Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Hardnekkig coronaprobleem noopt PSV tot ingreep in aanloop naar EL-duel

Laatste update:

PSV wordt momenteel hard getroffen door het coronavirus. Het Eindhovens Dagblad meldt maandag dat men sneltests gaat afnemen in aanloop naar het Europa League-duel met Omonia Nicosia van aanstaande donderdag. Na deze tests zal trainer Roger Schmidt bepalen welke spelers fit genoeg zijn om de reis richting Cyprus te ondernemen.

Jordan Teze en Eran Zahavi gingen tijdens de meest recente interlandperiode in quarantaine, waardoor het tweetal de wedstrijden tegen PEC Zwolle (0-3) en Granada (1-2) miste. In het uitduel met Vitesse (2-1) van afgelopen zondag keerden de verdediger en de aanvaller terug bij PSV. In de tussentijd leverden Denzel Dumfries, Cody Gakpo, Pablo Rosario, Timo Baumgartl, Maxime Delanghe en Joël Piroe een positieve coronatest in. Het zestal ontbrak derhalve zondag in Arnhem.

PSV met kleine selectie: geen Götze, slechts vijf reserves, opvallende back

Vanwege de coronacrisis zijn er veel afwezigen bij PSV tegen Vitesse.Lees artikel

Schmidt luidde zondag rondom de uitwedstrijd van PSV tegen Vitesse al de noodklok: "Op dit moment breidt het virus zich in onze ploeg volledig oncontroleerbaar uit", zo werd hij geciteerd door het Eindhovens Dagblad. "De spelers hebben nu geen klachten. Maar wat als er iemand in het ziekenhuis of op de intensive care belandt? Denken we dan nog steeds dat we door moeten voetballen?" Schmidt sluit niet uit dat er maandag bij de sneltests meer coronagevallen aan het licht komen.

De Duitse coach had zondag tegen Vitesse de beschikking over slechts zestien selectiespelers, inclusief drie doelmannen. Het minimum tijdens de coronacrisis is veertien spelers, dertien veldspelers en een keeper. Bij Jong PSV was onlangs ook een coronabesmetting, waardoor Schmidt zondag geen spelers uit het beloftenelftal kon overhevelen. Naar verwachting wordt de definitieve Europa League-selectie van PSV dinsdag wereldkundig gemaakt. Het lijkt onwaarschijnlijk dat Dumfries, Gakpo, Rosario, Baumgartl, Delanghe en Piroe zullen afreizen naar Cyprus.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hopelijk breidt het virus zich niet verder uit in de PSV-selectie. In de eerste plaats natuurlijk voor de besmette spelers zelf, maar ook voor PSV zou het een tegenslag zijn. En natuurlijk voor het Nederlands voetbal. Van groot belang dat PSV punten gaat verzamelen!

26 oktober 2020 om 15:05

Met of zonder Corona-slachtoffers, PSV verzamelde amper punten de afgelopen jaren. Verder is Schmidt echt een zeikerd eerste klas. Eerst over die penalty, en claimen dat Vitesse een buitenspelgoal zou hebben gemaakt, nu weer over Corona. Misschien hadden ze het professioneler aan moeten pakken, dan was de kans op deze 'blessures' een stuk kleiner geweest.

26 oktober 2020 om 15:07

Ja eens. Maar goed, Ajax heeft ook niet altijd goed gepresteerd. Het gaat me er vooral om dat met een zo compleet mogelijke selectie de kans op succes het grootst is.

26 oktober 2020 om 15:20

Wil je wat meer informatie geven over de de corona-aanpak van Psv, want daar lijk je erg veel over te weten! Alsof PSV er niet alles aan doet om corona-besmettingen te voorkomen. Hoe goed je je best ook doet, het lijkt niet te stoppen. Als je je realiseert dat je het kan hebben zonder klachten en dat je het dan ook kan overdragen op je medespelers waarmee je op het veld staat en dezelfde kleedruimtes deelt, dan kan dat inderdaad snel gaan, zoals nu ook bij AZ het geval is en zoals ook bij andere clubs nog zal gebeuren.

Ik ben het ook niet eens met je 'schmidt is een zeikerd' opmerking. Gister was namelijk de eerste keer dat hij ergens op liep te zeuren in de drie maanden dat hij nu bij PSV werkt, dan vind ik hem een eersteklas zeikerd noemen nogal voorbarig. Bovendien heeft hij wat betreft corona ook alle reden tot zeiken omdat Teze en Zahavi de besmettingen opliepen tijdens de interlandbreak (en daar ziet zn kritiek met name op als je de berichtgeving hebt gevolgd).

En het feit dat PSV afgelopen jaren nauwelijks punten heeft verzameld betekent niet dat PSV dit jaar automatisch ook slecht doet. Ik hoor van alle kanten dat we de Nederlandse clubs moeten aanmoedigen in Europa, daar is bij jou niets van te merken.

26 oktober 2020 om 15:59

Goh alles wat je zegt slaat niet op het artikel. Op de man en n iet op de bal zoiets. Gaat om de boodschap en niet om de boodschapper toch?

26 oktober 2020 om 16:58

Wat een flauwekul Patrickluivert. Ten eerste die penalty, daar had Schmidt gewoon gelijk. En dan te bedenken dat Makkelie degene is die de beslissing laat terugdraaien, die gaf Milik ooit voor minder een penalty in de beslissende fase van een kampioensrace. Maar goed, we hebben met die man te dealen.

Dan jouw opmerking over de professionele aanpak van corona. Jij hebt je overduidelijk niet verdiept in de manier hoe het virus zich verspreidt. Je kan zelf alle voorzorgsmaatregelen in acht nemen, maar bent in deze net zo afhankelijk van anderen of je het wel of niet krijgt. Ook voetballers zijn net mensen, die moeten ook wel eens naar een winkel, of halen ergens wat te eten. Als er dan anderen, met klachten, ook doodleuk in zo'n ruimte rondlopen zonder de regels inzake thuisblijven bij klachten en quarantaine na te leven (en dat zijn er echt behoorlijk veel in Nederland, die die regels aan hun laars lappen), dan is de kans groter dat je besmet raakt. Je doet nu net alsof elke besmetting de schuld is van het individu die zelf besmet raakt. Hoe kortzichtig kun je zijn.

26 oktober 2020 om 17:02

Patrick neemt al vast een voorschot op de Fc Derksenshow. Afkraken, beledigen. Las dat Nijhuis als gast is vanavond bij VI, die kruipen elkaar in de hol. Daarbij zal ook Schmidt niet ontzien worden, hoewel Schmidt z'n gelijk over huidige staat van Ihattaren wel bevestigd heeft gezien de laatste 2 wedstrijden. Die stond er terecht naast de weken hiervoor. Verder mist PSV 5 basisspelers oa Gakpo Götze , dan mag je best teleurgesteld zijn.

26 oktober 2020 om 17:19

@rubentje en johan78
Dat is juist mijn punt. De gewone man moet in ruimtes komen waar andere besmette mensen komen. Een professionele vietbalclub moet elk risico uitsluiten door dit te regelen voor zijn spelers. Dan hoef je niet tegelijkertijd in kleedruimtes of winkels te zijn.

Ik gun het PSV zeker wel in Europa, omdat ik graag wil dat we gezamenlijk de kar voor het coefficient trekken.

Mbt de pingel van Milik: geen VAR en goedkoop. Moet hij dan weer dezelfde fout maken? Volgens mij is het juist positief dat hij de onterecht gegeven pingel corrigeert.

26 oktober 2020 om 19:11

Probleem is juist dat de meeste spelers niet eens weten dat ze corona hebben en het zo dus verspreiden. Net zoals het bij het merendeel van de jeugd gaat.
De enige manier om het te voorkomen is om alle direct betrokkenen de rest van het seizoen volledig van de buitenwereld af te sluiten maar dat wil niet een speler.

Wordt een raar Corona jaar. Het nadeel is net als de griep, heb je het al eens gehad, kan je het weer krijgen.
Is het niet verstandig dat ze dagelijkse tests doen om zo te voorkomen dat het zich snel in de selectie uit spreid

26 oktober 2020 om 15:21

Verstandig is om te stoppen met voetbal als uitzondering te hanteren. Leuk is het niet maar als ik zie hoe de aantallen bij clubs oplopen is het wachten op de eerste spelers of aanverwanten op de IC of erger en dan? Niet vergeten dat voetballers niet in een bubbel leven en de besmettingshaard dus thuis gewoon doorgaat.

26 oktober 2020 om 16:09

Maar er zijn toch maar een paar clubs die er echt last van hebben? AZ won gewoon van Napoli, en hun matige start in de competitie ligt absoluut niet aan de vele Corona gevallen. Antony had een vals-positieve test, jammer dan, kan gebeuren. Vooralsnog is er imo geen enkele reden om het profvoetbal er uit te gooien.

26 oktober 2020 om 16:29

Az had 1 basisspeler met corona. Psv respectievelijk 3 in europaleague en 6 zondag. Dat kan je niet vergelijken.

26 oktober 2020 om 17:44

Ik telde maar 4 zieke basisspelers zondag. Immers, Delanghe en Piroe zijn toch geen basisspeler?

26 oktober 2020 om 16:10

Het kan, maar de kans lijkt wel veel kleiner te zijn, zeker het eerste half jaar nadat je het gehad hebt gelukkig.

Bij dat bericht van Ronaldo vorige week stond dat spelers die in Europa willen spelen een week lang corona- danwel klachtenvrij moeten zijn. Dan weet je al dat die zes die zondag ontbraken komende donderdag ook zullen ontbreken. Het lijkt mij dan dus dat het niet onwaarschijnlijk is dat ze afreizen, het lijkt mij onmogelijk.

26 oktober 2020 om 15:07

Dat bericht is later ontkracht. Op goal.com las ik dat spelers mee mogen doen als ze 24 uur voorafgaand aan de wedstrijd een negatieve coronatest alfeveren.

26 oktober 2020 om 16:00

Dat heb ik dan gemist. In dat geval ben ik benieuwd waarom de selectie dan op dinsdag bekend wordt gemaakt in plaats van 24 uur min één minuut, wanneer je de laatste testresultaten binnen hebt.

26 oktober 2020 om 17:52

Bedankt voor de info. Weet jij toevallig ook of spelers diezelfde dag de uitslag horen of duurt het ook 3 dagen?

26 oktober 2020 om 19:01

Omdat de selectie ook naar Cyprus moet afreizen, zullen ze dit op dinsdag al doen. En die resultaten van die sneltesten zouden maximaal anderhalf uur moeten duren, lijkt me.

27 oktober 2020 om 12:03

Bedankt voor de info @ Nijogeth.
Wel goed dat je zo snel dan de uitlag al weet

Zoals ik half jaar geleden al zei had het Europese voetbal van dit seizoen gecanceld moeten worden. Het is totaal niet realistisch dat er allemaal voetballers over en weer worden gevlogen door Europa heen. Bovendien zorgt Europees voetbal voor roofbouw op de spelers. De Uefa is weer te koppig om de centen en wil dan koste wat het kost Europees voetbal erdoorheen beuken, waardoor je alleen maar meer corona gevallen krijgt en onnodige roofbouw wordt gepleegd op te spelers. Gewoon annuleren die handel en clubs laten focussen op het nationale voetbal.

26 oktober 2020 om 15:09

Er zijn echter wel heel veel clubs die veel van hun inkomsten halen uit Europees voetbal, kijk alleen al naar toch een grote club zoals Ajax twee jaar terug. Heel veel clubs begroten hier ook op. Door het dan niet te doen raken clubs (nog verder) in de financiële problemen. Tuurlijk is het voor de UEFA van belang maar voor de clubs zelf en hierdoor dus ook de spelers mogelijk nog meer

26 oktober 2020 om 15:24

Ik vind het heel gek dat het interland voetbal gewoon doorgaat, en dan met name de Nations League. Met het EK heb je aankomende zomer al een toernooi, mits het door kan gaan, dus voor de Nations League is gewoon geen plek in het schema. Teams die Europees spelen moeten nu in 21 dagen tijd 7x opdraven en dan hebben veel spelers ook nog interland verplichtingen (blind bijvoorbeeld die afgelopen periode 3 wedstrijden speelde). Daar bij komt nog dat spelers vanuit heel Europa reizen om aan te sluiten bij hun ploeg. Dat zou je kunnen inperken door de Nations League stop te zetten.

26 oktober 2020 om 17:01

Ik zou juist die domme interlands af kappen. Allemaal teams bij elkaar met selectie van spelers van verschillende teams over heel Europa. Stel bijvoorbeeld dat Malen mee gaat en die blijkt dus positief te zijn en die besmet aantal spelers dan heeft straks Barca, United, Atalanta, Ajax en Liverpool een probleem. Snap dus niet waarom Uefa die interlands door laat gaan en dan ook nog zo dicht op elkaar.

"De spelers hebben nu geen klachten. Maar wat als er iemand in het ziekenhuis of op de intensive care belandt? Denken we dan nog steeds dat we door moeten voetballen?“

Ja dat denken we dan nog steeds. Als iemand neerstort met hartontsteking, 12maanden moet revalideren met zijn kruisbanden, in coma raakt of wat dan ook - dan voetballen we immers ook gewoon door.

26 oktober 2020 om 15:33

Twee totaal verschillende strekkingen, toch? Dat zijn persoonlijke blessures/kwalen, dus dan gaat de sport voetbal logischerwijs door. Waarop hierboven wordt gedoeld is het voetbal in z'n geheel omdat het geen persoonlijke kwaal is die deze spelers treft, maar er gewoon halve teams wegvallen her en der.

26 oktober 2020 om 15:48

Nee, Schmidt haalt twee zaken door elkaar. Ernst en hoeveelheid. Afspraken zijn er omtrent het aantal besmettingen, niet omtrent hoe ernstig de persoon wel of niet besmet is.

26 oktober 2020 om 15:41

Een kruisbandblessure is niet besmettelijk. Ik snap je punt, maar je onderbouwing is bijzonder matig.

26 oktober 2020 om 15:47

Uhh nee want er is geen onderbouwing nodig. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt over het aantal gevallen (of eigenlijk het aantal overgebleven selectiespelers). Of die 5 of 10 besmettingen in de selectie op de IC liggen of vrolijk thuis achter de Xbox hun tijd uitzitten maakt verder voor de doorgang van een wedstrijd niet uit. Overigens is iemand op deIC ook niet meer besmettelijk voor de rest van het team neem ik aan...

Schmidt zit nu een verhaal op te hangen met zijn ‘wat als ze op de IC belanden’ - nou dat maakt dus gewoon niks uit voor het wel of niet doorgaan van een wedstrijd.

26 oktober 2020 om 15:54

Waarom? Zijn onderbouwing is dat er regels zijn. En dat klopt toch? Er moeten minimaal 13 veldspelers zijn, anders mag je het af lassen/verplaatsen.

26 oktober 2020 om 15:59

Stellen we toch gewoon 9 spelers van Jong PSV op, kunnen we daarna weer lekker zeiken hoe PSV het 'laat lopen' in de EL.

26 oktober 2020 om 16:16

De regels zijn duidelijk, dat is het punt van Schmidt niet. De vraag is of de regels goed zijn bij nader inzien en met de kennis uit de praktijk van nu. Ik denk dat we gewoon door moeten spelen, hoe zuur ook voor mijn cluppie op dit moment. Maar je kunt de discussie niet aangaan door corona met een kruisband blessure te vergelijken, want dat gaat in mijn ogen scheef.

26 oktober 2020 om 16:29

Je kan de discussie ook niet aan gaan met ‘stoppen we als er iemand op de IC ligt?’ Prima als hij zegt ‘achteraf is 13 selectiespelers wel erg weinig misschien moeten we dit ophogen’ of iets dergelijks.

26 oktober 2020 om 16:31

Psvfan700. Wat Maykel probeert te zeggen is dat de ernst van een blessure of ziekte niks zegt over het doorspelen van wedstrijden, en daarin heeft hij gelijk. Het is inderdaad zinloos om de kwaliteit van de ziekte (hoe ernstig is iemand ziek, zoals Schmidt doet) als graadmeter te nemen om een wedstrijd door te laten gaan, dat zou bij zo'n besmettelijke ziekte om kwantiteit moeten gaan ( hoeveel zijn er ziek en valt er nog te spelen). Leuke is dat er al op kwantiteit wordt beoordeelt en Schmidt zijn woorden inderdaad geen wortel trokken.

Als ik de woorden van Schmidt goed begrijp wil hij eigenlijk dat er gestopt wordt met voetballen. Ik vind dit wel erg vreemd, niet alleen van Schmidt maar van meerdere mensen binnen voetbal clubs. Zij hebben toch zelf de beslissing genomen deel te nemen aan de competitie of te werken voor een club, waarbij de regels voor aanvang van de competitie duidelijk zijn gesteld waar de grens ligt tussen doorgang of geen doorgang van wedstrijden. Dan achteraf je beklag doen vind ik niet heel sterk. Je hebt namelijk zelf de keuze gemaakt onder deze voorwaarden mee te doen.

26 oktober 2020 om 15:08

Nog één veldspeler met corona erbij en PSV hoeft niet meer te spelen.

26 oktober 2020 om 15:10

Vraag me af in hoeverre je dit kan en wil beïnvloeden als PSV-zijnde. Want een blessure is zo gefaked en dan hebben ze te weinig man. Met erna de mogelijkheid in te halen als de goede spelers weer beschikbaar zijn. Echter is er niet veel ruimte op de kalender natuurlijk. Dilemma...

26 oktober 2020 om 15:10

Precies, maar dan is het dus binnen de gestelde regels en prima te rechtvaardigen. Maar vooraf je beklag doen is dat niet

De competities worden op deze manier gewoon een loterij, degene met de meeste mazzel en dus de minste gevallen pakt de winst. De enige partij die hier voordeel mee heeft is TOTO

26 oktober 2020 om 15:45

Suggereer je hier nou mee dat toto het virus heeft uitgevonden?

Maar dat Corona het seizoen onvoorspelbaar gaat maken is zeker. Een brede selectie gaat voordelen opleveren. Aan de andere kant zullen nu spelers kansen gaan krijgen die anders nooit voor de leeuwen zouden worden gegooid. Kan ook weer ‘positieve’ verrassingen opleveren.. (om in de Corona-sfeer te blijven)

27 oktober 2020 om 15:36

Haha, dan zouden ze er wel een vreemd winstmodel op nahouden. Het wordt allemaal wel onvoorspelbaarder en spectaculairder inderdaad. Toch pleit ik voor het tijdelijk stilleggen van in ieder geval interlandvoetbal, het wordt erg moeilijk om te verkopen zo. Elke speler binnen zijn club-bubbel is tot daar aan toe, maar met interlands worden al die bubbels weer overhoop gehaald.

Weet iemand waarom de Onder 18 spelers niet bij de selectie van Jong PSV of PSV worden toegevoegd? Spelen namelijk ook niet met de eigen ploeg en er zit echt wel wat talent inet Fofana (18) en Tielemans (18). Lijkt mij raar dat je dan maar met 5 wissels speelt. Of doen ze dat ter bescherming van de bubbel?

26 oktober 2020 om 15:53

Rannio, dat had te maken met de oplevering van de uitslagen van de corona tests. Die zijn niet tijdig binnen alvorens de wedstrijd selectie doorgegeven moet worden. Daarnaast was er ook een besmetting bij Jong Psv. Ik denk dat de club niet wilde dat de besmetting door het uitwisselen van spelers overgeheveld zou worden. Europees gezien zou dit minder problemen op moeten leveren, aangezien de selectie die bekend is bij de Uefa zeer breed is. Daarbij mogen er ook nog eventuele dispensatie spelers ingeschreven worden. Ik ga er vanuit dat PSV voor komend weekend beter anticipeerd op de corona uitbraak binnen de elftallen. Daarbij is Gakpo er dan hopelijk weer bij en zijn Gotze en Zahavi weer fit.

Dumfies en Gakpo is een gemis. Rosario is een mazzel en de andere tellen niet mee
PSV heel veel succes donderdag. Bij de loting dacht ik nog deze worden zeker eerste in de poule. Nu denk ik tweede, ajb word geen derde, want dan is het seizoen bij voorbaat verloren

Echt onbegrijpelijk dat PSV niet eerder heeft geanticipeerd en spelers van Jong PSV heeft toegevoegd aan de 1e selectie.

26 oktober 2020 om 15:32

Kan/kon niet, aangezien daar ook corona besmettingen zijn.

26 oktober 2020 om 17:03

Plus dat de spelers die vrijdagavond meededen met Jong PSV niet in dezelfde ronde in het eerste mogen spelen...

26 oktober 2020 om 15:50

Als je het artikel had gelezen dat had je dit niet hoeven plaatsen...

26 oktober 2020 om 15:56

Begrijpend lezen is lastig, maar ik zal het proberen beter uit te leggen. Bij PSV waren al besmettingen, dus ze hadden al een 'kleine' bank. Waarom dan al die spelers met Jong PSV mee laten doen. Waarom niet een viertal bij PSV 1 op de bank zetten (aan de selectie toevoegen). Dan waren die spelers dus wel op tijd getest en hadden ze nu ook makkelijk mee kunnen draaien in het CL team van Psv. Edit: het is EL team ipv CL team

Ik begrijp trouwens ook niet dat doelpunten nog steeds samen worden gevierd. Je weet niet wanneer het virus exact overspringt, nou, verklein dan in ieder geval de kans dat dat gebeurt en raak elkaar niet aan als het niet nodig is. Al die voetballers bedenken hun manier van juichen toch al een maand van tevoren, nou, dan kan je toch vast ook wel een mooie solo-juich of een team-juich-op-2-meter bedenken.

26 oktober 2020 om 16:23

Nogal micromanagement dit vind je zelf niet? Ten opzichte van het totaal aan contactmomenten: alle corners en alle duels scheelt je dit gemiddeld zo'n 4 a 5 momenten. Alleen als je met 0-13 wint zou je misschien effect sorteren door hier regels voor te verzinnen, dus laten we het dit seizoen alleen in De Koel van kracht maken. Maar voor de rest ga je hier echt het verschil niet mee maken; vind dit ook spijkers op laag water zoeken eerlijk gezegd.

26 oktober 2020 om 18:34

Ook al bespaar je er een paar gevallen mee, is dat het niet waard? Lees het verhaal van die jongen van Willem II, die er een paar maanden uit heeft gelegen omdat hij corona kreeg. En leg mij nou eens uit waarom het per se nodig is om elkaar te knuffelen na een goal, in deze tijden waarin er ook in het voetbal steeds meer besmettingen zijn? Straks wordt de competitie stilgelegd omdat de besmettingen te snel stijgen en dan klagen alle clubs weer dat het belachelijk is allemaal. Ik zou zeggen: neem je verantwoordelijkheid en doe helemaal niks dat niet noodzakelijk is!

Inmiddels hoop je gewoon dat je niet in staat bent om af te reizen. Elke tegenstander is in deze vorm sterker als je 6 man uit de basis mist. Zo word de poule wel heel lastig.

26 oktober 2020 om 17:48

PSV mist toch maar 4 basisspelers door corona? Hoe kom je op 6?

26 oktober 2020 om 18:38

Kyle66, idd 4 basisspelers corona die bekend zijn. Wat Götze heeft is onbekend. Misschien die spierblessure, misschien ook corona en dat hij privé wilt houden. 5 basisspelers missen, niet de minste is gewoon vervelend, baal er goed van als supporter.

26 oktober 2020 om 19:04

@Sir Paul, ik bedoelde ook niet dat het niet erg was. Vroeg me alleen af of er nog andere spelers het virus hebben.

Corona maakt de competities tenminste weer een beetje interessant. Vorige week stonden in de topcompetities allemaal bijzondere namen aan de top: Lille, Leipzig, Milan, Everton en Sociedad. Lekker man! Eerlijk gezegd begint het bij PSV wel de spuigaten uit te laten nu, ben benieuwd wanneer er wedstrijden geschrapt gaan worden..

26 oktober 2020 om 17:04

Wil je zeggen dat Corona een goed iets is omdat het voor jou de competities interessanter maakt? Wow. Lekker man....ontzettend lekker idd.
Wat een opmerking

Dit gaat in het voetbalwereldje ook nog flink los hoor met Corona. Als je vd brom al hoort dat spelers van az al met benauwdheid kampen als ze weer in training gaan. En mensen maar roepen dat jonge fitte mensen niet getroffen kunnen worden. Dus wel. Alleen kijken we alleen maar naar het aantal doden en IC opnames. Die grote groep mensen die moeilijkheden ondervinden na Corona gehad te hebben maar niet in het ziekenhuis zijn beland die zie je nergens terug in de cijfers. Mensen blijven daardoor denken dat ze onschendbaar zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren