Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Dagen Solskjaer lijken geteld; Man United neemt contact op met opvolger’

Laatste update:

De druk op Ole Gunnar Solskjaer neemt steeds verder toe. De Manchester Evening News meldt donderdag dat Mauricio Pochettino de meest voorname kandidaat is om het stokje over te nemen bij het kwakkelende Manchester United. Er zou naar verluidt reeds gesproken zijn met het management van de Argentijnse coach, die clubloos is na zijn ontslag bij Tottenham Hotspur vorig jaar november.

De discussie over de positie van Solskjaer op Old Trafford is weer opgelaaid na de beschamende 2-1 nederlaag van woensdagavond in de groepsfase van de Champions League. De uitwedstrijd van zaterdag tegen het goed presterende Everton lijkt cruciaal te zijn voor de toekomst van de Noorse coach, zo klinkt het in de Engelse media. Bij een nederlaag op Goodison Park kunnen the Reds afzakken naar de zeventiende plaats in de Premier League, één plek boven de degradatiestreep. Vanwege de teleurstellende resultaten is er intern flinke twijfel ontstaan over Solskjaer.

Bekijk hier de samenvatting van Basaksehir - Manchester United

Solskjaer maakt zich voorlopig geen zorgen, zo blijkt uit zijn reactie na de nederlaag in Instanbul van woensdagavond. "Ik reageer liever niet op zulke verhalen", verwees de manager van Manchester United naar de suggestie van oud-speler Roy Keane dat zijn baan op de tocht zou staan. "Het is nog vroeg in het seizoen en meningen zullen er altijd zijn. We moeten met zijn allen sterk blijven. Ik ben door het bestuur aangesteld om hier een klus te klaren en dat vul ik samen met mijn stafleden zo goed mogelijk in", zo liet de strijdvaardige Solskjaer, in december 2018 aangesteld als eindverantwoordelijke, optekenen in de Engelse media.

Manchester United hoeft voor Pochettino geen afkoopsom neer te leggen, wat hem een serieuze kandidaat lijkt te maken. De voormalig manager van the Spurs is in ieder geval klaar voor een terugkeer in de trainerswereld. "Ik ben er altijd klaar voor om terug te keren en weer actief te zijn in de voetballerij", zo zei Pochettino onlangs in Monday Night Football van Sky Sports. "Ik kijk daar nu al naar uit. Ik hou van de voetbalwereld, al is het ook een gecompliceerde wereld. Dat is wel de realiteit."

Mauricio Pochettino zou de ideale manager zijn voor Manchester United

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
5 november 2020 om 13:22

Haha dat was ook mijn gedachte. Heb ogs nooit een top coach gevonden, en met het huidige materiaal moet er gewoon veel meer uit te halen zijn. Potchetino is een fantastische opvolger! Het grootste probleem van Solksjear is het veel te belangrijk maken van maguire, de grootste clown op de Engelse velden. Door hem aanvoerder te maken en te bedolven onder complimenten werd hij zo belangrijk dat hij moeilijk meer gewisseld kon worden. Zelfs toen die fout na fout na fout maakte. Hopen dat de volgende coach hem uit de basis houdt, dat zou al veel schelen. Zonde van het geld, maarja. Zo aan blijven modderen is ook niks

5 november 2020 om 13:33

Ik weet niet of Poch wel zo een fantastische opvolger is hoor. Voor een of andere reden wordt die steevast gecatalogeerd als ‘elite trainer’ van niveau Klopp, Zidane, Guardiola maar de waarheid is natuurlijk dat deze Poch nog geen enkele prijs heeft gewonnen in zijn carrière. Om dan bij dit United, als de Grote Verlosser, in te stappen... Hhmm ik weet het niet eerlijk gezegd. Je zou dan ook voor een Brendan Rodgers kunnen gaan of waarom niet Nagelsmann? Dan krijg je er nog mooi voetbal bovenop... Maar dat OGS zijn tijd bij United over is, dat is wel duidelijk.

5 november 2020 om 13:46

@craig Tucker dat dachten we ook toen Van Gaal en Mourinho er zaten maar dat werd ook niks. het probleem daar is denk ik groter als alleen de coach

5 november 2020 om 13:47

@thenry_228 Pochettino haalde wel de finale van de CL met de Spurs en werd een aantal keer tweede van de PL terwijl de Spurs financieel niet kunnen concurreren met clubs als City, Chelsea, United en Liverpool dus Pochettino heeft het imo geweldig gedaan daar en er het maximale uitgehaald

5 november 2020 om 13:55

Poch kan coachen wat ie wilt,maar dat zal totaal geen invloed hebben op de echte topploegen in de Premier League. hun voorsprong op Manunited gaan ze echt niet opeens weggeven. Manunited heeft jaren nodig om weer op nivo te komen. dit lukt echt niet met een tussentijdse aanstelling van een nieuwe coach.

5 november 2020 om 13:57

Ik zou gaan voor blanc of allegri. En eigenlijk het beste zou een duitse coach zijn die de mentaliteit van dit team kan veranderen.

5 november 2020 om 13:59

@groninger Hopp te makkelijk om dat succes van Zidane alleen op Ronaldo te schuiven imo. hij heeft daarmee als debuterend coach gepresteerd wat nog nooit een andere coach is gelukt. Guardiola had hij bij Barca misschien wel de beste selectie allertijden staan en won bv niet drie keer op rij de CL en bij City en Bayern heeft hij ook weinig uitzonderlijks gepresteerd dus dat vind ik idd ook geen elite coach. die man is imo echt zwaar overhyped

5 november 2020 om 13:59

Wat is Zidane zonder Ronaldo? Kampioen van Spanje.

5 november 2020 om 14:01

Japie, heb je die tekst standaard op copy paste staan? Zie dit al voor de 10de keer in een maand No hard feelings. On topic: OGS is middelmatig. Maar lastig om vinger op zere plek te leggen want anderen deden het inderdaad ook niet goed.

5 november 2020 om 14:05

@makkelelle ik kan me er gewoon aan storen als mensen bepaalde coaches neerzetten als koekenbakkers terwijl een coach die nog slechter presteert wordt neergezet als een of andere elite coach omdat hij 10 jaar geleden een keer wat bijzonders heeft gepresteerd. Valverde bv heeft bij Barca niet minder gepresteerd als een Guardiola bij City want die pakte ook meerder keren de titel en kwam wel voorbij de kwartfinale van de CL maar die kan er dan zogenaamd niks van en Guardiola is zogenaamd de beste coach ter wereld. ik snap er dan helemaal niks meer van

5 november 2020 om 14:13

Begrijp ik hoor en bedoelde het als grapje, maar feit is dat je vrijwel elk onderwerp over een coach naar Guardiola weet te halen. Zelfs in deze reactie draai je het riedeltje weer af. Verder prima natuurlijk. Ben het ook wel grotendeels met je eens. Maar on topic: OGS had gewoon een interim coach moeten blijven. Nu heeft Man Utd weer een jaar niet echt stappen gezet. Aardige kerel maar hij is gewoon niet goed genoeg.

5 november 2020 om 14:16

Dat is toch minder indrukwekkend dan vier CL’s. Het is toch geen toeval dat Real het na het vertrek van CR7 het bijzonder matig doet in een competitie waar ze gewend zijn om te domineren.

5 november 2020 om 14:16

klopt, Solskjaer presteert ondermaats maar het gaat verder als alleen de coach. dit is na Moyes, Van Gaal en Mourinho al de vierde coach op rij die niet slaagt bij United. een nieuwe coach is welkom maar het beleid zal ook op de schop moeten worden genomen anders is Pochettino straks de 5e coach op rij die teleurstellend presteert

5 november 2020 om 14:19

@ajax/barca2014 de selectie daar is gewoon zwaar over de hill. Modric en Marcelo bv hebben hun beste tijd gehad en voorin hebben ze veel te weinig scorend vermogen lopen. Zidane is daar idd ook medeverantwoordelijk voor maar we kunnen niet ontkennen dat hij het beter doet als zijn voorgangers en dat het bij Real een stuk beter gaat als bij directe concurrent Barca als we naar de ranglijst kijken. alleen in de CL was het vorig seizoen idd heel teleurstellend onder hem met uitschakeling in de kwartfinale

5 november 2020 om 14:23

Ik vind het altijd typisch hoe mensen een trainer romantiseren. Japie Krekel doet dat nu ook weer met zijn 'werd een aantal keer tweede van de Pl'. Pochettino is 1x tweede geworden in de PL, dus niks een aantal keer. Een paar weken terug dat er door Zermatt ook al geroepen dat Poch bijna kampioen was. Hij is nooit in de buurt van de landstitel geweest. Het maximale eruit halen is natuurlijk onzin. Een Leicester City werd wel kampioen terwijl zij financieel niet met Spurs konden concurreren. Het is ook een beetje je kansen pakken met prijzen en dat heeft Poch niet gedaan. Vind ik persoonlijk geen bijzondere prestatie. In dezelfde periode werd Wenger ook 2e met Arsenal en werd Mourinho met Man Utd ook 2e. Dat waren ook geen wereldprestaties, maar bij Poch is een 2e plaats plotseling wel noemswaardig en bijzonder..

5 november 2020 om 14:25

@masterd dus als bv een FC Utrecht 2e wordt in de Eredivisie vind je dat niet bijzonder? zo liggen de financiele verschillen namelijk wel wat betreft de Spurs t.o.v de concurrentie daar

5 november 2020 om 14:38

Nee natuurlijk is dat niet bijzonder, dat kan gewoon een keer gebeuren, net zo als er een keer een onverwachte club kampioen kan worden, of zijn bijvoorbeeld Raineri en mcClaren nu ineen wereldcoaches omdat ze met hun club onverwacht kampioen werden, dat kan 1x voorkomen

5 november 2020 om 14:41

@wandering maar het is niet maar 1 keer voorgekomen dat hij hoog is geeindigd met de Spurs. hij eindige structureel in de top 4 boven clubs die veel meer financiele middelen hadden als de Spurs. dat is ongeveer hetzelfde als FC Utrecht wat zich drie of vier keer op rij voor de voorronde CL plaatst en dat is imo gewoon een bijzondere prestatie en dan heeft hij ook nog eens de finale van de CL gehaald

5 november 2020 om 14:44

Ik vind zowel Zidane als Guardiola geen echte wereldtop. Real laat al tijden een bedroevend niveau doen, en Guardiola heeft bij Barcelona erg veel geluk gehad met de selectie die hij ter beschikking had. Wat hij met man city presteert is gewoon echt niet best. Klopp vind ik op het moment de beste coach van de wereld, maar die gaat natuurlijk nooit naar united. Ik vind dat potchetino een goede coach zou zijn voor dit united. Als hij de tijd krijgt denk ik wel dat ze terugkeren in de top. Dit seizoen mag als verloren worden beschouwd

5 november 2020 om 14:47

zo een Ancelotti die nu bij Everton zit had ook een geweldige coach geweest voor United. misschien vergis ik me maar was hij niet vrij na zijn vertrek bij Napoli op het moment dat Mourinho vertrok?

5 november 2020 om 14:55

Jij en Japie zijn totaal niet serieus te nemen. Wat Pep bij city heeft gepresteerd is echt niet best? Deze man heeft alle prijzen in Engeland gewonnen. Records verbroken. Maar Klopp vindt je wel een geweldige trainer? Terwijl hij maar 1 nationale prijs heeft gewonnen in 5 jaar tijd. Sorry hoor, maar Guardiola hoort zeker wel bij de beste trainers ter wereld.

5 november 2020 om 15:00

@japier_krekel Dan maakt dat niet meteen dat ik de trainer dan plotseling heel bijzonder vindt en die automatisch geschikt is om een gevallen topclub uit het moeras te trekken en terug naar de top te loodsen. Uiteindelijk vind ik dat je het pas top doet als je op goed werk ook een kroon kunt zetten in de vorm van iets tastbaars. Niet zoiets als je hebt een CL-finale verloren, 1x verloren in de finale van league cup en je bent 1x tweede geworden in de PL. Als je structureel in de top 4 kunt eindigen mag je ook wel een keer de FA-cup of de League cup winnen. Een Slot doet het prima bij AZ en is gedeeld 1e geeindigd vorig seizoen. Maakt dat hem meteen iemand die je bij Ajax, PSV of Feyenoord moet neerzetten? Dat vind ik persoonlijk nog te vroeg.

5 november 2020 om 15:04

Juist, die " verlosser" is al vaker binnen gehaald. Het resultaat weten we.

5 november 2020 om 15:08

ja maar als we gaan wachten totdat Slot ooit kampioen wordt boven veel kapitaalkrachtigere clubs als PSV en Ajax die veel betere spelers kunnen halen dan kan hij dus nooit naar een grotere club en moet hij de rest van zijn leven bij AZ blijven coachen

5 november 2020 om 15:09

@hansdekoning dat doen de trainers van Bayern, Juventus, PSG en Celtic ook al jaren met de duurste selectie uit hun competitie. vind je dat ook allemaal Europese topcoaches dan?

5 november 2020 om 15:14

Zidane? Dat is toch geen elite trainer? Natuurlijk geweldig die 3 (of 4?) cl's en dat doet niemand hem na, echter kan ik niet zeggen dat hij op het niveau van Klopp of Guardiola zit. Guardiola is natuurlijk ook een discussiepunt, maar die heeft zijn strepen eerder al verdiend. Is zijn status nu wel aan het afbreken door bv het fiasco tegen Lyon.

5 november 2020 om 15:14

Jij snapt er echt helemaal niks van. Als je ziet wat voor voetbal er werd gespeeld bij Barca, Bayern, Man.City dan kan je daar alleen maar respect voor hebben, niet 1 trainer heeft zijn teams zo laten voetballen. Leuk dat je met Juventus, Celtic en PSG als voorbeeld komt. Maar in die competities zitten er geen concurrenties, hoewel er sinds 1/2 jaar in Italië wel concurrentie naar boven komt. Jij hebt gewoon een hekel aan Pep dat is duidelijk. Maar kom dan niet met dat Klopp wel een wereldcoach is en Pep niet.

5 november 2020 om 15:16

@gooner4 noem mij maar een andere coach dan die 3 keer op rij de CL heeft gewonnen. ja hij had Ronaldo maar er zijn ook genoeg coaches met dreamteams geweest en bv een Messi in de selectie hadden en die hebben die prestatie niet kunnen evenaren en Zidane deed dat ook nog eens als debuterend coach zonder ervaring wat het extra knap maakt

5 november 2020 om 15:22

@hansdekoning niet 1 coach heeft hun team zo een mooi voetbal laten spelen? nog nooit van een Wenger, Heynckes of Flick gehoord? en zo zal ik er nog wel een aantal vergeten. Guardiola is echt niet de enige coach ter wereld die met een selectie van honderden miljoenen een team mooi voetbal kan laten spelen. Klopp doet het toch ook gewoon beter bij Liverpool als Guardiola bij City met twee CL finales en een landstitel? die presteert ook buiten de eigen landsgrenzen iets en eindigde afgelopen seizoen op 18 punten van City terwijl ze veel minder geld hebben gestoken in de selectie als City. City hoort ook geen concurrentie te hebben als je kijkt naar de uitgaves t.o.v. de directe concurrentie alleen het lukt ze blijkbaar niet dat op de ranglijst uit te drukken

5 november 2020 om 15:29

Zidane wordt opgehemeld door die 3/4 CL die hij gewonnen heeft. Maar het voetbal is schijtbagger ook dit seizoen weer. Veel Madridistas zien dat ook. Je kijkt puur naar stats zoals altijd. Een enorme plaat heb je voor je pan.Maar omdat je zo van de stats houdt krijg je er hier een paar van het City van Pep (om direct antwoord op bepaalde opmerkingen van je te geven): Record meeste aantal punten behaald, record meeste voorsprong op de nummer 2, record beste doelsaldo. Japie, je begint een karikatuur van jezelf te worden met je verblinde haat en obsessie jegens Guardiola. Zelfs in discussies waar City of Pep of zelfs Bayern en Barca niks mee te maken hebben betrek je Pep erbij. Heeft hij jou vriendinnetje een paar keer goed gepakt ofzo? Sorry ik mag géén aannames doen dus vriendje eventueel?

5 november 2020 om 15:35

Klopp doet het beter dan Pep? Met jou ga ik niet meer in discussie. Met 1 landstitel en 1 CL in 5 jaar durf jij te zeggen dat hij het beter doet. Bij alles zeg jij dat Pep het meeste heeft uitgegeven, wat is daar zo erg aan? Waarom vinden mensen als jij het zo erg dat City veel geld uitgeeft? Alsof Liverpool geen geld heeft uitgegeven. Voor Keita is meer dan 80 miljoen betaald, heeft amper gepresteerd. Maar je hoort daar niemand over praten. Zelfs Arsenal met een veel mindere selectie heeft meer prijzen gepakt dan dat Liverpool het heeft gedaan de afgelopen 5 jaar.

5 november 2020 om 15:44

@garrincha10 ik kijk niet naar stats, ik kijk naar de grote prijzen want daar draait het uiteindelijk om bij een Europese topclub. dat maakt een coach toch ook een Europese topcoach? anders kunnen we Fred Grim daar ook onder scharen want die speelt ook leuk voetbal met de beperkte middelen van Rkc. of je nou 100 punten of 78 punten kampioen wordt, je krijgt er niet meer prijzen voor dus jij bent juist degene die naar stats kijkt. ik kijk naar de grootste prijzen die worden behaald. je kan beter een keer zien te overleven in de kwartfinale CL want de prestaties van City in dat toernooi zijn inmiddels lachwekkend geworden. PSG wordt ook elk jaar met een straatlengte voorsprong kampioen door veel meer geld uit te geven als de directe concurrentie en City hanteert datzelfde concept in Engeland. die geven dan echter weer nog veel meer geld uit als PSG omdat de concurrentie in Engeland meer geld heeft en op die manier kunnen ze dan hetzelfde als Psg, Bayern, Juventus en Celtic bewerkstelligen, alleen het wil niet helemaal lukken vooralsnog.. ik stoor me gewoon aan dat overdreven gehyp van een coach die alles behalve indrukwekkend presteert en die wordt dan een elite coach genoemd waar trainers die het helemaal niet minder doen worden neergezet als koekenbakkers en daar reageer ik dan op. toevallig heet die nu Guardiola maar als pakweg een Flick of elke andere willekeurige coach het was die zo teleurstellend had gepresteerd met de duurste selectie ter wereld tot zijn beschikking, had ik daar nu dezelfde kritiek op gehad

5 november 2020 om 15:46

@hansdekoning daar is niks ergs aan mits de prestaties matchen met de uitgaven en dat is totaal niet het geval bij City. ze komen elk jaar niet eens voorbij de kwartfinale van de CL met de duurste selectie ter wereld, zelfs niet tegen de nummer 7 van Frankrijk en je geeft veel meer geld uit als Liverpool en eindigt op 18 punten achterstand van die club. dan faal je imo gewoon hopeloos. je gaat toch serieus pakweg een Carabo cup die Arsenal wint niet vergelijken met het winnen van de CL. voor een club als Liverpool is zo een prijs helemaal niet eens interessant. die nemen maar twee prijzen serieus, de landstitel en het winnen van de CL omdat dat de enige prijzen zijn die wat voorstellen voor een club van dat kaliber

5 november 2020 om 16:02

Ik ga inhoudelijk erop in. Het verschil in budget in Engeland zie jij niet maar heeft hij in jouw beperkte denkwereld al gerealiseerd door dergelijke records neer te zetten. De PL kan jij niet vergelijken met Ligue 1 pannenkoek. Zie jij wel wat een Liverpool, United, Chelsea en zelfs Arsenal uitgeven? Het is hypocrisie ten top man wat jij zegt. Dus stel ik ga 10x vreemd in een relatie en jij 5x dan ga jij beweren dat jij een beter persoon bent dan mij? Pep Guardiola is een elite coach of jij dat nu wil zien of niet dat is jouw probleem. Net hoe Ronaldo en Messi een tijd hebben gedefinieerd als voetballers hebben een SAF, Mourinho en Pep dat als trainers gedaan. En 1 ding: bij elk team van Guardiola zie jij zijn manier van voetballen overduidelijk naar voren komen. Maar uit nieuwsgierigheid: vriendin of vriendje?

5 november 2020 om 16:07

@garrincha10 die laatste zin zegt meteen alles over je niveau op het moment dat je voetbalinhoudelijke argumenten geen hout meer snijden. ik benoem de feiten maar de feiten doen je blijkbaar pijn. of Bayern en Juventus spelen nu volgens jou zeker ook in een farmers league? diezelfde farmers league waaruit AS Monaco en Olympique Marseille voort komen die City in de kwartfinale van de CL City er al uit knikkerde

5 november 2020 om 16:30

Als je als club zijnde maar 2 prijzen serieus neemt, kan je beter helemaal niet meer meedoen met al die competities. Wat een onzin kraam jij uit zeg. Ik weet niet van jou maar Liverpool had sinds 2005 geen Europese prijs en sinds 2012 geen nationale prijs gepakt en jij durft te zeggen dat voor Liverpool maar 2 competities serieus zijn. Sorry hoor maar als je zo een wereldcoach bent dan hoor je alle competities serieus te nemen, daarin heeft Klopp jaar in jaar uit keihard gefaald. Volgens mij ben jij seizoen 2017/18 vergeten waar City kampioen werd met 100 punten. Liverpool is toen 4e geëindigd met 25 punten achterstand. Jij bent totaal niet serieus te nemen Japie, blijf maar haten op Pep.

5 november 2020 om 16:33

@Japie: in letterlijk elke post over Guardiola/ City stel je dat het een schande is dat City vorig seizoen 18 punten achter Liverpool eindige... om nu dan te stellen dat het totaal niet uitmaakt of dat je met 100 of 78 behaalde punten kampioen speelt. Waarom maakt het dan uit of je met 18 punten of 1 punt achterstand 2de wordt? Je ziet toch zelf de contradictie hierin of ben je ook hier verblind door je haat jegens Guardiola?

5 november 2020 om 16:47

en de pech dat Leicester City zo,n topseizoen draaide waardoor ze kampioen werden.

5 november 2020 om 17:50

@hansdekoning dus als een Ten Hag bv de titel pakt en de halve finale haalt dan vind je Advocaat beter als hij op dat moment twee keer een Knvb beker heeft gewonnen bv en dus meer prijzen heeft binnen gehaald?

5 november 2020 om 18:02

@thenry_228 omdat je mag verwachten dat een team dat veel meer geld uitgeeft als de directe concurrentie ook gewoon met een straatlengte voorsprong kampioen wordt maar als je op een straatlengte achterstand eindigt van een club die veel minder geld heeft gespendeerd als jouw club dan vind ik dat een hele slechte prestatie want waarom heb je als coach dan zoveel meer moeten spenderen als de coach van Liverpool?

5 november 2020 om 18:04

@daviddaan met alle respect voor Leicester en ik vond het prachtig dat ze al die miljoenen club achter zich lieten en de titel pakten maar dat seizoen hebben clubs als City, United, Chelsea, Liverpool etc. zichzelf echt belachelijk gemaakt. toen had Leicester geloof ik niet eens een 8e van het budget van die clubs dus zoiets zou nooit mogen gebeuren natuurlijk

5 november 2020 om 18:47

Ja en nee Japie. Finale CL was uiterst veel geluk. In de competitie hebben ze met die 2e plekken ook de 1e plek weggegooid, zeker in het seizoen dat Leicester kampioen werd trouwens. Toen zat Spurs in pole position voor de titel en zakten ze in als een pudding. En uiteindelijk telt het ook niet hè. Met de selectie die Spurs onder Poch had, had een beker niet misstaan hoor. Zelfs geen Carabao Cup, FA Cup of Community Shield gewonnen hè.. Ik vind dat je daar terecht je vraagtekens bij mag zetten, omdat Spurs elke keer op zulke momenten onder Poch capituleerde. Dus nee, ze hebben niet het maximale eruit gehaald onder Poch.

5 november 2020 om 21:59

@jackieboy10 hoezo was dat geluk? City gewoon terecht uitgeschakeld met zelfs nog een onterechte penalty tegen en tegen Ajax ging het gelijk op maar waren de Spurs effectiever in het afronden van hun kansen. imo stonden ze gewoon terecht in de finale en hebben ze dat helemaal zelf afgedwongen. ik vind dat Pocchetino het uitstekend heeft gedaan daar maar daar verschillen we dan over van mening

Lijkt me een goed plan. Bij OGS is het elke wedstrijd weer de vraag wie er in staan. Er lijkt totaal geen gedachten achter te zitten. Heeft lang genoeg zijn kans gehad maar helaas geen potten kunnen breken.

Pochettino zou de ideale optie zijn. Hopelijk krijgtie ze weer aan het voetballen en de verdediging een beetje dicht.

5 november 2020 om 22:08

Kon ook wel eens gunstig zijn voor donny, positiespel beheerst hij en dat wil Poch.
Je ziet dat Donny wil combineren maar de rest gaat niet mee

Poch is zeer degelijk, maar verder nog nooit iets gewonnen en zijn voetbal is eigenlijk helemaal niet zo bijzonder. Zou bij United meer transferbudget krijgen, maar zijn Spurs team bezitte meer kwaliteit dan dit United. Zou weleens een radicale moderne coach willen zien bij United zoals een Hassenhuttl, Rose, Tuchel. Die aanvallend willen spelen. Zelfs Erik zou ik geen slechte keuze vinden na 2020/2021.

5 november 2020 om 13:23

Pochettino levert ook aanvallend voetbal. En Erik ten Hag? Ben je serieus dat je hem liever ziet dan Poch die de Premier League al door en door kent en beheerst.

5 november 2020 om 13:33

Hij beheerste het niet genoeg om er ooit echt wat van te maken in ieder geval, zo aanvallend is zijn voetbal ook niet.

5 november 2020 om 13:48

Spurs speelde echt niet super aanvallend hoor. Juist verdedigend stonden ze erg sterk met krachtige middenvelders en een snelle counter. Heb Spurs niet structureel zien domineren in ieder geval. Daarnaast is het ook een andere situatie. Spurs was altijd de underdog en bij United wordt meer verwacht. Poch kan trouwens wel goed op resultaat spelen maar is dit nu perse gewenst bij United?

5 november 2020 om 14:55

Klopp kende de PL ook niet. Dat is echt geen voorwaarde voor succes.

5 november 2020 om 17:43

Waarom zou je het niet proberen? Ik zeg niet dat ETH een geweldige trainer is, maar ik schat Poch niet heel veel hoger in. Daarbij zou het voor Ajax ook niet verkeerd zijn om na dit seizoen weer een keer wat anders te proberen.

5 november 2020 om 13:36

Jullie hebben een people manager nodig, want als je de mentaliteit weet op te krikken van dit team en een leider weet te vinden komt de rest vanzelf. Ik zie potentie genoeg, maar geen mentaliteit en consistentie.

5 november 2020 om 13:42

Mwah, zelfs Real heeft vaak niet genoeg aan louter een people manager en die hebben veel meer kwaliteit en meer leiders in het team. United mag eens een keer gaan voetballen.

5 november 2020 om 13:50

United mag zich op de vlak al een aantal jaren niet meer met Real vergelijken vind ik. United is al een tijdje niet meer het eindstation voor grote spelers en het grote voordeel als je WEL een eindstation bent, is dat je de beste spelers hebt en automatisch een hoog motivatie niveau. Ik benoem een enorm duidelijk pijnpunt en je doet het af met mwah ze moeten eens een keer gaan voetballen?

5 november 2020 om 13:36

Tuchel laat niks zien bij PSG. Alle ballen op Neymar en Mbappé en meer is het niet. Kwam tegen Leipzig heel pijnlijk naar voren.

5 november 2020 om 13:50

Als er ook maar iets is wat tuchel niet laat zien is het people management, alle spelers bij PSG doen lekker wat ze willen en tuchel heeft daar niets te vertellen. Herinner me dat mbappe een keer werd gewisseld in de 76e minuut om te rusten voor een belangrijke wedstrijd. Toen gedroeg mbappe zich heel vervelend. Sinds toen doet hij dat niet meer. Op papier is tuchel de baas maar in werkelijkheid stelt hij niks voor

5 november 2020 om 13:53

Tuchel haalde wel de finale van de CL en doet iig elk jaar wat je met een duurste selectie uit een competitie hoort te doen, overtuigend kampioen worden. hij is misschien niet zo gehyped als sommige andere coaches maar hij presteert gewoon naar behoren

5 november 2020 om 13:57

Wat een onzin, Japie. De finale van de CL halen had zelfs Barca gekund tegen de tegenstanders die zij tegenkwamen. Dortmund, Leipzig en Atalanta, geen enkele absolute toptegenstander gehad. In de andere helft van het toernooi waren ze Real, City, Barca of Bayern tegengekomen en hadden ze nooit de finale gehaald. De concurrentie in Engeland is ook wel iets groter dan in Frankrijk he? Er is qua budget, functionaliteiten en selectie niemand die ook maar de helft van PSG heeft.

5 november 2020 om 14:01

Overtuigend kampioen worden? Ligue 1 serieus sorry japie maar nu ben je helemaal niet meer serieus te nemen. Altijd geklaag dat city met zo een selectie maar wat titels in eigen land pakt. Maar psg dan wel overtuigend kampioen wordt, tegen janneke en mieke. Dus hou in het vervolg je onzin voor jezelf. Dit is hilarisch, eender welke coach bij psg wordt kampioen.

5 november 2020 om 21:57

@fcb_catalunya hoezo komt City dan niet langs AS Monaco, de Spurs en Olympique Lyon wat qua niveau vergelijkbare tegenstanders zijn als het zo makkelijk is?

5 november 2020 om 14:00

Erik ten Hag naar United? Dat gaat nooit gebeuren.

5 november 2020 om 14:18

Het is makkelijk om Ten Hag wat af te kraken cq. er lacherig over te doen, maar sinds Bosz en wat hij op hoger niveau heeft doorgezet speelt Ajax simpelweg op een hoger niveau. Er wordt meer gevraagd en verwacht, men houdt in Europa weer meer rekening met Ajax en Ajax biedt simpelweg ook meer weerstand. Tegen de kleinere clubs wordt nu na jaren van afzien eindelijk weer 'gewoon' gewonnen, hoe slecht het soms ook is. Het is tijdenlang andersom geweest. Veel balbezit, geen resultaat. Doe mij maar resultaat.

Met de juiste selectie is Ten Hag bij uitstek een trainer die een team geweldig kan laten spelen, maar wel te allen tijde met resultaat voorop (iets wat Bosz wat minder heeft). Ten Hag is de wat realistischere versie van Peter Bosz. Ik vind hem ook geschikt voor een hoger niveau dan Bosz, ondanks z'n wat mindere uitspraak (boeit mij vrij weinig).

Misschien Guardiola maar eens vragen wat hij van Ten Hag vindt. Dan zouden velen hier anders praten.

5 november 2020 om 14:22

Ten Hag is een goede coach maar ik weet niet of er al Europese topclubs voor hem gaan komen. zijn communicatie en presentatie in de media gaat heel moeizaam en bij dat soort clubs kijken ze daar wel naar. daarnaast moet je verder nog afwachten hoeveel gezag hij heeft over de spelers. hij staat nog niet bekend als Europese topcoach en heeft niet het voordeel dat hij een grote voetballer is geweest om dat te kunnen compenseren. maar wie weet, een Tuchel en Flick zijn twee uitzonderingen op de regel waar het wel is gelukt dus misschien dat Ten Hag ook zijn kans gaat krijgen. ik ben iig wel heel benieuwd hoe hij het een niveau hoger zou doen

5 november 2020 om 18:57

Jij hebt alleen de laatste twee jaar in het geheugen maar de 3 andere jaren legde wij mooi aanvallend voetbal op de mat hoor. Hard en agressief drukzetten en veel kansen creëren was het motto, selectie was ook altijd gigantisch fit. Dat jij nog loopt te twijfelen over het binnenhalen van Poch is mij een raadsel 😂

De meest geschikte opvolger. Zeker voor de Glazers, Pochettino heeft bewezen resultaat te kunnen leveren zonder al te veel investeren. Past vaak jeugd toe en speelt aanvallend voetbal met een verzorgd positiespel. Solskjaer is een icoon van de club maar veel te licht om manager te zijn van een club van het statuur bij United. De resultaten zijn al een tijdje onacceptabel en het spel lijkt nergens naar. Pijnlijk maar het word tijd voor de exit voor Ole. Ik verwacht ongeacht het resultaat van zaterdag dat Pochettino na de interland break thuis tegen West Brom op de bank zit.

5 november 2020 om 13:34

Dat is tegenstrijdig want Pochettino heeft bewezen resultaat te leveren zonder veel investeringen en dus ook minder verwachtingen. De verwachtingen bij United zijn torenhoog en je krijgt er ook de investeringen voor, maar al jaren op de manier waarop Woodward het ziet. Je krijgt dus veel 3e keus spelers die woodward WEL mogelijk achtte..... Dus daarom zie ik niet zomaar waarom je er vanuit gaat dat Pochettino nu ineens de perfect kandidaat is. Ik denk dat er een enorm gemotiveerde coach voor de groep moet komen die passie en beleving geeft aan dit zooitje of enorm strikte regels..... Klopp is al bezet

5 november 2020 om 14:08

Ook een Klopp zou bij deze eigenaren en bestuur falen bij United. En aan alleen knuffelen van spelers hebben we ook niks. Daarom benoem ik dat Pochettino met zijn visie juist een goede trainer is voor dit bestuur. Al zou een DOF plus Pochettino de droom zijn. En Spurs pakte al helemaal geen prijzen voor de komst van Pochettino. Ben het er mee eens dat dat het enige is wat me tegenstaat van Pochettino.

5 november 2020 om 15:38

Binnen de voetbal, maar eigenlijk overal raken we steeds verder verwijderd van het softe aspect van werken met elkaar. Typisch dus ook dat jij het af doet met 'knuffelen'. Geen kritiek richting jou, maar ik zie spot dat echt overal. Zodra je begint over motiveren, praten over omgaan met tegenslagen en elkaar de waarheid vertellen, deinst 9/10 terug of maakt er een grapje over Hoeveel trainers in het amateur voetbal zetten spelers zonder uitleg op de bank, hoeveel spelers worden gek van ontevredenheid zonder dat ze een gesprek aan gaan met de trainer - ze vinden zich allemaal te stoer maar in wijze zijn het allemaal watjes omdat ze zich niet kwetsbaar op durven te stellen. De knuffels van Klopp zijn indirect een blijk van dat WEL onder de knie hebben en je ziet wat het complete plaatje doet met de prestaties op het veld

5 november 2020 om 16:28

Ik bedoel meer te zeggen dat ook een Klopp ten onder zou gaan bij deze eigenaren en dat alleen knuffels dan niet genoeg zijn. Tuurlijk doet hij meer, maar kijk eens bij Liverpool. Iedereen gaat mee met Klopp's visie, hij krijgt de tijd en ruimte en er word geïnvesteerd in de targets die voor zijn speelwijze geknipt zijn en die hij zelf ook wil hebben. Daar kan ik als United fan alleen maar jaloers op zijn. Wij hebben geen visie of voetbal mensen in de top zitten. Dus wat ik wil zeggen is dat met deze visie binnen de top van United ook een Klopp zou falen, wat toch de beste of een van de beste trainers van het moment is. Dat zegt genoeg. Als er dan toch een trainer komt vind ik Pochettino zeer geschikt omdat ik vind dat hij iets heeft neergezet en opgebouwd heeft bij Spurs, dat wel resulteerde zonder prijzen maar wel met herkenbaar en goed voetbal. Mocht United besluiten een Dof aan te stellen geef ik Pochettino een goede kans om United wel naar zijn hand te kunnen zetten en echt om de prijzen te gaan spelen. Maar dat is op dit moment alleen maar hopen tegen beter weten in.

5 november 2020 om 19:48

Misschien leuk weetje, maar Liverpool's scoutings apparaat kiest de spelers. Klopp kan een transfer laten knallen puur op het gesprek met de speler, maar de club werkt in principe volgens een 2.0 versie van de film Moneyball. Schijnt dat Fekir ook afketste door Klopp, terwijl er altijd zal worden gezegd dat het iets was met fitheid....

5 november 2020 om 16:57

Savic van Lazio! Wat een topper is dat & naar mijn mening de ideale opvolger voor Pogba!

Zelf volg ik United niet op de voet. Maar wat mij opvalt is dat het Solksjear niet lukt om een duidelijke visie over te brengen op zijn team en de manier van spelen. Bij veel coaches bij grote clubs zie je een bepaalde visie en een systeem waarin zij geloven. Bij Solksjear heb ik het idee dat het per wedstrijd weer wat anders is. Daarom zou ik Poch of Allegri een goede keuze vinden, dat zijn toch wel trainers die een duidelijke visie hebben en dit ook terug laten komen in hun teams

5 november 2020 om 13:43

OGS probeert zich aan te passen aan de tegenstander. Tegen PSG en RBL ging heel goed. In de PL en tegen Istanbul totaal niet.

5 november 2020 om 13:52

Als je je aanpast aan de tegenstander gooi je je eigen ruiten in. Je moet een eigen spel hebben en spelen. Als je de eerste helft aanpast aan bijvoorbeeld city en ze gooien het volledig om in de tweede helft, dan ben je het kwijt

5 november 2020 om 13:56

Ja dat bedoel ik, je hebt dus geen visie en speelstijl waar je in gelooft en overbrengt op je team. Tegen Arsenal en Chelsea speelden ze om niet te verliezen. Dat zijn gewoon dingen waar je bij een topclub niet mee weg komt. Tenzij de resultaten waanzinnig zijn, dan kom je daar misschien mee weg

Ik ben van mening dat trainers als Moyes, Vgaal, Solskjear, Hodgens, Daglish, Rodgers en nog een hele rits trainers die tijdens de wederopbouwing van een topclub aan het roer komen een enorm ondankbare, maar nodige rol vervullen en dat is puur de tijd overbruggen om de boel weer op de rit te krijgen. Clubs kwakkelen jaren door met spelers als De Gea, Messi, Pogba, V Persie, Gerrard, Rooney, maar in sommige gevallen staat dit vooruitgang in de weg. Vroeger kreeg een vgaal de tijd met jeugd en nam zomaar afscheid van vedettes en ging na een slechte periode terug naar de top, maar nu is die tijd er niet meer want je word gewoon ontslagen en vedettes zijn machtiger dan trainers. Nu is het gewoon wachten totdat die vedettes uit de tijd zijn en wachten op een trainer die met het werk van zijn voorganger verder kan bouwen, zoals Rodgers een platform wegzette voor Klopp. 2x een trainer die met intensiteit voetbalde. Dus in verdediging van OGS vind ik dat je kunt stellen dat hij sowieso gedoemd is om te falen, omdat hij niet een goede basis kreeg van Mourinho. De volgende trainer krijgt veel meer potentie in zijn schoenen....

5 november 2020 om 13:38

Je hebt zeker een goed punt. Een hoop trainers die je noemt komen in een puinhoop terecht en ruimen dit dan eigenlijk deels op voor hun opvolger in plaats van er zelf op verder te gaan. Wat ik wel bij Solksjear vind is dat er gewoon geen duidelijke visie en speelstijl terug te zien is en dat is toch wel iets wat hem opbreekt denk ik. Je voorbeeld met Rodgers en Klopp bijvoorbeeld laat twee trainers met een duidelijke visie zien, die ook nog eens overeenkomen

5 november 2020 om 13:45

Gelukje aan onze zijde denk ik en een vedette die zelf een stapje opzij zette. Rooney zaagde samen met Giggs nog rustig even aan de stoelpootjes van vgaal en Moyes Vind die kritiek op OGS beetje onterecht, want echt 8/10 goals hebben te maken met te weinig inzet en focus. Zou wel de kritiek begrijpen dat hij ze niet kan motiveren of voor ongemotiveerde spelers kiest.

5 november 2020 om 14:00

Maarja de inzet en focus zijn toch wel onderdelen die een cruciaal deel vormen van het takenpakket van een manager. Dat heeft natuurlijk ook met je team samenstelling te maken en met hoe goed je om gaat met de leiders binnen je team. Kijk als voorbeeld naar de Chicago Bulls met Jordan. De trainer hoefde ze echt niet te leren basketballen maar zorgde wel voor motivatie en focus en was altijd bezig zijn band met de leider Jordan, zo optimaal te houden.

5 november 2020 om 15:30

Jordan is op en top professional, dat is niet vergelijkbaar met de so called leiders binnen de selectie van United. Fernandez word nu naar voren geschoven, maar dat is ook geen kartrekker. Maar ja je zegt nu volgens mij hetzelfde in andere woorden, we mogen kritiek hebben OGS omdat hij zijn speler niet kan motiveren en geen keuzes maakt om spelers waarbij dat ook niet gaat lukken er naast te zetten.

Als OGS echt ontslagen wordt, neem ik aan dat Woodward ook zijn conclusies trekt. Anders is zijn geloofwaardigheid echt op het nulpunt beland.

Moet Utrecht snel wezen 😜 Weet niet of Pochettino er wijs aan doet om bij Man U aan de slag te gaan, het is nu niet echt een stabiele club en zou persoonlijk mijn vingers er niet aan willen branden

Goede keus van Manchester United! Wel jammer, had Pochettino graag bij Real Madrid aan de slag zien gaan na dit seizoen.

United heeft een beetje het zelfde probleem als Barca.
Dat hele bestuur moet er uit geflikkerd worden, en er moet weer normaal beleid gevoerd worden.
Trainers wisselingen gaan niet helpen.

Vind het sneu voor Ole. Clublegende en sympathieke man, maar toch te licht voor de top. Hoop ook dat United een manier vindt om van Woodward af te komen, maar dat zit er niet in denk ik..

5 november 2020 om 13:58

Woodward & team zorgen voor de commerciële mln. die binnen geharkt worden, die worden niet vervangen hoor. Er moet gewoon een Dir. of Football komen die de voetbal technische & transfers gaat doen.

5 november 2020 om 15:48

Vind het zo raar om op Stretford paddock (fanbase @ youtube) te horen, dat ze graag van der Sar op die positie willen zien (dir of Football). Ik vraag me dan wel af, of ze weten dat hij nu commercieel directeur is, en director of football

Het was natuurlijk al kolder dat Ole in eerste plaats mocht blijven, door Woodward & Co alleen gebaseerd op zijn eerste paar goede wedstrijden, zou gauw aan the wheel zat ging het tot het einde vh seizoen slechter. Dat hij vorig seizoen nog 3e werd is natuurlijk meer te danken aan de dramatische vorm van Leicester en mindere mate Chelsea maar als hij nu nog, na deze dramatische start vh seizoen en afgang van gisteren nog steeds mag blijven om komend weekend compleet vernederd te gaan worden bij Everton???? Sorry maar Ole had gisteravond al zelf moeten opstappen of anders nog op de luchthaven terug ontslagen moeten worden.
Ja de spelers hebben hem ook laten zitten maar kom op zeg, hij durft geen hard maatregelen te nemen, weet nu na 2 jaar nog steeds niet hoe hij wil spelen en vooral met wie..

Is Poch de beste optie? Ja voor het bestuur we maar is Massimiliano Allegri ook niet (transfer) vrij? Lijkt mij persoonlijk een betere optie.

5 november 2020 om 14:10

Denk dat Allegri qua voetbal teveel op Mourinho lijkt heel erg voorzichtig en defensief. Geloof niet dat dat een goede match zou zijn. Nagelsmann zou ik na Pochettino de beste optie vinden.

5 november 2020 om 17:32

United heeft echt een selectie om op de counter te spelen. Er moet dus juist een coach komen die meer voorzichtig defensief kan spelen met deze spelersmaterial plus een aantal aankopen dan een type Guardiola die daar haaks tegen in staat en de selectie volledig vervangt door 11 nieuwe spelers waarmee je tiki taka kan spelen.

Je kan nog zoveel trainers gaan wisselen, zolang het bestuur aan komt kakken met een incompetente selectie kan je over een paar maanden weer op zoek gaan naar een nieuwe trainer. Alhoewel wedstrijden van United sloegen weer zoals vanouds nergens op. Er zit helemaal geen idee achter, en dat is wel deels te verwijten aan tactisch inzicht van Ogs.

Wat een treurige domheid hier en daar in de reacties. Vooral Ajaxcunian maakt het bont. Poch heeft het 5 van de 5,5 jaar fantastisch gedaan bij Spurs met over het algemeen zeer aanvallend, prachtig voetbal. De mooiste periode voor Spurs supporters over de laatste 30 jaar. De meeste kijken niet verder dan hun neus (de wedstrijden tegen Ajax) lang is.

5 november 2020 om 14:12

Eens. Ik vind dat Pochettino juist heeft laten zien resultaten te kunnen boeken en juist een duidelijke visie kan overbrengen. Heeft de CL finale gehaald nadat hij een jaar niet heeft mogen investeren. Bijzondere knappe prestatie.

Helaas voor United zitten de beste twee trainers bij de grootste concurrenten: Liverpool en City. Ga een van die 2 maar een weghalen. Vind zelf bij United een gevestigde trainer het beste passen. Persoonlijk zou in Ancelotti wel wat vinden. Speelt prima voetbal, met een visie. Bij alle clubs wel succes(jes) behaald en veel spelers lopen met hem weg. Is ook een man met aanzien, bij United lopen nu ook te veel mannetjes in de rondte. En zijn favoriete systeem is ook nog 4-4-2. Het systeem waar United veel succes mee heeft bereikt.

Ik denk dat de spelers ook van hem af willen., Ze hebben bewust de boel genaaid gisteren. Ik weiger te geloven dat niemand zag dat er helemaal niemand achter dij de spits stond.. Niet eens de keeper zag het.
Sure

Goeie coach maar niet de geschikte kandidaat voor deze club. Denk dat United veel beter af zou zijn met een Simeone ofzo, iemand die deze spelers echt kan wakker schudden. Rijkste club ter wereld nog steeds, hoe is het mogelijk dat ze sinds 2013 geen kampioen meer zijn geweest?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren