Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Overmars communiceert vraagprijs voor Neres na belletje uit Frankrijk'

Laatste update:

Ajax krijgt mogelijk de kans om David Neres in de slotfase van de zomerse transferwindow te verkopen. Volgens het Braziliaanse UOL Esporte heeft Olympique Lyon in Amsterdam geïnformeerd naar de beschikbaarheid van de 24-jarige vleugelspits. Ajax zet in op een bedrag van 25 miljoen euro.

Het is geen geheim dat Ajax deze zomer afscheid wil nemen van Neres. De Amsterdammers haalden met Steven Berghuis al een extra optie voor de rechtsbuitenpositie binnen, waardoor Neres momenteel derde keus is voor die plek. "Een vertrek van een speler als Neres en André Onana is logisch", zo zei directeur voetbalzaken Marc Overmars eerder tegenover Voetbal International. "Spelers die bij ons al vier en vijf jaar spelen. Dan brengen we hen verder, zijn ze klaar voor de volgende stap."

Met een vraagprijs van 25 miljoen euro is Ajax al een groot stuk gezakt ten opzichte van een aantal jaar geleden. "Hij kon tweeënhalf jaar geleden naar China, voor meer dan veertig miljoen euro, maar daar heb ik totaal geen spijt van", zo zei Overmars eind juli. "Dat heeft ons namelijk ook dat prachtjaar gebracht. Hij maakte de beslissende goal tegen PSV, maakte tegen Real Madrid en Juventus belangrijke goals. Dat was niet gebeurd als we hem in december hadden verkocht. Als het nu x bedrag minder wordt, dan zij dat zo. Wij gaan altijd voor het sportieve verhaal."

Ajax betaalde verdeeld over verschillende termijnen uiteindelijk ongeveer 22 miljoen euro voor Neres, die in januari 2017 overkwam van São Paulo. Na een moeizaam eerste half jaar werd de Braziliaan een gewaardeerde basiskracht in Amsterdam. Neres kampte in 2019 met een zware knieblessure en afgelopen seizoen met een enkelblessure, maar is nu volledig hersteld. Hij staat op 43 goals en 39 assists in 161 wedstrijden voor de club. Bij Lyon zou Neres herenigd worden met Peter Bosz, met wie hij een half jaar samenwerkte bij Ajax.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
26 augustus 2021 om 20:29

Gaan ze nooit betalen. Je 3e optie die al 2 jaar weinig presteert verkopen voor 15 miljoen is echt een prima bedrag. Hij wil weg, Ajax wil hem kwijt. Niet te moeilijk doen.

26 augustus 2021 om 20:33

15 is wel erg weinig he, je moet er wel wat winst op maken

26 augustus 2021 om 20:35

Moet Neres maar presteren. Winst maken wilt iedereen wel, maar met zijn prestaties van de afgelopen 2 jaar wordt dat lastig. Gewoon een matige speler in mijn ogen. Heeft een paar goeie wedstrijden gespeeld, maar over de gehele linie heeft die toch niet gebracht wat er van hem verwacht werd

26 augustus 2021 om 20:35

Met 15m draai je zelfs 7m verlies. Ben wel bang dat Ajax sowieso geen winst gaat pakken.

26 augustus 2021 om 20:37

Matig klopt niet helemaal he, is lang geblesseerd geweest en daarvoor was hij goed, zat hem niet mee.

26 augustus 2021 om 20:38

Waarom moet je perse winst maken? Hij heeft het fantastisch gedaan, nu is het tijd om te gaan. Gun hem dat ook.

26 augustus 2021 om 20:51

Maar hij is zo inconsistent. In grote wedstrijden zie je hem geweldige dingen doen, en vervolgens is het weer drie weken niks

26 augustus 2021 om 20:52

MessiBazoer. Buiten de wedstrijden in dat goeie CL jaar (waar heel het team boven zichzelf uit steeg) heeft die toch niet zoveel gepresteerd? Zat nog in de copa america in het flopteam en dat zal vast niet zijn omdat die het zo fantastisch deed? Vorig seizoen ook gewoon heel matig als die mocht invallen. Voor dat geld verwacht je toch wel meer?

26 augustus 2021 om 21:07

Winst gaat niet meer gebeuren. Dat snap je toch ook wel. Hij gaat geen minuten meer krijgen bij Ajax om die 25miljoen te halen.

26 augustus 2021 om 21:18

Hangt er vanaf hoe je het bekijkt. In de boekhouding zeker niet. De transfersom is een investering, daar wordt op afgeschreven. Zeg even in 5 jaar. Dan staat er in de boekhouding nog minder dan 5 miljoen.
Daarnaast en veel belangrijker, heeft hij mede bijgedragen aan alle successen die ook geld hebben opgeleverd.

Met jouw redenering gaan ze fors verliezen op spelers als Blind en Tadic, want die brengen mits meer op. Ik vind dat nogal kortzichtig

26 augustus 2021 om 21:20

@ messibazoer
Ben het met je eens dat je niet altijd winst hoeft te maken op spelers, zoals gezegd door Overmars is hij mede verantwoordelijk voor dat waanzinnige jaar.

Zou nog wel een doorverkoop van 10 a 15% proberen te bedingen. Je zult zien dat hij onder bosz goed presteert en met de waanzinnige prijzen die echt wel terug gaan komen, levert ie zo 50 mil op voor lyon. 5 a 10 extra voor ajax toch je "winst" 😁

Sorry, reken en een joint roken is geen goede combo. 5 a 10 mil, ipv 10 a 15.

26 augustus 2021 om 23:16

Zonder blessures weet ik bijna zeker dat hij naar een Dortmund oid was gegaan, maar helaas heeft hij het na zijn blessures niet meer genoeg laten zien. Desondanks zou ik hem niet weg doen voor minder dan 20 miljoen. Talent heeft hij echt nog wel

26 augustus 2021 om 23:33

Ik denk dat hij gewoon zijn aankoop bedacht op brengt 22 miljoen.

26 augustus 2021 om 21:23

Ik vind het n schandalig bedrag...je maakt met 25 Mio gewoon verlies...Ajax had neres eerder moeten verkopen. Ik begrijp niet naar China destijds, maar na het superjaar had ie gelijk in de etalage moeten worden gezet...had je zeker 30 gepakt. Een Braziliaan, die sowieso broodvoetballer zijn, koop je om met winst te verkopen. Verlies maken is gewoon slecht beleid...

26 augustus 2021 om 21:45

Ja en als die was verkocht destijds en Ajax had het niet goed gedaan dat jaar dan had je waarschijnlijk gezegd dat Ajax hem nooit had moeten verkopen.

27 augustus 2021 om 11:16

Of je succesvol was had nooit aan neres gelegen...ergste is dat ie daarna bijna alleen maar geblesseerd was, dus weinig aan gehad. Had je niet kunnen weten, maar ik weet wel: brazilanen, koop je om te verkopen, met winst. Dat dat niet gelukt is, is gewoon slecht

Vind het een fors bedrag voor een speler die zo nadrukkelijk in de etalage staat.

26 augustus 2021 om 20:41

Ja, als Lyon dan zegt dat ze eerder aan 15 denken zakt Ajax wel hoor. Maar nu zeggen 16 miljoen brengt Ajax niet in beste positie om te onderhandelen. Als ploeg 20 wilt betalen is hij weg hoor, maar voor 20 aanbieden gaan ze nog niet doen.

26 augustus 2021 om 20:58

Waarom deze speler onder de prijs verkopen als je nog kans hebt om hem 6x in de CL te laten opvallen?

26 augustus 2021 om 21:02

We hebben ook nog Tadic, Haller, Berghuis, Antony, Daramy, Danilo hebben en ook een talent als Rasmussen toont potentie. Ik ben nog steeds fan van Neres en als we geen spelers hadden gehaald had ik dat ook helemaal goed gevonden, maar nu er zoveel nieuwe spelers zijn is het ook logisch dat er spelers weg moeten gaan.

26 augustus 2021 om 21:10

Berghuis leuk, maar heeft dit seizoen nog niet laten zien dat in de pikorde voor Neres staat.
Danillo idem dito, maar we gaan het meemaken.

26 augustus 2021 om 21:44

Hij kan in de CL ook in waarde verminderen als hij niet snel zijn goede vorm terug vindt..kan me herinneren dat ik over bedragen rond de 50 miljoen las bij Neres, die halvering komt niet alleen door Corona..
In het goede CL jaar was hij echt weergaloos, kan me ook weer niet voorstellen dat hij het verleert is, we zullen zien dit seizoen.

26 augustus 2021 om 23:42

Ajax heeft gewoon cashflow nodig na een financieel slecht jaar door Covid. Dus haal je Berghuis voor 6, verkoop je Neres voor 20. Laat je Anthony spelen en Berghuis op de bank. Danilo als 3e optie in plaats van Neres en je hebt per saldo 14 miljoen cash in je zak.

Beste voor alle partijen zou dit zijn..

26 augustus 2021 om 21:17

Behalve Lyon, die een vleugelspeler voor 25 miljoen zouden halen die nu nauwelijks 15 waard is momenteel. Of Neres, die waarschijnlijk voor veel minder tekent dan dat ie voorheen had kunnen doen en een mindere ploeg bovendien die geen garantie op cl-voetbal biedt.

Maar momenteel, voor Ajax, 25 miljoen voor Neres zou briljant zijn.

Tsja dat lijkt me het minimum. Snap dat hij zaad is op het moment maar je wilt toch je aanschafprijs eruit hebben. Verder prima als hij vertrekt, genoeg andere opties en sinds zijn blessure durft hij de 1v1 niet meer aan, kapt alles terug. Bijzonder frustrerend om naar te kijken.

26 augustus 2021 om 21:04

Het minimum? De gevolgen van bij Ajax blijven is weg kwijnen op de bank en absoluut niet meer de marktwaarde vertegenwoordigen die je hebt. Dus als Ajax slim is, zullen ze ieder bod die er in de buurt komt accepteren.

27 augustus 2021 om 08:32

Hoezo, je kan hem toch ook verhuren oid? Je hoeft hem niet persé nu kwijt, je kan ook nog even wachten. Zelf zie ik hem ook het liefste vertrekken, hij heeft simpelweg het niveau niet meer.

25 miljoen zou een prima bedrag zijn, vraag me alleen af of Lyon dat wilt betalen. Is ook broodnodig momenteel zelfs voor een topclub teveel buitenspelers.

26 augustus 2021 om 20:40

Zullen ze wel moeten. Aangezien we niet in een kansloze CLpoule zitten heeft het geen zin om spelers onder de prijs te verkopen.
Het is graag of niet.
Benieuwd wie er nog op schaduwlijstjes staan, want een versterking voor het middenveld gaan we echt wel nodig hebben.

26 augustus 2021 om 20:45

Zeg ook niet dat ze een lager bod moeten accepteren. Denk alleen niet dat lyon het wilt betalen, met zon prijs verwacht ik eerder intresse vanuit middenmoot pl !

26 augustus 2021 om 20:53

Als die 2 wedstrijden in de CL goed spreelt zullen er weer bedragen van 40 miljoen genoemd worden. Zo opportunistisch is het voetbal ook. In deze poule gaat dat wel mogelijk moeten zijn.

26 augustus 2021 om 23:45

Als Jorgensen ooit een goed EK had gespeeld dan was ie voor 25 miljoen naar Newcastle gegaan. Als telt niet in de voetballerij. Op dit moment is hij gewoon 3e keus die al bijna 2 jaar vrijwel niets heeft laten zien. Daar gaat Lyon echt geen 25 voor neerleggen.

Kan me niet voorstellen dat Lyon dat gaat betalen.

26 augustus 2021 om 20:51

Dit bedrag gaat hoe dan ook nog verminderen. Zo werkt onderhandelen nou eenmaal. Al zeg ik erbij dat als Ajax hem verkocht krijgt voor 18+ Mil ik dat echt knap zou vinden.

26 augustus 2021 om 20:55

Gewoon vast houden aan deze prijs. Hij hoeft vd 6 wedstrijden in de CL er maar 2 goed te spelen, en er gaan weer bedragen van 40miljoen genoemd worden.
Graag of niet.

26 augustus 2021 om 21:00

Zo werkt dat nou eenmaal niet. Als je wilt onderhandelen begin je als verkopende club altijd met een hoger bedrag. Dus dat Ajax hier 25 Mil biedt vind ik zelf zo gek nog niet. Dat bedrag gaat het uiteraard nooit worden. Ik schat zelf dat daar op zijn minst nog 7 Mil vanaf gaat. Als Overmars het voor mekaar krijgt om hem voor meer te verkopen, dan overtreft hij zichzelf. En dat zegt al heel veel, als je bekijkt wat hij tot nu toe al voor elkaar gekregen heeft.

26 augustus 2021 om 20:52

Dan kopen ze hem toch niet?

26 augustus 2021 om 23:47

En dan blijft ie 3e keus die nooit speelt en steeds minder waard wordt. Waarna zn zaakwaarnemer moeilijk gaat doen, de speler vervolgens ook en dan moet je hem met nog veel dikker verlies van de hand doen.

27 augustus 2021 om 14:18

Welnee, in een seizoen krijg je altijd te maken met blessures en schorsingen. Ajax speelt heel veel wedstrijden dus geneog kansen voor Neres.

Heb toch liever een Neres in vorm dan Berghuis, maar dat terzijde is dit een mooie stap voor hem om zich weer in beeld te spelen bij een topclub. Spelen in Lyon volgens mij ook nog een paar Brazilianen.

26 augustus 2021 om 20:31

Ja, neres is gewoon beter dan Berghuis. Een buitenspeler zonder snelheid die altijd naar binnen gaat, ik ben er absoluut geen fan van.

26 augustus 2021 om 20:34

Ach hou toch op. Neres heeft letterlijk maar 3 goede wedstrijden gespeeld. Dat waren de wedstrijden in de CL waar letterlijk iedereen van Ajax boven zichzelf uit steeg. Verder heeft Neres niks laten zien.

26 augustus 2021 om 20:47

In de competitie ook regelmatig goede wedstrijden gespeeld, snap dat de cl wedstrijden het meest blijven hangen maar het is geen pannenkoek.

26 augustus 2021 om 20:59

Hou toch op. Neres is jaren onderschat geweest hier. In zijn eerste volle seizoen was hij eerste seizoenshelft MVP van de Eredivisie en eindigde hij met 15g14a zonder dode spelsituaties. Jaar erna ook weer gewoon geweldige cijfers met 12g15a. Toen kwam seizoen vol blessures waarna hij als speler anders is gaan spelen en dat merk je vooral in zijn dribbelen. "in 2018/2019 zette hij in 50 wedstrijden 239 dribbels in.

In 2020/2021 zette Neres 109 dribbels in, in de 39 wedstrijden dat hij mee deed." Dat zegt ook hoop. Maar Neres voor blessure had heel goed rendement en was belangrijke speler in grote wedstrijden. Denk aan hattrick aan assists tegen Feyenoord of goal en assist tegen PSV onder Keizer. Belangrijk in kwalificatie voor succesjaar in CL waar hij in KO fase belangrijk was. Ook dat seizoen tegen PSV en Feyenoord gewoon belangrijk met goal en assist. Zelfs in jaar dat hij geblesseerd raakte viel hij juist in topwedstrijden op. (lille thuis, Feyenoord thuis, Chelsea uit) Ook afgelopen seizoen maakte hij nog winnende finale van beker en in EL nog paar goals. Het is tijd voor hem om te gaan, is hier paar jaar geweest en belangrijk geweest in succesvolle periode waarin hij EL finale en halve finale CL heeft gespeeld en prijzen heeft gewonnen waarin hij belangrijk was. Maar Neres van na blessure zet niet de stappen om hem onverkoopbaar te maken. Maar zeggen dat hij niets heeft laten zien slaat nergens op.

26 augustus 2021 om 20:53

Het is eerder Anthony dan Neres die speelt op rechts.

26 augustus 2021 om 21:07

Same here. Berghuis is zo voorspelbaar. Neres doet af en toe nog dingen die je niet verwacht.

Gun hem deze overstap en Ajax de 20 mio (iets meer zal het uiteindelijk wel worden)

26 augustus 2021 om 20:42

Iets meer en een goede doorkoopclausule van zeg 25/30 procent.

25 mil?! Voor Neres?! Hahahaha. Ik geef Ajax wel groot gelijk daar ze er zelf 22 mil voor hebben betaald. Maar wat een drama is deze gozer zeg. 12 mil moeten ze blij zijn. Mocht Lyon dit gaan betalen dan moet letterlijk elke technische directeur in gesprek gaan met Ajax hoe ze het voor elkaar krijgen om dit soort bedragen te krijgen voor een flop als Neres.

26 augustus 2021 om 20:34

Flop? Absoluut geen flop. Maar jij support vast een andere club of je kijkt pas een seizoen betaald voetbal.

27 augustus 2021 om 07:26

Een flop ja! Voor 22 mil mag je echt een top talent verwachten. Dat hij z'n doelpuntjes en assist heeft gepakt in de competitie is logisch als speler van Ajax zijnde. Maar dat deze man nog steeds moet teren op de wedstrijden van de CL. Mag je toch echt achter je oren gaan krabben. @DRL80

Is hij echt zo ver afgegleden dat hij nu 3de keus is? Was toch gehaald als supertalent en speelde ook oprecht goed van wat ik zag. In het topseizoen in de Cl vond ik hem ook heel goed, maar nu mag hij toch vrij makkelijk weg. Vinden Ajax fans dat niet jammer?

26 augustus 2021 om 20:34

Ik persoonlijk vind het zeker jammer. Maar geloof dat Neres ook zelf een nieuwe uitdaging wil. Wat ik op zich goed zou kunnen begrijpen na 4,5 jaar. Van mij hoeft hij in ieder geval niet weg. Heeft gewoon bijna 9 tot 12 maanden eruit gelegen met blessures. Zie nog steeds een mooie toekomst voor hem weggelegd.

Ik snap nog steeds niet waarom ie weg moet, had hem wel eens op 10 willen zien.
Klaassen heeft een leuk jaar gehad maar is alweer klaar dus dan Neres op 10.

26 augustus 2021 om 20:39

Neres op 10? Volgens mij heeft hij dat een paar keer gespeeld en was zo slecht als wat. Daarnaast heeft Neres toch niks van een 10? Mist daarvoor echt het overzicht.

26 augustus 2021 om 20:56

Hij heeft al een aantal keer op 10 gespeeld en dat was verre van een succes. Op de flank is hij beter. Ik vind zelf dat hij zijn beste wedstrijden nog op links gespeeld heeft. Al werd hij voornamelijk op rechtsbuiten gebracht. Dat hij verkocht wordt snap ik overigen volkomen. Hij is al vrij lang niet meer van toegevoegde waarde geweest. Daarbij wil hij volgens mij zelf ook vertrekken. Dus het is een win-win situatie.

Niemand die 25 miljoen gaat betalen lijkt mij? Heeft na het Europese topseizoen niks meer laten zien. Hij wil weg en Ajax wil ook dat hij weggaat. Als overmars hiervoor toch 25 miljoen krijgt doet die dat toch echt heel goed.

Waarom zou iemand dat betalen. Op basis van zijn prestaties 2 seizoenen geleden?

25 miljoen voor de derde keus op zowel links als rechts is wel heel gortig

Dan zou ik toch liever voor Sinisterra gaan die vermoedelijk voor de helft is op te halen....

Je kan liever Cherki gebruiken dan zoveel geld uit te geven aan een speler die al 2 jaar niks laat zien.

25 miljoen zou een prima prijs en een mooi bedrag zijn als Ajax dat voor Neres kan ontvangen.

En Ajax hoeft ook geen percentage meer af te staan aan Sao Paolo, aangezien Ajax Neres destijds voor 16 miljoen kocht en 20% van de toekomstige transfersom moest afstaan als Neres een transfer zou maken maar doordat Sao Paolo het financieel moeilijker had (en nu volgens mij nog heeft) bood Ajax 6 miljoen extra voor de overige 20% van de transferrechten van Neres, en kwam dus ook de 20% doorverkooppercentage voor Sao Paolo dus te vervallen en heeft Ajax dus 22 miljoen voor Neres betaald, zoals in de tekst staat.

Dat had Ajax in de zomer van 2019 gedaan, vlak nadat Ajax en Neres zo goed hadden gepresteerd in de CL. Toen was het gewoon een logische keus, maar nu 2-jaar later valt het toch tegen helaas maar dit soort dingen zitten er helaas ook tussen.

Sinds de blessure die Neres in het seizoen 19-20 opliep en die krankzinnige wedstrijd tegen Chelsea die in 4-4 eindigde, waar Neres ook gewoon weer een hele goede wedstrijd speelde, heeft hij alleen maar pech gehad en niet meer zijn niveau gehaald van wat hij voor zijn blessure bij Ajax had.

Was natuurlijk de 2de seizoenshelft van het seizoen 18-19 zowel in de Eredivisie als CL echt heel goed en ging verder op dezelfde voet in het seizoen 19-20 tot zijn blessure. Daarvoor had hij tijd nodig om zich aan te passen bij Ajax maar was hij ook gewoon goed en volgens mij was hij het seizoen 17-18 nog de belangrijkste speler van Ajax met 14 goals en 13 assists en was hij zelfs de MVP in de Eredivisie als ik mij niet vergis en als hij dat niet was, dan stond hij sowieso in de top 3 terwijl hij dat seizoen in de eerste 7 of 8 wedstrijden telkens op de bank zat onder Marcel Keizer of telkens korte invalbeurten kreeg en toen hij eenmaal een basisplaats kreeg haalde hij een ontzettend hoog rendement.

Denk overigens wel dat Lyon een goede vervolgstap kan zijn. Kunnen aanvallend zeker versterkingen gebruiken, aangezien Depay vertrokken is. Ze hebben natuurlijk ook Shaqiri gehaald, maar buiten Shaqiri hebben ze niet echt vleugelaanvallers en spelers als Slimani en Dembélé zijn toch meer diepe spitsen, terwijl Cherki een heel groot talent is maar ook meer een middenvelder is.

En Neres is ook gewoon toe aan een nieuwe stap. Denk dat hij best wel een goed duo kan vormen met Paqueta, die het vooral van zijn steekpasses en combinaties moet hebben. Een beetje een mindere versie van Kaka.

26 augustus 2021 om 21:06

Ik zie jou als een van de weinigen hier nog dit soort uitgebreide en informatieve reacties geven. Wat ikzelf wel echt kan waarderen. Mag ook eens gezegd worden dacht ik zo.

26 augustus 2021 om 22:20

Haha dankjewel. Zijn inderdaad wel hele lappen tekst die ik vaak plaats, maar niet iedereen hoeft en zal ze (te) lezen. Ben wel een perfectionist als ik reacties plaats, want wil echt alles goed en duidelijk beschrijven 🙃.

26 augustus 2021 om 22:31

Ik ben zelf ook wel zo, al ben ik de laatste tijd niet heel actief meer. Dus ik reageer over het algemeen stukken minder als voorheen. Voorheen had je hier meer mensen die echt de moeite namen om hun mening gedetailleerd te verkondigen. Nu zie je steeds meer mensen die maar zeer kort inhoudsloos reageren. Ik zeg niet dat "vroeger" alles beter was, maar dat mis ik wel. Dus is het wel leuk om reacties zoals die van jou voorbij te zien komen.

Wie zegt dat Berghuis gaat presteren? Dat is ook afwachten

Ik denk dat Ajax eerder mag hopen dat ze er nog 20 miljoen uithalen. Neres is uit vorm en Ajax wil hem kwijt dus Lyon gaat echt geen 25 miljoen betalen. Verder zou ik Lyon wel een mooie stap vinden. Hij krijgt daar meer kans op speeltijd en wie weet kan hij daar zijn oude vorm weer herpakken.

26 augustus 2021 om 21:27

Je snapt het woordje onderhandelen toch wel? Of dacht je dat clubs meteen de prijs die ze in gedachten hebben gaan noemen? Die gaan nog wel zakken.

26 augustus 2021 om 21:46

Want ik zeg dat ze niet in prijs zakken? Ik geef alleen aan dat Ajax de handen mag dichtknijpen dat ze er nog 20 miljoen uithalen. Dus wat snap jij niet?

Zou het zonde vinden maar wel begrijpen ook is het een linksbuiten toch?? Daar speelde hij zijn beste wedstrijden voor ajax..
Jammer dan ten hag zo tadic geil is.. word nooit gewisseld en altijd metern opgesteld speelt al een half jaar zeer matig. Had wel eens neres en anthony willen zien spelen samen. En eventueel tadic dan spits.. want daar rendeert hij beter. Of als 10 achter de spits en klaassen op de bank..

Voor 25 miljoen zou het prima zijn om Neres te verkopen. Beetje net zoals Dolberg deed het even leuk maar kan het gewoon niet meer waarmaken. Gewoon door selecteren en je verlies nemen. Vervangers heb je al dus lekker doen als de situatie zich nog voordoet. Misschien kan je dan nog Eriksen halen om op het middenveld creativiteit erbij te krijgen.

Lyon is gek als ze dit betalen. Neem aan dat Bosz situatie ook wel kent en Ajax graag van Neres af wilt. Zou als Lyon gewoon 15 bieden. Maar overmars is prima zakenman en speelt het vaak slim. Ben benieuwd waar het op uit gaat komen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren