Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ibrahimovic: ‘Ik wil niet respectloos zijn, maar dit was een trainingspotje’

Laatste update:

Los Angeles Galaxy verloor in de nacht van donderdag op vrijdag, Nederlandse tijd, de stadsderby van Los Angeles FC en is daarmee uitgeschakeld in de play-offs van de Major League Soccer. De wedstrijd tegen de rivaal zou weleens het laatste optreden van Ibrahimovic in het shirt van Galaxy geweest kunnen zijn, aangezien de Zweed over een aflopend contract beschikt. Na afloop van het duel wilde hij niet te veel kwijt over zijn toekomst.

“Ik heb nog twee maanden te gaan. We zullen zien wat er gebeurt… Als ik blijf is dat goed voor de MLS, omdat de hele wereld ernaar zal kijken. Als ik hier niet blijf, zal niemand zich herinneren wat de MLS is”, reageerde hij tegenover verslaggevers. Ibrahimovic liep na de wedstrijd op een opvallende manier het veld van het Banc of California Stadium af door naar zijn kruis te grijpen na gescheld vanaf de tribune.

De 38-jarige spits toonde zich echter niet bijzonder aangedaan door de atmosfeer bij de buurman en de 5-3 nederlaag in El Tráfico. “Ze riepen iets. Ik wil niet respectloos zijn, maar dit is net een trainingspotje voor mij. Dit stadion is te klein voor mij, het is net of ik een wandeling maak in het park.”

Carlos Vela was met twee doelpunten de grote man aan de kant van Los Angeles FC, maar Ibrahimovic is van mening dat de tweede goal van de Mexicaan afgekeurd had moeten worden wegens buitenspel: “De scheidsrechter zag dat niet? Wat was hij aan het doen, was hij boven koffie aan het drinken met Magic Johnson?” NBA-icoon Johnson is mede-eigenaar van LAFC en speelt ook een rol in de ceremonies die voorafgaand aan de wedstrijden worden georganiseerd.

“Als hij koffie aan het drinken is met Magic Johnson is het moeilijk om wedstrijden te spelen, hij zou de baas moeten zijn. Hij zei dat hij een signaal moest krijgen van de VAR, maar wat was hij zelf aan het doen? Ik wil echter geen loser zijn die over de scheidsrechter klaagt, dat is beneden mijn niveau.”

Denk jij dat Zlatan Ibrahimovic volgend seizoen terugkeert bij LA Galaxy?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Onsportieve reactie, gaat gewoon om een halve finale en die hebben ze verloren.

Slechte verliezer

25 oktober 2019 om 10:19

Precies dit. Onvolwassen gedrag.

25 oktober 2019 om 14:33

Zo wat "verdraaide" media met een mens doet. Zlatan wat geïrriteerd dat die had verloren. Maar om er even wat uit te pakken. Hij zegt dat dit het niveau was van een trainingspartij (wat het ook was) en dat msl voetballers zoals hij nodig heeft anders kijkt er niemand na. Dat klopt gewoon! Frank de boer en Zlatan zijn de enigste reden dat ik ook kijk. Na praters allemaal hier... Kijk eerst even zelf.

25 oktober 2019 om 16:54

Je kan mensen geen napraters noemen als je een gehele voetbalcompetitie kijkt, puur vanwege 1 speler en een manager. Dat is pas meeloperig.

25 oktober 2019 om 11:02

het gaat zels om het uiteindelijke kampioenschap.
beste in de MLS, het team dat iedereen onthoud. je zou toch denken dat Zlatan daar alles voor zou doen. Is trouwens ook 1 van de weinige keren dat Zlatan uiteindelijk geen kampioen van een competitie word. jammer want het is nog steeds echt en baas.

25 oktober 2019 om 13:52

Zlatan doet er ook wel alles aan hoor. Die stoere woorden van deze onsportieve, slechte verliezer moet je niet serieus nemen. Ik snap niet hoe je zo'n denigrerende kwal nog steeds een baas kunt vinden.

Begint een beetje uit de hand te lopen met deze man. Volgens mij is hij gaan geloven in zijn eigen gecreã«erde mythe. In het begin waren sommige uitspraken nog grappig omdat het de indruk wekte alsof hij het zelf ook niet zo serieus nam, maar blijkbaar wel. Beetje een gevalletje van grootheidswaanzin. Ben verder wel benieuwd wat hij nu besluit te doen, in de grote competities van Europa zie ik het geen daverend succes meer worden op zijn leeftijd, maar ik zie het hem nog maar zo een poging geven.

25 oktober 2019 om 10:13

Wanneer je op 38 jarige leeftijd nog steeds beter bent dan de rest, dan mag je best wat respect voor de man opbrengen. Je moet niet vergeten, hij is gewoon bijna 2 keer zo oud dan de andere spelers die er rondlopen en hij jaagt nog steeds de ene na de andere bal tegen de touwen. In heel 2019 staat de teller alweer op 30 doelpunten en 7 assists in 29 wedstrijden. Zelfs voor de MLS een ongekende prestatie.

25 oktober 2019 om 10:19

En dan moet je je als zo'n malloot gedragen? Respectloos tegen alles en iedereen zijn en zelf verwachten dat hij word behandeld als een koning? Hij moet zich leren gedragen. Klein kind dat het is.

25 oktober 2019 om 10:24

Voor de MLS geen ongekende prestatie, omdat Vela er meer heeft. Ok, niet op 38 jarige leeftijd, maar Vela is duidelijk een minder grote speler dan Ibra. Zlatan is te veel gaan geloven in zijn zelf gecreëerde mythe. Wordt wat eng. En vooral ook naar de rest van de MLS-spelers super respectloos.

25 oktober 2019 om 10:30

Dit is toch walgelijk wat hij er allemaal uitgooit, hij spreekt alsof hij Ronaldo of Messi is en de mensen vreten het allemaal op. Je loopt daar heel het jaar te verkondigen dat je eigenlijk te goed bent voor je collega's, de fans en heel de competitie. Zijn prestaties zijn erg mooi, maar als persoon toch een walgelijke gast, waar je heel ver uit de buurt zou moeten blijven.

25 oktober 2019 om 10:47

Met de juiste mentaliteit en weten dat voetbal een teamsport is had ie een topper kunnen worden. Geen toeval dat ie nooit een Europese finale heeft gespeeld.

25 oktober 2019 om 13:48

Beter dan de rest? En een trainigspotje zoals hij het noemt? Dan had hij er vijf moeten maken en hadden ze 5-7 gewonnen, vriend! Die Vela, die hij al eerder onbehoorlijk beschimpt heeft, heeft er 36 inliggen, he? En die was in dit onderlinge duel uiteindelijk beslissender. Even serieus, soms is zijn narcisme grappig, maar hij is inmiddels 38 en moet weten wanneer hij zijn mond houdt. Dit is zo'n moment.

25 oktober 2019 om 14:12

Als je zelf geen respect toont, kun je ook niet verwachten dat je het wel terugkrijgt. Zlatan was en is nog steeds een geweldige spits, maar de man is knettergek of draaft enorm door in z'n act. Hij doet bij wijze van spreken alsof de mensheid niet zonder hem kan overleven. Bij een gemiddeld persoon komt er een psychiater aan te pas. Wellicht voor Zlatan ook geen overbodige luxe, want gezond gedrag is het niet.

25 oktober 2019 om 14:21

@doncoxxx, als je niet ziet dat hij beter is dan de rest daar, dan heeft een verdere discussie ook weinig zin. Daarbij moet je niet vergeten dat hij in Amerika actief is, daar houden ze allemaal van dit soort grootheidswaanzin. Sinds hij in de MLS voetbalt, heeft hij dan ook wekelijks dit soort uitspraken. Ik snap dan ook niet dat mensen hier nu ineens van opkijken.

25 oktober 2019 om 14:51

@ Derek... wat is dat nou voor onzin? Zlathan is wel degelijk een topper dat valt niet te ontkennen.
Hij heeft overal gepresteerd, ook op deze leeftijd nog.
En je trapt een beetje je eigen ruiten in door te zeggen dat het een team sport is, ook zlathan kan niet alleen een Europese finale halen. (Onzin omdat ook te benoemen dat hij daardoor geen topper is)

25 oktober 2019 om 16:53

"Daarbij moet je niet vergeten dat hij in Amerika actief is"Hij doet het heel zijn carrière. Bovendien gaat hij nu dus weg uit Amerika.

25 oktober 2019 om 18:30

Als je hem een beetje hebt gevolgd Roscoe, dan weet je dat hij nu veel vaker dit soort uitspraken doet, dan 15 jaar geleden. Waar toen 3/4 x per jaar zoiets in de media kwam, haalt hij nu +- 40 x per jaar dit soort fratsen uit. Ik houd er persoonlijk wel van. Beter dan een Rosario, die na de mediatraining geen eigen mening meer lijkt te hebben.

26 oktober 2019 om 09:57

15 jaar geleden zat hij net bij Juventus als broekie en stond hij vooral bekend om dat hij Sylvie Meis zou hebben "veroverd" en Van der Vaart had geblesseerd. Kan je net zo goed zijn tijd bij Malmö naar boven halen om een punt te maken.

Als je de afgelopen 10 jaar erbij pakt, dan is er weinig verschil in frequentie, Ibra is sinds hij zijn smoel opentrok over Guardiola al zo bezig. Dat jij het leuk vindt, top, maar ik kijk voetbal om voetbal, niet om mislukte WWE-personages waar het uitmaakt of iemand interessant is, of ze nou slecht of goed zijn.

De goal had afgekeurd moeten worden, maar alleen losers zeggen iets over de scheids dus dat doe ik niet, ook al heb ik het net uitvoerig gedaan. Goed verhaal. Ben benieuwd wat zijn volgende stap zal zijn, lijkt mij niet dat hij nog een (paar) jaar op het hoogste niveau mee zou kunnen in een top competitie en zie hem ook niet snel voetballen bij een middenmoot club. Lijkt me leuk om hem nog een jaar in de chinese competitie te zien. Zal geen kopduel verliezen in ieder geval

Vind Zlatan een geweldige voetballer maar alles wat hij hier vertelt is een hoop onzin en erg negatief. Bedanken en lekker laten gaan dus.

Wat een slechte verliezer ben je dan met deze opmerkingen. Ik kan altijd vreselijk lachen om zijn opmerkingen, maar hier slaat ie de plank volledig mis.

Sorry maar wat een slap geouwehoer zeg. Zoals Wim Kieft zou zeggen: " die is wel een beetje teveel in zichzelf gaan geloven". Dan had hij deze wedstrijd maar in zijn eentje moeten beslissen want zo goed is hij toch als ik hem moet geloven maar in plaatst daarvan was alles onder zijn niveau.

Moeilijk voor die man om te accepteren dat die nou eenmaal zijn niveau op dit moment is. Ja, hij is belangrijk geweest, maar Martinez en Vela zijn nog belangrijker voor hun teams en dat zijn spelers die geen absolute top hebben weten te behalen in Europa (vooral Martinez niet).so lets face it.. Je bent gewoon van het niveau substop..

25 oktober 2019 om 11:36

Dat vind ik wel nog iets te makkelijk. Zowel Atalanta als LAFC hebben echt een pak betere ploegen dan Galaxy, dus het is daar natuurlijk ook makkelijker om te excelleren als aanvaller. Dat neemt wel niet weg dat hij in deze uitspraken een enorme grootheidswaanzin tentoonspreidt.

25 oktober 2019 om 14:08

Zlatan lijkt me een heel vervelend persoon die waarschijnlijk wel een paar steekjes los heeft, maar hij schiet er natuurlijk wel 30 in in 29 wedstrijden. Dan kun je gerust stellen dat hij nog steeds te goed is voor de Mls. Echter kan de MLS ook prima zonder hem. Die halen jaarlijks zo'n topspeler die op retour is.

25 oktober 2019 om 14:53

"Zo n topspeler die op retour is" ... ben benieuwd naar de namen.

Ooh echt hou een x op zeg. De meest onsportieve misselijke vent die er op de voetbalvelden rondloopt. Maar ik wil geen loser zijn die de scheidsrechter afzeikt., na een heel betoog over de scheids te hebben gehad. Wat een lachertje is hij zeg.

Het begint een beetje zielig te worden... de afgelopen jaren was de arrogantie van Zlatan best grappig, vooral omdat het leek alsof hij een typetje speelde, als dit nog steeds het geval is zou ik zeggen: stop er mee man, gedraag je naar je leeftijd .als het geen typetje (meer) is, tja dan is het dus zielig geworden.

Laat hem nog een jaartje flaneren in het Ajaxshirt! Samen met Suarez dit keer.

Zlatan moet er lekker mee stoppen. Overal gescoord en veel prijzen gepakt, maar dat arrogante gezever is net even teveel geworden. Een geniale gek werd er in zijn biografie geschreven, maar tegenwoordig kun je dat geniale (ondanks dat zijn statistieken nog steeds goed zijn) wel weglaten.

Nooit een Europese finale gespeeld maar een bek van hier tot Tokyo. En vanaf zijn 30e al aan het afbouwen in 2e rangs competities als Frankrijk en VS. Wat een loser.

25 oktober 2019 om 11:11

klopt om de PL maar even te vergeten. ik weet dat manu niet meer is wat het was en dat het ook niet mijn favo club is. ik kijk zelf ook liever Spaans Italiaans en zelfs de MLS dan de PL maar je kan niet zeggen dat het een 2e dan ga competitie is.
daarbij schiet die man er toch even 30+ in.
zoek maar een spits die dat doet op zijn leeftijd. en als je het dan nooit over Europese finale heb gehad.
is Kevin de bruyne dan ook zo een loser?

25 oktober 2019 om 11:15

2de rangs

Meestal wanneer iemand zegt dat ze niet respectloos willen zijn, komt er iets respectloos aan. No disrespect, maar Zlatan Ibrahimovic heeft het karakter van een persoon die op de middelbare school piekte en na zijn diploma nog steeds terugkomt om te chillen met mensen die veel te jong voor hem zijn.Dit alles wat hij doet, vinden mensen top. Eindbaas en dat soort simpele dingen. Geeft aan dat zijn PR-team heel goed is.Maar als we puur kijken naar wat er hier gezegd wordt en naar wat hij regelmatig in de media gooit, dan zie je gewoon een respectloze eikel die zichzelf groter en slimmer waant dan dat hij daadwerkelijk is.

Enorm triest, wat een slechte verliezer is hij zeg. Na zo’n carriere sta je hier toch boven en laat je toch verstek gaan om een tegenstander de grond in te boren? Vreselijk dit, die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden - of gewoon stoppen.

25 oktober 2019 om 13:50

Dit begint echt bizar te worden. Toen hij nog aan de top stond was het al een misselijkmakende arrogante kwal maar had hij hordes kontkussende fanboys achter zich aan omdat het voetballend gezien wel een geniale gek was. Nu hij oud is en alleen nog met dat gelul punten scoort is hij volledig in een clown verandert. Wat een knurft.

26 oktober 2019 om 01:17

Precies. Het is erg bizar en ook dieptriest. Hij roept dat de MLS niets meer is als hij weggaat, maar als hij van het toneel als voetballer verdwijnt, is niemand meer in zijn praatjes geïnteresseerd. Met de vormen die dit nu aanneemt kan ik niet wachten op dat moment.

Onsportieve man is het ook. Ik snap eigenlijk niet waarom hij altijd zoveel fans heeft. Hij denkt van het niveau Messi en Ronaldo te zijn. Misschien wel beter. Maar hoeveel gouden ballen heeft hij gewonnen? Hoe vaak de Champions League? Zlatan is een speler die in zijn generatie bij de wereldtop hoort. Maar zo zijn er nog 100 van dat soort voetballers. Rivaldo, Beckham, Henry, Baggio, Robben, Gullit, Sjevtsjenko, Prilo, Raul. Om maar even een greep te noemen. Deze spelers zijn alleen wat meer bescheiden en hebben respect voor de tegenstander. Dat zie ik liever.

Is Zlatan nu dan geen eindbaas met deze uitspraak? Want dit scheelt toch niets van hoe hij al jaren arrogante en zichzelf verheerlijkende commentaren geeft? Maar steeds was de reactie wat een baas Zlatan wel niet was... blij te lezen dat de meesten zijn pose, want meer is het niet, beginnen te doorprikken. Denk trouwens dat Zlatan diep van binnen een zeer onzekere jongen is , die zijn tekortkomingen en onzekerheden wil camoufleren met een soort van zelfverheerlijking, waar zelfs Pelé het schaamrood op de wangen zou van krijgen.

25 oktober 2019 om 14:03

Dit zijn ook meestal de types die na hun voetbalcarriere alles doen om relevant te blijven. Dan komen ze erachter dat ze geweldige voetballers waren, maar verder net zoveel voorstellen als de rest van de mensheid. Ik denk dat deze act na z'n carriere nog veel verder uit de hand gaat lopen.

Lees vaak hoe geweldig men zijn uitspraken vind... hij is gewoon een narcist die het te hoog in de bol heeft zitten

25 oktober 2019 om 11:55

Snap de reactie’s niet.
Zlatan is nog steeds zichzelf
zoals hij altijd is.
Maar omdat hij nu niet de winnende maakt of de mooiste goal maakt.
Mag hij geen praatjes hebben?
Daarbij komt dat in heel VS waar hij ook komt gezien word als een voetbal legend.
Wat denk je dat dat doet met Zlatan!!!

37-38 jaar en zo misplaatst arrogant als je verliest. Moet eerlijk zeggen dat ik dit gedrag altijd al irritant en kinderachtig heb gevonden, maar hij slaat nu helemaal door. Zonde want het is natuurlijk een prachtvoetvaller met al zijn wereldgoals.

' ik wil geen loser zijn die de scheidsrechter afkraakt ', nadat je net zijn onafhankelijkheid in twijfel hebt getrokken, wat ongeveer het meest onsportieve en meest lage is wat je kan doen. Vroeger was hij leuk met zijn uitspraken. Toen Zlatan kon kiezen tussen een stageperiode bij Arsenal of een contract bij Ajax, dat hij op 17-jarige over zichzelf zegt Zlatan (praatte toen al in de derde persoon over zichzelf) doet geen auditie. Dat soort uitspraken waren ook nog wel grappig toen hij eerste helft twintig was. Maar ik ga er toch wel vanuit dat een man of jongen (want dat is het eigenlijk nog) van eind twintig, laat staan 38, toch wat anders reageert. Die zelf verheerlijking en jezelf continu tegen andere afzetten ten nadele van die ander is toch eigenlijk heel kinderachtig? Geen gedrag wat bij een volwassen zelfbewuste man hoort.

Deze man is gewoon een karikatuur en joker. Dat mensen deze buitengewoon onsportieve en slechte verliezer überhaupt nog serieus nemen kan ik niet begrijpen. Hij kan de mooiste stoere woorden en excuusjes opgooien maar zo'n verlies doet hem echt wel pijn, en helemaal in een wedstrijd waar in Vela weer laat zien de betere te zijn. Hoi hè.

"ik wil niet respectloos zijn", zegt Zlatan. En vervolgens is hij respectloos. En daarnaast een enorme narcist die het na elke wedstrijd weer over Zlatan heeft. Ik zou het zelf zo willen verwoorden: Ik heb butengewoon veel respect voor wat hij al die jaren op de velden heeft laten zien. Maar als ik al die interviews van hem terug zie daalt mijn respect voor hem nogal.

Deze man is een karikatuur van zichzelf aan het worden. Eerst was het zelfspot, nu is hij echt gaan geloven dat hij een soort God is van voetbal. Jammer

25 oktober 2019 om 13:55

Inderdaad. Zlatan kan letterlijk niks behalve goed voetballen. Hij kan net zijn eigen naam spellen. Apart om jezelf dan zo ver boven de maatschappij te plaatsen.

Deze man heeft echt een steekje los. Hij was/is een geweldige spits, maar hij maakt zichzelf zoveel belangrijker dan hij daadwerkelijk is. Hij heeft totaal geen respect voor alles wat geen Zlatan is en het lijkt me ook niet gezond, dat gedrag. Dat is waarschijnlijk ook de grootste reden waarom ik altijd veel moeite heb gehad om de speler Zlatan te mogen. Een beetje arrogantie hoort erbij, maar wat hij de laatste jaren allemaal zegt neigt naar de term 'knettergek'.

25 oktober 2019 om 16:06

Je vergeet wel dat hij alleen dit soort uitspraken in de media brengt en daar is het inderdaad vaak een one-manshow van Zlaten. Waar ik overigens de humor van wel van kan zien en er kostelijk om kan lachen.echter zegt dit totaal niets over de persoon Zlatan als in privé, want daar ken je hem niet in (weinig mensen denk ik) en daarmee vind ik je opmerking met de term "knettergek" ook totaal overtrokken.

26 oktober 2019 om 15:04

In het dagelijkse leven word zo'n persoon direct verwezen naar een psychiater. Ook al is het een act; als je dat jarenlang vol blijft houden, heb je wel een steekje los.

Als ik blijf is dat goed voor de MLS, omdat de hele wereld ernaar zal kijken. Als ik hier niet blijf, zal niemand zich herinneren wat de MLS is"Oftewel : narcist. Aub zeg Zlatan, ja ik moest heel hard juichen toen je tegen Celta de vigo het fantastische doelpunt maakte , en tegen nac breda etc. Maar zo goed ben je niet.Je bent op zn best , de beste sub topper. dat er van die zielige fans zijn van je die alles addoreren wat je roept is nog zorgwekkender. Neem een voorbeeld aan Ronaldo, een ster in zn sport en een ster in zn gedrag.Wat heet Zlatan nu bereikt ? Die nationale titels zou iedereen gewonnen hebben op dat moment , de teams waren op dat moment onaantastbaar. Europees en op land toernooien nooit iets laten zien (2004 doelpunt tegen italie is t enige wat ik me kan herrineren)

Bij dit soort uitspraken, die velen op een wonderbaarlijke manier leuk vinden, kruipt bij mij een gevoel van plaatsvervangende schaamte omhoog. Hoe kan het dat niemand deze man tot de orde roept, dit kan toch echt niet?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren