Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ook Inter wil Denzel Dumfries: ‘Hij is klaar voor de Europese top’

Laatste update:

In navolging van Everton heeft ook Internazionale interesse in Denzel Dumfries, zo verzekert Voetbal International. De rechtsback van PSV stond vorig jaar al voor een vertrek en na een derde seizoen in Eindhovense dienst én een verdienstelijk optreden in het eerste EK-duel van het Nederlands elftal lijkt een transfer onvermijdelijk. Met de transfervrije komst van Philipp Mwene heeft PSV al geanticipeerd op een mogelijk vertrek.

Dumfries was zondag in het EK-duel tussen Nederland en Oekraïne (3-2 winst) betrokken bij de eerste twee doelpunten en kopte in de slotfase zelf de winnende treffer tegen de touwen. Boudewijn Zenden, specialistentrainer bij PSV, denkt dat de 25-jarige Dumfries klaar is voor een volgende stap. “Of hij klaar is voor de Europese top? Denzel is klaar voor de volgende stap, dus ik denk: ’ja”’, vertelt de voormalig Oranje-international in De Telegraaf.

“Na het duel met Oekraïne hoorde je mensen zeggen dat hij lekker had lopen stieren langs de zijkant. Zijn eindpass, de voorzet, daar is hij al echt in vooruitgegaan”, benadrukt Zenden in het dagblad. “Dat en het koppen, zijn aspecten waar we bij PSV het hele seizoen aandacht aan hebben besteed. Dat hij als zogenaamde wing back zelfs drie keer had kunnen scoren, zegt ook hoe aanvallend Oranje heeft gespeeld.”

Volgens het Eindhovens Dagblad lijkt Everton nog altijd de belangrijkste gegadigde om Dumfries op korte termijn in te lijven. De Engelse club moet vermoedelijk eerst een speler verkopen om Dumfries definitief aan te kunnen trekken en daarom moet de Oranje-international mogelijk wat geduld hebben als hij naar de Premier League zou willen. De vraagprijs van PSV zou volgens het regionale dagblad 'minimaal vijftien miljoen euro' bedragen.

Lesley Esajas was zes jaar geleden de jeugdtrainer van Dumfries in de A1 van VV Barendrecht. “Ik vind het echt een misser dat Denzel niet op jongere leeftijd is gescout door een bvo. Ik snap echt niet dat een club als Feyenoord nooit eerder heeft doorgepakt”, vertelt Esajas op zijn beurt. “Als je dit zo ziet, vraag je jezelf ook wel af hoeveel jongens met talent eigenlijk compleet worden gemist, omdat ze nooit ergens een kans krijgen. Dat moeten er toch heel wat zijn. Denzel is een voorbeeld voor zulke jongens.”

Janus Braun was hoofd scouting van Sparta in de tijd dat Dumfries naar Rotterdam-West werd gehaald. Zijn enorme drive en fysiek vielen toen al op. “Zijn vaardigheid liet nog te wensen over, maar we wisten: deze jongen zou nóóit tegenvallen. Daar hadden we met de scouting geen enkele twijfel over. ( . . . ) Nu is hij echt rijper. Maar dít had ik allemaal niet zo verwacht. Hij had niet de fluwelen techniek en het voetbaltalent, maar kijk eens wat hij uit zichzelf haalt. We zijn bij Sparta echt trots.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

En zo zie je maar, 1 goede wedstrijd op het EK na heel veel matige wedstrijden, en je wordt meteen weer naar allemaal clubs gepraat. Tegen Oekraine was ie echt goed, maar er wordt net gedaan of Dumfries de nieuwe Messi is, terwijl die het hele seizoen ontzettend matig was.

16 juni 2021 om 07:35

Heerlijk deze Nederlandse misgunnerij. Je clubvoorkeur komt ook behoorlijk door trouwens.

16 juni 2021 om 07:47

Ja ik zie veel van dit soort reacties. Ze zien liever nog 10 artikelen over Timber die nu al beter zou zijn dan De Ligt..

16 juni 2021 om 07:48

Ik misgun helemaal niemand, vind het juist een mooie stap voor Dumfries. Maar waarom is dit misgunnen dan, was niet mn bedoeling. Sorry als dat zo overkomt

16 juni 2021 om 07:52

Haha, ja zo kan je alles wel opvatten. Ik denk dat de meeste Ajacieden juist blij zijn als ie weggaat. Hij gaat voor een klein bedrag weg, want dit is afgesproken. Hij is de aanvoerder en zowat de enige met een echte drive en werklust. Dit gaat Psv enorm missen, zeker in het oude mannenelftal wat nu wordt gevormd. Psv gaat een ploeg formeren zonder restwaarde, althans daar ziet het naar uit.

16 juni 2021 om 07:58

Boos worden dat ik ‘Dumfries misgun’ maar wel meteen over Timber beginnen… oke

16 juni 2021 om 08:02

Waar heb je gelezen dat hij voor een klein bedrag weg mag?

16 juni 2021 om 08:26

Het kwam een beetje raar over ( vergelijking met messi )maar ik vind het een hele nette reactie van je. Top dat je zo openlijk je excuus maakt..kan ik alleen maar respect voor hebben. Hieruit blijkt indd dat je het niet zo bedoelde

16 juni 2021 om 08:34

psv-er, ik heb behoorlijk wat artikelen over "geweldenaar" Dumfries gelezen en letterlijk geen één over Timber. Dus ik weet echt niet waar jij het over hebt. Dus omdat ajaxwatcher11 de clubnaam Ajax in zijn naam heeft staan, mag hij geen commentaar geven op het zoveelste artikel over Dumfries. Zet je brainport-brilleke eens af.
En heb je het artikel wel gelezen. Wij zijn dus al blij met een rechtsback waarover Zenden letterlijk vermeld: "zijn eindpass, de voorzet, daar is hij al echt in vooruitgegaan". Dus wij hebben mensen in het NL 11-tal rondlopen die nog moeten leren om een eindpass en voorzet moeten geven. Ik dacht dat daar hoogstens Jong Oranje nog voor was.
Het moge duidelijk zijn dat Dumfries zelfs deze wedstrijd laat zien niet zo heel goed te kunnen voetballen, maar hij maakt veel goed met zijn strijd en enthousiasme. En hij heeft domweg gewoon geen goede concurrent achter of liever voor zich.
Nu nog even een tip: probeer nu eens een hele week alle artikelen en reacties te lezen en te beoordelen zonder er een clubnaam aan te verbinden. Het zal je veel frustratie schelen en rust opleveren.

16 juni 2021 om 08:51

@PSV-er Hoewel ajaxwatcher chargeert door hem de nieuwe Messi te noemen heeft hij wel een punt over het matige seizoen. Ik heb maar enkele wedstrijden van PSV gezien, maar veel Psv'ers om me heen en op voetbalzone waren van mening dat dit wel een behoorlijk slecht seizoen van Dumfries was.
Echter ben ik het niet eens met de andere kritieken die ik vaak over hem lees. Dat hij voetballend niet de beste is en dat zijn voorzetten niet geweldig zijn klopt, maar hij corrigeert dit met een drive en energie waardoor hij iedere wedstrijd wel iets creeert. Dat is voor clubs heel wat waard. Denk dat hij een mooie transfer gaat maken, zeker als hij dit EK nog een aantal keren piekt.

16 juni 2021 om 08:57

@b_hol

''hij gaat voor een klein bedrag weg, want dit is afgesproken.''

Hoe kom je aan deze informatie? Ik heb nog helemaal nergens iemand gehoord die zegt dat hij voor een klein bedrag weg kan.

16 juni 2021 om 09:14

RADO55, ook bedankt voor jouw reactie. Was idd niet zo bedoeld, bedoelde meer te zeggen wat een goede wedstrijd op een EK voor je kan doen. Voorderest gun ik Dumfries zeker een mooie transfer naar een buitenlandse club.

16 juni 2021 om 09:29

Excuseer je zelf niet zo. Je hebt gewoon gelijk. Dumfries is erg beperkt en is vooral hard werken. Ik zie bij dumfries een harde werker met gebrek aan techniek en een hele slechte voorzet. Die gaat keihard door de mand vallen een stap hoger, ben ik bang. Gun die jongen het beste maar heb er geen hoge pet van op. Doet een goal tegen Oekraïne niks aan af.

16 juni 2021 om 12:03

Dat zeiden ze ook toen hij naar Sparta ging, en toen hij naar Heerenveen ging en toen hij naar PSV ging en toen hij werd opgeroepen voor het Nederlands elftal....

Net als Kuyt wordt Dumfries mateloos onderschat. Het is gewoon een stabiele verdediger met een enorme drive naar voren waardoor hij altijd voor gevaar zorgt. Voor een back ook altijd aanvallend hele goede stats qua goals/assist. helemaal als je dat vergelijkt met de zogenaamd goed voetballende backs die minder assist/doelpunten hebben per jaar. Voetbal is meer dan fluwelen techniek.

Dumfries is gewoon basisspeler van NL elftal, aanvoerder bij PSV , verdedigend stabiel en aanvallend altijd een goede bijdrage (ja er mislukt ook zeker eea) dus gewoon minimaal 30 miljoen vragen.

16 juni 2021 om 07:59

Het grappige is dat hij eigenlijk helemaal niet zo goed speelde maar simpelweg degene was die de meeste ballen voor het doel ontving, en enkele grote kansen ook miste (wat ik hem overigens niet per se kwalijk neem). Ja, hij schoot ons naar de overwinning maar dat maakt z'n wedstrijd niet meteen goed. Het maakt hem wel belangrijk, dat dan weer wel.

Het is te vergelijken met vorig jaar Schuurs tegen Liverpool. Speelt een dijk van een wedstrijd, misschien wel z'n beste in een Ajax-shirt tot dan toe, maar dan gaat het toch 1x mis. Daarna allerlei reacties over dat hij slecht speelde. Als een aanvaller de bal naar een verkeerde speler speelt is er niets aan de hand, maar wanneer een verdediger ditzelfde doet is het levensgevaarlijk. Daarom reken ik Dumfries niet per se af op z'n gemiste kansen, want hij is eenmaal geen spits. Maar buiten wat hotseknots buffelen aan de rechterkant zag ik voetballend niet iemand die 'klaar is voor de Europese top'.

Kunnen we gewoon weer even normaal doen met z'n allen?

16 juni 2021 om 08:42

'Degene die de meeste ballen voor doel ontving'
Dat vind ik wel een kwaliteit.
Er schijnt ene Inzaghi te zijn, die positioneerde zichzelf altijd goed, die scoorde wel daarentegen, maar je kan niet zeggen dat iemand 'toevallig' elke keer maar de bal ontvangt.

16 juni 2021 om 08:54

Waarom moet iedereen voetballend geweldig zijn? Het is een verdediger die aanvallend veel toevoegt. Hij kwam verdedigend niet in de problemen en als iemand op deze manier een aandeel in de overwinning heeft was hij gewoon goed. Als een spits vier kansen mist maar er vervolgens twee scoort heeft hij het ook goed gedaan.

16 juni 2021 om 09:26

We gaan het zien als de tegenstanders beter worden dan Oekraïne, nu had hij zeeën van ruimte tegen een matige tegenstander, als zometeen de ruimtes klein worden is Dumfries de 1ste die faalt, daarbij is het verdedigende in een 532 of 352 minder belangrijk, vaak genoeg momenten gehad dat beide backs voorin lopen en niet goed terug schakelen, in de poule met zulke tegenstanders kan dat, maar tegen Frankrijk ga je er dan vanaf met 5-0

16 juni 2021 om 09:56

Haha, ga je nu de positionering voor het doel van Dumfries vergelijken met Inzaghi? Als Dumfries iedere wedstrijd zo vogelvrij voor het doel in balbezit komt kun je spreken van een patroon, maar er was gewoon niemand van Oekraine die op hem lette. Bij Inzaghi was het totaal anders, zoals ook bij Huntelaar. Die staan - terwijl ze door twee man gedekt worden - precies 1 miliseconde vrij en scoren vrijwel direct. Niet altijd mooi, maar wel in het net.

Qua middenvelders kun je zoiets zeggen van Klaassen en Van de Beek. Maar om het na 1 potje en 3x vrijgelaten worden nou over Dumfries te zeggen dat het geen toeval meer is... Haha.

16 juni 2021 om 09:58

@fr010rdam Als verdediger had hij geen directe tegenstander dus dat is nogal wiedes. Ik zeg niet dat ik hem slecht vond, maar z'n doelpunt lijkt iedereen te verblinden voor de ergernis die we daarvoor een x-aantal minuten lang hadden. Van z'n gemiste kansen, z'n druistige acties, etc. Z'n kopgoal was geweldig, daar hoor je mij niet over. En ik zeg ook dat hij belangrijk was. Maar iemand kan heel belangrijk zijn en verder zeer matig spelen. Het is niet allemaal zwart of wit.

16 juni 2021 om 09:59

Met dit Nederlands elfal bestaan er geen matige tegenstanders. Wij zijn tegenwoordig de matige tegenstander.

16 juni 2021 om 10:05

@Kokkie, Dumfries heeft tegen sterkere tegenstanders vaker goede wedstrijden gespeeld. Maak me dan eerder zorgen om Timber en Wijndal mochten ze spelen, simpelweg omdat zij nog veel minder ervaren zijn en ook veel minder getest zijn. Hopelijk verrassen ze ons positief.

16 juni 2021 om 10:46

Maar niet in dit systeem en ik heb het dan over het aanvallende gedeelte aangezien de backs in feite je belangrijkste spelers zijn die het meeste aan de bal komen aanvallend, en dan denk ik dat Dumfries te kort gaat komen als je tegen goede tegenstanders speelt.. Evenals van Aanholt en Wijndal, Timber staat zometeen toch wissel voor de Ligt dus daar hoef je je geen zorgen om te maken

16 juni 2021 om 10:48

@jajoh89 Man, wat lekker positief weer op de vroege ochtend. Jij bent in ieder geval een echte Hollander.

Als Hakimi daar weg gaat kan hij naar Inter. Maar dan ook echt ALLEEN met die voorwaarde.
Denzel is goed maar hij speelt Hakimi er niet uit. Transfer naar Everton heeft die wel meteen een basisplaats waarschijnlijk, maar het blijft de PL dus je weet niet wat er gaat gebeuren met zo een speler

16 juni 2021 om 10:25

Hakimi gaat zo goed als zeker vertrekken. Het enige dat tussen hem en een transfer staat is het verschil tussen vraag (80 miljoen) en aanbod (60 miljoen), maar aangezien Inter een gat van 60 miljoen moet dichten zal hij sowieso vertrekken.

Heeft ie verdiend. Een mooie transfer naar een mooie club.

Om daar vervolgens de bank warm te gaan houden. Een club als Everton, Roma of Leipzig zou veel logischer zijn.

16 juni 2021 om 07:43

Zonder Conte staat Inter over drie jaar ook weer in dat rijtje ben ik bang..

16 juni 2021 om 07:57

Om daar een goedkope vervanger van Hakimi te worden. Als PSG 80 miljoen betaald voor Hakimi en ze halen dumfries voor 15 miljoen zijn ze in een keer uit de schulden en verzwakken ze het team niet enorm. Lijkt me dus een mooie stal voor hem!

16 juni 2021 om 08:16

Verzwakken ze het team niet. Hakimi is een van de beste rechtsback

16 juni 2021 om 08:44

Hij zegt verzwakt niet enorm, hij benadrukt dus dat het weldegelijk verzwakt.
Nou ik ben benieuwd, een over het hek getild renpaard vind ik Dumfries, ben benieuwd of hij mij echt op voetbalgebied gaat verbazen bij zijn vervolg stap.

16 juni 2021 om 09:07

Precies, niet enorm maar je gaat altijd achteruit als je Hakimi verkoopt. Er zit ook niet voor niets 65 miljoen tussen de prijs van Hakimi en Dumfries. Het mooie aan een 532 is dat relatief mindere voetballers het goed kunnen doen in de wingback rol als ze maar de juiste drive hebben. Zag je bij bijvoorbeeld Chelsea met moses, bij Inter met young en bij Atalanta met Hateboer.

16 juni 2021 om 09:16

Alsjeblieft niet zeg. Dan heb ik nog liever darmian daar staan dan dat ze geld uitgeven aan dumfries. Iemand die goed is als hij wat kan lopen maar dat is het ook wel. Voor de wingback bij inter is er echt veel meer nodig.

16 juni 2021 om 09:25

Dat van Darmian is een grapje toch? Dat hij prof is geworden moet echt een foutje in de administratie geweest zijn.

16 juni 2021 om 09:30

Absoluut geen grap. Die kan ook niet veel maar die hebben we tenminste al.

16 juni 2021 om 09:36

Hoe kan dit geem grap zijn? Tussen Dumfries en Darmian is keuze toch blind, hands down en zonder twijfel Dumfries? Darmian heb ik nooit op iets goeds betrapt.

16 juni 2021 om 09:40

Heel simpel. Darmian is er al en Dumfries zal wel een miljoen of 15-20 kosten (wat er dus niet is). Verder heeft darmian gewoon een paar aardige goals gemaakt dit seizoen dus dan had je beter moeten opletten.

16 juni 2021 om 11:56

Oke Darmian heeft jouw voorkeur, fairplay. Denk je alleen niet dat je die positie minimaal dubbel bezet moet hebben? Wingback spelen is niet niks en als je op alle fronten actief wil zijn moet je iedere (en zeker deze!) positie dubbel bezet hebben. Die 15/20 mil kan je best vrij maken met de verkoop van Naingolan/vidal en Vecino/gagliardini toch? Een goedkopere en kwalitatief goede concurrent van Darmian ga je voor dat geld nergens anders vinden..

16 juni 2021 om 12:24

Ze hebben lazaro ook nog onder contract staan. Dat lijkt me ook een degelijke back up.

16 juni 2021 om 09:15

@92363

Maanden terug had ik hier al aangegeven dat ik vind dat Dumfries a) beter uit voeten kan in een 5-3-2 opstelling en b) dat ik hem zo zie spelen bij clubs als Atletico Madrid, Inter of zelfs Chelsea.

Hateboer speelt bij Atalanta en ik vind Dumfries persoonlijk wel paar klassen beter.

Dus nee clubs als Everton zijn niet logich.

16 juni 2021 om 10:18

Je meent toch niet dat Dumfries het niveau heeft om bij Chelsea, de winnaar van de CL, te spelen? Daar speelt hij echt niet Chilwell, Azpi, James, Alonso ... uit de ploeg. Leuk dat hij wat cadeaus kreeg van Oekraine, maar wel even nuchter blijven

16 juni 2021 om 10:44

@flaezzz in eeen 532 zeker wel.

Ik heb niet over laatste wedstrijd he. Al maanden vind ik dit.

Vind de genoemde spelers niet gelijk paar klassen beter. En nee ik kijk niet met gekleurde bril. Ben zelfs voor Ajax.

Jongens als Hateboer, Danilo etc spelen ook bij (sub)topclubs. Met energie van Dumfries kan hij zeker wel mee.

16 juni 2021 om 10:08

Jij denkt dat hij bij Roma en Leipzig zomaar gaat spelen? Dacht het niet. Hij is bv al niet beter dan Karsdorp

Hier op VZ vond 90% Virgel veels te duur en niet goed genoeg .wijnaldum een middelmatige voetballer
en Memphis een veels te matige voetballer voor de absolute top . Ik wil hiermee zeggen dat als ze bij Vz
het niet in je zien zitten het wel goed komt met Dumfries . Je zal iedereen versteld doen staan . Veel succes .

16 juni 2021 om 08:57

@perry voorlopig is Depay nog niet geslaagd in de absolute top.
Man utd werd niks, we zullen kijken hoe het in Spanje gaat.

16 juni 2021 om 08:59

Wat een dom argument. Pure selectiviteit. Een enkeling vindt Wijnaldum een middelmatige speler. Maar goed, als jij een mening over anderen hebt, hoeven de anderen zich geen zorgen te maken.

16 juni 2021 om 09:34

lees; als je geen AJAX-achtergrond hebt, word je hier vaak als matige voetballer gezien. Dumfries is uiteraard geen Wereldtop, maar je hebt gelijk dat dit ook over de andere jongens gezegd werd. Maar goed ook niet iedereen kan het wereldklasse talent hebben van een Davy Klaassen of een Donny vd Beek natuurlijk.

17 juni 2021 om 07:15

Doe nou niet, laat die laatdunkendheid nou aan die figuren zelf. Ik ben enorme fan van Dumfries. Iedereen ziet zijn beperking in het oogstrelende gedeelte van het spelletje, hij heeft echter bij iedere transfer deze mensen ook de mond gesnoerd. Elke keer compenseert hij dit ruimschoots met passie, drive, volle kracht vooruit, pure / rauwe klasse. Wij psv-ers gaan deze klasbak node missen komend seizoen

16 juni 2021 om 12:15

Op vz vinden we Diemers, Immers, Michiel Kramer en Kerlon ook slecht, dus die vlieger gaat niet op.

Het mooie aan Nederland is het feit als een speler een goede wedstrijd speelde ,hij meteen Europese top waardig is
Wat we met zijn alle vergeten dat er in het verleden speler met veel meer talent bij die topclubs op de bank zijn beland
Hoop dat Denzell verstandig is en naar een subtopper gaat

16 juni 2021 om 12:48

Hard work beats talent when talent doesn’t work hard

17 juni 2021 om 07:17

Dumfries volgt een prima pad, maakt prima keuzes, maar bovenal werkt hij gigantisch hard en heeft hij schijt aan figuren als jij die semi-interessant vertellen wat hij zou moeten gaan doen.

Hij is klaar voor de volgende stap ja, Europese top nee.

Blijft een prachtig verhaal dit. In 6 jaar tijd van de amateurs naar een club als Inter, wie doet dat hem na. Het is hem gegund!

Ik hoop dat hij een club kiest met kans op spelen, anders verzwak je het Nederlands elftal op weg naar het volgende eindtoernooi behoorlijk.

Het is hem gegund. Heeft het goed gedaan afgelopen zondag, een van de betere. Bij PSV ook op het laatste half jaar na, toen viel die een beetje terug net zoals heel PSV eigenlijk. Dumfries is gewoon een goeie back waar iedere subtop ploeg in Europa iets aan heeft.
Zijn voorzetten zijn niet altijd geweldig maar is dat bij alle backs van de Europese top wel dan? Ik heb eergister en gister een par wedstrijden zitten kijken op het wk. Nou ik heb aardig wat mislukte voorzetten gezien van De backs van Spanje en Duitsland. En van de linksback van Frankrijk word ik ook niet warm.
Succes Dumfries en blijf zo hard werken zou ik zeggen dan snoer je hier heel veel mensen zijn mond!

Dumfries speelt in het Ned elftal veel beter dan bij zijn club.al is het wel zo dar als hij niet speelde Psv veel slechter was en punten verspeelde.
Ik heb hem hier lang geleden genoemd als opvolver van Dani Alves bij Barca. Ik werd gruwelijk uitgelachen
Hij is een speler die goed tot zijn recht komt als hij in een aanvallend team speelt

Speler met enorme drive en loopvermogen. Een echte atleet. Persoonlijk vind ik hem aanvallend echt heel slecht. Zijn voorzetten zijn gewoon blind. Zit gewoon geen idee achter wat hij doet.

16 juni 2021 om 09:29

Enorme drive en loopvermogen zijn aanvallende kwaliteiten voor een back. Je spreekt jezelf nogal tegen door vervolgens te zeggen dat je hem aanvallend echt heel slecht vind. Ik denk dat je bedoelt: bepaalde aspecten van het aanvallende deel beheerst hij slechtVerder wel eens hoor. Ik heb zelfs betere voorzetten gegeven in mijn leven, al kan ik er helemaal vrij weinig van.

In Nederland wordt er altijd gekeken naar wat een speler niet kan terwijl dat in het buitenland juist andersom is. Hoe lang heeft Stefan Lichtsteiner wel niet bij Juventus back gestaan??
Een simpele’ back als Dest zet ook gewoon de stap naar Barcelona.

Leuk voor die jongen natuurlijk maar je zou toch denken dat clubs langer scouten dan 1 wedstrijd. Al hoop ik echt voor Oranje dat hij deze goede vibe vast kan houden. Dan heb je er wel wat aan natuurlijk want hij en Weghorst hebben zo’n goede drive en willen altijd gaan. En dat heb je toch nodig als je het afgaat leggen op kwaliteit.

16 juni 2021 om 12:51

Lozano was gescout op de wedstrijd tegen duitsland, Frenkie op de wedstrijd tegen Madrid, Luuk de Jong op de wedstrijd tegen Barca, Schuurs op de wedstrijd tegen Liverpool. Gebeurt vaker man.

Dumfries,

+ Enorme Drive
+flink loopvermogen
+goede snelheid

- Geen pass/ voorzet komt aan
- Laat als back zijn verdedigende taak vaak liggen
- Geen echte voetballer.

17 juni 2021 om 07:20

Betrokken bij 3 goals in 1 wedstrijd, zullen we het anders laten keepen, misschien dat je dan een beetje gelijk gaat krijgen

17 juni 2021 om 08:31

Lassina Traore is ook een wereld voetballer. 5 goals in 1 wedstrijd.
Nee, 1 zwaluw maakt nog geen zomer. Heb je de wedstrijd ook gekeken?!

Eerst mist hij 2 vette kansen. Daarna bij de 1-0 krijgt hij een goede pass, maar de voorzet is he-le-maal verkeerd, maar gelukkig maakt de keeper een blunder, waardoor hij per abuis nog voor de voeten van een oranjeshirt valt.

Bij de 2-0 krijgt hij een heerlijke steekpass van F. de Jong, zijn aanname is opnieuw he-le-maal verkeerd, maar door 2 klungelige verdedigers die elkaar daar in de weg lopen, valt de bal voor de voeten van Weghorst.

De 3-2 is niets van te zeggen, die kopt hij geweldig binnen.

Maar om het zo te zeggen, hij is bij 3 goals betrokken, maar bij 2 van de 3 maakt hij gewoon een fout, maar door onkunde van de tegenstander en heel veel geluk valt het goed uit. Daarbij opgeteld dat hij nog 2 kansen verpest. Het lijkt allemaal mooier dan het is.

17 juni 2021 om 16:21

Je hoeft mij niet proberen te overtuigen van je onzin. Hij heeft het gewoon prima gedaan. We schrijven anderen ook niet af op fouten, is ook onzinnig.

En zo werkt het dus. Pim Sedee legt Boudewijn Zenden de stelling voor dat Dumfries rijp is voor de Europese top en voordat Zenden moet bevestigen - het is ja of nee - zegt de Limburger duidelijk 'hij is klaar voor de volgende stap.' Maar dat is niet Europese top per definitie en dat bedoelde Zenden ook niet. Maar wat geeft het, het is een leuke kop dus we negeren de nuance.

Tuurlijk is Dumfries niet Europese top. Met zijn techniek en dat 'gestier', zoals Blind het treffend noemde, gaat hij nooit bij de creme de la creme van Europa slagen. Maar daaronder heeft hij genoeg te bieden; wellicht dat Inter nog een uitzondering is maar Dumfries moet lekker naar een club als Everton gaan.

Laat inter dat maar niet doen. Met Gagliardini hebben we al iemand die niet kan voetballen in de selectie. Op die plek moet er echt wel iemand komen die gewoon een goede voorzet in de voeten heeft, en dat heeft Dumfries echt niet.

Zou het verstandig vinden voor Denzel om lekker naar een subtopper in Italië of de PL te gaan. Wel eentje die Europees voetbal speelt danwel in de Champions League of de Europa League. Die extra ervaring is belangrijk.

Europese top? Hou op hoor! In de wedstrijd tegen Oekraine deed hij 99% van de dingen die hij moest doen verkeerd man. Liep 1x goed tegen een bal aan, verder is het louter onkunde. Europese top. Laat me niet lachen.

Alles boven de 25 miljoen accepteren, elke club uit Nederland die spelers heeft op het EK moet profiteren. Clubs kijken alleen naar deze toernooien en champions league, het verbloemd zoveel natuurlijk en als Dumfries nog 3 goede wedstrijden speelt schiet zijn marktwaarde zodanig omhoog dat je er van moet profiteren. Overigens zou ik het wel interessant vinden als Van Bommel hem meeneemt naar Wolfsburg, lekker met Woutje daar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren