Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord en Bazoer bereiken mondeling akkoord; zaakwaarnemer ontkent

Laatste update:

De kans dat Riechedly Bazoer een transfer naar Feyenoord maakt, wordt steeds groter. De verdediger annex middenvelder van Vitesse heeft een mondeling akkoord bereikt over een meerjarig contract, weet het aan Feyenoord Transfermarkt gelieerde 1908.nl woensdagavond laat te melden. Het is nu aan de clubs om tot de juiste transfersom te komen. Vitesse heeft laten weten dat het drie miljoen euro verlangt voor Bazoer. Zaakwaarnemer en broer Irchandly Bazoer laat tegenover De Telegraaf weten dat er van een mondeling akkoord nog geen sprake is.

Feyenoord lijkt zich niet net als bij Joey Veerman het kaas van het brood te willen laten eten en zette eind vorige week alles op alles om Bazoer in te lijven. De zesvoudig international van het Nederlands elftal beschikt komende zomer over een transfervrije status, maar in Rotterdam zijn ze direct gebaat bij zijn komst. Woensdag werd bekend dat Vitesse drie miljoen euro vraagt voor een winters vertrek van Bazoer, waarna Feyenoord Transfermarkt onthulde dat Feyenoord slechts de helft wilde betalen.

Het is niet waarschijnlijk dat de deal nog voor het weekend beklonken wordt, daar Feyenoord en Vitesse het tegen elkaar opnemen in De Kuip. Vitesse zal er alles aan willen doen om Bazoer nog binnen te lijnen te krijgen bij de Arnhemmers zaterdagavond. Lange tijd werd gesteld dat Vitesse er helemaal niets voor voelde om Bazoer vroegtijdig te laten gaan, daar de club dit seizoen nog op drie fronten meestrijdt. De Gelderlander wist te melden dat het sportieve belang boven het financiële belang gold, waarmee de club enkele miljoenen op de koop toe zou nemen. Nu komt het dus alsnog tot een transfer.

Bazoer liet de Eredivisie in 2017 achter zich voor de Bundesliga en vertrok naar VfL Wolfsburg. Daar kwam hij in twee jaar tijd niet verder dan 25 wedstrijden. De Duitse club verhuurde Bazoer aan FC Porto en FC Utrecht, voordat hij in 2019 met een driejarig contract definitief terugkeerde in Nederland bij Vitesse. "Bazoer zit zo weer bij het Nederlands elftal als het allemaal op de rit staat. Deze jongen kan aan de bal zo goed voetballen", aldus Dick Advocaat in een interview met het Algemeen Dagblad woensdag. "Hij is een jongen met extra kwaliteit, dat blijf ik zeggen."

Zaakwaarnemer en broer Irchandly Bazoer laat tegenover De Telegraaf weten dat er van een mondeling akkoord nog geen sprake is. "Er is geen akkoord tussen Feyenoord en Riechedly Bazoer. Er is al veel gezegd en geschreven, maar dit is echt onzin. Het is algemeen bekend dat hij na een goede periode bij Vitesse graag een stap wil maken. Maar of dit in de winter gebeurt, hangt af van veel aspecten. Hij is gelukkig bij Vitesse. Ik probeer alles zoveel mogelijk bij hem weg te houden. Hij moet zich focussen op Vitesse. Ik heb met hem afgesproken dat hij zich er niet mee hoeft bezig te houden, zolang hij van mij niks hoort."

Vind jij dit een goede zet van Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja dan is de vraag : Wordt Feyenoord hier beter van? Ik denk persoonlijk van niet

13 januari 2022 om 07:05

Voetballend gezien zeker. Ik kijk eigenlijk alleen wedstrijden van Feyenoord, maar daar zag je Bazoer altijd/vaak uitblinken, terwijl Veerman bijna altijd tegenviel (behalve een schitterende goal laatst, maar toen was de wedstrijd al gespeeld). Maar hij krijgt in de Kuip natuurlijk een hele andere rol dan in Vitesse, waar hij de koning te rijk is en hij een soort vrije nummer 10 positie maar dan in de verdediging heeft.

13 januari 2022 om 07:06

Ik denk persoonlijk van wel.

13 januari 2022 om 07:32

Beter niet maar nu kan senesi vertrekken voor 20 a 25 miljoen

13 januari 2022 om 08:54

Nou de kans dat Senesi -die dit jaar i.t.t. vorig seizoen vrij wisselvallig presteert en zeker niet de beste verdediger van Feyenoord is- voor meer dan 20 miljoen vertrekt lijkt me nihil. Bovendien denk ik niet dat Bazoer per se gezien wordt als vervanger als CV, ik denk niet dat hij daar goed genoeg voor is in een 4-mans defensie bij een club als Feyenoord. Ik zie hem eerder (de meest verdedigende positie) op het middenveld spelen in Rotterdam.

13 januari 2022 om 11:18

Met Aursnes en Kokcu moet dat haalbaar zijn voor Bazoer en Feyenoord.

13 januari 2022 om 11:21

Voor die positie zie ik hem Kökçu of Aursnes er niet uitspelen, maar ik denk dat er wordt voorgesorteerd op een vertrek van Kökçu deze zomer.

Een alternatief zou misschien een 5-3-2 kunnen zijn. Sinisterra, Linssen, Jahanbahks, en Dessers
zijn geen van allen pure buitenspelers dus dat zou misschien ook nog kunnen.

13 januari 2022 om 13:57

Ik bedoel samen met hen op het middenveld.

13 januari 2022 om 16:51

Er is al een bond in de maak van 17/18 miljoen dacht ik

13 januari 2022 om 07:06

@Kuiken Als Bazoer zijn koppie erbij houdt, zoals bij Vitesse, dan is hij zeker van meerwaarde voor Feyenoord.

13 januari 2022 om 07:14

Bazoer is inmiddels heel wat ouder en (hopelijk) wijzer, dan toen het bij oa ajax fout ging. Laten we hopen dat ie mentaal ook tegenslagen kan verwerken nu, dan wordt het echt wel een topspeler voor feyenoord.

13 januari 2022 om 07:23

@Stokoe10 100% mee eens. Hij is nu ook 25 jaar, dus je zou ook niks anders mogen verwachten van iemand van die leeftijd nu ook. Maar toch knap dat hij zich zo verbeterd heeft, mooi om te zien, want het is echt een goede voetballers.

13 januari 2022 om 09:25

Als hij zijn broer een beetje in toom kan houden en zijn eigentrots achter het belang van Feyenord kan zetten dan wordt hij absoluut een succes daar! Beide zie ik alleen niet gebeuren

13 januari 2022 om 11:23

Tenzij je Balotelli oid heet :D. Hoop dat het goed gaat, vorig jaar had ik zo'n transfer zonder enige twijfel toegejuicht, maar het teamproces lijkt dit jaar zo belangrijk bij Feyenoord.

13 januari 2022 om 07:50

In het spel van Feyenoord past hij uitstekend. Zij het als voetballende centrale verdediger met sneheid, zij het als middenvelder met een goede steekpass en als slot voor de defensie. Prima om zo'n speler erbij te houden.

13 januari 2022 om 08:44

Bazoer is een van de beste spelers van de Eredivisie (selecties van Ajax en PSV buiten beschouwing gelaten). Feyenoord wordt er zeker beter van. Bij PSV en Ajax zou hij denk ik net buiten de basis vallen. Bij Feyenoord gaat hij op zeker spelen.

13 januari 2022 om 09:03

Bij AZ voetballen ook een paar die beduidend beter zijn.

13 januari 2022 om 11:19

Begrijp nooit zo goed waarom het bij PSV en Ajax zou gaan banken, maar bij Feyenoord direct in de basis zou staan kijkend naar het huidige seizoen.

13 januari 2022 om 11:24

Haha precies. En ook bij AZ blijkbaar. Prima!

13 januari 2022 om 12:24

Gelukkig begrijpt de leiding van Feyenoord dat wel.

13 januari 2022 om 13:18

Zou je denken? Nog een aantal jaren geleden hadden wij Jan-Arie van der Heijden rondlopen. En op dit moment Senesi die blundert en eigen doelpunten maakt. Geen idee hoe Feyenoord hier slechter van gaat worden.

In potentie is Bazoer wel een echte topspeler in NL, meer nog dan Veerman. Bazoer heeft denk ik internationale kracht, Veerman is meer een verfijnde polderspeler. De vraag is wel hoe hij zich mentaal houdt, want een paar jaar terug (of zelfs 1 jaar) had ik Feyenoord voor gek verklaard om hier nog aan te beginnen.

13 januari 2022 om 07:15

Hoe had je gereageerd als veerman bij feyenoord kwam?

13 januari 2022 om 07:44

Hij zegt toch wat hij van beide spelers vindt? Wat is precies je punt?

13 januari 2022 om 08:04

Ik zou zeggen blader eens een paar dagen terug en dan kan je haarfijn zien hoe iedereen afzonderlijk over Veerman denkt.

13 januari 2022 om 09:12

@njfromvol: Aadje was niet heel actief op de topics over Veerman, maar hij vertelde wel het te zien zitten in deze knul
Ik denk dat dat voor vrij veel Feyenoorders gold. Ook omdat we vertrouwen hebben in het werk van Slot, die beter dan zijn voorganger lijkt te weten wat er nodig is. De kritiek op de eventuele transfer van Veerman richtte zich volgens mij voornamelijk op zijn prijskaartje.

13 januari 2022 om 11:21

Correct! Had direct mijn twijfels bij Veerman, zeker gezien het bedrag. Wellicht zitten we er volledig naast, in dat geval mooi voor Veerman toch?

Dat deze jongen kwaliteit heeft dat is duidelijk.maar waar gaat ie spelen.denk dat Feyenoord hem nu haalt zodat ie er komend seizoen gelijk staat en ook dit seizoen zal ie zat minuten maken.

13 januari 2022 om 07:44

De reden dat 'ie gehaald wordt is omdat hij op meerdere posities inzetbaar is (6/centraal achterin) en daar wel wat extra breedte bij kan. Hij zal dus gaan concurreren/rouleren met Aursnes, Kokcu, Senesi en Trauner. En bovendien biedt hij daarmee direct wat meer tactische flexibiliteit.

13 januari 2022 om 08:11

Als Feyenoord ook tot een akkoord komt is het een meer dan prima aankoop.
Vorig jaar heeft hij nog een dingetje gehad bij Vitesse dit jaar lijkt het allemaal te kloppen.
Bazoer is Multi inzetbaar dus ik vind meer dan logisch dat Feyenoord vol voor hem gaat. Met de krappe selectie heb je een speler die verschillende posities kan oppakken.
Ik begreep dat Arnessen , Senesi ook nog kwijt wil raken deze transfer periode dan komt hij gewoon links in het centrum te staan.

13 januari 2022 om 08:39

Ja, zelf zou ik zou deze aankoop ook zeker toejuichen. Zeker voor een bescheiden transfersom (al moeten wij natuurlijk nog wel elk dubbeltje omdraaien). Z'n flexibiliteit en kwaliteit zijn inderdaad erg welkom.

Over Senesi zijn inderdaad wel aardig wat geruchten gaande en ik kan me voorstellen dat er bij het uitblijven van een contractverlenging wel overgegaan wordt naar verkoop als het echt concreet wordt. Alleen of Bazoer dan zo 'gewoon' in het centrum komt weet ik nog niet. Geertruida heeft zich inmiddels ook erg goed laten zien centraal én Hendriks is er nog. Maar dat Bazoer ook centraal achterin een optie biedt is duidelijk.

13 januari 2022 om 09:19

Ik ben zeer gecharmeerd van Hendrik echter zie ik niet dat Slot hem in de basis gaat gebruiken.
Geertruida heeft zeker de laatste wedstrijden laten zien er te staan, maar mijn gevoel is dat Slot die gebruikt puur als rcv of als rb vervanger Pedersen.

Stel Senesi vertrekt heb je in principe geen LCV op Hendriks na maar Hendriks wordt gebruikt als back up Malacia en eventueel Lcv.
Stel Senesi vertrekt dan zie ik nog wel een LCV komen.

Bazoer zal zich in het team moeten gaan spelen alleen ik zie nu nog even niet voor wie. Het enige wat ik nu kan verzinnen is zie opstelling:
Tus dan offer je Til op.
Uiteraard moet dit een 433 zijn

Bijlow
pedersen
Trauner
Senesi
Malacia
Bzoer
Ausnus
?
Kocku
Sinistere
Linssen
13 januari 2022 om 09:39

Ja, of Hendriks daadwerkelijk in de basis komt als Senesi vertrekt zie ook niet direct gebeuren omdat Slot Geertruida heeft gebruikt als LCV bij Senesi's afwezigheid. Maar het blijft natuurlijk wel een optie erachter en Bazoer biedt je dan weer een extra optie als Malacia er ook niet is. Eventueel dan natuurlijk.

Ik kan helaas de opstelling niet zien (ook niet op de site), maar heb het vermoeden dat je Aursnes - Bazoer en op 10 Kokcu hebt? Ik denk zelf dat Til echt onomstreden is voor Slot en echt met onze controlerende middenvelders en centrale mensen moet gaan knokken om een plek. En die concurrentie juich ik zeer toe.

13 januari 2022 om 09:46

Ik zou zelf Til niet zo snel slachtofferen. Die is wel enorm belangrijk met zijn goals, loopacties en manier van drukzetten. Voetballend is het met hem inderdaad niet altijd vlekkenloos. Slot is trouwens ook dol op Guus, dus dat hij hem passeert zie ik niet zo heel gauw gebeuren. Ook vind ik Kokcu in een controlerende rol veel meer hebben dan op 10. Dat is wat hem dit seizoen juist zo goed maakt.

13 januari 2022 om 10:09

@mgmv klopt dat is op dit moment het enige wat ik kan verzinnen om hem basis te krijgen.

@Rep nee ik zou hem ook niet slachtofferen nu hoor maar het was puur om te kijken hoe je eventueel nu Bazoer basis zou kunnen krijgen.

Bazoer zou nu echt voor de breedte komen en dan voor volgend seizoen basis dat is wat ik denk

13 januari 2022 om 11:29

Kan me niet voorstellen dat Slot zonder een 10 wil gaan spelen; die is zo belangrijk in zijn systeem. Of Kökçu is daar een kandidaat voor, die heeft wel echt inhoud gekweekt het afgelopen half jaar natuurlijk, maar dat zou wel zonde zijn van zijn ontwikkeling.

13 januari 2022 om 12:15

In deze opstelling had ik kokcu dus op 10 gezet

13 januari 2022 om 12:45

@bliek, maar dan kunnen ze toch beter iets van een voor contract tekenen ofzo? Ik ( Weet niet hoe dat precies werkt), maar dan heb je hem na de zomer gratis. 3 miljoen voor een breedte aankoop nu is, ook voor Feyenoord, veel geld. Lijkt mij dat ie voor basis wordt gehaald.

13 januari 2022 om 13:01

Jullie Feyenoorders hebben schijnbaar weinig wedstrijden van Vitesse gezien. Ik durf te wedden dat hij binnen 2 wedstrijden wekelijks in de basis staat. Ik heb echt van deze speler genoten bij Vitesse. Net even een niveautje hoger dan de rest van Vitesse. Ook bij PSV of Ajax zou hij in de basis staan. Beter en vooral sneller dan Blind en veel beter dan wat er bij PSV in het centrum speelt.Jullie doen een goede aankoop. Wel jammer als hij het seizoen niet bij Vitesse afmaakt.

13 januari 2022 om 13:05

Of jij hebt Kökçu en Aursnes weinig bezig gezien? De waarheid zal ergens in het midden liggen

13 januari 2022 om 14:12

@roswita

Ik denk inderdaad dat de meeste Feyenoordsupporters Vitesse slechts twee keer per seizoen zien voetballen. Toch kan ik me niet voorstellen dat hij de voorkeur gaat krijgen ten opzichte van Senesi, Trauner, Aursnes of Kokcu. Die jongen moet zich voorlopig echt richten op een reserveplek.

Ik denk en hoop toch wel een goede aanwinst. Ik verwacht dat slot hem mentaal onder de knie krijgt. En dan shinen in de kuip

13 januari 2022 om 07:16

Je kan zo totaal niet vergelijken met elkaar. Totaal verschillende type spelers. (Reactie op naalvies hieronder)

Bazoer is (wanneer hij zijn kop erbij houdt) wel echt een klasse beter dan Veerman.

"niets lijkt een overgang van Riechedly Bazoer naar Feyenoord nog in de weg te staan." ehm volgens mij lijkt het nog een verschil van anderhalf miljoen euro een overgang nog in de weg te staan, maar goed het kan aan mij liggen.
Goede speler hoor, maar op welke positie moet hij bij feyenoord komen te spelen, en wie moet er dan plaats maken?

13 januari 2022 om 08:05

Tja, plaats maken.. Bazoer zal zich er natuurlijk óók in moeten knokken. Maar dat is dan ook de bedoeling van deze transfer, de breedte van de selectie versterken en meer keuze mogelijkheden bieden aan Arne. Op het eind van de 1e seizoenshelft liep 9 van de 10 op gegeven moment op hun laatste benen. Verwacht zelf dat hij met name op het middenveld gaat concurreren.

13 januari 2022 om 08:41

@juweel, als hij goed genoeg is, zal hij spelen. Kijk maar naar Berghuis. Slot stelt echt wel de spelers op waarvan hij verwacht dat ze Feyenoord beter zullen maken. Hij moet ervoor zorgen dat Slot niet om hem heen kan.

Slimme zet van Feyenoord om zelf nu al rond te komen met Bazoer. Dit legt de druk bij Vitesse neer om toch nog tot een voortijdige transfer te komen. Jammer dat we hem de tweede seizoenshelft (incl. Conference League) achterin kwijt raken. Is met zijn goede passing en voetbalvermogen achterin van groot belang en niet te vervangen. De foutjes die hij in het begin maakte op zijn positie, heeft hij veel minder vaak gemaakt. Vermoed dat Slot hem nog naar een hoger niveau kan brengen. Succes bij Feyenoord Bazoer, alleen nog even wachten met rondkomen tot na Feyenoord-Vitesse aankomende zaterdag.

13 januari 2022 om 12:44

Hopelijk kan Vitesse dan snel die Niasse inlijven anders wordt het wel heel karig achterin

Benieuwd of de clubs er ook uitkomen. 1,5 miljoen verschil is behoorlijk en Feyenoord moet gewoon vasthouden aan max 2 miljoen. Meer doe je niet voor een speler met nog een halfjarig contract. 3 miljoen kan je ook uitgeven aan 2 Noorse spelers waar je vervolgens nog restwaarde aan overhoudt.

13 januari 2022 om 08:02

Ben er ook benieuwd naar ja. Zoals @1892 hierboven ook al zegt is zo'n mondeling akkoord in elk geval wel fijn om de druk enigszins bij Vitesse te leggen. Alleen denk ik dat ze zaterdagavond om 22:00 pas de handen schudden

13 januari 2022 om 11:33

Ja, je kan er naar kijken als dat het veel is voor een contract voor een half jaar, en dat is natuurlijk zo, maar als hij transfervrij zou zijn zou hij waarschijnlijk nooit naar Feyenoord gaan, dus dan lijkt ook drie miljoen nog een koopje voor zo'n speler.

13 januari 2022 om 12:59

Ik lees dat vaker maar waarheen dan? Grotere clubs komen niet anders waren ze er nu ook wel?

13 januari 2022 om 13:09

Begreep dat oa Sporting ook op het vinkentouw zat, maar geen idee in hoeverre dat klopt. Laat ik het zo zeggen: als er geen clubs met meer financiële mogelijkheden geïnteresseerd zijn in een transfervrije Bazoer, ziet of alleen Feyenoord het goed, of Bazoer blijkt toch een overschatte speler :D

13 januari 2022 om 12:49

Voor 2miljoen zal Vitesse ook best akkoord gaan denk ik zo. Misschien met een doorverkoop erbij ofzo. Ongekend voor een speler van Vitesse met nog een half jaar contract. De echt grote klappers die Vitesse wel eens op transfergebied deed waren pre corona

13 januari 2022 om 09:07

Dat schijnt voor sommige inderdaad een probleem te zijn, maar dat soort mensen kan ik moeilijk serieus nemen. Bazoer is een goede speler en meer dan welkom bij onze club!

13 januari 2022 om 09:22

Tja Hij Scoorde ooit weleens een wereldgoal tegen ons.

Maar ik vind deze Transfer van totaal andere orde als die van Berghuis. Voor mij ook meer dan welkom. Kan hij eindelijk na 2 topclubs zien welke nou echt de mooiste is

13 januari 2022 om 09:38

feyenoord is geen topclub. Bungelt toch altijd een beetje tussen de 2 topteams en az in.

Mondeling akkoord is nog wel wat anders dan 3 mln willen/kunnen betalen. Er staat dus nog wel 1,5 mln in de weg. Het is niet zeker dat Bazoer het bij Feyenoord ook zo goed zal doen. Hij blinkt mede uit door het systeem, spelopvatting van Vitesse en de vrije rol die hij heeft.

13 januari 2022 om 08:48

Misschien is dat akkoord er ook nog als hij transfervrij is?

13 januari 2022 om 11:53

Dat zou kunnen inderdaad Westend, echter kiezen bij transfervrije overstappen spelers dan vaak toch voor net iets meer lucratieve overstappen. Op het moment dat je uit je contract loopt komen er toch altijd weer nieuwe kapers op de kust die dan zoiets hebben van hier kunnen we wel wat extra geld aan uitgeven gezien we niet met een transfersom te maken hebben.

Ik hoop voor Bazoer dat het wat gaat worden bij zijn volgende club want ik vind het wel hevig afhankelijk van de positie die hij bespeelt. Hij blinkt echt uit als voetballende Libero in vrije rol, waardoor ik hem persoonlijk graag had gezien bij bijvoorbeeld een Leeds, maar wie weet kan hij dit bij Feyenoord ook goed vertalen naar het spel vanuit de '6' positie.

Al met al heb ik er met Slot wel meer vertrouwen in dat er daadwerkelijk een plan is, in tegenstelling tot voorgaande jaren waarin spelers werden gekocht die uitblonken in een bepaalde rol alvorens compleet iets anders te moeten doen bij de nieuwe club, dat je je afvraagt of je dan niet beter een andere speler had kunnen halen (denk bij Feyenoord bijvoorbeeld aan Veijnovic toen, die er bij Vitesse om bekend stond dat hij echt een harde werker naast zich nodig had die het verdedigende werk van twee man opknapte en bij Feyenoord zelf het slot op de deur moest zijn, of een Kante waar Sarri met de briljante ingeving kwam dat de beste 6 op aarde eigenlijk meer moest scoren en meer naar voren moest voetballen).

Hiernaast geeft Bazoer in de essentie ook Feyenoord een leuke tactische variant extra tegen topclubs, omdat men dan heel goed het materiaal heeft om een zelfde soort systeem te spelen als Vitesse nu doet waar juist in de topwedstrijden dit vaak erg goed werkt. Ik heb Feyenoord dit in het verleden, bijvoorbeeld tegen Vitesse, zien proberen te spiegelen maar ze miste dan echt elke vorm van creativiteit om zo'n systeem goed uit te voeren.

13 januari 2022 om 12:33

Valt en staat ook wel een beetje wat hij zelf wil. Je kan een luceratieve deal sluiten in het buitenland bij (ik noem maar wat) Dortmund, maar dan speel je nagenoeg niet meer. Hij heeft nu een aflopend contract. Mocht hij inderdaad liever kiezen voor wat meer centen, dan waren die clubs er nu ook al geweest. Al is het alleen maar om hem alvast lekker te maken. Vitesse is wat dat betreft (voor het buitenland ook) gewoon niet zo aantrekkelijk. Hij is vooralsnog geen international en moet het doen in de conference cup (of hoe heet die Europese prijs ook alweer). Daar worden die grote geld-clubs ook helemaal niet warm van.

Ik denk dat Vitesse hem voor 2 miljoen laat gaan, die hebben het geld ook gewoon nodig. Voor Feyenoord een prima versterking. Zeker ook om de onderlinge concurrentie wat groter te maken.

Ik vind dit een meer dan prima zet mocht Feyenoord akkoord komen.
Vitesse wil 3 en denk dat ze zeker nog wel gaan zakken en Feyenoord zal wat omhoog willen.
Zoals ik begreep zijn de investeerder ook content met een Bazoer dus dan zal er financieel ruimte komen.

Waarom ik toejuich om Bazoer te halen is heel simpel. Deze speler kan je centraal in de verdediging zetten maar ook op het middenveld. Dus je kan meerdere posities dubbel bezet hebben met 1 speler. Met weinig Budget is dat natuurlijk heel handig. Daarnaast zal hij met het oog op volgend seizoen zeker gehaald worden waar verwacht wordt dat een Senesi en een Kokcu toch weggaan.

Als Bazoer zijn koppie goed blijft en dat is dit seizoen zeker wordt hij zeker een meerwaarde voor ons en kunnen we er over een paar jaar nog aan verdienen ook.

Natuurlijk is Bazoer een prof, maar als je in je hoofd al een speler van Feyenoord bent en of wordt? Hoe kun je dan van Vitesse verwachten dat Bazoer tegen Feyenoord nog meer als 100% gaat geven. Er zit ook nog een menselijk aspect aan, dus of het nu wel of niet voor de wedstrijd rond komt, eigenlijk kun je het als Vitesse niet maken om hem deze wedstrijd nog op te stellen. Speelt hij heel sterk voor Vitesse en hij maakt bv de winnende treffer, dan kan dat Feyenoord misschien net de punten kosten die ze tekort kunnen komen voor bv de derde plaats. Maakt hij bij 0-0 5 minuten voor tijd een overtreding waardoor Feyenoord een penalty krijgt en wint is hij natuurlijk de gebeten hond bij Vitesse. Lijkt me sterk dat hij deze wedstrijd mee gaat doen.

13 januari 2022 om 09:19

We zouden de vraag moeten stellen aan Kees Luijckx. Die heeft er ervaring mee en ging vol gas.

13 januari 2022 om 11:37

Uiteindelijk wil elke prof primair winnen lijkt me, dus daar zou ik in de basis ook van uit gaan. Het is ook niet de fase van de competitie waarin we kunnen zeggen dat het er op of er onder is oid.

13 januari 2022 om 12:58

Ik mag aannemen dat hij voldoende prof is om dat te kunnen. Als hij er zaterdag niet in staat is hij bij Vitesse sws de gebeten hond.

Zou voor Bazoer een betere optie dan PSV zijn, gezien de aanwezigheid van Slot. Het voetbal en de persoon van Slot is iets dat Bazoer goed kan gebruiken, aanvallend, voetballend spel en een vaderlijke coach. Net als Letsch. Ook kaal, trouwens. Wel zit er nog een hobbel met een grootte van 1,5 miljoen euries in de weg dus ben benieuwd waar ze op uitkomen.
Wel lullig, m.u.v. Spurs-thuis heb ik ruk wedstrijden gezien tot we niet meer het stadion in mochten, en als we volgend seizoen wel weer mogen krijgen we een tussenjaar. Ook ruk dus. Dasa, Doekhi, Openda en Bazoer zullen vertrekken. Dan is het wel een heer schamel elftal. Hopen dat de jeugd dan volop de kans krijgt zodat we daarvan een seizoen later de vruchten kunnen plukken.

13 januari 2022 om 08:48

Elke jaar dreigt er een leegloop bij Vitesse maar telkens staat er weer een goed elftal.
Vitesse komt de laatste jaren weer in de finale van de KNVB beker, haalt Europees voetbal, eindigt hoog in de competitie en zijn nu zelfs voor het eerst na de winterstop actief in Europa.

Ik denk Bazoer geen speler is die Feyenoord beter maakt. Vitesse is zijn top. Hij heeft zeer slechte momenten als verdediger, maar ijzersterke aanvallende momenten. Bij Vitesse heeft hij veel meer krediet en is hij minder snel vervangbaar. Bij Feyenoord ligt hij er na een paar incidentjes uit.

13 januari 2022 om 08:51

Die onzekerheid van een basisspeler is topvoetbal natuurlijk. Als Bazoer verder wil, hoort dat er ook bij. Vraag is een beetje hoe hij zich gaat ontwikkelen. Net als een Maher, Ramselaar of Ayoub. Uitblinken bij een subtopper wil niet zeggen dat je de stap omhoog ook kan maken. Zelfs een kleine stap kan qua (topclubcultuur/ ambitie) iets heel anders van kwaliteit en mentaliteit vragen. Moet hij uiteindelijk wel kunnen. En wordt het niks, verkoop je hem toch weer

13 januari 2022 om 10:35

Nouja, ik ben er bang voor. We hebben ook geen TD he? Wel ben ik benieuwd naar de jeugd, staan toch leuke ED spelers klaar. JE wint er de oorlog niet mee maar vind het leuk om straks een elftal met Huisman, Cornelisse, Vroegh en Manhoef te zien. Houwen op doel (verbazingwekkend goed). Hernandez hebben we nog. De Regt.
En ik denk juist wel dat Bazoer Feyenoord sterker kan maken, mits goed gebruikt. In een 4-4-2 zie ik het niet gebeuren.

Ik had eerder verwacht psv.
Voetballen kan hij wel en om hem in het gareel te houden denk ik wel dat dit Slot lukt

Uitstekende aanwinst voor een club als Feyenoord. Opvolger van Senesi binnen?

13 januari 2022 om 09:20

De opvolger van Senesi hebben we zelf opgeleid, namelijk Geertruida. Bazoer zal vooral als extra controlerende middenvelder gehaald worden. Dat hij ook achterin kan spelen is natuurlijk een dikke plus!

13 januari 2022 om 09:24

Rep,

Denk jij dat Slot Geertruida op LCV zet?
Als ik nu naar de selectie kijk kan ik het me niet voorstellen.
Stel Senesi gaat weg verwacht ik nog een aankoop als ik eerlijk ben.

13 januari 2022 om 09:26

Daar heb je ook een punt. Al met al een goede aanwinst toch? @repuzatev?

13 januari 2022 om 09:28

Tja, waarom niet? Ik vind het altijd zo overdreven om perse een links- en rechtspoot op te willen stellen. Bij Liverpool en Barcelona spelen ze ook met twee rechtspoten in het centrum. Daarnaast heb je ook nog Hendriks, dus CV is in mijn ogen niet de meest broodnodige positie.

13 januari 2022 om 09:29

Zeker Prem! Er valt denk ik nog veel uit Bazoer te halen, mits hij zijn koppie erbij houdt. Met Slot heb ik daar wel alle vertrouwen in.

13 januari 2022 om 09:40

Ik weet ook niet waarom niet maar als ik naar de selectie nu kijk lijkt het me niet logisch.
Hij heeft 1 speler over als back up voor rcv en rb en dat is Geertruida.
En nu heeft hij 1 speler over voor Lcv En LB en dat is Hendriks.
Als ik naar zijn wisselbeleid kijkt ziet hij in Hendriks geen basis Cv.
De verdediging is juist heel smal en je krijg met Bazoer daar een extra optie bij.
mits hij komt.
Stel Senesi vertrekt deze window heb je gewoon een extra verdediger nodig anders ga je gewoon te kort komen.

13 januari 2022 om 11:40

Het staat me effe niet meer bij dat we Senesi lang kwijt waren; heeft Geert al wedstrijden op LCV gespeeld?

Beetje een geintje wat Feyenoord nu flikt weliswaar binnen de regels maar toch... je krijgt een prijs te horen en roept meteen “onbespreekbaar” vervolgens ga je met de speler zitten en maakt zijn hoofd gek en komt iets overeen.. dan waar je ook dat wil vitesse iets verdienen aan Bazoer ze wel met jou eens moeten worden tegen de prijs die Feyenoord wil betalen anders heb je een half jaar een speler die boos is en niets presteert en vervolgens voor niets de deur uitloopt... dus slim gehandeld van Feyenoord maar meneer arnesen moet niet zo overtrokken kinderachtig reageren wanneer de complete technische leiding van Vitesse hem net zo negeert als Robert eenhoorn vorig jaar deed bij het treffen tegen AZ toen ze net de trainer van AZ ook op soortgelijke manier beetje gestolen hadden... nogmaals slim gehandeld maar niet topclub waardig...

13 januari 2022 om 09:07

Feyenoord speeld helaas weer een spelletje wat topclub onwaardig is. Lijkt me veel netter om eerst met de club Vitesse eruit te komen. Helaas handelen ze vaker zo.

13 januari 2022 om 09:20

Ik heb Vitesse niet horen zeggen dat Feyenoord achter hun rug om met Bazoer gesproken heeft? Dus welk spelletje?

13 januari 2022 om 09:21

Als het een vies spelletje was, hadden we Vitesse zelf toch al gehoord? Bazoer zal misschien wel akkoord hebben gehad om alvast met Feyenoord te praten. Maar ook omdat zijn contract afloopt, staat het deze twee partijen vrij om met elkaar te onderhandelen.

13 januari 2022 om 09:21

Tsja, wie zegt dat Feyenoord geen toestemming heeft gekregen van Vitesse om met de speler te praten? Of dat er overeenstemming is bereikt over een contract, ongeacht of dat deze winter is of komende zomer?

Heerlijke aankoop als het rond komt! Als hij zijn koppie erbij houdt zie ik hem ook nog wel terugkeren in Nederlands elftal. Nu nog Patrik Walemark binnenhengelen!

13 januari 2022 om 09:44

Poeh, als Walemark er ook nog bij komt (en er vanuit gaande dat hij goed aanhaakt) krijg je pas echt goede breedte in de selectie, zeg. Geen passen en meten meer, maar voor vrijwel elke plek gewoon écht een vervanger. Aursnes (Bazoer), Kokcu (Toornstra), Sinisterra (Nelson), etc.

13 januari 2022 om 11:44

Ik neem aan dat Senesi dan wel eerst verkocht moet worden, dus doe er dan ajb ook maar een exotische verrassing als extra verdediger bij

Prima versterking voor Feyenoord. Ik denk dat ze hier absoluut niet op achteruit gaan.
Senesi kunnen ze verkopen, Geertruida hebben ze al als vervanger samen met Trauner, en dat Bazoer zowel CV als CVM kan spelen is voor Feyenoord alleen maar luxe.

Mocht Senesi vertrekken voor een zak geld kun je zelfs nog kijken of je Maher er ook nog bij kan nemen voor de ervaring en creative CVM. Verwacht dat die een stuk goedkoper is dan Veerman. Ligt er wel een beetje aan wat je bedoeling nu precies is met Bazoer natuurlijk. Zet je hem achterin of op het middenveld neer?

13 januari 2022 om 09:53

Maher is een prima speler hoor, maar je hebt Toornstra al als ervaren back-up. Daarnaast zou ik het zonde vinden van bijvoorbeeld Hartjes. Laat die maar lekker in de luwte van deze spelers af en toe minuutjes meepikken.

13 januari 2022 om 10:58

Toornstra en Maher spelen op een hele andere positie toch? Maher is de laatste tijd juist meer een cvm. Daarbij is hij met 29 nog relatief jong (als in: er zitten nog wat kilometers op de teller). Las ergens in de staitstieken dat Maher (shocking) de meeste balveroveringen van 2021 heeft gehad. Viel me toch op, want ik ken hem alleen als een 10. Een iets bredere bank kan voor Feyenoord ook wel fijn zijn.

13 januari 2022 om 10:59

Diemers is bijvoorbeeld ook net vertrokken dacht ik.

Psv, ajax , feyenoord een mooi rijtje zijn er noet veel die voor alle hefet gespeeld wel?

13 januari 2022 om 09:57

Ronald Koeman, Ruud Geels. Jan Wouters heeft bij Ajax en PSV gespeeld en is assistent geweest bij Feyenoord

Goede speler voor Feyenoord en hopelijk houd Slot hem in het gareel. Wel goed van hem dat hij Feyenoord verkiest boven het buitenland wat meer aanzien zou hebben. Dat betekent dat hij er daadwerkelijk goed over nagedacht heeft. Voor hem absoluut de beste stap.

Van PSV naar Ajax en uiteindelijk bij Feyenoord terecht komen. Toch een mooi rijtje

Ik als Vitesse supporter baalt dat hij weg gaat, ongeacht naar welke club, hij heeft zich redelijk gedragen, het moet nu blijken of dat zo blijft bij een andere club.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren