Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Feyenoord staat volgend jaar op plek acht en Arne Slot is trainer van Ajax’

Laatste update:

Hugo Borst vindt dat Ajax komende zomer een poging moet wagen om Feyenoord-trainer Arne Slot binnen te hengelen. Dat schrijft hij in zijn column voor het Algemeen Dagblad. Slot ligt nog tot medio 2025 vast bij de Rotterdammers, maar dat is volgens Borst geen reden om hem niet te benaderen. “Al zegt-ie nee, je hebt het dan in elk geval geprobeerd.”

Feyenoord zette zondag een enorme stap richting de zestiende landstitel in de clubgeschiedenis. De Stadionclub won voor het eerst sinds 2005 in de Johan Cruijff ArenA en heeft de Amsterdammers op zes punten achterstand gezet in de Eredivisie. Borst vindt de vreugde en blijheid aandoenlijk. “Omdat het heel wat is voor Rotterdammers om een voorschot te nemen op iets dat nog niet van hen is. Dat landskampioenschap staat volgens rekenmodellen pas voor 91 procent vast. Dat is geen 100 procent. Dus geeft het geen pas om de titel al te claimen.”

Volgens de columnist is de toekomst van Feyenoord hoogst onzeker als de 44-jarige oefenmeester besluit om de deur na dit seizoen achter zich dicht te trekken. “Dan stort Feyenoord als een kaartenhuis in elkaar”, stelt Borst. “De opvolger van Slot is gedoemd voor Kerstmis te worden ontslagen. Diens opvolger vertrekt rond Pasen 2024. Feyenoord, kansloos uitgeschakeld in de Champions League, bungelt in de eredivisie dan rond plek 8. Jaloers en met hatelijke blik wordt gekeken naar Ajax. Die hebben het helemaal op de rit. Daar heet de trainer, als Ajax tenminste doortastend is geweest, Arne Slot.”

Borst is ook niet onder de indruk van John Heitinga. De interim-trainer boekte in de Eredivisie zeven zeges op rij, maar heeft volgens de uitgesproken Spartaan niet het charisma wat de vorige succesvolle trainers van Ajax wel hadden. “Hij is gewoon niet iemand met de allure van Michels, Cruijff, Van Gaal en Ten Hag. Dat voel je. Toch vinden ze in Amsterdam dat Heitinga moet bijtekenen. Op basis waarvan dan? Hij won de kleine wedstrijden. Hij liet zich Europees uitschakelen door een Duits onderdeurtje en verloor thuis van Feyenoord. Het voetbal dat hij eruit perst is niet des Ajax’ en we hebben ook niet de indruk dat het des Ajax’ gaat worden. Hij is wel een echte Ajacied zeggen ze. Ja, hij is wel een echte Ajacied.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Haha, o Borst. Je weet wel hoe je de mensen op de kast kan krijgen

20 maart 2023 om 13:54

Ja Borst is een clown. Wat wel waar is, is dat Feyenoord zonder Slot er waarschijnlijk heeeeel anders voor zou staan. Niet 8e natuurlijk, maar ik denk dat Feyenoord in alle eerlijkheid een selectie heeft die niet sterker is dan die van Ajax, PSV en AZ. Dat neemt niet weg dat Feyenoord wel het sterkste team heeft. En natuurlijk is dat niet alleen de verdienste van de trainer. Maar dat is wel degene in Rotterdam waar ik het meeste van onder de indruk ben.

20 maart 2023 om 13:56

Ik denk inderdaad dat de selectie van Feyenoord niet sterker is dan die van Feyenoord. Uiteraard wel veel sterker dan die van Az en echt niks minder dan die van Ajax

20 maart 2023 om 14:03

Misschien heb je gelijk op basis van huidige vorm. En dat is natuurlijk ook makkelijker meetbaar dan potentie. Maar ik kijk heel veel voetbal, vooral eredivisie en mijn mening is toch dat Feyenoord onder bijvoorbeeld een Van Nistelrooy of een Pascal Jansen waarschijnlijk niet eerste had gestaan.

20 maart 2023 om 14:05

Vind dat de selectie echt veel te kort wordt gedaan. Feyenoord heeft gewoon echt goed ingekocht en dat is vooral op het conto van de hernieuwde scouting te schrijven. Slot laat ze uiteraard goed renderen.

Slot heeft een enorme bijdrage aan dit succes geleverd en ja, door hem en alleen door hem is bv. een Idrissi uiteindelijk toch belangrijk dit seizoen, zie ik geen andere trainer snel doen. Maar de echte toppers zijn op het conto van o.a. Te Kloese te schrijven met cruciale aankopen zoals Gimenez, Lopez, Symanszki, Trauner en Hancko.

Feyenoord gaat er op achteruit indien Slot weg gaat, ook omdat er zo 1, 2, 3 geen vervanger te vinden is in binnen- en buitenland waar ik weet van heb, maar de selectie herbergt echt zoveel meer kwaliteit dan er nu van gemaakt wordt.

20 maart 2023 om 14:11

Zelfde dat Ajax nu niet bovenaan staat zonder ten Hag. Het een kan niet zonder het ander. Goede coach icm het huidige Feyenoord team. Goed team, waardeloze coach maakt geen succes, zelfde als andersom.

20 maart 2023 om 14:22

Ten Hag werd in zijn eerste 2 a 3 seizoenen ook beschimpt en belachelijk gemaakt en is ook niet ieder jaar kampioen geworden. En ook Ten Hag had het dit jaar moeten zien te rooien met een uitgekleed elftal tov vorig jaar. En ook Ten Hag heeft de vruchten geplukt van het uitstekende werk van Overmars en had het deze zomer moeilijk gehad qua aan- en verkoopbeleid.

Te makkelijk om hier nu te gaan roepen dat, indien Ten Hag was gebleven, dit allemaal niet was gebeurd. Ook Ten Hag had gisteren een Wijndal en Bassey in het veld niet kunnen helpen fatsoenlijk te verdedigen.

20 maart 2023 om 14:23

De top 3 zag er zonder slot ook min of meer hetzelfde uit. Slot is 1 van Feyenoord. Haal je hem weg, word het minder. Pure logica. Feyenoord is zonder Trauner, Bijlow of Kokcu ook een stuk minder. Al vertrekt er een, moet ie een vervanger halen. En hopen dat hij vergelijkbaar presteert.

20 maart 2023 om 14:34

Wat ik vooral zie is dat basisspelers als Taylor, Brobbey, Rensch, Tadic, Bergwijn, Bassey en Wijndal vooral hun naam verlenen aan hun jeugdopleiding of hun transfersom. Maar in niets tonen zij aan beter (meer) te zijn dan hun Rdamse tegenhangers.

20 maart 2023 om 14:38

Gesproken als de Spartaan die Borst is, hopend dat de grote Rotterdamse broer geen succes heeft.

Feyenoorders zijn juist heel voorzichtig; er zijn er weinig die het woord kampioenschap in de mond nemen. We staan er goed voor, dat kan niemand ontkennen, maar voorzichtigheid is geboden, niemand claimt de titel al, zeker niet bij de staf/spelers.

Wat hij zegt over Slot is ook nog maar afwachten. We weten helemaal of Slot weggaat. Ja, als er een behoorlijke Engelse subtopper aanklopt, dan is het misschien mogelijk. Maar ajax? Waarom zou hij? Hij ligt nu op koers voor de CL en als dat zou lukken, is er geen beter podium om je daar te onderscheiden. Dat zou ook grote inkomsten voor Feyenoord begrippen genereren en dus zijn nog betere spelers/aankopen mogelijk. Daarnaast speelt ook het persoonlijke aspect mee; hij heeft gezien wat er met Berghuis gebeurde. Dat is natuurlijk niet goed te praten dat het gebeurt maar ik denk niet dat hij hetzelfde zou willen mee maken.

Over Heitinga zegt hij "hij is gewoon niet iemand met de allure van Michels, Cruijff, Van Gaal en Ten Hag.". Ja, lekker makkelijk. Ten Hag had natuurlijk ook niet de allure van Michels, Cruijff of Van Gaal toen hij binnenkwam. Dat heeft hij nog steeds niet, daarvoor moet je langere tijd succesvol zijn bij meerdere clubs. Het is belachelijk om Heitinga, iemand die kortgeleden jong ajax trainde, daar nu al op af te rekenen. Dan kun je geen trainer meer binnenhalen als dat de norm is. Dat Heitinga het tactisch aflegde tegen Slot (geen antwoord op de omzetting tweede helft) is ook niet vreemd als beginnende trainer.

Laat Borst lekker naar zijn eigen club kijken en daar van genieten.

20 maart 2023 om 15:12

Ajax ook niet toch?
Dus wat je eigenlijk zegt de Ajax spelers / club is net zo slecht als die van Feyenoord en alleen met Slot word het weer wat?

20 maart 2023 om 15:25

Het gaat er inderdaad om hoe Feyenoord volgend jaar presteert. Als de sterspelers verkocht worden. Ajax is het vier seizoenen achter elkaar gelukt. Afgelopen seizoen echter 7 spelers verkocht + de trainer + de TD verloren. Misschien was de tweede plek dan wel het hoogst haalbare. Benieuwd hoe Feyenoord presteert als Gokcu, Geertruida en bijv Hanco verdwenen zijn. Als Slot dan ook weg gaat valt het natuurlijk wel in elkaar. Overigens denk ik dat slot nog wel een jaar CL wilt spelen met Feyenoord. Die gaat pas volgend jaar weg.

20 maart 2023 om 15:35

Gaan voor het gemak ook even voorbij dat Feyenoord ook zo zijn personele wijzigingen heeft gehad. Sinistera, malacia en aurnsen waren toch wel erg belangrijk. Heb je nu weer blessures van Trauner, bijlow. Dat is bij Feyenoord gewoon veel beter opgevangen.

20 maart 2023 om 16:07

@westend je vergeet het kanon Dessers voor het gemak even en onze gladiator Senesi?

20 maart 2023 om 18:50

Die was ik absoluut vergeten. Meer om aan te geven dat het een beetje het lot van een eredivisieclub is dat je een leegloop krijgt na een goed seizoen. Daarin is Feyenoord niet anders. Levert alleen wat minder geld op

20 maart 2023 om 14:07

Haha ach de wens is de vader van de gedachte bij deze Borst. Verder schat ik de kans groter dat Slot volgend jaar nog bij Feyenoord zit met een selectie waarin nog meer geïnvesteerd is en die nog meer naar zijn hand gevormd is.

20 maart 2023 om 14:34

Zou helemaal krankjorum zijn. Begonnen in de Conference League, vervolgens goed gepresteerd in de Europa League + kampioen om in het derde en laatste jaar de CL in te gaan als kampioen van Nl.

Als hij daar ook nog eens goed presteert maakt hij zichzelf onsterfelijk in Rotterdam, voor zover hij dat al niet is na dit seizoen indien succesvol.

20 maart 2023 om 14:20

Hahaha, ja hij probeert Aad de Mos te overtreffen hoe ouder die wordt

Hugo Borst zit weer om aandacht verlegen. Misschien is het handiger als de ajaxfans gewoon van club veranderen, scheelt een hoop gedoe.

20 maart 2023 om 13:54

Het is zo'n vervelend zuigertje die Borst. Dat zal ook de reden zijn dat hij een podium krijgt. Als je af en toe wat zinnigs te melden hebt, is die kans een stuk kleiner.

Ot:
Hoop heel erg dat Slot de uitdaging aan wil gaan om met Feyenoord de CL in te gaan, mochten we dit jaar kampioen worden. Is toch prachtig als je in 3 jaar tijd een club van de Conference League naar de CL weet te leiden. Als hij het vervolgens in de CL ook tactisch goed doet, dan kan het toch niet anders dan dat er een paar hele mooie buitenlandse clubs voor je in de rij staan. Kun je de overstap naar Amsterdam en alle ellende die je daarmee helaas zeer waarschijnlijk over je heen krijgt, lekker laten gaan.

20 maart 2023 om 14:28

Nee yo, op NPO1 dropt hij een stelling waar mensen op kunnen reageren. Controversiële stellingen leveren meer reacties op.

20 maart 2023 om 14:28

Hij heeft gelijk over Heitinga, Ajax moet gewoon Bosz terug halen

20 maart 2023 om 14:51

Met goed voetbal overal naast grijpen? Ik ben voor hoor

20 maart 2023 om 15:29

@westend Dat is echt te makkelijk.. Onder Bosz presteerde Ajax gewoon uitstekend, behaalde het voor het eerst in jaren een Europese finale en veegde het thuis de vloer aan met o.a. Feyenoord

20 maart 2023 om 15:38

Help me even, hoeveel prijzen had hij ook alweer gewonnen?

20 maart 2023 om 15:51

En hoeveel prijzen heeft Bosz gepakt met al dat prachtige voetbal van hem?

Bij al z'n clubs trouwens....niet eens alleen bij Ajax.

20 maart 2023 om 14:39

Tja, hij is inmiddels zo ver dat hij een hypothetische situatie schetst voor volgend seizoen op basis van een niet logisch scenario.

In de categorie de wens is vader van de gedachte

20 maart 2023 om 15:03

Slot heeft afgelopen zomer Ajax al afgewezen (bron Nrc), terwijl dat een veel beter moment zou zijn geweest om die toch al onlogische overstap te wagen dan komende zomer. Ajax is alleen maar minder geworden, bij Feyenoord heeft ie 't geweldig op de rit en gaat ie de CL in. Als ik hem was zou ik eerst nog even CL-ervaring opdoen, plus misschien een kleine crisis bij Feyenoord meemaken (nu is alles alleen maar goed gegaan). Die Europese topclub komt echt wel, hij is zo ongelooflijk goed.

Haha, zelfs bij Hugo Borst zijn de druiven zelden zo zuur geweest. En dat terwijl zijn eigen clubje een geweldig seizoen doormaakt.

Niemand kan meer met droge ogen beweren dat het AD op de hand van Feyenoord is, als het ruimte geeft aan dit soort drek.

20 maart 2023 om 14:41

Hugo Borst is Rotterdammer, dat is het enige dat hem aan Feyenoord linkt. Qua voetbal is hij 100% spartaan.

20 maart 2023 om 14:55

Je bedoeld een Ajacied wat dat zijn ze allemaal, kneus dat het is

20 maart 2023 om 15:09

Niets mis met sparta

20 maart 2023 om 15:13

Behalve dan dat het over het algemeen halve Ajacieden zijn

Borst is een Feyenoord hater, enge Spartaan dat het er is. Slot gaat zeker niet naar Ajax als je ziet wat er met Berghuis gebeurt. Die gaat nog een jaar met Feyenoord de Champions League in en daarna maakt ie een stap naar het buitenland.

20 maart 2023 om 14:59

Waarom zou hij ook gaan? Laat dat van Berghuis achterwege, sinds wanneer is een stap van Feyenoord naar Ajax logisch geworden of vervolg van je carrière?

20 maart 2023 om 15:27

Ik snap ook niet waar dat opeens vandaan komt. Er is toch niet voor niets een Klassieker? Spelers die die stap in het verleden maakten hadden allemaal een krasje of 'reden'. Een succesvolle trainer is al helemaal ongehoord en voor zover ik weet is dat nog nooit direct gebeurt binnen de top3.

En waarom zou je als Slot zijnde?

Hahaha Hugo ouwe zuurpruim. Die gaat de laatste weken door een hel. Moet over Feyenoord schrijven die nog op 3 fronten meestrijden. Slot gaat never nooit naar Ajax.

20 maart 2023 om 13:49



Oh ik zie Slot op zich ooit wel naar Ajax gaan hoor, en waarom niet. Alleen wel met een flink aantal tussenstappen.

20 maart 2023 om 13:58

Als Slot het waarmaakt in het buitenland waarom zou hij dan terug gaan naar de eredivisie?

20 maart 2023 om 14:00

Waarom niet? Zal niet voor het eerst zijn toch, dat trainers weer wat dichter bij huis willen werken?

20 maart 2023 om 14:02

Dat hebben toch zoveel trainers gedaan, ook trainers die succesvol waren in het buitenland? Ik sluit het ook niet uit, Slot is geen Rotterdammer en zijn speelstijl past prima bij dat wat Ajax wil. Ik denk niet dat het een directe stap zal worden.

20 maart 2023 om 14:05

Een ten Hag doet het goed bij United. Als dat zo blijft en er zijn bijv andere clubs waarom een stap terug naar de eredivisie? Die kans lijkt mij nogal klein als je bij alle grote clubs terecht kunt.

20 maart 2023 om 14:22

Arsenal890 een stap rechtstreeks zal hij niet maken, maar wellicht wel met een aantal tussenstappen zoals een ander lid al aangaf. Net als Ten Hag eerst maar lekker in het buitenland de Nederlandse trainer's gilde weer op de kaart zetten, Slot is een topcoach.

20 maart 2023 om 14:59

Dat is toch allemaal koffiedik kijken? Gaat hij nu z’n carrière verder opbouwen via clubs als zijnde Everton of Dortmund, dan ben je al ruim 15 jaar verder eer hij misschien terug zou komen (als hij dat al wil: trainers hebben eigenlijk geen houdbaarheidsdatum). En dan moet er in NL op dat moment ook nog toevallig een vacature zijn

20 maart 2023 om 15:07

arsenal890

Alleen in het zeer onwaarschijnlijke geval dat Slot (of een ander) in het buitenland een soort Guardiola wordt en op het hoogste niveau alleen maar top blijft presteren, is er geen reden om terug te keren.

Stel dat ie wel de top haalt en een Real Madrid traint, dan komt daar vaak ook wel weer een eind of een dip in, en dan kan zo'n trainer prima terug naar Nederland om hier weer een mooie klus te doen. Denk aan Louis van Gaal bij AZ, waarom niet.

20 maart 2023 om 16:12

Met een paar tussenstappen zou verstandig zijn. Slot heeft meegemaakt wat de verhuizing van Berghuis naar Ajax heeft gedaan. Zijn familie voelt zich onveilig voor de klassieker omdat er een paar mafkezen naar zijn oma bellen.
Ik denk dat de reactie richting Slot ook heel zuur zal zijn van een stel hooligans, en ik zou het onverstandig vinden van Slot om daar geen rekening mee te houden als je die overstap overweegt.

Ik hou van mijn cluppie, maar mijn god, er zit zeker tuig tussen de supporters.

20 maart 2023 om 21:01

Westend klopt ook, we gaan het wel zien in de toekomst.

20 maart 2023 om 13:55

Zeker niet van Feyenoord naar Ajax, maar als je kijkt hoeveel coaches beide teams hebben getraind zie ik niet in waarom hij over een jaar of vijf niet alsnog richting Amsterdam kan trekken. Laten we niet net doen of hij een op en top Feyenoorder is.

20 maart 2023 om 14:53

Slot is toch gewoon een broodtrainer. Niks mis mee, maar als hij beter kan gaat hij dat doen. Ten minste als hij het gevoel heeft dat hij klaar is. Ik denk alleen dat slot mikt op een andere competitie en dan valt er bij Ajax niet zo gek veel extra’s te halen. Dan zie ik hem eerder naar Engeland of Duitsland vertrekken.

20 maart 2023 om 15:05

O, natuurlijk. Waarom zou van hij Feyenoord naar Ajax gaan. Dat heeft echt geen enkele toegevoegde waarde. Doelde meer een carrière als Bosz bijvoorbeeld. Eerst eens in het buitenland kijken en dan kan je altijd over een jaar of 7 als Ajax eens polsen hoe de vlag er dan bijhangt, als dat dan actueel is tegen die tijd natuurlijk.

20 maart 2023 om 15:10

Denk dat het wel toegevoegde waarde zou hebben, ajax heeft meer geld en (mits goed getraind) een hoger plafond dan Feyenoord. Dat is ook voor Slot de moeite waard.

Ik denk alleen dat hij zeker geen rechtstreekse stap gaat zetten, al is het maar vanwege de hooligans. Eerst lekker in het buitenland, en als de tijd rijp is, dan een keer naar Ajax als dat uitkomt.

20 maart 2023 om 15:33

Ajax heeft inderdaad meer geld. Maar ze hebben geen 'hoger plafond'. Ze strijden in de eredivisie om de titel en kunnen als alles meezit de groepsfase van de CL overleven. That's it. Waarom zou Slot dat niet met Feyenoord kunnen? Het eerste deel doen ze al en het tweede deel mogen ze hopelijk volgend seizoen laten zien.

20 maart 2023 om 16:07

Slot is geen Berghuis die geen betere optie had. Ajax heeft meer geld daar is alles meegezegd, een hoger plafond ja een salarisplafond. Een succesvolle trainer bij Feyenoord waarom zou Ajax ooit een optie zijn, misschien een stap naar Fc Utrecht aangezien hij dan in de eredivisie kan blijven

Al zet je Guardiola, Klopp, Wenger, Ten Hag en Mourinho voor de groep: een speler als Bassey zal niet opeens passen in het positiespel van Ajax. De selectie van Feyenoord doet weinig tot niks onder voor de selectie van Ajax. Ajax heeft een betere aanval, Feyenoord een betere defensie en het middenveld is om het even (Feyenoord draait daar veel lekkerder, maar uit spelers als Berghuis en Taylor kan je een stuk meer halen).

20 maart 2023 om 13:53

Ik weet niet hoe een actieve rol slot speelt in de scouting, maar als je ziet wat feyenoord van de zomer met 35 miljoen gedaan heeft, dan zou er bij ajax ook iets mogelijk moeten zijn. Die kunnen best nog een keer 100m uittrekken vermoed ik.
Ik hoop echter dat zijn volgende stap naar het buitenland zal zijn, nadat hij feyenoord nog 1 (of meer) seizoen(en) helpt in de cl.

20 maart 2023 om 16:43

Heel veel spelers zijn echt op het conto van de scouting te schrijven. Uiteindelijk heeft Slot er natuurlijk wel een stem / advies in of die speler wel of niet gehaald moet worden.

20 maart 2023 om 13:58

Mee eens dat je van Bassey niet in eens de beste voetballer kunt maken, echter moet je als trainer wel proberen een speler in zijn kracht te laten spelen. Dat gebeurd bij Ajax niet. Als je Berghuis op de plek van Taylor neer zet heb je veel meer een man op het middenveld die de bal wil hebben en het spel kan verdelen. Door voor Bassey met Alvarez en Taylor te spelen heb je wel heel weinig voetbal voor Bassey.

20 maart 2023 om 14:59

Bassey zal misschien nooit een topverdediger worden omdat het voetballend niet al te best is maar het gaat er inderdaad ook om wat er om heen staat. Als hij net als De Ligt en Sanchez destijds gewoon de bal over drie meter aan een speler als Frenkie de Jong mag geven wordt het als pure verdediger al een stuk makkelijker. Groeiend zelfvertrouwen doet dan de rest.

20 maart 2023 om 15:02

Nou een goeie trainer speelt misschien wat beter naar de kwaliteiten die je hebt ipv angstvallig vasthouden aan een systeem. Die Bassie is een prima CV, maar dan moet je er wel iemand bij hebben die opbouwt. Nu hou je vast aan dat positiespel, maar heb je daar de spelers niet voor. Speel dan anders

20 maart 2023 om 15:13

Gisteren werd er na de wedstrijd openlijk (best pijnlijk) over gesproken dat je Bassey misschien meer steun moet geven in de vorm van aanspeelopties. Maar het risico is dan wel dat er teveel spelers te ver achterin gaan spelen. Als iedereen zich moet aanpassen aan Bassey is dat ook niet goed.

20 maart 2023 om 15:18

Nee, maar dan moet je hem 1: niet aantrekken of 2: niet opstellen. Want hij kan niet wat ze nu van hem vragen.

20 maart 2023 om 15:36

Middenveld van Feyenoord is objectief ook het beste van de eredivisie.

20 maart 2023 om 15:42

Qua kwaliteit denk ik dat Sangare iets beter is dan Wieffer en Simons beter is dan Szymanski. pSV maakt er daar qua organisatie gewoon een potje van

20 maart 2023 om 15:37

Niet mee eens. Individueel heeft Ajax op de meeste posities betere spelers dan Feyenoord vind ik. Een Bergwijn bijvoorbeeld is al jaren een topspeler geweest voor Eredivisie-begrippen. Slot is het levende bewijs dat een trainer veel invloed op een team kan hebben

Och jeetje. Na zo'n intense Klassieker en al behoorlijk geslaagd seizoen voor Slot en Feyenoord lijkt het me niet nodig om Ajax erbij te betrekken. Laat de Feyenoorders nu toch ook even van dit voor hun prachtige moment genieten, wat later komt zien we dan wel weer.

En Ten Hag wordt nu in het rijtje Michels, Cruijff en Van Gaal gezet qua allure maar werd die op voorhand ook niet al afgeschreven vanwege te weinig charisma? Die allure bouw je op en ik vind het er voor Heitinga juist helemaal niet zo slecht uit zien.

20 maart 2023 om 14:06

Heitinga zet het in elk geval allemaal veel logischer neer. Hij is tactisch wel al een aantal keer afgetroefd, maar dat is op zich ook niet gek voor een beginnende coach. Ik zou hem inderdaad ook niet direct afschrijven, al is het natuurlijk wel de vraag of je bij een club als Ajax genoeg tijd krijgt om te leren.

20 maart 2023 om 15:15

afschrijven is veel te vroeg, maar het rijtje Michels Cruijff Van Gaal hoeven we er ook niet direct bij te halen. Ik snap wat je bedoelt hoor, met Ten Hag. Maar niet iedere trainer die aan het begin aarzelend is, maakt zo'n ontwikkeling door.

Ik neem Hugo Borst al jaren niet meer serieus en deze uitspraak zegt al weer genoeg over hem

20 maart 2023 om 13:51

Hij weet dat als je aandacht zoekt je nooit met de stroming mee moet gaan. Hij heeft van Derkzen geleerd dat je onzin moet roepen. Dan val je op

Wat een goede coach ongekend met dit materiaal waarschijnlijk kampioen worden, je hebt gewoon minder spelers als Ajax en PSV staat wel bovenaan wat een verschil maakt hij. Vooral onder de indruk hoe goed Feyenoord laat voetballen in combinatie met mentaliteit.

20 maart 2023 om 13:49

'dit materiaal'
Verdediging en middenveld is beter dan bij Ajax en Psv.
Spits is ook geweldig.
nee bij Ajax overschatten ze hun eigen spelers denk ik.

20 maart 2023 om 13:52

Vind ik juist van niet, topprestatie van Feyenoord om bovenaan te staan..

20 maart 2023 om 13:54

Ik vind onze verdediging beter inderdaad. Maar het middenveld en de aanval vind in Ajax wel beter hoor. Dat zag je gisteren ook, totdat Feyenoord met de backs op het middenveld gingen spelen kregen we pas controle. We missen vooral de creativiteit van een berghuis of kudus

20 maart 2023 om 13:57

@aqua1
Naja als de concurrentie mensen als Bassey, Wijndal en Obispo in de verdediging hebben dan is het niet zo heel gek.
Zeer matig.

20 maart 2023 om 13:58

@aqua1
Welke verdedigers van Ajax of PSV zouden dan volgens jou Geertruida, Trauner, Hancko en Hartman uit de basis spelen?

Qua middenveld denk ik dat het redelijk gelijk op gaat. Xavi Simons is imo verreweg de beste op 10, maar ik vind Kokcu-Wieffer absoluut niet onderdoen voor Sangare-Veerman of Berghuis-Tasylor. Sterker nog...van deze 6 spelers zie iktaylor als de zwakste schakel.

Alleen de vleugel aanvallers van Ajax vind ik beter dan die van Feyenoord. Maar dan vooral op papier. Qua daadwerkelijk rendement valt ook dat alles mee volgens mij.

20 maart 2023 om 14:19

Hahahahah, natuurlijk. Je overklast Ajax voetballend in de 2de helft puur alleen door de coach. De hele verdediging, timber nagelaten, en middenveld van Feyenoord is beter. Alleen Kudus is beter qua aanvallers.

20 maart 2023 om 14:44

Nou ja van Aanholt zou niet verkeerd zijn. Simons wil ik er ook wel bij. Goeie buitenspelers zijn ook geen overbodige luxe

20 maart 2023 om 15:17

Ik vind het materiaal van Feyenoord prima, maar dat is ook een compliment waard. Dat je deze spelers allemaal in 1 transferzomer vindt, met beperkt budget, is erg knap.

Nog knapper is dat je er direct zo'n goed spelend team van maakt.

20 maart 2023 om 15:41

Van Aanholt ipv Hartman en/of Lopez? Nee, danku.

Alleen Simons en Kudus zouden iets toevoegen aan Feyenoord (allebei als buitenspeler).

20 maart 2023 om 13:52

Haha wat een minachting weer. Zoveel minder is ons materiaal dus blijkbaar niet. Slot is ook geen wonderdokter. Met Hancko, Geertruida, Trauner, Wieffer, Kokcu, Szymanski en Gimenez heb je gewoon uitstekende spelers en in de breedte spelers die goed mee kunnen. Als ik een gecombineerd elftal zou mogen maken: Bijlow; Geertruida - J. Timber - Hancko - Van Aanholt; Sangare - Kokcu - Xavi; Kudus - Gimenez - Tadic

20 maart 2023 om 13:53

Minachting? Geef juist complimenten aan Feyenoord en Slot.. Vind gewoon dat Ajax en |PSV betere selectie hebben.

20 maart 2023 om 13:55

En dan beginnen over mentaliteit. Dit Feyenoord wordt gedragen door de mentaliteit van de boys van Varkenoord. Je hoeft Bijlow, Kokcu, Geertruida en Hartman echt niet te motiveren om er volle bak voor te gaan in Feyenoord 1. Verder is Jahanbaks mentaal ijzersterk en druipt van Hancko en Gimenez af dat het geboren winnaars zijn.

20 maart 2023 om 13:59

"Met dit materiaal" vind ik redelijk minachtend overkomen ja. Met dit materiaal zijn we in iedergeval minstens gelijkwaardig aan PSV

20 maart 2023 om 14:20

Psv hahahahahah, wauw. Psv heeft een belabberde selectie. Hebben echt geluk gehad met Simons, anders waren ze sowieso onder AZ geëindigd.

20 maart 2023 om 14:11

Ik denk dat het materiaal prima is. Ik vind het vooral knap dat hij ze zo snel aan de praat heeft gekregen. Er zijn ontzettend veel (basis)spelers vertrokken en vele verwachtte een soort van 'tussenjaar' voor Feyenoord. Als Slot en het grootste gedeelte van de selectie blijven kan het volgend jaar alleen nog maar beter gaan.

20 maart 2023 om 15:00

'dit materiaal' Feyenoord heeft verreweg de beste verdediging van de eredivisie.
De linies daarvoor lopen ook meer dan uitstekende spelers rond.

Blijf ons elftal meer downgraden, des te mooier zal de titel zijn!

20 maart 2023 om 15:08

Ik snap het niet, ben juist positief over Feyenoord wordt niet echt gewaardeerd, vreemd.

20 maart 2023 om 15:19

Aqua, lees gewoon wat ze schrijven, dan snap je het snel genoeg.

Door je woorden "met dit materiaal" doe je dat materiaal gewoon tekort. Thats it. Dan kan je op een ander punt Feyenoord een mooi compliment geven, maar die eerste woorden zijn gewoon wel wat denigrerend.

20 maart 2023 om 15:31

Aqua, jij bent precies zo positief over DIT Feyenoord als Raf gisteren was. Compliment naar de trainer met een steekie onder water naar de spelers groep.

20 maart 2023 om 15:44

Dat je het niet snapt zegt al voldoende. Het is niet alleen de trainer, er lopen ook uitstekende spelers rond. Afijn, mooi om te zien dat er een hele hoop mensen hun pure frustratie niet kunnen beheersen, zie v.d. Vaart o.a. als grote voorbeeld. Bijzonder treurig dat zulke mensen een podium krijgen, leuke bijkomstigheid is dat hij vierkant word uitgelachen, zelfs door de presentator. Genieten! Hup Feyenoord!

20 maart 2023 om 15:48

Precies. Alsof je met matig materiaal en een goede tactiek zo'n seizoen kan draaien. Haha Feyenoord doet notabene nog mee op drie fronten.

20 maart 2023 om 17:29

Dit noemt men ook wel "damning with faint praise". Het is wel verwoord als compliment maar inhoudelijk probeert het iets aan de prestatie af te doen.

20 maart 2023 om 19:16

Ik heb altijd het idee dat als mensen de spelers niet kennen ze bij voorbaat "minder zijn" ik vind Feyenoord dat Feyenoord heel erg goed gescout heeft. Spelers als Sinisterra , aursnes , trauner , Hancko en wieffer hebben ze voor een goed gedrag binnengehaald maar zouden bij elk eredivisie team in de basis staan. Verdedigend vind ik Feyenoord bijzonder sterk en ook het middenveld en gimenez zijn echt heel goed

Hugo presteert het om na een prachtige topper de fans van Ajax én Feyenoord op de kast te krijgen! Hulde!

Hugo Borst is het levende bewijs dat je weinig kennis van zaken nodig hebt om er toch je brood mee te verdienen.

20 maart 2023 om 15:21

Nee joh, hij is een broodjournalist en schrijft gewoon wat hem uitkomt om een column op te leveren als dat nodig is. Die gast is helemaal niet bezig met hoe het werkelijk zit. Alleen al die voorspellingen over dat Feyenoord volgend jaar 8e staat. Is gewoon aandachttrekkerij.

Hugootje toch, focus je op je eigen team en ne de bundesliga wat serieuzer en jezelf iets minder serieus, want Union Berlin een onder deurtje noemen is leuk voor de bühne maar slaat nergens op.

Alsof slot de cl gaat opgeven voor Ajax, is aan het bouwen tot iets moois en gaat dat niet opgeven. Na volgend seizoen zal hij wel weggaan maar naar een echte topclub in Engeland gok ik

Borst is echt zo’n vermoeiend persoon. Dat hij überhaupt nog een podium krijgt om dit soort onzin te verspreiden.

Wanneer er verkocht wordt in de zomer, hoop ik niet op een kapitaalvernietiging zoals ajax.
Slot zie ik geen Berghuisje maken, maar gaat naar Liverpool

Borst begint nu al te klooien, want Feyenoord speelt tegen "zijn" Sparta volgende wedstrijd... Nee, maar slaat natuurlijk nergens op, Slot gaat nooit naar Ajax vanuit Feyenoord. Laten we met zijn allen hopen dat Arend nog jaartje bij Feyenoord blijft

Hahaha hugo borst, heeft een hoop rancune zeg. Zogenaamd een kenner. Maar hoe vergaat AZ het nadat Slot daar wegging? Volgens mij doen die het meer dan prima. Wanneer Slot weggaat heb je nog een prima selectie, en een prima scouting.

20 maart 2023 om 14:27

Genieter was me ontgaan om jou te feliciteren met de driepunter gisteren, met jou heb ik in het verleden ook veel fijne gesprekken gehad. Of we het nou eens waren of niet. Van harte en geniet er van, want het kampioenschap is binnen.

20 maart 2023 om 20:48

Hey Sulejmani! Dankjewel, al is in voetballand niks zeker. Tuurlijk hebben we mooie gesprekken, soms op het scherpt van de snede. Maar uiteindelijk weet ik dat de meeste hier gewoon prima gasten zijn, en het nooit persoonlijk aantrekken. En laten we eerlijk zijn, discussies over Feyenoord en Ajax zijn mooi, omdat ze altijd doorgaan :D

20 maart 2023 om 21:05

Genieter niks is 100%, maar Ajax en Psv gaan ook niet alles winnen. Daarom weet ik het zeker, plus ik heb er vrede mee jullie zijn gewoon het meest stabiel. Sowieso nooit persoonlijk aantrekken, en inderdaad los van de mooie, scherpt van de snede komt door de gezonde rivaliteit. En daar niks mis mee, haha ja nu ook al weer zijn de Ajacieden en Feyenoorders dagen weer met elkaar in conclaaf. 😂🤦🏾‍♂️

Borst kraamt alleen onzin uit. Hijn is te vol van zichzelf. Zijn korte stukjes op zondagavond zijn een aanfluiting.
Waarom zou Slot naar Ajax willen? Hij wordt met zijn team kampioen en dat terwijl er heel veel nieuwe spelers zijn aangetrokken.
Als hij gaat dan lijkt mij een overstap naar Duitsland of Engeland een goede zet

Hahaha, Hugo gozer. Vrij onnodig dit. Laat de Feyenoorders lekker blij zijn en dat is terecht ook. Gezien de resterende programma's lijkt me dat het kampioenschap Feyenoord niet meer kan ontgaan en dat is op basis van het hele seizoen (en gisteren) gewoon terecht.

Uitzitten, vol voor plek 2 en volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik zou Slot graag bij Ajax zien, maar ik acht de kans klein. Die vertrekt naar het buitenland of blijft bij Feyenoord, verwacht ik.

Wat een onzin. Ik ben Ajacied, maar vind het geweldig wat Slot aan het doen is bij Feyenoord. Ik zou als ik hem was ook niet na zijn wereldprestaties naar Ajax gaan. Wellicht zijn er betere spelers (waar men waarschijnlijk ook over kan twisten) en is zijn salaris hoger, maar voor de rest kan hij een veel mooiere stap maken. Hij zal voor altijd een icoon voor Feyenoord zijn en kan het laten zien op een nog groter podium.

Echt, mijn petje af voor Slot:
- ECL finale
- nu: KNVB halve finale
- nu: op weg naar de titel

Je kan er niet omheen dat hij het geweldig doet. Na teleurstellende trainersjaren zijn hij en EtH de toekomst.

Daarnaast zal de Eredivisie ook een stukje leuker worden als Feyenoord kampioen wordt. Het is toch geweldig als het elk jaar een verrassing wordt wie kampioen wordt. Het kampioenschap voor Feyenoord is een geschenk voor het NL voetbal.

20 maart 2023 om 13:56

En ook nog nu: EL kwartfinale (al heb ik daar een hard hoofd in tegen die vervelende mourinho, maar toch)

20 maart 2023 om 15:26

Goudenwissel helemaal mee eens, en ik ben ook ajacied. En vergeet inderdaad de halve finale van de EL niet.

Behalve de resultaten vind ik het vooral heel knap dat hij zo'n fonkelnieuwe selectie zo aan de praat krijgt. Echt bizar. Wellenreuter, Hartman, Hancko, Wieffer, Szymanski, Gimenez, Idrissi. En dan waren Jahanbaksh en Geertruida ook geen basisklanten vorig jaar. Alleen Trauner en Kokcu zijn over van de basis. Bizar knap.

Haha kan iemand even zorgen dat er iemand langs gaat bij Hugo Borst. Deze man is echt hè-le-maal van het padje af. Aandoenlijker dan de terecht trotse Feyenoorders is toch echt Hugo Borst die het niet aan kan dat niemand in Nederland positief over Sparta en Ajax praat.

Uiteraard moet Ajax Slot benaderen. Psv óók. Niet dat ik denk dat Slot dat ziet zitten,want volgens mij neemt die in zijn carrière weloverwogen telkens een stapje omhoog en eventuele Champions League deelname met Feyenoord is toch weer acteren op een hoger nivo en ik denk dat ie het seizoen daarna weg is....maar dan niet naar Ajax maar logischerwijze naar het buitenland

Klinklare onzin dit....

Het is allemaal zo doorzichtig als de pest, er zijn nog heel weinig "echte voetbalclubs met echte supporters....sparta is een satelliet club van Ajax, AZ is dat ook Twente wil dat ook zijn....en bij PSV heeft de Bestuurs Top zich al uitgesproken dat ze "op Ajax willen lijken"

En de Supporters accepteren dat zonder morren!

Totaal geen eigen karakters....stelletje......

Volgens mij vinden een hoop mensen in de media het leuk als de Rotterdamse en Amsterdamse supporters nog meer een hekel aan elkaar krijgen.

De boel lekker opnaaien en achterlijke suggesties/ verhalen de wereld ingooien.

20 maart 2023 om 14:34

Voor mij is dit satire. Denk dat de meeste mensen het zo zullen zien, dus denk niet dat dit veel olie op het vuur gooit.

Feijenoord is de laatste 10 jaar nooit lager dan 5 geëindigd. Waarom zouden ze ineens van nr 1 naar nr 8 gaan.

20 maart 2023 om 15:28

je moet daar ook niet serieus op in gaan joh.

Ik heb het artikel niet gelezen, maar gok, uhm, Hugo Borst.

edit: ha, goed.

Niemand die zegt dat de titel voor 100% binnen is Borst, maar lekker blijven provoceren en stukjes schrijven waar werkelijk niemand op zit te wachten. Het is hopen op de dag dat deze man van TV verdwijnt en geen aandacht meer krijgt. Hoeveel onzin kun je uitkramen in beperkte tijd... Borst breekt hierin alle records. Ook na Slot is er een leven bij Feyenoord, want het beleid is op de achtergrond meer professioneel geworden. Er wordt beter gescout zowel voor de jeugd als 1e elftal, Te Kloese is een geweldige aanvulling en de nieuwe 'Slot' (in mijn ogen hopelijk Wim Jonk) zal heus wel hoger eindigen dan plek 8. Mocht er toch een leegloop volgen dan wordt de kas er flink door gespekt zodat kwaliteit kan worden gewaarborgd. Slaap lekker Hugo!

20 maart 2023 om 15:29

Met als enige nuance dat Valentijn Driessen concurreert qua hoeveelheid onzin.

20 maart 2023 om 18:46

Ja, Valentijntje kan er idd ook wat van Daar krijgen ze beide zelfs voor betaald wat bijna niet is voor te stellen

Borst wil graag een volle inbox hebben denk ik! Wat een gezwam 🙈

Hugo doe normaal. Ajax moet helemaal niet voor Slot gaan. Dat je Berghuis hebt gehaald ok maar iedere nitwit weet dat en Feyenoord en Slot dat nooit zouden doen. Ik zie Slot trouwens gewoon volgend seizoen met Feyenoord de CL in gaan. Pas na een buitenlands avontuur zou hij een keer richting Ajax kunnen ooit. Nu in ieder geval niet.

Met Idrissi en Jahanbakhsh eerste staan. Hugo heeft gelijk. Het is zo knap wat hij heeft neergezet. Een prachtig collectief met een hele goede tactiek. Idrissi en Jahanbakhsh zouden bij Emmen niet eens in de basis staan. Slot zou de Champions League pakken met dit Ajax.

20 maart 2023 om 14:40

Deze twee spelers speelden top NL en hebben stappen naar het buitenland gemaakt. Daar zijn ze het vertrouwen verloren en hebben ze bij Feyenoord weer terug gevonden. Die mannen weten echt wel hoe ze wedstrijden moeten winnen. Provocaties altijd

20 maart 2023 om 16:22

Je overdrijft en wilt zoals vele Ajacieden en andere fans niet toegeven dat zowel de trainer als het team van Feyenoord superieur zijn.

Idrissi en Jahanbakhsh zijn geen toppers, maar ze presteren wel regelmatig en werken voor het team. Dat je hen inschaalt op niveau Emmen zegt genoeg over je objectiviteit: die is er niet. Net als je realiteitszin. Want zelfs Slot zou weinig tot niks presteren in de CL met de spelersgroep van Ajax.

Maar misschien kan hij het volgend seizoen wel bij Feyenoord

Wat is dat toch met al die mensen die Feyenoord zo klein willen maken? Gaat van Hanegem toch gelijk krijgen? Individueel heeft Feyenoord echt goede spelers met specifieke kwaliteiten, en nee dit is geen vorm want ze spelen al zo sinds september. Lachwekkende opmerkingen toch uit alle kampen die alleen maar kijken naar het verleden. Psv en Az beter materiaal? Op basis van wat in godsnaam? Slot laat de spelers goed spelen en legt haar fijn uit waar de zwaktes liggen, maar het fundament is nog altijd dat spelers het moeten kunnen uitvoeren en ja, let op.. goed moeten voetballen! Want het spelletje wordt met de benen gedaan en niet op een tactiek bord.

20 maart 2023 om 16:54

Dat is een coping-mechanisme voor al die mensen. Hopende dat dit weer eens een incidentele uitschieter is van Feyenoord. Dat als Slot een keer vertrekt alles in één keer instort. Alsof er achter de schermen niet door anderen wordt gewerkt aan de continuïteit van de club. En alsof Slot alles heeft opgebouwd, van de scouting tot de jeugdopleiding

Borst is wat je in het Engels een 'grifter' noemt. Het is zijn beroep om onrust te stoken. Soms lukt dat. Soms niet. Het geeft niet of waarmee hij onrust stookt ergens op slaat. Onrust = clicks. Het is zijn taak die binnen te halen voor zijn werkgever.

Denk dat Hugo de woorden sparta en steijn verkeerd schrijft....

Ga lekker genieten van sparta ....

Speculeren is mooi heer Borst, maar als je naar het voetbal van beide ploegen kijkt is Feyenoord de bovenliggende partij en volgend seizoen zullen de top 3 weer de dienst uitmaken. Ajax zal terugkomen misschien maar vergeet niet dat de bal hoe je hem ook speelt altijd rond zal blijven.
Tactisch kan een trainer veel veranderen maar de spelers moeten het nog altijd doen in het veld
Ongeacht welke trainer er voor staat .Je schrijft leuke stukjes maar kraam geen onzin.

Hugo, laat de drank nou lekker staan.

Hugo Borst vindt dat…en toen was ik wel weer klaar met lezen

Hugootje toch.. bungelt Sparta dan weer zoals gebruikelijk rond plek 17 of 18?
Wat laten een hoop mensen zich kennen, wat kunnen ze het slecht hebben dat het zo goed gaat met Feyenoord. Al is het algemeen bekend dat iedere Spartaan een grote voorliefde voor Ajax heeft.

20 maart 2023 om 15:29

Ik niet in ieder geval

En Hugo met ze ploegje naar kkd ! Wat een rare vent is het toch j van Rotterdam

Hugo, Hugo. Was de azijn weer lekker voordat je je gal weer kon spuwen over je grote broer uit Rotterdam. Ik ben het eens dat Slot echt een verschil maakt in het spel en resultaat van Feyenoord maar zo denigrerend als hij durft te schrijven over de spelers van Feyenoord is echt schrijnend. Ik zeg ook niet dat Feyenoord de sterkste selectie heeft maar wel het sterkste team waarvan er best veel spelers echt grote stappen maken. Maar Hugootje laat het overkomen of de spelers van Feyenoord zijn gescout in de competitie van zijn Wia4. Als we naar de selectie kijken van Feyenoord, dan hebben ze met Bijlow (mits fit) de beste of 1 van de beste keepers van de eredivisie (samen met Unnerstal en Cillessen). Achterin heb je met Geertruida (concurrent Brenet), Trauner (concurrent Timber), Hancko en Hartman (concurrent Kerkez), 4 spelers die bij bijna alle clubs die om de knikkers spelen, basis zouden staan. Voor het middenveld geldt dat ook voor Kokcu (concurrent Berghuis) en Wieffer (concurrent Alvarez). En eigenlijk geldt dat ook wel een beetje voor Szymanski (concurrent Xavi). Op de vleugels is het bij Feyenoord ondermaats maar met Gimenez hebben ze samen met Pavlidis van AZ de beste spits. Dus volgens mij valt het met de kwaliteit ook allemaal wel mee bij Feyenoord. Maar volgens Hugo is het echt een middenmoter. Nou Hugo ik vindt jou column degradatiemateriaal

Stefanvanderwindt is verblind door het succes. Feyenoord heeft een geweldig middenveld en verdedigen. Daar ligt hun kracht en toekomst. De flanken zijn heel pover, alleen dat valt niet op door het collectief, door de tactiek, door Slot en doordat er een hele goede spits staat.

20 maart 2023 om 15:13

Haha ik ben niet verblind door het succes ik struikelde over de opmerking dat deze 2 nog niet bij Emmen in de basis staan, dat vond ik ver gaan. Ik ben het totaal met je eens dat de flanken de zwakkere schakels zijn in dit elftal. Ik vind het een godswonder dat Idrissi zoveel minuten mag maken. Waarschijnlijk was ik nog getriggered door de column van Hugo Borst

20 maart 2023 om 15:21

Oke ik reageerde iets te fel en een tikkie overdreven.

Die trainer hoeft van mij niet maar de rest mag volgend jaar best realiteit worden. Op naar de volgende 17 jaar op rij zonder nederlaag in de Arena tegen Feynoord. Moet een uitzondering blijven.

20 maart 2023 om 15:30

Begin je al bang te worden? Snap ik wel met Bassie achterin

Tja, typische Sparta supporter. Komen weinig zinnige woorden uit als het om Feyenoord of Excelsior gaat.
Hugo wat ben je toch een vreemde onaardige snuiter.

Wat een onzin. Arrne blijft en als hij toch weg wil gewoon de deur van de Kuip op Slot voordat hij ontsnapt.

Niemand gaf in augustus vorig jaar een stuiver voor Feyenoord. Alle sterkhouders zo'n beetje weg en er moest een heel nieuw team komen. Slot heeft Feyenoord echt een metamorfose laten ondergaan. Ze spelen gewoon echt mooi aanvallend voetbal. Ze zijn super fit en spelen met drive. Iedereen is ondergeschikt aan het team. Dat vind ik echt de verdienste van Slot. En er staat nu ook weer kapitaal op het veld, deel eigen jeugd en een deel goede aankopen. Alleen Feyenoord heeft nog helemaal niets. Ja, ze hebben een makkelijk(er) programma, maar verliezen van Sparta bijvoorbeeld en je hebt er weer spanning op. Halve finale beker tegen Ajax kunnen ze ook zo maar verliezen en in Europa tegen Roma wordt gewoon bijzonder lastig.
Maar wat sowieso zeker is dat het echt leuk is om naar Feyenoord te kijken!

Waarom zou Slot naar Ajax willen. Is gewoon een stap omlaag.

Wow! Wat een walgelijke afgunst in dit artikel. Moeilijk om te zien dat Feyenoord eindelijk weer aanhaakt he?!
Feyenoord zal er alles doen dat Arne die overstap naar Ajax niet zal maken!
Volgend jaar gaat hij gewoon CL spelen met dit Feyenoord en dan gaat hij de Europese top in, iets wat Ajax absoluut niet is

Plek acht is wel wat geflatteerd…

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren