Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Basten doet opmerking van Van Gelder over Van de Beek af als ‘gelul’

Laatste update:

De situatie van Donny van de Beek bij Manchester United baart de analisten van Rondo zorgen. In het praatprogramma van Ziggo Sport werd zondagavond stilgestaan bij het gebrek aan speeltijd voor de middenvelder, die zaterdag in de wedstrijd tegen Chelsea (0-0) voor het eerst dit seizoen negentig minuten op de bank bleef zitten in de Premier League.

Manager Ole Gunnar Solskjaer koos voor een centraal blok met Fred en Scott McTominay op het middenveld, terwijl Bruno Fernandes de onbetwiste nummer 10 is. Daniel James en Juan Mata opereerden vanaf de flanken. "Ik zou me echt zorgen maken", stelde Jan van Halst over Van de Beek. "Vorig jaar speelde Solskjaer steeds met Fred en McTominay en die stelt hij nu weer op. Van de Beek zit gewoon uit zijn neus te vreten."

Het gezicht van Donny van de Beek als hij beseft dat hij niet meer gaat invallen tegen Chelsea Football Club ??

Geplaatst door voetbalzone op Zaterdag 24 oktober 2020

"Hij komt er niet eens in. Hij zit negentig minuten op de bank", merkte Youri Mulder tot zijn teleurstelling op. Marco van Basten denkt dat de carrière van Van de Beek momenteel een deuk oploopt. "Het is heel slecht voor zo'n jongen om in een jaar tijd maar zes of zeven keer te spelen. Dat is slecht voor je ritme. Je kan wel veel meer verdienen, maar je moet ook kijken waar je kan gaan spelen."

Presentator Jack van Gelder stipte aan dat Van de Beek een contract voor vijf seizoenen heeft getekend en dus niet meteen al een basisplaats hoeft te hebben. "Gaat het daarom? Dat vind ik echt een beetje gelul", counterde Van Basten echter. "Dan moet je niet naar Manchester United gaan, maar daarmee wachten of naar een andere club gaan. Je moet willen voetballen, elke week. Als je zo'n club kiest voor het geld en vijf à tien wedstrijden per jaar speelt, is dan slecht voor je loopbaan. Hij had dan over een jaar of drie hierheen moeten gaan."

Denk je dat Donny van de Beek dit seizoen een basisplaats gaat veroveren bij Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

God wat irriteer ik me aan die Van Gelder. Heb het hier al een keer eerder gezegd en Van der Gijp zei het van de week ook al. Maar oh wat wil die graag aan de andere kant van de tafel zitten. Geeft constant alleen maar meningen, laat gasten amper uitspreken etc. Geen wonder dat het zo slecht wordt bekeken. Van Basten is de laatste tijd ontzettend druk, schopt overal tegen aan en is het nergens mee eens.

25 oktober 2020 om 22:10

Off:Helemaal mee eens. Het is de Jack van Gelder show! ON: Komop, op een aantal Ajax supporters zag iedereen dit toch al aankomen? Donny is gewoon een type Klaassen. Echt geen hele bijzondere speler. Aan de bal niet goed genoeg, vooral tikkie breed en terug, maar wel heel sterk in het kiezen van positie binnen in de 16! Had gewoon lekker bij Ajax moeten blijven of naar een Duitse club ofz.

25 oktober 2020 om 22:29

@FCVoetbal en MessiBazoer.Ik ben het met jullie eens over Van Gelder en Van Basten. Ben het alleen niet echt eens met de vergelijking met Klaassen. Ik vind Van de Beek talentvoller dan Klaassen en technisch verfijnder. Van der Beek is ook verder dan Klaassen toen die vertrok. Wel ben ik het eens dat het beide spelers zijn die goed in de 16 kunnen opduiken.Persoonlijk ben ik het niet met de mening van de gasten eens. Van de Beek moet juist dit jaar aangrijpen om zijn kans rustig te pakken. Er zijn veel wedstrijden, er is Corona, en vaak zijn er blessures. Van der Beek heeft geen slechte indruk achtergelaten in de minuten dat hij wel maakte. Sterker nog, hij was redelijk bepalend met zijn invalbeurten. Een beetje wennen aan het fysieke spel in de PL kan geen kwaad. Ik weet niet of hij bepalend gaat zijn, en als ik naar Solskjear zijn speelwijze kijk, denk ik (zeker na de wedstrijd tegen de Spurs) dat hij meer voor defensieve zekerheid wil gaan, dan voor het inpassen van Van der Beek. Die nederlaag doet natuurlijk wat met het zelfvertrouwen. Ze moeten dus zich langzaamaan nr een stabiele basis werken, en daarna komt het inpassen van aanvallende spelers in. Ik ben het wel met velen eens dat Man U niet per se de club was die hij had moeten kiezen. Hij had beter op een club kunnen wachten die echt ruimte voor hem zou inruimen. Maar die club kwam niet, en Utd wel. Ik snap dat zo een jongen dan een keer denkt, nu moet ik gewoon gaan en kijken hoever ik het kan schoppen. Dit hoeft niet slecht uit te pakken.

25 oktober 2020 om 22:31

Wat een onzin over vd beek, tikkie terug en tikkie breed is echt het tegenovergestelde van zijn spel. Iemand die dat schrijft heeft hem nooit zien voetballen volgens mij. En daarnaast, die paar wedstrijden heeft echt niks met zijn voetballende kwaliteiten te maken. Ze wilden hem graag hebben, maar niet als onbetwiste basisspeler. Gewoon 1 van de 4 of 5 topmiddenvelders die net als de rest moet vechten voor zn plek en de concurrentiestrijd moet aangaan. Minuten gaat hij echt wel maken, paar keer gewoon goed ingevallen en de rest komt vanzelf.

25 oktober 2020 om 22:54

Hij is technisch iets beter maar ik zeg ook niet dat hij een kopie is toch haha vandaar dat ik hem vergelijk.

25 oktober 2020 om 22:56

Misschien moet je eens vaker z’n wedstrijden checken. Speelt alles terug of breed. Heb je hem ooit een goede steekbal zien geven als nr 10? Ik vind dat hij vooral terug of breed speelt inderdaad. Weinig steekballen en weinig een tweetjes met de spits voor hem.

26 oktober 2020 om 00:15

@FCVoetbal23 mee eens dat vd Beek vaak tikke breed speelt of terug. Je kan hem nooit betrappen met een steekbal of crosspasses geven. Ik denk dat vd Beek een speler is waar je helemaal niks van moet verwachten (verwacht geen dribbels, steekballetjes, long-crosses, goals of zelfs assist) laat hem gewoon zijn dingen doen als hij scoort mooi zo niet jammer. Mja topclubs wachten niet op zulke spelers die op 10willen spelen.

26 oktober 2020 om 11:49

Klaassen is nu een ander type speler dan van de Beek. Maar op dit moment in zijn huidige vorm, voor Ajax veel meer bruikbaar dan van de Beek. Voor die laatste is Kudus gehaald. En die kan op termijn van de Beek wel eens overtreffen. Desondanks is en blijft van de Beek een prima speler. Maar ik heb nu liever een Klaassen bij Ajax.

25 oktober 2020 om 22:17

Eens. Van Halst tikte hem al op de vingers haha en terecht. En wie zeker geen aanwinst is, is van Basten. Bleef maar raaskallen, dacht dat ie er alleen zat, onderbrak anderen veel te vaak. Man man man, wat een zure optreden had die man vandaag.

26 oktober 2020 om 07:52

Van gelder maakt altijd zijn eigen show. Ik ben trouwens juist ontzettende fan van van basten. Hij zegt gewoon wat hij vindt en over het algemeen gewoon juiste dingen. Is het goed, dan is het goed. Is het slecht, dan is het slecht.

26 oktober 2020 om 08:16

Dat vind ik ook Musi, van Basten is een goede toevoeging. Omdat het iemand is met een andere mening en die mening is vaak niet populair, maar wel goed voer om te discusseren.

26 oktober 2020 om 11:36

Ik vind Van basten juist een verademing: hij is niet politiek correct, durft zijn mening te verkondigen en impopulaire stellingen in te nemen.

26 oktober 2020 om 15:16

Van Basten is een verademing met de rest van de analysten. Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar eindelijk iemand met een eigen mening. Denk dat de meeste mensen VI gewend zijn waar je een praatprogramma hebt met 3 mensen met dezelfde mening en er geen enkele discussie is onderling op voetbal vlak. Ik geniet meer van de discussie.

26 oktober 2020 om 18:15

Daar gaat het niet om. En wat is dat toch. Met een andere mening? Alsof de andere dat niet hebben zeg. Is iemand opeens een held als hij totaal een andere mening heeft? Anyway met punt bij van Basten is niet zijn inhoud, dat is prima, zoals ook zijn inhoud over de handsballen maar het gaat me meer om zijn manier van spreken. Wil maar steeds bij elk onderwerp meteen als eerste wat zeggen. Zeggen de anderen wat dan kan hij dat niet accepteren en gaat ze meteen onderbreken om weer zijn punt op te dwingen. Niet echt netjes.

25 oktober 2020 om 23:31

Het programma heet Rondo omdat het begon als een programma waarbij iedereen aan tafel een mening verkondigde. Jack zat toen ook niet aan het hoofd van de tafel, hij wilde graag mee spelen in het Rondootje, maar dat werkte niet echt dus hebben ze hem weer in het midden van het rondootje gezet. Alleen probeert hij nog altijd de bal te hebben, terwijl hij de bal moet voorgeven. Hij snapt zijn eigen rol niet echt. De kijker zit ook niet op zijn mening te wachten.

26 oktober 2020 om 09:11

Zeker. Is bij Jack al 10 jaar/15 jaar zo. Ook toen hij de spelers van het Nederlands elftal interviewde soms: walgelijk. Jack vergeet dat zijn taak het faciliteren van een gesprek is met mensen die er verstand van hebben. Waarom nodig je die mensen anders uit? Dan kun je wel een monoloog van een uur gaan zitten houden.

26 oktober 2020 om 11:01

Is die Jack van Gelder eigenlijk de mediachef van ajax? Wilt elke keer zo positief zijn over ajax (of een in dit geval een ex ajacied als Van de Beek). Maar bijvoorbeeld dat VAR moment van Vitesse - Psv, dat wordt direct afgekapt als Van Basten een afwijkende mening heeft ten opzichte van hem.

Van Basten heeft gelijk Van de Beek moet naar een andere club om meer zijn vorm te vinden. Hij gaat niet veel spelen bij United en was ook totaal niet nodig. Matige aankoop die het verschil niet gaat maken kan beter naar het rechterrijtje van de Premier League.

25 oktober 2020 om 22:41

Misschien was United niet de beste keuze, maar het rechterrijtje van de Premier League is wel weer overdreven vind ik. Van de Beek komt tot zijn recht in een voetballend team dat wil aanvallen. Duitsland was de betere keuze voor hem geweest. Of Arsenal, daar had hij met zijn loopacties nog wat kunnen toevoegen misschien.

United staat bekend als een kerkhof voor topspelers die niet slagen. Ik ga geen lijstjes maken voor mensen hier. Het is voor iedereen wel zelf in te vullen hoeveel en welke spelers dit allemaal is overkomen. Triest, sinds Fergi's vertrek is het niet meer de club die ik ooit zo mooi vond. Jammer.

25 oktober 2020 om 22:26

Ik vind het vooral tekenend dat er geen enkele speler naartoe is gegaan en ook beter is geworden. Zelfs aankopen die logisch waren zoals Bruno en Wan Bissaka spelen gewoon minder nu. En daar tegenover staat dat de spelers die United verlaten al jarenlang opeens hun draai weer vinden.

Ik heb van Basten als analist hoog zitten als het gaat om een tactische analyse van de wedstrijd, maar vanavond heb ik hem nog niet op een zinnige uitspraak kunnen betrappen. Verschrikkelijk wat een wanvertoning zeg.

Vind Man U sowieso geen club meer na het vertrek van Ferguson. Elk jaar minder, slechter, noem maar op. Middelmatige spelers.
Van de Beek zou naar Real gaan en die haakten af, Man U kwam langs en hij zei meteen ja omdat hij zich al had voorgenomen om te vertrekken.
Was een City, Chelsea, Arsenal, Tottenham gekomen had die zeer zeker voor een van die clubs gekozen.

26 oktober 2020 om 00:50

Tottenham kwam volgens mij ook alleen had hij toen al voor Man united gekozen.

het was gewoon geen hele handige move van Vd Beek. je gaat naar een club waar twee betere voetballers Fernandes en Pogba spelen op jouw positie. dan snap je normaliter dat je wordt gehaald als breedteversterking

25 oktober 2020 om 22:10

Bij welke topclub zal die wel basis staan?

25 oktober 2020 om 22:14

dat durf ik niet te zeggen. hij zal eerst nog moeten aantonen het niveau van een Europese topclub aan te kunnen. 1 seizoen goed spelen tijdens een CL stunt maakt je niet meteen een Europese topspeler want het wekelijks laten zien op Europees topniveau is natuurlijk een stuk lastiger als je af en toe opladen voor een CL wedstrijd

25 oktober 2020 om 22:28

Basis denk ik nergens, maar ik denk dat hij ook totaal niet bij United past. Ik denk dat hij bij Bayern beter tot zijn recht zou komen. In de Müller rol. Maarja, die ga je er daar ook niet uit spelen. Daar zou hij ook maar back-up zijn. Of bij Spurs, zoals ze onder Poch speelden. Met Kane als bliksemafleider en Alli die de gaten indook. Maar goed, die spelen niet meer zo onder Mourinho.

25 oktober 2020 om 22:57

Om aan te tonen dat hij het niveau aankan, zal hij moeten spelen. En om te kunnen spelen op dat niveau, moet hij een transfer maken. Nou, die transfer heeft hij gekregen door zijn goede niveau bij Ajax, nu zal hij kansen moeten krijgen om zich te bewijzen. Na deze paar wedstrijden kun je nog niks zinnigs zeggen over zijn niveau en of de transfer wel of niet juist is, solksjaer staat gewoon onder druk en kiest op papier voor zekerheidjes. Heb je Pogba zien slenteren over het veld tegen Chelsea? Die is op dit moment echt geen haar beter dan vd Beek. En een Fred of mctominay ook niet. Hij is geen breedteversterking, hij is nu gewoon 1 van de 5 middenvelders, elke topclub heeft 5 middenvelders voor 3 plekken om een gezonde concurrentiestrijd te houden.

26 oktober 2020 om 00:19

Bij Barcelona!! Daar had hij naar toe moeten gaan. Barcelona mist een echte middenvelder met diepgang. Juist een speler die ruimte zoekt achter de laatste linie zodat Messi zij. Balletjes erachter kan gooien en daarna onder de bal kan komen om ze vervolgens binnen te schieten

26 oktober 2020 om 12:40

Bij Juventus loopt ie zo het middenveld in, is veel beter dan een Ramsey etc. Ook bij Arsenal makkelijk basis, bij Barcelona zou hij veel minuten maken. Genoeg ploegen wat mij betreft.

26 oktober 2020 om 12:51

ik vind Vd Beek echt geen Barca niveau. ik vind het persoonlijk een Europese subtopspeler maar we gaan zien bij United of hij wel of niet aanhaakt op dat niveau

25 oktober 2020 om 22:58

Wat betreft Fernández en Pogba volkomen gelijk. Maar waarom mctominay en fred allebei in de basis en popba/vd Beek allebei op de bank. Dan wil je niet winnen.

25 oktober 2020 om 23:41

Dan nog, zou je kunnen invallen toch? Heb je gezien Frrnandes? Dpeelde als een drol, hele wedstrijd. Alsof VD Beek slechter zou doen. Tot nu toe altijd ten waarde geweest wanneer hij inviel.

Wat zit iedereen nou als schapen elkaar na te zeiken. Van de Beek wordt simpelweg rustig gebracht. Met 60+ wedstrijden per jaar komt hij heus wel aan zijn wedstrijden. Eerst fysiek verbeteren en wennen aan zijn nieuwe omgeving en competitie. Bij Fred gebeurde precies hetzelfde.

25 oktober 2020 om 22:18

vandaag 90 minuten op de bank. dan wordt je wel erg rustig gebracht

25 oktober 2020 om 22:23

Maar wel basis in de Carabao Cup, en invallen in de CL en PL. Wel de gehele situatie erbij halen en niet allee een random wedstrijd benoemen. M.u.v. de wedstrijd tegen Chelsea is hij iedere keer betrokken geweest. Als Solksjaer zegt dat ie meer en meer zal spelen, dan zal dat ook gebeuren. Telles was er toch ook niet tegen Chelsea? Precies dezelfde situatie... en dan hebben we het over een speler die al langer meegaat in de voetballerij.

25 oktober 2020 om 22:24

Van Beek is niet minder dan de spelers die er rondlopen. Maar ik vind wisselspelers heel erg belangrijk in het topvoetbal. Niet zeuren als je op de bank zit en wanneer je speelt moet je er direct staan.Man U heeft in het verleden veel van zulke middenvelders gehad. Die speelden niet veel en stonden er als het moest.Ik zie die rol niet voor Donny weggelegd. Voor Fred is ook meer betaald dan Fernandes en Van de Beek. Dus die zal ook wel moeten spelen anders staat je beleid nog meer voor schut.

25 oktober 2020 om 22:35

De spelers kunnen niet met elkaar vergeleken worden. Pogba verdeelt het spel, dat doet Donnie niet. Fred en McT zijn verdedigende spelers, Donnie is dat niet. Tegen Chelsea koos Ole voor een blok op het middenveld. Fred en McT konden makkelijker meelopen met die behendige spelers.

Nogmaals iedereen zit elkaar na te lullen, zonder naar de feiten te kijken.

We kunnen nu wel allemaal roepen, ah joh hij krijgt wel zn kansen, maar je gaat toch niet van met een been in de finale van de CL naar bankzitter bij een gevallen topclub? Het is nogal een rotzooi bij U ited natuurlijk, wie weet wilde Solksjaer hem helemaal niet zo nodig? Of misschien is ie op de training niet zo goed? Ik snap sowieso niet waarom United hem kocht. Voetballend brengt hij weinig en dat hebben ze juist nodig daar.

25 oktober 2020 om 22:49

Ook weer een drogreden. Dus omdat hij een halve finalist is, moet hij bij welke club dan ook basis staan? Met spelers als Pogba c.q. wk winnaar en Bruno Fernandes, vertrouwde partner van Ronaldo bij Portugal en tevens ook Nations League winnaar, is het meer dan logisch dat zij vaker zullen spelen.
Met een competitie als de Eredivisie, is het makkelijk voor Ajax om zich steeds op te laden/sparen voor een CL wedstrijd. We zagen ook hoe fantastisch Ziyech inviel vorige week. Zelfs voor talentvolle spelers, kan zo'n stap groot zijn. Het komt vaak genoeg voor dat spelers niet goed gebracht worden, met als resultaat dat ze het helemaal niet redden.

Man utd staat 17 de Hoe lang zit Sokjsjaer daar nog.Met rare opstellingen en late wissels. 3 x thuis niet gewonnen....Rustig afwachten

25 oktober 2020 om 22:57

15e......, maar dat geldt voor alle topclubs. M.u.v. Liverpool staat de rest 9e of lager. Of moet Pep ook ontslagen worden, omdat City 13e staat.
Dit is inherent aan het vorige seizoen. Liverpool zijn seizoen was al klaar na hun CL eliminatie, dat was pre covid. Alle andere clubs hebben nagenoeg lang doorgespeeld in met name Europa en FA cup. United heeft net aan 2 weken vakantie gehad en moest alweer aan de bak. Het gemis van een goede voorbereiding, breekt de meeste topclubs nu op. Dit seizoen zal dan ook voor de kleintjes zijn, aangezien zij wel voldoende tijd hebben gehad om zich voor te bereiden.

26 oktober 2020 om 12:42

Verschil is natuurlijk wel dat Pep al heel wat gepresteerd heeft, en Ole praktisch niets. Het is logisch dat je vertrouwen houdt als het even minder gaat als je eerder al hebt laten zien dat je het wel kan.

26 oktober 2020 om 12:46

als je naar de uitgaves kijkt in verhouding met de prestaties zou ik het niet eens raar vinden als Guardiola en Solskjaer ontslagen worden want dat is natuurlijk wel een totale wanprestatie. Klopp zet daar iig nog een recent kampioenschap en CL succes tegenover. Guardiola en Solskjaer doen het gewoon alles behalve best bij hun clubs

26 oktober 2020 om 12:49

@lucasandersen na Barcelona heeft Pep toch ook niks bijzonders meer gespresteerd? bij Bayern kampioen geworden zoals eigenlijk elke coach bijna daar en bij City met de rijkste selectie ter wereld heeft hij dan twee landstitels gewonnen maar heeft hij 3 keer op rij hopeloos gefaald in de CL. ik vind het allemaal niet zo bijzonder wat hij de afgelopen jaren heeft laten zien en vind dat hij echt zwaar overhypt wordt. elke coach ter wereld kan wel leuk voetbal spelen met een selectie van 1,5 miljard

Van Basten is echt een goede analist, mag toch een eigen mening hebben! Heb je laatst Affelay gezien bij studio voetbal? De ene na de andere cliché, kon net zo goed mijn buurvrouw op zijn stoel gaan zitten

Van Gelder zit wel op z'n plaats bij Ziggo. Niet dat zijn programma zo goed is daar maar daar zien zo min mogelijk mensen het. Ik vind Rondo echt verschrikkelijk, jack van Gelder die als presentator irritant vaak zijn mening geeft en een paar wijsneuzen die vroeger gevoetbald hebben en dus denken het spelletje uitgevonden te hebben. Anyway, Van der Beek speelt wel echt opvallend weinig, had wel verwacht dat hij niet alles zou spelen maar 12 of 13e man had er toch wel ingezeten. Nu lijkt zelfs dat er tot nu toe niet in te zitten.

Echt mensen doen hier alsof vdb meteen een basisplaats hoort te krijgen, maar zelfs een Pogba moet vaker genoegen nemen met een bijrol.

Van Basten heeft recht van spreken.Hij had in zijn tijd de status van Messi momenteel.Alles is dus relatief.van Basten was wel de sergeant van generaal Cruyff terwijl Messi destijds weer de sergeant van generaal Ronaldinho was onder trainerschap ten Kate/Rijkaard.Alles blijkt dus weer relatief.Natuurlijk tegenwoordig worden in een digitale omgeving en YouTube worden bijvoorbeeld de acties van Messi verduizendvoudigd en lijkt ie dus veel beter dan ie in werkelijkheid is.Zo werkt een algoritme nu.Elke tijd kent echter zijn eigen grootheden met zijn eigen karakteristiek en dynamiek.Dus beste voetballer aller tijden BESTAAT NIET!!!e media bezigt graag ten onrechte deze predikaten.Onzin,dus!En nu valt Messi op gevorderde leeftijd door de mand.

Van de Beek had vergelijkbaar pad als Wijnaldum moeten kiezen. Eerst kleinere club in Engeland en als je gewend bent aan het niveau, de stap naar een topclub maken.

26 oktober 2020 om 11:50

Onzin. Van de Beek heeft al veel meer bereikt dan Wijnaldum destijds. Scoort in halve finale CL.

Waarom is het gelul? Geld beheerst de professionele voetbalwereld. Ik neem aan dat v basten niet gratis zijn open deuren zit te verkondigen, of bijv gratis die onzinbaan bij de uefa uitoefende.

Van Basten heeft recht van spreken.Hij had in zijn tijd de status van Messi momenteel.Alles is dus relatief.van Basten was wel de sergeant van generaal Cruyff terwijl Messi weer de sergeant van generaal Ronaldinho onder trainerschap ten Kate/Rijkaard.Alles is dus relatief.
Natuurlijk in een digitale omgeving en YouTube worden bijvoorbeeldde acties van Messi verduizendvoudigd.Hij lijkt dus veel beter dan ie in werkelijkheid is.Elke tijd kent echter zijn eigen grootheden met zijn eigen karakteristiek en dynamiek.Dus beste voetballer aller tijden bestaat niet!!!:De media bezigt graag ten onrechte deze predikaten.Onzin,
dus!

Van Basten heeft gewoon gelijk. Donny is een zeer functionele speler als je hem in zn kracht laat spelen met de juiste mensen om hem heen. Maar is geen dragende speler. ManU is ook geen lekkere club om nu bij te zitten.

Zou het ook nog kunnen dat het even tijd kost. De PL is een harde compettie, letterlijk en ook met een veel hoger tempo Dan moet je nog je draai vinden in Engeland, links rijden, nieuwe teamgenoten, ander voetbal. Geef het even tijd.

Van de Beek is een soort manusje van alles die nergens uitblinkt. Dat is ook meteen zijn probleem. Bij Barcelona had ie ook niet gespeeld omdat hij niet beter is dan Coutinho. Bij Real Madrid kan hij het ook schudden omdat Valverde beter is. Het lijkt me duidelijk dat Ole niet eens echt op Donny zat te wachten. Het begon voor de stop al te lopen met Fred en Fernandes. Waarom zou hij dat omgooien?

Van de Beek komt genoeg aan spelen toe dit seizoen.
Zullen blessures komen en druk programma
United heeft een leider in het centrum nodig. Dit had T Silva kunnen zijn. Jammer dat hij bij Chelsea speelt.
En een balvaste spits waar Greenwood en Rashford omheen kunnen lopen.
Zolang Woodward het technische beleid voert, veranderd er niets bij Man U

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren