Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Taylor negeerde vorig seizoen suggestie van Ten Hag: ‘Ik zag het niet zitten’

Laatste update:

Kenneth Taylor kreeg in de winterstop van afgelopen seizoen van toenmalig Ajax-trainer Erik ten Hag te horen dat een verhuurperiode elders wellicht beter zou zijn. De pas twintigjarige middenvelder voelde daar echter weinig voor en bleef gewoon in Amsterdam. Taylor is ruim een halfjaar later een vaste waarde op het middenveld van Ajax, terwijl Davy Klaassen en Steven Berghuis het moeten doen met een reserverol.

"Aan de ene kant is het fijn dat hij (Ten Hag, red.) meedacht met mij, want ik wilde ook spelen", verklaart Taylor in een uitgebreid interview met de NOS. "Maar ik zag het niet zitten. Ik train hier met de beste spelers; daar word je ook beter van. Ik had ook het gevoel dat ik er op de training wel tegenaan zat. En dat ik mijn kans zou pakken als ik 'm zou krijgen. Daarin heb ik op mezelf vertrouwd." Taylor had een basisplaats in het duel om de Johan Cruijff Schaal met PSV (3-5) en de competitiewedstrijden tegen Fortuna Sittard (2-3) en FC Groningen (6-1).

De tweebenigheid lijkt Taylor te helpen in de concurrentiestrijd op het middenveld van Ajax. "Dat heb ik geleerd van mijn vader. Hij leerde mij niet echt iets anders. Hij zei: 'Waarom zou je niet met rechts én links schieten. Het kost tijd als je om de bal heen draait.'" De statistieken zijn in ieder geval in het voordeel van de jonge Ajacied. Sinds de start van het seizoen 2021/22 heeft Taylor een passnauwkeurigheid van 88,5 procent, beter dan Klaassen (82,3) en Berghuis (83,3).

Taylor kreeg van Ten Hag en diens opvolger Alfred Schreuder wel te horen dat hij moet werken aan agressiviteit en de omschakeling bij balverlies. "Ik ben wel een speler die omschakelt, maar het heeft te maken met agressiviteit, dat ik direct, boem, omschakel en niet erin blijf hangen als ik zelf een foute bal geef." De verwachting is dat Taylor zondagmiddag opnieuw een basisplaats heeft bij Ajax, dat op bezoek gaat bij Sparta Rotterdam.

Is Kenneth Taylor klaar voor Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De poll is wel wat voorbarig maar hij is lekker bezig met iedere wedstrijd een goaltje. Goed in de combinatie, technisch genoeg om een mannetje uit te spelen en versneld het spel. Leuke speler

21 augustus 2022 om 09:47

Ik vind het een speler met potentie maar ik vind juist dat hij het tempo er soms uithaalt..

21 augustus 2022 om 10:08

Hij temporiseert ja, dat hoort denk ik bij zijn spel en het is misschien zelfs wel een opdracht van de trainer.

21 augustus 2022 om 10:51

"hij temporiseert ja, dat hoort denk ik bij zijn spel en het is misschien zelfs wel een opdracht van de trainer".

Geen enkele goede ploeg speelt in éã©n tempo, omdat de situatie soms om temporisatie vraagt en vanwege het feit dat het tempo waarmee Ajax vaak speelt simpelweg niet de hele wedstrijd en een heel seizoen lang is vol te houden. Doe je dat wel dan is de kans groot dat de pijp bij veelspelers al leeg is voordat het seizoen is afgelopen.

21 augustus 2022 om 09:57

Kudus is toch een klasse beter, of niet dan? Die krijgt gewoon geen kans.

21 augustus 2022 om 10:05

Eens. Alleen Kudus vertraagd het spel wel vaak. Ik zie vaak mensen de ruimte in gaan terwijl hij een momentje nodig heeft om te shinen.

21 augustus 2022 om 10:19

Ik heb ook liever kudus maar de statistieken liegen niet en moet taylor zeker ook de credits krijgen die hij verdiend...

21 augustus 2022 om 10:45

Frenkie vertraagd het spel ook vaak, met een doel. Ik denk dat we die allemaal wel weer in een Ajax shirt willen zien.
Je hebt spelers die het spel vertragen zonder doel ( Bazoer ) en spelers die dat met een reden doen. Om meer ruimte te creëren voor andere spelers.

21 augustus 2022 om 11:14

Lijkt wel alsof ze wat tegen die jongen hebben

21 augustus 2022 om 15:23

Er is maar 1 speler die het spel vertraagd bij ajax en dat is geen kudus.

22 augustus 2022 om 10:25

Ik vind Taylor veel meer een 8 en Kudus meer een speler voor op 10 eigenlijk.

Wat een stomme poll zeg.. Hij is goed genoeg voor jong oranje, maar het grote oranje nog lang niet.
Laat hij het maar eerst twee jaar zien en dan is hij misschien een optie

21 augustus 2022 om 09:37

Hij laat wel 2 internationals banken bij Ajax dus wat moet hij dan laten zien? Ik zeg niet dat hij erbij moet want heb liever geen 1 Ajacied in het NL elftal, maar als hij concurreert met Berghuis voor die positie bij NL dan lijkt het me heel vreemd dat Berghuis wordt opgeroepen en een basisspeler niet.. Magoed, we gaan het zien, maak me niet druk om het elftal van Louitje

21 augustus 2022 om 09:39

@KokkieAFCA0341, Berghuis zijn positie in Oranje is op nummer tien. Dat is niet de positie van Taylor.

21 augustus 2022 om 09:50

Wat is de reden dat je geen enkele Ajacied in Oranje wil?

21 augustus 2022 om 09:56

@MessiBazoer, omdat ik niet zo heel veel heb met dit NL elftal en nu het in de winter is helemaal niet, heb liever dat onze jongens thuis blijven en fit na het WK zijn

21 augustus 2022 om 09:56

Wat denk jezelf, vast weer zo’n extremist die bang is voor blessures. Los van dat heb ik ook liever Veerman, want deze man Kenneth niveau nog maar net aan.

21 augustus 2022 om 09:59

Maar zo’n wk kan wel hun waarde omhoog gooien. Maar moet zeggen ik begrijp je punt ook wel. Zie liever ook geen PSV’er midden in het seizoen geblesseerd raken op een wk met een geurtje.

21 augustus 2022 om 10:02

Coco dat ligt net aan de situatie. Als een Veerman in de kwartfinale de winnende binnenschiet en ook geblesseerd raakt voor 3 maanden dan kan ik daar wel mee leven bij wijze van,

21 augustus 2022 om 10:22

@Pieter.. niet perse bang maar ik ben meer een Ajacied dan dat ik een fan ben van NL dus voor mij persoonlijk is Ajax belangrijker dan het nationale elftal, daar lijkt me niet zoveel mis mee

21 augustus 2022 om 13:06

Tja Klaassen hoef ik ook niet perse bij het Nederlands Elftal te zien en al helemaal niet in de basis. Vind dat een enorm beperkte speler die teert op wat doelpunten die hij scoort. Daarin is hij wel enorm belangrijk maar het niveau in Nederland is dan ook vrij laag als je het vergelijkt met het niveau van Ajax.

21 augustus 2022 om 09:45

Het is wel een verademing tov gravenbergh en die zit er wel bij waarschijnlijk. Laat dan gravenbergh of klaassen thuis

21 augustus 2022 om 10:13

Een verademing tov gravenbergh vind je? Ik zag bij Ryan een bepaalde potentie die ik bij Taylor nog moet ontdekken hoor.

21 augustus 2022 om 16:39

De potentie misschien wel. Alleen liep gravenbergh de helft van de tijd als een zoutzak over het veld. Was al een tijdje klaar met hem...

21 augustus 2022 om 10:12

Ik vind hem sinds maart beter spelen dan Gravenberch, Klaassen en Berghuis voor Ajax. Ook is hij gewoon beter dan til en clasie. Er is maar 1 middenvelder die er met kop en schouders boven uitsteekt en dat is Frenkie. Daarna krijg je alleen maar "leuke" Eredivisie spelers en de roon.

21 augustus 2022 om 10:37

Gravenberch is prima bezig bij Bayern, als hij die lijn doortrekt hoort hij gewoon in de basis van Oranje naast Frenkie.

21 augustus 2022 om 10:46

Bizar hoe snel Ajacieden altijd oranje in gepraat worden door de media en supporters. Als je dan ziet wat Geertruida, Malacia, Veerman en Bijlow moeten en moesten doen om bij oranje genoemd te worden. Taylor speelt 10 wedstrijdjes en hij moet alweer oranje in.

21 augustus 2022 om 10:53

Op zich logisch toch? De concurrentie bij Ajax is sterker en de druk vele malen hoger.

21 augustus 2022 om 10:54

Zo moeilijk is dat toch niet? Nivo van Feyenoord ligt all jaren stuk lager als bij Ajax en hebben gewoon kwalitatief betere spelers ook rondlopen.
Zo gaat het all jaren en dat zal voorlopig ook niet veranderen. Ajax is tegenwoordig gewoon subtop Europa, terwijl Feyenoord nu eindelijk weer beetje in de lift zit.

21 augustus 2022 om 11:00

Het niveau ligt duidelijk hoger maar waar zie je dat terug in Oranje? Al jarenlang komen de belangrijkste spelers binnen Oranje van veel andere teams, dus zo logisch is het niet. Als je een hoger niveau hebt moet je dat ook laten zien bij Oranje.

21 augustus 2022 om 11:46

Merk je niet aan de Ajax spelers

21 augustus 2022 om 10:13

Nog lang niet? Mee eens dat het nu te voorbarig is, maar de concurrentie op het middenveld bij NL kan hij op korte termijn zeker bij aanhaken.

Frenkie, koopmeiners en Wijnaldum (als hij speelt) zijn zekerheidjes in de selectie denk ik, maar wat daarachter komt..

Berghuis, Til, Klaassen, Veerman, Schouten, de Roon en Gravenberch zijn namen die niet ver van zijn niveau afliggen.

Veerman zit nog geen eens bij Oranje en die heeft het consistenter laten zien. Beetje onzin poll VZ

21 augustus 2022 om 09:45

@Savano niet gelijk aankomen dat ik door een roze bril kijk want ik ben neutraal op het gebied voor oranje spelers.
Veerman vindt ik echt een leuke voetballer maar speelt net de laatste 5 wedstrijden goed, laat hem wat langer constanter speler en dan pas is hij klaar voor Oranje, neem hem in iedergeval mee naar het WK.

21 augustus 2022 om 09:51

Los van het oproepen van Veerman, wat ik persoonlijk iets te voorbarig vind, slaat je opmerking natuurlijk nergens op. Feyenoord en PSV hadden interesse omdat hij zo een matige speler bij Heerenveen was zeker. Enige twijfel rondom Veerman was of hij het op het hoogste niveau kon laten zien, en sinds zijn komst bij PSV heeft hij geweldige statistieken. Complete onzin dus die 5 wedstrijden. Wat betreft Taylor, daar zou je inderdaad je opmerking over kunnen plaatsen.

21 augustus 2022 om 10:07

Valt enorm tegen met die veerman en zijn geweldige staristieken. PSV heeft voor veel aan de lengte van Luuk de Jong en kopkracht van diverse andere spelers, maar PSV domineert zelden het middenveld in de grote wedstrijden. Zelfs tegen Rangers lukte het slechts een helft. Dat zou niet het geval zijn als Veerman geweldig was. Een geweldige middenvelder is meer dan een splijtende pass. Een geweldige middenvelder zorgt dat je heerst in een bepaalde zone. En het ligt ook niet aan zijn collega's. Sangare is een van de betere verdedigende middenvelders van de eredivisie. Dus ook op dat gebied wordt veerman niet in de steek gelaten. Kijk anders naar de periode dat Berghuis weer geprezen bij Ajax. Hij zorgde ervoor dat het middenveld domineerde. Ook tegen grotere tegenstanders. Zodra dat minder werd, begon ook direct het tegen geluid.

21 augustus 2022 om 10:12

@Psvlld ik maak ten eerste zelf wel uit wat voor opmerking ik plaats, ten 2de savano had het over Veerman en daar reageer ik op dus snap niet wat je probleem is zenuwachtig voor woensdag dat je zo reageert???

21 augustus 2022 om 10:50

@ninjakai in mijn comment zeg ik dat hij geweldige statistieken heeft, niet dat hij een geweldige middenvelder is😉. In 30 wedstrijden bij 17 goals betrokken zijn is tegenwoordig dus ‘enorm tegenvallen’, bijzonder. Veerman speelt net een half jaar bij een topclub dus dat je nu al verwacht dat hij elke wedstrijd geweldig is en het team draagt vind ik vrij onrealistisch. Als hij zich zo doorontwikkeld weet ik zeker dat hij PSV vaker zal gaan dragen.

21 augustus 2022 om 10:53

Haha, volgensmij ben jij degene met een probleem hier als je zo raar reageert @mitchajax020. Hoe kom je bij die 5 wedstrijden? Ik ben het er totaal mee oneens en daar reageer ik op, dat zou je ook kunnen doen.

21 augustus 2022 om 10:59

@Psvlld ik kom niet uit een ei maar jij valt mij gewoon onnodig aan dus wie reageert er raar???
Nou dan zijn het 8 wedstrijden how cares

21 augustus 2022 om 10:36

Haha gek hê, die komt ook net kijken! Met je consistenter, hou toch op. Maar het artikel gaat over Taylor, dus wat zit je nu te huilen over Veerman? Hadden ze een poll moeten maken wie is beter?

Veerman hoorde ik al huilen over het drukke speel schema, dus of hij nu echt zo goed is?!

21 augustus 2022 om 10:43

Zit niet te huilen, mijn god zijn we met het verkeerde been uit bed gestapt, savano benoemt toch Veerman in zijn verhaal dus daar reageer ik op pfff soms zo moe van mensen die gelijk in de aanval gaan

Off topic maar Voetbalzone waar is de topic van Real Madrid van gister?

21 augustus 2022 om 09:36

@Jamsz, Je moet op de app zoeken naar Real Madrid om het te lezen. Hoop dat Voetbalzone dit dan ook even snel oplost zodat het altijd zichtbaar blijft op de hoofdpagina. Na de wedstrijd was het namelijk wel goed zichtbaar, maar nu opeens niet, voor mij dan in ieder geval.

21 augustus 2022 om 11:57

Tnx bro, klopt ik kon het op de hoofdpagina niet meer terug vinden vandaar mijn reactie

21 augustus 2022 om 09:39

@jamsz: 4 posts onder deze... Modric die Real redt...

We zitten midden in de transferperiode en zie hier op vz zo weinig nieuwe artikelen. En dan komen jullie met dit aan 😳 on: Taylor zal nog heel wat meer moeten laten zien wil hij in aanmerking komen. Op dit moment is de concurrentie bij het Nederlands elftal nog te groot voor hem.

21 augustus 2022 om 10:01

Dit levert meer kliks op en daar draait vz op. Een van de redenen waarom ik er een stuk minder op zit. Net als dat uppe van artikelen vreselijk vervelend begint te worden.

21 augustus 2022 om 10:19

Precies! Dan lees je reacties die niet meer up to date zijn omdat er weer nieuwe ontwikkelingen zijn.

Hieraan zie je dat schreuder een matige trainer is. Deze jongen kon in de kkd competitie ten hag nog niet overtuigen. En is vaak gewoon de zwakke schakel bij ajax

21 augustus 2022 om 09:47

Wat een rare opmerking, zit inmiddels al een tijdje bij het eerste en is daar door Ten Hag bij gehaald. Ten Hag stelde hem ook eind vorig seizoen op. En is daarnaast helemaal niet vaak de slappe schakel. Val niet vaak over iemand zijn toevoegsels maar dit is echt onzin.

21 augustus 2022 om 10:06

Ajajax

Niet reageren man, dit is wel de meest verzuurde psver

Volgens hem hebben jongens als Gakpo en Veerman kwaliteiten voor de top.

Maar ieder persoon bij Ajax is matig. Antony mag de schoenveters van Gakpo niet eens strikken.

21 augustus 2022 om 09:47

Taylor doet het prima. Geef hem wat tijd, gaat goedkomen

21 augustus 2022 om 10:38

Hahaha deze is echt de grappig wat je opmerking over Taylor betreft. Maar dat van Schreuder een matige trainer snap ik wel, moet het ook nog maar zien…

Leuke speler. Laat z’n voeten aardig spreken en komt over als een sympathieke knul. Hopelijk blijft die Amsterdamse arrogantie achterwege zoals ook Donny vd Beek dat niet echt had/heeft.

21 augustus 2022 om 09:58

Gaat hij net zo goed worden dat hij soms ook echt beslissend kan zijn in de grote wedstrijden??
Beetje het idee dat het een vlakke speler is met weinig uitschieters tijdens de wedstrijden. Niet dat dat erg is.
Maar uiteindelijk ga je wel wat van een speler verwachten op zijn plek.

Bijvoorbeeld Berghuis en Klaassen hebben dat vernuft wel imo om keer bepalend te zijn in grotere wedstrijden.
Maar dat is mijn mening. Heeft ook met ervaring te maken natuurlijk

21 augustus 2022 om 10:08

Ste Ven

Donny had toch wel de Amsterdamse arrogantie. Zat er net bij en klagen en dreigen weg te willen, omdat hij weg wilde, verongelukt kijken als hij weer gewisseld werd.

Denk voor ja carriere dat het wel goed is.

Ik vind het eigenlijk nog niet zo'n boeiende speler. Dat ie leuk meehobbelt bij dit Ajax zegt me weinig. Ze hebben zoveel meer kwaliteit dan de rest van de Eredivisie dat ik het zelfs goed zou doen op dat middenveld. Ik ben veel meer onder de indruk van Veerman tot dusver.

21 augustus 2022 om 10:10

Migi

Er zitten wel aantal jaren tussen beiden he. Veerman is geen jonkie. Doet het bij PSV inderdaad goed, maar is hoe oud 24/25?

Taylor komt er net aan, en hobbelt niet even leuk mee hoor. Het is juist moeilijk om basisplek te pakken, omdat Ajax zoveel meer kwaliteit heeft dan de rest.
Houdt ook "gewoon" 2 internationals van Oranje op de bank.

21 augustus 2022 om 10:18

Mrkrillin, ten eerste heeft Ajax niet zoveel meer kwaliteit dan de rest zie de 3-5 van onlangs en daarnaast kan het ook gewoon zijn dat Ajax een jeugdspeler met restwaarde de kans geeft. Wat overigens niet heel onlogisch is, want Klaassen en Berghuis zijn geen toppers. Ondanks dat ze wel altijd goed renderen in Oranje.

21 augustus 2022 om 10:47

Hij is inderdaad wat ouder (23), maar natuurlijk pas net "doorgebroken" in de Nederlandse top. En ik zeg ook niet dat Taylor slecht is hoor, maar ik vind het wat vroeg om er van onder de indruk te zijn. Veerman daarentegen heeft PSV vrijwel persoonlijk langs Monaco geschoten met twee extreem belangrijke (en mooie) goals. Voor zover ik weet spelen ze ook wel op een vergelijkbare positie en dan ben ik tot dusver veel meer onder de indruk en zou ik hem eerder oproepen. Mijn reactie is ook een beetje gericht op de poll bij het bericht.

21 augustus 2022 om 11:38

Ja wat ouder, maar 23 is gewoon hartstikke jong. Veerman verbaasd mij wel in positieve zin bij Psv dit seizoen. Leuke speler benieuwd hoe ver die kan komen.

21 augustus 2022 om 12:28

Pieterpost

Klaassen en Berghuis zouden ook gewoon basisspelers zijn bij PSV...

En verder over meer kwaliteit, ik heb dat va stuk van Migi. En ben natuurlijk wel mee eens. Echt als meerwaarde van PSV zou ik alleen Benitez en Sangare graag bij Ajax in de basis zien. Rest vind ik niet goed genoeg.

Het zou mij niet verbazen als Schreuder met Berghuis, Klaassen en Taylor heeft afgesproken om ze te rouleren tot het WK, ook om ze qua belasting wat te ontzien. Vergeet niet dat dit een lang seizoen (kan worden / ) wordt. Na het WK verwacht ik meer basisplekken voor in ieder geval Berghuis.

Op deze manier spelen Simons en Taylor Klaassen en Gravenberch uit Oranje. Heb wel vertrouwen in de Nederlandse jeugd. Met Brobbey eindelijk ook weer een goede spits.

Is dit nou echt zo een goede speler? Ik vond Gravenberch eigenlijk sowieso beter. Hij viel mij verder ook niet heel erg op, maar goed misschien zit ik er naast.

Speler met potentie maar mag het nog even over een langere tijd laten zien. Vooralsnog niet oranje waardig.

Kenneth Taylor is een talentvolle speler maar heeft nog genoeg punten om zichzelf te verbeteren. Oranje komt momenteel denk ik te vroeg maar wie weet hoe snel het kan gaan dit seizoen.

Hij doet het leuk, maar Veerman of Berghuis vind ik wel wat tredes hoger

Echt een Voetbalzone poll hoor , lekker laten zien hoe ver dit een Ajax Site is ipv een voetbal site.

Misschien dat united hem wil huren

Aardig talent maar geen buitencategorie, typische speler die altijd een voldoende haalt maar zelden een uitschieter heeft. Voor nu leuk door het gebrek aan concurrentie op zijn positie.

Wanneer je Alvarez naast of achter je hebt staan die al je verdedigende taken over staat te nemen (net zoals met Gravenberch) dan mag je wel iets meer met de bal doen dan balletjes breed tikken, iets meer risico in het spel mag wel.

Heb deze poll 3x moeten lezen of het wel klopte wat ik dacht te zien staan (bij wijze van).
Ben nog niet eens overtuigt van deze speler in de basis 11 van Ajax, laat staan hem al bij Oranje te halen...

De waan van de dag viert weer hoogtij op VZ. Leuk talent hoor maar heeft echt nog nauwelijks iets laten zien. Minimaal een seizoen top presteren voordat het grote Oranje komt aankloppen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren