Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Agent Giménez bevestigt interesse topclubs: ‘Kan een van de beste opties zijn'

Laatste update:

Santiago Giménez staat op de radar van Atlético Madrid, zo bevestigt zijn zaakwaarnemer Morris Pagniello in gesprek met Mundo Deportivo. De spits van Feyenoord heeft sowieso over interesse niet te klagen. Volgens Pagniello zijn er meerdere topclubs die naar hem hebben geïnformeerd.

Giménez wordt sinds eind april al in verband gebracht met een transfer naar Atlético. Zijn zaakwaarnemer Pagniello beaamt dat los Colchoneros de Mexicaans international inderdaad op de korrel hebben. “Het klopt dat Atlético belangstelling heeft. Ik denk dat het een van de beste opties zou kunnen zijn. Ik kan vertellen dat het een van de clubs is die het meest geïnteresseerd is om een transfer te realiseren. Er zijn meer clubs die naar hem hebben geïnformeerd, waaronder Napoli, Inter en clubs uit de Engelse Premier League.”

Giménez, die nog tot medio 2026 vastligt in Rotterdam, gaf begin mei tegenover ESPN aan te willen blijven bij Feyenoord, maar dat hij daar tegelijkertijd nog geen duidelijkheid over kon geven. "Hoe groot is de kans dat je volgend seizoen voor Feyenoord speelt, in percentages?", vroeg verslaggever Hans Kraaij junior. Giménez: "Dat weet ik niet. Ik hou van deze club. Deze club heeft de deuren naar Europa voor mij geopend. Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren.”

De spits was in zijn eerste seizoen bij Feyenoord goed voor 23 goals in 45 officiële duels. Voordat hij naar Europa vertrok was hij ook al topscorer van Mexico, waar hij het net namens CD Cruz Azul vijfmaal wist te vinden. Giménez kwam afgelopen zomer voor een bedrag van circa vier miljoen euro over van de Mexiaanse topclub. Waar hij in de openingsfase van het Eredivisie-seizoen de spitspositie vaak moest ‘delen’ met Danilo, gaf trainer Arne Slot hem sinds eind januari bij Feyenoord het vertrouwen als vaste basiskracht.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kans is aanwezig dat hij vertrekt dus dan was het niet eens zo gek om Pepi op te halen. Zou Feyenoord nu aanraden om Beni Traore op te halen Ivoriaans talent bij BK Hacken

9 juni 2023 om 12:36

Voor Pepi betaal je drie keer zoveel dan wat je voor Gimenez betaald hebt + je gaat er kwalitatief op achteruit (m.i.). Ik denk dat je voor 11 miljoen en een dikke doorverkoopoptie een betere spits kunt halen dan Pepi.

9 juni 2023 om 12:43

Ik ben benieuwd naar jouw opties. Je weet dat voor aanvallers vaak veel betaald wordt.

9 juni 2023 om 12:52

We hebben gelukkig een netwerkje opgebouwd in Amerika en Mexico. Ook uit Zuid-Amerika al veel leuke spelers gehaald.

De opties kennen we niet. Daar is scouting voor. Pepi is een leuke counterspits, maar echt niet zo goed als Gimenez.

Of we houden Gimenez, of we moeten maar weer goed gaan scouten.

9 juni 2023 om 12:59

Ik heb geen opties, ik ben geen scout. Ik geef alleen aan dat ik 11 miljoen + een hoog doorverkoop percentage buitensporig veel vind voor een speler als Pepi.

9 juni 2023 om 13:14



Als je geen andere opties hebt hoe weet je dan of 11 miljoen voor Pepi buitensporig veel is? De waarde hangt af wat er in de rest van de markt beschikbaar is en wat daar voor betaald moet worden en daar zeg je geen idee van te hebben. Je denkt dat er voor 11 miljoen een betere spits te halen valt maar dat is dus nergens op gebasseerd als ik het begrijp?

9 juni 2023 om 13:49

Ik denk dat je het mis hebt Saksen... Pepi is echt een hele goede spits, ik denk in potentie beter dan Gimenzez. Santi had in het begin echt wel moeite om mee te komen vooral voetballend, maar heeft het de tweede seizoenshelft toen hij in vorm kwam heel goed gedaan vooral in het afmaken, maar kreeg ze ook goed aangegeven van (vooral de onderschatte) idrissi. . Die pepi presteert gewoon heel goed ondanks dat het team eromheen niks kon, omdat ie zelf ook kan creeren. Kijk maar eens wat goals na van m, dan zie je klasse. Ik denk ook dat Feyenoord hun interesse al hadden omdat ze aanvoelden dat de interesse erg groot was en ze Gimenzez gaan verkopen voor een goeie prijs.

9 juni 2023 om 14:30

Inderdaad, ik ben ook van mening dat Gimenez het bij Groningen veel lastiger had gehad dan bij Feyenoord en dat men nu hetzelfde over hem had gepraat als de rillen omgedraaid zouden zijn.
Die Pepi kan heus wel wat gezien zijn inbreng qua goals.

9 juni 2023 om 14:31

Boadu?

9 juni 2023 om 14:57

@saksenros65, Feyenoord heeft initieel 4m betaald voor 50% van de rechten. Ze konden nog bijkopen tot 90%, en ik las dat ze op een gegeven moment al meer dan 70% hadden. Ik ga er vanuit dat ze inmiddels wel max hebben bijgekocht, tot de 90%. Maar dat is een aanname.

Nog een aanname is dat bijkopen niet goedkoper zal zijn dat het initiële bedrag, eerder duurder. Denk dus dat Gimenez tussen de 7 en 10m gekost heeft in totaal voor 90% van de rechten. Dat is natuurlijk nog steeds een topdeal. Maar dat zit wel wat minder ver weg dan wat Pepi kost. En daarbij, een deal als met Giminez voor een spits, die zich zo snel ontwikkelt, dat zijn de absolute krenten uit de pap, Net als Wieffer, Hancko en Aursnes ook recent. Dat je zoveel voltreffers hebt in zo korte tijd is echt bijzonder, hoe goed Slot ook is. Ook hij blijft geen 6 gooien. Mijn punt, Gimenez was echt een superaankoop, maar dergelijke deals moet je zeker niet als benchmark gaan zien. Als je 10 aankopen doet, zitten daar 2x een Gimenez tussen als je het goed doet.

9 juni 2023 om 17:27

@amsterdam4 Ik dacht te hebben gelezen dat bijkopen mogelijk was onder dezelfde voorwaarden, heb de bron echter niet meer zo voor me. Maar ze zullen dus inderdaad (minimaal) €7,2 miljoen hebben betaald voor 90% rechten. Dus dan is Pepi inderdaad niet een veelvoud daarvan.

Nog steeds een mooie deal gebleken achteraf

9 juni 2023 om 12:38

Ik denk dat Feyenoord zich hier vrij hard gaat opstellen. Feyenoord wilt dat hij nog een jaar blijft, speelt pas een half jaar basis en heeft zelf aangegeven het niet erg vinden om te blijven.

Ik verwacht dat het of mega bedrag wordt of dat hij gewoon blijft.

9 juni 2023 om 14:59

En toch, als je nu 30 miljoen (ik noem maar wat) kan cashen en voor 11 miljoen Pepi kan kopen, dan zou je toch redelijk gek zijn als je het niet doet? 2 jaar jonger, kwalitatief ook echt prima en veel ruimte voor ontwikkeling, kan je volgende goudmijn zijn.

9 juni 2023 om 12:41

Bundy

"kans is aanwezig dat hij vertrekt dus dan was het niet eens zo gek om Pepi op te halen."

Daarom. Veel Feyenoorders leefden echt in een droomwereld door de huidige succes.
Riepen 11 miljoen voor een bankzitter is te veel...... Feyenoord moet voor de basis nog paar directe versterkingen halen (denk aan buitenspelers), dus zou never logisch zijn als Feyenoord zou praten met Ausburg wetende dat bedrag ergens rond de 10 zou liggen.

9 juni 2023 om 13:27

Of je hebt de vervanger al in huis. Blijft Gimenez, kan je Danilo doorselecteren en Pepi kan rustig wennen aan het niveau.
Maar, wat een droomwereld zeg.

9 juni 2023 om 13:44

Droomwereld, droomwereld. Het is helemaal geen gekke gedachten hoor. Stel dat je Pepi voor 8 a 9 miljoen over kon nemen, dan kon dat prima als tweede spits.. De spitspositie is enorm belangrijk en dat zijn vaak de duurste aankopen.
Zoals Fr010 al zegt, je kunt de vervanger maar in huis hebben.
Te Kloesse gaf aan dat het spelersbudget 23 miljoen was. Stel Kokcu vertrekt zal daar iets van 15 miljoen bijkomen.
Dan heb je 38 miljoen.
1 miljoen vd Belt
8 miljoen Zerrouki (al twijfel ik of die er al niet vanaf is)
9 Miljoen Pepi (jaja nu niet meer, maar in het geval wat ik hierboven schets)
Houd je 20 miljoen over om 2 buitenspelers en een vervanger voor Kokcu te halen.
Eventueel nog een rechtsback, maar dat is alleen echt noodzakelijk als Geertruida vertrekt. En in dat geval zou het budget weer omhoog gaan.
We weten inmiddels dat Feyenoord behoorlijk kan scouten....dus het is maar wat je een droomwereld noemt.

9 juni 2023 om 15:50

@fr010frdam: Maar Feyenoord gaat nooit 11 miljoen betalen voor een bankzitter als de duurste inkomende transfer allertijden 7,4 miljoen heeft gekost. Dat je daar nu overheen gaat met nieuwe aankopen, die kan ik zeker begrijpen met de inkomsten die straks komen uit de CL. Maar dan ga je dat toch niet voor een bankzitter doen?

9 juni 2023 om 18:27

Bij Ajax heb je bankzitters van 23 miljoen euro dus je bent vast niet verbaasd dat die mogelijkheid bestaat.

10 juni 2023 om 00:19

consy dat ajax die heeft wil niet zeggen dat het verstandig is voor feyenoord. Of zelfs voor ajax trouwens.

10 juni 2023 om 15:06

Slaat die 23 miljoen spelersbudget niet op salarisbudget ipv transferbudget?

9 juni 2023 om 14:33

Beni Traore zou inderdaad een mooie transfer zijn, maar ik hoorde dat Ajax ook al voor hem in de race is. Waren al scouts aanwezig in Zweden om naar hem en nog iemand te kijken vanuit Ajax.

Hoop echt dat ie blijft, maar wellicht onhoudbaar..... Dan maar doorpakken met Pepi. En daarnaast nog een stormram aub

9 juni 2023 om 12:53

Wat is dat toch met Pepi? Zo geweldig was hij niet. En hij is die prijs nooit waard. We hebben toch goede scouts?

9 juni 2023 om 13:14

@feye_88 zie je dat het helemaal niet zo'n gekke gedachte was toen ik zei dat Giminez weg ging haha

9 juni 2023 om 13:34

Prijs niet waard nee, maar was bij Groningen wel echt een hele goede spits hoor. Goede techniek, snel en doelgericht.

9 juni 2023 om 13:36

Freekinho..je hoopt dat hij weg gaat. Net als dat iedereen hier riep toen Spurs zich meldde...."zie je wel Slot gaat", maar die ging ook niet....
Je berichten, waarbij je doet alsof je het zeker weet, blijven irritant

9 juni 2023 om 13:52

Freekinho
Wat bedoel je? Hij is toch niet weg?

9 juni 2023 om 13:00

Dit is wel een serieuze club die belangstelling voor hem toont. Daar zeg je niet snel nee tegen.

9 juni 2023 om 13:15

Dacht dat die Freekinho zo gek was? Zie je wel, je kan wel denken hij heeft een contract, maar die is gewoon pleite als dit soort clubs komen!

9 juni 2023 om 13:19

Ik heb nooit beweerb dat je gek was (bent), hooguit vervelend biased

9 juni 2023 om 13:22

Zou een hele slechte keus zijn denk ik, moet te veel spelers voor zich dulden.
Correa, Depay, Morata en evt Griezmann.
Ik zie Gimenez niet vertrekken dit seizoen.
Zelfs als ie zelf wilt vertrekken zou ik mn poot stijf houden als Feyenoord zijnde.
Die jonge maakte in zn eerste seizoen 14 goals en hij heeft lang niet alles gespeeld.
Als het volgend seizoen een beetje draait dan schiet ie er makkelijk 20+ in, en dan komt die stap vanzelf wel.

9 juni 2023 om 13:43

Wacht jij nou maar even af of Santiago echt weggaat voordat je zo hoog van de toren blaast. Er is nog niks zeker.

Hoezeer ik hoop dat hij blijft, soms zijn er krachten in de voetbalwereld die je niet tegen kunt houden. Een bod van 40 miljoen of hoger zal Feyenoord nooit weigeren.

Het worden hoe dan ook lange maanden.

9 juni 2023 om 13:04

Gimenez gaat Feyenoord niet verlaten voor meer dan 20 miljoen, maak je maar geen zorgen.

9 juni 2023 om 13:09

Dan blijft hij dus.

Onder de 20 mln nemen we niet eens de telefoon op.

9 juni 2023 om 13:18

Jij kunt aan de ringtone horen hoe hoog het bod is?😉 Weet niet of zijn reactie is om te provoceren of dat hij gewoon echt geen idee heeft van transfersommen. Persoonlijk denk ik dat er meer voor betaald gaat worden dan voor Kocku, 40+ ga ik vanuit.

9 juni 2023 om 13:24

We zullen het meemaken, maar ik denk van niet. Kökcu heeft zichzelf bewezen. Gimenez heeft alles nog te bewijzen. Ik kijk er niet van op als hij over 5 jaar bij een Fulham op de bank zit.

9 juni 2023 om 13:29

Santi is een jonge spits en international meer dan 40 mil zal Feyenoord wel krijgen

9 juni 2023 om 13:43

@crooswyker: Kokcu is aanvoerder van het beste team dat Feyenoord de afgelopen 15 jaar heeft gehad, is kampioen geworden, heeft een finale Conference League & een kwartfinale UEL achter z'n naam staan, is international bij Turkije én is pas 22 jaar oud en het heeft er alle schijn van dat hij rond de €30 mln. gaat opleveren. Hoe moet Santiago Gimenez dan €40 mln. op gaan leveren? Leg het me uit aub. Ik hoop voor Feyenoord dat hij blijft, maar die is bij een goed bod ''gewoon'' weg. Ijzer smenden als het heet is, je maakt zo'n dikke winst op hem dat je jezelf in de voet schiet als je hem niet laat gaan.

9 juni 2023 om 13:59

Leg mij uit waarom een Aursnes voor 15 weg ging met een 3rde plek in de Eredivisie.
Ligt aan meerdere factoren. Gimenez is jong, een international van een vrij grote landen team. Super populair in Mexico en een spits (wat meer opleverd dan een middenvelder normaal). Gimenez speelt ook maar een half jaar basis terwijl een Kokcu ' uitgeleerd' is bij Feyenoord.

9 juni 2023 om 14:08

Super populair in Mexico? Ja die snap ik, het Guadalajara cartel zal door de enorme populariteit van Santiago Gimenez in Mexico hoogstpersoonlijk opdraven voor een extra €20 mln. die Atletico moet betalen aan Feyenoord. Is immers toch wisselgeld voor hen.

Waar halen mensen dit soort argumenten vandaan? Ik blijf me keer op keer weer verbazen.

9 juni 2023 om 14:14

Fijn dat je helemaal van slag bent door zo'n opmerking.
Maar commerciele factoren spelen wel degelijk mee, maar niet dat het de prijs 20 mln opkrikt zoals jij zegt.
Verder negeer je compleet de andere factoren zoals dat een spits meer waard is of dat Gimenez pas kort bij Feyenoord is.

9 juni 2023 om 14:24

Je haalt bij Kocku aan dat hij international is bij Turkije, dat is Gimenez bij Mexico, die toch zo'n 30 plaatsen hoger staan in de FIFA ranking, ook Gimenez is pas 22 en speelde kwartfinale en is kampioen geworden met Feyenoord, waarom zijn dit pluspunten voor Kocku maar schijnbaar doet het er bij Gimenez niet toe. Plus het feit dat spitsen nu eenmaal duurder zijn dan een middenvelder maakt het voor mijn inschatting logisch dat Gimenez meer gaat opleveren.

9 juni 2023 om 14:25

Hahah oke, vraagje aan de Ajacieden hierboven.

Waarom zou Feyenoord volgens jullie een jonge spits met enorme potentie, die nog tot 2026 vastligt voor minder dan 30 miljoen gaan verkopen. De financiele situatie is prima.
Kokcu wordt verkocht. Slot is beloofd dat de kern grotendeels blijft. Santi kan gewoon mee de CL in.

Waarom zou je dan voor 20 miljoen zaken gaan doen?
Zijn wij nou zo slim of zijn jullie nou zo dom? (Zou een wijs man gezegd hebben)
Maar leg het vooral uit......

Het lijkt er vooral op dat een hele hoop supporters hopen dat Feyenoord hem voor een fooi van de hand doet.


9 juni 2023 om 18:28

Hoezo niet tegen kunnen houden, hij heeft gewoon een contract en je kunt nee zeggen. Heel simpel, doorgeven dat Gimenez niet te koop is en weer door tot de orde van de dag.

Het wordt heel lastig voor Fey om hem te behouden. Schermen met CL spelen is niet voldoende voor het kaliber wat interesse begint te tonen gezien zij dit ook spelen en zelfs verder raken in het toernooi dan Fey. Om nog maar te zwijgen over het salaris... Hoofdprijs vragen en doorverkoop percentage afdwingen is het max haalbare. Atletico Madrid past wel bij deze jongen.

Phoe, dat wordt nog spannend dan! Atletico zou wel de perfecte club voor hem zijn. Ik vind het ook een typische Atletico spits. Mocht ie vertrekken dan zou ik de knip trekken voor Pepi. En anders Pepi alsnog halen en (indien Gimenez vertrekt) Danilo verkopen. Zeker nu er zoveel onzekerheid is omtrent Gimenez.

9 juni 2023 om 13:08

Lijkt me echt een geweldige stap voor hem en denk dat het heel moeilijk gaat worden om hem te houden als Atleti op de deur klopt. Ook nog eens zijn taal. Zou een enorme aderlating zijn voor Feyenoord maar ik gun het Gimenez zeker.

Atletico zou wel echt een mooie club zijn die bij hem past. Maar ik denk toch echt dat hij eerst even seizoen champions league mee gaat pakken. Volgend jaar zijn die aanbiedingen er echt ook nog wel.

9 juni 2023 om 12:45

Het lastige is dat ze ook dachten dat bij jorgensen die aanbiedingen ook er volgend jaar wel zouden zijn. Toen raakte die ineens geen knikker meer. Soms moet je het ijzer smeden als het heet is.

Ik zie hem zelf liever blijven want een sterke top 3 is belangrijk voor de competitie alleen tegen echte topclubs gaan je niet opkunnen boksen

9 juni 2023 om 12:54

En soms is iemand nog 20 miljoen extra waard na een goed seizoen.

9 juni 2023 om 13:08

Jezus zeg, dat dat Jorgensen verhaal nog steeds wordt opgerakeld. Echt het enige voorbeeld en argument om een speler meteen te verkopen.

9 juni 2023 om 13:29

@norgenederland

Er zijn wel meer voorbeelden van spelers die uiteindelijk voor minder verkocht zijn (een jaar) later dan dat er eerder voor geboden was. Bij Ajax heb je bijvoorbeeld Neres, Dolberg en nu Alvarez.

Neres kon toen in de winter vertrekken voor 50+ miljoen naar China en had daar zelf ook wel oren naar. Is toen gebleven en uiteindelijk voor iets van 12 miljoen naar Shaktar vertrokken.

Dolberg werd toen naar één goed seizoen ook iets van 40/50 miljoen op geboden, maar dat heeft Ajax toen ook geweigerd. Is uiteindelijk vertrokken voor zo'n 20 miljoen naar Nice.

Alvarez, alhoewel nog niet verkocht, kon vorige zomer voor 50 miljoen naar Chelsea gaan. Nu wordt 'ie waarschijnlijk voor iets van 35 miljoen verkocht aan Dortmund.

Alleen net als met Jorgensen en nu Gimenez gaat het hier om jonge spelers. Als ze door bleven groeien dan waren ze wellicht voor meer vertrokken. Het is gewoon een gok of je een bod moet accepteren of niet.

9 juni 2023 om 13:36

Jorgensen is slechts een voorbeeld om aan te geven dat een jaar langer blijven niet altijd goed uit hoeft te pakken, wat sommigen hier wel pretenderen. Zijn zat andere voorbeelden van spelers die besloten toch nog een jaar langer te blijven (soms ook door onwillen van de club) en het jaar daarna gewoon minder goed waren.

9 juni 2023 om 13:46

@spursfan, er zijn ook genoeg voorbeelden van spelers die bleven en het jaar erop beter werden en meer waard werden. Dus naar dat Jorgensen verhaal moet je hellemaal niet kijken. Dan laat je je leiden door angst

9 juni 2023 om 16:11

Zijn ook zeker voorbeelden dat het goed gaat inderdaad, veel meer zelfs. Geef alleen aan dat je je niet blind moet staren op potentieel succes, zonder daarbij naar potentiële mislukking te kijken. Alleen naar het positieve kijken willen we allemaal, maar dat is ronduit naïef. Laat ik daaraan dan wel toevoegen dat Gimenez beter nog een jaartje kan blijven, want hij is imo nog niet uitgeleerd in de Eredivisie en kan een mooi CLavontuur aangaan met Feyenoord.

Lekker hoog in de boom gaan zitten. 60 á 70 miljoen. Als zulke clubs zich melden moeten ze of lappen of wegwezen.

9 juni 2023 om 13:35

Haha, dat wordt dan wegwezen 60 miljoen is zelfs aan de hoge kant als hij er veertig had in liggen.

9 juni 2023 om 18:30

40 keer scoren had hem de meeste doelpunten ooit opgeleverd als buitenlander in de Eredivisie. Bij die aantallen kun je denken aan 100+ miljoen euro, gemakkelijk zelfs.

9 juni 2023 om 13:44

Feyenoord gaat met 30 miljoen echt wel overstag. Terecht ook, kunnen ze doorbouwen. En de kans dat Gimenez volgend jaar een stuk minder presteert is ook aanzienlijk. Dit jaar zat alles mee en was de stemming opperbest. Een paar weken droog staan of een blessure en hij kan zomaar in een dip komen. In dat geval ook begrijpelijk, jonge speler, maar kan z’n mojo (en daarmee z’n waarde) zomaar ineens kwijt zijn. Zie bij Dolberg destijds bij Ajax

9 juni 2023 om 14:07

Feyenoord moet het bedrag deels delen met zijn oude club(dacht 30/40 %) . Dus 30 miljoen is magertjes, dan kan je dus Pepi kopen en hou je er bijna niks aan over.. klinkt als een slechte deal.

9 juni 2023 om 16:12

Ze hoefden bij het kopen van Gimenez dan ook maar 60/70% betalen. Anders had die jongen helemaal niet voor Feyenoord gespeeld.

Hij heeft zich goed laten zien in de 2e seizoenshelft, toch vraag ik me af of nu al een transfer maken verstandig is. Laat hij eens eerst een vol seizoen de eredivisie aan gort schieten. Maar je weet het met Zuid- en midden Amerikanen dat zijn broodvoetballers pur sang. Het zou me overigens ook verbazen dat er geen belangstelling voor Hancko komt. Heeft ook een prima debuut seizoen gekend.

9 juni 2023 om 12:55

Gutierrez, Guardado, Alvarez... Allemaal best lang gebleven. Ik weet niet waar je vooroordeel vandaan komt. Maar dat valt best mee.

9 juni 2023 om 14:34

Ik dacht dat Napoli belangstelling zou hebben voor Hancko, omdat Kim op het punt staat een transfer naar Man. United te maken.

Hij moet nog een jaar bij Feyenoord blijven dan is hij DE topspits van Europa

9 juni 2023 om 13:07

Nou nou nou, Feyenoorders zijn allemaal wel heel hoogmoedig momenteel. Jarenlang roepen dat Ajacieden arrogant zijn en na een goed seizoen dit soort uitspraken doen...

Ik denk dat hij er zeer goed aan zou doen om nog een jaartje bij Feyenoord te blijven om zich nog meer in de kijker te spelen bij topclubs maar DE topspits van Europa?

Haaland? Kane? Lewa? Mbappe? Isak? Osimhen?

9 juni 2023 om 13:49

Er zijn ook zat realistische Feyenoorders uiteraard, veel meer dan dat er hoogmoedige zijn.

Maar het is inderdaad wel geestig om te zien dat vaak de types die het hardste schreeuwen over dingen als "misselijkmakende arrogantie in Amsterdam" dezelfde namen zijn die het eerste doorslaan als het Feyenoord voor de wind gaat. Moet je nagaan als Feyenoord drie keer op rij kampioen wordt, de dubbel wint en/of een succesvolle CL campagne heeft. Dan zijn diezelfde gasten plotsklaps volleerde arrogantie Ajacieden geworden!

9 juni 2023 om 15:17

Feyenoorders? Jean64 is volgens mij 1 persoon of denk je 64 mensen dat gezamenlijk: Jean heet? Ik heb verder nergens iemand zien zeggen dat hij de topspits van europa is. Dat is natuurlijk overdreven. Haaland en Mbappe vind ik toch wel gelijkwaardig daan Gimenez.

9 juni 2023 om 16:01

@sergio Je kan zelf toch ook wel zien dat veel Feyenoorders dit soort dingen plaatsen de laatste weken (zonder alleen maar in te zoomen op Jean letterlijk zegt)? Of mogen we dat hier alleen maar zeggen over Ajax fans?

9 juni 2023 om 16:27

@Sergio: Ik had het dan ook niet over Jean64 maar over andere gebruikers (op VZ en elders) en bekenden van me persoonlijk, vandaar dat ik refereer aan "de types die.." en niet aan Jean64.

9 juni 2023 om 16:52

Sanderr, mijn reactie was op Sergio en niet op jou duimpje van mij op je reactie.

Topscorer van Mexico na 5 keer het te hebben gevonden. Snap ineens waarom Janssen daar niet aan de lopende band doelpunten maakte. Daar staan alleen maar Ramossen en Van Dijks achterin. Topscorer met 5 doelpunten, laat me niet lachen.

9 juni 2023 om 13:25

Hij ging weg toen het seizoen pas een paar wedstrijden onderweg was. Op het moment van overstappen was hij idd topscoorder.

9 juni 2023 om 16:14

Ah, wel heel makkelijk scoren van vz dan. Liverpool heeft op die fiets ook de MVP van de Eredivisie gehaald met Gakpo.

Ach ik werd in het pepi artikel helemaal aangevallen door feyenoord fans omdat ik zei dat Giminez weg ging. Die gaat 100% weg, Atletico is toch veel en veel betere situatie voor die gast? Grotere club, beter land, betere competitie, en meer dan 6 wedstrijdjes in de CL. Die spelen in de CL om naar volgende rondes te gaan.

9 juni 2023 om 13:52

Ik zal het even aanpassen voor je:
"ach ik werd in het pepi artikel helemaal aangevallen door feyenoord fans omdat ik met volle overtuiging zonder enige onderbouwing aangaf dat Giminez weg ging. Ik hoop dat hij weg gaat, daarom blijf ik dat in ieder topic herhalen. Hoewel hij bij Atletico veel minder kans op speeltijd heeft en dat in de Europa League duidelijk was dat Santi zich nog moet ontwikkelen roep ik hier dat Atletico een veel betere situatie is voor die gast. En dan doe ik ook nog even alsof ik zeker weet dat Feyenoord maar 6 wedstrijdsjes CL speelt. Als ik heel eerlijk moet zijn heb ik er gewoon enorm veel moeite mee dat het Feyenoord voor de wind gaat. Toen er aan Slot getrokken werd had ik dezelfde stellige berichten en kwam het helaas ook niet uit. Nu hoop ik bij Santi dat hij toch gaat. Het kan snel gaan met frustratie richting een club die ik niet support, sorry voor mijn frustratie"

9 juni 2023 om 14:04

Ten voete uit ..

9 juni 2023 om 14:34

Amen. Freek is de grootste karikatuur van een poster die ik hier sinds tijden heb gezien. En eentje waar de wens wel heel duidelijk de vader van de gedachte is. Maar hij zal het vast heerlijk vinden dat we het nu allemaal over hem hebben.

Op de radar .. in de wedstrijd tegen AS Roma wel gezien dat hij nog een stapje moet maken

Verkopen!
Zo fantastisch is hij niet, een hele goede maar geen wereldklasse..
Voor een heel groot bedrag, vervanging voor een CL-waardig team kost geld

9 juni 2023 om 13:26

Een goede maar geen wereldklasse… of een spits van wereldklasse in NL komt voetballen 🙈

Waarom gaat Feyenoord niet voor Boadu? Speelt zeer weinig bij Monaco, kent de Eredivisie en is even oud als Gimenez. En heeft al in het verleden uitstekend samen gewerkt met Slot. Kan een goede match zijn.

Ik volg Feyenoord en Gimenez te weinig om hier wat zinnigs over te zeggen, haha. Maar ik laat me graag door hem verrassen.

We missen in elk geval wel een echte nummer 9, want naast Morata hebben we die niet.

Wacht even, lees ik het nou goed dat je met 5 doelpunten al topscoorder kan worden van de hele Mexicaanse competitie? Het volgende staat letterlijk in de tekst. "voordat hij naar Europa vertrok was hij ook al topscorer van Mexico, waar hij het net namens CD Cruz Azul vijfmaal wist te vinden." Iemand die het anders leest dan ik.

9 juni 2023 om 14:20

De competitie was net enkele wedstrijden onderweg toen hij weg ging. Op dat moment was hij topscorer.

9 juni 2023 om 14:35

Bedankt. Ook met jouw informatie vind ik het bijzonder dat het word vermeld alsof hij in Mexico een geschenk uit de hemel is. Wie weet had hij er daarna maar nog enkele gescoord.

9 juni 2023 om 14:43

Ja, het is een bijzondere statistiek om te benoemen. Ook zonder aantal wedstrijden erbij etc.

Die gaat gewoon. Zodra spelers zeggen dat ze van clubs houden maar toch naar buiten blijven kijken, is het gedaan.
Als dit maar geen voorbode is van een leegloop bij Feyenoord. Zou zonde zijn als je wederom 0,0 klaar speelt in de CL.

9 juni 2023 om 14:43

Slot is beloofd dat het geen leegloop wordt, dus nee...en Slot bleef ook ondanks hardnekkige geruchten.

Echt een typische Atleti spits naar mijn idee. Veel sleuren, maar ook prima techniek en een goalgetter. Past in t rijtje Pelle/Guidetti. Als ajacied heb ik natuurlijk niet veel met hem, eerder er tegen haha, maar snap wel dat het legioen hem omarmde dit seizoen. Als Atleti echt komt, met een serieus bod, dan is ie natuurlijk onhoudbaar

Tsja smaken verschillen en verschil van mening kan en mag maar sommige reacties hier zijn wel absurd. Gimenez heeft zich dit seizoen bijzonder goed ontwikkeld en heeft erg goede dingen laten zien. Daarnaast heeft hij ook laten zien dat er nog genoeg ruimte is voor ontwikkeling en dat hij ook in Nederland nog genoeg kan leren.

Ik denk dat hij zeker kan slagen op een niveau Atletico, en denk dat het voor zowel hem als Feyenoord verstandig is dat hij nog een jaar blijft. Mocht hij het goed doen in de CL (wat ik wel verwacht), zie ik hem wel vertrekken voor 60 miljoen volgende zomer.

We hebben het niet over niveau Messi maar kan het niveau Tevez, Cavani etc wel aantikken in de toekomst denk ik.

Nou nou nou, Arne zal zich misschien toch achter z'n oren krabben.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren