Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Martínez gaat ‘met zijn vuist op tafel slaan’ als Ajax voet bij stuk houdt

Laatste update:

Lisandro Martínez verwacht dat Ajax medewerking zal verlenen aan een transfer naar de Premier League, zo schrijft De Telegraaf. De Argentijnse verdediger heeft zijn club verzocht om mee te denken en zal volgens de ochtendkrant 'met de vuist op tafel slaan' als aanbiedingen rond de vijftig miljoen euro worden afgewezen.

Arsenal en Manchester United hebben serieuze interesse in de diensten van Martínez en meldden zich al met respectievelijk 40 en 45 miljoen euro in Amsterdam. Ajax verkocht beide Engelse grootmachten echter een 'nee' en dat zit Martínez niet helemaal lekker. De Argentijn heeft aangedrongen op medewerking aan een transfer naar de Premier League omdat hij dat als de perfecte volgende stap in zijn loopbaan ziet. Zijn hoop is dan ook dat Ajax spoedig een 'realistisch bedrag' gaat vragen.

Het zou dan gaan om transfersommen die richting de vijftig miljoen euro gaan. Als Ajax die ook zou afwijzen, is de verwachting dat Martínez 'met de vuist op tafel gaat slaan'. Hij wil heel graag herenigd worden met Erik ten Hag op Old Trafford en de oefenmeester, die afgelopen zomer de deur achter zich dichttrok in Amsterdam en voor de uitdaging bij the Mancunians koos, dringt er bij United zelf ook op aan om de Argentijn binnen te halen. De verwachting is dan ook dat een overstap uiteindelijk wel vorm zal krijgen.

Martínez kwam in de zomer van 2019 naar Ajax en werd toen voor zeven miljoen euro overgenomen van het Argentijnse Defensa y Justicia. De Amsterdammers zouden dus een veelvoud van dat bedrag terug kunnen verdienen op de verdediger die in de afgelopen drie seizoenen tot 74 competitiewedstrijden en 6 doelpunten voor Ajax kwam. Ook verdiende hij tijdens zijn dienstverband in de Johan Cruijff Arena zijn debuut in de nationale ploeg van Argentinië.

Welk bedrag moet Ajax vragen voor Martínez?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Kan slaan wat hij wil. Heeft net een nieuw contract ondertekent. 50 miljoen is makkelijk te betalen voor Man Utd of Arsenal.

7 juli 2022 om 12:22

Dit is een onzin bericht en zo onlogisch. Er ligt een bod van 45 en Ajax wil 50 dan zit je in de buurt en gaat een speler zoiets nooit zeggen. Die transfer gaat er wel komen of Man united heeft echt 70 miljoen geboden op Anthony. Maar voor minder dan 50 gaat Martinez niet weg.

7 juli 2022 om 12:42

Precies. En als je ziet wat die clubs voor mindere spelers betalen, mogen ze nu dik betalen

7 juli 2022 om 12:47

50 miljoen… en dan heb ik hier zovaak gelezen dat wij in onze handjes mogen knijpen met 15 mil voor Malacia.

7 juli 2022 om 12:51

50 miljoen... die zal dus wel voor 35 miljoen weggaan. Net zoals de transfersom bij Haller lager is uitgevallen zal dat hier ook het geval zijn. Ajax gaat het moeilijk krijgen komend seizoen. Clubs weten dat ajax veel geld heeft dus gaan ze flink vragen, kijk maar naar Brobbey.

7 juli 2022 om 12:52

Wat heeft Malacia nou weer met Martinez te maken? Andere positie, op ander Europees niveau geacteerd, ander kaliber geïnteresseerde club(s), andere financiële positie van de verkopende club, andere contractduur, andere nationaliteit. Die transfers zijn geenszins te vergelijken. En buiten dat trouwens: ik denk niet dat er veel mensen zijn die zeggen dat je met 15 miljoen voor Malacia "in je handjes mag klappen", dat is ie op zijn sloffen waard namelijk. Ik -en velen met mij- vonden het zelfs enigszins aan de lage kant.

7 juli 2022 om 12:52

Komt omdat Malacia bij Feyenoord speelde en Martinez voor Ajax.

7 juli 2022 om 12:52

@FR-Berend
Richt je alsjeblieft dan specifiek op die pannenkoeken die telkenmale spelers van andere clubs naar beneden praten.
Ik heb even geen idee voor hoeveel Malacia daadwerkelijk naar Man U is vertrokken maar hoop dat Feyenoord zoveel mogelijk geld binnenkrijgt.

7 juli 2022 om 12:53

@jsdenhaag: jij acht het waarschijnlijk dat hij nog voor 35 miljoen vertrekt als er al twee maal een hoger bod (40 miljoen van Arsenal en 45 miljoen van United) geweigerd is? Lijkt me niet zo logisch vind je wel?

7 juli 2022 om 13:11

Had Ajax niet al biedingen boven de 40 miljoen afgeslagen met je 35 miljoen?

7 juli 2022 om 13:11

Verschillende posities.
Daarnaast is martinez op meerdere plekken inzetbaar dan malacia.

Martinez 3 titels op rij.
Minste tegengoals.
Stond zn mannetje in de cl.
Mischien is dat het verschil

7 juli 2022 om 13:22

"dit is een onzin bericht en zo onlogisch".

De hele berichtgeving rond ManU is onlogisch. De club heeft naar verluid een transferbudget van 140 miljoen en daarvan 15 miljoen uitgegeven aan Malacia. En ik neem aan dat ook Eriksen een fiks handgeld zal opstrijken. En dan wordt in de media beweerd dat de club op Anrtony (70 miljoen), Frenkie de Jong (70 miljoen) en Martinez (45 miljoen) geboden zou hebben. En dat kan natuurlijk niet als je nog maar 125 miljoen te besteden hebt. Er zal wellicht wat extra geld vrij komen als er uitgaande transfers worden gedaan, maar zover is het voorlopig niet. Ook gaat het gerucht dat Ten Hag Martinez vooral zou zien als linksback, vanwege zijn gebrek aan lengte en het voetbal dat er in de PL veelal wordt gespeeld. In een opstelling met 4 verdedigers gaat Martinez als LCV sowieso door de mand vallen in de PL, daar is hij door zijn gebrek aan lengte volstrekt ongeschikt voor in die competitie. Geldt overigens ook voor Timber. Het kan natuurlijk ook dat Ten Hag met 5 achterin gaat spelen en dan wordt het een totaal ander verhaal. Ik kan me er al helemaal geen voorstelling bij maken dat Ten Hag in de PL met een verdedigingsduo dat uit de twee kabouters Timber en Martinez bestaat, zou willen gaan spelen in de PL. Dan staat hij binnen de kortste keren weer op straat.

7 juli 2022 om 13:26

@ Ajax professor. Denk dat de belangrijkste reden is dat Malacia, Blind moet laten voorgaan op LB, terwijl blind op bepaalde aspecten echt te kort komt, helemaal als back. Dan helpt het echt niet day 3 verschillende bondscoaches blind de voorkeur geven boven Malacia. Ten Hag kijkt hoe wel doorheen en wilde Malacia al in zijn Ajaxtijd hebben. Dergelijke zaken spelen op mee bij het interesse opwekken van meerdere kapitaalkrachtig clubs.

7 juli 2022 om 13:27

Maar wel in de Nederlandse competitie. En die is onvergelijkbaar met de meest fysieke competitie ter wereld en met die beresterke en vaak boomlange spitsen waartegen hij zou komen te spelen. Martinez zou als LCV uitstekend tot zijn recht kunnen komen in de Spaans competitie, in de Engelse heb ik daar zeer ernstige twijfels over.

7 juli 2022 om 13:32

Blijkbaar vind Martinez zelf ook dat hij niet meer dan 50 waard is.. zou ook echt dom zijn van Ajax als ze 50 niet accepteren wie zegt dat ze dat ooit nog krijgen aangeboden. We hebben het hier niet over de Ligt of van Dijk, of Laporte. Hij moet zich nog bewijzen..

7 juli 2022 om 13:34

"denk dat de belangrijkste reden is dat Malacia, Blind moet laten voorgaan op LB, terwijl blind op bepaalde aspecten echt te kort komt, helemaal als back".

Er zijn in NL wel vier of vijf backs op te noemen die als back beter zijn dan Blind, maar dat heeft geen enkele zijn omdat Blind niet wordt opgesteld vanwege zijn verdedigende maar vanwege zijn opbouwende kwaliteiten. En dan moet je hem dus ook niet beoordelen op zijn verdedigende maar opbouwende kwaliteiten. Zolang de coach van Blind er een is die de voorkeur heeft om van achter op te bouwen, zal de keuze op hem blijven vallen.

7 juli 2022 om 14:38

@lionaldinho84, nee dat zal Marinez niet vinden. Die wil gewoon naar Man United en maakt hem niet uit hoeveel Ajax kan vangen als het maar lukt. Daarna tijdens zijn salaris onderhandelingen zal Martinez wel vertellen wat hij denkt hoeveel jij waard is.

7 juli 2022 om 14:57

@thamike

Weet je wat onzin is 40 en 45 miljoen afwijzen en minstens 50 miljoen vragen voor een toch zeer beperkte verdediger met smerige trekjes(al hebben al die zuid Amerikaanse spelers die over het algemeen). Hij is zeker in de eredivisie een van de beste CV maar ben je dan meteen een astronomisch bedrag waard!

Ajax is gewoon bang dat ze een leegloop krijgen en ze weten dat ze niet meteen dezelfde kwaliteit spelers terug kunnen halen want hebben een strenge RvC die niet met het geld strooit, dus ik verwacht dat ze daarom zo absurd hoog in de boom gaan zitten bij al hun uitgaande transfers van de vaste basis elf.

Valt me nog mee dat ze voor Tagliafico geen astronomisch bedrag vragen Whahaha

7 juli 2022 om 14:58

FR-Berend, de meeste Ajacieden vinden 15 voor Malacia juist een koopje. Daar had je in mijn ogen zeker 20 tot 25 miljoen voor kunnen krijgen.

7 juli 2022 om 14:59

jsdenhaag, loop nou niet zo te trollen. Als je het artikel had gelezen dan zou je ook hebben gezien dat biedingen van 40m en 45m al zijn afgewezen. Voor 35 gaat hij echt niet weg. Dan blijft hij gewoon nog een jaartje.

7 juli 2022 om 15:04

@vtotheb

Wat een domme reactie man. In Engeland hebben ze toch veel meer transfer budget dan hier dus daar betalen ze gewoon meer, maar ook daar zijn ze echt niet achterlijk hoor.

Ajax heeft hem voor 7 gekocht kan nu rond de 40-45 opstrijken en willen nog meer terwijl de speler al aangeeft weg te willen dus ik zou niet zo moeilijk doen.

Je wil geen ontevreden speler in je selectie en daarbij volgend seizoen is hij weer 10-15 miljoen minder waard gezien zijn contract dan bijna afloopt.

Daarbij wat jij mindere verdedigers vind wil niet zeggen dat ze dat ook zijn he!

7 juli 2022 om 15:09

Grensneus30,

Het gaat Ajax helemaal niet om het geld. Ze weten daar ook echt wel dat 50m voor Martinez en 80m voor Antony belachelijke bedragen zijn.

Wij zijn gewoon al 3 basisspelers verloren en kunnen het ons niet veroorloven om er nog meer te verliezen. Het kapitaal moet op het veld staan. Op de bank hebben we er niks aan.

Bovendien heeft het ook geen zin om dit jaar akkoord te gaan met bedragen van 35-40m voor Martinez en 50m voor Antony, want dat krijgen we volgend jaar ook nog wel.

Ajax is ambitieus en wil gewoon weer de groepsfase CL doorkomen. Dan kun je niet zomaar 5 basisspelers laten gaan.

7 juli 2022 om 15:13

@ Ajaxprofessor,

De eerste 2 van de 3 reden die jij opsomt slaan natuurlijk nergens op want dat zijn teamprestaties, of wil jij beweren dan Martinez in zijn eentje hiervoor verantwoordelijk is.

Het feit dat hij in de CL heeft gespeeld maakt hem sowieso al iets meer waard das met elke speler die daarin meespeelt. en Ajax vraagt nou eenmaal hogere bedragen dan Feyenoord al vind ik Malacia voor 15 miljoen ophalen echt een koopje als je ziet dat voor Martinez 40-45 wordt geboden.

Het is nou niet dat Malacia 3 klasse minder is dan Martinez maar idd zoals Ali Boembari al zei komt de een van Feyenoord en da ander van Ajax dan ben je ineens veel meer waard als je bij Ajax speelt dat weet iedereen zelfs ik als PSV supporter whahaha

7 juli 2022 om 15:25

@peerberwers,

Klasse reactie omtrent dat ze geen spelers kwijt willen meer en dat ze daarom van die absurde bedragen vragen, want daarmee sla jij de spijker op zijn kop.

Echter volgend jaar zijn ze deze bedragen natuurlijk nooit meer waard want hun contract is met een jaar verminderd dus ook de waarde van de speler.

Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en dan moet het geld wel degelijk op de bank staan, al vinden wij allemaal als supporters dat het idd op het veld zou moeten staan.

Groepsfase doorkomen is idd leuk maar er dan uitgeschoten worden door clubs die nou niet echt van top niveau zijn maar gewoon vergelijkbaar of mss zelfs iets minder (benfica of Atalanta) dan moet je een zeer sterke basis elf hebben en een zeer goede reserve bank wil je dat voorkomen en dat is voor Nederlandse clubs gewoon niet meer weggelegd omdat de toplanden al jaren de dienst uitmaken in deze Europese toernooien met name de CL uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

7 juli 2022 om 15:38

@grensneus, geen idee waarom jij 45 miljoen onzin vind. Nogmaals er is al 45 geboden en zit je al bijna op de vraagprijs in de pas recent gestarte biedingen. Dat zegt op zich zelf al dat het geen onzin is. Dat jij hem dat niet waard vind is totaal niet relevant want jij bent de markt niet. Daarnaast is hij dit voor Ajax waard om hem te laten gaan.

Lijkt wel of je nog niet helemaal snapt hoe dat gaat en welke positie Ajax hierin heeft want die hoeft helemaal niets te verkopen. Ajax bepaald prijs en markt de waarde. Jij mag alles onzin vinden maar dat laat ik zelf even lopen als je het niet erg vind.

7 juli 2022 om 15:51

@thamike,

Je schrijft het verkeerd Ajax wil liever niet verkopen want dan zijn ze teveel basisspelers kwijt om sportief mee te doen op het hoogste niveau, dat is iets anders dan niet hoeven te verkopen voor het geld 2 heel verschillende dingen in mijn ogen.

Als je 50 vraagt (wat ik al absurd hoor vind voor deze speler maar is mijn mening)
wil dat niet zeggen dat hij dit ook echt waard is toch of wel en ja je mag lekker hoog in de boom gaan zitten maar zie het er mocht dit misgaan nog maar is voor te krijgen, plus je hebt een ontevreden speler in je selectie nee das zeker goed.

Overigens bepaald Ajax alleen de vraagprijs niet de marktwaarde haha

7 juli 2022 om 15:55

@grens, sorry Ajax bepaald zeker niet de marktwaarde dat was wat ik bedoelde maar staat er fout excuses. De aankopende partij bepaald absoluut de marktwaarde.

Verder schrijf ik het niet verkeerd wat betreft Ajax wil niet verkopen. Dit willen ze niet omdat ze Martinez als speler willen houden op basis van zijn kwaliteit. Wil iemand jouw kwaliteit dan mogen ze daar voor betalen wat dit voor Ajax waard is, niet qua markt maar voor de club zelf. Dat kan dus extreem hoog zijn of juist bijzonder weinig zoals bv bij Nico.

De speler mag ontevreden zijn maar dat moet je managen en niet ingaan op de media die iets wilt creeeren.

7 juli 2022 om 16:08

@ Thamike, Marktwaarde wordt idd bepaald door vraag en aanbod een combinatie van.

Ik denk wel aangezien Martinez een transfer verzoek heeft ingediend dat hij graag de stap zou maken dus weg zou willen, dat weet jij ook wel denk ik.

Voor Ajax is dat een tegenvaller want hij is daar heel belangrijk en er zijn al 3 basisspelers vertrokken vandaar dat ze een hoog prijskaartje om zijn nek hangen zeer begrijpelijk aan de ene kant.

Voor mij als Psv supporter hoop ik stiekem dat hij wel vertrekt want vind maar weer een vervanger van zijn niveau voor klein prijsje( hij koste immers maar 7 miljoen) dus moeten ze ook flink uitgeven en das wat ze nou net niet willen denk ik.

Maar de media klopt de verhalen mss wel wat op maar je kent het gezegde waar rook is is vuur he haha S6 op de transfermarkt in ieder geval.

7 juli 2022 om 16:31

@grensneus, Martinez gaat gewoon weg voor 50 miljoen en dat weet jij ook. Die 5 miljoen gaat deze transfer never nooit blokkeren en er zijn 2 clubs erg concreet en die gaan toehappen. Maar we gaan het zien, ik vind het veel grappiger om Anthony te volgen die geen 60 miljoen waard zou zijn maar nu al 72 op geboden is. Tenminste als dit klopt

Straks zit je met een zak vol geld en moet je teveel vervangen om een goed jaar te draaien.

7 juli 2022 om 17:34

Waar haal je een bod van 72 miljoen op Antony vandaan dan, Thamike? Dat heb ik zelf echt nog nergens voorbij zien komen, lijkt me vrij stug ook eerlijk gezegd.. United dan, of?

7 juli 2022 om 18:30

Het Britse Goal maakte melding van een bod van 72,5 miljoen euro van United op Anthony. Dit is ook overgenomen door voetbal krant en Twitter account van een Ajax nieuwssite. In Engeland gaat dit al wat langer de ronde maar is voor mij niet 100% dus geef ik aan dat als dit waar is United niet nog eens 50 voor Martinez zal neerleggen.

7 juli 2022 om 19:42

Het is logisch dat Ajax liever niet verkoopt. Verkoop je Martinez nu niet voor 50, krijg je er volgend jaar inderdaad minder voor. Maar voor Ajax is de titel een must vanwege de cl inkomsten. Kijk wat een jaar geen cl sportief en financieel voor Ajax betekent.
En als er al 45 is geboden, gaat hij uiteindelijk ook tegen de 50 vertrekken

7 juli 2022 om 20:22

Alright thanks, die had ik niet voorbij zijn komen. Nu is Goal niet direct het meest betrouwbare medium maar als dat echt waar zou zijn zou Ajax toch echt wel over stag gaan denk ik hoor. 72,5 miljoen man, kanonnen wat een geld.

Allereerst geloof ik hier helemaal niks van. Waarom zou hij wegwillen naar clubs waar hij zich opnieuw moet bewijzen terwijl hij bij ajax verzekerd is van zijn plaats.

7 juli 2022 om 12:19

Omdat hij misschien een stap zou willen maken?

7 juli 2022 om 12:20

Ambitie?

7 juli 2022 om 12:21

Sprak gisteren wat mensen om hem heen en die zeiden dat hij zelf wel heel graag weg wil.
Is gewoon een broodvoetballer natuurlijk

7 juli 2022 om 12:22

Ambitie en salaris?

7 juli 2022 om 12:22

Omdat zelfs ik als Ajacied weet dat er nog betere clubs zijn om voor de voetballen dan Ajax.

Ajax is voor de meeste niet een eindstation maar een tussenstap en dat is het voor Martinez ook geweest.

Bij een bod van 50 mil gewoon accepteren en doorselecteren

7 juli 2022 om 12:27

Met oog op het aantrekken van zulke spelers moet je ook niet te moeilijk doen als Ajax zijnde. Ajax is nu eenmaal een tussenstap voor de betere spelers en als je deze spelers allemaal aan hun contract gaan houden denken toekomstige topspelers wel 2 keer na voordat ze bij Ajax tekenen.

7 juli 2022 om 12:34

Premier league > Eredivisie

7 juli 2022 om 13:35

Ajax fans denken dat spelen voor Ajax meer betekent dan spelen in de Premier league. De meeste kunnen simpelweg niet begrijpen dat spelers liever tegen chelsea, city en liverpool spelen dan tegen psv Feyenoord en AZ. Of tegen wolves en nottingham dan tegen vvv en volendam.. dat verschil kunnen ze niet zien blijkbaar

7 juli 2022 om 14:02

Scheer jij anders even alle Ajacieden over één kam zeg 😂. Man, man, man, dat er hier een aantal simpele zielen rond dwarrelen betekent niet dat wij allemaal zo zijn.

Ik vind 45 miljoen voor Martinez al genoeg en bij 50 miljoen moet je zeker niet moeilijk gaan doen als je dat kan krijgen. Bedankt voor de bewezen diensten en succes in Engeland dan! Scoutingsapparaat aan en een vervanger zoeken.

7 juli 2022 om 15:50

Haha, altijd mooi om te zien dat mensen daar echt in geloven. Tuurlijk joh, Ajax-fans zijn grotendeels dommer en slechtziender dan anderen. Zit denk ik in het drinkwater daar, dat kan bijna niet anders.

Er zitten in elke groep mensen die het niet zo scherp zien. Bij Ajacieden, en jazeker, ook bij Feyenoorders en Psv'ers.

7 juli 2022 om 16:15

Naja ik zou liever voor Ajax spelen dan voor Watford, maar in dit geval bij een club als Arsenal begrijp ik wel dat ze weg willen.

7 juli 2022 om 17:02

Zelfs bij Arsenal zou ik mijn twijfels hebben, zoveel soeps is dat niet meer. Beide clubs spelen bovendien komend seizoen geen Championsleague. Ik zou lekker een jaar wachten en bij Ajax nog een jaar vlammen in de CL.

7 juli 2022 om 18:05

Arsenal is toch veel aansprekender voor een speler dan Ajax, kom op zeg.

7 juli 2022 om 18:40

Je zit er te kort op Migi. In Londen kan je spelen tegen grootmachten als Liverpool, Chelsea en Manchester City. Arsenal, de club van giganten ala Henry, Bergkamp en Vieira. Maar wil je echt achter de betekenis van voetbal komen, dan kun je beter richting Ajax vertrekken. Niet voor niets ook De Godenzonen. De plek waar ze het voetballen meer dan honderd jaar geleden hebben uitgevonden. Leuk dat je dan bij Arsenal 50 miljoen kan verdienen in de komende 5 jaar., maar dat is toch niets bij het gevoel wat je krijgt bij het dragen van dat Ajax shirt. Die 50 miljoen is zo weer op, dat shirt bestaat over 100 jaar nog steeds.

7 juli 2022 om 19:52

Hahahaha ja ik snap het als Ajacied ook wel. Ik zou ook liever voor Feyenoord spelen dan voor Arsenal Maar zo'n Martinez is gewoon een brood voetballer die Ajax ziet als opstapje qua salaris.

7 juli 2022 om 21:02

Allicht. Snap van onze kant ook niet dat we die 45 miljoen afwijzen. Mooi bedrag om een vervanger mee te zoeken, mooie club voor Martinez en Arsenal heeft onze beste speler erbij. Alleen maar winnaars.

7 juli 2022 om 12:42

Omdat Ajax nooit een eindstation gaat zijn voor dit soort spelers. Die hebben ambitie en willen spelen in een grote competitie. De Eredivisie gaat helaas nooit een eindstation zijn. Ook het salaris wat vooral de PL kan geven is waar voetballers ook heen willen.

7 juli 2022 om 12:43

Waarom hij weg zou willen? Ik ben ajacied maar geef hem groot gelijk

- meer geld
- betere competitie
- ajax moet opnieuw opbouwen
- united kan een hoger plafond halen dan ajax, als de boel op de rit komt
- Erik ten Hag

7 juli 2022 om 15:32

@ Vernon,

Ik als PSV-supporter zeg tegen jou klasse reactie en 100% waar

7 juli 2022 om 15:43

Dank

7 juli 2022 om 12:51

Ik denk dat supporters vaak overschatten hoe belangrijk het sportieve gedeelte is voor veel spelers. Deels ook omdat wij de salarissen bij alle opties fantastisch vinden. Maar ergens voor 4-5 jaar tekenen voor 2-3-4x zoveel als je al flinke huidige salaris, is gewoon haast niet te weigeren.

7 juli 2022 om 13:17

Jij gelooft er niks van terwijl elke betrouwbare journalist meldt dat Martinez absoluut een stap wilt maken en graag naar de PL wilt..

7 juli 2022 om 13:26

Journalist en betrouwbaar in 1 zin? whahahaha

7 juli 2022 om 14:47

En al helemaal die van de telegraaf

7 juli 2022 om 16:13

Een David Ornstein bijvoorbeeld meldt zelden iets wat geen hout snijdt. Martinez is zelfs eerder terug gekomen van vakantie om aan te geven bij Ajax dat hij naar de PL wilt.. Zaakwaarnemer van Martinez is vandaag gespot om complex van Arsenal. Vind het gewoon altijd opmerkelijk dat mensen alles denken te weten omdat ze het er zelf niet mee eens zijn..

7 juli 2022 om 15:10

Bij Arsenal en United kan hij natuurlijk wel 5x zoveel verdienen als hij nu bij Ajax verdiend. Bovendien is de Premier League echt wel een mooie competitie om in te spelen.

7 juli 2022 om 15:28

@ acjairmilano,

Hallo koekoek meen je dit nu echt hahaha.

Beter niveau, veel meer salaris, veel mooiere en uitdagendere wedstrijden, veel mooiere sfeerbeleving dan uit naar bv Volendam of Cambuur enz enz

7 juli 2022 om 16:12

Dan zou er nooit iemand naar een andere club kunnen gaan, je moet je overal opnieuw bewijzen.
Zowel Arsenal als United hebben sportief niet de beste jaren achter de rug maar zijn nog steeds hele groote clubs. United is ondanks die resultaten misschien wel de populairste club ter wereld (een beetje afhankelijk van het onderzoek is het united, real of barca) en financieel kunnen beide hem een veelvoud betalen van wat hij bij Ajax kan verdienen.

50 miljoen plus bonussen/doorverkooppercentage is prima, Ajax heeft geen haast/noodzaak.

7 juli 2022 om 12:35

Precies. En als Ronaldo eist dat er gekocht wordt zal er gekocht worden. Ik denk dat het budget van ten Hag zal worden verhoogd. Het eerste budget is om hem niet als een gek te laten kopen. Als dit eenmaal gebeurd is zal er meer geld vrijkomen. Ajax weet dit en wacht rustig af.
Martinez heeft ook geen haast, hij weet dat ze gaan komen

7 juli 2022 om 12:52

Precies, lijkt maar weer eens een onzin bericht van de Telegraaf..
mede omdat Ajax precies heeft gecommuniceerd vanaf wat voor bedrag er gehandeld kan worden, en het geboden bedrag hier niet ver meer vanaf zit.

Ook zouden zowel Anthony en Martinez hartstikke ontevreden zijn, maar lopen ze nog altijd lachend over het trainingsveld en lijkt er geen spraken van onvrede..

Zou wel mee vallen. Ze zullen er uit eindelijk wel uit gaan komen

45 miljoen is een prima bedrag maar als je 50 eruit kan slepen moet je dat zeker doen. Met die 50 miljoen doorschakelen naar saul niguez en senesi

7 juli 2022 om 12:22

Pardon? Martinez voor 50 verkopen en dan Senesi (bij de concurrent en aartsrivaal) en Saul Nigeuz ophalen?
In welke wereld leef jij?

7 juli 2022 om 12:23

Senesi ???? Echt niet.

7 juli 2022 om 12:49

Je zou in je handjes mogen knijpen met Senesi AFCA74, je gaat er dan niet eens zo hard op achteruit.

7 juli 2022 om 12:55

@FR-Berend
Maar het lijkt me dat Senesi eerder een stap naar een andere competitie overweegt dan binnen de eredivisie te blijven.

7 juli 2022 om 13:01

Ajax gaat er dan iig 2 doelpunten tegen Feyenoord op achteruit en in het slechtste geval legt Senesi ze dan bij Ajax in het netje dus ja, Ajax gaat er (hard) op achteruit FR-Berend...😋

Ik verwacht überhaupt niet dat Ajax interesse in Senesi heeft en Senesi niet in Ajax..

7 juli 2022 om 16:33

@FR-Berend Ik vind Senesi niet bij Ajax passen eigenlijk.
Niet omdat hij een slechte verdediger is, maar zijn kwaliteiten zijn niet wat Ajax doorgaans in een verdediger zoekt
Martinez is aan de bal en met ruimte in zijn rug veel beter, Senesi is beter als mandekker. En waar dan je voorkeur naar uitgaat als wie er beter is hangt, los van je club voorkeur, vooral af van wat je belangrijk vind in een verdediger.

Bij Ajax zoeken ze meestal iemand die in eerste instantie kan opbouwen en als hij dan ook nog een beetje kan verdedigen is het mooi meegenomen, zo'n type verdediger is Senesi in mijn ogen nu juist niet.

7 juli 2022 om 12:23

Senesi lijkt me onrealistisch. Voor Feyenoord is de noodzaak tot verkoop verdwenen dus betaalt Ajax de hoofdprijs, mits Feyenoord al akkoord zou willen gaan. Daarnaast zit Senesi al 3 jaar in Nederland en geloof ik niet dat het zn droom is zijn carriere hier grotendeels door te brengen.

7 juli 2022 om 12:23

Oke er worden vaker spelers aan Ajax gelinkt, maar Saul en Senesi vind ik misschien wel de gekste namen die ik tot nu toe gehoord heb. Dat gaat nooit gebeuren. Ik word er als Ajacied gek van dat letterlijk iedere speler op de aardbol met Ajax wordt gelinkt (door internet-scouts).

7 juli 2022 om 12:31

En iedere ex ED speler, die in t buitenland niet geslaagd is, wordt gelinkt aan Feyenoord

7 juli 2022 om 12:38

Supportert, Haha ook dat is waar. Of spelers die op de bank terechtkomen bij Ajax en PSV. Wel heel makkelijk scouten zo door de internethelden :P

7 juli 2022 om 14:26

Ik denk dat van Geel gewoon heel veel accounts hier heeft 😜😜

7 juli 2022 om 15:41

@ Supportert,

Het is anders wel de trent van de laaste jaren mede omdat ze in Rotterdam geen stuiver kunnen uitgeven en ze toch graag een redelijk naam willen presenteren.

En op zich is daar helemaal niets mis mee toch? Het is nou eenmaal de vijver waar Feyenoord in moet vissen helaas voor jullie.

Of wilde je zeggen dat Guus Til zo succesvol was bij Spartak Moskou samen met Jorrit Hendrikx en Dilrosun die ze nu willen halen of Maatsen die ze wilde halen allemaal een s6 gehad in het buitenland natuurlijk!

7 juli 2022 om 15:12

Senesi? Die hoef ik na afgelopen jaar echt niet te hebben. Het liefst zou ik zelf Davinson Sanchez terug zien komen, maar ik weet niet of dat haalbaar is.

7 juli 2022 om 15:42

@ Peerberwers,

Waar speelt die tegenwoordig en is die nog op een goed niveau?

8 juli 2022 om 00:54

Nog altijd bij Tottenham. Speelde afgelopen seizoen maar 23 premier league wedstrijden en is geen basisspeler, maar is ook nooit compleet door de mand gevallen. Als Tottenham hem voor +- 25 miljoen zou laten gaan, dan kan het best een interessante optie zijn. Heel veel meer dan dat zou ik daarentegen niet betalen.

Dan had hij een gelimiteerde afkoopsom in z'n contract op moeten laten nemen, maar dit artikel zal wel een gevalletje sensatiemakerij zijn.

7 juli 2022 om 12:27

Zonder te openen, ging ik er al vanuit dat het om telegraaf zou gaan. Begint wel beetje te voorspelbaar te worden.

Verder, bedrag rond 50 mil is top. Engelse cubs hebben genoeg geld, dus hopelijk gaan zij niet lang treuzelen om de laatste 5 miljoen. Gewoon snel aftikken en beide clubs kunnen verder gaan.

Nouja. Ik denk dat wanneer er een club 50 miljoen betaald en eventuele bonussen of iets dergelijks, dat Ajax hem die stap echt wel gunt.

Moet wel eerst dat bod ook daadwerkelijk op tafel komen. Volgens mij heeft Arsenal alleen een bod gedaan rond de 40? miljoen en is dat afgewezen.

Als er gewoon een goed bod komt, is hij weg. Dan is Ajax echt wel realistisch genoeg hoor. En dan gunnen ze het hem ook wel.

7 juli 2022 om 13:14

Ik hoop dat Arsenal hem haalt. Er is een grote kans dat we Partey niet meer zien spelen bij Arsenal.
Omtoveren tot een CVM het liefst.

7 juli 2022 om 13:38

Nah, dan hoeft het voor mij persoonlijk niet.
Martinez is een aardige voetballer voor een verdediger, maar als CVM zag ik hem alleen als noodoplossing (in mijn ogen). Zeker voor dat geld.

Omtrent Partey moeten wij nog maar zien hoe/wat. Een speler als Bissouma had ook zo'n soort rechtzaak tegen zich lopen en speelt ook gewoon weer (en maakt een transfer naar Spurs). Tevens moet nog maar bewezen worden of het echt zo is en of het uberhaupt Partey betreft.

Daarnaast: ik zie Arsenal liever 4 a 5 miljoen voor Tagliafico betalen en dan meer investeren in een winger en een Cm.

Liefst zie ik Arsenal Tagliafico, Tielemans, Milinkovic-Savic en een winger halen. Of het realistisch is, is een tweede (zeker Milinkovic, want die is vrij duur).

7 juli 2022 om 13:45

Het is vrij duidelijk Partey die nu vastzit. Er werd getweet door een journalist dat ie naar Duitsland was gegaan en moest tweet verwijderen. Is in Londen gebleven.
Heeft niets van zich laten horen. Terwijl sommige spelers uit Noord-Londen foto’s lieten maken en op insta hebben gezet. Van Partey ontbreekt ieder spoor.
Engelse media weten wie het is maar mogen niets zeggen van de politie. Maar alles wijst op Partey.

Verder een groot lijstje. Ik denk dat we blij mogen zijn met Tielemans en Martinez. Dan vang je Partey nog enigszins op.
Savic is agent talks denk ik. Verder heeft niemand van de Engelse betrouwbare journalisten daar iets over gezegd maar alleen Italiaanse bronnen.

Een winger erbij is lastig. Ik was verkocht op Raphinha. Geen idee wie in de buurt komt qua kwaliteiten.
Tielemans, Martinez en een winger. Dan heb je een puike transferperiode achter de rug.

7 juli 2022 om 20:40

Gnabry. Is nog beter zelfs.

Ik hoop dat ie gewoon blijft vind hem verdedigend zo sterk! Hij en timber vullen elkaar ook goed aan! Zelfs hun lengte maakt niet uit super duo voor hopelijk nog 1 jaartje

7 juli 2022 om 13:07



Dat is omdat Alvarez dit duo aanvult en net voor de verdediging speelt. Die kopt de meeste ballen weg die lang op de spits worden gespeeld. De ballen die over Alvarez heengaan, komen ook niet bij de spits en zijn dan voor Timber/martinez. Als je dit uit elkaar gaat halen, dan ben ik benieuwd hoe deze drie spelers in een ander systeem overeind zullen blijven.
Martinez zal gaan vertrekken en hij zal helemaal niet met zijn vuist op tafel hebben geslagen. Onzin verhaal van de telegraaf. De vraag is welke verdediger Ajax op het oog heeft om die positie links achterin te gaan invullen. Voorin komen wel veel namen voorbij voor de spits positie, maar voor achterin blijft het opmerkelijk stil.

Kan je lekker met je vuist gaan slaan maar je hebt een contract getekend met je volle verstand. Ajax zit volledig achter het stuur in deze en groot gelijk om voet bij stuk te houden. Minimaal 50 miljoen

En dit is gebaseerd op wat? Op de bedenksels van De Telegraaf? Net zoals Anthony herrie zou gaan schoppen als hij niet wat mag. Het zijn weer allemaal verwachtingen en speculaties. Kortom... een inhoudloos bericht.

United wilt hem voor morgen presenteren, omdat ze dan op de Azie tour gaan. Ben benieuwd, morgen zal er sowieso veel gebeuren: Presentatie Bergwijn en Wijndal bij Ajax, Tagliafico naar Lyon(?), Martinez naar United.

Stuur hem lekker naar Arsenal. Arsenal kan wel een gemene centrale verdediger gebruiken. En om ten hag te laten weten, dat Ajax geen afhaalpunt is.

7 juli 2022 om 12:23

Met Gabriel hebben we al een felle verdediger :P Maar Martinez zou niet verkeerd zijn voor de roulatie.

7 juli 2022 om 12:48

Voor de roulatie zeker, want vorige seizoen met blessures van gabriel of ben white. Hadden we niemand achter de hand, en verloren we meteen

7 juli 2022 om 12:39

Zou Martinez niet een klein beetje invloed hebben op waar hij speelt? Het is geen pakje boter.

Ik persoonlijk vind Martinez misschien nog wel belangrijker voor Ajax dan een Timber of een Antony.
Martinez is zo'n persoonlijkheid in het veld en kan zo kort op zijn tegenstander verdedigen, dat het echt heel erg lastig wordt om hem te vervangen. Dankzij zijn snelle ingrijpen kan Ajax zover van het eigen doel spelen. Daarnaast is hij ook nog eens voetballend meer dan behoorlijk en verliest hij zelden een kopduel.
Wat mij betreft zet Ajax alles op alles om Martinez voor de club te behouden. Zou het echt zonde vinden als we daar straks een Blind zien staan die écht 2 klassen minder is in verdedigend opzicht.

7 juli 2022 om 13:39

Wel met je eens. Denk dat Timber & Martinez qua invloed wel ongeveer even belangrijk zijn. Enige voordeel is dat Martinez nog net iets meer feller is, aard vanhet beestje.

7 juli 2022 om 15:16

Ik ben het met je eens dat Martinez eigenlijk nog beter was dan Timber, maar op de plek van Martinez kan Blind straks spelen, terwijl we voor Timber alleen Schuurs als vervanger hebben en die acht ik nog niet goed genoeg.

Die tafel zal t zwaar te verduren krijgen. Eerst Antony, nu Martinez. Weet zeker overigens dat het zo hard slaan op een tafel meer pijn doet dan waarvoor ik hen geregeld over het veld heb zien rollebollen. Anyway, blijft altijd een lastige situatie om spelers te behouden die eigenlijk weg willen en vinden dat er al genoeg op hen geboden wordt. Aan de ene kant heeft Ajax gelijk, ze hebben immers een contract en Ajax heeft het geld niet nodig, aan de andere kant heb je niets aan chagrijnige en ongemotiveerde spelers. Ook is het risico behoorlijk groot: mochten ze geblesseerd raken of enorm uit vorm zijn komend seizoen, dan kan je dat geld door t putje spoelen (zie Neres). Ben benieuwd wat eruit gaat komen, denk zelf dat Antony en Martinez allebei nog weggaan en Timber blijft. Interessante transferzomer bij Ajax.

7 juli 2022 om 13:24

Ja maar wie zegt dat ze weg willen. De media. Hebben we het ze zelf horen zeggen? Nee.
En niet elke speler die weg wil gaan ongemotiveerd voetballen als ze toch blijven. Nico is een prima voorbeeld.

7 juli 2022 om 13:39

Er is ook bijna geen enkele speler die zelf openlijk zal aangeven dat hij weg wil. Daarvoor hebben we juist de media. En over het algemeen heeft De Telegraaf behoorlijke lijntjes lopen bij Ajax, dus zal er wel een kern van waarheid in zitten.
Het voorbeeld van Tagliafico is echter ook een voorbeeld van wat fout kan gaan. Kon een aantal jaar geleden voor het veelvoudige weg, is weggezakt, en gaat nu weg voor 4-5 miljoen? Kapitaalvernietiging bijna.

7 juli 2022 om 15:59

@ Soccerfan_1

Waar rook is is vuur ken je dat gezegde? of ben jij een complotdenker die alles wantrouwt wat er in de media wordt gezegd hahahahaha.

En inderdaad als je een speler hebt die zich als een prof opstelt en weet dat ie over een half jaar alsnog zijn transfer zal maken of het jaar erop dan is de motivatie vaak nog wel goed al zullen ze stiekem toch echt wel balen wat echt heel begrijpelijk is.

7 juli 2022 om 15:17

Ze zullen hooguit een week of 2 ongemotiveerd zijn. Daarna moeten ze gewoon weer aan het werk, anders komt die transfer er volgend jaar ook niet.

Denk dat hij moet oppassen dat hij bij een Engelse club problemen gaat krijgen wat zijn lengte betreft. In Engeland zijn veel clubs met lange kopsterke spitsen. Een paar keer afgetroefd door zo'n spits en hij zit op de reservebank en kan hij zijn uitverkiezing voor het WK in het Argentijnse elftal vergeten. Tevens heeft nog niet zo lang zijn contract bij Ajax verlengd

7 juli 2022 om 12:36

Martinez wint juist veel kopduels vanwege zijn timing. Lengte hoeft niet altijd een minpunt te zijn voor een centrale verdediger.



Oh we gaan er weer een sensatie verhaaltje van maken hè. Hij gaat met z’n vuist op tafel slaan. En waar is dat op gebaseerd? Hebben ze met hem gesproken? Nee.
Voorlopig staan beide Antony en martinez gewoon vrolijk op de training bij Ajax. De krantjes kunnen leuke verhaaltjes verzinnen om mensen te lokken maar alleen mensen die alles geloven wat de Telegraaf schrijft zullen hier in mee gaan.

Dat zal allemaal wel meevallen. Maar 50 miljoen is ook een mooi en reeel bedrag. Denk dat Ajax daar niet heel moeilijk over zal doen. Zou wel een aderlating zijn. Zal even duren een adequate vervanger te vinden.

Ten eerste geloof ik alles wat De Telegraaf schrijft niet zo maar. Ten Tweede, Ajax heeft een vraagprijs aangegeven. Zolang daar niet aan voldaan wordt kan die slaan wat hij wil, maar moet Ajax zijn poot stijf houden. Bij inkomende transfers zijn clubs ook niet bereid te onderhandelen, dus dan maar een keer bij uitgaande transfers ook niet.

Aan de ene kant logies van ajax, aan de andere kant,wat heb je aan een speler die met zen gedachten bij een nieuwe club zit. Kan me nog herinneren met sanchez, en in een ver verleden de gebroeders de boer

Nu Anthony en Alvarez nog. Dan kan men voorin met Bergwijn, Brobbey/Tadic en Berghuis spelen.

Op het middenveld vd Beek terughalen. Kan je daar met Kudus, vd Beek en Klaassen/Taylor spelen.

Achterin word het Rensch, Timber, Blind en Wijndal.

7 juli 2022 om 12:59

V.D Beek zal echt wel voor zijn kansen gaan nu bij United. Ten Hag weet natuurlijk precies wat hij heeft aan VD Beek. En in tegenstelling tot Bergwijn zal VD Beek niet zo snel opgeven in het buitenland

Antony en Martinez zullen echt nog wel naar united gaan. Tenzij dat Ajax perse door wil met 2 spelers die totaal niet gemotiveerd zijn. Simpelweg onmogelijk om ze te behouden als united ze wil hebben en ze allebei heel graag willen

50 miljoen, wat een bedrag. In 2019 gehaald als back up van Nico die zich in de luwte kon ontwikkelen. Ik heb er dan ook alle vertrouwen in dat Ajax wel weer een nieuwe vindt. Enige voorwaarde is dan dat ze afstappen van het perse willen halen van Nederlanders.

Prima toch? Biedingen en vraagprijs zitten dicht bij elkaar, Ajax pakt veel geld en ik gun Martinez de volgende stap. Ben benieuwd of hij voor Man Utd of Arsenal kiest. Ajax moet wel gaan kopen nu.

Weer een knap staaltje sensatiemakerij. Biedingen van deze hoogte gaat Ajax niet weigeren, daar geloof ik niks van. Hooguit zal er nog onderhandelt worden om randvoorwaarden .

Taak van Huntelaar om wat punaises op tafel te leggen dan.

7 juli 2022 om 14:48

hehehe deze vond ik leuk

Maar je kan op tafel slaan wat je wilt, bij het tekenen van je contract had je hier maar aan moeten denken en een gelimiteerde transfersom laten opnemen. Had je nu geen problemen gehad.

Ik ben beschikbaar als zaakwaarnemer dus pm me maar! vaste fee 5% vd transfersom

Zit de Telegraaf elke dag bij Ajax? Spreken zij de spelers persoonlijk? Direct lijntje met vd Sar.. Word redelijk moe van het speculeren, of dat ze denken te weten wat er speelt. Begin lekker een juice channel (Driessen, Verweij!!). Nooit dat een van deze pindas persoonlijk Martinez spreekt, dus op basis van wat weten zij dit?

En anders gaat Martinez lekker met de vuist op tafel slaan bij Manchster. Zij willen hem toch graag? Dan moet je betalen. En door de interesse van Arsenal, de langdurige contract kan Ajax vragen wat ZIJ willen. En als united wanhopig aanklopt, kan je sowieso het maxinale vragen en achter over leunen (voor een Fred, Maguire, Sancho werd toch ruimschoots betaald?).

Los van dit bericht, kan ten Hag optyfe? Hij wordt redelijk vervelend, de sterkhouders weghalen bij je oude club (neem dan Klaiber mee, die kwam door jou..). Of bleef lekker in Amsterdam.

Vergelijken met Malacia heeft weinig zin. Martinez heeft een langer contract met hoger salaris, heeft zich bewezen op topniveau (CL deelname en prestaties) en zal een aankoop worden voor direct in de basis waar Malacia nog zal moeten knokken en groeien om aanspraak te maken op een basisplek. Daarnaast zit Ajax met de wetenschap dat United nog geeneen topaankoop heeft gedaan en de druk daar steeds hoger wordt en de opties gedurende de tijd strijkt steeds minder worden voor United.

Een voetballer die weg wil, hou je niet tegen. Dat lukt nooit. Als er een redelijke prijs wordt geboden, is een transfer voor alle partijen het beste. Anders krijg je een speler die gaat mokken of naar de rechter gaat.

Laten we hopen dat Ajax ze beide voor een heel hoog bedrag kunnen verkopen en spelers terug kunnen halen die er hopelijk snel staan. Want anders gaat het lastig worden.

Martinez voor 50 miljoen is natuurlijk een geweldig bedrag. Zeer goede verdediger zijn we dan kwijt maar daar kan je wel in potentie 2 jeugdtoppers voor terughalen.

En ook Anthony zal wel weg willen. Is ook al lastig aan het doen, dan kan je hem beter laten gaan voor een hoog bedrag en hetzelfde weer aankopen in Latijns-Amerika en hopen dat het weer een beetje dezelfde kant opvalt.

In Nederland moet je eigenlijk maar van een paar clubs winnen om mee te doen voor het kampioenschap als Ajax zijnde. De kleintjes moet je altijd tegen winnen.

We zullen het gaan zien.

Jammer die is wel weg. Gelukkig vangen ze een mooi bedrag. Dat is hij ook waardondnaks zijn lengte kan hij goed koppen en duelleren.door blind gaan ze waarschijnlijk geen basis vervanger halen door wijndal gaat blind naar het centrum maar in de CL ben je dan wel geleverd en is het veel zwakker dan Martinez/Timber. Ik hoop dat ze na hem en sanchez weer op de Zuid Amerikaanse toeren gaan en dat dit blind zijn laatste jaar is. Hij bracht wel gif die strijder goed gezien want normaal komen bij defensia niet de grote talenten vandaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren