Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Hij is een van de beste spelers ter wereld, dus hij wordt niet verhuurd’

Laatste update:

Er wordt de laatste tijd veel gespeculeerd over de nabije toekomst van Gareth Bale. De Welshe aanvaller komt bij Real Madrid niet in de plannen voor van trainer Zinédine Zidane en mag in principe vertrekken. Zijn zaakwaarnemer Jonathan Barnett verzekert in gesprek met Sky Sports echter dat Bale niet op huurbasis zal vertrekken.

“Er zal geen noodoplossing komen om hem bij Real Madrid te laten vertrekken. Gareth is een van de beste spelers ter wereld, dus ik garandeer dat hij niet verhuurd zal worden”, benadrukt Barnett. Het contract van Bale loopt nog tot medio 2022 en hij strijkt bij de Koninklijke een slordige 600.000 euro per week op. De dertigjarige aanvaller is niet van plan om voor een flinke salarisverlaging een transfer te maken.

Jiangsu Suning en Beijing Guoan zouden bereid zijn om het jaarsalaris van 31,2 miljoen euro over te nemen, waarmee Bale de bestbetaalde speler van China zou kunnen worden. De transferwindow in China is echter nog acht dagen open, waardoor er haast geboden is bij een eventuele transfer van de Welshman naar het Verre Oosten. “Gareth is een speler van Real Madrid en voorlopig blijft dat zo. Als er iets voorbij komt dat bij hem past, kunnen dingen binnen een dag of een week veranderen.”

“Hij zou net zo goed de komende drie jaar speler van Real Madrid kunnen zijn, tot zijn contract hier afloopt”, aldus Barnett. Bale bleef zaterdagnacht op de bank in de met 3-1 verloren wedstrijd tegen Bayern München op de International Champions Cup. Trainer Zinédine Zidane zei na afloop dat de club aan zijn vertrek werkt. “Ik heb persoonlijk niets tegen hem, maar er komt een tijd waarop je beslissingen moet nemen.”

Snap jij de houding van Gareth Bale?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik begin langzamerhand ook het gevoel te krijgen dat die hysterische zaakwaarnemer van Bale een grote rol speelt in dit hele probleem, en achter de schermen Bale ook gewoon zit te stimuleren om te blijven bij Real, tenzij een club hetzelfde of meer wil betalen. Dat laatst zal niet gebeuren dus blijft Bale bij Real.

Zonde om te zien dat een speler, schijnbaar om een financiele kwestie, zo zijn carriere aan het vergooien is.

23 juli 2019 om 12:35

Natuurlijk ook een beetje dom van Real om in deze situatie terecht te komen.

Perez moet niet zo koppig doen, z’n verlies nemen en Zidane z’n zin geven. Geef die jongen z’n centen mee, dan kan hij wellicht nog naar Utd

23 juli 2019 om 12:50

Centen meegeven en voor niks laten vertrekken?

23 juli 2019 om 13:24

Nee verschil in salaris compenseren voor kopende club En niet denken dat dat veel meer dan 50m zal zijn, dat die club aan Bale zal besteden.

23 juli 2019 om 15:19

Hij heeft 100 miljoen aan salaris tegoed. Denk niet dat ze dat zo gaan doen.

23 juli 2019 om 15:36

51 miljoen niet overdrijven. 3 jaar contract nog voor 17 miljoen per jaar. Weet niet hoe je aan 100 miljoen komt.

23 juli 2019 om 13:07

Het was natuurlijk ook wel een klein beetje de afspraak om nog drie jaar te blijven. Real speelt denk ik een waanzinnig grote rol hierin. Het vertrek waar Real Madrid op uit is zorgt ervoor dat Bale moet verhuizen naar een ander land. Behoorlijke impact dus alles moet helemaal naar de wens van Bale zijn toch?

23 juli 2019 om 13:07

Tja het ligt ook aan Real. Als je een speler overbetaald en hem een lang contract geeft, dan gaat zo'n speler niet meer weg. Liever op de tribune in Madrid dan ergens spelen in China zal hij denken. En als er blessures zijn, wie weet speelt hij weer. Won wel een CL met Real waarin hij scoorde.

Real zal hem gewoon moeten afkopen als ze echt van hem afwillen, met veel minder salaris wordt Bale ineens interessant voor veel clubs maar niet voor 30 miljoen euro aan salaris. Dat gaat werkelijk niemand betalen, dan maak je je club kapot want de andere sterren gaan ook een dergelijk salaris eisen.

23 juli 2019 om 13:08

Hij is goed genoeg om te spelen voor Real, is in meerdere finales beslissend geweest, wordt in de media kapot gemaakt door de minions van Real en zou dan zelf maar water bij de wijn moeten doen? Mooi verhaal.

23 juli 2019 om 13:19

Nou dat denk ik niet. Zaakwaarnemer krijgt ook weer centen als er een transfer komt

23 juli 2019 om 13:28

Haha, wanneer zaakwaarnemers transfers forceren zijn het geldwolven en wanneer ze spelers laten blijven vergooien ze carrieres. Het is ook nooit goed wat ze doen haha

23 juli 2019 om 13:39

Waarom denkt iedereen toch altijd dat de zaakwaarnemers overal achter zitten? Bale is een volwassen kerel met een enorm contract. Is het niet aannemelijk dat hij zelf zoiets heeft van joh krijg de pest jullie hebben me dit contract gegeven kom het nu maar na, of leg het verschil bij als je zo graag van me af wilt. Dat zou ik namelijk denken, zonder stimulatie.

23 juli 2019 om 14:01

Precies. Perez is alleen te trots om hieraan mee te werken. Dus kost het Perez centen en Bale zijn laatste jaren van zn carriere. Dom wedstrijdje verplassen is het in feite

23 juli 2019 om 14:34

Eigenlijk heb ik dit altijd een correcte en nette zaakwaarnemer gevonden. Eentje die echt in belang van zijn client praat e niet denkt aan centjes of het sportieve. Het grootste probleem in deze kwestie is dat Real zo dom is geweest om een contract van 30 miljoen uit te delen. Hoeveel man zou 30 miljoen per jaar loslaten voor circa 10-15 miljoen per jaar? 30 miljoen is zo belachelijk veel dat je jezelf echt wel gaat afvragen of je gewoon moet blijven cashen. Alexis Sanchez heeft hetzelfde.

Dit is het slechste wat een zaakwaarnemer kan zeggen of als bale echt zelf wilt blijven om zijn contract te laten aflopen. Ik snap ook waarom bale gewoon ze salaris niet wil verlagen en in de prem gaat laten zien waarom real destijds 100M neerlegde. Besef gewoon van 2x beste speler van het jaar in engeland naar uitgefloten elke x wanneer je het veld betreedt in madrid.

23 juli 2019 om 12:41

Is wel wat kort door de bocht. De 1e 2 jaar was hij vrij populair, de laatste 2 jaar kampte die veel meer met blessures waardoor het er in het veld niet altijd even handig uit zag. De druk is ook wel gigantisch, krediet ben je (helaas) snel kwijt in het huidige topvoetbal. Dat Bale in vorm bij de beste spelers hoort kent geen twijfel, maar groepsdynamiek is ook iets wat fans graag willen zien..

23 juli 2019 om 12:53

Nou ja, het is geen fantastisch groot succes geweest, Bale in Madrid, maar hij heeft tussendoor nog wel ff twee champions league finales beslist. Toch zou ik als Bale zijnde graag terug naar Engeland, desnoods voor de helft van het salaris. Geld is ook niet als, bovendien is de helft van z'n huidige salaris nog altijd niet schamel te noemen.

23 juli 2019 om 13:03

Voor de helft ergens anders beginnen doet toch niemand , ik ga ook niet ergens anders beginnen voor de helft van mijn salaris

23 juli 2019 om 13:07

Als je zoveel geld hebt is dat toch geen drijfveer meer? Dan zijn er andere dingen die ik een stuk belangrijker zou gaan vinden.

Als hij blijft zal hij wel spelen. Zoveel geld zet je niet op de bank. Vindt het een beetje smerig van Real, al heeft de club hier wel 'recht' op..

23 juli 2019 om 12:36

Real gaat al met Clubiconen slecht om laat staan en een Engelsman die geen spaans lijkt te spreken.
Zie Cassilias, Ronaldo en in het verleden tal van spelers.
Bale gaat gewoon banken hij is sws altijd geblesseerd.

Je bent een prof en krijgt goed betaald. Dit is gewoon werkweigering. Lekker boete opleggen van een maandsalaris. Hopelijk vertrekt hij naar PSG en bewandelt Neymar de omgekeerde weg. Maakt El Classico nog wat leuker. En zo kan Dybala lekker bij Juve blijven. Zie liever Dybala dan Neymar.

23 juli 2019 om 12:36

Van Werkweigering is geen sprake.hij wil gewoon niet vertrekken voor een lager maandsalaris.
Zidane stelt hem gewoon niet op, dus als hij gewoon elke dag zoals van hem gevraagd is op de training komt opdagen, dan wordt hij nog net niet slapend rijk.

23 juli 2019 om 12:38

Wat is hier werkweigering? Ze hebben een contract en het lijkt me dat hij bereid is om te spelen (buiten een opmerking van Zidane om). Het zou prettig voor Real zijn als hij weg gaat, maar hij kan niet verplicht worden met zijn gezin naar China te vertrekken omdat dit Real goed uit komt. Als ze hem echt kwijt willen kunnen ze hem mogelijk aanbieden om een deel van zijn salaris door te betalen.

23 juli 2019 om 12:49

U niet willen omkleden om een match te spelen is geen werkweigering?

23 juli 2019 om 12:50

Als je de soap enigszins gevolgd had dan heb je vast meegekregen dat Bale weigerde in te vallen tijdens het duel tegen Bayern München. Dus voordat je aankomt met de opmerking dat dit geen werkweigering is, op het moment dat Zidane aan Bale vraagt om zich om te kleden en te prepareren voor een invalbeurt heeft Bale gewoon te luisteren.

23 juli 2019 om 13:06

Als dat waar is ja

23 juli 2019 om 14:02

Eerst maar eens zien dat dit daadwerkelijk klopt. Volgens mij heeft Zidane zijn frustratie direct na de wedstrijd weer eens geuit en probeert het nu af te doen als slecht in de taal en het lag allemaal aan Bale. Bale heeft zicht tot op heden altijd bereid getoond om te spelen, ik twijfel dus sterk of dit nu daadwerkelijk anders was.

23 juli 2019 om 12:47

Werkweigering? Real had beter moeten nadenken jah!

23 juli 2019 om 15:42

Werkweigering als hij juist wil spelen? Verklaar je nader.

23 juli 2019 om 18:51

Nee, hij wou NIET spelen. Allemaal Bale afdoen als de brave schoonzoon. Maar die na 6 jaar Madrid nog altijd geen behoorlijk spaans spreekt, die als hij wordt verva'ngen, het stadion verlaat voor het einde van de match, die nooit aanwezig is op een etentje van de club, die boos wordt als hij eens scoort en gefeliciteerd wordt. En die deze zomer in Spanje trouwt, en geen enkele ploegmaat, waarvan hij dus met meerdere al 6 jaar samenspeelt, uitnodigt op zijn trouwfeest. Maar hij is zo een brave jongen mijnheer.....

Voor Bale is het tijd om te vertrekken. Dit kan niet goed zijn voor Bale, Real en de spelersgroep. Zoals ik in het vorig artikel al zei; ik denk dat Bale dezelfde behandeling wil als Cristiano, Kroos, Modric, Benzema en Marcelo en dat dit botst met de ideeen van Zidane. Vazquez, Isco en Asensio kunnen deze wisselende rol denk ik beter accepteren als Bale. Als hij weggaat zou ik het jammer vinden maar begrijp ik het. Mocht hij blijven vind ik het ook niet erg maar ik hoop dat hij zijn wisselende rol kan accepteren ook al is hij vroeger belangrijk geweest

Het zal nooit een gelukkig huwelijk worden. Tijd om te gaan maar er blijft zo weinig over dan in Madrid. Ik zie ze hooguit op plek 3 eindigen komend seizoen achter Atletico en Barca

toe maar, die man krijgt bijna een euro per seconde als salaris, ik snap hem dat hij niet voor minder weg wil.
voor real zal zelfs dit te duur zijn om op de bank te zetten helaas is zidane een koppige trainer en moet er toch een oplossing komen

23 juli 2019 om 13:24

59€ per seconden ontvangt deze meneer om precies te zijn

23 juli 2019 om 13:28

0,99€ per seconden ontvangt deze meneer. Je hebt gelijk

23 juli 2019 om 14:51

ik schrok al
maar ook voor 0.59 cent zou ik het doen hoor!!!

Het is volgens mij vrij simpel. Bale wil best weg maar wil wel zijn salaris behouden, daar heeft hij contractueel ook gewoon recht op en daar moet Real niet "moeilij" over doen. Wanneer een club hem een salaris aanbiedt van laten we zeggen 15 mio en Real is bereid om de rest te compenseren dan is Gareth gewoon weg hoor.....! En in alle eerlijkheid vraag ik mij af of hij wel zin heeft in een avontuur in China, his taat volledig in zijn recht om dat te weigeren.

Het echte probleem is dat Bale als een Galatico werd gepresenteerd en ook zo betaald word en waarvoor ook een transfersom die Galatico waardig was is betaald. Klein punt is dat Bale van nature zowel binnen als buiten het veld een hele rustige beetje timide jongen is en eigenlijk geen Galatico is kwa uitstraling en kwaliteit. Akelige goeie voetballer maar geen Ronaldo, Messi, Neymar, Mbappe. Hij zit er net onder.
Als ik hem was zou ik een jaar voor niks bij een andere Spaanse ploeg gaan spelen om vervolgens Real een poepie te laten ruiken.

23 juli 2019 om 13:28

Geldt dan eigenlijk niet een beetje hetzelfde voor Hazard? Volgens mij is dat ook een vrij rustige en beetje timide voetballer. Ook hem vind ik eigenlijk niet in het rijtje Ronaldo, Messi, Neymar en Mbappé horen. Echter, ook hij is volgens mij als een Galactico gepresenteerd en wordt ook nog steeds zo gezien.

Veel mensen suggereren of beweren dat Bale het probleem moet oplossen.
Maar dat is onzin.
Het probleem is niet Bale, maar dat Real Madrid (zidane/bestuur) van Bale een probleem probeert te maken.
Bale heeft een contract voor nu nog 3 jaar.
Daar kom je natuurlijk niet van af door tegen hem te zeggen dat hij weg mag.
Tenzij je hem zijn 3 jaren uitbetaalt.
Als Real dat niet wil zal het met Bale (zaakwaarnemer) in onderhandeling moeten gaan, zien wat hij eventueel zou willen en wat dat financieel zou betekenen.
Maar hem zomaar ergens te proberen te slijten lijkt mij averechts te werken.
Als Real van Bale af wil zal Bale iets moeten vinden dat hem bevalt en niet iets dat Real bevalt.
En anders ?
Dan gaat Bale toch 3 jaar op de tribune zitten tegen een bedrag van bijna 100 miljoen in totaal.

Veel mensen suggereren of beweren dat Bale het probleem moet oplossen.
Maar dat is onzin.
Het probleem is niet Bale, maar dat Real Madrid (zidane/bestuur) van Bale een probleem probeert te maken.
Bale heeft een contract voor nu nog 3 jaar.
Daar kom je natuurlijk niet van af door tegen hem te zeggen dat hij weg mag.
Tenzij je hem zijn 3 jaren uitbetaalt.
Als Real dat niet wil zal het met Bale (zaakwaarnemer) in onderhandeling moeten gaan, zien wat hij eventueel zou willen en wat dat financieel zou betekenen.
Maar hem zomaar ergens te proberen te slijten lijkt mij averechts te werken.
Als Real van Bale af wil zal Bale iets moeten vinden dat hem bevalt en niet iets dat Real bevalt.
En anders ?
Dan gaat Bale toch 3 jaar op de tribune zitten tegen een bedrag van bijna 100 miljoen in totaal.

Lol wat een zaakwaarnemer zeg, erg amateuristisch. Je zou maar Mino nu hebben. Bedoel hij zegt dus nu eigenlijk dus dat Bale wel zeker verkocht gaat worden.

Ik hoop dat Bale stug blijft volhouden. Ik persoonlijk zou liever het bankje warm houden in Madrid dan dat ik in China moet voetballen voor 6 ton per week, alleen al om die idiote uitspraken van Zidane.

@shuba
ik kijk er ook zo naar. Was ik Bale dan zou ik tegen Perez zeggen: "zoek het lekker uit hoe je het oplost. Het is niet mijn maar jou probleem en dat blijft zo. Dus kijk maar of je een voor mij leuke club vindt en als je die gevonden hebt kijk daarna even hoe jullie mij samen aan mijn huidige salaris bij elkaar kunnen helpen.".

@shuba
ik kijk er ook zo naar. Was ik Bale dan zou ik tegen Perez zeggen: "zoek het lekker uit hoe je het oplost. Het is niet mijn maar jou probleem en dat blijft zo. Dus kijk maar of je een voor mij leuke club vindt en als je die gevonden hebt kijk daarna even hoe jullie mij samen aan mijn huidige salaris bij elkaar kunnen helpen.".

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren