Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV bevestigt: Gakpo heeft toptransfer naar Engeland definitief te pakken

Laatste update:

Cody Gakpo vertrekt definitief naar Liverpool. PSV bevestigt een akkoord te hebben gesloten met the Reds, die de afgelopen dagen doorpakten voor de 23-jarige linksbuiten. Manchester United is door het snelle handelen van Liverpool buitenspel komen staan. Fabrizio Romano meldde een officieel bod van 37 miljoen Britse pond, omgerekend 42 miljoen euro. Inmiddels is duidelijk dat de transfersom rond de 50 miljoen euro ligt. Gakpo vertrekt daarmee als duurste PSV'er ooit.

Ook afgelopen zomer werd Liverpool her en der genoemd rond Gakpo, maar toen bleef een aanbieding uit. De 23-jarige linksbuiten van PSV kon op de slotdag van de transferwindow wel naar Southampton en Leeds United, maar John de Jong wierp zich als technisch directeur voor een transfer. Gakpo kende vervolgens een wervelend halfjaar bij PSV en werd bovendien met drie goals topscorer van Oranje op het WK in Qatar. Daarmee lijkt de aanvaller zich te hebben bewezen aan de absolute top.

Liverpool maakt een uiterst moeizaam seizoen door en heeft onder meer last van blessures. Jürgen Klopp moet het de komende weken in ieder geval nog stellen zonder Luís Diaz en Diogo Jota. De bliksemtransfer van Gakpo, een directe versterking voorin, is dus meer dan welkom bij de Engelse grootmacht. Liverpool moet alle zeilen bijzetten om in ieder geval een Champions League-ticket te bemachtigen. De ploeg van Klopp won op Boxing Day van Aston Villa en staat zesde in de Premier League.

PSV wist na het WK al dat Gakpo vermoedelijk zou vertrekken en bereidt zich sindsdien voor op het aantrekken van een vervanger, zo meldde het Eindhovens Dagblad onlangs. Jesper Karlsson van AZ is in beeld als potentiële opvolger, maar de vraagprijs van twintig miljoen euro vormt voorlopig een behoorlijk struikelblok. Ook valt de naam van Dynamo Kiev-aanvaller Viktor Tsygankov. Het contract van de Oekraïner loopt aan het einde van dit seizoen af, wat hem een financieel aantrekkelijke optie maakt.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Domme keuze! Heeft niet het niveau voor Liverpool en zijn directe concurrent Luis Diaz is 2 klassen beter. Had liever een wat kleinere stap kunnen maken want van de Eredivisie naar de Premier League top is enorm veel gevraagd. Hij kon liever naar Sevilla of Dortmund gaan. Prove me wrong Cody Gakpo het is je gegund 💪🏽

26 december 2022 om 22:07

Waarom domme keuze? Lijkt me juist een veel betere keuze dan Manchester United. Liverpool is een stabielere club met een betere selectie. Grotere kans op prijzen.

PSV had wel minimaal 60 miljoen euro moeten vragen naar mijn mening.

26 december 2022 om 22:11

Waarom domme keuze dat leg ik net uit? Heeft niet het niveau voor Liverpool en zijn concurrent is vele malen beter ( Luis Diaz). Stap van PSV naar Liverpool is gewoon te groot en ik zie hem daar op de bank belanden en alleen spelen als Diaz niet beschikbaar is. De stap van PSV naar Dortmund is vele malen begrijpelijker en ook verstandiger voor je ontwikkeling. Gakpo kiest voor het geld en voor minder speeltijd. Gakpo kiest ook vaak voor eigen succes en zal Salah in de weg gaan lopen.

26 december 2022 om 22:14

@Amrabat, Sportief is de stap naar Dortmund waarschijnlijk de betere keuze inderdaad. Maar clubs van het kaliber Dortmund gaan toch geen 60 miljoen aftikken?

26 december 2022 om 22:15

Hoe weet jij dat hij het niveau van Liverpool niet heeft? Dat moet nog blijken of hij het niveau aan kan.

Luis Diaz is misschien beter, maar is geblesseerd tot maart/april. Clubs als Liverpool spelen zoveel wedstrijden in een seizoen komt heus wel aan zijn wedstrijden.

26 december 2022 om 22:18

Je kunt toch van te voren wel concluderen of een speler het niveau aan zou kunnen?

26 december 2022 om 22:22

arsenal890, als je in de toekomst kan kijken dan kun je zo’n conclusie van te voren trekken ja. Maar ik betwijfel of AmrabatGoat in de toekomst kan kijken.

26 december 2022 om 22:23

Mwoah. Kijk naar een Dumfries. Bij elke stap omhoog werd gezegd: dat kan ie niet aan. Ik sluit niet uit dat Gakpo zeker zijn waarde kan hebben daar, maar denk inderdaad dat een tussenstap voor zijn ontwikkeling beter zou zijn.

26 december 2022 om 22:23

Je kunt het wel verwachten,maar concluderen is bijna onmogelijk.

26 december 2022 om 22:25

Tja, dat kun je toch ook zeggen van alle amateurspelers? Die hebben nooit gespeeld op PL niveau, dus wie zegt dan dat ze het niet aankunnen?

Klopt concluderen is achteraf pas mogelijk. Verwachtingen uitspreken is wel mogelijk en dan is het niet gek als ze zeggen dat de stap te groot is. De stap van Psv naar Liverpool is gigantisch en de concurrentie met Diaz is ook groot. Je moet je meteen onmisbaar spelen voor als Diaz fit is in maart.

26 december 2022 om 22:27

Gakpo heeft de kracht niet om tegen die lange bonkige spelers te zpelen . En dat is Dumfries wel .

26 december 2022 om 22:29

Wat een kromme vergelijking zeg arsenal890 want Gakpo is een amateur speler die nooit wat heeft laten zien en speelt bij Unitas ‘59?

26 december 2022 om 22:32

Fossen. Verschil met Dumfries en zijn positie is natuurlijk dat je met inzet (wat trainbaar is) heel veel goed kan maken. Gakpo komt op een positie te spelen dat er voetballend veel van je wordt gevraagd. En wat betreft Gakpo heb ik daar ook een hard hoofd in. Vind hem toch vaak in de details en handelingsnelheid tekort schieten. Tuurlijk dat is ook trainbaar, maar bij Liverpool krijg je daar niet de tijd voor. Ik zie eerder een gevalletje Donny van de Beek opkomen

26 december 2022 om 22:38

Nee, jij zegt dat je van een speler niet kan zeggen of hij het niveau aan kan als die niet gespeeld heeft in die competitie. (Behalve als je een glazen bol hebt) Dat kun je dus van 9/10 spelers zeggen. Ik noem nu amateurspelers maar ik kan ook de helft van de eredivisie, La Liga of Bundesliga noemen als je dat liever hebt.

26 december 2022 om 22:39

Ook voorin kun je met inzet een heel eind komen. Ik zeg niet dat Liverpool direct een goede stap is, maar vooraf al afschieten lijkt me ook erg vroeg. Ook Gakpo was in de jeugd nooit het grootste talent. Stond altijd in de schaduw van andere jeugdspelers. Maar heeft zich op die manier wel relatief rustig kunnen ontwikkelen. Als hij bij Liverpool enigszins de tijd en rust krijgt van Klopp sluit ik ook weer niet helemaal uit dat hij daar best van waarde kan worden.

26 december 2022 om 22:39

Luiz Dias, hoeveel goals heeft hij gemaakt op een WK? Liverpool is perfecte club. Genoeg spelers in de selectie die binnen nu en 2/3 jaar met pensioen gaan. Gakpo is dan 25/26 jaar en dan mag hij het stokje steeds meer overnemen. Ik zie dit als een goed project. Als hij ook nog CL mag spelen, dan is het alleen maar beter voor zijn ontwikkeling. Met besten zoals Van Dijk en Konate heb je spelers die hem fysiek sterker gaan maken. Dat ontbreekt in mijn optiek nog. Bovendien is Klopp altijd van talenten de kans geven. Precies een speler die Liverpool nodig heeft. Heeft misschien 2/3 kansen nodig per wedstrijd om te scoren/assist te geven. Dus ik zie daar zeker mogelijkheden. Arsenal was ook een goeie geweest. United daarentegen is te instabiel. Elke coach die daar komt gooit de hele selectie om. Met Klopp heb je iemand die al jaren aan het roer staat en weet hoe je spelers moet fine tunen om een echte killer te worden. Kijk wat hij gedaan heeft met Sane, Van Dijk, Salah. Dat waren allemaal nog geen killers, dat zijn ze geworden de laatste 3/4 jaar. Daarvoor waren dat ook van het category Gakpo, eentje die wel zo nu en dan impact maakt. Na 3/4 jaar kan Gakpo wellicht stap maken naar Bayern/real Madrid etc.

26 december 2022 om 22:42

Fossen. Probleem is dat bij Gakpo inzet niet zijn kwaliteit is. Tuurlijk hij verzaakt niet, maar het is ook geen linksbuiten die het snot voor zijn ogen rent. Als je kijkt welke Nederlandse talenten de laatste jaren de stap van de eredivisie naar de top hebben gezet, dan zie je dat slagen echt heel lastig is. Als jij geld zou moeten inzetten zou jij dan inzetten dat die slaagt of dat hij in het rijtje Depay, Bergwijn, enz terecht gaat komen?

26 december 2022 om 22:51

El_Guaye, tuurlijk kan iemand van tevoren inschatten of iemand het wel of niet redt. Ik denk ook niet dat Gakpo het redt. Hetzelfde dacht ik ook van Bergwijn, Depay, Dumfries, Van de Beek. En diegene van wie je het voetbaltechnisch het minst verwacht heeft t gered. En waarom? Omdat daar een goede kop op zit met een drive van hier tot Tokyo. En daarom redt zo iemand het. En Gakpo zal dat ook moeten laten zien, ondanks zijn betere techniek. En ik betwijfel ten zeerste of hem dat lukt. Maar van jou hoeven we nooit meer een reactie te zien over iets dat nog gaat gebeuren, want in de toekomst kan je niet kijken, toch?!

26 december 2022 om 22:53

Hoe groter de transfersom, hoe groter de last en verwachtingen. Mooie prijs. Gakpo heeft zich prima laten zien op het WK, wedstrijd tegen Ajax en in een paar EL potjes. In een hoop grote wedstrijden heeft hij het verschil ook niet gemaakt. Deze jongen word af en toe ook wel een groter gemaakt dan hij is. Nu kan hij een half jaartje wennen en zijn potjes mee pikken, Nunez en Salah staan daar in de picture. Nu kan hij zich mooi ontplooien onder Klopp. Ben benieuwd of dit PSV de titel gaat kosten, ik denk het wel.

26 december 2022 om 22:54

@Ducktaildo, nogmaals ,ik denk ook zeker dat de stap te groot is, dus ik zou nu ook mijn geld zetten op een Bergwijn/Depay scenario. Maar je weet het natuurlijk nooit. Liverpool is nu een stabiele club en Gakpo is wel iemand die zich snel kan aanpassen. We gaan het zien.

26 december 2022 om 23:02

Fossen, maar, en heb dit al vaker gezegd, je moet ook een beetje een klootzak zijn in de echte top. En Gakpo lijkt me dat toch echt niet.

26 december 2022 om 23:03

Vantevoren concluderen. Dat is een contradicti in termini. Wordt niet schever dan dit. Maar ik denk dat je verwachten bedoeld.

26 december 2022 om 23:11

@Formus vind ik een beetje vergezocht. Zijn alle spelers bij Liverpool klootzakken? Van Dijk? Henderson? Salah? Alexander Arnold? Etc etc. Dat zijn toch niet enorme galbakken vergeleken met een Gakpo?

26 december 2022 om 23:21

@Fossen, laat ik het anders formuleren: Ik denk dat je met talent ver komt, maar dat je voor de echte top of heel erg veel talent moet hebben, of iets minder talent en een ontzettende vechtersmentaliteit. En dat laatste ontbreekt imo bij Gakpo. Net als dat bij vele andere (Nederlandse) spelers is, zoals diegenen die ik al eerder noemde. Van Dijk komt heel ver met een uniek talent, een enorme mentaliteit, maar als het af en toe echt een killer was geweest (echt medogenloos), dan was ie imo misschien wel de beste verdediger nu.

26 december 2022 om 23:25

Edit: en Salah kan echt een meedogenloze egocentrische rotzak zijn. TAA ook. Henderson kan bv ook uitdelen. Maar veel Nederlanders hebben dat niet, waaronder Gakpo imo. We moeten iets meer "grinta" hebben. Waarom doen die Argentijnen het overal zo vaak zo goed.

26 december 2022 om 23:29

@fossen hetzelfde werd ook gezegd over Malen, waar het meer dan waar bleek.

27 december 2022 om 00:16

Ik zie weinig mensen zeggen, maar idd iets wat mij vaak opvalt is dat cody erg egoistisch is in het veld en daarmee kansen om zeep helpt. We gaan zien of die het gaat waarmaken!

27 december 2022 om 00:42

Luiz Diaz is echt niet vele malen beter dan Gakpo. Luiz Diaz was bij Porto best goed maar bij Liverpool (een stap hogerop) tot nu toe erg wisselvallig. Hij en Gakpo zijn eerder vergelijkbaar qua niveau.

27 december 2022 om 04:55

Amrabatgoat: even ter verdediging van Gakpo, aan zijn aantal assists te zien is juist niet de speler die voor zijn eigen succes kiest, dit in tegenstelling tot een Luis Dias.

27 december 2022 om 08:33

Dumfries is een Beest.maak veel goed via inzet en zijn snelheid
Gakpo is niet z.n Beest
Wens hem het beste.maar ik denk hij kom te kort

27 december 2022 om 13:58

@el_guaje7,

Wij kunnen toch ook zeggen dat bijvoorbeeld Bram van Polen het niveau van psv niet aan kan?
Denk dat de stap van de top KKD naar psv kleiner is dan de stap van psv naar de top van de Pl.

27 december 2022 om 18:24

Of Liverpool een stabielere club is hangt wel af van de komende 2 a 3 jaar. Ze hebben een hele goede selectie gehad en zijn nu op het punt aan beland dat doorselecteren belangrijk wordt. Je ziet dit jaar wel veel problemen en hopelijk maken ze de goede keuzes

26 december 2022 om 22:07

Waarom dan? Liverpool wisselt hun voorhoede nou regelmatig af en is een van de weinige clubs in Engeland waar ik hem regelmatig zie spelen. Als je het vergelijkt met de topclubs in Engeland dan. De rest van de topclubs speelt eigenlijk altijd met dezelfde 3/4 voorhoede spelers behalve Man City. Maar die hebben dan ook een selectie met 14 hele goede voorhoede spelers.

26 december 2022 om 22:15

Alsof Diaz zulke geniale stats heeft. Geeft Gapko de kans. Aan hem om het te laten zien.

26 december 2022 om 22:33

Ik vind het zo’n onzin dat we continu terugvallen op statistieken. Diaz is continu dreigend, houdt de hele tijd zowel zijn directe tegenstander als een hulpverdediger bezig en heeft alles wat je van een moderne buitenspeler vraagt. Buiten het feit dat Cody écht een goede speler is, is Diaz nog wat verder in zijn ontwikkeling. ‘Mindere’ statistieken in de Premier League, is nog maar kijken of Cody daar aan kan gaan tippen. Hoop voor zowel het Nederlandse voetbal als PSV dat het hem wel lukt, maar de stal van de Eredivisie naar de top van de Premier League is zo groot dat deze maar voor weinig is weggelegd. Wat is nou de laatste Eredivisie topper die zich moeiteloos aan de Premier League heeft weten aan te passen? Nóg grotere dan Gakpo hebben het daar niet waar kunnen maken.

26 december 2022 om 22:48

Je doet nu net alsof statistieken neit belangrijk zijn. Ik snap je punt wel en geef je er deels ook wel gelijk in hoor. Ik probeerde echter enkel te zeggen dat Gapko de kans moet krijgen, voordat men zegt dat hij het niet aankan.

26 december 2022 om 23:01

Ben het volledig met je eens hoor, maar om op je laatste vraag terug te komen: Lisandro Martinez zien voetballen dit seizoen?

26 december 2022 om 22:17

Wellicht iets te hoog gegrepen, maar ze voetballen wel op een manier waar gakpo in past. Snelle omschakeling met ruimte op de flanken ...zou mooi zijn als het hen lukt om daar te slagen. Maar ik heb ook mijn twijfels.

26 december 2022 om 22:22

Vind je? Ik vind die Luis Diaz maar een blind paard, Salah is al op leeftijd en de zoals Jota en Chamberlain zijn niet beter.

26 december 2022 om 22:26

Maar wat als Sevilla of Dortmund nou hem niet willen kopen?Ik wil ook wel naar Mönchengladbach, ze bieden me alleen steeds maar geen contract aan...

26 december 2022 om 22:39

Onzin man. Vaak genoeg gebleken dat zo’n stap niet altijd de beste optie is. Zijn voorgangers Malen en Bergwijn hebben het ook niet waar gemaakt bij zo’n tussenstap. Depay heeft direct de stap naar United gemaakt en haalt er nog best een mooie carrière uit.

Laat Gakpo het lekker proberen en mocht het daar niet lukken, kan hij altijd nog een stapje terug.

26 december 2022 om 22:39

Haha Luis Diaz is maar een eenvoudige voetballer hoor. Niet gezegd dat Gakpo direct slaagt maar als Diaz z’n concurrent is dan zijn er zeker goeie kansen.

26 december 2022 om 22:40

Ja is goed met je. Niet gakpo maar de grote amrabatgoat bepaald ecentjes wat voor gakpo de beste stap is… kom op dit is toch een heerlijke transfer man? Gaat echt wel zijn minuten maken en anders kan je altijd nog wel afdalen naar een dortmund of een subtopper uit de prem.

26 december 2022 om 22:44

Diaz is geblesseerd momenteel, is denk ik ook waarom ze hem hebben gehaald

26 december 2022 om 22:49

Veelste grote stap. Bergwijn, Ziyech, Malacia en vd beek allemaal mislukt terwijl ze top waren in de eredivisie. Zo stap als Botman is toch ook prima maar goed. Lekker bank zitten

26 december 2022 om 22:51

Voor Gakpo is zo'n stap echt onmogelijk. Zeker als je de Lille stap bedoelt. Een club van dat kaliber gaat nooit 50 miljoen neer leggen. Newcastle zou dat nog wel kunnen maar die staan ook gewoon op een CL plaats dus geen garantie dat dat wel ineens werkt

26 december 2022 om 23:00

De laatste aanvaller die slaagde is rvp.

26 december 2022 om 23:21

De laatste aanvaller die slaagde in de Premier Leagie is inderdaad Robin Van Persie. Goed van je. Een onomatopee is een diersoort dat zijn eigen naam uitspreekt. Twee soorten die in mij opkomen zijn die smient (een vrij mooie eendachtige) en de tjiftjaf (een anoniem bruin vogeltje met een luid geluid). De koekoek is ook vrij bekend. Zeker het geluid. Dat komt van de welbekende koekoeksklok. Zo. Nu hebben we beiden een feitje vermeld dat echt niets te maken heeft met Gakpo naar Liverpool!

26 december 2022 om 22:52

Premier League topclubs spelen gewoon 70 potten per seizoen. Je gaat echt meer dan genoeg spelen en leren. Ze leggen niet 50 mil neer om hem daar weg te laten rotten

26 december 2022 om 22:58

Wel fijn dat jij ons dat even vermeld. Amrabat speelt 1 goed toernooi en is ineens de GOAT. Dat vertelt mij direct dat we niet al teveel naar jou moeten luisteren.

26 december 2022 om 23:03

Dan niet. Het hoeft niet, niveau verschil te groot vanuit de eredivisie. Noem een Nederlandse aanvaller die de laatste tijd is geslaagd in de PL

26 december 2022 om 23:22

Robin Van Persie. Dat zei je net zelf. Ben je dat nu al vergeten?! Overigens moest ik jouw berichtje tweemaal lezen. Dit omdat "niveauverschil" normaliter één woord is. Ik las het eerst als twee woorden en dan krijg je ineens een hele kromme zin. Hij was nog steeds vrij krom, wetende dat het 1 woord is, maar met die wetenschap is hij wel te lezen

26 december 2022 om 23:06

Twee klassen beter waarin precies? Ik vind hem vooral snel en enthousiast zonder enige vorm van rendement. Hetzelfde als Darwin Nunez eigenlijk, al is die misschien nog minder doeltreffend. Denk dat ie best aan veel speeltijd zal komen.

26 december 2022 om 23:16

Klopt. Het is geen Alvarez of Anthony. Het is Gakpo. Goed talent, maar niet al 3 a 4 seizoenen stabiel. Hopelijk pakt het goed uut voor het Nederlands voetbal.

26 december 2022 om 23:22

Allemaal te danken aan John de Jong aka zwakkeling die gewoon afspraken heeft gemaakt met Gakpo dat hij voor een afgesproken bedrag mag vertrekken. Liefdadigheidsinstelling in Eindhoven..

26 december 2022 om 23:25

Hoeveel van deze reacties heb ik wel niet gelezen toen kuyt naar liverpool ging? Of zelfs van Nistelrooy toen hij de overstap naar United maakte.

26 december 2022 om 23:57

Toen was ik nog niet heel actief op Voetbalzone

27 december 2022 om 02:23

Even voor de duidelijkheid, kuyt speelde voor een Liverpool dat niet in de top meedraaide en v nistelrooy liet het al op europees niveau zien. Daar was geen enkele twijfel over of die het ging redden.

27 december 2022 om 03:27

Liverpool dat niet in de top meedraaide maar toch 1 seizoen voor zijn komst nog een CL finale won? En Kuyt heeft zelf nog gescoord in een CL finale die ze verloren.

27 december 2022 om 01:42

Amraba

Hoe kan je het een domme keuze en geen Nivea noemen terwijl hij nog niet eens gespeeld heeft voor Liverpool?

@arsenal

Liverpool schat in dat hij dat wel heeft. We gaan het zien. Ik hoop zeker dat hij het gaat maken daar.

27 december 2022 om 09:47

@AmrabatGoat denk jij niet dat de mensen bij Liverpool net iets meer kijk hebben of een speler wel of niet zal slagen bij hun club dan pak hem beet 99,9% van de VZ bezoekers? Zij zullen niet voor niks 50 miljoen voor hem neerleggen is mijn inschatting…

27 december 2022 om 10:39

Voorspel dat het zelfde gaat lopen zoals frenkie en bazoer etc. Niveau naar te absolute top is te hoog voor 99% van de eredivisie spelers.

Eigenlijk teleurstellend. Hopen voor psv dat het in de zomer gaat.

26 december 2022 om 22:05

Voor PSV te hopen dat United er nog even over heen gaat bieden, dan zit je al snel richting de 60

26 december 2022 om 22:13

Ik vind 50 mil totaal aan de magere kant, maar wellicht dat er eenvoudige te realiseren bonussen zijn die reiken tot 60 á 70 mil?

United zou een mooie club zijn, maar die hebben behoefte aan een spits. Tenzij je Rashford en Martial daar neerzet dan is Gakpo voor links wel een goede optie, maar vergelijkbaar met de eerdere
Genoemde spelers (buitenspelers die ook om de spits kunnen spelen).

Mooie transfer voor hem, maar voorlopig bankzitter spelen dan?

26 december 2022 om 22:09

Luis Diaz en Jota zijn geblesseerd, hopelijk krijgt hij de kans.

26 december 2022 om 22:10

In de Prem speel je heel veel wedstrijden in een korte periode dus hij zal aan zeker wel aan bod komen. Ik hoop dat hij zich kan laten gelden in de minuten die hij krijgt want de concurrentie is behoorlijk bij Liverpool.

Hij heeft het geluk dat captain Virgil bij de club zit die kan hem een goede kickstart geven!

Gegund mocht het waar zijn, maar te weinig geld in mijn ogen.

26 december 2022 om 22:24

Gaat ongetwijfeld om een afspraak tussen Gakpo en PSV. Hij is langer gebleven in ruil voor een soepele opstelling van PSV als een club van zijn voorkeur langskomt.

26 december 2022 om 23:00

Klinkt inderdaad logisch en zo een jongen van de club moet je sowieso gunnen. Wat mooi voor gakpo.

26 december 2022 om 22:37

42 mil + bonussen is het openingsbod volgens Fabrizio Romano waarbij hij er ook aan toevoegt dat PSV nog met een antwoord moet komen. Zal vast nog wel wat onderhandeld worden om het omhoog te krijgen. De Telegraaf noemt al 50 miljoen in hun artikel. Mooie club voor Cody, wel jammer voor ons

26 december 2022 om 22:58

Onderhandelen schijnt dus niet te gebeuren...

26 december 2022 om 23:20

Wellicht heeft psv een opvolger op de korrel die snel uitsluitsel wil hebben? Zou anders niet weten waarom ksv niet langer heeft gewacht. Was echt wel meer uit te halen dan 42 miljoen

Dat zag ik even niet aankomen. Fraaie transfer voor hem. Ik had hem graag bij Arsenal gezien.

26 december 2022 om 22:47

Ik niet liever die snelle Oekrainer en misschien Felix. Vind Gakpo zijn spel niet bij Arsenal passen. Los van alles, ben ik ook geen groot fan van hem persoonlijk, iedereen hypt hem op in NL. Leuk voor hem dat hij scoorde deze wk als enige NLer maar denk echt dat hij te kort kom voor een stap hoger op. Dus laat hem maar lekker naar Liverpool gaan PSV wordt daardoor zwakker en Liverpool.

Poeh, mooie club maar wel een lastige taak, zeker gezien ze best wel wat aanvallende krachten hebben.
Uitkijken dat je niet op de bank beland, al is dat prima zitten voor zo'n salaris

Toe maar, Gakpo mag niet klagen hoor. Maar poeh, Nunez en Gakpo in je team. Technisch van hoog niveau. -_-

26 december 2022 om 23:01

Echt bizar slecht van liverpool. Die gaan ook zwaar achter op city raken de komende jaren met zulke transfers.

Sowieso beter dan United. Bedrag had wat hoger gemogen.

Denk niet dat ze gakpo nodig hebben. Met salah nunez diaz jota firmino heb je genoeg aanvallers die allen beter zijn. Ze moeten het middenveld verstrerken. Enzo bellingham etc.

Mag toch hopen dat dit over zomer 2023 gaat. Zou natuurlijk een toptransfer zijn al hoop ik niet dat onze Eindtovenaar dan op de bank beland. Een subtopper in een grote competitie lijkt me verstandiger.

Goed nieuws voor Ajax. PSV met of zonder Gakpo scheelt een slok op een borrel

26 december 2022 om 22:08

Mee eens en als ze voor +/- 15 mil Karlsson ophalen scheelt ook dat AZ “minder” wordt.

Geluk voor PSV is dat het aan het begin van de transfermarkt zal zijn dus er is nog tijd om te schakelen

26 december 2022 om 22:33

PSV gaat geen Karlsson halen voor dat geld. Dan zullen ze een goedkoper alternatief in het buitenland gaan zoeken. Nederlandse clubs als AZ, Heerenveen en Groningen vragen altijd belachelijke bedragen aan Ajax, PSV en Feyenoord. Karlsson is geen 15 miljoen waard.

26 december 2022 om 23:17

Klopt idd, volgens AZ is hij 20 waard, en dat vragen ze ervoor. En dat is hun goed recht imo

Lekker voor hem. Goed voor het NL voetbal 💪

Aparte keuze maar ook weer niet. Het Liverpool van Klopp loopt totaal niet en aanvallend gezien zou hij daar wel kans nu kunnen maken op een basisplekie.

Ik zou liever die Mudryk zien, maar goed... Gakpo voor deze prijs kan imo alleen maar tegenvallen.

26 december 2022 om 22:15

Die is zelf al rond met Arsenal volgens mij. Arsenal en shaktar zijn in verregaande onderhandelingen. Dacht dat fabrizio Romano dit deelde

Man man man. Mooie transfer voor hem. Echter weer slecht gedaan van psv als dit bedrag klopt

Mooie transfer betwijfel echter of hij in aanmerking komt voor veel speeltijd.. Het zou mooi zijn voor Nederland als hij daar stappen kan zetten, maar ben bang voor een van de beek/Klaassen scenario.

Blij dat hij niet naar United gaat. Hopelijk kan United Oshimen binnen harken, staat meer gerant voor doelpunten in een sterkere competitie!

26 december 2022 om 22:33

Osminhen halen wordt lastig, die voorzitter van Napoli wil echt 200 mil. Desalniettemin ook wel blij dat deze deal niet doorgaat voor ze. Gakpo zou echt een typische United gok-aankoop zijn. Lekker de centen bewaren voor hopelijk Bellingham, Frenkie of Enzo Fernandez.

26 december 2022 om 22:42

Kun je niet beter Vlahovic proberen? Of iets goedkoper Toney?

26 december 2022 om 22:52

Dat zou een droom zijn, maar zag een report dat Vlahovic naar alle waarschijnlijkheid blijft (of dit waar is, idk). Toney gaat zeer waarschijnlijk wel geschorst worden, Brentford vecht het volgens mij aan zodat hij langer kan blijven spelen, maar ze gaan hem denk ik wel straffen.

27 december 2022 om 08:45

Ik vraag het me toch af hoe groot de kans was dst Gakpo maar United wilde/kon.
United fan channels hadden het grotendeels over deze transfer. Mawr hier in Nederland heeft bijna niemand het erover. Denk dat het meer in
Engeland/rode deel van Manchester overhyped is en daar nu het grotendeel teleurgesteld is omdat die channels iedereen er lekker mee hebben gemaakt.
Of zie jij dat misschien anders.


Verder met je eens dat Gakpo imo ook niet echt nodig is.
Er wordt nu geïnvesteerd om Sancho weer op de rit te krijgen. Daarbij willen ze Rashford langer binden. Met Garnacho en Antony zit je op de vleugels goed. En heb je betere opties voor de spitsen positie.

Mag toch hopen dat we een keer hoog in de boom gaan zitten, zeker met een winter transfer..

Liverpool? Wel heel verrassend zeg. Komt vast door de blessure van Diaz? Wel flinke concurrentie zeg als Diaz weer fit is.

Veel betere club dan Man utd. Zeer benieuwd of die iets kan bijdragen.
Balen dat we hem moeten gaan missen. Voorgevoel dat we 10 a 15 miljoen gaat verpesten aan middelmaat weinig vertrouwen in

Ik snap niet waarom PSV niet meer geld verlangt. Hij is super belangrijk en heeft zich ook op het WK goed laten zien. Er is veel interesse en het is een winterse transfer.
Zou wel een aderlating zijn dit seizoen.

26 december 2022 om 22:24

Maar niet in de CL en dat wordt toch vaak belangrijker geacht dan dan een WK. En buiten die mooie doelpunten heeft ook Gakpo niet zoveel laten zien op het WK hoor. Ik had hem liever bij Ten Hag gezien maar ook Liverpool is en kans die hij nu niet moet laten lopen.

26 december 2022 om 22:33

Zeiden we bij VdBeek waarschijnlijk ook. Als je er niet klaar voor bent ga je gewoon een aantal jaar op de bank tegemoet, mis je eindtoernooien met Oranje en stokt je hele carriere. In de zomer komen er genoeg mooie clubs voor hem, of ie nou deze lijn doortrekt of een normale seizoenshelft speelt. Waarom die haast om meteen op elke topclub te duiken die zich aandient puur omdat het grote clubs zijn

26 december 2022 om 22:34

"Maar niet in de CL en dat wordt toch vaak belangrijker geact dan een WK". Door wie eigenlijk? Wie heeft dit ooit gezegd of verteld dat je dit al 25x herhaalt? 😅 Daarnaast: sinds vorig jaar zeg je ook al dat Gakpo niet meer dan 40 miljoen kan opleveren want "hij had nooit iets in de CL laten zien", en nu gaat het alsnog over de 40 miljoen heen zo lijkt het. Dus dat klopte ook niet. Als het om Gakpo gaat doe je hier op VZ steeds alsof alle voetbalclubs hele rationele mensen aan het roer hebben die nooit op emotionele basis reageren en handelen. Nou als er iets is wat constant leidend is in de voetballerij dan is het wel emotie, hype en opportunisme. Wil je dan heel graag niet dat Gakpo een grote transfer maakt of....? 😂

26 december 2022 om 22:37

Heb ik te snel gelezen? Ik dacht dat er staat 37 miljoen?

26 december 2022 om 22:41

37 miljoen pond. Is 42 miljoen euro. Nog exclusief bonussen en is een openingsbod. Afwachten wat het eindbedrag wordt.

26 december 2022 om 22:59

Ahh ja zag het net ook toen ik het nog 1 keer ging lezen . Wel mooi bedrag lijkt me zo . Je moet altijd maar een beetje geluk hebben met wat de gek er voor geeft

27 december 2022 om 06:23

De CL wordt door jou groter gemaakt dan het is. Bij een Ajax speel je er, op 2 seizoenen na, ook wat anonieme potjes. Bij PSV mogelijk volgend seizoen ook. Dat maakt je echt niet meer waard. Dat veel clubs aan scorebordjournalistiek doen, dat klopt wel enigszins, maar kijk door een WK naar Noppert. Naar Enzo Fernández, naar Amrabat. Of zelfs naar Ziyech, die nu bij een CL-club de kans weer krijgt na een redelijk WK. Een WK staat hoger aangeschreven. Dat is het podium waarnaar echt wordt gekeken.

Mooie transfer, hopelijk kunnen we hem nog een hand jaar huren.

26 december 2022 om 22:17

Misschien volgend jaar in de winter. Liverpool is hem nu nodig, als iedereen weer fit is kan die weer vertrekken

Nou, dat bedrag is dik in orde, maar ik meende dat PSV op een hoger bedrag dacht uit te komen. Of is dat wat overdreven? Wel een gemis voor PSV de tweede seizoenhelft.

26 december 2022 om 22:13

Nee meer is deze jongen niet waard, knappe transfer!

26 december 2022 om 22:24

42 miljoen is het openingsbod. Kan me niet voorstellen dat PSV daar akkoord mee gaat.

26 december 2022 om 22:55

Nou, gewoon de poot stijf houden en uitkomen op het bedrag waarvoor je wel zaken wil doen. Zie Ajax met Martinez en Antony. Al was dat tegen het einde van de zomerse transferperiode aan, en lag dat iets anders.

26 december 2022 om 23:09

Een winterse transfer moet ten alle tijden meer opleveren dan een zomerse. Als Gakpo, die door menigeen hier beter werd geacht dan Antony een half jaartje geleden, 2.5x minder gaat opleveren dan Antony...Dan is dat echt heel slecht onderhandeld door ons PSV. En dat is slecht voor het Nederlandse voetbal.

26 december 2022 om 23:09

Het is al rond he. PSV heeft de transfer al bevestigd en het schijnt te gaan om 37 miljoen pond, wat kan oplopen tot 50 miljoen pond. In euro's is dat dus zo'n 42 miljoen, oplopend tot max. 56,7 miljoen. Edit: Marcel Brands geeft nu aan dat het bedrag toch hoger ligt, Gakpo is de duurste uitgaande transfer ooit bij PSV (vaste som dus groter dan de 45M van Lozano destijds), exacte bedrag is onbekend.

Benieuwd of hij Luis Diaz eruit zal spelen. Maar hij krijgt sowieso wel de kansen want Diaz zou er tot maart uit de roulatie zijn volgens mij. Dan heb je een 2 maanden de tijd om te laten zien wat je waard bent. Wel laag bedrag zeg dat PSV dan accepteert. Had minimaal 55 verwacht na het Wk.

26 december 2022 om 22:26

Diaz is wss nog 2 maanden geblesseerd. Jota nog langer. Dus ja genoeg kansen voor Gakpo op links of in de spits of zelfs op 10. Nuñez speelde bij Benfica ook meer vanaf links.

Mooi bedrag voor Psv.Persoonlijk denk ik dat hij te snel deze stap maakt, had beter in mijn ogen net zoals Wijnaldum naar een middenmotor kunnen gaan.Psv gaat hem missen.

Hopelijk bewijst hij het tegendeel maar Leeds was echt een goede stap voor hem geweest. De weinige Nederlandse topspelers in Engeland hebben een tussenstap gemaakt zoals Gini bij Newcastle en VVD bij Southampton.

Als gakpo weggaat, dan wordt het sowieso nog lang spannend bovenin. Feyenoord gaat Trauner missen, maar Gakpo gaat psv net zo goed voelen, mits het in de winter gaat gebeuren. Ben benieuwd of die dat niveau aan kan en constant kan presteren.

Nu in de winterstop al? Ivm met de hoog aantal qua blessures voorin.

Mooie transfer voor Gakpo, en ook een heel mooi bedrag voor PSV ook, een recordbedrag!! Dat zijn een hoop centjes voor de Eindhovenaren!
Zullen ze Karlsson van AZ wel halen voor 25-30 miljoen

Wow, echt te gek voor hem, toch een van de mooiste clubs ter wereld, ben wel benieuwd of hij daar ook mee kan.

Vind het wel een speler die de rol van Firmino zou kunnen overnemen in de toekomst. Nunez is niet echt voetballend sterk maar met een Gakpo zou het best een goede combi kunnen worden. Snelle spelers op de flanken wegsturen en kan ook op meerdere plekken spelen. Ik heb het gevoel dat hij beter daar kan spelen dan bij een United.

Liverpool begin hier aub niet aan! Gakpo is leuk voor de Eredivisie maar komt echt totaal niet in de buurt van van Luis Diaz kan of heeft gedaan voor Liverpool tot nu toe. Voor het genoemde bedrag vind ik het zelfs onbegrijpelijk mocht het waar zijn. Kan beter eerst naar een team in de middenmoot kiezen om zo te wennen aan de PL.

Daar gaat de laatste hoop op een Eindhovense landstitel dit seizoen. (Rustig mensen: satire n.a.v. de overdreven reacties op het Trauner topic van vandaag.

Dit zou een fantastische transfer zijn voor Gakpo.

Hahahah dit zou wel heel dom zijn.. Liverpool heeft genoeg topspelers voorin. Ik snap dat het een grote en mooie club is maar je moet toch ook aan speelminuten denken?

26 december 2022 om 22:50

Over speelminuten hoeft hij niet in te zitten. Vandaag stond de al afgeschreven Ox in de voorhoede door blessures en vielen er jeugdspelers van 17 en 18 jaar oud in. Aangezien Jota en Diaz er nog maanden uit liggen, krijgt hij genoeg kansen.

42 miljoen is wel aan de lage kant hoor je had minimaal wel 50 kunnen vragen

Domme zet midden van het seizoen weg te gaan . En liverpool is te hoog gegrepen. Word straks gevalletje zoals assaidi & Babel. Ga naar west Ham United of Leicester City of anders proef het PL eerst dan kijk je hoger

26 december 2022 om 22:27

Hij is vele malen beter dan Assaidi en Babel. Echter denk ik wel dat het ook net wat te hoog gegrepen is voor hem.

Punt 1 het is te weinig geld voor psv.
Punt 2 hij is geen basisspeler voor liverpool.
Gewoon een middenmoter spanje of engeland pakken voor 70 miljoen.

26 december 2022 om 22:33

Je laatste zin is wel wat tegenstrijdig vind je niet? Hoe vaak zie jij een middenmoter in de Premier League of (met name) in La Liga een bedrag van om en nabij de 70 miljoen aftikken? Nooit.

Ik zou 't een hele mooie verassing vinden als ie het daar gaat maken...

Te weinig! Minimaal 70 miljoen exclusief bonussen!

Gewaagde transfer, uiteraard een klasse speler, met een groot potentieel. Vraag me af of die de snelheid en explosiviteit heeft, écht te slagen in de absolute top en de sterkste competitie ter wereld. Laten we hopen dat hij de tijd krijgt en zich kan ontwikkelen tot topspeler onder de vleugels van Klopp

Voor 42 miljoen verkoop je Gakpo toch niet. In de winter een speler laten gaan is al helemaal onzin. Na het WK is hij toch sowieso 60 waard joh. Als hij een kut tweede seizoenshelft speelt vang je er sowieso nog 30 voor, voor 12 miljoen gooit psv ff haar titelkansen weg, top dit

Is de voorste linie nou echt een prioriteit voor Liverpool? Ik ben geen TD, maar ik had denk ik liever de centen op zak gehouden en getracht te investeren in een middenvelder waar je de komende 8-10 jaar op zou kunnen bouwen. Dan moet je uit een ander vaatje tappen, denk aan het kaliber Bellingham en Enzo Fernandez.

Qua club en entourage is Liverpool eigenlijk het mooiste wat er is (samen met Bayern München), dus je kan Gakpo geen ongelijk geven. Het bedrag is wat aan de lage kant, maar PSV zal wellicht wat water bij de wijn doen na het late afketsen van de transfer in de zomer.

26 december 2022 om 22:39

Middenvelder ala Fernandez of Bellingham moet in de zomer komen, lijkt mij het plan? Verwacht wel Amrabat.

26 december 2022 om 22:48

Dat denk ik ook. Deze winter eventueel 1 à 2 kleine versterking en dan in de zomer all-out voor een absolute superster.

Dit is toch echt het domste wat ze kunnen doen? 42 miljoen noem ik niet eens de hoofdprijs voor Gakpo. Hij is de absolute MVP en dan verkoop je hem midden in het seizoen. Ze gooien hiermee echt de titel weg!

Gaat het echt niet redden deze middelmatige speler.
Veel te veel geld legt Liverpool neer.

Gakpo gaat de tijd van z'n leven hebben daar. Geen concurrentie tot maart/april en met Nunez heeft ie een kopsterke spits die voor een hoop assists zal zorgen

Mensen die dit te weinig geld vinden, zijn echt van het padje af. Leuke voetballer, maar heeft het niet kunnen laten zien op het hoogste niveau. Geen WK erbij halen want Qatar, Ecuador, Senegal en Amerika zijn geen topploegen. Tegen Argentinië zag het er totaal niet uit.

26 december 2022 om 23:05

Te weinig of niet, het is evenveel/minder dan het bod in de zomer. Zo bekeken is het wel laag en vreemd.

26 december 2022 om 23:22

Jij bent van het padje af, Giroud en Dembélé zagen er ook niet uit tegen Argentinië. PSV had hier zeker 50M voor moeten vangen. En waarom nu verkopen, midden in het seizoen. PSV gooit een eventueel kampioenschap weg

27 december 2022 om 00:25

Giroud is topscorer allertijden van Frankrijk, en Dembele is een van de beste rechtsbuitens ter wereld. Goeie vergelijking man.

27 december 2022 om 06:32

@HZ7: Je snapt nu niet dat jij jouw eigen argument keihard naar beneden haalt door zijn punt te onderstrepen?

Keurig bedrag, mooie stap. Maar hij had beter bij PSV kunnen blijven: is nog niet zo'n baas. In Engeland kennen ze hem niet echt. Toch zie ik veel potentie in hem. Lang, snel, sterk, karakter

Kampioenschap verkocht! Zonder gakpo gaat t niet lukken.

Alleen niet het monsterbedrag waarvoor je hem perce had moeten houden afgelopen zomer. Nu zadel je een selectie met een verlies op.

Zou top zijn. Geeft Ajax een veel grotere kans op het kampioenschap.

Dom dom dom. Heeft het niveau niet. Sowieso meerdere concurrenten voor zich die 2 klassen beter zijn. Waarom niet eerst een tussenstap.

Sprong in het diepe. Je gaat van wisselvallig bij PSV en doelpuntjes tegen de lamme en de blinde op het WK (en daar verder niets laten zien) naar de absolute top van Europa. Dan moet je wel bijzonder goed zijn om jezelf daar in de basis te spelen. Persoonlijk denk ik dat Gakpo nog teveel een momentenvoetballer is. Dat is niet genoeg voor de Europese top. Daar moet je 90 minuten van waarde zijn en af en toe beslissend. Zie Salah. Constant in beweging, constant dreigend. Zie Mané vorige jaren. Dat is wat er wordt gevraagd. Vinicius bij Real. Niveau Memphis is gewoon niet goed genoeg om te slagen in de top. Persoonlijk had ik bij een middenmoter in de PL gaan spelen. Die betalen ook 50 miljoen en dan kan je daarna een stap maken. Als Gakpo echt uitzonderlijk is kan ie het redden. Maar nogmaals, ik vind het niet verstandig.

Iedereen die domme keuze zegt: zeiden ze tegen van Persie ook toen hij naar Arsenal ging. Spelen met betere spelers maakt het ook beter en in Engeland spelen zo zo veel wedstrijden, dus hij komt echt wel aan zijn minuten.

26 december 2022 om 23:17

Dom van PSV, midden in het seizoen.

Lachwekkend deze site, AZ vraagt 40 miljoen geen 20!

Te weinig, en ook nog midden in het seizoen? Heel slecht onderhandelen van PSV. Je gooit een eventueel kampioenschap weg, je krijgt er weinig geld voor terug

Zo zie je maar mensenhandel ten top. Ik wens hem veel succes maar je ziet wel weer geld is een drijfveer . Hoewel PSV geld nodig heeft om bij te blijven is het zeker jammer dat deze jonge speler gebruikt wordt om de club financieel sterker te maken . Er is werk aan de winkel van zowel de Nederlandse bond en Europese cq wereld bond om dit een halt toe te roepen om deze pure mensenhandel te stoppen. Ik het het is een utopie maar toch!!!

Toch jammer dat hij deze grote stap ineens maakt. Heel slim van hem om eerst lang bij psv te blijven maar hij had daarna een tussenstap moeten maken bij een mid table tea. Was veel beter geweest met wat minder druk wennen aan de premier League

Afgelopen zomer had hij nog zogenaamde clubliefde...

Klopp heeft precies genoeg gezien van Nunez na al die gemiste kansen. Wellicht ook beter voor United want wij hebben nood aan een echte spits en niet weer een linksbuiten die naar binnenkomt. Hoop wel op versterkingen in de winter. Wie weet De Jong nog of Felix ?

Welkom bij de mooiste club van Engeland Cody

Ik denk dat het 1 grote flop gaat worden. Vind hem helemaal niet het niveau hebben voor de engelse top. Ook fysiek komt hij te kort.

Goed voor gakpo !

Scenario 1: hij raakt snel geblesseerd en krijgt daarna weinig kans ( blessure gevoelig )

Scenerio 2: krijgt het volste vertrouwen en scoort/assist in 1e wedstrijd en raakt daarna geblesseerd 😂

Over 2 jaar speelt hij denk ik net als Bergwijn bij Ajax ben ik bang

Leuk voor die jongen. Heeft dat wel verdiend. Mooie voetballer.

Dure speler voor op de bank.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren