Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jordan Henderson haalt genadeloos uit naar Engelse voetbalbond

Laatste update:

Jordan Henderson heeft zijn ongenoegen geuit over de huidige gang van zaken in de Premier League. De middenvelder van Liverpool is bezorgd dat het welzijn van de spelers niet serieus wordt genomen door de Engelse voetbalbond. De Premier League maakte maandag bekend van plan te zijn de geplande wedstrijden tijdens de kerstperiode gewoon door te laten gaan, ondanks het feit dat er vorige week negentig positieve coronagevallen waren onder spelers en leden van de technische staf.

Tijdens een vergadering met vertegenwoordigers van alle twintig clubs uit de hoogste Engelse voetbalcompetitie werd besloten om door te gaan. Afgelopen weekend ging door zes van de tien wedstrijden nog een streep door een flinke toename van het aantal coronagevallen. "Ik denk niet dat mensen in de gaten hebben hoe intens het is, totdat je het uit de eerste hand ziet", vertelde Henderson in gesprek met de BBC. "Voetbal is alles voor ons en we betreden elke keer het veld met intentie om te presteren op het hoogste niveau. Maar helaas is het in deze periode lastig om dat te doen."

Henderson komt met Liverpool negen keer in actie deze maand. Woensdagavond speelt de ploeg van Jürgen Klopp in eigen huis tegen Leicester City voor de EFL Cup, waarna volgende week ontmoetingen met Leeds United (26 december) en wederom Leicester City (28 december) wachten. "Dit gaat nu al een paar jaar zo en het is moeilijk geweest, maar daar komt nu ook nog het coronavirus bovenop", aldus de middenvelder. "Natuurlijk willen we als voetballers altijd spelen, maar ik maak me ernstige zorgen. Ik vrees dat niemand bij de FA het welzijn van de spelers serieus neemt. Vooral in deze periode."

De 31-jarige Engelsman luidt de noodklok en hoopt dat er snel iets verandert aan het overvolle speelschema in de Premier League. "We zullen proberen om op de achtergrond gesprekken te voeren en proberen om in de toekomst enige invloed te hebben, maar op dit moment heb ik het gevoel dat de spelers niet het respect krijgen dat ze verdienen. Er moet iemand komen die onafhankelijk voor ons kan spreken en de macht heeft om te zeggen dat dit eigenlijk niet goed is voor het welzijn van de spelers", besluit Henderson.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Stop het nou maar al is het tijdelijk, engeland is echt schrikken nu Met dat Covid ! En k gun de engelse spelers ook wel een kerst zonder voetbal even , jammer voor de supporters maar het moet maar even.

22 december 2021 om 11:14

Boxing Day gaat gewoon door. Dat is ten eerste heilig daar en ten tweede zijn de tv-rechten apart verkocht (ik geloof aan Amazon).

22 december 2021 om 11:19

Nou dat is een dikke streep door die plannen dan.

22 december 2021 om 12:39

Duidelijk, bedankt voor de eenvoudige opheldering

Tja, de jaarlijks terugkerende klaagzang van een speler/coach over het speelschema in december. Natuurlijk gaat er niets gebeuren als niemand iets zegt, maar ook dit heeft weinig nut tot nu toe. Je zult er als spelers zelf iets aan moeten doen, maar of je dan alle clubs mee krijgt is de vraag.

22 december 2021 om 11:37

En het grappige is dat je een organisatie als de FIFPRO hebt, die aangeven op te komen voor de spelers, als een verkapte ARBO-dienst.

Puntje bij paaltje blijkt dat ook zij, ondanks de goede bedoelingen, zeer beperkte krachten en middelen hebben om echt iets te veranderen buiten de wekelijkse artikelen die aanduiden dat de spelers teveel belast worden

22 december 2021 om 11:41

Inderdaad, die hebben dus ook slechts een ceremoniele functie zo blijkt.

Achja. Mist Liverpool ook een keer een Virgil van Dijk door corona, krijg je dit soort taferelen. En altijd rondom boxing day worden ze gek en gaat er wel iemand klagen. Uiteindelijk verschijnen ze toch op het bordes en spelen ze zonder te klagen.

Zolang men zich eens goed aan regels gaat houden, valt het allemaal wel mee.

22 december 2021 om 11:53

Dit is echt de grootste onzin denkbaar door te suggereren dat dit allemaal draait om de grote mythische Van Dijk en niet door het record aantal besmettingen afgelopen week in de PL bij zowel spelers als medewerkers. Je hebt Van Dijk overduidelijk iets te hoog zitten. Heb je Henderson dan ook horen klagen over Africa Cup waardoor ze 2 belangrijke spelers missen waarvan 1 simpelweg nog belangrijker is dan Van Dijk? Nee. Simpelweg omdat Henderson zich oprecht zorgen maakt en niet slappe excuses zoekt vanwege ontbrekende spelers. Hier: "Triest record in de Premier League: 90 positieve coronagevallen in één week".... Maar nee, Henderson is niet oprecht bezorgd hierdoor want... hij zegt dit allemaal puur vanwege.... Van Dijk hoor 🤨

22 december 2021 om 12:13

Valt het allemaal wel mee..... dat was het extraatje waardoor je te kennen geeft hoe makkelijk jij erover denkt.

Ik interpreteer het meer als een noodkreet van de captain van Liverpool en Engeland die spreekt voor de PL en spelers. Niks met Liverpool te maken, hij voelt zich gewoon geroepen om iets te zeggen. Zoals hij wel vaker doet en je eigenlijk weinig slechts over de persoon Henderson kunt zeggen....

22 december 2021 om 13:50

Ach, zolang het een enkeling is die zich hierover uitspreekt, zal dat weinig uithalen. Ook al heet die enkeling dan Jordan Henderson.

Op het FA HQ halen ze nu eens hun schouders op en gaan ze over tot de orde van dag.

22 december 2021 om 16:12

Vast wel haha, net zoals de scheidsrechters na afgelopen weekend bash van MOTD

Ahh Liverpool mist een paar spelers voor de drukke kerstperiode en we gaan druk zetten om de wedstrijden niet door te laten gaan. Waarschijnlijk is dit ingefluistert door zijn symphatieke coach.
Clubs in de premier league hebben genoeg geld om hele brede selecties te maken, gewoon spelen als je genoeg spelers hebt. Moesten andere teams ook doen.

22 december 2021 om 11:41

Melvin7: "clubs in de premier league hebben genoeg geld om hele brede selecties te maken, gewoon spelen als je genoeg spelers hebt. Moesten andere teams ook doen"

Ik denk dat je een typfout heb gemaakt. Ik denk dat je: "manchester City heeft genoeg geld om hele brede selecties te maken, gewoon spelen als je genoeg spelers hebt. Moesten andere rijke teams ook doen."

Liverpool bijvoorbeeld heeft niet zoveel geld om 3 linksbacks te kopen. Nu al helemaal in corona kan het zomaar zijn dat er mensen wegvallen. Het hele middenveld van ons was al weg in de match tegen Tottenham Hotspur. Er moet dus meer rekening gehouden worden met dit soort situaties naar mijn mening. Op deze manier heeft Man City een enorm voordeel ten opzichte van de andere clubs. Stel Trent Alexander Arnold valt weg, wie gaat dan op rechtsachter bij Liverpool staan? Stel Cancelo valt weg, dan kan Walker zo de plek innemen. Toch wel een groot verschil lijkt me.

22 december 2021 om 12:06

Oh Liverpool heeft niet genoeg geld om een stand-in voor Trent Alexander Arnold te halen?
Ze hebben het niet uitgegeven is toch heel wat anders. De clubs krijgen extreem veel tv-geld dus dan is het ook logisch dat er andere belangen komen kijken bij deze beslissingen. Manchester City heeft inderdaad een brede selectie, die hebben hier al over nagedacht, slim. Tegen Aston Villa uit had Manchester City ook maar 12 fitte eerste selectie spelers, dit is nou eenmaal de situatie waar je in kan komen op dit moment.

22 december 2021 om 12:06

Sorry klopp ik ben het vaak met je eens maar hier verkoop je toch BS. Welke 3 echte LB kan city opstellen? Geen enkele want zinchenko is omgeschoold, maar toch nog altijd meer een middenvelder. Cancelo/ walker zijn van nature RB. En mendy is de enige LB en die zit in de gevangenis dus 0 LB van nature bij city. En je moet nu niet doen of liverpool heeft geen geld. Ze willen het niet uitgeven dat is een ander gegeven. Bijna heel de top in engeland heeft genoeg spelers maar als je er heel veel uitleent, dan heb je een probleem. En er is nog altijd jeugd voor op de bank.

22 december 2021 om 12:21

Mcfc1982: "en je moet nu niet doen of liverpool heeft geen geld. Ze willen het niet uitgeven dat is een ander gegeven. "

Het verhaal was dat Liverpool door de corona veel minder kon uitgeven dan normaliter. City heeft een investeerder die gewoon geld blijft pompen in de club. Liverpool heeft wel geld, maar niet zoveel als dat City heeft. Misschien is linksback niet het beste voorbeeld, maar je weet zelf heus wel dat geen team beter geblesseerde spelers kan opvangen dan city. Liverpool heeft voor elke linie 1a 2 waardige vervangers. Terwijl City voor elke linie wel 4 waardige vervangers heeft.

En uitgeleende spelers? Welke speler die bij Liverpool op dit moment is uitgeleend zit een beetje tegen het basisniveau aan van Liverpool dan? Je kan wel 18 jarigen in de basis gaan zetten, maar dan wordt je natuurlijk nooit kampioen.

22 december 2021 om 12:29

Elke linie 4 waardige vervangers? Zoals wie als spits? En wie als doelman? Mahrez is een leuke voetballer maar niet top, grealish meest domme aankoop ooit. City kon ook amper investeren door corona. En de voorzitter pompt er ook niet oneindig geld in beetje beter onderzoek doen. De laatste jaren niet zo heel veel uitgegeven.

22 december 2021 om 13:13

Mcfc1982: "elke linie 4 waardige vervangers? Zoals wie als spits? En wie als doelman? Mahrez is een leuke voetballer maar niet top, grealish meest domme aankoop ooit. "

Heb het niet over een specifieke positie maar over linies, dus aanval verdediging en middenveld.

Als je Mahrez en Grealish al geen top spelers noemt. Dan weet ik het ook niet meer. Welke club heeft nu de luxe om dat soort spelers op de bank te zetten. Deze spelers zouden bij bijna elke club gewoon in de basis beginnen.

En City heeft we degelijk veel geld uitgegeven. Ze hebben immers Grealish gekocht voor meer dan 100 miljoen .

22 december 2021 om 13:55

@klopp: heeft Liverpool dan geen reservespelers of U21 spelers?

Ik moet bijna kotsen van elke keer opnieuw dat zwakke excuus 'we hebben geen spelers' te moeten horen... ELKE topclub heeft een overvloed aan spelers. Waarom heb je reserve spelers? Waarom hebben ze spelers uitgeleend? Waarom hebben ze een U21?

Idem trouwens voor Arsenal, Chelsea, Watford, Leicester, Man Utd, ... Sorry, maar 3-4 spelers missen is geen reden voor uitstel. Bij geen enkele PL club. Uitstel vragen is alleen maar een zwaktebod en geen overmacht.

Overmacht is zoals bij die Portugese club enkele weken geleden (die tegen Benfica speelden), waar er iets van een 17 corona besmettingen waren en keepers als veldspeler moesten spelen.

22 december 2021 om 13:55

@klopp 1ste aankoop boven de 100mil, totaal onnodig die aankoop. Grealish en mahrez zouden bij liverpool basis staan? Real madrid? Psg? Daar vrees ik toch voor. Bernardo dat is een topper, kdb, foden, sterling in bepaalde maten, rodri, dias natuurlijk niet vergeten. Ederson ook geweldig, maar er zijn genoeg spelers in de kern die bij de top van engeland en europa niet in de basis staan.

22 december 2021 om 14:09

Thenry_228: "waarom hebben ze spelers uitgeleend? Waarom hebben ze een U21?"

Beste Thenry_228, met de spelers van onder de 21 kan Liverpool toch niet meedoen om de titel? Op een enkeling na zijn die spelers zijn nog niet op het niveau van Liverpool 1. Normaliter zouden deze spelers niet in de basis staan dus spelen ze in een jong elftal of zijn ze uitgeleend. Of moet Liverpool ze dan het hele seizoen op de bank houden om ze af en toe eens te gebruiken? Lijk mij een slecht plan.

Mcfc1982: "@klopp 1ste aankoop boven de 100mil, totaal onnodig die aankoop. Grealish en mahrez zouden bij liverpool basis staan? "

Ja en Manchester City is de enige club die een speler van boven de 100 miljoen als wisselspeler gebruikt. Mahrez en Grealish zouden bij Liverpool om een plekje strijden met Mane, Salah spelen ze er niet uit. Misschien dat Grealish op het middenveld (10 positie) zal kunnen staan maargoed dat blijft gissenl.

Het punt is dat City dat soort spelers op de bank heeft zitten, waardoor ze eventuele blessures en covid19 besmettingen kunnen opvangen. Liverpool heeft dat niet of in veel mindere mate. Als Salah wegvalt dan val je toch al snel terug op Origi en dan zal Jota naar de flank moeten. Wat geeneens zijn beste positie is. Terwijl City gewoon een wereldklasse speler kan gebruiken.

22 december 2021 om 14:42

Komaan Klopp- Ik heb begrepen dat jouw voorkeur juist sterk ligt bij de o-21. Sterker nog, de 0-17 is zelfs een favoriet bij jou. En dan ga je van Liverpool zeggen dat ze daar de titel niet mee winnen, net alsof het fout is om met onvolwassen mensen te gaan spelen. Ik dacht dat jouw prioriteiten anders lagen.

22 december 2021 om 15:34

@klopp hier sla je de bal mis, grealish is geen wereldklasse. Mahrez ook geen wereldklasse, maar goed wat is salah dan mega wereldklasse? Salah is 2 niveaus beter als beide die jij wereldklasse noemt. En je kan toch alleen maar kwaad zijn op je eigen club dat er niet veel beter op de bank zit. Ik ben city fan en vele mensen die ik ken ook, maar niemand zat te wachten op grealish. Ze hadden beter 130mil bij haaland gaan leggen. Maar ja dat is nu anders he.

22 december 2021 om 17:50

Mcfc1982:" @klopp hier sla je de bal mis, grealish is geen wereldklasse. Mahrez ook geen wereldklasse, maar goed wat is salah dan mega wereldklasse? "

Naja dit is puur gebaseerd op meningen. Voor mij zijn spelers als Grealish en Mahrez spelers van wereldklasse, Salah is voor mij absolute top.

Onder wereldklasse versta ik "spelers die bij de de beste clubs (ongeveer top 10) van de wereld in de basis staan"

22 december 2021 om 11:43

Dat is dus niet waar, want er zijn al meerdere wedstrijden afgelast.

22 december 2021 om 12:07

Het is prima als er wedstrijden afgelast worden door de bond maar dus niet als speler/coach/club zelf vertellen dat de wedstrijden afgelast moeten worden.

22 december 2021 om 12:17

Of hij praat met zijn collega internationals die er allemaal hetzelfde over denken en hij is de captain? Kane heeft zich ook al uitgelaten hierover.

Zie het als het ontbreken van een vakbond voor leraren, zonder de vakbond konden ze nooit een vuist maken tegen de overheid en lobbyen voor betere voorwaarden. Spelers in de PL worden geleefd door het geld wat er verdient word aan de clubs.

Artikel:"de 31-jarige Engelsman luidt de noodklok en hoopt dat er snel iets verandert aan het overvolle speelschema in de Premier League."

Helemaal met Joran eens. Het drukke speelschema is niet goed voor het welzijn van de spelers. Alles draait tegenwoordig om de media. Wanneer de media wil dat Liverpool speelt zal Liverpool moeten spelen. Een erg goed initiatief van Jordan om dat de FA in gesprek gaat met de spelers hierover. Ook met corona erbij moet je dat niet willen zo'n vol schema. Ik zeg niet dat de competitie moet worden stilgelegd want corona zal nog wel even blijven. Alleen het speelschema is gewoon te vol. Minder wedstrijden moeten er komen.

Erg goed van Henderson dat hij het opneemt voor alle spelers in de Premier League. Dit bewijst weer dat Henderson de ideale aanvoerder is. Niet alleen van Liverpool, maar voor het hele Engelse voetbal!

22 december 2021 om 11:40

Heb je wel een zaklamp bij je, het kan erg donker zijn daar.

Dit komt elk jaar wel een keer voorbij dat er een speler zich hierover uitspreekt..

22 december 2021 om 11:43

Samcro: "dit komt elk jaar wel een keer voorbij dat er een speler zich hierover uitspreekt."

Dat klopt, maar nu is het wel terecht met de Corona Pandemie. Als nu ook nog spelers uitvallen door corona is het lastig voor veel teams om een fatsoenlijk team op te stellen.

Ook moet je spelers genoeg rust geven. En als spelers wegvallen is er geen ruimte voor vervanging!

22 december 2021 om 11:45

Nee, het is altijd terecht, want het is absurd om elke 3 dagen een pot te moeten spelen een paar weken aan een stuk. Ook zonder Corona waren er genoeg spelers die al die potjes speelden, Corona is enkel een extra excuus geworden.

22 december 2021 om 11:50

Je noemt t een excuus. Vind je het geen legitieme reden dan?

22 december 2021 om 11:56

Wat ik bedoel is dat het nu extra aangegrepen wordt om het punt dat ze willen maken te versterken.

22 december 2021 om 12:06

Het wordt aangegrepen omdat er nog nooit zoveel Corona besmettingen zijn geweest in de PL en dat valt toevallig samen met Boxing Day. Gezien de complete B elftallen waar sommige clubs de belangrijkste tijd van het jaar mee moeten spelen lijkt Corona allesbehalve een excuus gezien dit: "Triest record in de Premier League: 90 positieve coronagevallen in één week". Negentig in 1 week. NEGENTIG. Bijna hilarisch om dit doodleuk 'een extra excuus' te noemen 🙊

22 december 2021 om 12:17

Ga je weer lekker Bobbie? Reacties weer aanpassen om toch nog even wat prikjes uit te delen?

22 december 2021 om 12:21

Nee Vicky, mijn reactie aanpassen omdat ik nog meer woorden nodig had voor je ongelofelijke onzin? Met je 'excuses' gezwets, 90 corona gevallen in 1 week, noemt ie excuses, bijna elke coach wou de competitie stilleggen, zelfs BCC football had een liveblog over of de Premier League zou worden stil gelegd, maar nee, volgens deze knakker is het een "extra excuus" van sommige spelers, dit terwijl heel Engeland in rep in roer is vanwege de bizarre hoeveelheid omicron besmettingen.

22 december 2021 om 12:27

Niet eens ontkennen, we hebben weer beet

Als je je niet zou laten lijden door het feit dat je een hekel aan mij hebt, zou je kunnen realiseren dat ik enkel zeg dat dit elk jaar al aangekaart wordt en dat er al jaren roofbouw op de spelers gepleegd wordt met dat drukke schema. Corona is er nu bij gekomen, maar heeft weinig invloed op het aantal wedstrijden dat ze moeten spelen. Dat jij er een heel andere discussie van wilt maken moet je zelf weten Der Bomberrr.

22 december 2021 om 12:35

We? Praat gewoon voor jezelf met je waanbeelden over andere accounts. Waarom zou ik ontkennen dat ik mijn reactie achteraf aanvul? Alsof niemand dit doet? Ook veelzeggend dat je kortsluiting krijgt bij een simpel weerwoord en gelijk als reactie met valse insinuaties iemand z'n naam probeert te besmeuren door te suggereren dat ik iemand anders zou zijn. Iemand zit blijkbaar rent free in je koppie. Butthurt. Voor de rest praat je onzin aangezien het niet zozeer gaat om de hoeveelheid wedstrijden, maar om het feit dat bijna elke coach of aanvoerder wil stoppen vanwege recordaantal besmettingen. Corona heeft weinig invloed op aantal wedstrijden, maar wél op de record aantal weggevallen basisspelers. Snap je blijkbaar niet Gunther Schneiderrr. 🤭

22 december 2021 om 13:01

Ik kortsluiting? Wellicht je eigen teksten even lezen en dan die van mij

22 december 2021 om 14:35

Aldus degene die op een volstrekt normale comment reageert door te sneren dat hij "een zaklamp moet meenemen" hiermee suggereren dat hij in een speler z'n hol is gekropen. En uitgerekend dit soort respectloze figuren zeggen tegen anderen dat ze hun eigen reacties moeten terug lezen.
De ironie. Pot. Ketel. Balk. Oog. 😬

22 december 2021 om 14:40

In z'n hol? Hoe kom je daar nou weer bij? Hoe kan jij dan met droge ogen beweren dat ik waanbeelden heb als je hier zelf mee komt? Ik hoop oprecht dat het letterlijk genant goed gaat met je.

22 december 2021 om 15:04

Samcro, ik zou ophouden met reageren. Je bent er niet goed af gekomen in deze discussie, je probeert iets te redden dat niet te redden valt. Soms is het beter te stoppen met praten.

22 december 2021 om 15:09

Bon, bedankt voor je welgemeende advies, maar dit noem ik niet eens een discussie en ik denk niet bij elk contact met iemand hier op vz dat er iets 'gewonnen' moet worden.

Daarnaast vind ik het gek dat iemand die al op twee eerdere profielen een ban heeft gekregen gewoon weer hier terug kan komen alsof er niets gebeurd is.

22 december 2021 om 15:42

Daarnaast vind ik het gek dat hier een groepje van 3 a 4 gasten denken te kunnen weten en bepalen wie welke accounts heeft, met nul feitelijke bewijs maar puur vanuit de onderbuik dit soort beschuldigingen doen, en dat moderators dit soort off topic op de man gespeelde giswerk gewoon toelaten. Zoals je hierboven ook weer geniepig iemand probeert een ban aan te naaien puur omdat zijn reactie je niet beviel. Iedereen met een recent aangemaakt account die met jouw en je vriendjes in discussie gaat krijgt de 'dit is je zoveelste account' behandeling. Je zet jezelf zwaar voor schut aangezien het letterlijk onmogelijk is om te weten wat jij hier nu allemaal beweert over tig accounts en van de tienduizenden reageerders hier alleen jij en welgeteld een paar andere mij beschuldigen. Oftewel meer dan 99% is het niet eens met je waanbeelden.

22 december 2021 om 16:07

Nee Gofast99, het is overduidelijk aan jouw manier van reageren dat jij hier actief bent onder meerdere accounts waarvan Der Bomberrr als recente nog geband is. Ajax34x bestaat nog wel naast deze en wie weet welke je nog meer hebt.

Je kunt je van de domme houden, maar door je taalgebruik (vaak dezelfde woorden), de manier hoe jij reageert en het feit dat je telkens je reacties aanpast verraad je jezelf, dat deed je als Der Bomberrr namelijk ook.

Hoe kan jij anders dat groepje (dat er niet eens is) benoemen als je dat gevoel niet eerder hebt gehad? Leuk en aardig dat je met al die krachttermen telkens je best doet om zo hard mogelijk door te komen, maar puntje bij paaltje is je MO zo doorzichtig als wat.

22 december 2021 om 17:15

Ben wel benieuwd naar die andere 2 overigens...

22 december 2021 om 17:24

Een hoop domme vragen en aannames. Je maakt het me in ieder geval wel makkelijk. "Hoe kan jij anders dat groepje (dat er niet eens is) benoemen als je dat gevoel niet eerder hebt gehad?" Dat groepje benoem ik omdat toevallig... gisteren enkele knakkers deze beschuldigingen kwamen uiten, jij en nog 2 anderen zijn dus de enige die deze gênante onzin beweren. Oftewel 3 man. Dus een groepje. Dus het is er wel. Als het allemaal zo overduidelijk was dan zou iedereen je te hulp schieten, massaal liken en simpelweg gelijk geven. Maar letterlijk niemand is het met je eens, terwijl iedereen die je onzin ontkracht wél likes oftewel instemmende reacties krijgt. Taalgebruik, veel dezelfde woorden? Hahaha, hoor deze knakker. Nou, noem 20 kenmerken/woorden op die alleen dat account volgens jou kunnen zijn. Bewijzen graag. En letterlijk elke moderator lacht je uit als je wilt beweren dat niemand z'n reacties aanpast achteraf en dat alleen 1 van de tienduizenden dit hier deed. Zoals zelfs iemand anders hierboven zei "Samcro, ik zou ophouden met reageren. Je bent er niet goed af gekomen in deze discussie, je probeert iets te redden dat niet te redden valt. Soms is het beter te stoppen met praten.". Oftewel niemand hier die je feitenvrije onzin gelooft. Blijkbaar heeft Der Bomber je zwaar vernederd aangezien je zo geobsedeerd bent. Sterkte verder. In het vervolg proberen in topic te blijven?

23 december 2021 om 09:39

Cute dit, gewoon keihard ontkennen terwijl het overduidelijk is. Geeft niet, we weten allebei wat de waarheid is

22 december 2021 om 12:10

Wil Jordan ook even wat salaris inleveren wat verkregen is door de hoge tv-gelden die de clubs ontvangen? Engeland staat bekend om z'n drukke programma in december en elk jaar weer zeuren. Dit zijn zaken waar de tv-gelden ook op gebaseerd zijn dus dan voortaan voor het ontvangen van deze miljoenen even bespreken hoe het misschien beter kan in december.

22 december 2021 om 12:24

"wil Jordan ook even wat salaris inleveren wat verkregen is door de hoge tv-gelden die de clubs ontvangen?"

Dit vind ik weer zo flauw en zo makkelijk alsof Jordan dat geld perse moet hebben en alsof hij het niet voor de helft had gedaan.

Het drukke schema is gewoon niet goed voor de gezondheid van spelers. Je zag bij Liverpool vorig jaar ook allemaal blessures. Dat ligt grotendeels gewoon aan het drukke schema. Je zag het overigens niet alleen bij Liverpool, maar bij heel veel clubs. Alleen ligt de nadruk bij Manchester City hier minder op, omdat Man City een veel bredere selectie heeft.

Gezondheid van spelers moet altijd op nummer 1 staan vind ik!

22 december 2021 om 12:29

Jordan is in Engeland op Rashford na de speler die het meeste van zijn salaris inlevert aan goede doelen, dus hier sla je de plank een beetje mis imo.

22 december 2021 om 14:58

Één van de mooiste dingen aan Henderson vind ik dat hij als 31-jarige niet continu de neiging heeft om met meisjes van 16/17 naar bed te gaan. In zijn leeftijdscategorie hebben sommige spelers, en mensen op dit voetbalforum, helaas die akelige neiging- en ze praten het nog goed voor zichzelf ook. Die zaak met Mendy was schrijnend, en als de competitie geen doorgang vind dan zal er meer focus komen op dergelijke individuen.

22 december 2021 om 16:23

Wat is dit nou weer voor reactie?

Dus... als de competitie stopt dan komt er meer aandacht voor gevallen zoals Mendy? Dus als de competitie doorgaat dan laten ze die makkers lopen?

Wat een gedachtegang. Bizar.

22 december 2021 om 18:44

Het was bedoelt als verwijzing naar dat de guy achter het account 'Klopp' onder het artikel over Benjamin Mendy zelf aangaf heel vaak seks te hebben met meisjes van 16/17 jaar. Hij is 29.

Minder clubs in de PL lost dit probleem op, maar dan is er natuurlijk veel minder geld en dat willen ze geen van allen.
Dus stoppen met janken.
Het is een keuze
Geld versus vrije tijd

Het doet me denken aan een psycholoog die gisteren?avond bij OP1 zei dat de negatieve gevolgen voor kinderen van het sluiten van scholen tegenover de negatieve gevolgen van het niet sluiten moet worden gezet. Zijn idee was dat de extra zieken van nu totaal niet opwegen tegen de gevolgen voor kinderen en op langere termijn dus voor volwassenen.

22 december 2021 om 11:53

Buiten dat ik het volledig eens ben met wat die psycholoog gezegd heeft, vraag ik me af hoe je die vergelijking kunt vertalen naar het voetbal?

Het gaat om het maken van keuzes.
Vaak speelt geld een belangrijke rol. In de PL is dat duidelijk
De psycholoog is van mening dat de keuze die nu gemaakt wordt teveel gekeken wordt naar de korte termijn gevolgen en over een paar jaar zullen we erachter komen dat we de negatieve gevolgen voor de bevolking zwaar hebben onderschat.

Ik schrok vanochtend toen ik las dat ze in Israël aan het nadenken zijn over de vierde prik.
Laten onze geleerden nu allemaal hebben gekeken en gewezen naar Israël, dat supersnel aan het boosteren was en alles onder controle had.
Voor alle zekerheid, mandag ben ik aan de beurt voor mijn boosterprik. Ik ben dus niet!! tegen boosteren, maar de jeugd van nu beschermen (door ze een week extra vakantie te geven) of ze niet beschermen en ze daarmee juist beschermen voor depressies later.
Wat een dilemma's

22 december 2021 om 12:20

Cas1, helder dank je. En volledig mee eens, want ik vind die korte termijn hamer nu al totaal nutteloos en eerder gevaarlijk dan dat het helpt.

Laten we hopen dat Omikron een milde variant blijkt die snel door de samenleving raast. Ik ben niet tegen vaccineren, maar of ik die booster ga halen is nog een twijfel voor me. Eerst maar eens kijken hoe Omikron zich ontwikkelt.

Jongen ben blij dat jij gewoon lekker alles kan doen wat je wil en dat alles voor je geregeld wordt. Wij kunnen niet meer sporten, niet meer naar ons werk, geen uitlaat kleppen meer, niet samen komen met vrienden (in ieder geval tot op zekere hoogte). Maar deze man in z’n ivoren toren heeft het zo enorm zwaar omdat er positief getest wordt op Corona. Reminder, dit gebeurd in de hele samenleving.. ik zou best met hem willen ruilen hoor.

22 december 2021 om 13:15

Tilburg013: "wij kunnen niet meer sporten, niet meer naar ons werk, geen uitlaat kleppen meer, niet samen komen met vrienden (in ieder geval tot op zekere hoogte). "

Als Henderson bij een tennisclub zit kan hij daar ook niet meer heen.
Ook Henderson mag niet meer met zijn vrienden afspreken.
En ook Henderson mag niet uit gaan

Dit zijn dus allemaal drogredenen.

Dat Henderson dit aankaart is gewoon top. Hij komt voor de belangen op voor alle spelers in de Engelse competitie. Dit is wat mij betreft een zeer dappere daad.

22 december 2021 om 14:43

Als je het hebt over het drukke speelschema dan sta ik volledig achter hem (dit wordt overigens al jaren aangekaart door verschillende personen) maar Corona erbij betrekken is naar mijn mening gewoon onzin. Voetballers hebben enorme privileges als het aankomt op maatregelen. Zij kunnen gewoon elke dag hun werk doen, sporten en zien elke dag hun teamgenoten (wat misschien niet altijd hun beste vrienden zijn) maar in ieder geval genoeg sociaal contact.

Als ik zie hoeveel spelers daar nog steeds geen minuten maken ondanks dat drukke schema , denk ik dat het wel meevalt hoor. afgelopen weekend speelde hij zelf al niet maar dan zit nog steeds een Firmino op de bank , chamberlain en minamino hoeven ook niet eens in te vallen .

bij andere clubs is het nog erger , zag net al een artikel over bijvoorbeeld een Riedewald (2 wedstrijden) Donny vd beek bijna geen speeltijd .

kortom zal wel meevallen denk ik dan

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren