Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Noa Lang zet deur voor terugkeer naar Ajax wagenwijd open

Laatste update:

Noa Lang houdt komende zomer alle opties open wat betreft een nieuwe uitdaging. Dat zegt de 23-jarige aanvaller van Club Brugge te gast in Ziggo-programma Kick ’t Met. Lang maakt er al maanden geen geheim van te willen vertrekken uit België en sluit een terugkeer naar Nederland niet uit. “Zelfs terug naar NL is een optie”, aldus Lang. Op sociale media verschenen de afgelopen weken oproepen van Ajax-supporters die de buitenspeler graag zien terugkeren.

Of de Amsterdammers daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in de diensten van Lang is niet bekend. De naam van de Capellenaar werd ook gelinkt aan PSV. Zelf staat de rechtspoot overal voor open. “We gaan het zien man, we gaan het zien. Zelfs terug naar NL is een optie.” Presentator Armin Shah vraagt vervolgens specifiek naar een terugkeer in Amsterdam. “Broer, ik houd alles open. Eerst zei ik standvastig ‘nee’, maar ik ben laatst vader geworden, dus ik kijk er nu anders naar. Misschien één à twee jaar, het kan geen kwaad.” Lang ligt bij Club nog tot medio 2025 vast. Volgens Transfermarkt is hij momenteel vijftien miljoen euro waard.

De zesvoudig international heeft in België een ontdekking gedaan, zo concludeert hij zelf. “Ik heb ook gezien... Bro, wat ik heb gedaan bij Club Brugge in drie seizoenen... Als ik dat bij Ajax of PSV had gedaan was ik nu bij een Europese topclub, gelijk. Dus blijkbaar in België verkopen ze niet zo. Dus ik overweeg het gewoon man.” Lang werd in juli 2021 voor zes miljoen euro gekocht door Club. In 125 wedstrijden voor de Belgische grootmacht was hij goed voor 38 doelpunten en 34 assists. Met Club won de vleugelspeler tweemaal de landstitel en tweemaal de Belgische Supercup.

Buitenlandse interesse
Volgens het nieuwe Franse medium Team Football ligt Lang met name goed in de markt bij buitenlandse clubs. De aanvaller zou de overstap kunnen maken naar AC Milan, Stade Rennes, Lille OSC, Borussia Mönchengladbach en Besiktas. Afgelopen zomer werd Lang al hevig gelinkt aan een overstap naar Milaan, maar i Rossoneri besloten toen in zee te gaan met zijn teamgenoot Charles De Ketelaere, die bij een goed bod alweer mag vertrekken uit Italië. Volgens de Franse berichtgeving mikt Club op een transfersom van tussen de vijftien en twintig miljoen euro voor Lang, die momenteel in Nederland is voor de Final Four van de Nations League.

Moet Ajax een poging wagen om Lang terug te halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Raad de transfer! ????
Reacties

Dat zie ik dan weer liever niet gebeuren ,goede voetballer maar als persoon zelf.. nee dankje !

13 juni 2023 om 19:15

Gelukkig win je geen bekers op basis van persoon, en nee ook jij kent hem niet persoonlijk. Dus aub niet oordelen. Iemand die met een marokkaans accent praat kan misschien nog aardiger en loyaler zijn dan iemand die netjes praat. Dat kunnen de grootste ratten zijn namelijk. Open je ogen en kijk naar feiten. Ik zie Noa Lang niks fout doen, die man geeft antwoord en doet wat hij moet doen. Dat is voetballen. Dat mensen zoals jij hem oordelen op persoon.

13 juni 2023 om 19:21

Gezien de recente acties van Promes, Overmars en Labyad in dienst van Ajax lijkt Lang een lieverdje.

Past wel in het beleid. Jeugdspelers geen kans geven, maar als er geld voor betaald is wel een kans geven.

Hopelijk voor Ajax zullen er onder Steijn ook weer eens enkele jeugdspelers doorbreken in de aanval.

13 juni 2023 om 19:51

Gelukkig bepaal jij niet wat mensen wel of niet vinden. Ik kijk naar Ajax voor het plezier en kan genieten van spelers waar ik sympathie voor heb. Dat is Noa Lang niet.

13 juni 2023 om 19:52

Gelukkig zegt hij ons eerlijk bro. Alle opties man jwz. Wel veel haters in Damsko weetje, dat maakt leven zuur. Maar ja is leven toch? Ik heb gewoon schijt, maar je moet ook weer niet praten snapje?

Wat een kansloze idioot dit zeg... Hij kan leuk ballen op momenten, maar is echt geen wereldtopper. Hoe hij dan laatst ook die supporters van Union staat te provoceren.. dan zie ik liever Axel Dongen en Unuvar de kans krijgen. Ook Bergwijn en Tadic zijn er nog en hij zal zeker 20 miljoen moeten kosten. Doe mij maar niet.

13 juni 2023 om 19:58

Erodinho, dit is geen Marokkaans accent. Dit is de taal van een wannabe rapper met sterallures. Een accent is prima, maar van die domme woordjes gebruiken en dan ook nog eens tof doen naar alle "haters" die je gewoon terecht een idioot vinden is vrij kansloos. Ben benieuwd hoe Zlatan hiermee om was gegaan als hij bij Milan de kleedkamer met Lang had gedeeld. Of denk aan een Modric bijvoorbeeld, die zal toch direct denken wat is dit nou weer?.. grote spelers gaan dit echt niet waarderen hoor, die lachen hem volledig uit.

13 juni 2023 om 23:07

@erodinho: lang verhaal over iets waar je zelf over begint. Hij had het namelijk over "als persoon zelf". Als persoon komt hij namelijk over als een arrogant ongeïnteresseerd persoon die zichzelf fantastisch vindt. Daar heeft dat mislukte accent niks mee te maken.

14 juni 2023 om 07:41

Jammer van je stukje en dat je er allerhande eigen aannames bijhaalt waarom mensen hem niet mogen, Hij praat helemaal niet eens met een Marokkaans accent, wat overigens al jaren niet meer bestaat, maar meer gewoon straattaal?
En ook dat je daarachter zegt;"mensen zoals jij". Betekend dat je minimaal hetzelfde doet als waar je de ander net van beticht...

13 juni 2023 om 19:35

3 wedstrijden per jaar top, de rest flop. Daar kan je geen seizoen op afstellen

13 juni 2023 om 19:59

Dit is wel serieus waar, Noa Lang piekt gewoon random in het seizoen. Kan een topwedstrijd zijn in de CL maar het kan ook ook Zulte waregem thuis zijn ... Kan echt wel voetballen en zou een aanwinst zijn voor elke club uit de top-3 in de Eredivisie. Maar laat gewoon te weinig zien en als je dat optelt met de gunfactor die hij niet mee heeft wordt dat niks bij Ajax. Noa lang is net als Bergwijn, die piekt ook random, maar Bergwijn doet het heel slim. Laat zich in topwedstrijden voetballen altijd van zijn beste kant zien, (vooral in Oranje). De 2 doen niet voor elkaar onder qua rendement. Ik zie in Noa Lang echt de perfecte aanwinst voor PSV. Champions league spelen, flair op de flank (datgene wat PSV nou net mist) Iemand die soms een wedstrijd kan open breken los van Xavi Simons. En heeft een prima voorzet voor Luuk. Als Summerville niet lukt, zie ik Noa lang naar PSV gaan. Moet alleen zijn praatjes in België laten, in Eindhoven zijn ze wat te nuchter voor de 'hete Noa lang'

Zou wel het beste zijn. Is niet klaar voor een topcompetitie.

13 juni 2023 om 18:54

Was toch bijna voor Milan vorig jaar?

13 juni 2023 om 19:09

Ja bijna, niet helemaal.

13 juni 2023 om 19:48

Ja toen kwam, en dat serieus zo, Maldini achter dat het een kwalletje was. Sinds zijn ;ik heb de Belgische competitie heet gemaakt” hoorde je niets meer over transfer naar Milan en is het stilzwijgend in de doofpot gestopt. Toen niet klaar voor, nu niet klaar voor. En zo als je kan merken. Niet klaar voor een topcompetitie zijn is vaak kwalitatief MAARRRRR ook dus qua gedrag en mentaliteit

13 juni 2023 om 20:09

Milan kocht De Ketelaere al. Dat had verder niets met het karakter van Lang te maken. Bovendien heeft Lang ook niet het beste seizoen achter de rug, ondanks dat hij nog steeds belangrijk is voor Club Brugge.

13 juni 2023 om 20:47

@Sirius, fout, transfer stopte al ver voor de Ketelaere serieus werd. Beide waren wel in de race en er was zelfs een moment dat beide wellicht zouden komen. Toen kwam Lang in opspraak en hoorde niets meer en DAARNA begon De Ketelaere deal te rollen

13 juni 2023 om 20:42

Beste voor wie? Niet voor Ajax is mijn mening. Misschien kan hij bij Feyenoord de CL heet maken. Maar ik zie hem graag niet terug keren bij Ajax.

Alsjeblieft niet zeg. Mijn Ajax hart zitten al barsten in, maar zodra de club hier aan gaat beginnen weet ik zeker dat ie wordt gebroken.

13 juni 2023 om 19:17

Het terughalen van Nao zou inderdaad de kers op de taart om de Amsterdamse malaise te versterken. Ajax moet opzoek naar echte leiders die het elftal aan de hand kunnen nemen.

13 juni 2023 om 19:18

Echt he, volgens mij heeft Ajax al genoeg jongens rondlopen die er niet voor de volle 100% voor gaan. Met Lang haal je weer iemand in huis die vooral voor zichzelf voetbalt. Dat hebben ze nu volgens mij precies niet nodig.

13 juni 2023 om 19:31

Lang is dus totaal niet iemand die alleen maar voor zichzelf voetbalt.

13 juni 2023 om 19:35

Dat is hij in mijn ogen dus wel. Het is een individualist in het veld. Prima overigens, in principe niks mis mee. Maar niet wat Ajax nodig heeft op dit moment.

13 juni 2023 om 19:40

Dan is er geen andere verklaring dan dat je hem niet genoeg ziet spelen. Het is een speler die enorm veel oog heeft voor zijn medespelers. Natuurlijk dribbelt hij zich soms vast, maar een speler met zijn overzicht, steekpasses en diepteballen omschrijven als een individualist is gewoon onzin.

13 juni 2023 om 19:45

Als een bal afspelen betekent dat je geen individualist bent zijn er geen individualisten in het voetbal...

13 juni 2023 om 19:49

Dat zeg ik dan ook totaal niet. Matige poging.

13 juni 2023 om 19:53

Jij doet net alsof een speler die creatief is, spelinzicht heeft, geen individualist kan zijn. Daar ben ik het niet mee eens.

Hij speelt wel eens een bal af, sterker nog hij creëert kansen voor anderen. Dan nog kan het een individualist zijn. Hij is veel met zichzelf bezig in het veld, weinig met het team. Al vind jij van niet, en dat mag.

13 juni 2023 om 19:56

Hij is bezig met het teambelang op het veld. Een egoïst op het veld die denkt aan eigen statistieken en speelt op een manier die nefast is voor het elftal. Dat doet Lang gewoon niet.

13 juni 2023 om 20:01

Dan denk ik dat we een ander idee hebben bij wat een individualist is.

13 juni 2023 om 21:27

Wat is een individualist dan volgens jou?

13 juni 2023 om 21:35

Iemand die vuiler meters maakt voor het team, diep loopt om ruimte voor anderen te maken, voelt wat het team nodig heeft op een bepaald moment in de wedstrijd of in verschillende wedstrijden en op basis daarvan zijn bijdragen kan aanpassen. Iemand die hard werkt, ook als hij de bal niet heeft, zijn medespelers ontlast. Dat is wat mij betreft de definitie van een teamspeler. Een individualist is een veel opzichten het tegenovergestelde.

13 juni 2023 om 23:05

Vuile meters maakt hij. Diep lopen doet hij met momenten ook (al is zijn spel veel meer in de bal komen) en zijn bijdragen aanpassen doet hij ook absoluut.

14 juni 2023 om 06:57

Ok Lierse, jij vindt Lang het toonbeeld van een teamspeler, ikke niet. Wellicht zijn we het morgen weer ergens over eens.

13 juni 2023 om 19:25

Nooit breken.. Al stikt t inmiddels van de pleisters. Ik snap je

13 juni 2023 om 19:33

Na alle malaise snap ik je reactie. Echter denk ik dat hij sportief wel zeker kan bijdragen. Als Ajax zijnende zou ik hier zeker voor open staan. Persoonlijk zijn dit de personen die je haat als tegenstander, maar misschien addoreert als medestander. Een beetje als "XaviSiemons-Light' 😉

13 juni 2023 om 19:41

Stel je niet aan met de barsten in je hart. Nep supporter.
Noa Lang zal gewoon een topaankoop zijn voor elke Nederlandse club.

13 juni 2023 om 23:08

Zo lelijk ook, en waarom precies? Alsof Ajax lekker verwend heeft dit seizoen? En nepsupporter is aan elkaar geschreven

13 juni 2023 om 23:47

Of het aan elkaar geschreven is of niet, het blijft nep.

13 juni 2023 om 20:58

Barsten?...waarom?? Omdat t ff tegen zit nu?

Voor PSV een goede optie, voor Ajax geen optie met Bergwijn op links. Tenzij je besluit hem nu te verkopen deze zomer met een flink verlies.

13 juni 2023 om 18:54

Alsjeblieft niet. Dit ventje heeft het te hoog in zijn bol, is onbetrouwbaar in het veld door veel domme kaarten te pakken en daarnaast zal een deel van de achterban hem al niet mogen vanuit zijn verleden bij Ajax. Tot slot veel te duur voor wat je krijgt.

13 juni 2023 om 19:00

Alsof hij de eerste voetballer bij PSV zal zijn die het wat hoog in zijn bol heeft zitten…

Domme kaarten is natuurlijk een ander verhaal, maar lijkt mij geen reden om hem niet te nemen. Dat kun je er misschien nog wel uitkrijgen. Geen idee wat hij moet kostten, maar als hij 10-15 miljoen moet kostten lijkt hij mij voor de korte termijn een betere speler dan Summerville.

Wat de achterban er van vind zou niemand moeten interesseren, als hij de eerste 3 wedstrijden 5 goals maakt dan is hij volgens hun de nieuwe messi bij wijze van spreken.

13 juni 2023 om 19:02

Hij pakt totaal geen hoge aantallen gele kaarten. Dus hoezo wordt hij daar onbetrouwbaar voor?

13 juni 2023 om 19:04

@memphisdepay Dat van die kaarten krijg je bij hem er echt niet meer uit. Het is geen jeugdspeler meer, maar iemand die "volwassen" is, maar niet zo acteert met zijn rare gedrag. Boven de 5 miljoen zal ik niet besteden aan deze rare vogel. Dan maar een duurdere Summerville of Manhoef.

13 juni 2023 om 19:07

@Lierse1997 Nee, ik bedoel dat veel van zijn gele en rode kaarten zijn uitgedeeld vanwege zijn rare gedrag of uit pure frustratie. Gewoon een onbetrouwbaar ventje die een team echt kan benadelen

13 juni 2023 om 19:09

Lang zou bij Psv gewoon samen met Simons de beste speler zijn. Heeft ook tegen topteams in de Cl gepresteerd zoals PSG. En dan kom je met Manhoef? Rare kijk op voetbal heb jij zeg.

13 juni 2023 om 19:11

Dat zijn gewoon onderbuikgevoelens die aan het spreken zijn. Hoeveel wedstrijden heb je bijvoorbeeld al gezien van hem?

Als dat een Argentijn is met exact dezelfde eigenschappen dan is heel PSV er volledig wild van na 10 wedstrijden. Maar mensen hebben, ongefundeerd meestal, een of ander beeld van de voetballer Lang dat hij een egoïst is die Morelos een brave jongen doet lijken.

13 juni 2023 om 19:13

@Lierse, helaas heeft Lang zijn uitstraling niet mee in Nederland. Als je dan ook nog als een Marokkaan praat krijg je veel mensen blijkbaar tegen je. Lang zou in de eredivisie met gemak bij de beste spelers behoren.

13 juni 2023 om 19:15

@ajax01-95 Manhoef heeft veel potentie en kan zeker toegroeien naar dat niveau en veel geld opleveren. Dan zou dat naar mijn mening een betere investering zijn. En als je een speler wilt halen die er direct moet staan, dan zijn er wel betere opties dan een te dure Lang

13 juni 2023 om 19:18

@lierse1997 Ik heb Lang dit seizoen vaak genoeg zien spelen en erger mij kapot aan zijn gedrag. Die hoef ik, ondanks zijn sportieve prestaties, niet in een PSV shirt te zien. Ik noem hem ook geen egoïst, maar wel onbetrouwbaar

13 juni 2023 om 19:26

Ik ben het eens met Andres. Lang kan ongetwijfeld heel goed voetballen maar het is gewoon een heel naar ventje en ik zou me ook aan dat gedrag irriteren. We hebben al genoeg irritante ventjes bij PSV.

13 juni 2023 om 19:32

Kan je “vaak genoeg” definiëren? En dan ook meteen in welke fase van het seizoen dat was?

Verder vraag ik me af wat jij vindt van mensen die Xavi Simons een vreselijk naar en irritant ventje vinden omdat die wat sip kijkt op het veld?

13 juni 2023 om 20:02

@lierse1997 Ik heb door het hele seizoen heel ongeveer 15 wedstrijden van Club meegepakt, met vooral de interesse toen het op het laatst om de knikkers ging. Daarnaast heb ik Lang natuurlijk ook de vorige seizoenen vaak genoeg gezien om te weten dat zijn gedrag niets anders is geworden.

Ik zie iemand als Xaxi Simons geen domme kaarten pakken door ruzie te zoeken met tegenstanders, misbaargebaartjes oid. Ja, Xavi kijkt soms alsof de wereld vergaat, maar het is niet dat hij zich onsportief gedraagt.

13 juni 2023 om 20:06

Mensen vinden Xavi niet naar en irritant omdat ie sip kijkt, maar omdat ie zeer regelmatig loopt te zeuren en misbaar maakt tegen de scheidsrechter.

13 juni 2023 om 20:09

Manhoef lijkt me leuk voor erbij, als backup. Maar die gaat je toch niet naar de C.L. schieten?

13 juni 2023 om 21:30

Toch heeft Xavi maar 3 gele kaarten minder gepakt dan Lang dit jaar.

14 juni 2023 om 01:26

@lierse1997, wel 1000 minuten meer gespeeld. Vind Xavi trouwens echt een hele goede kaarten pakker. Heel slim en volwassen een kaartje incasseren in de laatste minuten als er geen ruime voorsprong is.

Vind het trouwens alleen maar positief als aanvallers weleens een kaartje willen pakken. Deden die van Ajax dat maar weleens. Dan liep Alvarez niet met zoveel kaarten rond

13 juni 2023 om 19:11

Waarom voor ajax geen goede optie en psv wel? Aub niet zeg, dit soort type ventjes mogen ver van psv wegblijven

13 juni 2023 om 19:55

Lang kan gewoon op 10 spelen toch. Vond hem daar altijd beter dan vanaf de zijkant

Als ajax supporter, zeg ik aub kom niet. Je bent geen mega talent, prima degelijke speler. Thats it. Ga lekker naar een andere club kijken. We dont need you

Feyenoord pak je kans ik denk dat Slot hem wel wat manieren kan bij leren

13 juni 2023 om 18:56

Als hij kei hard wilt werken voor het team dan is die welkom. Doet die dat niet mag die ver weg blijven.

13 juni 2023 om 19:01

Voor 15 tot 20m mag hij sowieso ver weg blijven.

13 juni 2023 om 19:11

Jaa hehe dat sowieso. We moeten snel Nakamura kopen want dat lijkt me 100% een goede deal. Wil weer een Japanner zien bij Feyenoord, krijg je toch een warm gevoel van.

We hebben al 87 linksbuitens. Maar hij zou wel de beste zijn. Echt een heerlijke speler met veel flair. Ik zou hem zelfs op 10 zetten. Maar te duur voor een luxepositie helaas.

13 juni 2023 om 20:19

Misschien dat Wijndal doelde op kwantiteit ipv kwaliteit toen hij het had over de beste linker kant van Europa

14 juni 2023 om 01:03

Darami heeft nooit een eerlijke kans gehad 2 jaar geleden. Omdat Tadiç gewoon alle wedstrijden altijd heeft gespeeld, ook nog eens bijna altijd tot het einde. Of hij nou goed of slecht speelde.

Kwal van een kerel bro man, lijkt lastig in groep, maar goede onvoorspelbare voetballer.

Ajax dicht. Garantie voor problemen / vervelend gedrag. Helemaal nog met Tadic en Bergwijn genoeg opties voor aan de linkerkant.

Ik zou Feyenoord zo’n gozer wel willen zien halen.. hebben nog buiten spelers nodig met een actie.. een beetje arrogantie kan geen kwaad, zolang hij de enige is.. denk dat slot hem ook wel enigszins in toom kan houden

Hij zet de deur toch naar alles en iedereen open? Hoezo dan specifiek voor Ajax?

Ik weet het niet met Lang. Prima speler, brengt sowieso goals, assists en frivoliteit. Maar het is wel een persoonlijkheid, zullen we maar aardig en netjes zeggen.

zo..deze vent heeft een kind... arm kind... broer, bro

verder is hij iets te goed voor club brugge, maar het is ook niet een vent die je ergens op de bank wil hebben.
basis bij een besiktas zou toch wel lukken? ben niet op de hoogte van de selectie daar, qua linksbuitens

13 juni 2023 om 19:14

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar wie weet gaat hij wel heel anders tegen dingen aan kijken als je een kind hebt. Daar kunnen we hem nog niet op oordelen.

13 juni 2023 om 20:11

Besiktas? Die zijn niet beter dan Club Brugge. Dat zou een hele rare stap zijn.

Wel veel creativiteit samen met Xavi. Contract tot 2025 ben benieuwd hoeveel Brugge ervoor wil hebben. Voor 15 miljoen zou ik het wel weten dan kan Xavi op 10. Pepi halen voor 8 miljoen, Spierings transfervrij, 2 verdedigers en je bent, als er niemand weggaat, klaar.

Broer, er zijn 3-5 linksbuitens afhankelijk van wat je aan jeugd meetelt, al heb ik niet t idee dat jeugd nog echt mee telt overigens.
Genoeg irritatie al, blijf lekker weg.
Als Ajax hier aan begint zijn de prioriteiten totaal verkeerd…

Blijf maar lekker weg. Zodra ie z’n mond open doet haak ik af. Wel een goeie voetballer, G.

Ligt met name goed in de markt bij buitenlandse clubs.. weet voetbalzone dat NL ook buitenland is? Of zijn er ook Belgische clubs geïnteresseerd..

Haha wat een titel weer...hij houdt alle opties open en dus ook Ajax.

Prima voetballer. Ik ken hem natuurlijk niet maar ik hou niet van mijn maniertjes. Komt op mij onsympathiek over. Wat mij hoef ik hem niet wekelijks in de eredivisie te zien.

Waarom zou je voor Lang gaan als er een Manhoef rond loopt in Arnhem? Dit geldt niet alleen voor Ajax overigens.

13 juni 2023 om 19:22

Mannhoef is een speler die met ruimte moet spelen en Ajax drukt de tegenstander meestal terug waardoor een kwaliteit van hem al wegvalt

13 juni 2023 om 20:12

Noa Lang is natuurlijk wel wat verder dan Manhoef. Een Manhoef koop je niet direct als basisspeler op dit moment. Bovendien is Noa Lang beter in de kleine ruimtes.

Tja maar je hebt daar al Bergwijn staan. Wordt wel heel veel geld als je een van die twee op de bank wil laten zitten. Prioriteiten bij Ajax moeten vooral in de verdediging en op het middenveld zitten. Denk dat de aanval prima bezet is voor nu. Wordt een ander verhaal als Kudus vertrekt natuurlijk. Maar dan nog kan je beter op zoek gaan naar een concurrent voor Conceicao.

Laat de ongenuanceerde onderbuikreacties maar weer bovendrijven. Gewoon een uitstekende voetballer voor het Nederlandse niveau. Veel betere linksbuitens lopen er in Nederland ook gewoon niet rond.

13 juni 2023 om 19:17

Dat geven de meesten toch ook gewoon aan. Zijn manier van praten geeft de meesten helaas een wat ongemakkelijk gevoel.

Dat is jammer, maar zo werkt het nu eenmaal bij ons mensen.

13 juni 2023 om 20:13

Niet zijn manier van praten, maar zijn gedrag. Ik zou hem niet bij mijn club hoeven zien; we zoeken wel verder.

13 juni 2023 om 19:17

Karlsson

13 juni 2023 om 19:35

Waarom zou die veel beter zijn?

13 juni 2023 om 20:08

Is die niet. Persoonlijk zou ok Lang graag zien bij PSV.

13 juni 2023 om 19:30

Ik ben blij dat jij Lang in elk topic met hart en ziel verdedigd tegen alle shit aan reacties Lierse. Ik sta je graag bij. Vond Lang echt een topper in die paar maanden dat hij in Enschede speelde. Ook als persoon.

13 juni 2023 om 19:34

Ik vind het gewoon vreselijk storend dat mensen altijd doen alsof ze weten wat voor een speler Lang is maar dan steeds komen aanzetten met begrippen als egoïst of een speler die alleen voor zichzelf speelt. Dan ken je de voetballer lang gewoon niet.

En velen kennen die dan ook niet maar vinden het een kutventje en daarom moet het ook maar plots een slechte voetballer zijn.

13 juni 2023 om 19:36

Of mensen die hem “vergif” voor de groep noemen. Als er nu eens niks negatief naar buiten komt over Lang is het wel zijn positie en functie in een groep. Alleen idioten doen naar mijn persoonlijke opinie alsof dingen waar ze het fijne niet van weten dingen zijn waar ze goed van op de hoogte zijn.

13 juni 2023 om 20:20

Eens. Ik herinner Lang als een speler met een fijne techniek, bravoure in zijn acties maar ook zeker niet te beroerd om voor het team mee te verdedigen. En dat Lang als mens zo wordt veroordeeld stoort me nog meer dan als ze (onjuiste) kritiek hebben op zijn spel als voetballer. In elk topic over hem kun je van tevoren de reacties wel weer voorspellen. Verschrikkelijk.

13 juni 2023 om 20:14

Ongenuanceerde onderbuikreacties is ook wel wat te simpel gesteld. Die jongen pakt veel kaarten en gedraagt zich niet altijd even goed. Het is niet vreemd dat mensen dan vraagtekens bij hem zetten. Ik denk dat niemand zal ontkennen dat Lang wel kan voetballen. Z'n werkethiek is ook meer dan prima, maar hij heeft ook te vaak kortsluiting.

Die gaat echt niet voor minimumloon in Nederland spelen. In Duitsland en Italië kan hij veel meer verdienen. Typisch geval van zichzelf in de etalage zetten.

Ik weet niet hoe ze hier in Amsterdam tegenaan kijken maar ik sta als PSV supporter nu niet echt te springen om zijn komst. Dat hij een aardig balletje kan trappen weten we allemaal maar deze jongen staat toch vooral bekend mijn zijn vreemde acties/uitspraken. Dat iemand van 17/18 met zo'n accentje spreekt vind ik nog niet zo'n ramp, dat een man van 23 die fase nog niet voorbij is en schijnbaar niet in staat is om fatsoenlijke woorden en zinnen te vormen vind ik ook wel iets zeggen.

13 juni 2023 om 19:50

Waar heb je het over? Lang spreekt in interviews gewoon correct nederlands? En dat accentje? Iedereen heeft een accent. Had je dit ook gezegd als die als een boer praat?

13 juni 2023 om 20:16

@ajax01-95 - Niet dat het mij interesseert hoe hij praat hoor, maar er is nogal een verschil tussen dialect en "straattaal". Als je hier geboren en getogen bent, praat je alleen zo als je jezelf dat bewust aanleert. Maar goed, het is niet echt relevant met betrekking tot het voetbal.

14 juni 2023 om 02:28

Noa Lang doet een heleboel maar correct Nederlands spreken hoort daar niet bij, op zichzelf is daar niets mis mee maar overdrijven is ook een vak. Hoewel ik die straatpraat niet wil vergelijken met een dialect, verwacht ik inderdaad wel degelijk dat ''een boer'' als betaald voetballer zijn best doet om algemeen beschaafd Nederlands te spreken tijdens een interview, dat is wel zo professioneel.

Rot toch op joh. Er moet kwaliteit komen. Niet een rotjong die zichzelf beter vindt dan welke club ook.

13 juni 2023 om 19:30

Kwaliteit heeft ie wel. Dat ‘t een etterig ventje is zijn we eens.

Kom maar naar Twente als geen Ajacied jou hebben wil Noa. Ik denk dat je een geweldige aanwinst voor elke Nederlandse club zou zijn namelijk.

Dit is vergif voor de groep. Deze jongen haalt niet het gedrag van Iataren maar nooit meer terughalen.

Zolang je niet naar Roffa zuid komt, vind ik het prima neef.

13 juni 2023 om 20:04

Hij is niet je neef, bro.

13 juni 2023 om 22:03

Ben jij wel Migi zijn Bro dan?

Gelukkig komt hij terug kan hij het voetbal weer hot maken!!

Linksbuiten is momenteel de sterkst bezette positie in de selectie van Ajax. Probeer het over een jaartje of 2 weer Noa.

Ik moet altijd wel lachen dat mensen zogenaamd over zijn “Marokkaanse” accent vallen. Hij is gewoon half Surinaams en praat totaal niet met een Marrokaans accent maar omdat sommige mensen hier zijn gedrag niet aanstaan zoeken ze stokken om mee te slaan. Een Capellenaar uit de Jeugd van Feyenoord die zo erg Ajax supporter is dat hij de overstap moest maken als kind. Toen al eigenzinnig en nu nog steeds. Maar wel een geweldige voetballer. Kan het wel waarderen en eerlijk is eerlijk hij laat het zien op het veld.

13 juni 2023 om 20:19

Sorry hoor, maar ik ken heel wat Surinamers en geen van hen praat zoals Noa Lang. Niet dat het mij interesseert wat voor accent, dialect of wat dan ook iemand heeft hoor, maar je kunt het toch nauwelijks tot niet een Surinaams accent noemen.

15 juni 2023 om 07:36

Ik zeg ook niet dat hij Surinaams praat of een Surinaams accent heeft. En dat zeg ik als halve Surinamer 😉

Zak wel niet toch? Het lijkt me niet dat je dit soort persoonlijkheden nu in de groep moet halen.

Haha, nou die gaan ze echt niet terughalen hoor, te duur en te bijdehand. Vreselijk ventje

Niet doen, is een disruptieve speler in zowel de kleedkamer en het veld. Daarnaast ook niet bijzonder veel gogme als het gaat om uitspraken en daarna handelen. Hij is gelukkig Lang genoeg weg.

Alles duurt met noa maar niet lang. Waardeloze gozer praat abbi nl denkt zelf the next best te zijn. Aub ajax haal hem terug zodat psv hem niet meer kan halen haha.

Waarom al die haat op Noa Lang?
Oké, hij is een beetje vreemd in zijn gedrag soms, hij is ook pas 23. Denk dat hij van binnen gewoon erg onzeker is en dat verbergt door stoer te doen. Is niks nieuws, dit geldt namelijk voor de meeste straatjochies die stoer doen.
Over zijn 'marokkaanse' accent: het is geen 'marokkaans' accent, daar doe je Marokkanen mee tekort. Het is een straataccent: zijn vader is Surinaams en hij is opgegroeid tussen de zwarte jongens waar dat taaltje heel normaal is en cool is. Snap best dat hij dat over is gaan nemen. Daar geef je jezelf een houding mee, heel fijn als je onzeker bent.
Verder is het gewoon een hele goede voetballer die het NL elftal nog veel leuks kan brengen. Laat hem maar lekker bij Ajax komen ballen en dan wellicht na 1/2 goede seizoenen een mooie transfer maken. Dat rare gedrag van hem gaat er vanzelf wel een keer uit.

13 juni 2023 om 23:27

Ik denk dat de haat wel meevalt, het is een prima voetballer met de nodige sterallures, allemaal geen probleem. Wat wel irritant aan hem is dat hij qua leeftijd 23 jaar oud is maar vaak het gedrag heeft van een vervelende verwende kleuter.

14 juni 2023 om 09:08

Ach, hoe was jij toen je 23 was? Ik was toen ook best een irritant mannetje af en toe als ik daarop terugkijk. Laat staan hoe ik was geweest als iedereen om je heen bij je loopt te slijmen en je bakken met geld hebt op je 23e. Dat doet wel iets met je.

Bij PSV hebben we in de persoon van Veerman al meer dan genoeg ego in huis. Ik vind dat persoonlijk niet bij PSV passen. Wellicht hebben we wat vaker wel gasten nodig die wat meer ‘uitgesproken’ zijn, maar ben er niet zo van..
Als voetballer zou hij natuurlijk zeer welkom zijn. Zo’n voetballer komt alleen niet zonder z’n karakter ben ik bang ;-)

Niet doen als topclub, brengt zichzelf telkens in de problemen en daarmee ook de club. Dit is een speler die in de subtop het beste tot zijn recht komt. Kan hij af en toe pieken (en dan denk je wat een fantastische voetballer) om daarna weer tijdje anoniem te spelen of een rare frats uit te halen.

Dit moet je dus echt niet willen. Zo'n jongen is super egoistisch ingesteld en denkt totaal niet aan het team. Laat zich ook nog wel eens gaan met rare dingen in het veld. Hij mag zich met name mentaal eerst nog maar eens gaan verbeteren.

Als je volgend jaar een leider in ‘wzawzdb’ schreeuwen is hij je man. Iets zegt me alleen dat je wellicht komend jaar wat bescheiden moet zijn als Ajax fan. (bescheiden….zie woordenboek)

Noa Lang PER DIRECT terug naar Ajax! Een ras echte Ajacied met unfinished business bij ZIJN club! Mag hopen dat zijn contract klaar ligt na vanavond! Grappig dat er mensen zijn die serieus denken dat Lang ooit voor een PSV of een Fey zou (willen) uitkomen! 😂😂😂

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren