen geweest met Jong Ajax met echt mooi voetbal! Dan komen ze met Schreuder, Heitinga, Steijn en van T Schip. Alle vier geen Ajax trainers vanuit mijn perspectief. Reiziger kent het Ajax spel.. vraag ook Bogarde weer terug voor de verdediging, Ten Hag zei ook dat met Bogarde het veel beter stond achterin. Opgegeven moment ga je afvragen waarom sommige mensen voorrang krijgen en andere niet. Jullie weten allemaal dondersgoed wat ik bedoel. Ben er helemaal klaar mee! Kijk ook express geen Ajax meer omdat dit gewoon BS is. Ik wil Ajax weer herkennen! De club die geen onderscheid maakt in kleur! Seedorf is meer dan welkom bij de club in wat voor rol dan ook.. snap echt niet waarom mensen zo erg tegen hem zijn. Ac Milan kampioen maken was onrealistisch met de selectie die hij tot beschikking had maar de concurrentie was ook niet mis. Ik wil meer kleur bij Ajax! Davids, Seedorf, Reiziger en Bogarde verdienen allemaal een goede kans bij de club. Maar nee alsnog komen ze aan met namen als Frank de Boer, de man forceerde toen ook een transfer naar het buitenland maar daar word niet over gesproken.

7 april 2024 om 13:02

Damn hoe dom kan je zijn.
Jullie halen alleen maar witte troep binnen en dan is het normaal maar als het iemand van kleur is moet die 100% perfect zijn.
Laat me toch niet lachen.

Ook je zogenaamde feiten kloppen niet.
Je bent echt niet 1 vd slimste he?

4 april 2024 om 10:22

Haha, Bosz kunnen goed opschieten met de spelersgroep...
Nou zijn genoeg voorbeelden waarbij dit niet het geval is. Ik weet nog goed dat Bosz en El Ghazi gewoon stonden te vechten op het trainingsveld. Daarnaast had Bosz ruzie met de staff, zoals hij dit ook bij Dortmund heeft gehad.

Dit is niet erg elke trainer heeft weleens aanvaringen met spelers. Alles valt of staat ook met resultaten. Slot is wel echt een people manager, Bosz daarentegen vliegt weleens uit de bocht.

Weet niet of je historie van Seedorf als trainer kent maar dat ging ook niet helemaal lekker soms. Seedorf in de vier maanden dat hij de coach van Milan is geweest, lag overhoop met onder anderen president Silvio Berlusconi, vicevoorzitter Adriano Galliani, rechterhand Mauro Tassotti en een aantal voetballers.
Ook als speler had hij dit weleens, Clarence Seedorf groeide in zijn periode bij AC Milan uit tot een groot leider. Maar vooral in het begin maakte hij zich niet populair bij de Italiaanse topclub. "hij maakte met iedereen ruzie." Aldus Ancelotti.

4 april 2024 om 10:41

Het luisteren naar Bosz en Slot komt door hun trainer prestaties. Die heeft Seedorf niet

Seedorf, daar zit je als club toch niet op te wachten? Eigenwijs betwetertje. Hij gaat echt geen rust in de club brengen

4 april 2024 om 10:30

In tegenstelling tot de rest van de eigenwijze betweters die nu aan het roer staan? Op die functie moet je misschien gewoon wat narsistische trekjes hebben

4 april 2024 om 10:40

Rare reactie. Ik zie helemaal niks slecht in Seedorf eerlijk gezegd.

4 april 2024 om 12:24

Deuitverkorene; eerder rare reactie van jou; als iemand een andere mening heeft is het geen rare reactie...

Ik denk ook dat Sedorf de laatste is die je momenteel bij Ajax wilt hebben rondlopen. Die vent weet werkelijk alles beter. Niet voor niks wil geen club hem meer hebben.

4 april 2024 om 10:48

Oh iemand kijkt ook tv.
En hij zou er wel passen dan toch?
Of is bij ‘sommige’ mensen net wat minder irritant dan bij andere….?

Echt he die Gullit zet zich gewoon voor lul, vooral met zijn het zijn altijd dezelfde

Daar zou ik totaal geen vertrouwen in hebben. Seedorf praat altijd een hoop maar zegt niets. Totaal ongeschikt en een garantie voor conflicten en ruzie.

4 april 2024 om 10:27

precies. En als hij geen gelijk krijgt trekt hij de racismekaart

4 april 2024 om 11:32

Racisme bestaat ook of wil je het nu ontkennen?

4 april 2024 om 11:42

Nee

4 april 2024 om 12:40

als racisme bestaat wil dat niet zeggen dat alles wat bij donkere mensen tegenzit ook direct racisme is.

4 april 2024 om 12:07

@redbaron jij verwoord precies waarom ik Seedorf als trainer of analist niets vind. Praat veel maar zegt niets. Altijd in de hete brij heen draaien ipv zeggen wat ze vinden/bedoelen. Toen bij Veronica offside was ook tenenkrommend.

Voor mij heeft Seedorf na zijn carriere gewoon te weinig bewezen om nu op een belangrijke positie als trainer, TD of AD aan de slag te gaan.
Mocht hij zich nog ergens bewijzen of een kleinere rol met doorgroeimogelijkheden accepteren is hij als Amsterdammer natuurlijk zeker welkom.

Noem hem ook bewust Amsterdammer en niet Ajacied. In tegenstelling tot generatiegenoten VD Sar, Davids, De boertjes, Kluivert is hij daarin ook altijd veel minder uitgesproken geweest. Nooit terug geweest en okk nog eens zelf veel minder lang hier gevoetbalt.

4 april 2024 om 10:50

Gelukkig mogen genoeg mensen zonder veel ervaring het wel bij Ajax proberen..
Maar wat is anders bij Seedorf dan bij al die andere mensen die het wel mogen doen.
Ik weet het wel.

4 april 2024 om 11:07

Critic0, je doelt op zijn huidskleur hè?Door dit te pas en te onpas maar te beweren raken mensen immuun voor dit geluid en ontstaat er misschien zelfs een aversie. De racismekaart verliest zijn waarde door mensen zoals jij. Door het keer op keer (terecht en onterecht) hierop te gooien geloven mensen er niet meer in. Het streeft zijn doel voorbij. Het heeft geen waarde meer, omdat het een drogreden is inmiddels.Ik pleit voor meer blanke basketballers en Aziaten in de NBA. Maar als ik dit zeg word ik uitgelachen, want iedereen ziet dat donkere atleten de sport domineren. Zij zijn er vaak beter in, prima. Accepteer dat sommige donkere mannen niet de kwaliteiten hebben om bepaalde functies te bekleden. En dat ze die ook niet krijgen door maar geforceerd in die functie geduwd te worden. Maar blijf vooral zielig roepen en alles wat tegenzit in het leven wijten aan discriminatie en zoek het vooral niet bij jezelf. Slachtoffer zijn is zoveel makkelijker.Hiermee wil ik niet zeggen dat discriminatie niet bestaat. Het bestaat wel degelijk, alleen worden de echte discriminatiezaken op de grote hoop gegooid samen met de vele onterechte insinuaties. Je zou dus kunnen stellen, Critic0, dat jij met je houding en uitlatingen het probleem deels in stand houdt.

4 april 2024 om 11:26

Grapjas. Dit artikel geeft juist heel duidelijk weer waarom Seedorf niet in Nederland gewerkt heeft. Die wil enkel in een gespreid bedje instappen. Kap eens met die discriminatiekaart. Je zet jezelf voor lul.

4 april 2024 om 11:50

Helemaal met je eens Groene Kat, had het niet beter kunnen verwoorden.

4 april 2024 om 11:54

Als trainer zijn er wel een aantal ex-voetballers geweest die zonder veel ervaring begonnen zijn. Al zijn dit voornamelijk namen met al een enorm aantal dienstaren voor Ajax op het veld. Veel meer dan Seedorf in dit geval.

Als TD kan ik eigenlijk alleen Danny Blind en Huntelaar als onervaren mannen herinneren. De rest had allemaal toch al wat laten zien in soortgelijke en bestuurlijke functies. Huntelaar was natuurlijk niet gepland hij zou daarvoor opgeleid worden maar door het vertrek van Overmars stond hij daar ineens. Blind mocht het wel zomaar proberen. Dat is ook een reden dat ik dat niet nog een keer wil. Maak ik ook nog even onderscheid tussen het feit dat Seedorf 3 seizoenen voor Ajax heeft gespeeld waarvan 1 in de basis en Blind 13 waarvan allemaal basis.

Nog een leuk feitje is dat van alle Nederlandse spelers die in de ‘95 finale mee hebben gespeeld alleen Rijkaard en Seedorf niet in een andere functie bij Ajax onder contract hebben gestaan. Rijkaard heeft Ajax volgens mij meermaals laten weten geen interesse te hebben. Dan blijft alleen Seedorf over. Misschien heeft dat ook een reden.

Laten ze hem alsjeblieft bellen. Zijn we daar ook meteen weer van af.

Op basis waarvan zou Ajax hem een functie moeten aanbieden?
Wat heeft hij - en dat geldt evenzeer voor een Sneijder. Van der Vaart, Kluivert bv. - gepresteerd sinds zijn afscheid als voetballer?

4 april 2024 om 11:25

Kluivert kan nog wel wat overleggen. Werd kampioen met Jong Twente, hoge functies bij PSG en Barcelona, deed het ook leuk in Turkije. Ik zie in Kluivert wel een goede coach.

4 april 2024 om 11:44

Kluivert deed het ook wel goed als spitsentrainer

4 april 2024 om 11:53

Gelet op zijn netwerk zou ik in Seedorf wel een goede TD zien. Daarnaast heeft hij ervaring op het hoogste niveau en snapt hij het spelletje echt wel!

Echter is dit een rol waarin je niet altijd je zin krijgt, omdat een trainer of financieel directeur anders besluiten dan dat jij voor ogen hebt. En juist daar zit de zwakke plak van Seedorf, dat vindt hij lastig.

Ik zie echter Seedorf wel als TD ism een trainersgroep die hij volledig vertrouwt. Denk aan Kluivert, Bogarde etc.

Seedorf...je hebt na je carriere niets meer gedaan jongen. Je bent zo ontslagen bij Milan, daarna allemaal vage posities. Dan hoor ik Gullit zeggen: in het buitenland dragen ze hem op handen. Echt? Bij welke topclub heeft hij daarna gewerkt dan? Bij geeneen, buiten Milan. Waarom? Omdat hij op basis van Status aangesteld wil worden, en niet vanwege visie, of vanwege resultaat. Hetzelfde met Kluivert. Heeft kort bij Barca gewerkt. Mooi. Daarna wilde niemand hem meer. Het buitenland OOK niet. Dat is toch niet omdat iedereen knettergek is?

4 april 2024 om 11:27

Seedorf, Kluivert, van de Vaart, noem ze maar op. Net als Gullit overtuigd van zich zelf, maar nooit overtuigend.

1 van de weinige keren dat ik Seedorf iets hoor zeggen waarbij hij niet direct egocentrisch overkomt. En heel eerlijk, op deze manier is ie best te pruimen.

Tja, en dit is dus waarom een Seedorf niet in Nederland gewerkt heeft. Niet vanwege discriminatie of iets dergelijks, maar omdat de man in een gespreid bedje in wil stappen en nergens voor wil werken. Beloften bij een topclub waren hem te min, subtoppers tot degradanten ook en zelfs topclubs die niet lekker draaien. Je zou denken dat hij na meerdere mislukte avonturen in zou zien dat hij eerst moet leren.

Hoeft van mij niet gebeld te worden, zijn manier van communiceren wekt bij velen aversie op

Het zou kunnen. Misschien. In de toekomst. Maar het is nu niet aan de orde. We zien wel. Bellen mag altijd.

Oké, nou... duidelijk Clarence!

Ik zou in Seedorf niet zozeer een trainer maar wel, in principe, een goede directeur zien. Maar misschien niet nu. Het lijkt me nu van het grootste belang dat er iemand wordt aangesteld die ervaring heeft met het leiden van een beursgenoteerd bedrijf.

Ik kan me eigelijk niet iemand voorstellen die zichzelf ergens aanbiedt, mag ik aub bij jullie komen werken?
Je bent een top voetballer geweest en dan ga je bij een club die mensen als Heitinga, vd Sar v Halst aanstelt..en dan ga jij om een baan vragen!
Volgens de geruchten zou Bos ook gebedeld hebben bij Ajax wat dus niet waar blikt te zijn.

Als je een vraag krijg en je geeft daar antwoord op dan betekent dat blijkbaar dat je om een baan vraagt!.

Nu dit interview met AT5, als Seedorf zijnde kan je niet winnen...als je NEE zeg ben je arogant als je vragen beantwoord doe je weer alsof je grote meneer bent.

Omdat je iemand niet mag maakt het niet uit wat zo'n persoon zegt of doet..je mag hem gewoon niet!

Gaat ie dan ook weglopen van de interviewer als de vragen wat te kritisch worden? Heeft op dat vlak zichzelf al een akte van onbekwaamheid toegediend.

Seedorf kan meer dan prima de rol overnemen van Van der Sar, als gezicht van Ajax. Zo'n AD-rol moet je dan wel combineren met een AD die daadwerkelijk al de ervaring heeft, anders loop je het risico dat het net zo'n puinzooi wordt als onder Vd Sar, toen Overmars wegviel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren