Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Daily Telegraph weet van belangstelling van De Ligt voor stap naar Engeland

Laatste update:

Manchester United geeft niet op in de strijd om de handtekening van Matthijs de Ligt. De Daily Telegraph baseert zich op bronnen dicht bij de verdediger van Ajax en weet hierdoor te melden dat de belangstelling wederzijds is. Barcelona lijkt al enige tijd de volgende club in de nog prille loopbaan van de Oranje-international, maar tot het tekenen van de contracten is het nog niet gekomen, waardoor andere kandidaten mogen blijven hopen op zijn komst.

Manager Ole Gunnar Solskjaer wil de selectie van the Mancunians grondig renoveren en lijkt de nogal kwetsbare defensie als eerste aan te pakken. Manchester United eindigde het seizoen 2018/19 op een teleurstellende zesde plaats en incasseerde maar liefst 54 doelpunten in 38 wedstrijden in de Premier League. Een plaatsbewijs voor de Europa League is de magere oogst van het afgelopen seizoen, waardoor een bod op De Ligt wellicht te hoog gegrepen is.

De pas negentienjarige verdediger bereikte met Ajax de halve finale van de Champions League en wil graag op dit niveau blijven acteren. Clubs als Barcelona, Manchester City en Liverpool spelen na de zomerstop wel in het miljardenbal en lijken dus in het voordeel te zijn. De Ligt beschikt in Amsterdam over een doorlopend contract tot medio 2021 en zijn transfersom lijkt boven de tachtig miljoen euro te liggen.

De Engelse krant meldt dat de Ajacied al meer dan een jaar bezig is met Spaanse lessen, wat duidt op een voorkeur op een transfer richting Barcelona, waar ploeggenoot en goede vriend Frenkie de Jong een halfjaar geleden al een contract tekende. Er lijkt meer duidelijkheid te komen na de wedstrijden van het Nederlands elftal in de Nations League, die over een aantal weken op het programma staan. Het elftal van bondscoach Ronald Koeman treft op 6 juni Engeland in de halve finale en staat bij winst tegenover de winnaar van het duel tussen het gastland en Zwitserland.

Zie jij Matthijs de Ligt naar Engeland vertrekken?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

From Sergiño, to you | PSV
20 hints ??#voetbal
Reacties

De ligt graaft zijn eigen graf als hij naar Manchester united gaat. Hij moet lekker naar Liverpool of Barça

17 mei 2019 om 13:30

Dit. Man Utd is een brok van onrust en je speelt niet eens CL. Daarnaast is de verwachtingspatroon dat De Ligt de boel achterin wel oplost, maar het probleem is veel groter. Naar Liverpool gaan, de concurrentiestrijd met Matip en Gomez winnen en onder de vleugels van Van Dijk de beste verdediger worden van de komende 10 jaar.

17 mei 2019 om 13:43

Alsof united deze zomer alleen de ligt wilt halen. Mocht united slim en goed investeren dan kunnen ze met een aantal aankopen een fantastisch team smeden gezien er al een goed geraamte aan topspelers staat (pogba, de gea, rashford en eventueel martial). Iedereen zegt wel leuk ga naar barca of ga naar liverpool, maar feit blijft dat je daar de concurrentiestrijd moet aangaan met behoorlijk goede spelers waardoor de ligt waarschijnlijk niet superveel wedstrijden zal spelen.

17 mei 2019 om 13:46

Hier heb je een heel goed punt @Bruh. Maar het probleem is dat United de laatste jaren nou niet bepaald goed is geweest met het inkopen van spelers. Als ze al die rotzooi er uit donderen (Spelers als Smalling, Jones etc.) en ze kopen 4/5 toppers, dan kan het zo gebeuren wat jij aangeeft.

17 mei 2019 om 14:41

Dat is een grote als. En dan moeten ze ook nog een competente trainer vinden ook, en dit allemaal op 1 zomer.

17 mei 2019 om 13:43

Bij welke club heeft die de meeste kans op speeltijd. Umtiti-pique-lenglet. Van dijk-matip-gomez. Of smalling-jones-bailly. Hij hoeft niet direct om prijzen te spelen natuurlijk om verder te ontwikkelen. United zal een omslag moeten maken komend jaar en zullen zich jong en goed versterken. Zal toch prachtig zijn als ze terug kunnen komen nasr de top met De Ligt als steunpilaar over een paar jaar.

17 mei 2019 om 13:48

Precies. En daarnaast kan je in je eerste jaar ook gwn voor de PL, EL en de bekers strijden. Het enige verschil is dat je ipv in de CL in de EL zal spelen, maar daar tegenover staat dat je bij united 100% in de basis zal spelen. Met een paar gerichte aankopen van formaat doen ze gwn weer mee om de prijzen, want zelfs met het huidige team konden ze meedoen om plek 3.

17 mei 2019 om 14:05

Ja.. het team wat er staat heeft hoop potentie, maar er moeten wat plekker vervangen. Met martial, rashford, mctom, de gea, shaw, pogba, dalot, fred, pereira heb je toch een groep met potentie bij elkaar. Vind hier de juiste speelwijze voor en vul de open plekken op met spelers als De Ligt. Je zat niet direct prijzen pakken misschien, maar je kan iets neerzetten waar je verder op kan bouwen. Lijkt mij prachtig om bij liverpool, barca, city te spelen. Maar zo’n “meer jaren plan” kan ook een mooi toekomst beeld zijn.

17 mei 2019 om 14:02

Naast Liverpool of Barca zou ik hem ook graag in Munchen zien voetballen.
Voor de rest zou ik de interesse voorbij laten gaan als ik hem was.

17 mei 2019 om 14:14

Eigen graf is misschien wat gechargeerd, hij zal bij Man U nog steeds op een topniveau spelen.

Probleem is echter: geen CL komend seizoen.

En daarnaast zal het technisch beleid bij Man U echt beter moeten. De ene trainer na de ander sneuvelt daar, het team mist echt de verfijnde creatieve spelers die je bij zo'n grote club zou verwachten.

In elke linie hebben ze een kwaliteitsinjectie nodig.

17 mei 2019 om 15:30

Hij heeft zelf aangegeven dat hij graag in de CL speelt. Daar leert hij het meeste, zei hij. Dus United zal het niet worden.

United maakt geen kans bij de Ligt. Enige wat ze te bieden hebben is geld. Als zowel barca en liverpool interesse hebben dan zal die naar 1 van die 2 clubs gaan.

Waarom naar Manchester United als Liverpool ook interesse heeft. Behalve geld is Manchester United letterlijk de slechtste optie die er is. Onzekerheid over de trainer, verschrikkelijke verdedigingspartner en niemand op het middenveld die verdedigend goed kan meehelpen. Daarnaast spelen ze ook nog eens in de Europa League, dus gewoon een downgrade van Ajax. Dan speel ik liever onder Klopp, samen met een beest als van Dijk en strijdend voor de PL en de CL.

17 mei 2019 om 13:38

United een Downgrade tov Ajax. Laat me niet lachen. United is de grootste club ter wereld met Real en Barca. Je mag spelen in het Theatre of Dreams. Verder is United een slapende reus. Als ze wakker worden en beleid gaan voeren sluiten ze zo weer aan bij de top. Als de Ligt nu instapt is hij de personificatie van de wederopstanding.

United is nog steeds de all time leader van de premier league

17 mei 2019 om 13:45

Dan wordt het nu toch wel echt tijd dat United een goed beleid gaat voeren want jullie 2 concurrenten zitten nu toch wel echt kilometers voor. Daarnaast zijn er weinig dingen die binnen United die suggesteren dat de toekomst positief is. Het afgelopen jaar hebben jullie: Sanchez de bestbetaalde speler van Engeland gemaakt, Ole Gunner een 3 jarige contract gegeven op basis van 15 wedstrijden, De Gea's contract laten aflopen tot het laatste jaar en Pogba (zo goed als zeker) uit de club gepest zonder hem te backen. Nee echt een slapende reus!

17 mei 2019 om 13:54

Dat is toch juist het kenmerk van een slapende reus. De potentie is er, alleen komt het er niet uit door foute keuzes.

17 mei 2019 om 14:03

Okee AC milan kunnen het dan ook proberen

17 mei 2019 om 14:09

vergelijk je nu Man U met Ac Milan?

United heeft op het moment slecht beleid en een niet goede selectie maar voor de rest is alles top. Bij Milan is op dit moment niks meer zoals het 15 jaar geleden was. United heeft geld en Milan niet

17 mei 2019 om 14:11

Helemaal eens met jou golryunited. We kijken beiden beiden wel door een ietwat rode bril, maar United is nog steeds een gigantische club. Zou bijna huilen van blijdschap als de Ligt het aandurft om bij United in te stappen.
Ik heb nog steeds vertrouwen in Ole. Woodward moet alleen vertrekken en United moet de top van het bestuurd hervormen.

Als je volgend jaar met de Ligt kunt spelen, de Gea en Pogba kunt behouden en Rashford weer aan de praat krijgt, heb je al een uitstekende as. Lindelof en Shaw zijn ook gewoon United waardig als ze goede spelers naast zich hebben. Op rechts back hoop ik dat Dalot samen met een nieuwe RB kan uitvechten wie daar de nummer 1 wordt. Dalot is pas 19 en aanvallend vind ik hem zeer sterk. Moet zich alleen nog erg ontwikkelen (wat logisch is voor zijn leeftijd).
Op het middenveld heeft United de grootste uitdaging. Mata, Matic, Mctominay en Perreira zijn (nog) niet goed genoeg voor het niveau dat United na moet willen streven. Ik zie heel graag Ndidi en/of Rice komen.
In de spits heb je met Rashford nog steeds een top talent rondlopen. Ik heb een beetje gehad met Martial (en zijn houding), maar hij blijft sowieso. Lukaku moet je alleen behouden als je hem op de juiste manier wilt gaan bedienen, maar ik vind hem niet passen bij United. Ik zou Rashford in de punt laten staan en Ziyech of Pepe halen voor de flank.

17 mei 2019 om 14:13

En waarom zou De Ligt van de revelatie van Europa met op dit moment een hoger niveau qua team naar een slapende reus gaan waar heel veel sterspelers en dure aankopen floppen en geen CL speelt. Nee dit kan zijn carriere juist beschadigen, ik zou voor een veel stabielere club kiezen.

17 mei 2019 om 14:17

Met o.a. de tv-gelden en overige infrastructuur is Man U idd een slapende reus. Maar met het huidige technische beleid zal die reus niet snel gewekt worden.

17 mei 2019 om 15:32

De Ligt gaat volgens mij niet naar United. Hij heeft aangegeven dat hij in de CL wil spelen. Aangezien United dat niet doet komend seizoen, zie ik het dus niet gebeuren.

17 mei 2019 om 14:00

Liverpool was een paar seizoenen geleden een subtopper met een rommelig beleid. Met een paar gerichte aankopen ben is United zo weer een van de beste teams van de wereld. En de Ligt is er daar een van.

17 mei 2019 om 16:13

Dat is wel een gok die je neemt. Op dit moment heeft United een matige selectie en het is nog maar de vraag hoe ze de komende jaren gaan investeren. Zou zonde zijn als hij daar 3/4 jaar voetbalt zonder CL voetbal.

United is historisch gezien een prachtige club maar het rammelt daar al jaren aan alle kanten. erg jammer want ik had De Ligt daar graag gezien als ze in betere doen waren. De Ligt heeft dalijk dan hetzelfde probleem als Pogba als hij voor een dure transfersom gaat komen. die krijgt dan straks steeds de schuld dat het verdedigend niet goed gaat als de matige verdedigers om hem heen fouten maken

17 mei 2019 om 18:18

Een deel van de kritiek op Pogba is natuurlijk ook zeer terecht. Veel te vaak nonchalant en bijzonder veel slechte wedstrijden gespeeld. Vaak niet bereid te strijden voor het team. In mentaal opzicht zijn beide heren totaal niet te vergelijken. De Ligt is een echte leider, Pogba is meer bezig met randzaken bij tijd en wijlen.

Ik zou hem graag bij man u zien, mooie, grote club die de komende jaren echt wel weer om de titel mee gaan doen.

Als die toch naar Engeland wil kan die wel naar Arsenal! Daar speel je hoogstwaarschijnlijk ook CL. Hij zou meteen de beste verdediger worden bij Arsenal en zal vast een goed duo vormen met Holding.

17 mei 2019 om 13:42

Wat een onzin. Welke speler wilt er nou naar Arsenal en een goed duo vormen met Holding? Holding is de matigste speler in de selectie, zal niet misstaan in de Feyenoord verdediging naast van Beek.

17 mei 2019 om 13:46

Als je een nickname met 'voetbal' erin kiest verwachten mensen wel dat je ook daadwerkelijk kijkt naar de club waar je over reageert. Holding was 1 van zo niet de beste verdediger begin van dit seizoen. Toen hij geblesseerd raakte raakten we snel in verval. Ik denk dat je iemand anders voor ogen hebt, Holding is die jongen die al maanden niet meer voor Arsenal gespeeld heeft. Ik denk verder dat jij niet eens weet wie er allemaal in de selectie van Arsenal zitten, naast de spelers die jij misschien wel eens gezien hebt.

17 mei 2019 om 13:50

De matigste speler in de selectie? Wat een grap. Holding presteerde voor dat die geblesseerd raakte erg goed.

17 mei 2019 om 13:57

Beste Samcro, Holding heeft dit seizoen 10 wedstrijden in de PL gespeeld. Waarvan hij er 8 vol heeft gemaakt en voornamelijk tegen de middenmoot en lager gespeeld heeft. Als jij hierop uit kan baseren dat deze jongen een goede verdediger is dan weet ik het niet meer. Hij is zo onzeker, slap in de duels.

17 mei 2019 om 14:00

Wie is volgens jou dan de matigste uit de selectie?

17 mei 2019 om 14:09

Mustafi, Jenkinson, lichtsteiner, El neny, Iwobi, Micky. Zo kan ik nog wel even doorgaan.

17 mei 2019 om 14:17

Beste voetbal14253, heb je goed gekeken? Of verzin je gewoon wat...?

Hij heeft oa tegen Utd, Liverpool, Spurs en Wolves gespeeld. Voornamelijk middenmoot en lager idd. Man man man...nogmaals, met zo'n nickname krijgen mensen een bepaald verwachtingspatroon he. Denk er nog eens over na

17 mei 2019 om 14:30

Tegen Utd maar 36 min, Liverpool 1-1 thuis, spurs idd knap gewonnen, en tegen wolves ook 1-1 maar er verwacht wordt dat een club als Arsenal ervan wint...

17 mei 2019 om 14:51

Wat wil je nou precies? We hadden het toch over Holding? De uitslagen zijn toch totaal niet relevant?

Als je maar de helft van zijn speelminuten had gezien, had je al geweten dat Holding zeker niet de matigste speler uit onze selectie was.

17 mei 2019 om 18:17

@voetbal14253

Tegen United inderdaad maar 36 minuten, toen raakte hij namelijk geblesseerd. Wat maak jij jezelf belachelijk en ongeloofwaardig.

17 mei 2019 om 13:44

Eerst maar eens de finale winnen van Chelsea om CL te halen. Dan is De Ligt voor ons alsnog niet haalbaar, maar hebben we wel een extra troef om spelers te verleiden voor ons te kiezen.

17 mei 2019 om 13:50

Ik zie ze best winnen van Chelsea. En zoals je zegt hebben ze wel een extra troef.

17 mei 2019 om 14:21

Arsenal zou een leuke optie zijn, maar ik denk dat De Lig inmiddels in een categorie spelers is beland die the Gunners niet kan halen.

Misschien dat hij ons verrast, maar ik zie De Ligt bij de absolute top, Juventus, Real, Barca, Bayern, Man City en Liverpool. Arsenal, waar ik een zwak voor heb, zit daar nu niet tussen.

17 mei 2019 om 18:15

Wat een utopie. Waarom zie iemand van zijn kaliber naar Arsenal gaan? Ik zou het zelf geweldig vinden, maar dit is niet realistisch.

United of Liverpool, perfecte leerschool voor hem.
Zou toch fantastisch zijn ergens in de top van Engeland spelen. Als United wat gerichte aankopen doet maken ze echt wel weer kans op de titel.

17 mei 2019 om 18:15

United speelt alleen niet meer in de top van Engeland. United is wat meer nodig dan een paar gerichte aankopen. Ze hebben het zelfs slechter gedaan dan Arsenal, wat eigenlijk te bizar voor woorden is. Ze zijn mijlenver verwijderd van City en Liverpool en zelfs Spurs en Chelsea zijn momenteel verder. Daarnaast zijn ze ook echt een betere coach nodig dan Solskjaer.

Hij moet lekker naar Barcelona gaan. Hij is te goed voor dit Manchester United en zie hem liever niet tekenen voor Liverpool.

17 mei 2019 om 14:18

Waarom zou je hem niet bij Liverpool willen zien? Omdat ie Gomez dan in de weg zit?

Ik heb ook twijfels of hij wel meteen de stap naar de Europese top moet maken. Al zijn de kwaliteiten om daar te slagen onmiskenbaar aanwezig, ik ben bang dat hij daardoor even stil komt te staan in zijn ontwikkeling, doordat hij niet meteen alle wedstrijden mag meedoen.

17 mei 2019 om 15:01

Er zijn meerdere redenen eigenlijk. De Ligt is het grootste verdedigende talent op dit moment, maar moet zich nog bewijzen in een topcompetitie. Dat hij nog steeds fouten maakt (ook tegen Spurs) helpt zijn zaak niet echt.

Liverpool heeft, buiten de squadplayers, spelers nodig die er meteen staan en dan heb ik het nog niet eens hoe het een klap in het gezicht zou zijn voor spelers als Gomez en Matip. Laatstgenoemde is een opvallende naam, maar hij heeft bewezen constant goed te kunnen zijn.

De ontwikkeling van Gomez wil je ook niet in de weg zitten, maar wat mij ook opvalt is dat er geen beste chemie is tussen van dijk en de Ligt. Het zal ook nog een hele duit kosten om hem binnen te halen en om eerlijk te zijn kunnen ze dat geld beter spenderen aan een aanvallende middenvelder

17 mei 2019 om 15:10

Ik snap je gedachtengang, alleen dat hij foutjes maakt is vrij logisch. Als je naar zijn leeftijd kijkt maakt hij er eerder uitzonderlijk weinig. Die tegen Spurs was wel een grove btw..

De chemie tussen De Ligt en Van Dijk heeft tijd nodig, tijd die je heel weinig hebt als je alleen bij de nationale ploeg samen speelt. Mochten ze samen voor Liverpool spelen, groeit die chemie ook snel genoeg...denk ik.

Maar idd, het zou voor Gomez geen fijn gevoel zijn als ze De Ligt erbij halen. Matip vind ik sterker geworden met Virgil naast hem, maar zou er niet rouwig om zijn als je op hem kunt upgraden.

17 mei 2019 om 18:38

Precies, die foutjes zie ik daarom niet graag terug bij Liverpool. De Ligt doet veel goede dingen in een wedstrijd, maar maak dan een foutje. Mustafi van Arsenal is bijna vergelijkbaar: Goed en vaak actief bij het verdedigen, maar laat dan een steek vallen.

Matthijs en Virgil hebben soortgelijke krachten, alleen een iets andere speelstijl. De Ligt is bijvoorbeeld veel meer pro-actiever en eigenlijk is hij te spiegelen aan Gomez die ook pro-actiever is en bijna dezelfde krachten bezit. Matthijs is alleen veel meer een leider. Twee leiders die verbaal zijn kan daarom botsen. Daarbij zal hij ook nog Henderson, Milner en van dijk voor zich moeten dulden wanneer het aankomt op de aanvoerdersband.

Het probleem is ook dat Klopp ook ziet dat hij de competitie afsloot met een van de minste tegendoelpunten in Europa. In zijn hoofd wilt hij daarom niet investeren in een nieuwe centrum verdediger, zeker na hoe Matip zich goed staande hield en Gomez waar net zoals bij de Ligt veel rek in zit. Hij kan ook op de rechtsback positie spelen, maar vind hem daar minder effectief.

Maar ben wel benieuwd hoe Sjors en Sjimmie het voor Oranje gaan doen.

Dit zou mijn wens in vervulling doen gaan al lijkt het hoogst onwaarschijnlijk maar een defensie met
Wan-Bissaka de Ligt/Coulibaly en van Aanholt met daarvoor
Rabiot en N'dombele als blok voor aanvoerder Pogba en
Martial met Pepe op de flanken en in de spits een Icardi/Rashford en ik ben een blije mancunian..
🗣 Come On United!!
#GGMU

17 mei 2019 om 15:07

Zo te zien ben je ook een blije Fifa speler Je laat 4 spelers van de huidige basis staan, de rest zijn allemaal nieuw en die moeten meteen samen presteren? Ik heb nog nooit 7 nieuwe spelers bij 1 club gezien na een transferzomer.

17 mei 2019 om 18:13

Niet eens rekening houdend met de gemoeide bedragen. Alleen Rabiot is nagenoeg gratis op te halen. Voor de rest betaal je de volle pond. Zelfs Wan-Bissaka en van Aanholt zijn dezer dagen niet goedkoop.

18 mei 2019 om 11:23

Jawel joh vaak zat, als clubs degraderen hebben ze t seizoen erop vaak een volledig nieuw elftal, of ze dan ook presteren is een 2e..

17 mei 2019 om 18:12

Het is geen Fifa hè. Je kan niet even een compleet nieuw team kopen. Je vervangt je hele defensie en nagenoeg je hele middenveld. Zo werkt het niet. Daarnaast is dat voor United ook niet te betalen. Van Aanholt en Wan-Bissaka moeten al het nodige kosten, Koulibaly en de Ligt zijn bijna 100 miljoen per stuk. Rabiot kun je gratis halen, maar N'dombele zal ook wel minimaal 60 kosten. Pepe is ook minimaal 60 miljoen. Icardi zal ook wel rond de 100 liggen. Dan moet je minimaal 550 miljoen gaan investeren. Dat kan niet.

Hij moet NIET naar Man Utd gaan maar ook ZEKER NIET naar Barca. Hij gaat Pique en Umtiti gwn NIET uit de basis spelen... blijft lastig te snappen voor sommige. Hij moet een tussenstap nemen daar doet hij goed aan, weet ik 100% zeker.

17 mei 2019 om 15:26

Umtiti heeft zelf niet eens een vaste basisplek, nu ze kampioen zijn weer een paar keer gespeeld maar die is zeker niet onbetwist ofzo. Lenglet heeft (ook toen Umtiti weer fit was) vrijwel alles gespeeld, standaard basis in de CL ook. Pique is ook alweer 32 en gaat niet super lang meer mee. Barca speelt rond de 60 officiele duels per jaar, ik weet vrij zeker dat De Ligt gewoon zijn minuten gaat maken als hij naar Barca vertrekt hoor. Je kunt wel met hoofdletters typen, maar dat maakt het niet per se waar he

17 mei 2019 om 15:36

Sanderk91, begrijpelijk dat Umtiti niet meteen weer in de basis kwam na zijn blessure. Het stond goed met Lenglet en in de cruciale fase van het seizoen wil je dat niet in de war schoppen. Ik verwacht dat Umtiti gewoon weer basis staat volgend seizoen als iedereen weer op 0 begint.

De Ligt zal heus zijn minuten maken, maar je ziet dat hij zich ontzettend sterk ontwikkelt als hij alle minuten mag maken. Daarom denk ik dat hij een kleine terugslag zal krijgen in zijn ontwikkeling als hij meteen naar de Europese top gaat. Dat hij het uiteindelijk gaat maken, lijkt me duidelijk, maar ik zou hem echt adviseren eerst een club te kiezen waar hij alles mag spelen. Jammer genoeg is hij voor die clubs al niet meer te betalen....behalve Utd wellicht, maar daar zou ik vanwege de onrust juist weer niet voor kiezen.

17 mei 2019 om 16:14

Ja, daar valt wat voor te zeggen inderdaad. Maar dat zelfde probleem zou je bij vrijwel elke geinteresseerde club hebben natuurlijk. Vast in de basis kom je haast nergens, zeker aangezien zulke teams wat meer rouleren vanwege het hoge aantal wedstrijden. Anyway, ik zou dat niet per se als terugslag zien, eerder als leerproces. Misschien moet Barca hem maar kopen anders en nog een jaartje terug naar Amsterdam verhuren als ze hem vlieguren willen blijven laten maken. Hoor je mij ook niet klagen hoor

17 mei 2019 om 16:16

Wat ik me wel zou kunnen voorstellen is dat Barcelona 3-4-3 gaat spelen in sommige wedstrijden. Ouderwets 4-3-3 met Messi en Griezmann gaat namelijk lastig worden denk ik. Zou bijvoorbeeld in de volgende opstelling kunnnen:

Griezmann - Suarez - Messi

Alba - De Jong - Busquets - Semedo

Umtiti - Pique - De Ligt

Ter Stegen

Niet gek als je het mij vraagt..

18 mei 2019 om 00:47

Klopt, maar een Bayern is die zekerder van een basisplaats als een Barcelona op dit moment dat bedoel ik maar te zeggen. Pique kan btw nog wel ff door hoor..

De Ligt moet niet in dat zinkend schip stappen. Je ligt alleen maar onder een vergrootglas, en bij iedere fout zal Neville klaar staan om je af te branden. Bovendien speel je ook geen CL. Liverpool is een veel mooiere club voor hem. Een defensie met Van Dijk en De Ligt is echt ongeã«venaard. En bovendien doe je volgend jaar dan volop mee om de PL-titel

Ik ben geen Ajax fan. Maar United is serieus geen stap omhoog vanaf Ajax zijnde. Enige voordeel is meer geld en betere tegenstanders. En je moet van EL houden maar voor CL voetbal zit je bij Ajax beter...

Ze willen gaan renoveren bij United, maar ondertussen willen ze Pogba (in potentie toch wel een 5 middenvelder) van de hand doen. Er is toch geen enkele topspeler die nu naar United wilt. Spelen geen CL, kans op het winnen van de competitie volgend seizoen acht ik ook niet erg groot.

de Ligt kiest toch nooit voor een avontuur bij United, althans daar hoop ik op.

United moet je natuurlijk niet heen gaan, valt geen eer aan te behalen. De Ligt moet gewoon een club uit het rijtje City, Liverpool, Barca, Real, Bayern kiezen.

Kan beter geen stap terug doen bij een Engelse subtopper. De Ligt hoort in de CL.

Juventus lijkt mij ook een goede keuze. Er lopen daar twee 'oude' topverdedigers rond, waar hij nog misschien het een ander kan bijleren voordat zij met pensioen gaan.

De Daily Telegraph baseert zich op bronnen dichtbij de verdediger. De Daily Telegraph is nooit gebaseerd op bronnen. Onzin verhaal, hoort eigenlijk in de wandelgangen. Leuk voor de clicks, maar eigenlijk moet je artikelen van deze kranten helemaal niet serieus nemen, laat staan als artikel zelf plaatsen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren