Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Seizoen Veronica Inside voorbij: ‘Ze gaan geen toneelspelletje spelen’

Laatste update:

De laatste uitzending van Veronica Inside voor de zomerstop gaat niet door. Marco Louwerens, directeur bij Talpa, laat bij Radio 538 weten dat het even goed is om rust in de tent te hebben. René van der Gijp en Johan Derksen zijn nog altijd witheet over de wijze waarop presentator Wilfred Genee handelde tijdens de thema-uitzending over racisme afgelopen maandag. Komende maandag zouden Wesley Sneijder en Kees Jansma komen praten over het boek Sneijder.

Derksen had Talpa verzocht om de laatste uitzending van dit seizoen te schrappen, zo liet de analist weten. "Ik heb nog geen antwoord gehad", aldus Derksen woensdag. Ook Van der Gijp gaf aan dat hij niet aan tafel zou zitten maandag. Talpa heeft nu besloten om het programma voor komende maandag te schrappen, ondanks de afspraak dat Sneijder en Jansma op bezoek zouden komen.

'Racistische' opmerking Derksen valt verkeerd: 'Schandalig dat het nog voorkomt'

Het veelbesproken trio had woensdag nog een gezamenlijke uitzending voor voor de businessclub van FC Twente. Nadien vond een 'pittig gesprek' plaats, aldus Louwerens. "We hebben vrij lang gezeten. Het was een pittig en emotioneel gesprek, mag ik zeggen. Maar wel heel goed om elkaar de waarheid te vertellen. Daar zijn zij normaal gesproken niet zo sterk in, dat gaat bij iedereen zijn eigen kant op. Maar ik vond het nu nodig om de koppen bij elkaar te steken." Louwerens hoopt dat iedereen nu tot bedaren komt.

De directeur ziet wel mogelijkheden voor ná de zomerstop. "Ja, die zijn er zeker. Maar het was wel pittig. Dat zijn ook deze mannen. Het is hun charme, maar af en toe wordt je er ook helemaal gek van. Dat is ook wie zij zijn. Ze gaan geen toneelspelletje spelen. Dat doen ze niet. De ene keer is het René tegenover Wilfred en Johan, dan is het Johan tegen Wilfred en René. Ik heb alle combinaties wel meegemaakt het afgelopen jaar. Nu is Wilfred even de sjaak, om het zo te zeggen. Ik heb zelf echt wel een goed gevoel over na de zomer."

René van der Gijp beschuldigt Wilfred Genee van NSB-methodes

René van der Gijp is nog altijd woest over het gedrag van Wilfred Genee.Lees artikel

"Het zal zeker goedkomen. Maar je moet wel oppassen dat je na al die jaren niet alles normaal gaat vinden met deze knakkers. Ik denk zeker wel dat het goedkomt, maar ik denk dat het nodig is dat iedereen tot rust komt. Over een paar weken kan ik dan even langs Grolloo, Soest en Dordrecht. Het is wel goed voor mijn kilometervergoeding, moet ik zeggen", grapt Louwerens.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Drop je voorspellingen ??
Reacties
25 juni 2020 om 11:47

Van der Meyde.... Zet je Theo janssen er ook meteen naast? Met Helene Hendriks zal dit programma nog een solide toekomst hebben, anders klaar is kees.

25 juni 2020 om 11:52

@xstream, prima verwoord hoe ik me voel. Meer dan prima, met de toevoeging dat de kleine toevoeging dat dit geklaag de serieuze problemen bagataliseerd. BLM was letterlijk, inmiddels is het een karikatuur en heeft Amerika een excuus. Kijk in andere landen hetzelfde probleem, terwijl het probleem niet vergelijkbaar is.

25 juni 2020 om 11:34

Zal Dries B niet willen?

Opmerkelijk, zeker gezien het feit dat ze gisteren nog met ze drieã«n bij elkaar zaten voor FC Twente. Maar goed qua omstandigheden kan ik het wel begrijpen, de tafelgasten maar ook een flink deel van Nederland heeft even een break nodig na alle ophef. Ik denk dat na de zomer de meeste het wel weer zijn vergeten en ze weer met een frisse start kunnen beginnen.

25 juni 2020 om 09:08

Gisteren waren ze natuurlijk ook contractueel verplicht ten opzichte van de businessclub. Met eigen werkgever is het altijd makkelijker om iets te annuleren. We zullen in september zien hoe de situatie ontwikkeld is. Denk inderdaad dat iedereen nu wel even aan een pauze toe is.

25 juni 2020 om 09:52

Naar hun eigen werkgever wel, maar ze hadden natuurlijk wel een afspraak met Sneijder en Jansma om hun boek aan te prijken. En na afgelopen maandag zouden ze een bijzonder groot publiek hebben om het onder te promoten. Niet erg netjes naar Jansma die ze toch vaak als oude vriend aanmerken.

Jammer maar helaas. Ik snap het van beide kanten: Johan wil niet met de handrem spreken en Genee wil racisme bespreekbaar maken.
Ik hoop dat de heren volgend seizoen weer samen aan de slag gaan.

25 juni 2020 om 09:04

Je weet dat het hier niet om gaat hè? Genee zorgt ervoor dat Derksen en gijp grapjes maken tot het randje. En afgelopen maandag leek het alsof Genee Derksen openlijk ging aan vallen en Derksen af ging vallen. Die kwestie vinden Derksen en gijp niet kunnen (en terecht).

25 juni 2020 om 09:07

Ja ik kan het me aan de ene kant goed voorstellen. Maar toch denk ik:
Hoe lang je ook met je collega samenwerkt of bevriend bent, als je iemand’s gevoelige/racistische uitspraken wil aankaarten moet dit gewoon kunnen.
Maar dan wel een tip aan Genee: bereid je tafelheren voor van te voren.

25 juni 2020 om 09:10

Zeker moet dan kunnen. Maar Genee viel Derksen openlijk aan. En dat vind ik absoluut niet kunnen want dit soort grapjes worden mede mogelijk gemaakt door Genee. Daarom leek het erop alsof Genee zijn carrière wilden redden. Dit is waarom Gijp en Derksen zo boos zijn.

25 juni 2020 om 09:12

Genee kwam in die uitzending vanaf het begin erg zenuwachtig over en probeerde overduidelijk zijn eigen hachje te redden. Sowieso vond ik die uitzending totaal niet aanslaan. Had gewoon het normale format gedaan en er wel tien minuten lang aandacht aan besteed.

25 juni 2020 om 09:15

Klopt El Femomeno.. Genee mag nog 20 jaar.. Derksen is bijna klaar.

25 juni 2020 om 09:25

Mwa ik moet toch zeggen, vaak in de vorm van fragmenten, confronteerde Genee Derksen wel vaker op slechte uitspraken. Dat is niet nieuw ofzo in dit programma. In mijn ogen probeert Genee altijd een beetje neutraal te blijven. Al zn hele leven in dit programma. Waarom nou in 1 keer deze ophef? Misschien is dit wel ironisch, gezien de racisme discussie, en legt dit de vinger op de zere plek.

25 juni 2020 om 09:30

Iemand anders de schuld geven voor je eigen woorden en daden, dat excuus heb ik sinds groep 7 niet meer gemaakt. En Genee heeft best vaak Derksen aangesproken op zijn uitspraken. Dit was absoluut niet de eerste keer. Het zit nu eenmaal in Derksen zijn apathische karakter dat hij altijd kleineert en bekritiseert. Ik denk dat daarom er veel mensen over vallen. Want volgens mij hebben andere BN-ers ergere dingen gezegd. Maar Derksen doet niks anders (over iedereen).

25 juni 2020 om 09:41

Niemand geeft een ander de schuld van de eigen woorden en daden. Maar als je zelf altijd voorzetjes geeft moet je niet opeens gedragen alsof je onschuldig bent en opeens tegen hun keren. Dat is gewoon erg hypocriet.

25 juni 2020 om 10:38

GunnerFan juist, dat is altijd zo geweest. En persoonlijk vind ik dat goed, maar het is wel zo dat hij sommige dingen uitdaagt. Het is goed dat ze even een break hebben, komt wel weer goed.

25 juni 2020 om 12:10

Denk ook min of meer dat dit het concept van het programma is. En dat iedereen hier al lang van op de hoogte is. Ik bedoel, het gaat zo al zoveel jaar op deze manier. Dan is het op zijn minst raar dat hier nu pas aan de bel getrokken word! Een onderwerp wat ook meerdere keren aan tafel besproken is. En waar ze heel duidelijk hun afkeer over hebben uitgesproken.

25 juni 2020 om 12:23

Derksen en Gijp zijn er zelf ook bij wanneer ze die grapjes zelf maken toch?

25 juni 2020 om 12:43

Juist ja, persoonlijk denk ik ook niet dat Derksen een racist is. Maar het is wel zo ongelukkig en een beetje vreemd, fel tegen racisme zijn en dan zo een foute grap maken daarna.

25 juni 2020 om 13:06

grapjes moeten wel kunnen in mijn ogen. Bedoel, die filmpjes van Boskamp in zijn zwem broek blijven ook geweldig!!

Had net zo'n zin in de uitzending met Sneijder en Jansma. Dat leken me nou net personen die ook een keer wat leuks zouden zeggen.

Jeetje, wat een bende toch. Kan niks meer zeggen in dit land. Genee heeft het helemaal verkeerd aangepakt, hij hoeft niet achter de grap te staan maar ook niet je collega zo af te vallen, had je dan iets meer neutraal gehouden.Nu gaat de uitzending niet door en denk dat veel mensen blij zijn. BLM activisten? Ik vind het een verlies van meningsuiting

25 juni 2020 om 09:05

Er is toch niemand die zegt dat ze hun mening niet mogen uitten? Gaat er puur om dat bepaalde dingen kwetsend zijn ook al zijn die zogenaamd niet haatdragend en als het vaker voorkomt en er nooit wat van wordt gezegd dan komt al die opgekropte irritatie er een keer uit en dan willen de er gelijk mee stoppen. Nu geven andere mensen een keer een mening, zijn de rollen omgedraaid en is het huilie huilie.

25 juni 2020 om 09:09

Dit komt niet eens in de buurt van de daadwerkelijke reden. Op een schoolexamen zou je 1 punt krijgen voor de moeite. Het gaat erom dat Derksen en VD Gijp het idee hebben dat ze publieke zijn afgevallen in plaats van als een team Johan proberen beter uit die uitzending te krijgen dan dat hij er inging.

25 juni 2020 om 09:11

Ik vond persoonlijk dat het enorm mee viel hoor. Vond je het echt zo erg dan? Ik hoor iedereen zeggen dat hij mee doet en mee lacht en dat hij die vreselijke reacties van de andere twee heren uitlokt, terwijl ik Genee wel vaker aan de rem heb horen trekken als het over de scheef ging zoals toen wanneer Johan die “grap” over Akwasi maakte. En waar nemen deze twee volwassen mannen zelf hun verantwoordelijkheid? Lekker makkelijk weer toch? Ligt nooit aan Johan!

25 juni 2020 om 09:15

Volledig eens. Ik vond dat ook wel meevallen. Maar blijkbaar voelen Gijp en Derksen zich in de rug gestoken. Daar vind ik ook wel iets voor te zeggen. Als je 12 jaar lang dit programma zo maakt moet je elkaar verdedigen in plaats van de manier waarop Genee het aanving.

25 juni 2020 om 09:16

@fcvoetbal23 Als Johan en Rene zijnde zou ik mij ook genaaid voelen door Wilfred en ik heb de hele uitzending gezien ja.

25 juni 2020 om 09:24

Ik heb ook de hele uitzending gezien anders zou ik er ook mijn mening niet over geven;-). En jij mag jouw mening hebben toch?

25 juni 2020 om 09:27

Ja het had subtieler gekund. Alleen ik vind niet dat omdat je een team bent en je twaalf jaar aan tafel zit je elke fout maar moet verdedigen terwijl je het zelf anders ziet. Als je iets niet vind kunnen mag je in mijn ogen van mening veranderen. Iedereen praat als het om Johan gaat over vrijheid van meningsuiting maar als Genee een eigen mening heeft is het een nsber en valt hij ze af. Dat doet Johan dan toch ook als hij dat soort “grapjes” maakt? En ook wanneer hij werkwoorden “door elkaar haalt”.

25 juni 2020 om 10:00

Fcvoetbal23 ik heb het al een keer eerder tegen je gezegd. Volgens mij kijk jij niet altijd VI. Als je altijd VI kijkt dan weet je dat Genee zich nog nooit zo gedragen heeft als afgelopen maandag maar meestal de boel opstookt. Dat is wat het probleem hier is. Natuurlijk mag hij Johan weerwoord geven. Dat is niet het probleem maar het leek net alsof hij Johan wou veroordelen en dat kan natuurlijk niet.

25 juni 2020 om 10:12

Dat begrijp ik dat hij normaal de boel opstookt. Ik ken het programma beter dan je denkt. Maar je begrijpt toch zelf ook dat juist die uitzending om een andere aanpak vroeg? Zoals ik eerder al aangaf trok hij direct aan de rem toen Johan die “grap” maakte en vroeg hij hem of hij dat wel vond kunnen want op dat moment lachte hij niet mee. Omdat je normaal iets doet wil niet zeggen dat je dat dan altijd moet doen toch? In z’n beladen situatie kan een persoon toch dingen anders gaan zien? Omdat je zogenaamd een team bent mag je niet kritisch zijn? De heren zijn zo trots dat ze er onafhankelijk zitten en iedereen kunnen zwart maken maar dat mag dus bij iedereen behalve bij elkaar? Dan mogen ze niet van mening veranderen en kritisch zijn?

25 juni 2020 om 10:16

Het had zeker een andere aanpak nodig maar niet een hypocriete Genee want dat was het gewoon

25 juni 2020 om 11:56

Jellert, al zeg je het nog duizend keer, als je VI had gekeken had je kunnen zien dat de heren door de jaren heen echt mega veel vetes, ruzies en onenigheden hebben gehad. Er was zelfs een periode dat Genee en Derksen elkaar buiten de uitzending om niet eens groeten of gedag tegen elkaar zeiden! Staat ook allemaal beschreven in die boeken die zijn uitgebracht over het programma. Genee en Derksen hebben heel vaak met elkaar overhoop gelegen, hebben nooit een geheim ervan gemaakt dat ze nooit op elkaars verjaardag zullen komen en elkaar gewoon een lul te vinden. Maar, wel gewoon professioneel genoeg zijn om met elkaar te werken. Nou, zó zit het dus. Ook nu moet blijken of Derksen professioneel genoeg is om door te gaan of niet. Maar wat je beweert dat Genee zich nooit zo gedragen zou hebben, dat is echt onzin en dan heb je VI echt gemist in de afgelopen twaalf jaar. Google nog even o pde affaire Robert Veenstra en Heerenveen. Toen hebben ze nota bene live in de uitzending slaande ruzie gehad. Toen is Derksen nota bene nog weggelopen uit de uitzending.

25 juni 2020 om 12:33

Ik ken al die affaires maar dit is een totaal ander geval. Dat was een verschil van mening. Dit was puur op de man gericht. Dat is het verschil,

25 juni 2020 om 13:18

Hoezo zou dit niet ook een verschil van mening zijn? Genee heeft een mening over wat Derksen heeft gezegd. Derksen heeft zijn mening daarop. Wat is dan exact het verschil? Als je die ruzie ziet over Robert Veenstra, dan was dat ook heel persoonlijk en puur op de man gericht. Dus hoezo dat onderscheid? Het enige onderscheid is dat dit over racisme gaat en die andere dingen over andere dingen. Dát is het onderscheid. En dat verklaart ook direct een hoop reacties, zoals die van jou. Selectief ook. Hoe dan ook, vast staat nu dus dat dit niet ineens een hele andere Genee was. Genee was en is altijd zo. Het valt alleen mensen op die het met Derksen eens zijn en vinden dat hij gewoon Akwasi moet kunnen beledigen, als hij daar zin in heeft, die vinden dat Genee zich ineens totaal anders is gaan gedragen. Maar die visie kent geen steun in de feiten.

Vind het wel heel triest dat van der Gijp en Derksen continue ongestoord alle “Manolevjes” in de voetbalwereld kapot mogen maken en nu het andersom een keer tegen zit, ze gelijk willen stoppen. Stelletje hypocrieten zijn het ook. Wat Genee deed was misschien niet netjes maar vind dit wel heel triest hoor om de vinger alleen bij hem neer te leggen. Dan praten we over twee volwassen mannen die zelf heel goed weten wat ze zeggen.

25 juni 2020 om 09:14

Beide heren kunnen veel hebben hoor en het gaat niet om kritiek van buitenaf, maar een directe collega die je bewust wilde naaien om er zelf beter uit te komen. Daar gaat het ze om.

25 juni 2020 om 09:18

Zoveel kunnen ze blijkbaar niet hebben want het is toch zijn werk om kritisch te zijn. Daarnaast hebben ze direct heel veel kritiek over zich heen gekregen en daar kan je als persoon toch naar luisten en dingen anders zien? Dat Johan koppig is en zich niet bezig wil houden met de gevoelens van anders is prima maar dan gebeuren dit soort dingen. van der Gijp heeft amper wat gezegd dus die spreekt meer vanuit solidariteit naar Johan in mijn ogen.

25 juni 2020 om 09:19

Johan heeft jarenlang bedreigingen gekregen en bleef gewoon aan het werk. Dus het is niet zomaar de kritiek van buitenaf, anders had die er afgelopen maandag ook niet gezeten. Puur het sabotageplan van Genee.

25 juni 2020 om 09:32

Het is zijn werk om het prograama te presenteren en de gesprekken in goede banen te leiden. Gijp en Derksem horen de kritiek te leveren

25 juni 2020 om 09:35

@El Fenomeno: Maar zeg nu zelf; het is toch veel makkelijker om dreigende gekkies te negeren dan je eigen collega? Juist nu zou Derksen ballen moeten tonen en laten zien dat hij ook onder wat zwaardere omstandigheden zichzelf blijft (want hij pretendeert altijd zo authentiek te zijn). Door nu weg te lopen, maakt hij zichzelf gigantisch ongeloofwaardig. Ik vind het een laffe beslissing.

25 juni 2020 om 11:14

Hoezo heeft Genee hun bewust geprobeerd te naaien? Hij komt ook uit voor zijn mening en ik vind niet dat hij zich als NSB-er heeft gedragen. Bij vd Gijp heb ik dat eerder als ik zie hoe hij nu reageert. De hele uitzending hoor je hem er niet over en daarna zo’n reactie? Heel laag van vd Gijp.

25 juni 2020 om 12:08

Ik ben fan van het programma en vooral van vd Gijp, maar ik vond hem hier toch een partij hypocriet. Hij heeft het altijd over programma's waar er niemand een weerwoord heeft en ook over mensen die zichzelf veel te serieus nemen. Nu zat er ook een x iemand met een weerwoord, weliswaar niet aangekondigd door Genee maar who cares, en is de wereld te klein. En komt vd Gijp met het eerlijkste programma van de Nederlandse tv. Dan neem je jezelf toch wel degelijk heel erg, en in mijn ogen iets te, serieus.Bovendien vond ik het taalgebruik erg ongepast. Zowel de term Joegoslavië tribunaal en NSB'er zijn gebruikt. Terminologie die in direct verband staat met genocide. Ik snap wel dat vd Gijp maar weinig mensen ziet waar hij geen zin in heeft, maar hoe erg is het om een uur lang in een ruimte te zien met iemand waar je geen zin in hebt. De meerderheid van de Nederlandse bevolking moet dat iedere dag doen. En dat dan vergelijken met iemand die voor genocide terecht staat. Ronduit hypocriet.

26 juni 2020 om 20:08

Inderdaad ben het altijd met je eens, 1 van de weinige hier met een gezonde kijk op zaken

25 juni 2020 om 09:17

Het gaat er niet om dat ze zich moeten verantwoorden voor wat ze hebben gezegd. Dat vinden ze volgens mij gewoon prima en doen het met alle plezier.het probleem wat ze hebben en waar ze ook terecht boos om zijn is dat Genee hun verraden hebben op een ontzettend hypocriete manier. Ze zijn een gezamenlijke team die ergens voor staan, en dat al jaren lang zo doen. En in een goed functionerende team hoor je elkaar in goede als in slechte tijden als een blok achter elkaar te staan. Ze maken het programma met elkaar samen, dus wat er in de uitzending gebeurt is dan ook een gezamenlijke verantwoordelijkheid. Als een van je teamgenoten dan vervolgens het team openlijk gaat aanvallen puur om zijn eigen hachie te redden en zich distantieert van een slechte grap die een teamgenoot heeft gemaakt en daardoor zwaar onder vuur staat, dan is dat de grootste naaistreek die je als teamspeler kan uithalen. En dan is het meer dan terecht dat ze dan zeggen, met hem wil ik niet meer in een team. Deze vent is totaal niet te vertrouwen.

25 juni 2020 om 09:22

Oke dus stel Johan maakt een gigantische fout/blunder, en dan heb ik het niet over rasisme maar gewoon een gigantische belediging en hij zit fout. De meningen zijn verdeeld, de een vind het een fout de ander vind het prima. Als jij het als persoon een fout vind moet je dan een masker ophouden omdat je een team bent en twaalf jaar aan dezelfde tafel zit? Is dat en goede reden vind je? Hij kan als persoon toch anders over iets denken? Het had subtieler gekund maar mensen moeten het niet erger maken dan het is, Komop.

25 juni 2020 om 09:32

Probleem in deze is dat Wilfred die 'foute' altijd ontlokt bij de heren. Hij geeft ze de voorzetjes om een grap of opmerking te maken en dat gaat ook soms te ver. Dat maakt het hypocriet en ongeloofwaardig als je dan later er zo oneens mee bent. En wat moeten Derksen en Gijp nu als hij weer een reactie probeert te ontlokken bij hen? Er gewoon op ingaan en doen alsof dit nooit is gebeurd..

25 juni 2020 om 09:32

Dan had Genee het in die bewuste aflevering direct moeten doen! Niet wanneer half Nederland boos is op wat er gezegd is, en ze een speciale uitzending draaien. Dan is het puur je eigen padje schoon vegen, en gigantisch achterbaks om je dan zo te gedragen. Genee out!

25 juni 2020 om 09:59

Hou toch op met die fouten “ontlokt” dat vind ik z’n onzin. Als jij iets doms doet, geef jij je vrienden daar dan ook nog altijd de schuld van? Ik vind het serieus bizar dat Wilfried nu de pineut is omdat hij uitspraken uitlokt. Ze kiezen er zelf voor toch om bepaalde uitspraken te doen of vertelt hij ze ook wat ze moeten zeggen?

25 juni 2020 om 09:59

Hij deed het ook direct. Hij vroeg direct of hij vond dat die uitspraak wel kon. Misschien moet je het nog even terug kijken want hij lachte op dat moment zeker niet mee ;-)

25 juni 2020 om 10:14

Niet als je na 12 jaar lang met elkaar aan een tafel hebt gezeten en zowat uit je hoofd kan dromen wat er tegen elkaar gezegd wordt. Daarnaast ook nog de ene uitspraak na de andere uitlokt. Genee heeft in het verleden zelf meermaals zijn rol in deze bevestigd. Dus ja hij weet donders goed wat er gaat komen, de uitspraken die een ieder doet aan tafel komt dan ook op de gezamenlijke rekening.als je een team ben, win je en verlies je samen. Ook al is er een persoon die aantoonbaar meer schuld heeft. Dan alsnog zou een goede teamgenoot hem of haar nooit openlijk gaan afvallen. En dat is dus wat enorm steekt bij de heren. De media en de buitenwereld mag zoveel kritiek leveren als ze willen, maar je eigen teamgenoot die je openlijk in de rug steekt is gewoon zwaar waardeloos.

25 juni 2020 om 11:21

Hij is niet de pineut omdat hij die uitspraken ontlokt en Johan is ook zelf verantwoordelijk voor wat die zegt. Het gaat erom dat hij weldegelijk medeplichtig is en zich in de uitzending ineens bij de 'tegenpartij' schaarde. Terwijl je al jarenlang op deze wijze met elkaar werkt.

25 juni 2020 om 12:00

Hij schaarde zich totaal niet 'bij de tegenpartij'. Hij vertolkte, zoals dat ee presentator betaamt, de rol van het verstand. Johan vragen om eens na te denken over gevoelens van anderen is niet je bij de tegenstander scharen, dat is gewoon common sense. Zouden eens wat meer mensen moeten doen, hun verstand gebruiken. Dan kan er eindelijk eens een dialoog komen. Op voorhand meteen maar roepen dat een ander zich maar niet gekwetst hoeft te voelen, dat is niet je verstand gebruiken, maar je onderbuik.

25 juni 2020 om 09:21

Er zit echt wel een verschil tussen kritiek van buitenaf en afgevallen worden door een collega met wie je al 12 jaar samenwerkt en misschien zelfs als vriend beschouwd. Ik snap Derksen en Gijp heel goed

25 juni 2020 om 09:36

Dit heeft niets te maken met tegen een stootje kunnen. Genee steekt ze gewoon in de rug. Dat is toch een duidelijk verschil. Ze krijgen zoveel kritiek, dat interesseert ze geen hol. Zo'n mens bij Lady's night noemde ze laatst vieze, smerige, nare oude mannetjes, dat hebben ze zelf echt 50 keer laten zien in de uitzending en vonden ze hilarisch. Wilfred is onderdeel van het team, maar doet nu net alsof de ophef niet dolr hem komt. Dat is niet waar. Dat is het probleem.

25 juni 2020 om 10:03

Jij begrijpt nog steeds niet de hoofdzaak van het probleem Fcvoetbal23. Als jij een vriend hebt waar je altijd mee lacht en grappen maakt en vervolgens zit je in een groepje en gaat die vriend doen of hij het allemaal heel erg vind wat jij doet. Dat is wat hier gebeurde om het maar eens simpel uit te leggen

25 juni 2020 om 10:22

Als jij een vriend hebt die altijd controversiële grappen en opmerkingen maakt en dat nog een keer is wat de laatste druppel is zou je er dan niks van zeggen? Ik zeg dat namelijk wel en mijn vrienden ook, dat doe je in mijn ogen als je het beste met elkaar voor hebt.

25 juni 2020 om 10:24

Dan had Genee dat al 12 jaar moeten doen en niet nu er opeens heisa is over een bepaald maatschappelijk probleem. Dat is hypocriet

25 juni 2020 om 12:56

Jellert, de stelling dat Genee een 'vriend' is van Derksen is, is onzin. Ze waren nooit vrienden, en zullen dat nooit worden. Ze hebben al tig keer ruzieã«nd over straat gerold met elkaar, soms zelfs live op TV. Dat ze een team vormen, okay, maar 'vrienden' is gelul. Het zijn professionals, die professionaal samen werken en geen vrienden. En dat Genee eerder al iets had moeten zeggen is ook al onzin. Genee heeft tig keer Derksen aangepakt, over allerlei onderwerpen. Daar gaat het niet om. Dat Genee Derksen bv afvalt omdat die mensen zonder enige nuance neersabelt of Adriaanse een dorpsgek noemt, dat is geen punt, maar nu Genee het gezonde verstand laat spreken om Derksen terecht te wijzen op het feit dat zijn opmerkingen niet kunnen, dã¡t valt verkeerd bij een heleboel mensen die ook gewon een zwarte 'zwarte Piet' willen kunnen noemen, als zij daar zin in hebben.j Logisch dan dus dat een verstandig iemand Derksen daarop aanspreekt. Iemand moet het verstand gebruiken. Dat is niet hypocriet, dat is een zegen. En als Derksen gewoon ook zijn verstand had gebruikt in plaats van zin koppigheid had dit programma een bakermat van tolerantie, anti racisme en soevereiniteit kunnen zijn. Die de discussie de juiste kant op geduwd had, die van de dialoog! En niet die van het doorschreeuwen, zoals Bousatta en de reactionaire kliek die met een vals betoog over vrijheid van meningsuiting het recht om te discrimineren wil kapen.

25 juni 2020 om 17:11

Jij neemt alles veel te letterlijk. Jammer

25 juni 2020 om 10:59

Het gaat niet om de opmerking of de ophef bij die twee. Het gaat om Genee. Die speelt spelletjes. Die geeft de ene na de andere voorzet voor dit soort opmerkingen en lacht vrolijk mee. Dan moet het serieus worden en dan speelt hij ten kostte van zijn team ineens een heilige en doet die alsof het allemaal Derksen is. Dat is even simpel gezegd matennaaierij van Genee. En ik snap volledig dat derksen en gijp daar link om zijn. Je kan niet alleen meelachen als het goed gaat, maar je moet ook samen staan als het tegenzit. En het is ook niet de eerste keer dat Genee ten kostte van die andere 2 zijn eigen hachtje wil redden. Dat is de reden dat ze niet meer met hem willen zitten en dat is begrijpelijk toch? Ongeacht of ze fout waren met die opmerking, samen uit samen thuis.

25 juni 2020 om 14:02

Je moet het ene niet met het andere vergelijken. Dit is een totaal andere kwestie. Weet waarover je praat.

25 juni 2020 om 14:09

Het is geen andere kwestie, ja de rollen zijn nu eens omgedraaid dat is inderdaad anders.

25 juni 2020 om 17:08

Je snapt het niet eens. Het gaat over de opzet van de show. Zij hadden voor de aflevering bepaalde zaken afgesproken en dan deed Genee het tegenovergestelde. Dit heeft niks te maken met wat jij zegt. Als je dat niet kan zien is dat jouw probleem.

Logisch, even lekker laten afkoelen die heren, en dan hopen dat ze volgend seizoen op dezelfde manier toch weer door kunnen gaan. De chemie tussen deze 3 (ook met Genee) is zo goed, dat wanneer er een andere presentator zou komen, het uitlokken en de juiste vragen stellen, nooit in de buurt zou kunnen komen van het niveau wat ze altijd aan hebben getikt

Jammer maar was te verwachten. Ik snap Gijp en Derksen heel goed. Genee heeft hun keihard afgevallen. Hij had neutraal moeten blijven of Dersen moeten steunen, maar niet hypoctiet mee moeten praten tegen Derksen. 12 jaar lang waren ze een team, maar ik ben bang dat het nu voorbij is en dat is allemaal aan Genee te danken, die ze heeft verraden als een judas. Ik denk dan ook dat ze ook na de zomervakantie niet doorgaan, of directeurtje moet voor een wonder gaan zorgen.

Het de uitzending, ondanks het record aantal kijkers, volledig het doel misgeslagen.

25 juni 2020 om 09:31

Nee hoor, dit hebben ze allemaal afgesproken. Het doel is gelukt: de aandacht volledig verplaatsen van racistische Johan naar Genee de matennaaier. En dat is gelukt.

25 juni 2020 om 09:41

Jaaa hooor, en dan je laatste uitzending met Sneijder en Jansma daar voor laten ploffen natuurlijk.

25 juni 2020 om 12:13

Het soort mensen dat hier een complot in ziet gelooft ook in een partij kartel of een linkse indoctrinatie op de universiteiten

Leuk hoor dat alles nu over een praatprogramma gaat wat al jaren niet meer over voetbal gaat. Is er ook nog voetbalnieuws?

Ik lees allemaal genee out maar genee vind ik naast johan het meest onmisbare echt een steengoede presentator die door de naren heen heel erg is gegroeid. Ik vind gijp vervang je door andy vdm johan vervang je niet .nou andy heeft nog wel is afspraakjes dan zet je kieft er vast neer en dan wissel je met nieuwe gijp andy en jan boskamp.

25 juni 2020 om 10:50

Want jij denkt dat Gijp gaat accepteren om af en toe in te vallen? Genee Gijp en Derksen zijn het programma.

Oftewel:letterlijk 1 uitzending wordt opgegeven om straks bij de start weer alle ogen op zich gericht te hebben. En wss wilde niemand nog reclameblokken kopen ook, waardoor ze nauwelijks inkomsten missen.Maar gisteren uiteraard nog wel ff samen komen, anders liepen ze hun forse eenmalige vergoeding natuurlijk mis. Dan is hun "ruzie" ineens niet meer zo van belang.

25 juni 2020 om 09:11

Ja, precies. Ze maken elkaar publiek voor NSBer uit puur en alleen voor de sensatie. Dat zal het zijn.

25 juni 2020 om 09:11

Nee anders ging de vriendin van Bas Nijhuis failliet... Die heeft hen huilend opgebeld. Ze hadden een afspraak en vonden het een morele verplichting om die na te komen.

Daar zal vooral Wesley van balen.meer dan een miljoen kijkers voor de promotie van zijn boek worden nu door zijn neus geboord.het lijkt mij een verstandige beslissing, even tot bedaren komen en kijken hoe nu verder te gaan.

Verstandig besluit voor alle partijen. Vanuit het perspectief van het digitale publiek, erg jammer. De samenwerking onder deze paraplu zal vast wel gecontinueerd worden na dr zomer, echter zal het niet meer hetzelfde zijn.

Dit kunnen we BLM of de mensen die kritisch waren op de opmerking niet kwalijk nemen. Dit doen de heren toch echt helemaal zelf. Allemachtig zeg, wat kinderachtig. Genee ging de fout in, maar om daar nu zo overspannen op te reageren is ook niet nodig.

25 juni 2020 om 12:17

Ik vind het ook bizar dat Voetbalzone sommige comments hier laat staan. Discussie en het vrije woord zijn belangrijk maar er wordt hier zo veel geroepen zonder onderbouwing

Prima beslissing wat mij betreft. Buiten het incident vind ik het de laatste weken zowiezo minder....en doordat er minder voetbal is geweest gaan ze praten over maatschappelijke thema's wat ze beter kunnen overhouden aan een Beau, Pauw of ander platform.na het zien van de maandag uitzending vond ik Genee ook een matennaaier, maar nu een paar dagen later denk ik er toch iets anders over. In het programma wat altijd geroepen dat niemand een blad voor de mond neemt en hoeft te namen. Dat heeft Genee maandag ook niet gedaan, en dan maken ze het later wel heer persoonlijk en op de man door het NSB prkatijken te noemen. Had dat in de uitzending gezegd. Ze schieten de hele uitzening met hagel op mensen die niet in de studio zitten, maar wanneer iemand ze direct aanspreekt op gedrag wordt het heet onder de voeten.laat ze maar even uitrusten en volgend jaar bedenken hoe het anders en leuker kan.

25 juni 2020 om 09:17

Ja, laten we maatschappelijk issues aan Beau overlaten. Je weet wel. Die knakker die Akwasi op geen enkele manier de vuur aan de schenen legde maar hem gewoon in alles gelijk gaf. Baggerjournalistiek.

25 juni 2020 om 10:09

Daarom is VI juist zo'n goed programma. Die bekijken het meestal van beide kanten. Bij de talkshows van tegenwoordig lijkt het wel of er 1 mening mag zijn en de andere kant nodigen we gewoon niet uit.

25 juni 2020 om 13:23

"die bekijken het meestal van beide kanten." Mijn hemel. Maar zodra Genee het dus van de andere kant dan Derksen bekijkt wordt hij door een hele meute, plus jou, gebombardeerd tot matennaaier en roep je dat Genee dit soort dingen 'nog nooit eerder' gedaan zou hebben. Ja wat is het nou? Bekijken ze dingen nou wel van alle kanten, zoals Genee ook deed, of doen ze dat nou niet. Maak een keuze.

Ik vind het een verstandig besluit. In de zomer nog maar een lijmpoging doen om vanaf september weer te vlammen!

Komt wel weer goed. Genee heeft zich veel.te veel laten beinvloeden door de deugmensen. Maar na de zomer zijn ze wel weet bijgetrokken. Ik denk dat de show een half uur korter moet, met minder uitstapjes naar niet-voetbal onderwerpen.

Prima! Gewoon over voetbal lullen en niet anders. Verschrikkelijk om deze kerels te horen praten/discussiëren over andere zaken dan voetbal. Maatschappelijke problemen bespreken zijn deze mensen totaal niet geschikt voor. Zo zie je maar weer. Hoop voor hun dat er ooit nog een vervolg komt. Zal er niet om rouwen als over en uit is.

Mag het nu weer gewoon over voetbal gaan? Iedere keer als ik op voetbalzone kom staat er weer nieuwe bagger over dit onderwerp als headline, terwijl ik moet zoeken naar uitslagen en nabesprekingen van de wedstrijden die eerder deze week gespeeld zijn. Wat mij betreft dikke vette streep eronder en lekker met elkaar dom lullen over dingen waar wij eigenlijk geen verstand van hebben, voetbal.

Toch vind ik dit zwak. Laf zelfs. Ze nemen de hele voetbalwereld de maat en dat is hun goed recht. Nu zijn ze zelf een keertje beledigd en dan moet de hele uitzending maar worden afgeblazen. Kinderachtig, kleinzerig gedrag. Precies wat Derksen de gekleurde gemeenschap zo vaak verwijt. Wat een hypocriet.

25 juni 2020 om 09:56

@VoetbalVreugd Volgens mij volg jij de uitzendingen van VI niet of begrijp jij de insteek niet. De heren kijken veel wedstrijden en halen daar fragmenten uit van die wedstrijden en praten daarover, soms lachwekkend maar zeker niet beledigd. Het duo werd afgelopen maandag voor het blok gezet door onder anderen hun eigen collega WG. Of je zet er een andere spreker neer maar niet je eigen collega’s gaan krenken.
Wordt er sowieso schijt ziek van wanneer er op elke slak zout wordt gestrooid.

25 juni 2020 om 10:10

Ik volg het programma al sinds 1998. Heb Ruud ter Weide, Hugo Camps en Hans Kraay sr. nog aan tafel gezien. Genee, Gijp, Boskamp, Kieft en meer gasten zien komen (en gaan), dus ik hoop dat ik je eerste uitspraak daarmee heb kunnen weerleggen. Ik kijk nog steeds graag naar VI, maar vind ook dat Derksen en Gijp te veel in hun eigen rol zijn gaan geloven. Ze pretenderen authentiek te zijn, maar zijn dat al jaren niet meer. Anders zet je je principes niet opzij voor een flutliedje over het Nederlands Elftal (2012), om maar een voorbeeld te geven. Ik vond de rol van Genee niet sterk afgelopen maandag, maar we moeten niet overdrijven. Hij stak niemand een mes in zijn rug, hij was alleen een beetje de moraalridder aan het uithangen voor eigen parochie. Er is niets mis mee dat Derksen of Gijp eens wat tegengas krijgt. Normaal kunnen ze iedereen neersabelen onder de noemer satire, nu was dat was lastig met tafelgasten die het niet met jou eens zijn. Ik wilde wel eens zien hoe ze met die omstandigheden omgaan. Slecht, zo blijkt. De mannen zijn zo beledigd dat de laatste uitzending van het seizoen al moet worden afgeblazen. Heel laf.

25 juni 2020 om 11:13

Helemaal mee eens en op het moment zijn het vooral Gijp en Derksen zelf die het programma de nek om draaien door zo hard in te gaan op Genee. Uitspraken als "nsb'er, dit komt nooit meer goed en we zijn ongeloofwaardig" helpt natuurlijk niet.Overigens gaan ze gewoon verder hoor, 500k per jaar krijgen ze nergens anders voor die ongein.

25 juni 2020 om 13:27

fastgrun. VI = lachwekkend maar zeker niet beledigd??? Hebben we het over hetzelfde programma? Dat programma dat Adriaanse een dorpsgek noemt, Van Gaal vergeleek met Mussolini, Dirk Kuijt een gevaarlijke demagoog, Ton Manders, NAC directeur wordt steevast als 'graydon mannetje' neergezet en ik kan nog wel een hele tijd doorgaan met de reeks pittige kwalificaties die zij aan het adres van een heleboel mensen hebben. En dat vindt jij 'zeker niet beledigend'??? Wow, nou, okay dan, ik houd het er dan maar op dat jij en ik een totaal andere definitie hebben van wat 'beledigen' is. Over dat je je collegás niet af zou mogen vallen kan ik kort zijn. Onzin! Als collega's van mij zich misdragen of moreel verkeerd zaten, dan laat ik ze dat weten. Dat ik mijn foute collegas niet zou mogen corrigeren is apekool.

25 juni 2020 om 10:10

Dit zijn personen die nooit naar VI kijken. Dan krijg je dit soort reacties. Valt me al dagen op. Maar misschien zit ik er naast

Maar even serieus, we moeten dit programma koesteren. Of je er fan van bent of niet dit is toch wel een verfrissing ten opzichte van al dat voorgekauwde meuk dat medialand ons voorschotelt. Hoop dat de heren er onderlings uitkomen. Heb er wel vertrouwen in eerlijk gezegd.

25 juni 2020 om 10:44

Of je voor of tegen het programma bent. Dit programma moet blijven anders kunnen we straks beter alle talkshows van tv halen als je niet meer mag zeggen wat je vindt

25 juni 2020 om 13:32

Ik koester het programma zeker! Ik kijk al sinds het nog 'sport aan Tafel' was met Ruud ter Weijden, toen Johan Derksen een minder groot profiel had dan nu, omdat Ter Weijden hem heel kort hield. Ben vast fan van het programma en blijf dat. Sowieso. Maar dat maakt niet dat ik niet gewoon met gezond verstand iets kan zeggen of kritiek kan uiten over hoe ze deze zoveelste rel aangepakt hebben. Ik zie een gemiste kans. En dat verwijt ik Derksen. Die had dit veel slimmer, veel handiger en veel vooruitstrevender aan kunnen pakken. Nu blijft het beeld hangen van een man die wel steeds herhaalt dat hij 'zwaar tegen racisme is' maar na wat hij maandag allemaal uitgekraamt heeft maakt het van hem een pyromaan die beweert dat hij tegen brandjes is. Derksen had het land het juiste pad kunnen wijzen. Nu heeft hij een klein deel van onze bevolking weer extra energie gegeven, die ze echt niet hadden mogen krijgen. Dialoog gaat ons redden, demagogie niet.

25 juni 2020 om 17:26

Ga er maar aan staan Constant. Voor 1.7 miljoen menen aangevallen worden uit verschillende hoeken. Alleen was dat niet het ergste, hij blijkt dus ook een collega te hebben die hem zonder blikken of blozen van het schip af duwt zodra er een beetje hoog water te voorschijn komt. Ik geef Johan groot gelijk. Daarbij hoort Genee neutraal te zijn en het programma in goede banen te leiden. (terwijl hij juist het tegenovergestelde deed) Maw de kritische vragen die Johan kreeg van Wilfred, hadden door één van de gasten gesteld moeten worden. Dan was er nu ook niets aan de hand geweest.

25 juni 2020 om 19:04

Genee neemt Derksen wekelijks de maat. Ook als Derksen andere mensen beledigt. Genee heeft ook al tijdens de bewuste uitzending over Akwasi en Zwarte Piet drect gezegd dat Derksen te ver ging. Dus dat 'van het schip duwen' is een tranentrekker, maar eentje van het huichelachtige soort. Derksen kent Genee donders goed en heeft al tig vetes en ruzies met Genee op dat vlak uitgevochten. Beetje zielig om daarover te huilen nu. Genee was ook zwaar neutraal. Neutraliteit, anders dan de 'je mag iedereen beledigen en ze moeten dan niei zeiken'-meute vindt, betekent niet dat je niet kritisch mag zijn. En het betekent al helemaal niet dat je dus maar moet meepraten met Derksen en hem naar de mond moet praten, wat die meute natuurlijk wilde. Juist de gepreksleider doet er goed aan ook die kant van de zaak te belihcten. Snap wel dat dit de 'meute' pijn doet, zij hadden liever gezien dat Genee Bousatta de mond snoerde, die vrouwelijke advocate aanpakte en Derksen complimneteerde. Ja sorry, dát is niet neutraal. Neutraal is dat je ook die andere kant meeneemt. En dat de Meute dat ziet als Derksen voor de bus gooien, is het probleem van de meute. Niet van Genee, Die heeft Derksen een uitstekende kans geboden hier een voortrekkers rol en lichtend voorbeeld te zijn in deze discussie. Maar nee hoor. Derksen moest en zou koppig zijn en blijven. Prima, zijn keuze. Lippendienst aan reactionair Nederland. Maar houdt op met die huilverhalen. Het is tenenkrommend om te zien dat het deel van Nederland dat iedereen verrot scheldt en denigreert zich zó enorm laat kennen. Joh, zit stil als je geschoren wordt. Ken je klassiekers en spreekwoorden!

25 juni 2020 om 19:42

Aha, maar dan zijn we er Constant. Je geeft zelf aan dat hij daar neutraal moet gaan zitten, maar wat je eigenlijk bedoelt is dat hij Johan frontaal aan moet vallen. Hij had zich als presentator gewoon overal buiten moeten houden. Je hoort mij ook nergens zeggen dat er geen kritiek op Johan mag zijn, maar niet door degene die alles in banen leidt en normaliter ook de voorzetjes geeft. Wel fijn dat ik in dat opzicht geen collega ben van jou

26 juni 2020 om 12:57

Nee, dat is absoluut niet wat ik 'eigenlijk' zeg. Dat is jouw interpretatie. En inderdaad, ik ben volgens mij (volgens velen hier) een vervelende collega, omdat ik Genee steun, haha, dus inderdaad fijn dat ik jou dan niet irriteer met mijn moralistische gedrag.

Prima toch, ff de boel laten bezinken. Heeft geen zin om poppenkast te spelen of het risico te lopen dat het juist weer uit de hand loopt. Lekker zomervakantie houden, en volgend seizoen er weer tegenaan!

Haha mooi dit. Zou me niets verbazen als dit met semi-opzet is gedaan om de originele focus / discussie te doen ondersneeuwen. Zou een top actie zijn.

25 juni 2020 om 12:20

Dat geloof je toch zelf niet? Die mannen vinden dit programma gewoon hartstikke leuk. Denk ook niet dat ze het echt voor het geld hoeven doen want ze zijn financieel onafhankelijk. Gedurende de jaren hebben ze gewoon bte grote egootjes opgebouwd, zijn ze zoals Kieft het altijd zegt 'in zichzelf gaan geloven'. Dat opgeblazen ego is nu even doorgeprikt, op een inderdaad niet zo fraaie wijze, door genee.

Misschien wel even de beste beslissing om het seizoen te beëindigen. Heb er wel een mening over maar hou dat maar voor me want er is al voldoende over gezegd.
Hoop wel dat het seizoen volgend jaar wel weer terug komt op TV. Mensen die een hekel aan deze heren hebben adviseer ik dan om voor een andere kanaal te kiezen.

Even heel gek gedacht he...edwin Evers zou een goede zijn. Weet behoorlijk wat van voetbal en kan presenteren als geen ander.

25 juni 2020 om 10:11

Sorry maar dat gaat echt niemand serieus nemen denk ik. Maar ieder zijn mening zeg ik er maar gelijk achteraan

Wat vallen deze mensen door de mand heen zeg, hoe kan je het zover laten komen. Maar goed om er helemaal een punt achter te zetten, voor altijd. Genee kan op radio blijven presenteren, Derksen kan iets met muziek doen en van der Gijp kan een beetje uitslapen, op zijn bankje liggen, saunaatje pakken. Niks mis mee joh!

25 juni 2020 om 10:23

Die zitten er volgend seizoen gewoon weer hoor

25 juni 2020 om 10:36

Ik ben heel benieuwd, ik denk ook dat je zomaar gelijk kan hebben.

Wilfred Genee is een uitstekende interviewer over het algemeen en ook echt een mannetje die graag zijn vinger steekt waar het pijn doet, alleen in dit geval vind ik dat hij erg zijn eigen straatje aan het schoonvegen is geweest en aangezien hij zeker geen domme jongen is en een heel goed gevoel heeft voor wat er speelt, heeft hij gewoon voor zichzelf gekozen ten koste in dit geval van Derksen die ik er niet goed uit vond komen mede door de manier waarop Genee het gesprek stuurde. Van der Gijp was al ongemakkelijk en werd het helemaal tijdens de uitzending, want de man is simpelweg niet gewend aan tegengas en kan moeilijk tegen confrontatie. Hij leeft in een beschermbubbel. Ik hoop dat Helene Hendriks een kans krijgt om het programma te presenteren en mocht Derksen stoppen, wat ik zie gebeuren, dan zou Kieft een aardige opvolger kunnen zijn of anders Marcel van Roosmalen, die heeft ook wel iets eigenwijs alleen op een heel andere manier. Erge is, komt er eindelijk een voetbaltopper in de persoon van Sneijder, gaat de uitzending niet door!

Deze mannen moeten gewoon bij elkaar blijven.jongens van V/D Meijde, Janssen en noem maar op...allemaal leuk maar maak dan een andere programma en concept.

Jeetje wat overdreven allemaal. Ja Genee heeft een domme beslissing gemaakt maar niet met foute intenties. En het werd een flutshow van jewelste, en dat hebben Derksen en Gijp nog even duidelijk mogen maken. Maar om dan ook weer zo Genee aan te vallen is toch ook overdreven. Gijp geeft zelf nog aan dat hij zooo makkelijk is en iedereen gelijk geeft, hij geen zin in discussie heeft, het allemaal wel goed vind. Maar opeens staat ie daar met NSB commentaar, Genee voor zijn bek slaan. Als je geen zin meer hebt in die show, zeg dat dan gewoon en ga niet Genee omdat hij een fout maakt gelijk af staan de branden. Het was een leuke show zo die laatste dagen, ze hebben goed geleerd van Conor Mcgregor, afscheid nemen en een comeback maken levert altijd meer op!

25 juni 2020 om 12:22

Geen zin meer in die show? Volgens mij was het grote probleem dat er juist geen VI werd gemaakt. Dat je in je eigen programma jezelf moet verdedigen tegenover publiek wat nooit VI kijkt i.p.v. gewoon weer leuke uitzending te maken voor vi publiek.

25 juni 2020 om 12:44

Mijn enige conclusie na zo'n reactie is dat Gijp en Derksen er gewoon geen zin meer in hadden. Je kan misschien ook even Genee uithoren, er even over nadenken en dan tot de conclusie komen dat het allemaal geen ramp was en dat Genee geen verkeerde bedoelingen had of inderdaad tot de conclusie komen dat het over is. Het lijkt mij dat ze hem nu heel erg direct de zwarte piet toespelen om hun eigen conclusie eraan te verbinden.

Hier geloof ik helemaal niets van. Dit hele show is één en al poppenkast om kijkcijfers te genereren. Alles wat negatief is, scoort beter. En dat is vaak ook zo. Termen zoals 'ik kom niet meer' en 'NSBer' hoort gewoon bij de act. Straks na zomerstop wanneer uitzending weer begint met deze drie heren aan tafel gewoon het zelfde formule weer doorgaan. Maar alleen meer tokkies bijgekomen die de show bekijken wat voor spanning tussen Wilfred, Renee en Johan zitten, want er is namelijk door hun een act opgebouwd dus haat naar elkaar en dat trekt kijkcijfers. Tokkies zijn niet alleen mijn woorden maar ook die van de directeur van de zender zelf. Hij bevestig ook mijn woorden dus. Dat VI hier goed scoort moeten ze vooral doen, maar ik kijk VI al 8 jaar niet meer.

Toneelspel is het al jaren. Het was geen publiekelijk geheim dat genee en derksen het niet met elkaar konden vinden. Nu heeft genee misbruik gemaakt vd situatie. Tjah geef hem eens ongelijk

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren