Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Koeman neemt Alfred Schreuder mee naar Barcelona

Laatste update:

Barcelona hoopt vanavond de onderhandelingen met Ronald Koeman af te ronden, zo melden diverse media. Een delegatie van de topclub is afgereisd naar Nederland om de deal met de KNVB te beklinken. Koeman neemt volgens Voetbal International de clubloze Alfred Schreuder mee als assistent naar het Camp Nou.

De 47-jarige Schreuder vertrok in juni als trainer bij TSG Hoffenheim, de club waar hij eerder de rechterhand van Julian Nagelsmann en Huub Stevens was. Het hoofdtrainerschap bij de Duitse club bleek geen onverdeeld succes en een verschil in visie zorgde deze zomer voor een breuk. Eerder was Schreuder ook als assistent actief bij Ajax onder Erik ten Hag.

Ronald Koeman naar Barcelona: 'Veel hangt af van het instapmoment'

Schreuder werd in zijn tijd bij Ajax, van januari 2018 tot juni 2019, geprezen om zijn kennis van het spelletje en zijn inbreng naast Ten Hag. Afgelopen zomer kreeg de coach de kans om op eigen benen te staan door bij zijn geliefde Hoffenheim aan de slag te gaan. Na zijn overstap kwamen er berichten naar buiten dat Schreuder bij zowel Ajax als in zijn tijd als hoofdtrainer bij FC Twente zou hebben gelekt naar de media. Schreuder heeft deze verhalen ontkend.

De kans is groot dat Koeman deze week nog wordt gepresenteerd bij Barcelona. Quique Sétien is inmiddels ontslagen bij Barcelona, waardoor de weg vrij is voor Koeman en consorten. Volgens het Algemeen Dagblad en De Telegraaf heeft de coronatijd Koeman doen beseffen dat hij nu meteen zijn energie kwijt wil en niet wil wachten op de duels met Oranje. Bovendien is het onzeker of het EK volgend jaar wel doorgaat vanwege het coronavirus.

Een goede zet van Ronald Koeman?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Reageerde net onder de andere post dat ik schreuder als vervanger van koeman bij het nederlands elftal zag. 😅😅

17 augustus 2020 om 20:44

Op basis van wat? Die man is niet geschikt als hoofdtrainer.

17 augustus 2020 om 20:44

Heeft het bij hoffenheim prima gedaan er nederland heeft verder niet zoveel goeie trainers zonder club.

17 augustus 2020 om 20:46

Zo goed dat hij halverwege het seizoen ontslagen is.

17 augustus 2020 om 20:48

Heb jij meegekregen dat dat kwam door een menings/visie verschil ipv prestaties?

17 augustus 2020 om 20:54

Ben je dan een goede trainer voor je club? Als je zo enorm verschilt van mening over de toekomst?

17 augustus 2020 om 20:55

Heb je Hoffenheim wel zien spelen het afgelopen seizoen? Dat was toch verre van prima. Het was exact hetzelfde soort voetbal als wat hij mensen voorschotelde toen hij hoofdtrainer was bij FC Twente. Dat hij als assistent wellicht bepaalde dingen toe kan voegen kan ik wel geloven, maar Schreuder haalt het minimale uit z'n ploegen als hij hoofdtrainer is.

17 augustus 2020 om 21:05

Goat1908 Ja dat brengen ze altijd mooi naar buiten, maar het was niet geweldig. Als ze tevreden zouden zijn dan had hij er nog gezeten. Zo simpel is het.

17 augustus 2020 om 21:15

@Lierse1997 Insinueer je dat een verschil van inzicht je trainerscapaciteiten beperkt in de slechte zin? Want prestatief waren er geen problemen; Hoffenheim wou alleen sneller gaan dan hij voor ogen had. Dus nogmaals: insinueer je dat dát je een mindere trainer zou maken dan iemand die “prima, doen we” had gezegd bij de verwachtingen van Hoffenheim? ...

17 augustus 2020 om 21:22

Ik insinueer dat als je zo een groot verschil van toekomstvisie hebt dat ze toch besluiten je te ontslaan na degelijke prestaties dat je zeker geen goede coach voor dat team bent. Daarnaast wijst het ook op weinig flexibiliteit van Schreuders kant, want nooit een heel goed teken is.

Deze zag ik niet aankomen
Wel leuk voor Alfred schreuder

Koeman krijgt zijn droombaan en Alfred waarschijnlijk ook. Van harte gefeliciteerd!

Mooie stap voor Schreuder!

Wat een gave stap voor Schreuder!

Erg benieuwd welke Nederlander(s) gaan volgen. Depay? De Vrij?

17 augustus 2020 om 20:47

Zijn zeker 2 type voetballers die ze nodig hebben!! Verder misschien wel alsof ik echt een raar voorstel mag doen dunpfries. En dan niet voor de basis maar semeso kan er niks van en hij is relatief goedkoop. Kan aanvallen als de beste. Maar hij zal het zeker niet worden zijn wel betere opties maar dromen mag.

17 augustus 2020 om 20:59

Dumfries heeft zich nog niet kunnen meten op dat niveau. Van Semedo naar Dumfries is van de regen in de drop.

17 augustus 2020 om 20:48

De Vrij voor Pique lijkt me geen slechte keuze. Verder zie ik geen andere Nederlanders die in aanmerking komen voor een transfer naar Barca. Depay is gewoon niet het niveau waar Barcelona naar terug wilt, komt gewoon zwaar tekort. Verder gaat Koeman werken met heel veel jeugd, hij heeft absoluut geen keuze wat dat betreft.

17 augustus 2020 om 21:15

VVD? Wijnaldum zou bij Barca ook niet onder doen voor de middenvelders die er nu rondlopen.

17 augustus 2020 om 21:33

Nee, maar het moet ook wel een beetje betaalbaar blijven hè SuperNico31 het kan te gek ook. VVD en Wijnaldum samen zullen 190 miljoen kosten denk ik.

17 augustus 2020 om 21:51

VVD is zeker prijzig, maar Wijnaldum heeft nog geen contractverlenging gekregen dus kan best betaalbaar zijn. Met een Thiago als mogelijke concurrent erbij en Koeman die bij Barca aan de slag gaat en in Wijnaldum een belangrijke pilaar zag bij Oranje, is een transfer voor Wijnaldum misschien wel een interessante optie aan het worden

17 augustus 2020 om 20:49

Dan graaft Koeman met alle respect zijn eigen graf zoals met Klaassen bij Everton. Met alle respect voor een depay, maar als je ziet wat Barcelona de afgelopen 30 jaar voorin heeft lopen (en nog steeds) wat gaat een depay dan brengen?

17 augustus 2020 om 20:58

Klopt, maar als die echter hetzelfde daar onder koeman zou kunnen brengen als bij oranje dan hoef je kwa goals en assists minder afhankelijk te zijn van messi. Vind hem iig beter passen dan Martinez die toch beter is in een 442.

17 augustus 2020 om 23:41

Justpsv ik vind interland voetbal ook wel anders dan clubvoetbal. Meestal sta je tegen teams met spelers die 1 keer in de 2/3 maanden samen spelen. Daarnaast kan hij het leuk doen tegen de lamme en blinde van Estland en Zweden, maar gaat hij je straks langs Ramos-Varane, vvd-Gomez of De Ligt-Bonnuci helpen als spits van Barcelona? Ik zie dat met alle respect niet gebeuren. Zie hem niet als een speler voor een Europese topclub, maar meer voor de Napoli's en Evertons.

17 augustus 2020 om 20:50

De Vrij is dus nog nooit in me op gekomen, maar zou ik enorm gaaf vinden bij Barca. Denk wel dat die grof geld mag kosten, zeker nu hij verkozen is tot beste van de Serie A.

17 augustus 2020 om 20:54

de Ligt en Hateboer (als stand in)

17 augustus 2020 om 20:58

Met welk geld vraag ik me dan af. Al zou zeker de vrij een leuke optie zijn. Al zal die heel veel gaan kosten.

17 augustus 2020 om 21:29

de Vrij wordt het sws niet denk ik. Koeman is volgens mij niet zo heel gek van de Vrij. Zou als ik hem was een belletje naar Juve doen. Daar hebben ze 4 topverdedigers. Demiral of de Ligt moet haalbaar zijn. Moet natuurlijk wel wat tegenover staan. Zie hem ook wel voor Depay gaan. Koeman is gek van hem. Zoveel talent wat Barca kan gebruiken. Laporte, upomecano, de Ligt, Sancho, Havertz, die gozer van Lyon Aour of zoiets, Haaland, mischien Kimmich die een keer een stap wil maken, Wijnaldum. Maar ook gewoon toppers proberen los te weken als van Dijk, Mane, de Bruyne, Lukaku, Dybala, Martinez. Als er zoveel verjongd gaat worden, moet er ook een hoop geld binnen komen, toch?

17 augustus 2020 om 21:37

Wie gaat er veel betalen voor de flops van Barcelona. En gaan ze zelf wel weg willen? Want ze verdienen er fortuinen. Deze zomer zal Barcelona wel iets te besteden hebben, maar ik zou er niet teveel van verwachten. Corona heeft er stevig op ingehakt.

17 augustus 2020 om 22:25

Daarbij zijn de meesten al op leeftijd of is er veel te veel voor ze betaald. Ik vraag mij al deze dagen af of Barca uberhaupt sommige spelers zoals Dembele, Semedo etc kan lozen. Laat staan de spelers die al op leeftijd zijn.

17 augustus 2020 om 22:00

Als hij wilt falen moet hij Depay zeker meenemen. Speelt vaker slecht dan goed.

Denk dat dit een Nederlands team gaat worden, spelers als Boadu en Ihattaren zullen nu eerder naar Barca gaan door de Nederlanders die er nu zitten..

17 augustus 2020 om 20:57

Zoals Van Gaal deed, en toen jij wegging moesten de nederlandse spelers ook weg

17 augustus 2020 om 23:44

Als Barcelona geen ambitie heeft.... ihattaren speelt hier 50% van de tijd nog matig in de Eredivisie. Die moet eerst nog 3 jaar bij psv en daarna 3 jaar bij een Dortmund/Napoli gaan voetballen voordat hij aan Barcelona moet gaan denken. Idem met de meeste Nederlandse talenten buiten De Ligt om.

Alfred meenemen is een goede zet. Die man heeft een meester brein. Wel mooi dat Koeman met verschillende assistenten kan werken.

Wat een ellende, Barcelona moe(s)t voor toptrainers als Klopp of Guardiola gaan.

17 augustus 2020 om 20:48

Guardiola heeft aangegeven nooit meer Barcelona te trainen en als hij terug keert dan ergens als TD. Klopp zie ik momenteel niet vertrekken van Liverpool wordt daar op handen gedragen. Koeman met schreuder Is een goed team en Koeman is een grootheid in Barcelona.

17 augustus 2020 om 20:49

1. Koeman is een prima trainer
2. Hij is een club legende
3. Waarom zouden deze trainers hun huidige succes clubs verlaten voor fc Barcelona dat in crisis zit.

17 augustus 2020 om 20:55

ik vind Koeman een uitstekende coach en het zou me niet verbazen als hij gaat slagen daar. het is inderdaad geen Klopp wat ik samen met Zidane de beste coach ter wereld vind op dit moment, maar die Guardiola vind ik zwaar overrated. die heeft de duurste selectie ter wereld staan en bakt er imo maar weinig van met dat materiaal. bij Bayern had hij nagenoeg dezelfde selectie als Heynckes die net de triple had gepakt met die spelers en Pep kwam niet verder als wat landstitels wat bijna elke coach lukt bij Bayern. ik denk dat een coach als Koeman veel meer uit dit City had gehaald

17 augustus 2020 om 21:20

Ik ben het met je eens behalve wat pep bederft, met alleen een goede selectie kom je er niet. Het voetbal wat je speelt maakt ook veel uit en met hem als trainer heb je wel een ploeg dat leuk voetbal speelt kijk maar naar zijn tijd bij Bayern en barca

17 augustus 2020 om 21:20

Ik ben het met je eens behalve wat pep bederft, met alleen een goede selectie kom je er niet. Het voetbal wat je speelt maakt ook veel uit en met hem als trainer heb je wel een ploeg dat leuk voetbal speelt kijk maar naar zijn tijd bij Bayern en barca

17 augustus 2020 om 21:20

Ik ben het met je eens behalve wat pep bederft, met alleen een goede selectie kom je er niet. Het voetbal wat je speelt maakt ook veel uit en met hem als trainer heb je wel een ploeg dat leuk voetbal speelt kijk maar naar zijn tijd bij Bayern en barca

17 augustus 2020 om 21:20

Ik ben het met je eens behalve wat pep bederft, met alleen een goede selectie kom je er niet. Het voetbal wat je speelt maakt ook veel uit en met hem als trainer heb je wel een ploeg dat leuk voetbal speelt kijk maar naar zijn tijd bij Bayern en barca.

17 augustus 2020 om 21:20

Ik ben het met je eens behalve wat pep bederft, met alleen een goede selectie kom je er niet. Het voetbal wat je speelt maakt ook veel uit en met hem als trainer heb je wel een ploeg dat leuk voetbal speelt kijk maar naar zijn tijd bij Bayern en barca.

17 augustus 2020 om 21:27

@stanbarca natuurlijk is aanvallend voetbal en uitgaan van eigen kracht belangrijk, maar dat doen een Atalanta en Leipzig ook met veel minder middelen als City. als je kijkt naar het uitgavenpatroon van City verwacht je natuurlijk ook dat er grote prijzen worden behaald want er zijn wel meer coaches die mooi voetbal kunnen spelen met een City of Bayern. Flick doet hetzelfde met Bayern en zijn selectie komt qua uitgaves niet in de buurt van wat City en Guardiola hebben uitgegeven aan spelers. Vier keer op rij stranden in de kwartfinale van de CL met de duurste selectie ter wereld en in de PL op 18 punten achterstand eindigen van een club die maar de helft heeft uitgegeven als wat City heeft gespendeerd dat mag natuurlijk niet gebeuren. had de coach van City toevallig niet Guardiola geheten was hij er allang uitgegooid op basis van deze resultaten waarschijnlijk

Een heel verstandige keuze.

Bosz aanstellen als bondscoach nu

Wie had dat gedacht.. Alfredje Schreuder die Messi vertelt wat hij moet doen op een training.

17 augustus 2020 om 20:50

Dat deden de voorgaande trainers ook niet, dus Alfredje zal dat ook niet doen.

17 augustus 2020 om 20:52

Hahaha..... Echt he. Ik zie het gezicht van Messi nu al voor me. Maar wel geweldig voor Schreuder.

Mooie stap voor Koeman. Hij stapt op een heel moeilijk moment in, maar ik begrijp wel dat hij het toch doet. Ik vrees alleen wel dat nu F de boer bondscoach van Oranje gaat worden??

Beste assistent die je je kunt wensen denk ik. Ben heel benieuwd hoe dit gaat lopen, maar Schreuder heeft het middenveld van Ajax met Frenkie natuurlijk gevormd. Hij weet als geen ander waar Frenkie hoort te spelen en ik heb er alle vertrouwen in met hem erbij.

17 augustus 2020 om 20:50

Vind dit wel mooi. Hoop op niet veel succes voor Barca maar vind het wel mooi, Koeman en Alfred ala Rijkaard en ten Cate. Best gek, succes was er onder Cruijff, onder Rijkaard, en nu durven ze het aan met Koeman.

17 augustus 2020 om 20:55

Ik denk dat Schreuder en Koeman het enorm moeilijk gaan krijgen hoor, er moet echt een hoop gebeuren om de selectie op orde te krijgen. Vooral komend seizoen verwacht ik helemaal niets van Barca en dat is maar beter ook. Wel is het natuurlijk geweldig om wederom een Nederlands enclave bij Barca te zien. Mooie herinneringen!

17 augustus 2020 om 21:02

Ik lijk wel een barca fan inmiddels haha (Never) maar nee las net dat barca twitter iets noteerde over restructering of the first team. Gaat het dan helemaal omgegooid worden. Suarez, Messi misschien toch weg? Zeker moeten spelers als Raki, Vidal, Suarez, Busi plaats maken en ook Pique wellicht.

17 augustus 2020 om 21:19

Sowieso gaan Rakitic en Vidal kind van de rekening worden, maar denk eigenlijk dat Busquets wel eens verrassend buitenspel kan komen te staan. Koeman kent de kracht van Frenkie voor de verdediging en ziet echt wel in dat Busquets te veel fouten maakt en niet meer balvast is, met Frenkie op die plek heeft hij eindelijk iemand die onder de druk uit kan voetballen.

17 augustus 2020 om 21:20

En jaar erop zijn de presidentsverkiezingen. En als die Barthomeau weg moet dan neemt nieuwe president ook nieuwe trainer mee. Kan hij na een jaar weer weg en is hij zijn beide droombanen kwijt.

17 augustus 2020 om 22:40

Als Koeman het goed gaat doen, dan stuurt een nieuwe president echt niet zomaar eventjes Koeman er uit. Dat is gewoon lulkoek, tenzij nieuwe president Koeman echt niet mag oid. Het draait om succes.

De 2 coaches Valverde en Setien moesten meermaals te veel mee in de visie van de vedettes. En ook Barto hielp daarin. Nu lijken ze eindelijk daar van af te gaan stappen. Goed renoveren en een Koeman echt de leiding geven. Koeman heeft het gedaan met de Knvb bij Oranje en kan dit zeker. Ben wel benieuwd wie er gaan en komen want veel vedettes zijn ook op.

17 augustus 2020 om 21:05

niet alleen bij Oranje maar ook bij Feyenoord en Southampton heeft hij matige selecties beter gemaakt met heel weinig middelen en ook spelers beter gemaakt. de mensen die zeggen dat het een behoudende coach is hebben denk ik zijn periode bij Southampton niet mee gekregen want daar speelde hij echt aanvallend en boekte daarmee een aantal keer ook nog goede resultaten tegen de Engelse topclubs

Dit is iig goed nieuws voor Frenkie zal niet meer misbruikt worden op posities waar hij niet hoort. Wil graag Puig - Frenkie zien volgend seizoen.

17 augustus 2020 om 21:00

Supporters van braca en liverpool denken nu dat de eerste speler die gaat worden gehaald wijnaldum wel eens kan zijn. Wel een type wat ontbreekt bij barca en een betere optie dan vd beek.

17 augustus 2020 om 21:09

Memphis, de Vrij, Hateboer en Wijnaldum naar Barca hehe. Oranje enclave. Hey wie weet.

Dat is een geweldige stap voor Schreuder. Vind hem ook meer een assistent dan een hoofdcoach.

De Telegraaf staat vanaf volgend seizoen online met allemaal Inside informatie van de FC

Toch bijzonder om eerst kenbaar te maken dat je sowieso tot en met EK2021 aanblijft om daarna te vertrekken zodra het ietwat concreet wordt. Met andere woorden: Koeman stelde iedereen gerust omdat hij niet verwacht had dat het zo'n vaart zou lopen maar blijkt uiteindelijk toch gewoon een leugenaar te zijn. Zeg dan gewoon dat de mogelijkheid er altijd is dat je vertrekt als die club langskomt maar dat je er op dit moment geen rekening mee houdt.

Sowieso dom om van een goed draaiend elftal naar een club die in puinhoop ligt te gaan. Ben bang (en hoop) dat Koeman al op straat staat voordat Nederland aantreedt op het EK

17 augustus 2020 om 20:58

Hij wees het in januari af om deze zomer het ek te kunnen meemaken. Helaas kwam Corona waardoor het toernooi naar volgend jaar is verschoven.

17 augustus 2020 om 21:16

Koeman droomt al heel zijn carriere van het trainersschap bij Barca. hij laat nu een goed Oranje achter voor zijn opvolger want hij heeft laten zien hoe je het maximale uit deze selectie haalt. ik gun hem deze stap van harte en hoop dat hij daar gaat slagen

Nederland en Koeman hadden elkaar nodig.
Nederlands elftal zit weer dicht bij de top en Koeman vertrekt naar een topclub, prima toch.
Hoop op van Gaal of Peter Bosz en hoop dat in ieder geval de KNVB het heel snel oppakt ivm de de wedstrijden tegen Polen en Italië.

17 augustus 2020 om 20:53

Waarschijnlijk neemt Lodeweges het de komende weken nog even over interim. Ik denk dat het niet zo'n verschil zal maken. Hij heeft met Koeman samengewerkt en zal zijn tacktiek en werkwijze waarschijnlijk gewoon blijven doorvoeren. Wezenlijk verschil op de resultaten zie ik dat niet hebben.

17 augustus 2020 om 21:22

Waarom wordt van gaal zo vaak genoemd? Die heeft toch vaak genoeg aangegeven het niet meer te doen.

tja....ook Koeman zwicht. Totaal niet verrassend van deze man. Op ‘hoogtepuntje’ het schip verlaten. Van Bronckhorst lijkt mij een fijne ; hele eerlijke bekwamer man.

Koeman heeft in januari bedankt voor Barcelona met oog op het EK. Koeman kan het zich niet veroorloven om een 2e keer te bedanken, niet leuk voor Nederlands elftal. maar hopen dat wij een goede bondscoach krijgen (van Gaal, van Marwijk, of Gullit samen met van Basten)

17 augustus 2020 om 20:58

Van Basten aub nooit meer bij Oranje. dankzij hem en Blind zijn we Ziyech misgelopen

17 augustus 2020 om 21:34

Onder van Basten wel de laatste keer dat er echt attractief werd gevoetbald (WK 2006 en EK 2008). Eerlijk is eerlijk.

17 augustus 2020 om 21:42

dat zal ik zeker niet ontkennen maar hij had toen wel een Van Persie, Sneijder, Robben en Kuyt in hun prime. neemt niet weg dat hij daar wel de credits ook voor verdiend want ik heb toen ook echt genoten van Oranje, maar moet je een bondscoach willen die selecteert op het "ik mag je gehalte"? bij een Gio bv zou dat niet gebeuren en zouden de beste spelers gewoon geselecteerd worden omdat hij met iedereen altijd door 1 deur kan. mannen als Van Basten, Blind, De Boer en Van Bommel hebben daar meer moeite mee

17 augustus 2020 om 22:00

Van Basten wil het zelf natuurlijk niet eens. Die zit nu lekker F1 te becommentariseren. Was wel fenomenaal als bondscoach. Zo zonde van de miskraam van Boulahrouz zijn vrouw. Zonde en natuurlijk persoonlijk leed...marco zal voor altijd de voetballer blijven... Zoals het hoort.wat doet Rijkaard vandaag de dag eigenlijk?

17 augustus 2020 om 22:17

Van Basten deed het toen idd geweldig en Rijkaard trouwens ook bij Oranje. hij had toen alleen de pech dat Oranje 6 penalty's in 1 wedstrijd miste tegen Italie op het EK. volgens mij is Rijkaard klaar met het trainersvak van wat ik heb vernomen maar dat zou ook een uitstekende kandidaat zijn natuurlijk

Dan mag hij Schreuder wel een mediaverbod geven, want anders heeft Koeman binnen de kortste keren een spreekwoordelijke mes in z'n rug. Ongelooflijk hoe zo'n man zich toch in dergelijke posities manoeuvreert. Hij zal als assistent best goede eigenschappen hebben, maar de slechte verhalen achtervolgen hem van werkgever naar werkgever. Meneer heeft er geen enkele moeite mee om mensen voor de bus te gooien. Maar goed, ik denk niet dat hij daar mee weg zou komen bij Koeman en bij Barcelona. Hij zal zich wel gedeisd moeten houden.

Edit: Koeman zal het zwaar krijgen in Barcelona helaas, de club zal geen geduld kunnen opbrengen te wachten op resultaten.

Ik snap dat dit een mooie kans is voor Koemand, maar vind het uiteindelijk toch een zwakke keuze. Hij heeft nog niet de leeftijd dat hij hierna nooit meer de kans zou krijgen bij Barca, en nu is hij een bondscoach geweest zonder actief te zijn geweest op een eindtoernooi.

17 augustus 2020 om 20:56

Hij heeft hart problemen gehad. Dus ik denk dat Koeman toch iets anders denkt over zijn leeftijd en af te wachten kansen dan u erover denkt.

17 augustus 2020 om 21:06

Dat is zo, maar de big €€€ maken veel goed neem ik aan.

Schreuder in een Ten Cate rol. Denk dat het een goede keuze is. Of Koeman een goede keuze is ben ik nog niet van overtuigd. Zal ook een hoop aan de selectie en het bestuur liggen maar schrijf hem niet af voordat ie begonnen is.

18 augustus 2020 om 09:02

Grap van de dag..

Ik denk dat het nu maar tijd word dat Aad de Mos het bondscoachschap over neemt. Peter Bosz gaat dat echt niet doen want hij zit nog best in Leverkussen. Met Aad worden we fluitend kampioen.

Wanneer doe je het goed?
Ze zijn daar zo verwend dat je cl moet winnen met mooi voetbal. Er komt een compleet nieuw team. Ik zou er niet aan beginnen.

18 augustus 2020 om 05:42

Ik mag hopen dat de supporters van Barca zelf ook inzien dat er een metamorfose moet plaatsvinden. Tuurlijk moet hij resultaat halen, maar als die kampioen wordt en halve finale CL haalt is het al een erg goede prestatie.

Lijkt me een verrassend goede keuze om Alfred aan zijn zijde te hebben. Een topveldtrainer en assistent gebleken in zijn Ajax-periode. Veel spelers van Ajax liepen met hem weg. Als de ‘transfer’ van Alfred doorgaat vermoed ik veel goeds. En dat is broodnodig, aangezien er flink huisgehouden moet worden in de selectie van de Catalanen.

Zou Henk Stevens nog te porren zijn voor een bondscoachschap?frank de Boer krijgt van mij ook steun... Tja, ik weet ook zijn geschiedenis, maar weet ook dat hij Ajax met 0,0 tot kampioen heeft gemaaktdaarbij komt ook dat we Koeman ook hebben zien falen (valencia, Everton)henk Stevens met 2 jonge coachesde Boer, met ervaren jongens...en even een gil die wat losmaakt...fred Grim ..... Ik weet dat hij op alles wat je kunt bedenken niet in aanmerking zal komen (geen ervaring, is een keeper, geen NL gehaald...) Maar zijn visie en werkwijze spreekt mij erg aan. Hoe hij zich presenteert komt keurig en rustig over... Hij probeert altijd leuk voetbal te spelen, ook al bereik je daar weinig mee met zijn elftal...tja wat heb je verder nog....giococujonkbosz

18 augustus 2020 om 05:43

Doe dan maar Huub Stevens

18 augustus 2020 om 09:02

henk stevens hahah

Hahaha, ik geniet wel van jullie comments. Schreuder ontslagen bij Twente en zit straks Messi op de huid. 😂

Erik ten Hag doet het prima bij Ajax, maar je merkte aan het hele doen en laten van de spelers dat het allemaal net even wat lekkerder liep toen Alfred Schreuder nog assistent was. Het zou mooi zijn als hij eenzelfde effect op Koeman en de selectie van Barcelona kan hebben.

Prachtig voor Schreuder! Van de Judas bij Twente naar het zonnige Barcelona!

Eric ten Hag als kandidaat voor NL? Of Peter Bosz

Ik juich het zeer toe dat Koeman Schreuder meeneemt. Die heeft wel bewezen kennis van het spelletje te hebben. Met ten hag heeft hij ook mooie tijden beleeft bij Ajax.

Van Bommel aanstellen bij Oranje en dan verdedigen op z'n Italiaans. Dus met drie centrale verdedigers.

Van Dijk - De Vrij - De Ligt

17 augustus 2020 om 21:34

ik zou er niet aan beginnen. Van Bommel en De Boer zijn geen peoples managers. neem dan Gio of doe een keer gewaagd en benader Wenger

18 augustus 2020 om 09:03

heeft ook een gerucht gehoord op fox sports

Jammer. Schreuder was een goede opvolger van Koeman geweest bij Nederlands Elftal.

Slim van Koeman om hem mee te nemen. Schreuder is het van harte gegund, echt een hele mooie stap voor hem.

Louis van Gaal uit zijn pensioen halen om 3-5-2 te spelen op het EK. Verder heb ik als andere opties liever een buitenlandse trainer. Guardiola zou ik pijlen, dan hoeft er niet veel te veranderen kwa voetbalfilosofie. Arsene Wenger en Poch zijn nog vrij en betere keuzes dan een Nederlandse trainer.

Koeman gaat dus voor de afkoopsom naar Barcelona. Alfred Schreuder meenemen als assistent, wat een grap. Echt de slechtste trainer die ik ook bij Twente gezien heb. Daarnaast zal de roddelpers in spanje in ieder geval genoeg werk hebben zolang hij bij Barca zit.

Ik zou persoonlijk het liefst Nagelsmann zien. Ik denk dat hij met enkele gerichte transfers best een eind zou moeten komen. Mijn idee: 3-4-1-2 (ongeveer) met MATS, Piqué, Upamecano, Lenglet, Semedo, Gundogan, Frenkie, Grimaldo, Messi, Lautaro, Fati. Ik ga hier dus uit van vier inkomende transfers. Dat zou misschien net moeten lukken als je van Suárez, Griezmann, Coutinho, Dembele, Rakitic, Alba, Vidal, Firpo, Umtiti en Neto toch minstens driekwart verkocht krijgt. Ik noem in dat rijtje bewust Busi, Sergi en Piqué niet omdat ik van mening ben dat zij nog steeds van waarde kunnen zijn voor Barca als je ze op bepaalde vlakken ontlast van taken (Pique stelde ik zelfs nog op) Dan hou je wel een selectie over met weinig breedte maar dat moet dan met jeugd opgevangen worden (ook al zijn die op lange termijn niet geschikt voor Barcelona. Ik zal ook mijn basiself uitleggen. Ik ben uitgegaan van het voetbal waar Nagelsmann voor staat. Piqué was slecht dit seizoen, maar heeft toch ook heel veel ballen weggehaald en, als je goed kijkt, zijn waarde echt wel bewezen. Het grootste punt van kritiek was zijn snelheid. Vandaar dat ik Upamecano ernaast zet. Die kan compenseren. Lenglet zal het denk ik iig oke doen met die andere twee ernaast. Frenkie moet gewoon dé man op het middenveld van Barca worden. Hij gaat dus die verantwoordelijkheid krijgen met Gundogan ernaast. Omdat ik Gundogan een goede speler vind die goed mee zal kunnen in het Barca/Nagelsmann spelletje. Ook denk ik dat die te betalen is. Ik lees vaak verhalen over De Bruyne maar dan moet je, denk ik, toch echt aan 150/200 mil denken en dat is kansloos. Messi krijgt zijn rol als 10. Die kan daar nog prima een tijd spelen en op termijn zal Puig het daar kunnen overnemen (iets verder teruggetrokken maar grotendeels op die positie). Ik vind Semedo uiterst geschikt als wingback. Met die driemans defensie hoeft hij minder te verdedigen (gezien hij daar niet in uitblinkt) en met zijn diepgang en loopvermogen kan hij denk ik belangrijk zijn. Grimaldo wil ik op links. Dat vind ik een echte Barcelona speler die het spelletje prima mee kan spelen. Anders misschien Angelino gezien hij Nagelsmann kent. Grimaldo zal iets minder de diepe rushes maken als Semedo maar Fati kan juist goed uitwijken naar links om daar voor meer dreiging te zorgen. Tot slot zal Lautaro de aanvalsleider moeten worden. Beste ‘Barcelona’ spits voor de komende jaren denk ik. (Ik zie types als Haaland, Jesus, Werner oid minder bij Barca passen)

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren