Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cillessen pakt Hélène aan: ‘Jij hebt dingen over mij gezegd, kloppen die?’

Laatste update:

Jasper Cillessen reageert na afloop van zijn uitblinkersrol tegen RKC Waalwijk (6-1 winst) voor het eerst publiekelijk op het uitblijven van een uitnodiging voor Oranje op het WK in Qatar. De doelman van NEC pakt in het interview op ESPN verslaggever Hélène Hendriks rechtstreeks aan. "Jij hebt ook dingen over mij gezegd", aldus Cillessen.

Vrijdag kreeg de routinier van Frans Hoek, keeperstrainer bij Oranje, te horen dat hij niet bij de definitieve WK-selectie zit. "Dan wordt het even zwart voor je ogen en zakt de grond onder je voeten weg, omdat dit mijn doel was. Helaas moet je dan verder. Wat er precies is gezegd in dat gesprek houd ik intern. Er is genoeg over gezegd door de media en alles en iedereen."

Zo werd in meerdere talkshows besproken dat Cillessen geen ideale tweede keeper zou zijn, omdat de goalie moeite zou hebben om die rol te accepteren. "Of het klopt wat er in de media gezegd werd? Jij bent zelf de media", aldus Cillessen tegen Hendriks. "Jij hebt ook dingen over mij gezegd, ik weet niet of jij die vindt kloppen. Jij hebt ook gezegd dat ik geen fijn persoon ben en dat soort zaken. Dat heb je gezegd."

Hendriks is het daar niet mee eens. "Volgens mij heb ik dat niet gezegd", aldus de verslaggever. "Ik zeg namelijk nooit over iemand of hij wel of geen fijn persoon is. Wat ik wel heb gezegd is dat als je geen eerste keeper bent, maar tweede, je daar op een bepaalde manier mee om moet gaan..."

Cillessen vindt dat überhaupt geen goed argument. "Ik heb dat bij Barcelona ook gedaan, toch?" Cillessen was in Catalonië stand-in van Marc-André ter Stegen. "Ik vind het geen argument, maar goed. Hoe dat beeld is ontstaan? Dat weet ik niet, dat moet je aan anderen vragen. Ik heb ook mensen gesproken die het daar niet mee eens zijn."

Zondag haalde Cillessen zijn gram met een uitmuntend optreden tegen RKC. Na afloop werd de keeper door het NEC-publiek luidkeels toegezongen. "Ik had er heel veel zin en als je dan zo toegezongen wordt, dan is dat heel speciaal. Er is toch het nodige gebeurd de afgelopen periode. Dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Vrijdag heb ik natuurlijk vervelend nieuws gehad. Dan moet je de knop omzetten en dan moet je vandaag presteren. Gelukkig is me dat gelukt. Hoe ik dat heb gedaan, die knop omzetten? Uithuilen en doorgaan, zo simpel is het. Ik heb volle bak getraind, omdat voetballen toch het leukste is dat ik kan doen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Serieus?! Cillessen pakt Helène aan?! Sensatie stukje

14 november 2022 om 18:24

Ja Helène stond helemaal te trillen van angst😂

Echt zonde hoe de beste keeper van Nederland uut het elftal is gepest.

13 november 2022 om 14:50

Eens, Flekken had er 100% bij moeten zitten.

13 november 2022 om 14:58

Misschien wel, maar Jasper heeft het altijd goed gedaan in Oranje en Flekken was niet overtuigend in de paar wedstrijden die hij speelde.

13 november 2022 om 15:02

Bijlow, Flekken, Cillessen was de enige juiste selectie geweest.

13 november 2022 om 15:02

Flekken speelt op dit moment in de top van de Bundesliga en is misschien wel de beste keeper in die competitie. Cillissen staat voor het eerst in jaren weer eens in de basis en dat bij een middenmoter in de Eredivisie. Ik kies dan liever voor twee keepers die het goed doen op hoog niveau (flekken en Bijlow) en een keeper voor de penalties, dan een keeper die vroeger goed presteerde, jarenlang op de bank heeft gezeten en nu bij, met alle respect, NEC speelt. Daarnaast komen dan ook nog eens alle accusaties van zijn gedrag dus die optelsom is voor mij snel gemaakt.

13 november 2022 om 15:05

Op de bank bij Barcelona en Valencia ja. Hij is pas 32 ofzo en speelt uitstekend. Het enige is dat je het niet kan verkoppen dat hij bij NEC speelt

13 november 2022 om 15:10

Je zit op de bank om een reden en dat is omdat je niet goed genoeg bent. Om op de rest van je reactie in te gaan vind ik inderdaad niet dat je een keeper van een middenmoter moet meenemen. Noppert is de uitzondering, omdat hij dus mee lijkt te gaan voor de penalty's.
Overigens is Valencia in de jaren met Cillissen negende, dertiende en negentiende geëindigd, dus laten we niet doen alsof dat een topclub is in Spanje.

13 november 2022 om 15:20

Klopt cillissen keept bij een midden moter maar heeft qua ervaring meer ervaring als pasveer en bijlow bij elkaar en daarbij het bestr reddings percentage van de ed. En het gelul dat die hopeloos uit vorm is klopt ook voor geen meter want pasveer heeft dit moment totaal geen vorm.

13 november 2022 om 15:22

En waaromis Noppert dan precies geschikt voor de strafschoppen? Hij heeft nog nooit op enig niveau een penaltyreeks gekeept. Sterker nog, hij heeft de helft van zijn carrière op de bank bij NAC doorgebracht.

13 november 2022 om 15:23

Komt er weer zo iemand aan met een nietszeggende statistiek. Logisch dat Cillessen meer reddingen verricht. Hij krijgt ook 100 kansen meer tegen.

13 november 2022 om 15:26

@hijniet
Blijkbaar vanwege de tests die zijn gedaan waar wij niet bij waren (ga ik maar even van uit). Van Gaal heeft aangegeven dat hij altijd een penaltykiller erbij wil en Bijlow en Pasveer zijn dat overduidelijk niet.

13 november 2022 om 15:45

Ja Vind je het gek als je een ter Stegen voor je hebt? Vincent Janssen van FC Antwerpen is ook mee Wat vind je daarvan? Noppert is ook helemaal geen penalty specialist. Nogmaals cellen Ze heeft met de beste gespeeld bij een van de beste clubs ter wereld en heeft 64 interlands op zijn naam. Die hoort gewoon mee. Dat hij nu bij NEC speelde doet er niet toe zolang hij gewoon uitstekend keept. We hebben op dit moment geen van de Sar

13 november 2022 om 15:47

Hij verricht niet per se meer reddingen, maar hij heeft een hoger reddingspercentage slimmerik. Dat betekent dat hij van de ballen die hij krijgt er naar verhouding het meest tegenhoudt.

13 november 2022 om 16:34

Bijlow gaat overigens terecht mee met het Nederlands elftal . Maar speelt bij Feijenoord omdat hij niet goed genoeg is voor de bank bij Barcelona. Zo kan je het ook bekijken. Ik vindt dat Cillessen, Bijlow en Flekken mee moeten naar het WK. Met Cillissen als eerste Flekken als tweede en Bijlow als derde keeper. Rare kronkel in het hoofd van Louis v Gaal.

13 november 2022 om 21:21

Met jouw domme redenatie moet Pickford bij Engeland ook thuis blijven want hoeveelste staat Everton.. Raya van Brentford gaat ook mee als keeper bij Spanje ook thuis laten want "laten we niet doen alsof dat een topclub is"

14 november 2022 om 09:30

Yamiown... je kiest voor keepers op hoog niveau.. Bijlow eb Cillesen spelen beide in de eredivisie. Als je dan toch het argument hoog niveau spelen wilt gebruiken dan heeft Cillesen een hoger niveau gehaald en gespeeld dan Bijlow. Dan is mujn optelsom super snel gemaakt.

14 november 2022 om 09:51

Hoog niveau hoor de bank van een afgetakeld Valencia

14 november 2022 om 15:03

@arsenal Pasveer krijgt er 17 tegen met een verdediging voor zich die evenveel waard is als de hele selectie van NEC. Degenen die nog durven te beweren dat Pasveer het meer verdient dan Flekken en Cillessen moet echt hun kop uit ‘t zand halen. Ja, hij keept binnen de ring en dan is een balletje breed al snel een wereldpass, maar dit is niets meer dan een modale keeper die eventjes gepiekt heeft en nu weer op z’n oude niveau terug is.

13 november 2022 om 14:50

NECLent, Ik snap het ook niet. Is een ander figuur dan de meeste voetballers, dat zie je in interviews, maar hij hoort zeker bij de top 3 keepers in NL.

13 november 2022 om 14:51

Bijlow zit er gewoon bij hoor?

13 november 2022 om 15:00

Die raakt na de eerste training geblesseerd aan z’n kleine teen.

13 november 2022 om 15:05

Laten we het hopen van niet. Maar blessuregevoelig is die zeker, wel een risico tijdens zo’n toernooi als het alternatief pasveer en boppert is.

13 november 2022 om 15:24

Och Bijlow is zo vaak geblesseerd tegenwoordig, en maar napraten iedereen. Zelfs met een lichte blessure is hij beter dus maakt ook niet uit.

13 november 2022 om 15:36

Want cilissen is nooit geblesseerd geweest in zijn carrière?

13 november 2022 om 21:23

Iedereen praat toch ook papzak van der Vaart en Sneijder na dat Cillessen een vervelend ventje is... of heb je bij hem ij de kleedkamer gezeten

13 november 2022 om 14:53

Uit het elftal is gepest of gewoon omdat het een kwal is en daarom willen ze hem er niet bij?
Ik ken hem niet maar als je een stoorzender bent binnen een club of ploeg moet je gewoon oprotten dan ligt het niet aan andere maar aan jezelf. Net zoals Benzema weet ik het hoelang niet voor Frankrijk mocht uitkomen omdat ze hem gewoon niet moesten en het een kut ventje was. Hoe goed je ook bent..

13 november 2022 om 14:54

Benzema was toch echt om een andere reden..

13 november 2022 om 14:56

Benzema werd niet opgeroepen omdat hij betrokken was bij een afpersingszaak, hoe kun je dat in hemelsnaam vergelijken met de situatie van Cillessen.

13 november 2022 om 15:16

Daar denken ze.bij barca anders over. Daar werd hij juist geprezen over hoe hij met zijn reserverol om ging en juist er stond als hij wel speelde.

13 november 2022 om 15:22

Wel heel raar niet want heeft onder v gaal altijd gespeeld dus zal niet alleen aan hem liggen. Zijn genoeg kwalletjes in nl selectie dusja. En ook spelers die niet in vorm om net terug van een blessure worden gewoon mee genomen. Argument van v gaal klopt voor geen kante en de media is gewoon een hetze gestart.

13 november 2022 om 16:25

Het is wel een verschil. Reserve in de competitie of reserve in een toernooi, waar je weken op elkaars lip zit zonder de mogelijkheid even naar huis gegaan om tot rust te komen.
Ik ken hem niet, maar als De Boer en Van Gaal denken dat hij geen goede reserve is, zal er wel een kern van waarheid zijn. Als keeper had hij erbij moeten zitten. Voor mij de 2e achter Bijlow. Flekken heeft zijn kans gehad en niet gegrepen.

13 november 2022 om 16:43

Weet ik, een afpersingszaak ben je best wel een vervelend mannetje toch? of zie ik dat verkeerd?
Het gaat erom dat je niet binnen de groep valt om wat voor reden dan ook.

14 november 2022 om 09:35

Jeffrey0487.. er zijn inderdaad genoeg kwalletjes. Wat denk je van een Depay die een liedje met zijn maatje uit Rusland opgenomen schijnt te hebben..

14 november 2022 om 14:09

@drenniz

Maar niemand die met Cilissen heeft samengewerkt heeft dit ooit gezegd. Het zijn enkel mensen die compleet buitenaf staan. De kans is dus enorm groot dat dit vooral klinklare onzin is die iedereen weer op onderbuikgevoel als zoete koek eet.

14 november 2022 om 16:31

Nooit met Cillessen gewerkt? Zowel Sneijder, als van der Vaart, als van Gaal, als de Boer hebben toch gewoon met hem gewerkt?

13 november 2022 om 14:56

Sterker je 2 beste keepers zijn er allebei niet bij.

13 november 2022 om 15:16

Jawel hoor ...

13 november 2022 om 15:21

@NJfromVOL jij vind een pasveer of Noppert de tweede beste doelman in NL? Totaal mee oneens. Voor mij is de enige juiste keuze om mee te nemen: Bijlow (1)voor de basis en Flekken (2de) en Cilissen (3de) op de bank.

13 november 2022 om 15:22

Nj

Om precies te zijn, 1 sterkere is er wel bij. Die andere 2 (vooral Remco) snap ik dan weer niet.

13 november 2022 om 15:33

@kevin ... even lezen voordat je mij woorden in de mond legt.
De stelling is dat de 2 beste keepers er niet bij zijn en ik vind dat de top1 of 2 beste keeper er wel bij zit.

13 november 2022 om 15:33

Daar ben ik wel mee eens, Meneer ...

13 november 2022 om 15:57

@njfromvol ik lees gewoon goed hoor. Die stelling is toch onjuist dan? Jij zegt dat de twee beste keepers dus mee zijn genomen. Daarom vraag ik vind jij pasveer of noppert de tweede beste doelman? Ik neem aan dat je Bijlow de nummer 1 vind.

13 november 2022 om 16:21

Nee, dan kan je dus niet lezen (of logica is niet de sterkste kant).

Hij stelt dat de beste twee keepers er niet bij zijn. Als ik aangeef dat Bijlow op 1 (of 2... whatever) staat, klopt die stelling dus niet.

13 november 2022 om 16:34

Haha kijk anders even in de spiegel ik zal het citeren om het makkelijker voor je te maken. Partij A zegt: ‘de twee beste keepers zijn er niet bij’. Partij B zegt; ‘jawel’. Hiermee geef je dus aan dat we de twee beste doelmannen sowieso mee hebben genomen. Daarom mijn vraag. Iets met logica inderdaad. Of nog een kater van gisteren?Maar serieuze vraag dan, welke twee Nederlandse keepers vind jij de beste welke me momenteel hebben?

13 november 2022 om 16:40

Nee, zo werkt het niet. Hij stelt dat de twee beste keepers er niet bij zijn. Ik hoef maar 1 tegenbewijs te leveren (voor zover je iets subjectiefs als 'beste keeper' objectief kan vaststellen) en zijn stelling klopt niet.

Als je dat niet begrijpt, prima, maar meer dan dit kan ik niet doen, om het uit je leggen

13 november 2022 om 17:17

Jij bent degene die het niet begrijpt anders kon je ook wel antwoord geven op mijn bovenstaande vraag. Wanneer je dat doet ontkracht je je eigen antwoord op de stelling van BJP79. Het is echt heel simpel, vreemd dat je het niet begrijpt. Fijne avond

13 november 2022 om 17:46

Nou dat is dan mooi .. allebei gelijk ...

ahum ...

fijne avond ook ...

13 november 2022 om 18:00

Ja precies dat klinkt ook heel logisch wanneer BJP79 overigens had gezegd dat we de sterkste doelman niet hadden meegenomen zou ik je antwoord wel begrijpen. Wellicht snap je mijn punt dan ook beter? Zo niet dan inderdaad agree to disagree

13 november 2022 om 18:48

Nog een poging van mijn kant; een hypothese is geldig zolang het tegendeel niet is bewezen. Hij stelt dat de beste 2 keepers niet meegenomen zijn en ik zeg dat Bijlow er bij zit, dus dat zijn stelling niet kan kloppen.

En nou ga ik het winterkampioenschap vieren (not)

14 november 2022 om 15:14

@NJfromVOL de enige die er, op basis van kwaliteiten en potentie, bij hoort is Bijlow. Pasveer is uit vorm en Noppert is onervaren. Als Noppert de pingel-specialist is, dan is dat ook een risico, daar hij slechts twee pingels tegen heeft gekregen, waarvan geen enkele gestopt. Cillessen zou er niet bij zitten, omdat ‘ie een nare kerel is. Alleen is dit nooit door Van Gaal bevestigd. Sterker nog, na het WK 2014 heeft Cillessen nog 48 interlands gespeeld waaronder drie de afgelopen periode onder Van Gaal. Van Gaal is toch een fantastische manager? Van Dijk, Memphis en consorten zijn toch allemaal grote persoonlijkheden? Je gaat mij niet vertellen dat zij bang zijn op Jasper Cillessen op hun plek te zetten. De hele argumentatie is volgens mij allemaal kul. Pasveer moet mee, want hij keept bij Ajax. En Noppert is Van Gaal’s dark horse, waardoor hij kan zeggen: ‘kijk dan, hoe goed ik het zag’. Allemaal niet erg, maar draai er als bondscoach zijnde niet zo omheen, want als je over keepers in vorm spreekt en Flekken niet mee neemt, klets je gewoon uit je nek.

13 november 2022 om 14:59

Jij schrijft dit en mijn gedachten gaan onwillekeurig terug naar Jan van Beveren ...

13 november 2022 om 14:59

Goed voor NEC, niet goed genoeg voor Oranje. Prijs jezelf gelukkig dat hij bij NEC wilde komen. Niet dat Pasveer in huidige vorm het verdient, maar dan stond Flekken denk ik eerder op lijst dan Cillessen.

13 november 2022 om 15:00

Als 3de keeper had die meegekund als het niet zo’n moeilijke jongen was. Eigen schuld zou ik zeggen.

Aan de andere kant, Cillessen is minder dan Flekken en Bijlow. Dan hou je 3de keeper over die mee is voor penalty’s. Dat kan Cillessen niet dus dan zou je hem sws niet meenemen.

13 november 2022 om 15:04

Als men nog denkt dat LvG op basis van media selecteert dan ben je toch niet zo goed wijs.

Hij reageert van zich af, en dan moet je wel de feiten kennen. Hij is teleurgesteld en misschien kon hij daar anders mee omgaan.

13 november 2022 om 15:35

Je was er bij toen hij gepest werd

13 november 2022 om 15:55

Tja zo zie je maar dat karakter belangrijker is dan talent.

14 november 2022 om 08:32

Zonder iets van talent wordt je geen profvoetballer, dus die kan de prullenbak in.

13 november 2022 om 20:31

Niet de 1e keer. Is Jan van beveren ook overkomen bij t wk van 1974

14 november 2022 om 10:06

Misschien de beste keeper maar een vreselijk irritante gozer om erbij te hebben volgens de kenners die bij het WK 2014. Dat staat bij v Gaal nog steeds op zijn netvlies. Prima keuze!

Was gewoon een goed interview. hij was duidelijk en liet zien wel degelijk een teamspeler te zijn.

Hahah, mooi. Gewoon lekker voor jezelf opkomen en niet je te kakken laten zetten. Heerlijk!

13 november 2022 om 15:06

Ook gewoon goed met wijzen dat hij jaren 2e keeper was bij Barca.

Snap de hetze tegen hem niet. Vooral onder leiding van Van der Vaart en Sneijder.

Cilissen is gewoon een prima keeper en denk nog steeds de beste keeper uit NL. Ook veel ervaring.
Ook al ben ik Ajacied, op Bijlow na zijn de 2 andere keepers gewoon een grap.

13 november 2022 om 15:25

@MrKrillin vind het ook belachelijk. Dit zegt meer over Sneijder en van de Vaart dan over cilissen. Deze twee zijn er met de jaren niet sympathieker op geworden. Beetje verkropte mannetjes en naar wanneer je iemand zo persoonlijk afvalt op TV. Ironisch dat van der vaart cilissen een ‘naar mannetje’ vind. Bijlow, flekken, cilissen was denk ik het beste trio geweest.

13 november 2022 om 15:08

En terecht. Hij wordt gewoon constant belachelijk gemaakt door Sneijder en Vd Vaart. Hendriks praat ook maar wat graag mee met deze types. Cillessen is niet de meest sociale jongen maar wordt echt op belachelijke wijze aan de schandpaal genageld. Genant gewoon hoe mannetjes als VDV en Sneijder dit soort pestgedrag op tv vertonen en nauwelijks een weerwoord krijgen. Ze hebben ook echt alleen maar kul-argumenten, zonder echt aan te tonen waarom Cillessen zo'n slechte jongen is.

Wee je gebeente om een beetje anders te zijn in een voetbalkleedkamer.

13 november 2022 om 15:23

Ja deze inderdaad, lekker meelullen bang om zeker zelf gepakt te worden. En dan gaan de mannen zonder verstand iemand aan de schandpaal nagelen zonder argumenten, lekker makkelijk. Volwassen mensen maar net kinderen. Misschien zelf is aangepakt worden kijken of ze dan nog een grote bek hebben.

13 november 2022 om 15:25

Ik mag het misschien niet zeggen maar hopp aan de ene kant dat als pasveer keept dat die net zulke blunders maakt als bij ajax. Bijlow is bij het 1e beste mogelijkheid geblesseerd. En flekken vond ik ook niet super in die wedstrijden van orange. En ze hebben alle 3 totaal geen ervaring op zo een groot toernooi. Snap meerdere keuzes van v gaal niet met deze selectie

14 november 2022 om 08:53

Cillissen roept het allemaal ook over zich af hoor. Die gespeelde houding en misplaatste arrogantie. Het is echt overdreven sinds hij een watje werd genoemd bij Ajax.

Net interview als je zo in de spotlights staat. Sommige vragen waren overigens wel behoorlijke inkoppers…

Sympathiek dat die gewoon het WK gaat kijken, maar misschien zal hij ook wel weten dat als pasveer keept dat het toernooi na de poulefase al afgelopen is.

13 november 2022 om 14:54

De poulefase komen we zonder keeper nog wel door. De rondes daarna is het waarschijnlijk vrij snel klaar.

13 november 2022 om 14:57

Haha misschien is het dat idee van Louis, met 11 veldspelers…

13 november 2022 om 15:03

Laatste man is keep

Prima keeper, maar wat vd Vaart en sneijder openlijk op tv hebben uitgesproken is niet mals. Ik vind wel dat Jasper nu zelf heel erg in de slachtofferrol kruipt. Je wint 6-1 maak je niet druk pik.

13 november 2022 om 15:04

Ik heb sneider en vd vaart (2 matties van elkaar) op tv alleen horen roepen dat het een naar mannetje is maar dat ze er niet bij hebben gezegd waarom dat zo is. Misschien heeft jasper ze wel gewoon een tik op hun smoel gegeven toen ze weer popie-jopie ah doen waren en halen ze zo hun gram. Ik zou wel eens van iemand willen horen wat hem dan zo’n naar mannetje maankt anders dan dat zn familie er altijd bij is oid

13 november 2022 om 15:10

Cillessen is naar NEC gegaan met als enige doel om Oranje te halen. Wat volgt is een mediacampagne van een paar maanden van je oude teamgenoten die zonder onderbouwing een karaktermoord plegen. Hij laat zich netjes uit en nu kruipt ie in de slachtofferrol? Ga fietsen kerel

13 november 2022 om 15:28

Alsof die twee serieus te nemen zijn. Komt geen zinnig woord uit die twee. Cillessen heeft gewoon gelijk. Hij heeft als tweede keeper bij Barca die rol geaccepteerd en was ook regelmatig bankzitter bij Valencia. Waarom zou hij nu dan die rol niet aankunnen? Sneijder roept iets en opeens neemt iedereen het voor waarheid aan.

13 november 2022 om 16:19

Sneijder en vd Vaart waren beiden zelf ook etters als het niet ging op hun manier. Vd Vaart gebruikte zijn Golden Boy status om Zlatan bij Ajax richting de deur te duwen. Ik kan mij ook nog herinneren bij het EK in 2012 (vd Vaart) en WK 2014 (Sneijder) dat beiden heren ook de sfeer aan het verzieken waren omdat ze niet tevreden waren met hun rol. Leuk dat ze nu dit soort dingen roepen maar ze hebben beiden geen zelfreflectie.

13 november 2022 om 18:18

In de slachtofferrol kruipt? Die jongen is slachtoffer van die clowns op tv. Hij is helemaal kapot gemaakt.

Maakt hier meteen duidelijk wat voor klein kind het is. Kon me in zijn Ajax (of Barcelona?) tijd herinneren dat er kritiek was op een wedstrijd van hem of op zijn penalty's o.i.d. en toen beet hij ook meteen van zich af. Je bent topsporter, je hebt een team van analisten die zeggen wat beter moet en wat goed gaat. Luister naar die mensen die ervoor betaald krijgen in plaats van je klaagzang te doen in de media en daarmee nog meer munitie te geven.

13 november 2022 om 14:52

Maar daar ging het in de media niet over, zijn keeperskwaliteiten. Het ging om zijn persoonlijkheid, hij zou niet goed in de groep liggen en een moeilijke jongen zijn. Daar mag die best wat over zeggen vind ik want keepen kan hij gewoon prima. Als Bijlow straks zijn poot breekt dan zijn we gewoon de lul met Pasveer, die kan er niks van. Jasper was ook de enige keeper met toernooi ervaring geweest.

13 november 2022 om 14:55

Het gaat om zijn gedrag, maar als je niet tegen kritiek kan dan staat dat vaak ook wel in verband met niet kunnen hendelen dat je tweede keeper bent. Want dat betekent ook dat je gewoon niet goed genoeg bent. Verder vind ik dat we met zijn allen slapen op Andries Noppert, is gewoon een meer dan prima keeper die geen gekke dingen doet. Ik vind het oproepen van Pasveer t.o.v. Flekken onterecht, maar Noppert en Pasveer (ondanks mindere vorm) zijn ook meer dan degelijke keepers.

13 november 2022 om 14:56

Toernooi ervaring bla bla bla. Had jasper ervaring in 2014?? Nee toch? Dat boeit helemaal niets.

13 november 2022 om 15:03

Als jij denkt dat toernooi ervaring geen rol speelt, dan zijn we gauw uitgepraat. Kijk naar de kalmte die Real Madrid heeft jaar in jaar ui in de CL. Zelfs bij tegenslag zoals tegen City en PSG. Bijlow en Noppert hebben gewoon weinig ervaring op topniveau en Pasveer is volledig uit vorm + ook weinig ervaring op topniveau.

13 november 2022 om 15:07

Alsof teams als City, Barcelona, Juventus etc. geen toernooi-ervaring hebben. Wat een kulargument ajaxf1. Bijlow en Noppert hebben misschien geen toernooi-ervaring, maar die hebben wel De Vrij, Ake, Van Dijk en De Ligt voor zich die allemaal al gigantisch veel hebben meegemaakt en daarin ook zeker gesteund gaan worden. Als we per se spelers met toernooi-ervaring willen dan kunnen we beter de selectie van EK 2021 meenemen...

13 november 2022 om 15:09

Ja ik heb nu over de keepers. Tuurlijk hebben die anderen toernooi ervaring, ik spreek nu enkel over ons keepersgilde. Daar zit geen ervaren man tussen. Als 1 van hen bezwijkt onder de druk dan gaat Van Dijk niet opeens keepen, of wel?

13 november 2022 om 15:12

Bijlow heeft overigens ook gewoon een Europese finale gekeept, heeft de druk meegemaakt om kampioen met Feyenoord te worden na achttien jaar droogte... Ik ben niet altijd even overtuigd van Bijlow, maar hij heeft in ieder geval wel bewezen tegen de druk te kunnen.

13 november 2022 om 15:32

Nee hij kan er niet tegen als hij 2e keeper is alleen jaren op een hoger niveau als 2e keeper bij barca gekeept als 2 keepers die nu mee gaan. En heb je ooit verhalen over zijn reserve beurten gehoord vannuit spanje?nee want hier is gewoon een hetze gaande.

13 november 2022 om 15:33

Jaa maar is ook heel veel geblesseerd dus hoop dat hij nu niet geblesseerd raakt en als dat wel het geval mocht zijn dan maar in de laatste wedstrijd

13 november 2022 om 14:55

Waarom zou je überhaupt luisteren naar analisten die elke week wat anders roepen en met elke wind mee waaien. Dat is echt het laatste waar je naar moet luisteren als topsporter. Die analisten zitten er ook voor hun eigen gewin. Sommige zijn zelfs alleen maar bezig met de volgende headliner. Ik neem ze als voetliefhebber al niet serieus.

13 november 2022 om 15:03

Ik heb het over analisten bij een voetbalclub. Analisten op televisie kan je beter benoemen als presentatoren.

13 november 2022 om 15:00

Laat eens weten met wat voor antwoorden hij dan had moeten komen. Wanneer zou jij denken goh Jasper dat is de spijker op zijn kop. Kan jij ws niet.

13 november 2022 om 15:04

"ik wil er verder niet op in gaan. Voor mij is nu het belangrijkste dat we met NEC een goede wedstrijd hebben gespeeld en de winterstop in gaan met een goed gevoel."
Je hoeft als topsporter niet op iedere vraag te reageren, zelfs Memphis zou het in dit interview beter hebben gedaan met "dit antwoord ga ik niet bevragen"

13 november 2022 om 15:18

Dit mocht niet van Sneijder.

13 november 2022 om 15:24

Ja leuk, als hij zegt er niet verder op in te willen gaan krijgt ie dat weer als verwijt (sterker nog, dat gebeurde ook na de wedstrijd tegen Psv). Hij kan het gewoon niet snel goed doen, wees een vent en geef dat dan toe.

13 november 2022 om 15:31

Als je er lang genoeg niet op in gaat dan gaat het vanzelf weg. Cillessen moet zijn grote jongensbroek aantrekken en doorgaan met zijn leven.

13 november 2022 om 15:34

Mensen moeten geen hetze beginnen en deze jongen de laatse maanden kapot maken.

13 november 2022 om 15:31

Wahahaha luister naar die analisten? Grappenmaker ben jij zeg. Sneijder en vd vaart roepen maar wat en elke analist zegt wat anders dus vooral naar die analisten luisten kerel. Kijk maar naar bv utd de club iconen branden eerst martinez volledig af is te klein kan dit niet kan dat niet, en laast waren ze opeens zo positief en was hij de man in de verdedeging van utd. Dus vooral naar analisten luisteren komt het helemaal goed. En een sneijder die met zn zatte kloten in utrecht op autos springt en doet moet je serieus nemen? Hou toch op. Zet dan maar n clown van t circus neer als analist luisteren we daar ook wel ff naar

14 november 2022 om 14:06

@yami wat een bullshit. Dus mensen, sterker nog oud-teamgenoten, mogen jou zwart maken op tv. En niet eens gebasseerd op je professionele kwaliteiten, maar je persoonlijkheid, zonder daar enige argumenten voor te geven? En dat moet je allemaal maar slikken?

Als een van die mensen in die praatprogramma's eens een beetje ballen heeft dan vragen ze aan Wesley en Raf om eens met concrete voorbeelden te komen. En nadat deze twee heren met concreten voorbeelden zijn gekomen, dan worden andere (oud)team genoten van Jasper gevraagd om deze voorbeelden te bevestigen. Dan ben je een journalist. Nu is het allemaal maar wat slapgelul en wordt iemand gewoon zwart gemaakt. Dat heet smaad.

Zo jammer weer dit. Altijd dat verongelijkte van Jasper, dit is echt schering en inslag bij hem. Dit is exact de reden, naast zijn beperkte keeper skills, dat van gaal hem niet selecteert. Zoals sneijder en van der vaart opmerkten, cillese is een vervelend mannetje. Dit heeft invloed op de spelersgroep. Media die er bovenop springt in Qatar. Moet je niet willen als bondscoach. Hopelijk komt ie snel over deze teleurstelling, al zal het niet, zijn gebrek aan zelfvertrouwen kennend.

13 november 2022 om 14:52

Zoals verwacht. Cillessen stond gewoon weer vandaag. Na een verschrikkelijke rotweek, maar volgens mij heeft ‘ie je vriendinnetje afgepakt ofzo. Die blinde haat tegen Cillessen is echt bizar

13 november 2022 om 15:01

Wat is verwacht, de kritiek die hij krijgt? Volgens mij is het normaal in de voetballerij dat je een pluim of kritiek krijgt bij goed of slecht functioneren. En naast je kwaliteiten is je persoonlijkheid ook een belangrijke 2e factor. Van Gaal vindt dit ook belangrijk. Cillese voldoet op beide fronten niet aan de door van gaal befaamde totaalmensprincipe. Van Gaal selecteert hem niet, Jasper gedraagt zich structureel als een verongelijkt kind voor de camera's, en dan is er sprake van haat?

13 november 2022 om 15:06

Op Voetbalzone kun je een paar zaken uittekenen. Zo is lid Baradona erg overtuigd van de kwaliteiten van Noa Lang. Lid Japie Krekel is op zijn zachtst gezegd niet onder de indruk van Roger Schmidt en Frenkie de Jong. En jij bent er als de kippen bij om Cillessen nog even een virtuele trap na te geven.

13 november 2022 om 15:24

Zeker sprake van haat noujaa haat in hetze van de na praters zoals jij? Totaalmens? Gelukkig zijn we niet sllemaal als van gaal, cilissen gaat niet
Mee op basis van vorm zegt hij, pasveer is top in vorm zeg pfoee, of timber blind klaassen taylor bergwijn jaa die draaien heerlijk, verschil id dst het ajax spelers zijn nee loui van gaal kun je echt niet serieus neemen met se selectiebelied die idooit laat ook flekken gewoon thuis

14 november 2022 om 08:43

De beste man heeft allerlei shit over zich heen gekregen die niks met zijn voetbalkwaliteiten te maken hadden. Op persoonlijk vlak hoef je je toch niet elke keer stil te houden, want hij hield zich eerst stil maar dat was volgens diezelfde analisten ook een zwaktebod van hem. Wat moet hij dan doen, de hetze tegen hem sloeg nergens op want er zijn veel naardere mannetjes in de voetballerij dan Jasper Cillesen.

Volgens Sneijder is dit de cillissen die hij wil zien. Dat hij zo moet reageren

13 november 2022 om 14:53

Agja vind het altijd beetje triest, toen hun nog voetballers waren zeiden hun ook niet alles wat op hun tong lag, en nu zijn het ex prof voetballers, en nu hebben hun allemaal wel zijn zegje klaar, en verwachten hun dat die prof voetballers dat ook doen

13 november 2022 om 15:20

Dat dus sneijder en rafeal hypocrieten,

Faire reactie van Cillessen. Zelden zo'n smerige mediacampagne gezien in de voetbalwereld als die tegen Cillessen. Los van dat ik Van Gaal best snap dat hij Cillessen niet meeneemt (maar dan had hij Flekken mee moeten nemen), is de manier waarop Cillessen is behandeld echt te triest voor woorden. Schoolplein pestgedrag.

13 november 2022 om 14:51

Jaa mense die er niks van weten waaronder hier op voetbalzone. Willen makelijk scoren en zijn wat dat betreft allemaal na lullers

13 november 2022 om 14:55

Echt he. Hele karakter moord in de media heeft zn vruchten afgeworpen. Goed interview!

13 november 2022 om 15:02

Inderdaad karaktermoord. Omgekeerd kan je zeggen dat typetjes Sneijder Van der Vaart, maar ook andere pest-analisten zoals ze bij VI wel een doen, losgezogen van de realiteit zijn en zich nooit als normale mensen hebben leren gedragen doordat iedereen altijd maar voor ze klapte, ze altijd bijzonder waren, en altijd in de spotlights stonden. Ze komen over als onopgevoede kutkindjes die iemand in de zandbak op school al eens een klap had moeten geven, of die van hun ouders of autoriteiten om hen heen te horen hadden moeten krijgen wat de impact van hun pestgedrag is. Normale volwassen mensen groeien toch over dat pesten heen zou je zeggen. Maar deze twee lijken soms kleine jochies in een dik volwassen lichaam. Maar dat zal ook wel karaktermoord zijn.

13 november 2022 om 15:19

Jaa idd mee eens nog ffe en die sneijder ken ze vetters niet meer strikken , laat im daar maar mee bezig zijn ipv mense te kakken te zetten,

14 november 2022 om 14:11

Precies. Als zo'n Wilfred Genee of iemand bij studio voetbal eens aan echte journalistiek zouden doen, dan zouden ze eens aan Van der Vaart en Sneijder om concrete voorbeelden te vragen van dat slechte gedrag van Cillesen. En daarna zouden ze andere (oud)team genoten van Cillesen vragen om die voorbeelden te bevestigen. Dan ben je een journalist. Nu is het gewoon een hetze.

Hij heeft helemaal gelijk. 3 jaar tweede doelman geweest bij barca! Dat vergeten de meeste mensen te benoemen.

Tja, hij ‘bijt’ nu van zich af en spreekt zich uit. Dit zal de anti-Cillessen club ook wel helemaal niks vinden. Ik kan me wel voorstelen dat ‘t ergens eens genoeg is voor zo iemand. Het belangrijkste voor mij zijn de drie punten, die zijn binnen!

13 november 2022 om 15:02

Nee. Johan Derksen zal ook weer boos zijn omdat zijn Liefje "aangepakt" wordt door wijfje Cillessen.

Tja het was even een media stilte bij Cillessen, maar vond dat ook wel prima, Jammer Jasper je hebt een goede periode gehad bij Nec.

Maar ik vind de keepers wat nu mee gaan vooral Bijlow en Pasveer gewoon beter en een logische keuze dat je niet mee gaat naar het WK

13 november 2022 om 14:54

Laat me niet lachen met Pasveer. Zeventien tegengoals met een miljoenenverdediging voor je kan gewoon niet

13 november 2022 om 15:00

En vorig jaar toen hij er maar 5 tegen kreeg toen kreeg hij de credits nog steeds niet.
Toen was blijkbaar Timber het genie. Nou kijk die eens schutterennu voor Pasveer. Timber en blind die gister niets deden en dan moet pasveer maar een bal die vanaf 2 meter afstand van hem geschoten wordt en elke kant op kan gaan tegenhouden? Zeg dan eerst even tegen Timber en Blind dat ze de moeite nemen iets te doen.

13 november 2022 om 15:02

Hoeveel schoten heeft die vorig jaar überhaupt tegen gehad met martinez en timber voor zich?

13 november 2022 om 14:58

Pasveer, serieus? Heb jij die de afgelopen tijd zien keepen, die is nu nog steeds onderweg naar de hoek. Heeft als keeper van Ajax volgens mij serieus meer tegengoals dan Cillessen als NEC-keeper, das natuurlijk wel opvallend op z’n zachtst gezegd. Die is echt alleen geselecteerd omdat ie bij Ajax speelt. Over Bijlow ben ik het wel met je eens, fijn dat we weer een keeper voor de toekomst hebben en zou ook mijn keus voor Qatar zijn.

13 november 2022 om 15:15

Oke Pasveer heeft nu even een mindere periode zoals wel meer Ajacieden, Maar vorig jaar en begin van de competitie heeft hij toch echt wereld reddingen gehad...

maar omdat het nu iets minder gaat bij hem kan hij er blijkbaar ineens niks meer van?

13 november 2022 om 15:26

Nou ja er niks meer van kunnen is overdreven, maar puur op kwaliteit vind ik zijn uitverkiezing voor Oranje zwaar onterecht. Hij houdt twee maanden al amper een bal meer tegen

13 november 2022 om 21:37

Van Gaal gaf aan dat het om het nu gaat. Ze zijn nu niet in vorm dus houdend aan zijn seniele gedachtegang, had je alle ajaxieden thuis moeten laten

Goed dat hij het zegt. Helpt hem niets maar hij heeft echt een punt. Al die media nemen alles van elkaar over en beginnen er dan in te geloven en het enige wat ze kunnen doen is elkaar napraten en dan heb je een beeld geschetst.

Echter heeft v Gaal een keuze gemaakt en de rest doet er niet toe. Pech voor Jasper.

Hij haalt even zijn gram vandaag. Hij was een hele goede keeper. Nu vind ik hem matig. Wij hebben in Nederland sowieso een keepers probleem voor oranje.

We kunnen na het WK de conclusie trekken of Louis gelijk heeft of niet. Persoonlijk snap ik niet dat Cilissen niet mee is. Ik heb Pasveer de afgelopen weken zien keepen en die is helaas niet beter dan Cilissen (zeg ik als Ajax-supporter). En als hij geen teamplayer is, dan is het wel bijzonder dat Van Gaal hem nodig had tegen Noorwegen. We gaan het zien…

Vond dat wel mooi eigenlijk, toen deed ze ineens of ze van niets wist. Mag ze dan ook een grote meid zijn en gewoon accepteren en erkennen, als ze zo stoer is om hem in tv programma’s te bashen. Mag je ook incasseren. Prima interview verder van hem ook, vindt hem normaal en logisch overkomen telkens. Eerder het idee dat Sneijder en Vd Vaart pestkoppen zijn.

13 november 2022 om 14:57

Zeker goedzeker goed interview. Echt erg om overal te horen dat je. een vervelend mannetje bent etcetera je ziet aan zijn teamgenoten en alles dat hij bij NEC blijkbaar wel goed in de groep ligt dus ik weet niet waar dit l** verhaal vandaan komt.

Gewoon een sterk interview, goed dat hij voor zichzelf opkomt en gelijk Helene aanpakt. Vind het een grotere schande dat Flekken er niet bij zit maar Cillessen is echt weggepest door de media en Vd Vaart en Sneijder.

13 november 2022 om 15:30

Vind je dat echt? Hij strooit onwaarheden op tafel en betucht Helene van zaken die ze kennelijk nooit gezegd heeft. Hij staat daar weer met die godsvervelende grijns op zijn hoofd de boel wat stom weg te lachen en zegt wel 5x: wat denk je? Ik vond het prima vragen van Helene en waardeloze antwoording en dito houding van Jasper.

14 november 2022 om 14:14

@kalou "hij strooit onwaarheden op tafel en betucht Helene van zaken die ze kennelijk nooit gezegd heeft." Eigenlijk dus wat al die losers bij Veronica elke aflevering weer doen. Dingen vertellen die niet waar zijn.

Ook wel leuk om op deze manier te reageren ipv "kritiek laat ik van mij afgeleiden" uitspraken of "ik luister niet naar de media". Echt in de laatste paar maanden is hij zo erg op persoonlijk vlak aangevallen door oud-spelers en media. Daarnaast nog die rechtszaak tegen hem vanuit Spanje. We vergelijken tevens een situatie uit 2014 met de Cillessen van nu. Gozert kan best nu zijn gegroeid en ook denken van, dat was niet goed hoe ik mijn persoonlijke belangen boven het teambelang had gezet. En bij Barcelona was hij inderdaad tweede keeper en had hij volgens nog een vrij goede band met Ter Stegen.

Het is wel ontzettend pijnlijk voor Van Gaal dat in het weekend van de bekendmaking van zijn selectie de heren Cillessen, Pasveer en zojuist ook Noppert haarfijn blootleggen hoe volslagen krankzinnig zijn selectiebeleid is. Cillessen deed dat door een goede wedstrijd te keepen - hij is natuurlijk sowieso prima bezig dit seizoen -, Pasveer (zoals gebruikelijk) en Noppert door lekker apatisch toe te kijken hoe de tegenstander de bal in het netje legt. Waar blijft ons kritische journaille? De enige die kritiek durft te uitenop onze bejaarde bondscoach is godbetert Valentijn Driessen - en dat is meer een provocateur dan een kritische journalist. Verder zijn het allemaal kontenkruipertjes die heel graag een plekje in de harem van sultan Louis willen hebben.

Bijlow, Flekken, Cillessen (wat mij betreft in die volgorde maar daar kan je nog over discussiã«ren) was de enige juiste selectie geweest.

13 november 2022 om 15:13

Cillessen was weergaloos inderdaad tegen 10 man van RKC fucking Waalwijk. Daar kun je je selectie normaliter wel mee afdwingen!

13 november 2022 om 15:16

Yup net zoals pasveer gister tegen fucking fc emmen of woensdag tegen fucking vitesse arnhem

13 november 2022 om 15:17

Tegen welke tegenstanders speelt Noppert ook alweer? Die is driekwart van zijn carriã¨re reservekeeper in de Eredivisie of eerste man in de KKD geweest. Ook als dat je criterium is heeft Cillessen absoluut een streepje voor.

13 november 2022 om 15:21

Helemaal eens. Dus Flekken had erbij moeten zitten en gewoon 1e doelman moeten zijn. Cilessen kan zijn rol als 2e keeper toch niet accepteren dus neem je hem niet mee. En nu kappen met die Cilessen verheerlijking, want het is verre van een geweldenaar.

13 november 2022 om 15:28

Flekken ipv pasveer cillissen ipv noppert maarja pasveer wordt 1e keeper wel leuk want dan duikt ie in minuut 44en is die net op tijd opgestaan voor de 2e helft

13 november 2022 om 15:35

Nee hoor; Bijlow gaat keepen en dat js opzich niet geheel onlogisch gezien de laatste paar potjes van allen. Cilessen was nooit een optie als reservedoelman dus enkel Flekken ontbreekt als 1e doelman. Of je als 3e keeper nu Noppert, Pasveer of Sinterklaas meeneemt zal me echt een rotzorg zijn. Het gaat om je 3e keeper man...die zit er enkel en alleen bij voor de sfeer. Nog een reden om die irritant grijnzende Jasper niet mee te nemen.

13 november 2022 om 23:33

Hoe weet je dat hij dat niet kan? Kom met argumenten.. Ik zou je der een geven waarom hij het wel kan.. Hij heeft het gedaan bij Barcelona en Valencia..

Kom niet aan met "ja want sneijder en vd Vaart hebben dat gezegd" want dat is natuurlijk een drogreden

14 november 2022 om 07:24

Maar hoe verliep dat bij Barcelona en Valencia? Daarnaast is dat natuurlijk heel iets anders dan op een toernooi de 2e viool spelen terwijl je zelf vindt dat je moet spelen.

Als er dan signalen komen vanuit 2 verschillende spelers die met hem op dat toernooi aanwezig waren wordt het wel eeg geloofwaardig. Of vind jij 2 directe getuigen uit eerste hand niet geloofwaardig genoeg? En tot slot was de huidige bindscoach destijds ook onderdeel van de groep. Je kunt er dus best vanuit gaan dat hetgeen gezegd wordt op waarheid berust en zelfs nog genatigd gebracht wordt om niet nog meer onnodige onrust te zaaien.

Zou jij de gok wel wagen? In dat geval maar goed dat jij er geen invloed op hebt.

14 november 2022 om 14:16

@kalou Flekken had gewoon eerste keeper moeten zijn. De enige die op dit moment op topniveau speelt. Pasveer, Noppert en Bijlow moeten maar eerst eens laten zien dat ze in de top van de BuLi kunnen keepen.

Hij kan het toch weer niet laten om met doe vervelende grijns op zijn gezicht te denken Helene, een uitstekende journaliste, te moeten confronteren met onwaarheden. Wat een ongeëvenaarde pannekoek is het toch! Prima hoe Helene hiermee omgaat overigens.

Feiten: Cillessen is de beste keeper, gevolgd door Bijlow, Flekken, enz..

Cillessen was keuze nummer 1 toen hij niet speelde....

Cillessen heeft in overleg met Van Gaal voor NEC gekozen om wedstrijden te keepen.

Cillessen verkeerd in de beste vorm, samenet Flekken.

De media hebben Cillessen voor lul gezet dat hij lastig zou zijn.
Van Gaal heeft ervaring met jongens als Zlatan, Ribery, Davids, vul maar aan.

Oprecht vindt ik het oneerlijk en zelfs een rotstreek naar hem toe...

Dus mag hij nu emotioneel zijn en mag hij even van zich afbijten

13 november 2022 om 16:05

Ik denk dat je het woord 'feit' nog eens moet opzoeken in het woordenboek. Dit verhaal staat vol met meningen die ook nog eens nergens op slaan. Cillessen de beste keeper en de beste vorm? Zulke dingen kun je toch niet met droge ogen beweren?

13 november 2022 om 18:57

Want jij wou beweren dat de man van glas de beste is en in beste vorm?
Nee....

Dat zijn toch echt Cillessen en Flekken

13 november 2022 om 19:05

Heb jij Flekken ooit zien spelen? Weet jij waar hij speelt? Weet jij überhaupt hoe hij eruitziet?

13 november 2022 om 19:07

Ja, ik wil zeker zeggen dat hij beter is en beter in vorm is dan Cillessen. Als ik jou was dan zou ik bijv. zometeen even de samenvatting van Feyenoord-Excelsior kijken.

Verder moet je voor de grap ook eens kijken hoeveel wedstrijden Cillessen heeft gemist door blessures. Dat is in de afgelopen 2,5 jaar zelfs nog meer dan Bijlow. En dat is nog buiten het feit gerekend dat hij doorgaans slechts tweede of derde keuze was bij Valencia. Bijlow mag dan misschien de man van glas zijn maar Cillessen is de man van de tribune.

Overigens is ook Flekken een stuk beter dan Cillessen. Als Noppert mee gaat vanwege de penalties dan vind ik het al met al dus geen gekke keuze om Cillessen niet te selecteren. Al vind ik de keuze voor Pasveer wel zeer merkwaardig.

Iemand ooit bedacht dat het misschien wel echt een vervelend mannetje is? Dat er niet voor niets meerdere gasten uit de voetbalwereld zijn die hem zo mee gemaakt hebben? Ik vind zij houding hier ook weer vrij irritant en slachtoffer-like. Neemt niet weg dat hij natuurlijk prima Ipv Pasveer had kunnen gaan.

13 november 2022 om 15:38

Ik verbaas me er ook echt over dat er weinig mensen lijken te beseffen dat het geluid meervoudig is en daarbij niet van de minsten komt. Ze hebben er totaal geen voordeel bij dit naar buiten te brengen en toch is de lijn van de tekst redelijk vergelijkbaar. Dat vind ik toch behoorlijk geloofwaardig, zeker als ik daarbij optel dat hij in vrijwel elk interview overkomt als een zeer irritante wijsneus.

Als op het WK de keeper, die in de basis staat 1 blunder maakt of gaat stunten krijgen we de hele discussie opnieuw. Gaat Cillesen niet helpen maar het is wel een feit dat al die 020 gasten hem weggepest hebben. (febo van de vaart, biertonnetje Sneijder, Frank succescoach de Boer, Frans in de Hoek, afijn de lijst is te lang)

Flekken cillessen bijlow zijn toch de beste 3 iedereen weer dat

Een mooie reactie van Cillessen. Daar valt geen speld tussen te krijgen. Aanpakken! Hij en Flekken hadden erbij moeten zitten ipv Pasveer en Noppert.

Waarschijnlijk als de keepers het slecht doen op het wk gaat elke cillessen hater roepen dat ze zeiden dat cillessen zoiezo mee moest. Trieste heksenjacht op hem de laatste maanden. Ik herinner me nog goed hoe blij cillessen was en hoe snel hij naar krul rende toen hij de penaltyreeks won. Het feit dat er word gezegd dat hij als 2de keeper niet functioneert slaat ook nergens op, jaren lang bij barca super gedaan als 2de keeper. De feiten zijn niet meer belangrijk deze tijd, het achter elkaar lopen bij de heksenjacht en luisteren naar oud voetballers die totaal niet professioneel waren is belangrijker. Ondankbaar volk.

Tja, madam door Derksen op het paard getild moet nu eventjes met de billen bloot. Ter zake: natuurlijk had Cillessen mee moeten gaan. Inclusief Noppert en Bijlow.

14 november 2022 om 08:34

Wat heeft Derksen hier in godsnaam mee te maken? Hendriks heeft haar eigen mening en doet het op haar wijze.

14 november 2022 om 09:17

Wacht vanavond maar af. Gaat Derksen uit zijn plaat hoe Jasper het lef had zijn meisje aan te pakken.

14 november 2022 om 09:24

Tja, als Derksen dat nodig vind om te doen dan moet hij dat doen. Alleen heeft Derksen haar niet op het paard getild, ze doet het zelf gewoon prima in de shows waar ze aan deelneemt.

14 november 2022 om 10:32

Kom nou. Daar gaan er dertien van in een dozijn. Bij Vandaag Inside zit ze alleen maar wat algemeenheden uit te braken. Niks toevoegend. Voor sommigen een leuk smoeltje. Nee, echte kwaliteit ontbreekt. Is niet erg, want daar lopen er heel veel van in de diverse media geledingen.

14 november 2022 om 11:00

Dat mag jij vinden, ik denk daar duidelijk anders over. Er zijn op dit moment bij lange na geen 12 andere dames op de Nederlandse tv te vinden die ik graag over voetbal hoor praten. Tevens presenteert ze HLF8 ook best prima, maar smaken verschillen.

Het is en blijft een geweldige keeper. Dat zegende als Feyenoord supporter! Jammer hij had gewoon mee moeten gaan ook als 2e of 3e keeper. Dit zegt heel veel. Iedereen heeft bepaalde trekjes die ik of jij niet kunnen aanstaan, dat is niet erg. Uiteindelijk gaat het er om wat je eraan hebt.

Logisch dat Cilissen zich schikt in een rol als tweede viool achter Ter Stegen… wie is hij om in die situatie stennis te trappen. Net zo min heeft hij nu recht van spreken. Het is een knuppel eerste klas die zeker niet beter is dan de keepers die momenteel geselecteerd zijn.

Was ergens ook wel geinig geweest als ie had gezegd dat die Van Gaal zo dement als een deur is, dat was nog eens leuke televisie geweest.

Verder blijft het, als je de afgelopen dagen even in slowmotion terugspoelt, gewoon een hele sneue, bijna verdrietige situatie. Zoals wel vaker gezegd gaat het mij totaal niet om het voetbaltechnische gedeelte, dat Bijlow eerste keeper wordt is prima te verantwoorden en of Cillessen dan wel of niet mee moet is gewoon een voetbalinhoudelijke discussie waar je van mening over kan verschillen. Alleen het argument dat hij niet in vorm zou zijn slaat wel echt als een l*l op een drumstel. Maar alle stront die deze jongen over zich heen heeft gekregen is echt bizar, begrijp niet waaraan Cillessen dat verdiend heeft. Van analisten tot mensen op deze site waar de haat echt van het beeldscherm afspatte. Hele sneue figuren. Vandaag ook weer wat helden van RKC-supporters die het nodig vonden om Cillessen zijn privã©situatie en kind erbij te betrekken. Zijn ze waarschijnlijk ook nog de hele week mee bezig geweest. Maar anyhow, waarom het nodig was Cillessen dubbel en dwars de grond in te stampen is mij een echt een raadsel. Lekker achter de meute aan iemand kapot maken, toffe peer ben je dan. En ja, ik snap heel goed dat Cillessen in interviews geen sympathieke uitstraling heeft, komt niet echt heel lekker uit z'n woorden en heeft een beetje een hautaine uitstraling waardoor het al heel snel ongemakkelijk wordt. Maar ondanks dat blijft het voor mij en wel meer NEC-supporters gewoon een topper en ben ik nog steeds superblij dat hij afgelopen zomer is teruggekomen terwijl hij daar ook een aantal jaar mee had kunnen wachten. Geweldige chemie in het stadion vandaag tussen Cillessen en de fans, lang geleden dat iemand hier zo is toegezongen. NEC houdt van Cillessen en Cillessen van NEC, en dat is uiteindelijk gewoon het belangrijkste, niet wat ze in de Randstad of de rest van het land van hem vinden.

Heeft dit misschien iets te maken met het feit dat Blind assistent is en dat daarom gekozen is voor Pasveer? Want Pasveer is niet echt sterk de laatste tijd. En Cillessen zou moeilijk zijn? En Noa Lang en Memphis zijn geen "lastige" jongens?

Die sneer naar Helène is echt onnodig

En terecht, Helene praat mensen naar mond. Zegt aan tafel alleen die dingen die men wil horen, open deuren intrappen. Goede actrice, speelt alsof ze een sportverslaggever is

Heb het interview op espn gezien. Snap Cilessen zijn reactie wel, maar kom op. Het is maar een WK. Er is niemand overleden. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld dan een huilende keeper die niet naar de WK gaat.

Ja maar in Barcelona dacht je niet de beste te zijn, tuurlijk ga je je mond houden. Nu denkt Cilli wel de beste te zijn en recht te hebben op een selectie.

Lekker makkelijk, nu wel willen reageren. Staart tussen de benen als Rafael iets roept. Een gehele media stile en storm voor de keeper van NEC. Hij bewijst de woorden van vdV.

14 november 2022 om 09:01

Dat interview een tijdje terug dan. Toen hij zei dat als hij zo doorging wel 1e keeper zou zijn. Met die gemaakte glimlach er bij na elk antwoord. Hoe arrogant kan je zijn.

De spelersgroep wordt naar het WK gestuurd om daar zo goed mogelijk te presteren. Om dat doel te bereiken heb je de beste spelers nodig om het beste team te formeren. Je moet er elke wedstrijd staan en het beste presteren en er is geen enkele ruimte voor mensen die de sfeer binnen de ploeg verzieken. Je kunt nog zulke goede spelers hebben, maar een slechte sfeer zal de prestaties negatief beinvloeden. Van Gaal heeft persoonlijke ervaring met Cillessen op het WK in Brazilie en de eigenwijze van Gaal heeft zoals we onderhand wel weten lak aan wat anderen denken. Dit is waarschijnlijk de laatste klus van de ervaren Van Gaal die graag in stijl af wilt sluiten. Als Cillessen volgens Van Gaal niet in het team past, dan moet hij gewoon niet mee, sorry!

Dat pro-Cillessen kamp begint ook de keel uit te hangen. Totaal niet voor rede vatbaar. Het is allemaal maar subjectief.

Van Gaal weet ook wel dat Cillissen beter is dan Noppert. Daarnaast ook veel ervaring in de top opgedaan. Hij zal dus echt wel qua gedrag door de mand zijn gevallen...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren