Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Tweede zomeraanwinst voor Feyenoord: Wieffer tekent tot 2026

Laatste update:

Mats Wieffer stapt definitief over naar Feyenoord. De Rotterdamse club heeft de komst van de 22-jarige middenvelder donderdagavond bevestigd via de officiële kanalen. Wieffer heeft zijn handtekening gezet onder een contract dat hem tot medio 2026 in De Kuip houdt. Zijn contract bij Excelsior liep nog tot medio 2023 waardoor Feyenoord slechts 'een bescheiden transfersom' naar Kralingen overmaakt.

Wieffer is een geboren Tukker en doorliep de jeugdopleiding bij FC Twente, maar redde het daar uiteindelijk niet en vertrok in 2020 naar Excelsior. Daarvoor kwam de centrale middenvelder wel twee keer uit in het eerste elftal van Twente en speelde hij namens Jong FC Twente in de Reservecompetitie. De afgelopen twee seizoenen was Wieffer een dragende kracht op het middenveld van Excelsior, waarvoor hij in 77 optredens tot 6 goals en 15 assists kwam.

Eind mei stond Wieffer ook de volledige returnwedstrijd op het veld tijdens de knotsgekke finale van de Keuken Kampioen Play-Offs. Daarin knokte Excelsior zich bij ADO Den Haag terug van een 3-0 achterstand naar een 3-3 gelijkspel, onder meer door een assist van Wieffer. In de verlenging werd het 4-4, waarna Excelsior via strafschoppen promotie naar de Eredivisie afdwong. Wieffer maakte een van de Kralingse penalty's.


Technisch directeur Frank Arnesen laat weten blij te zijn met de komst van Wieffer. ''Mats is een jonge maar zeer solide middenvelder die we al een poosje in de gaten houden. Hij heeft afgelopen seizoen in de Keuken Kampioen Divisie als een van de dragende spelers van Excelsior bewezen uit het juiste hout gesneden te zijn. Bij ons krijgt hij de tijd en ruimte om zich verder te ontwikkelen als voetballer zodat hij kan laten zien ook op dit niveau mee te kunnen. Dat vertrouwen hebben we zeker'', aldus Arnesen op de clubwebsite. Eerder werd Danilo transfervrij overgenomen van aartsrivaal Ajax.

Vind jij Mats Wieffer goed genoeg voor Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Heb je net een Europese finale gespeeld en kom je uit bij een speler uit de kkd. Echt ongelooflijk

22 juni 2022 om 22:30

Ja, en de laatste weken roept heel Nederland dat het idioot is dat Feyenoord Schouten drie jaar geleden niet van Excelsior kocht...

22 juni 2022 om 22:32

Inderdaad, Mertens, Huntelaar en Chadli. Slechts enkele voorbeelden.

22 juni 2022 om 22:36

Kwam Dembele ook niet uit de kkd?

23 juni 2022 om 19:33

Van Nistelrooy
Dumfries kwam op zijn 18e zelfs uit de 2e divisie meen ik

23 juni 2022 om 21:40

@London Calling In 2014 werd hij op 17 of 18-jarige leeftijd opgepikt door Sparta bij Barendrecht. Ik meen dat Barendrecht toen zelfs derde divisie speelde!

22 juni 2022 om 22:32

Vind de namen die rondgaan bij Feyenoord ook nog niet heel denderend inderdaad. Maar schijnt ook dat ze wachten tot Malacia/Senesi verkocht word. Misschien dat er dan wat andere namen kunnen komen

22 juni 2022 om 22:38

Eens, maar misschien is het ook juist goed dat spelers niet op naam worden gehaald. Net als Aursnes en Trauner. Maatsen, Hilgers en ook deze gozer (prima om te beginnen als back-up) hebben potentie. Ekkelenkamp word ik dan weer minder enthousiast van

22 juni 2022 om 22:42

Naja, 'schijnt'. Feyenoord werkt nu inderdaad nog met een bescheiden budget en moet eerst verkopen om écht toe te slaan. Niet gek dus dat er nu nog gekeken wordt naar bijv. Brenet die transfervrij direct de breedte kan versterken en er gelijk kan staan.

De scouting heeft in elk geval wel genoeg spelers in het vizier. En de verkoop van Malacia zal ook niet lang meer op zich laten wachten heb ik het idee.

23 juni 2022 om 14:14

2meesi ben het wel met je eens. Ik ben ook nog niet heel gelukkig met alle namen die ik nu voorbij heb zien komen.
T is wel de bedoeling dat we een stap voorwaarts gaan maken. Ik hoop echt dat het een stilte vor de storm is.
Vind Feyenoordtm ook vrij mak op moment.

22 juni 2022 om 22:35

Wat wil je dan, Guus Til? Veel wedstrijden gezien van hem en deze jongen is 2 klassen beter dan Guus. Gelijk doen als hij betaalbaar is

22 juni 2022 om 22:39

Deze voetballer is werkelijk in niks te vergelijken met Til. Andere positie, andere kwaliteiten, andere zwaktes

22 juni 2022 om 22:39

Ik vind Til altijd ondergewaardeerd is toch belangerijk voor Feyenoord geweest. Als ik Feyenoord was zou ik hem zeker nog proberen een jaartje te huren.

23 juni 2022 om 12:30

Mede kameraden wie Till niet nog een jaar bij Feyenoord willen zien, kijken alleen maar naar goals en de kansen die hij krijgt. maakt met zijn loopacties ruimte rond de 16 voor andere spelers om zo tot kansen te komen en is de motor van de pressie onder Slot.

Daarnaast ook nog 21 goals gemaakt vorig seizoen.

22 juni 2022 om 23:26

Moet Excelsior minstens 2 miljoen voor vragen anders naar Bologna net als Schouten

22 juni 2022 om 23:33

Meer

23 juni 2022 om 08:04

De spelers die eerst bij Jong AZ, Jong PSV en Jong Ajax speelden komen ook uit de Kkd...

23 juni 2022 om 20:08

Heb je net een fles azijn nodig, blijkt KevvaVanVeen alles opgedronken te hebben, echt ongelooflijk!

Prima toch dat zulke spelers een kans krijgen. Vaak werden dit soort spelers gekocht door FC Utrecht, Heerenveen, AZ of het buitenland.

Breken die gasten door, zijn ze gelijk miljoenen duurder en onhaalbaar.

Nu juist slimme gok. Slaagt hij kan je waarde creeeren door hem voor miljoenen te verkopen.

Slaagt hij niet, verlies is te overzien.

24 juni 2022 om 08:30

En mocht de conclusie na 3 jaar inderdaad zijn dat die te licht is voor feyenoord maar wel een pot of 15 heeft gespeeld, is de kans groot dat je hem alsnog voor een half miljoen(dat bedrag wordt bij fr12 genoemd) kan verkopen

Gaat Feyenoord eigenlijk Azarkan terughalen voor volgend seizoen? Heb ik een hoop leuke dingen zien doen in de KKD afgelopen seizoen

22 juni 2022 om 22:40

Hij is niet minder dan Nelson en Wålemark en heel veel meer dan onze Alireza, dus ik hoop zeker dat hij bij de selectie komt.

22 juni 2022 om 22:41

Volgens mij traint hij in ieder geval nog even mee, maar is de kans groot dat hij nog een jaar naar Excelsior gaat. Feyenoord wil dan wel eerst zijn contract verlengen

22 juni 2022 om 23:26

Zijn naam gaat rond bij zowel FC Utrecht als Sparta voor volgend seizoen. Ik zou hem gewoon bij de selectie houden. Kan echt een goede speler worden.

22 juni 2022 om 23:29

Ja er wordt vaak gezegd dat hij te klein is, maar volgens mij is dat bij hem gewoon een kwaliteit. Hij wurmt zich door de kleinste openingen heen. Pure creativiteit

22 juni 2022 om 23:45

@LosBlancos1999 Ze kunnen beter voor Thijs Dallinga gaan, schiet er zomaar even 32 in en is nog jong. Ze zoeken en technische en balvaste Spits.

Een van de smaakmakers van Excelsior, voor een klein prijsje een prima gokje!

Zal niet voor de basis zijn maar wie weet kan hij mee met het niveau.

22 juni 2022 om 22:30

Was een Diemers dat ook niet bij Fortuna? Ken hem verder niet, en zeker als het goedkoop is, maar lange weg te gaan voordat het een basisspeler wordt.

22 juni 2022 om 22:32

Is toch appels met peren vergelijken joh. Diemers moet spitsen voeren terwijl Wieffer een spelversneller is.

22 juni 2022 om 22:33

Ja, maar Diemers was ook een degelijke back-up geweest. Die werd door alle blessures alleen ineens basisspeler en ook als zodanig beoordeeld. Als het team dan ook niet draait, gaat dat mis

22 juni 2022 om 22:33

Tja het kan ook een Dries Mertens zijn..
met Wieffers en Dallinga zou ik als Eredivisie club de gok echt wel durven nemen.

22 juni 2022 om 22:33

Gaat er toch meer om dat het allebei uitblinkers waren? Weliswaar in een andere rol, maar ze waren allebei een van de betere bij hun ploeg.

22 juni 2022 om 22:35

Zijn toch ook genoeg voorbeelden van spelers die wel de stap hebben gezet? Chadli, Mertens noem maar op

22 juni 2022 om 22:43

Huntelaar, Van Nistelrooy, De Roon, Strootman. Clasie was na een jaar Excelsior (zij het in de Eredivisie) zelfs cruciaal voor Feyenoord

22 juni 2022 om 22:44

Diemers was ook een andere leeftijdcategorie en was de man waar het om draaide bij Fortuna. Dat vertekende, want die rol ging hij natuurlijk nooit krijgen bij Feyenoord.

22 juni 2022 om 22:47

Vroeger ook Thomas Buffel, David Connolly en Salomon Kalou die uitblinkte bij Excelsior en basisspeler in Feyenoord 1 werden

22 juni 2022 om 22:32

Of Schouten 2.0. Maar goed, daar scoor je hier geen punten mee.

22 juni 2022 om 23:38

Geloof ik niet zo in. Wie is nou de laatste speler die zich via de JL in de basis heeft gespeeld bij een top 3 club. Vincent Janssen en Chadli kan ik noemen verder kom ik niet echt. Gasten als Musaba, van Hecke, Antonucci, van de Ven, Beukema etc.

Ik heb geen flauw benul hoe goed deze jongen is maar ik raad Feyenoord toch aan om met een goed plan te komen, zoals het er nu naar uitziet geef ik hem weinig kans. Maar wie weet kan er met een huurtraject nog een mooi verhaal ontstaan.

23 juni 2022 om 00:22

Nou eens kijken naar de afgelopen 10 jaar:
Jetro Willems
Dico Koppers (weliswaar één jaar, maar toch)
Elvis Manu
Vincent Janssen
Perr Schuurs
Dani de Wit

Maar ik moet toegeven. Het aantal is de afgelopen jaren wel flink afgenomen. De afgelopen vijf jaar eigenlijk niemand behalve Dani de Wit en Perr Schuurs.

23 juni 2022 om 07:22

"Ik heb geen flauw benul hoe deze deze jongen is... maar ik geef hem weinig kans". Zeg dan niks.

23 juni 2022 om 08:05

Theoretisch gezien komen de spelers die eerst in de jong teams hebben gespeeld van AZ, Ajax en PSV ook uit de kkd

23 juni 2022 om 14:50

Theoretisch gezien wel ja. Maar of je het dan kan meetellen, daar valt over te twisten

23 juni 2022 om 19:40

Dani de Wit? Die speelde toch alleen voor Jong Ajax, dan mag je alle spelers van de jong elftallen wel mee nemen...

23 juni 2022 om 21:08

@273618,

Wat een onzin. We hebben het hier over een speler van Excelsior, verwacht jij dan dat hij in de basis komt te staan? Ik geef hem inderdaad niet veel kans om spelers als Aursnes, Kokcu, Toornstra en mogelijk nog Til uit de basis te spelen. Denk dat er nog wel een tussenstap nodig is tussen Excelsior en Feyenoord.

24 juni 2022 om 10:43

Memphis Je krijgt het voor elkaar om in 1 alinea van 2 zinnen jezelf in een en dezelfde zin tegen te spreken om het vervolgens een reactie later gewoon te verdedigen, waarbij je twee, mogelijk drie, namen (van de 4) noemt die dus volgend jaar precies geen basis staan. En je allereerste opmerking is "wat een onzin". Hoe kijk je daar zelf tegenaan dan?

24 juni 2022 om 10:49

Als topclubs in Nederland er net zo over zouden denken, zou het hebben van Jong teams in de KKD geen enkele toegevoegde waarde hebben.

Voor iedereen die direct negatief reageert. Goede voetballer die voor een bescheiden bedrag valt op te halen. Gevalletje Schouten, gok is het absoluut waard. Als AZ of Utrecht hem haalt en hij doet goed, krijg je weer de commentaren dat Feyenoord heeft lopen slapen.

Geweldige speler. Jammer dat twente een paar jaar geleden niet naar talent om keek. Anders was deze niet naar een andere club gegaan.

22 juni 2022 om 22:35

Vind je hem echt zo'n geweldige speler? Ik vind Wieffer zeer flegmatiek en soms zelfs nonchalant. Ook zijn handelingssnelheid ligt mijn inziens veel te laag. Daar mag echt nog wel wat aan gebeuren.

22 juni 2022 om 22:37

Zij men ook allemaal over Veerman..

22 juni 2022 om 22:38

Het oogt traag maar dat is het niet, hij denkt vooruit en heeft aan 1 aanraking genoeg om het spel te versnellen. Bij Diemers is het een balletje aannemen, kijken, dribbel en een tikkie breed

22 juni 2022 om 22:42

Maar Rolls, Wieffer is Veerman niet...

22 juni 2022 om 22:44

Dat zal best Sverige, maar de wedstrijden dat ik Wieffer op het middenveld heb zien spelen, zag ik met name iemand die veel vertraagd, de bal te lang aan de voet houdt, en te veel risico in zijn spel legt. Ik ben nog niet overtuigd.

22 juni 2022 om 22:45

Nee dat is feitelijk juist haha.. wil er mee zeggen dat inzicht een groot goed is en je niet perse snel hoeft te zijn

22 juni 2022 om 22:46

Dit is een type Antounicio ik word er heel verdrietig van

22 juni 2022 om 22:49

Heb het idee dat je in de Eredivisie meer tijd krijgt om spelletje te verdelen dan in KKD, waar ze vooral fysiek spelen. Voor spelers als Wieffer is de Eredivisie toch een paradijs

22 juni 2022 om 22:58

Dat is waar Rolls, maar mag ik aannemen dat jij voor Feyenoord bent? Jullie trainer, Arne Slot, was altijd een hele intelligente speler die technisch vaardig was. Echter ontbrak het bij hem ook aan (handelings)snelheid. Dat maakt toch verschil tussen Ajax, PSV en Feyenoord. Of NAC, Sparta en PEC.

22 juni 2022 om 23:07

Ben een Feyenoord-fan inderdaad, maar Arne Slot speelde een linie hoger he. Maakt ook nog wel een wezenlijk verschil. Weet ook niet of Wieffer niveau aan kan maar voor een bescheiden bedrag wel de gok waard. Vind het een fijne voetballer om te zien

22 juni 2022 om 23:33

Ik weet niet wat voor bedrag Feyenoord neerlegt, maar dit zal zeker niet schokkend zijn. En ik ben het met je eens dat het wel een fijne voetballer is om te zien. Of hij nou wel of niet het niveau heeft.

23 juni 2022 om 10:13

Nee, ik onderschrijf wel de punten van Jopie22 (handelingssnelheid en wat nonchalant) maar Wieffer heeft veel meer loopvermogen dan Antonucci die ook hoger op het veld speelt. Past veel meer in het systeem van Slot al heb ik geen idee hoeveel rek er in zo'n jongen zit.

23 juni 2022 om 07:45

Zou toch wat zijn als hij bij Feyenoord gewoon slaagt en hij nooit een kans heeft gehad bij onze Fc. Belachelijk beleid van Ted en Garcia. Al het talent wat vorig seizoen echt is doorgebroken zoals Zerrouki liep er toen ook gewoon, maar ze kwamen geeneens kijken bij het jong elftal. Verschrikkelijk.

23 juni 2022 om 08:12

Opmerkelijk gezien FC Twente er financieel voor stond. Je zou denken dat een club dan juist (noodgedwongen) naar de jeugdspelers kijkt.

23 juni 2022 om 08:39

Absoluut. Geen geld maar alsnog haalde Ted van Leeuwen liever tweedehands Spanjaarden (en kondigde ze dan aan alsof hij Xavi en Iniesta had binnen gehaald) in plaats van jeugd een kans te geven. Gelukkig is tegenwoordig alles anders sinds Jans en Streuer er zijn.

Zolang ze maar betalen of azarkan in de deal betrekken

Ben zelf echt to-taal onbekend met Wieffer, maar ik laat me graag leiden door het oog van onze scouts en/of Slot. Voor een bescheiden som kan je sowieso ook wel de gok wagen. Laat maar komen dan.

Wel apart...
Twee topics na elkaar. Ajax haalt voor een record bedrag een international op; Feyenoord voor een habbekrats een KKD speler ...
Verhoudingen weer duidelijk.

22 juni 2022 om 23:33

Wel apart dat je daar twee topics na elkaar voor nodig hebt omdat voor jou duidelijk te maken. Voor de rest van Nederland was dit allang duidelijk.

23 juni 2022 om 14:58

Wat begrijp je niet aan het woordje "weer"

23 juni 2022 om 13:14

geld zeg niet veel .je moet een team samenstellen.kijk naar vorigjaar toen feyenoord met beperkte middelen het goed deed.het is een team geen ego's.die club met meer dan 100 nil in een elftal was niet beter in onderlinge duels met feyenoord al wonnen ze maar de scheids en europseduel brak feyenoord op.in de arena met een europesewedstrijd in de voeten werd ajax 70 min gek getikt door feyenoord.nogmaals je vergeet dat slot er zin die een team laat voetballen

23 juni 2022 om 13:29

Dat horen we elk jaar dat Ajax wordt weggetikt maar op die 6-2 met van Persie toen na kan ik mij weinig nederlagen heugen.. Als ik fan ga graven kom ik uit in de tijd van Kuijt en Kalou wat mij is bij gebleven

Hmm, vraag me af of Wieffer van het niveau is dat Feyenoord nastreeft. In de samenvattingen vond ik het uitstekende speler, maar tijdens de tweede seizoenshelft heb ik wat meer hele wedstrijden van Excelsior gezien en toen moest ik die mening toch bijstellen. Hij heeft een goed overzicht en creeert soms openingen die je niet verwacht van een KKD-speler, maar vind hem ook vaak slordig, nonchalant en traag. Valt wellicht nog aan te werken, al denk ik niet dat Feyenoord veel opschiet met Wieffer...

Heb mijn business tickets bij beide ploegen. Maar hier word ik als Feyenoorder zeer depressief van…

Ik vind dit geen slechte zet van Feyenoord. Deze jongen heeft de potentie om zich nog verder te ontwikkelen. Ik denk een beetje aan het traject Antonucci. Laat Slot maar met Wiefer aan de slag gaan. Als hij goed genoeg is en de intensiteit van Feyenoord aan kan dan blijft hij bij de selectie. En anders kan Feyenoord hem in Januari ook anderhalf seizoen verhuren. Dat doen ze nu met Antonucci ook. Afgelopen halfjaar KKD en die gaat nu een jaar eredivisie spelen met Volendam en dan komt hij hopelijk als een betere en sterkere speler terug naar Feyenoord

22 juni 2022 om 23:04

Antonucci is klaar hoor, die gaat het echt niet redden bij Feyenoord. Die zou ik gewoon verkopen, niet geworden wat je vooraf gehoopt had.

Maar waarom Dallinga niet? Desnoods verhuur je hem nog een seizoen, de jongen heeft potentie

22 juni 2022 om 23:11

Hoorde Mario Been over meerdere miljoenen voor Dallinga. 2 a 3 miljoen mikken ze op

22 juni 2022 om 23:18

Zo weinig maar man speelt 45 potjes en scoort 36 keer en dan 3 miljoen vragen bizar

22 juni 2022 om 23:34

Dan zou ik het wel gelijk doen. Voor 2 miljoen een backup voor Danilo is een schijntje. Die jongen kan echt wel wat.

22 juni 2022 om 23:58

Behalve pingels nemen

23 juni 2022 om 08:11

Ook als het budget maar Feyenoord miljoen is? Ik vind het een groot risico. Bij FC Groningen liet hij het niet zien.

23 juni 2022 om 10:15

Daarvoor zal Feyenoord eerst moeten verkopen, wellicht met wat Malacia miljoenen. Als je de bekende twitteraars mag geloven is de Lyon deal bijna rond.

23 juni 2022 om 13:08

Verlopig is het team nog steeds intact.spelers halen voor de breedte.frank heb al veel talent binnen gehaald voor 1908

voordeel van de twijfel. bij aursnes en trauner hadden we ook niet verwacht dat ze zo goed pasten. maar met Ekkelenkamp, Dost, Sinkgraven, Padt, nu deze jongen... wordt hier niet enthousiast van

22 juni 2022 om 23:22

Dat zijn namen waar je inderdaad niet vrolijk van word.

Maar als je hem in het rijtje plaatst met Botheim, Borbas, Maatsen, Hilgers en Vilhena ziet het er al een stuk beter uit.

22 juni 2022 om 23:37

Alleen komen Dost, Sinkgraven en Dost niet naar Feyenoord. Sinkgraven heeft aangegeven niet naar Nederland te willen terugkeren en Dost gaat naar Emmen of Utrecht. Padt zou tweede keeper kunnen worden, is een prima keuze. Bijlow is toch regelmatig geblesseerd. Ik zou me geen zorgen maken

Ik weet niet veel van deze speler maar hij is nog jong en hopelijk is het een voltreffer. Al zal hij in eerste instantie voor de breedte worden gehaald lijkt mij. 3 a 4 jonge spelers als gokje halen en 1 voltreffer daarvan is al goed beleid.

Ik heb nog nooit van hem gehoord maar zie dit liever als de bekende mislukte Nederlanders uit buitenlandse competitie.

Bijlow / AANKOOP

Geertruida / AANKOOP
Trauner / Senesi / HILGERS
MAATSEN / AANKOOP

VILHENA / Aursnes / WIEFFER / Karim
AANKOOP / TIL / Toornstra / Basset

AANKOOP / Walemark
BOTHEIM / Danillo / BORBAS
Sinisterr / AANKOOP

Kopen : Hilgers (3miljoen), Maatsen (2miljoen), Vilhena (transfervrij), Wieffer(0,5miljoen), Til (transfervrij), Botheim (transfervrij), Borbas (1,5 miljoen).

Verhuren: Hall, Azarkan, Antonucci, Hartjes, Benita.

Verkopen: Kokcu helaas (23miljoen), Malacia (18miljoen), Pedersen (9miljoen), Linssen (1miljoen), Bozenik (2,5miljoen).

Transfervrij (laten) vertrekken / einde huurperiode : Marciano, Sandler, Hendrix, Diemers, Nelson, Dessers, Jahanbaksh

Keeper(reserve, ervaren)
Linksback (concurrent voor Maatsen)
Rechtsback (back-up voor Geertruida)
AM (basis, ander type dan Til en Toornstra)
Rechtsbuiten (basis, concurrent Walemark)
Linksbuiten (Toekomstig vervanger Sini)

23 juni 2022 om 19:47

Twente gaat Hilgers echt niet voor 3 miljoen laten gaan vriend 😁.

23 juni 2022 om 21:24

Dat hoop ik in ieder geval niet. Het wordt wel een keer weer tijd dat ze weer wat hoger in de boom gaan zitten. Gelukkig is de financiele situatie daar nu ook naar.

23 juni 2022 om 22:38

100% dat hij naar Feyenoord komt en nooit meer dan 3 miljoen.

23 juni 2022 om 23:17

Precies. Alles minder dan 5 miljoen zou een schandalig slechte deal zijn.

Voor mensen die zeuren, het is een hele goedkope aankoop voor de breedte en die gast speelde echt super tijdens de play offs. Prima voor mijn Feyenoord, vooral met weinig $.

Vind dit een geweldige voetballer. Goede aankoop vind ik. Beetje type Jerdy schoutem

Prima voor de opvulling van het middenveld. Dat kan Feyenoord goed gebruiken, want naast Kokcu en Aursnes wordt Toornstra een dagje ouder. Til waarschijnlijk twijfel of hij blijft. Basset krijgt nou ook niet heel veel speel minuten. Hartjens en Milambo idem. Hendriks zie ik liever niet spelen, niveau gaat altijd achteruit met hem. Dus goedkope opvulling kan geen kwaad.

az haalt een speler voor een record bedrag, ajax haalt een speler voor een record bedraf. feyenoord haalt een speler voor een bescheiden bedrag. Wanneer is het klaar met de armoedige status?

23 juni 2022 om 10:37

Wat begrijp je er niet aan dat Feyenoord eerst moet verkopen om duurdere spelers te kopen?

23 juni 2022 om 10:55

Feyenoord legde deze winter nog zo'n 3,5 - 4 miljoen (in de buurt dus van Az's record bedrag) voor Walemark neer. Het is echt niet dat ze stil zitten, er moet alleen wat meer budget komen. Geduld loont. Zodra Malacia verkocht is gaan ze echt wel los. Ik denk dat velen echt nog onderschatten in hoeverre corona ons ook absoluut niet geholpen heeft.

23 juni 2022 om 20:05

Ze hadden eigenlijk dus 19 miljoen moeten bieden?

Ken hem eerlijk gezegd niet, maar waarom niet een goedkope gok nemen? Bassset, Hendrix....dat gaat hem ook niet worden volgens mij. Dus laat maar komen!

Mats Wieffer, Danilo, Ian Maatssen (huur, koop was wel goed geweest), Til nog een jaar etc etc.. ziet er niet uit dat Feyenoord de concurrentie met Ajax en PSV wilt aangaan. Vindt zelfs dat AZ sterker inkoopt met Odgaard en die Argentijnse middenvelder

23 juni 2022 om 12:24

Die Argentijnse middenvelder heb je nog nooit zien spelen en toch kom je tot deze conclusie. Lachwekkend

23 juni 2022 om 12:43

Heb ik zeker wel zien spelen volg de Argentijnse en Braziliaanse competitie mede omdat ik mijn roots heb in het continent. En is echt een goede speler absoluut 2/3 klasses beter dan Wieffer en/of Til

23 juni 2022 om 21:19

Het is lachwekkend dat jij de conclusie trekt dat Bundy die Argentijnse middenvelder nooit heeft zien spelen! Dat is pas lachwekkend! Of ken je Bundy persoonlijk en daarmee zijn voorkeuren betreft competities?

24 juni 2022 om 06:49

Jopie, hij heeft hem klaarblijkelijk zo vaak zien spelen dat hij zijn naam schier vergeten is. Ik geloof er geen zak van, maar goed.

23 juni 2022 om 20:20

Transferperiode is nog maar net begonnen, denk dat we nog veel actie van Feyenoord op de transfermarkt kunnen verwachten. Arnesen gaf eerder al aan dat Feyenoord er goed op staat wat betreft huur. Misschien is Feyenoord in staat om 1 of meerdere toptalenten te huren van de absolute topclubs.

23 juni 2022 om 21:22

Wieffer (bescheiden bedrag), Danilo (transfervrij), Maatsen (huur). Drie spelers die jong zijn en nauwelijks iets kosten (in relatieve zin). Feyenoord kan pas wat als het een speler verkoopt en zelfs dan kan het hooguit de helft ervan uitgeven, dus vooralsnog doen ze vrij logische dingen. Gewoon goed bezig, want de huidige selectie is in principe al best sterk.

Het is goed dat arnessen aan de toekomst denk en haal overal talent vandaan die over een paar jaar geld kunnen ooleveren.je leest hier hij kom uit de keukendivisie maar slot maak elke speler beter.ook past hij in slot zijn systeem

Nee mats blijf lekker shinen bij excelsior

23 juni 2022 om 19:43

Helaas, toch niet. Goedkoop gokje voor Feyenoord.

Wie kan mij even herinneren wat de eerste zomeraanwinst van Feyenoord is? Is me even ontschoten

23 juni 2022 om 19:42

Danilo

23 juni 2022 om 21:25

Ohja, natuurlijk. Thnx

Best wat negatieve geluiden, maar ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar Wieffer. Duur was hij ook duidelijk niet, dus zelfs als hij geen potten breekt, gaat Feyenoord er wel op verdienen. Dit is gewoon een goedkope gok die goed uit kan pakken en waar het verlies niet groot is. Op zich gewoon een goede aankoop voor Feyenoord.

Niet te duur, jonge speler, smaakmaker van een promovendus en de favoriet van z’n oude coach. Kan zomaar verrassen! Komend seizoen wennen, wat minuten maken en het jaar erop knallen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren