Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kieft bepleit opmerkelijke basisplaats in Oranje: ‘Hij is ook aan de bal goed'

Laatste update:

Wim Kieft raadt Frank de Boer aan om Davy Klaassen direct in de basis te zetten bij het Nederlands elftal. Volgens de analist van Veronica Inside is de 27-jarige middenvelder van Ajax een uitstekende vervanger voor Marten de Roon, die er vanwege een blessure niet bij is. "Klaassen doet het geweldig", ziet Kieft.

Normaal gesproken vormt De Roon met Frenkie de Jong het controlerende blok op het middenveld in Oranje. Volgens Kieft zou het Nederlands elftal er niet zwakker op worden met Klaassen op de plek van eerstgenoemde. "Klaassen is ook aan de bal gewoon vrij goed, ik bedoel, hij is geen Frenkie de Jong, maar... iedereen doet altijd maar alsof die De Roon zo belangrijk is. Het lijkt wel alsof je niet kan voetballen als De Roon niet op het middenveld staat. Maar als je Klaassen op die plek zet, dat is toch een veel betere voetballer?"

Ook andere opties op het middenveld passeren de revue in Veronica Inside. Johan Derksen vindt het jammer dat Davy Pröpper nog altijd geblesseerd is. "Ik mis Pröpper steeds, want dat vond ik nou voor Brighton & Hove Albion, niet voor een grote club, een goede speler. Dat is nou verstandig. Pröpper moet ook niet voor Manchester United kiezen, maar wel voor Brighton", doelt Derksen op Donny van de Beek, die deze zomer de stap van Ajax naar United maakte.

René van der Gijp vergelijkt de situatie van Van de Beek, die nauwelijks aan spelen toe komt in Engeland, met die van Klaassen drie jaar geleden bij Everton. Laatstgenoemde waagde ook de oversteek vanuit Ajax naar de Premier League, maar werd na één seizoen en slechts zeven competitieduels doorverkocht aan Werder Bremen. "Als je naar Klaassen kijkt", zegt Van der Gijp. "Die ging naar Everton, en die mislukt daar. En dan denken wij dat Van de Beek bij Manchester United gaat slagen? Gaat niet gebeuren."

Moet Davy Klaassen in de basis bij Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben positief over Klaassen, maar het zegt genoeg over het niveau van Oranje dat hij genoemd wordt voor de basis.. Voor Ajax een geweldige middenvelder, maar Oranje zou hoger moeten nastreven. Het probleem is alleen dat er momenteel niet veel spelers zijn die echt veel beter zijn.. De Jong en Wijnaldum zijn op papier zekerheidjes, maar daarna is het allemaal niet zo denderend momenteel. Of je dan met De Roon, Klaassen, Propper, Van de Beek of wie dan ook erbij speelt is redelijk lood om oud ijzer....

9 november 2020 om 23:41

Eens! Al zou ik persoonlijk dan altijd voor Donny kiezen. Laat tot op heden weinig zien in een oranje shirt, maar kan altijd een goal maken.

10 november 2020 om 07:12

Klopt want Klaassen staat erom bekend dat hij nooit scoort.

10 november 2020 om 13:58

Maar dat kan Klaassen ook. Die staat toch bekend als iemand die makkelijker scoort dan Van De Beek. Het grote probleem buiten het feit dat hij nog geen indruk heeft gemaakt in Oranje is vooral dat hij geen basisplaats heeft bij z'n club. Als je niet aantoonbaar beter bent en geen basisplaats hebt, ben je al snel onderwerp van discussie.

10 november 2020 om 00:28

Ik vind vooral De Roon totaal niet in dat rijtje thuispassen. Donny is de gevaarlijkste speler maar speelt te weinig, Propper de sierlijkste maar is continu geblesseerd en De Roon is een afbraakvoetballer die ik sowieso niet vaak bij Oranje basis zou zetten. Momenteel is Klaassen de beste optie.

10 november 2020 om 01:45

(maar kijk, daarom ben jij geen bondscoach) Klaassen heeft zich meer ontwikkeld als complete middenvelder, waar hij in zijn eerste periode bij Ajax vooral aanvallend goed was, maar verdedigend en fysiek niet altijd erboven uitstak. Hij is onvermoeibaar, technisch, aanvallend instinct, en een keiharde werker. Hij heeft desondanks niet de beste inspeel pass (kijkend naar de concurrentie binnen het Nederlands elftal op het middenveld), niet snel en qua omschakeling ook niet altijd top. Over Donny valt er geen speld tussen te krijgen, maar ik denk dat zijn tijd nog komt. Propper heeft redelijke goede interlands gespeeld voor Nederland (ongeacht het type wedstrijd waar Oranje als collectief echt minder speelde; onder Danny Blind bijv.), maar is vaak geblesseerd inderdaad. De Roon is in die zin beperkter, maar heeft daarmee niet per se minder waarde t.o.v. Klaassen bijvoorbeeld. De Roon is een man die voor meer balans en rust zorgt. Sowieso al éã©n reden om hem te selecteren. Hij staat niet voor niets al zo lang bij Atalanta in de basis. Je gebruikt hem eerder voor aanvallend verdedigen, tempo van de tegenstander saboteren etc. Maar tegen mindere tegenstanders van Oranje werd het duidelijk dat De Roon meer moeite had aan de bal

10 november 2020 om 14:00

Ik vind Klaassen wel compleet geworden. Hij heeft natuurlijk niet de kwaliteiten om Oranje te dragen of iets dergelijks, maar dat hebben de anderen ook zeker niet. Ik heb sowieso al niets met De Roon als basisspeler en de rest speelt gewoon te weinig of nauwelijks. Klaassen is momenteel de beste optie als centrale middenvelder.

10 november 2020 om 08:35

Niet geheel mee eens. Klaassen ging weg als een 10 met vooral loopvermogen. Hij komt terug als een zes die zijn goaltjes mee pikt. Is serieus een totaal andere voetballer. Bij Bremen viel het niet op, immers die staan sowieso veelvuldig op eigen helft. Bij Ajax valt het juist enorm op. Klaassen heeft namelijk exact dezelfde rol als de Roon. Hij moet zorgen voor de balans. En per wedstrijd doet hij dat echt beter en beter. Gravenberch gaat echt als een comeet. Maar dat kan ik niet los zien van klassen die naast hem staat. Fouten worden slechts een keer begaan, hij begint slimmer gebruik te maker 'n van zijn lichaam en dat kan ik niet los zien van de koppeling aan Klaassen. Zodra klaasen er niet is, lijkt het direct nergens op. Zeker verdedigend niet omdat blind die rol niet in zijn eentje kan vervullen, waar dit Klaassen wel lukt. Klaassen voor oranje, zeer begrijpelijk. Blind daarentegen steeds minder. Er zijn betere backs, betere cv's en ook betere verdedigende middenvelders. Blind is goed voor Ajax, maar langzaam aan echt te min voir het Nederlands elftal.

10 november 2020 om 13:57

Ik was het met je eens geweest als het de nummer 10 positie betrof. Echter heeft Klaassen zich ontwikkeld tot centrale middenvelder. Daardoor is hij een nuttige kracht geworden. Hij gaat natuurlijk nooit het elftal dragen, maar binnen dit Oranje hoeft de centrale middenvelder dat ook niet. Hij is completer dan De Roon en van z'n andere concurrenten is hij de enigste die speelt.

Klaassen doet het inderdaad heel goed, maar ik vind het toch iets te vroeg om hem op te stellen op het middenveld. De Roon is geen geweldige voetballer, maar het is ook niet zo dat hij slechter is dan Klaassen aan de bal. Die jongen spelt niet voor niets basis bij Atalanta. Om eerlijk te zijn wordt ik niet warm van beide spelers. Dit is niet het gewenste niveau van Oranje. We missen vooral een echte spelmaker op het middenveld (nee, De Jong is dat absoluut niet).

9 november 2020 om 22:51

Mwa ik vind de Roon toch wel duidelijker heel wat slechter aan de bal. Klaassen is juist aan de bal de rust en bepalende factor direct weer bij zijn terugkomst naar Ajax. Daartegenover zal staan dat de Roon verdedigend beter zal zijn. Maar de echte toegevoegde waarde van de Roon heb ik nog niet heel erg gezien.

9 november 2020 om 22:56

Haha is een grap zeker? Zet aub je ajax bril af kom op zeg.. Klaassen doet het lekker bij Ajax maar De Roon bewijst zich keer op keer bij Atalanta en is voetballend toch wat beter dan Klaassen. Laat Davy eerst maar een heel seizoen bewijzen en dan zien we verder.. on: dit gaat toch moeilijk worden op het middenveld en vooral omdat er veel blessures zijn op verschillende posities. Ik ben bang dat Spanje er makkelijk over heen gaat

9 november 2020 om 23:01

De Roon voetballend beter dan Klaassen? Ik hoop dat je verdedigend bedoelt

9 november 2020 om 23:03

Och, altijd maar die makkelijke Ajaxbrilargumentatie. Een blinde ziet nog dat Klaassen een veel betere voetballer is dan De Roon. De Roon heeft weer zijn meer zijn sobere verdedigende kwaliteiten. Het is daarin denk ik meer een kwestie van smaak of je voor afbraak voetbal gaat, of dat je met Klaassen een werker hebt die wel kan voetballen. En waarom moet Davy het nu weer bewijzen? Hij doet het nu heel goed, deed het heel goed bij Bremen en ook in zijn eerste periode bij Ajax was men bij Oranje al overtuigd van zijn kwaliteiten. Die negatieve inval altijd, "ik ben bang dat Spanje er makkelijk over heen gaat". Totaal nergens op gebaseerd. Want met Klaassen ging Liverpool er ook niet echt makkelijk overheen. Atalanta zou Ajax helemaal kapot maken, met Klaassen gebeurde dat totaal niet. Afbraakvoetbal werkt lang niet altijd, tegen Spanje moet je ook gewoon lekker van je eigen kwaliteiten uitgaan.

10 november 2020 om 01:17

TikiTaka, hahahaha, zet jij je bril even op zeg. Klaassen was al een ster toen de Roon redelijk in de anonimiteit voetbalde bij Heerenveen. Klaassen is by far technischer dan de Roon. Heeft ook veel meer rust en overzicht. Klaassen zou de Roon bij Atalanta direct uit de basis spelen, maar Atalanta kan Klaassen niet betalen

9 november 2020 om 22:58

Je zegt dus eigenlijk dat De Roon, die je geen geweldige voetballer vindt, niet voor niets bij Atalanta speelt en dus de voorkeur moet krijgen boven Klaassen? Maar Atalanta en Ajax stonden toch twee weken geleden nog tegen over elkaar? En voetballend was Ajax Atalanta toch ook de baas, waar Klaassen een behoorlijk aandeel aan had? Ik vind Klaassen als vechter vergelijkbaar met De Roon, alleen voetballend een klasse beter en veel maar dan ook veel gevaarlijker op de helft van de tegenstander. Als Klaassen direct zo belangrijk is bij Ajax, lijkt me het niet verkeerd om hem ook gewoon bij Oranje te proberen aangezien ik niet geloof dat het niveau van Oranje significant hoger ligt is dan het niveau van Ajax. Daarbij De Jong is geen spelmaker? Het is de dirigent. Dat was hij bij Ajax, dat is hij bij Oranje en dat laat hij ook bij Barcelona steeds meer zien van achteruit. Wat Oranje misschien mist is een meer aanvallende creatieve middenvelder zoals Sneijder of Van der Vaart waren. Maar dat gat gaat worden opgevuld met Mo Ihattaren denk ik.

10 november 2020 om 02:30

De Jong is dat wel, alleen niet degene die uiteindelijk de (voor)assist geeft. In het fantastische tijdperk van Barcelona was Busquets voetballend ook enorm belangrijk, maar wel vanuit de middencirkel. Daarvandan verlegde hij het spel naar de juiste man en bracht rust aan de bal of juist de versnelling waar nodig. Daarna zijn er altijd nog 1 of 2 acties nodig om vervolgens bij de goal te komen. Daarvoor heb je nog een extra schakel nodig, zoals toendertijd Iniesta of Messi dat deden.

Zo speel je wekelijks bij Bremen in de basis en wordt je niet opgeroepen. Zo speel je bij Ajax en moet je direct spelen, apart wereldje toch want in principe is er niet zo heel veel veranderd voor Klaassen....

9 november 2020 om 22:55

Nou er is wel iets veranderd. Propper en de Roon zijn er namelijk ook beiden niet bij. 1 van de 2 was er toch wel altijd basisspeler. Dan is de keuze Koopmeiners of Klaassen of Donny die tegenwoordig weinig speelt.

10 november 2020 om 08:53

Alleen Klaassen werd toen hij bij Bremen zat niet eens opgeroepen. Zelfs niet voor achter de Roon als Propper geblesseerd was. Vgm niet eens in de voorselectie.

10 november 2020 om 12:53

@asroma8, klopt, Fer werd ook nog opgeroepen. Die is nu ook geblesseerd. Strootman speelde eerst nog weleens een wedstrijd bij Marseille maar tegenwoordig mag hij max 5 minuten meedoen.

Daarnaast ook een andere bondscoach natuurlijk.

9 november 2020 om 22:58

Klopt helemaal. Klaassen is geen betere voetballer geworden of beter gaan spelen sinds zijn terugkeer. Ik heb hem geregeld zien spelen bij Werder in zijn laatste seizoenshelft daar en dat was dezelfde Klaassen als nu. Het enige verschil is dat hij nu in een ploeg zit waar, door het verschil in klasse nationaal, vaak dominanter gespeeld wordt. Bij Werder was het vaak vooral kick and rush voetbal... Dan val je wel minder op.

9 november 2020 om 23:21

Maar het scheelt natuurlijk ook op welk niveau je het laat zien. In de Bundesliga speelde Klaassen prima, maar een heel hoog niveau haalde hij en zeker zijn team niet. Nu bij Ajax laat ie het zien tegen kleine clubs, maar veel belangrijker zullen zijn potjes in de CL zijn. Daardoor zie je direct dat hij daadwerkelijk nu al zo belangrijk is voor Ajax. Dat, in combinatie met het feit dat je weet dat het een goede voetballer is, maken dat hij een gegadigde is om te spelen. Iets wat hij bij Werder ook best had kunnen zijn, alleen toen was ie minder in de picture en paste hij minder in het voetbal daar. Ik denk dat hetzelfde bij Strootman nog zou kunnen gebeuren. Mocht hij bijvoorbeeld terugkeren bij PSV en ineens weer zijn draai vinden, dan kan ie zomaar terugkeren in Oranje. De vraag is natuurlijk of er dan inmiddels niet genoeg jongens op een hoger niveau spelen, maar puur om aan te geven dat presteren in de top van de eredivisie EN dan ook presteren in Europa zwaarder kan wegen dan hetzelfde niveau halen bij een slechte club in een grote competitie.

9 november 2020 om 23:29

Op basis waarvan zou PSV in hemelsnaam Strootman terug willen dan? Die man heeft het al heel lang niet meer. Van mij mag PSV het doen hoor, maar dat is niet omdat ik denk dat Strootman PSV even beter gaat maken zoals een Gotze dat nu bijvoorbeeld doet.

9 november 2020 om 23:54

@myvision dat was puur een voorbeeld omdat Strootman een verleden heeft bij PSV. Desnoods gaat hij naar Feyenoord of AZ of weet ik veel welke andere club. Het ging mij erom dat dat soort jongens bij een Nederlandse topclub zomaar weer kunnen opleven en op een niveau kunnen presteren dat ze in beeld komen bij Oranje. Doordat ze vaak in beter draaiende elftallen komen en daardoor ook in Europa zich kunnen laten zien. Want het is best begrijpelijk dat een Klaassen meer in beeld komt als hij met Ajax goed presteert in de CL dan wanneer hij in de Bundesliga hetzelfde niveau haalt, maar met zijn team constant wordt weggespeeld. Zelfde met iemand als Strootman: speelt niet bij zijn club, maar ik acht het allesbehalve onmogelijk dat hij bij een Nederlandse club ineens weer goed gaat voetballen. Misschien ook niet, het was puur een voorbeeld.

10 november 2020 om 00:10

OK duidelijk. Ik acht PSV momenteel een maatje te groot voor Strootman maar er zijn zat clubs waar hij in NL zou kunnen spelen inderdaad. Al vraag ik me af of hij dat zelf dan weer wil.

10 november 2020 om 07:32

Belangrijke sidenote is wel dat iemand (in dit geval Kieft) hem zou laten spelen bij afwezigheid van De Roon en Pröpper he. Het is niet zo dat hij in 1 klap de basis in schiet als iedereen fit is. Eerlijk gezegd vind ik het idee van Kieft niet eens zo gek, de twee eerdergenoemde jongens (en ook Fer) zitten er niet bij of zijn niet fit genoeg om te starten, dan lijkt Davy me eerlijk gezegd de beste optie naast Frenkie de Jong. Edit: Koopmeiners zou daar uiteraard ook kunnen spelen, die deed het ook aardig goed tijdens zijn debuut. Ik verwacht beide heren wel minstens 1 keer in de basis in de aankomende 3 interlands.

10 november 2020 om 14:02

Niet? Een andere bondscoach, Propper die z'n basisplaats verliest, Van De Beek die geen basisplaats heeft bij z'n nieuwe club. Dat zijn toch aardig wat veranderingen rondom Klaassen en z'n positie.

Klaassen is sowieso beter als De Roon. die voegt voetballend niks toe en Klaassen kan naast dat hij redelijk kan voetballen ook heel goed ballen onderscheppen en energie in een wedstrijd leggen

9 november 2020 om 23:05

Energie in een wedstrijd leggen? In het Nederlands elftal deed die vaak alleen maar op papier mee. Hij was nog erger dan Wijnaldum met verstoppertje spelen. Klaassen is gewoon een speler die een verschil van dag en nacht is als die voor een club of voor oranje speelt. Ik zou niet kunnen bedenken waarom dat nu opeens heel anders gaat zijn?

10 november 2020 om 00:33

Op het middenveld hoeft hij ook niet op te vallen. Hij moet zorgen dat Frenkie en Wijnaldum kunnen opvallen. Als hii dan ooi, in tegenstslling tot De Roon, zelf nog een beetje kan voetballen is dat mooi meegenomen. Ik zie hem als een type Cocu of Kuyt. Niet de beste of zo, well belangrijk voor het team.

10 november 2020 om 14:03

Niet mee eens. Klaassen heeft weinig indruk gemaakt in Oranje, maar dat hebben Propper, Van De Beek, De Roon e.d. ook niet. Bovendien was Klaassen destijds alleen de Eredivisie gewend en kon hij enkel uit de voeten als nummer 10. Inmiddels is hij toch een aardige centrale middenvelder geworden en dat is in dit Oranje goed genoeg om basisspeler te worden.

10 november 2020 om 08:56

Klaassen loopt prima met zijn mannetje mee, hij is alleen lang niet zo sterk in de duels als de Roon. Ga je voelen als je tegen jongens als Pogba of Goretzka staat.

10 november 2020 om 12:04

dat zou zeker kunnen. De Roon is echt een uitstekende breker en kan je neerzetten tegen de toplanden maar tegen de landen waar je zelf het spel moet maken heb je denk ik meer aan een Klaassen

10 november 2020 om 14:07

De Roon gaat ook niet het verschil zijn tussen winst of verlies, ook al ligt z'n expertise bij het afstoppen van aanvallen vanaf het middenveld. Het is ook niet zo dat De Roon nou de beste verdedigende middenvelder ter wereld is of iets dergelijks. Dat is gewoon een Europese middenmoter die toevallig speelt bij een club die het onverwachts goed doet. Bij een counter wijzen mensen bovendien nauwelijks naar de verdedigende middenvelder en meestal naar de persoon die de bal verliest of eventuele verdedigende fouten rond de 16.

Het wordt zeker spannend wie FdB opstelt.. Klaassen, Koopmeiners of Vd Beek. Allemaal geen top middenvelders maar wel nuttig. Blind mag alvast zijn borst nat maken en loopschoenen aan aantrekken voor Traoré (Dat wordt wat haha)

9 november 2020 om 23:06

Ik denk dat Klaassen weleens deze strijd gaat kunnen winnen. Van de Beek speelt te weinig bij United, Koopmeiners speelt een niveautje lager in Europa en Klaassen is tot nu toe opzienbarender bij Ajax en ik denk ook iets meer solide dan Koopmeiners. Al mogen die twee elkaar wel gaan afwisselen.

9 november 2020 om 23:21

Ik vind dat geen goede argumenten van jou waarom klaassen de strijd gaat/kunnen winnen. Dus jouw hele argument is gebaseerd op de CL en niet prestatie? Ze spelen allebei in dezelfde competitie en ook basis. CL of EL maakt niet veel uit. Anders mOet vd Beek voorrang krijgen omdat hij hoge speelt dan allebei en ook betere concurrenties dan Klaassen of Koopmeiners

9 november 2020 om 23:27

Het is juist gebaseerd op prestatie. Ik vind Koopmeiners het heel goed doen en denk inderdaad dat ze elkaar niet al teveel ontzien. Maar hoe in hemelsnaam maakt CL en EL niet veel uit? En een niet spelende Van de Beek moet voorrang krijgen omdat hij (niet) speelt in de oh zo geweldige PL? Waarom dan? Ik vind het niveau van United niet zo ontzettend veel hoger dan AZ en Ajax trouwens.

Klaassen koos met Everton voor een club zonder beleid of lijn. Na drie jaar begint Everton weer te draaien maar het was even stevig bagger daar. Het is een belangrijke note want die jongen heeft altijd klasse gehad.

9 november 2020 om 23:12

Hoezo zonder beleid? Everton speelt al jaren lang met goed voetbal in de PL en maakt het altijd lastig voor de grotere clubs. Klaassen koos voor Everton ö.a. omdat Koeman toen daar zat maar zijn concurrenten waren gewoon beter en verder op dat moment.

9 november 2020 om 23:50

Jarenlang? Ze doen het pas dit seizoen erg goed. Normaal is Everton middenmoot en er was geen pijl op te trekken. Nu pas hebben ze echt goed ingekocht ipv alleen maar dezelfde type spelers en Ancelotti is natuurlijk een prima trainer.

10 november 2020 om 00:07

@bobson1982, ze proberen nu de stap te maken richting de top 6 ja. Daarvoor speelde ze wel degelijk subtop met een goed beleid. Vanaf 2010 de klassering van Everton:
2010: 8
2011: 7
2012: 7
2013:6
2014: 5
2015: 11
2016: 11
2017: 7
2018: 8
2019: 8
2020: 12

Voor Premier League begrippen is dat gewoon hartstikke stabiel en goed. Gewoon een goed beleid dus en een subtopper.

10 november 2020 om 06:18

sinds 2014 geen europees voetbal gehaald maar ze wel een subtopper noemen is natuurlijk wel heel optimistisch. dit jaar doen ze het inderdaad goed, maar de afgelopen jaren is daar met geld gesmeten en zijn spelers binnen gehaald zonder te kijken of ze passen in de speelstijl en of ze al zo'n type in de selectie zitten. Nee ik vind juist Everton een voorbeeld van een club die de afgelopen jaren een echt slecht beleid hadden maar daar nu onder Ancelotti vanaf lijken te zijn gestapt.

10 november 2020 om 08:40

Dank u, dat was ook mn punt. Ze hadden een bepaalde zomer het meeste geld uitgegeven op één club na in Europa. Meer spelers zijn daar toen verzopen.

10 november 2020 om 14:08

Dat is wel heel erg overdreven. Ajax heeft op bijna elke positie (beduidend) betere spelers lopen als 90 procent van de Nederlandse profclubs.

De beredenering die Kieft gisteren gaf was zeer duidelijk. Klaassen zou denk ik hetzelfde kunnen als De Roon en is aan de bal ook nog veel sterker. Op basis van zijn prestatie bij Ajax momenteel verdient hij sowieso meer een basisplaats dan van de Beek...

Krul
Dumfries
De Vrij
Blind
Wijndal
Klaassen
Wijnaldum
De Jong
Berghuis
Memphis
Malen

Niet zo opmerkelijk hoor. Davy in vorm op een middenveld met Frenkie kan lekker renderen denk ik. Alleen hoe? Wat Kieft voorstelt? Of Frenkie als meest verdedigender middenvelder? Maar wie zet je dan op links? Donny en Wijnaldum zijn dat beide niet gewend. Je kan Blind op de plek van De Roon zetten, Frenkie op links en Klaassen op rechts.

Grappig dat de Roon altijd wordt gezien als een beperkte voetballer. Speelt al een aantal jaren in Italië en handhaaft zich moeiteloos in de basis. Klaassen daarentegen kon zich niet waarmaken in Engeland, speelde in de Bundesliga bij een onderkant middenmoot en is in de ogen van velen vele malen beter dan de Roon. Speelt nu weer inde eredivisie, ja dan lijkt het inderdaad of het een goede voetballer is. Maar kijk eerst eens even tegen wie.. En dan na een paar potjes meteen weer. In Oranje. Lijkt wel of F de Boer teveel nijgt naar nostalgie. Altijd maar weer naar Ajax kijken . In mijn ogen is Koopmeinders vele malen beter.

Ik verkies Klaassen boven F. de Jong en (nadrukkelijk )Donny v/d Beek! Hij toont ten allen tijde inzet en ik zie hem er nooit verongelijkt bij lopen!14mil Klaassen tegenover een verkooppremie van 40 mil (D.v/d.Beek)Sterkte Man U.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren