Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV wenst mee te werken aan transfer van 35 tot 40 miljoen euro’

Laatste update:

Hirving Lozano is mogelijk bezig aan zijn laatste weken in dienst van PSV. De Eindhovenaren en de Mexicaanse aanvaller ‘mikken’ volgens het Eindhovens Dagblad op een zomerse transfer. Het regionale dagblad schrijft dat PSV ieder jaar één of twee grote verkopen nodig heeft om een goed transferresultaat te boeken.

Dat Lozano onlangs in de uitwedstrijd tegen Willem II (0-3 zege) een knieblessure opliep, verandert niks aan de wens van beide partijen. Door de lichte schade aan het gewricht komt de aanvaller dit seizoen niet meer in actie voor de Eindhovenaren. Of hij komende zomer met Mexico kan deelnemen aan de Gold Cup, zal nog moeten blijken. Een beslissing daarover wordt door de medische staf van de nationale ploeg van Mexico gemaakt, in samenspraak met hun collega’s van PSV en bondscoach Gerardo Martino.

PSV hoeft in financieel opzicht zeker niet per se afscheid te nemen van Lozano. De Eindhovenaren zijn echter bereid om mee te werken als er een bod van 35 tot 40 miljoen euro op tafel komt. Overigens zou ook Steven Bergwijn in aanmerking komen voor een vertrek om een goed transferresultaat te noteren, maar een verkoop is in ieder geval niet noodzakelijk. Lozano werd eerder in verband gebracht met onder meer Napoli en Manchester United, terwijl de naam van Bergwijn viel bij Bayern München en Internazionale. Beide aanvallers hebben nog een langlopend contract in Eindhoven: Bergwijn tot medio 2022, Lozano tot medio 2023.

Tegelijkertijd is PSV met Donyell Malen en Michal Sadílek in gesprek over een nieuw contract. De huidige verbintenis van beide spelers loopt momenteel tot medio 2020, al bevat het contract van laatstgenoemde nog een optie voor een extra seizoen. Malen gaf eerder al te kennen dat hij graag in Eindhoven wenst te blijven. Met Sadílek is PSV nog niet zolang in gesprek, omdat de Tsjechische middenvelder zich pas net in het elftal van trainer Mark van Bommel heeft gespeeld.

Zie jij Hirving Lozano komende zomer vertrekken bij PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind het wel een laag bedrag.
Een frenkie gaat weg voor het dubbele.
Had wel iets meer verwacht voor lozano.

1 mei 2019 om 07:39

Frenkie is een exceptionele speler die ook nog eens een paar jaar jonger is. Logisch....

1 mei 2019 om 07:40

Lozano heeft zich op het absolute topniveau gewoon minder laten zien. Denk dat zijn top ook neit zo hoog ligt. Napoli of Everton zouden mooie ploegen zijn die niet veel meer kunnen en willen betalen. Wellicht Gladbach van Bosz

1 mei 2019 om 07:59

Denk ik ook dat zijn niveau het absolute topniveau gaat worden. Maar hij is wel een buitenspeler en ook die zijn zeldzaam. En toen Frenkie verkocht was had hij zich ook nog niet zo laten Zien als nu.

1 mei 2019 om 08:13

Lozano blinkt uit in snelheid en het naar binnen trekken en schieten. Beetje fatsoenlijke scout zal ook zien dat Lozano al het hele seizoen aan de "verkeerde" kant staat opgesteld, waar hij dat tweede niet kan doen. Toch legt hij prima statistieken neer aan die kant. Hij heeft vooral pech dat PSV met Bergwijn, Gakpo en Malen drie andere rechtsbenige linksbuitens heeft.

1 mei 2019 om 08:32

Leverkusen?

Maar idd, dat is meet iets voor Lozano.

1 mei 2019 om 12:48

In welk opzicht zijn buitenspelers zeldzaam? Er lopen toch genoeg buitenspelers rond die de kwaliteiten van Lozano bezitten? Ik vind 35-40 miljoen een flinke smak geld voor een goede buitenspeler. De markt is op hol geslagen, maar dat betekent niet dat een van de betere buitenspelers van de Eredivisie opeens 50+ miljoen waard is.

1 mei 2019 om 16:07

@wve

Quote: "denk ik ook dat zijn niveau het absolute topniveau gaat worden. Maar hij is wel een buitenspeler en ook die zijn zeldzaam. En toen Frenkie verkocht was had hij zich ook nog niet zo laten Zien als nu".

Natuurlijk kost Frenkie meer dan Lozano omdat hij een unieke speler is. Alles dat zeldzaam is, is duurder. En als er iets is dat niet zeldzaam is, zijn het buitenspelers. PSV is naar internationale maatstaven een kleine club en heeft er al drie van een behoorlijk niveau rondlopen. Er zijn legio alternatieven voor handen die zelfs voor minder op te halen zijn dan de prijs die nu voor Lozano wordt genoemd. Dat bedrag is dan ook meer dan marktconform en de kans dat hij heel veel meer gaat opleveren dan het genoemde bedrag, acht ik dan ook niet heel erg groot. Dat hij zijn kunsten vertoont in een laag gewaarde competitie als die in NL heeft ook een waardendrukkend effect op zijn transferwaarde, al zou het zomaar kunnen dat de belangstelling voor "nederlandse" spelers door het succes van Ajax is toegenomen.

2 mei 2019 om 09:10

@wve Daarin verschillen we dan van mening. Het zijn spelers die moeilijk vergelijkbaar zijn. Wat maakt dat de waarde van een speler, dat hangt ook af van welke club die vandaan komt. Wat dat betreft heeft Ajax een grotere reputatie dat spelers daadwerkelijk doorbereken op het topniveau.los van of het eerlijk is, speelt dat wel mee. Clubs betalen ook niet altijd wat de speler nu waard is, maar speculeren ook op potentie.

1 mei 2019 om 07:41

Als je Lozano na de winter ziet spelen is het niet zo een heel gek bedrag.

1 mei 2019 om 07:44

Vindt 35 tot 40 miljoen al veel voor Lozano. Niet echt een bijzondere speler ofzo vooral veel onnodig rollen over het veld.

1 mei 2019 om 08:16

Dat hij onnodig veel rolt, eens, maar "niet echt niet een bijzondere speler" is nogal kortzichtig.

1 mei 2019 om 08:25

Ik vindt het niets bijzonders nee, vooral rennen - zelf schieten en medespelers over het hoofd zien. Verder weinig waarvan ik denk wow die gaat de top halen. Denk eerder een niveau eronder en die gaan wss geen 35 tot 40 miljoen neerleggen.

1 mei 2019 om 09:00

Hij is ontzettend doelgericht voor een buitenspeler. Zet zichzelf, mede dankzij zijn snelheid, voortdurend in scoringspositie. De momenten dat hij iemand in een betere positie over het hoofd ziet zijn op een hand te tellen, en dateren vooral van zijn eerste periode. Zet hem op links en hij kan echt wel mee bij de bovenste 5 van Engeland en Spanje.

1 mei 2019 om 09:09

Ik denk dat er met zijn maniertjes helemaal niets van hem overblijft in het buitenland. In de CL weinig laten zien en brandhout na de winterstop. Psv mag de handjes dichtknijpen als ze dit kunnen vangen.

1 mei 2019 om 09:58

Voor de naam 'Ajax' op de palmares wordt nu eenmaal meer betaald.

1 mei 2019 om 10:00

Je vind het niets bijzonders, schiet alleen zelf en ziet medespelers over het hoofd. Hij laat weinig zien waarbij jij 'wow' hebt maar je vind 35 tot 40 miljoen een normaal bedrag. Ben ik nou gestoord of wat klopt er niet?

1 mei 2019 om 07:48

We gaan toch niet elk transferbedrag met die van Frenkie vergelijken? 35 - 40 miljoen vind ik ook enigszins aan de lage kant maar heel veel meer zit er denk ik op dit moment ook weer niet in. Dat heeft alleen niks met de Jong te maken.

1 mei 2019 om 08:27

Nee maar als je overal eerst 60 hoort en dan nu dit.
Dat is toch 2 tadicjes minder.

1 mei 2019 om 10:10

Maar hij speelt nu ook een stuk minder dan in de tijd dat die 60 miljoen de ronde deed. Eigenlijk is dit gewoon geen goed moment om hem te verkopen.

1 mei 2019 om 07:48

Ik ben überhaupt benieuwd of ze dat gaan krijgen. Na de winterstop laat hij niet zien dat hij 35 miljoen waard is en daarnaast zie ik geen club 35 miljoen neerleggen zo lang hij niet weer 100% fit is. Veel zal afhangen of hij de interlands (goed) speelt

1 mei 2019 om 08:07

Niemand gaat zoveel neerleggen voor Lozano. Bij Frenkie spat de kwaliteit ervan af. Bij Lozano moet ik het nog zien of hij nog een niveau'tje hoger aankan waar hij niet altijd sneller is dan zijn tegenstander. Zijn techniek en inzicht zijn ook niet geweldig, al denk ik wel dat ie zal slagen bij een club van max net onder de Europese top die bij hem past.

1 mei 2019 om 08:17

Tuurlijk snap ik waarom je de vergelijking trekt, maar:

1. Ajax heeft meer naam kwa opleiding. Kijk naar alle transfers in het verleden, er wordt altijd net iets meer betaald voor Ajacieden dan Psv'ers.
2. Ajax maakt een buitengewoon seizoen mee in de Champions League wat de prijs ook nog wat meer om hoog duwt.
3. Frenkie is toch echt van een ander niveau dan Lozano. Nee, ze spelen niet op dezelfde positie maar iedereen kan zien dat Frenkie iets speciaals heeft. Met alle respect: het laatste half jaar hebben we toch vooral meer tekortkomingen gezien bij Lozano dan waarin hij echt uitblinkt.

Met een geblesseerde Lozano met dit halve jaar achter de rug denk ik dat je in je handjes mag klappen als er een club 35-40 miljoen neer wil leggen. Die jongen heeft absoluut talent, daar niet van, maar ik twijfel of er rijen clubs zullen staan. Aan de andere kant: als er geen club komt voor Lozano bljift hij toch lekker nog een jaar bij Psv.

1 mei 2019 om 08:34

1. Sanchez had bij PSV net zoveel opgeleverd dan bij Ajax, De Jong idem dito. Het gaat niet alleen om contract en momentum, maar vooral om het feit dat Ajax niet per se hoeft verkopen. Clubs weten goed dat PSV eerst moet verkopen voordat ze kopen, en Ajax niet. Dat heeft minder te maken met de naam van de club dan veel mensen hier altijd claimen imo.
2. Frenkie is al verkocht toen ze nog alleen de groep hadden overleefd toch? Wel eens met je punt verder.
3. Vind het niet zo eerlijk om Lozano's kwaliteiten onderuit te halen obv een laatste seizoenshelft waarin iedereen slecht speelde. Het is een beetje alsof je Robben op links zet. Door zijn klasse maakt hij er nog steeds 15+, maar iedereen snapt dat hij beter aan de andere kant rendeert.

1 mei 2019 om 09:14

Neem het lekker voor die stervende zwaan op maar ik geef je op een briefje dat hij met zijn houding en speelstijl door het ijs gaat zakken in het buitenland. Denk dat Spanje dan nog het beste voor hem zou zijn. In Italie krijgt hij alleen maar schoppen daar houden ze niet van zijn “stervende zwaan” attitude.

1 mei 2019 om 09:39

@Valceryn, ik wil niet provoceren oid, maar ik denk echt dat Frenkie minder zou hebben opgebracht als hij bij PSV zou spelen. Ajax heeft gewoon de bekendheid mee, of dat nu terecht is of niet. Ik zat jaren geleden bijvoorbeeld in een taxi in Egypte, in een niet zo'n groot gehucht, en de chauffeur vroeg waar ik vandaan kwam. Ik zei: "Nederland". Hij reageerde met: "ah, Nederland! Ajax! Cruyff!". Dat is de bekendheid van Ajax en die levert geld op.

1 mei 2019 om 11:37

Kyle66: Ik denk dat we niet moeten overdrijven. Ja, Ajax is een bekende naam maar dat wil niet zeggen dat spelers daarom meer opleveren. We hebben het hier niet over Gucci tasjes bij wijze van spreken, waarbij de naam de prijs bepaalt. Zo werkt dat denk ik niet, althans niet bij de scouts en mensen die het geld moeten uitgeven. Die kijken op de eerste plaats naar kwaliteit.

Had de Jong destijds voor PSV gekozen en zichzelf op soortgelijke geprofileerd dan was PSV nu 75+ miljoen rijker geweest.

1 mei 2019 om 21:56

@ Nick Danninga

En toch is het zo, dat is al zo vaak door onafhankelijke partijen (verschillende sport media/marketeers) onderzocht, en velen voetbal iconen (van Gaal, Wenger, Ferguson, etc) hebben dit ook al tig keer bevestigd. Zelfs Brands en Gerbrands hebben dit ook in het verleden meerdere malen bevestigd, er word nu eenmaal meer voor sterktehouders (vaak ook voor reserve spelers) van Ajax betaalt vanwege:

- Ajax haar goede track record van het leveren van spelers.

- Buitenlandse clubs er vanuit gaan dat Ajacieden over een goed technisch basis niveau beschikken.

- Ajacieden over het algemeen weten hoe met druk/kritiek binnen en buiten af om te gaan.

Uiteraard worden ze ook beoordeeld hoe ze internationaal voor de dag komen, maar Ajacieden staan nu eenmaal voor een bepaalde kwaliteit in het buitenland. Het is een kwaliteit reputatie die andere Nederlandse clubs gewoon niet hebben.

1 mei 2019 om 08:46

"had wel iets meer verwacht voor lozano"

Ik had wel iets meer verwacht VAN Lozano
40 miljoen zou dus gewoon erg mooi bedrag zijn

Voetbalde de afgelopen weken toch minder maar blijft een handenbindertje met altijd gevaar in zijn acties en duikelingen. Zal waarschijnlijk wel 35 miljoen gaan opleveren vermoed ik

Weet niet of Italiaanse clubs dit gaan betalen. Spaanse top heeft ie te weinig voor laten zien denk ik, misschien subtop. Zit dan eerder aan een subtopper/middenmotor in Engeland te denken. Wolves was geïnteresseerd dacht ik. In de Premier League zal hij wel wat aan zijn vallende ziekte mieten doen.

1 mei 2019 om 07:42

Hoezo? Sommige van de grootste duikelaars spelen/speelden in de PL: Suárez, Alli en Salah om er zo maar een paar te noemen.

1 mei 2019 om 07:46

Ja, daar past ie wel tussen, daar heb je gelijk in. Bedoelde meer dat hij een hoop commentaar zal krijgen.

1 mei 2019 om 08:00

Dat geloof ik ook zeker wel. Overigens denk ik dat hij prima zal passen bij een club als Leicester, Wolves, Everton (al heeft hij daar meer concurrentie) en Watford. Clubs net onder de top-6. Voor het grootste deel omdat deze vaak net iets meer het countervoetbal spelen wat Lozano ligt, met snelheid eruit komen en veel ruimte achter de verdediging van de oppositie.

1 mei 2019 om 09:16

De spelers die je nu noemt zijn exceptioneel goed. Daar schaar ik Lozano bij lange na niet tussen.

1 mei 2019 om 09:57

Eens, dat soort clubs zit ik ook aan te denken. En van daaruit misschien nog een stap hoger als hij goed presteert.

Alleen al omdat zijn naam zo “hot” is zou je zeggen dat daar meer uit valt te halen. 35-40 miljlen vangen, waarvan eenderde je investering is en waarvan er nog een fiks doorverkooppercentage is maakt dit niet de klapper waar velen op hadden gehoopt. Gelukkig staan er voorin al wat opvolgers klaar. Gakpo, Malen en Aboukhlal doen het veelbelovend. Al zou ik laatstgenoemde proberen te verhuren aan een FC Twente.

Stelletje kleindenkers. En dan zeggen dat de transfer van De Jong ook gunstig is voor PSV’s mogelijkheden. Zó’n bedrag lijkt me niet haalbaar, maar 35 miljoen? Voor dat bedrag vertrok Milik naar Napoli enkele jaren geleden. Bij de populairste voetballer van Mexico, die nota bene door de top van Europa wordt gevolgd én nog een langlopend contract heeft denk ik toch aan minimaal 45 miljoen!

1 mei 2019 om 08:57

Gomes1psv ik had beter van jou verwacht. Een aantal mensen voor kleindenkers uitmaken en dan met de Milik vergelijking komen. Andere speler (centrumspits) die jij nu kleiner wil maken. Niet doen, want is helemaal niet nodig.
Ja Lozano is de populairste speler van Mexico, maar wat zegt dat op zich over zijn kwaliteiten? Sowieso zie je vaak dat een aanvaller populairder is dan een verdediger.
Lozano is een hele goede winger, en heeft zich zeker in de kijker gespeeld bij een paar topclubs, maar is in de cl en in de 2e seizoenshelft teruggevallen en daar van de radar verdwenen. Dan zie ik eerder een topclub voor Bergwijn gaan omdat die nog een forse groeipotentie heeft, terwijl dat bij Lozano minder is.
Komt de blessure op een heel vervelend moment bij. Dan denk ik dat 40 miljoen nu een goed bedrag LIJKT. 35 is inderdaad laag, maar 45 is dan wel veel.
En gezien het belang van zijn zaakwaarnemer en oude club denk ik dat er een vertrek geforceerd gaat worden.

1 mei 2019 om 10:04

"gomes1psv ik had beter van jou verwacht. Een aantal mensen voor kleindenkers uitmaken en dan met de Milik vergelijking komen. Andere speler (centrumspits) die jij nu kleiner wil maken. Niet doen, want is helemaal niet nodig."

Waar heb je het in godsnaam over?

Verder is 35 te laag en 45 teveel? Je kunt ook gewoon direct zeggen dat je 40 een mooi bedrag vind. Je draait wel overal omheen in je reactie.

1 mei 2019 om 10:22

Milik deed het leuk bij Ajax, maar iedereen was het erover eens dat 35 miljoen een sterk staaltje van Overmars was nietwaar? De echte top stond voor zover ik me kan herinneren niet in de belangstelling van de wereldtop. Een lange vormdip die hij en Bergwijn hebben doen niet af aan de enorme potentie van beide, die naar mijn idee groter is dan die van Milik. Als je destijds 35 miljoen voor Milik kan vragen, zou ik in de huidige markt voor deze jongens zeker niet met hetzelfde genoegen nemen. Ik vind dat dan inderdaad kleindenkerij als je wel verbaal aangeeft te zullen gaan profiteren van de standaard die de De Jong-transfer verhoogd zou hebben, maar intussen gewoon dezelfde verwachting aanhoudt als bij Memphis Depay enkele jaren geleden. Liever zie ik dat John de Jong dan eens naar Overmars kijkt en leert hoe ver je met handelsgeest en een beetje bluf komt. Immers, in het stuk staat toch dat PSV niet hoeft te verkopen? Zet ze dan allereerst niet in de etalage als je de markt zijn werk wilt laten doen.

1 mei 2019 om 10:30

Maar laten we eerlijk zijn Depay was toen bij PSv toch veel bepalender en aanwezig dan wat Lozano bij PSv laat zien.

Milik was een lucky shot, daar kun je niet elke transfer mee vergelijken.

Sorry hoor maar in Lozano zie ik het niet zo. Voor mij haalt Bergwijn een veel hogere rating dan Lozano.

1 mei 2019 om 10:57

No limit waar ik het over heb is dat Gomes het in zijn reactie doet voorkomen of Milik een one day fly was die Overmars met zijn koopmanskunsten voor teveel geld heeft verkocht. Dat is niet juist. Milik was, tot hij een zware blessure kreeg, uitstekend op dreef in Italië dus die transfersom was zeker terecht voor een sterke en talentvolle centrumspits.
Ten tweede raad ik je aan om eerst goed te lezen want ik zeg als eerste de 40 miljoen en daarna zeg ik dat 35 te laag is, en 45 te hoog (gezien blessure en langdurige vormdip).

1 mei 2019 om 11:00

Nufc; eens Depay was zeker bepalender. Lozano lijkt de rek voor groei eruit te zijn, en heeft het in cl niet kunnen laten zien. Bergwijn zit nog een forse groeicurve in, en daar scouten de top clubs ook vooral op. Lozano dreigt in de categorie te goed voor de eredivisie, te slecht voor een topcompetitie te vallen (A la Luuk de Jong)

1 mei 2019 om 11:15

Haha, dus je zegt in je laatste stukje tekst dat Overmars de transfersom zelf zo omhoog heeft geschroefd? Of is het wellicht misschien zo dat Frenkie en de Ligt zich dubbel en dwars Europees en nationaal (wedstrijden Oranje) hebben bewezen? De hele top zat/zit achter deze spelers aan. Lozano heeft niks klaargespeeld in de CL en speelde alleen maar voor zichzelf, met name de uitwedstrijd in Barcelona kon je dit goed zien. Terwijl de heren bij Ajax het wekelijks overal laten zien. Barca, Psg, City, Juventus, Real en Barca wilde deze spelers allemaal graag hebben en niet meneer het renpaard Lozano.

1 mei 2019 om 13:02

Het grappige is dat Depay helemaal niet zo veel bepalender was dan Lozano nu is.

Depay had in zijn laatste twee seizoenen bij PSV de volgende statistieken in de eredivisie:
14/15: 22 goals, 6 assists
13/14: 12 goals, 8 assists

Lozano heeft de afgelopen seizoenen de volgende statistieken:
18/19: 17 goals, 8 assists
17/18: 17 goals, 8 assists

voor een vleugelspeler is boven de 15 doelpunten uitkomen 2 seizoenen achter elkaar een geweldige prestatie. Het is gewoon heel bijzonder dat zowel PSV als Ajax een bizar seizoen draait. Er zijn weinig verschillen tussen Lozano en Depay. De drie grote verschillen zijn dat:
1. Ajax een veeeel beter seizoen draait dan het seizoen waarin Depay kampioen werd
2. PSV niet met een speelstijl speelde waarin het meer afhankelijk was van 1 aanvaller (namelijk Depay) waar nu ook De Jong en Bergwijn voor veel gevaar zorgen
3. Lozano simpelweg niet het blinde paard is gezien hij de afgelopen seizoenen vrijwel elk jaar meer dan 10 assists heeft gegeven. Dat is gewoon een prima statistiek voor een naar binnen trekkende buitenspeler waarmee hij ook dit jaar weer in de top-10 assists leveranciers staat. Daarnaast is het handig om eens te luisteren naar een fragment van Vi's verslaggever Marco Timmer waarin wordt beschreven hoe veel vaker een Lozano geraakt wordt dan andere spelers in de ereivisie. Neres krijgt hier trouwens ook steeds meer last van en je zult echt zien dat die gozer volgend seizoen ook meer gaat 'duikelen' omdat ze niet in bescherming genomen worden.

Lozano is absoluut geen duikelaar en ondanks dat hij een mindere tweede seizoenshelft draait ook geen blind paard. Mensen die dit roepen roepen dit echt alleen omdat PSV niet meer alles met 4-0/5-0 wint zoals in de eerste seizoenshelft. Lozano is de favoriete speler van Mexico omdat hij een mooie en behendige voetballer is die mij heel erg doet denken aan een winger versie van Suarez.

(Oh en hierboven wordt benoemd wat het uitmaakt dat Lozano de favoriete speler van Mexico is... Dit heeft financieel gezien bizarre waarde voor een club. Dat is precies de reden waarom een Lozano meer waard is dan een Bergwijn met vergelijkbare statistieken. Lozano brengt heel veel sponsorgeld op vanuit Mexico. PSV wordt bijvoorbeeld ontzettend veel gekeken in Mexico de afgelopen twee jaar. Puur door de markt die ze daar afstruimen. Hetzelfde geld voor Ajax in Denemarken.)

Lozano in huidige vorm is 20 a 22 miljoen wel max. De topclubs die hem langer volgen hebben hem na de winterstop geen knikker meer zien raken

1 mei 2019 om 08:24

34 goals en 16 assists in 59 wedstrijden voor PSV. Ja joh, anders gewoon voor 10 miljoen weg. Die kan er toch niks van?

1 mei 2019 om 09:20

Laatste half jaar uit vorm en geblesseerd. Dat psv dit bedrag wenst lijkt me eerder wishful thinking en wanhoop dan op de realiteit gebaseerd.

1 mei 2019 om 10:06

PSV hoeft hem toch niet verkopen?

Lekker hoog bedrag, schat m zelf max 25 mil. Als hij er lekker inzit, is hij gewoon goed, aks het niet loopt is hij werkelijk dramatisch.

Jammer dat hij zijn laatste wedstrijd in het psv shirt al gespeeld heeft...

Lozano is dat bedrag echt wel waard. Speelt wellicht wat minder de laatste tijd maar over 60 wedstrijden voor PSV 34 doelpunten en 16 assaists. En ook bij Mexico notabene op het wk goed spelend. Bij iedere club met Name clubs die een beetje op de counter spelen za Lozano een toegevoegde waarde zijn. En een behoorlijk deel verdien je zo terug met shirtverkoop en uitzendrechten in Mexico.

1 mei 2019 om 09:23

Die 34 goals zijn grotendeels tegen de lamme en de blinde gemaakt. Tweede helft eredivisie en vooral in de CL (waar de scouts toch het meest naar kijken) heeft hij geen knikker geraakt. Tel op dat hij geblesseerd is en dit bedrag wat psv hoopt te vangen is wishful thinking en wanhoop.

1 mei 2019 om 09:35

Dat is nou weer typisch Calimero gedrag. Oehhh de buitenlandse competities zijn zooo fantastisch en de eredivisie helemaal niks. Nou Ajax veegt de nummer 3 van de PL gewoon van de mat dus valt allemaal reuze mee. Lozano heeft met het Mexicaans elftal al aangetoond met de wereld subtop mee te kunnen. Bovendien moeten clubs weer aankopen gaan presenteren aan de supporters en Lozano is toch een bekende naam. Ja zo raar werkt het tegenwoordig . Dus die zal zijn 35-45 miljoen echt wel opleveren . En anders houdt PSV hem toch gewoon lekker .

1 mei 2019 om 10:17

In de CL heeft Lozano gescoord tegen BATE, Inter en Tottenham. Hoezo dan geen knikker geraakt?

1 mei 2019 om 13:02

En in de competitie tegen Ajax, Feyenoord, Az, Utrecht, Vitesse etcetera. Tegen de gehele top 7 heeft hij gescoord dit seizoen, maar ja hij moet wat zeggen hè.

Ja, dat lijkt me wel logisch dat je bij dit soort bedragen mee wil werken aan een transfer.... Welke club zal dat niet doen ?

In de 2e seizoenshelft heeft niets doen lijken dat een bedrag van 35-40 miljoen reëel is. Real wil rond de 20 miljoen voor Odegaard.... En die is toch wel veel getalenteerder en bepalender dan gemakkelijk vallende Lozano.

Ik hoor ook weinig van geïnteresseerde clubs in Lozano. Ik denk dat de betere Europese clubs eerder Bergwijn op de korrel hebben dan Lozano.

1 mei 2019 om 10:23

Lozano heeft zich natuurlijk veel meer bewezen dan Ödegaard. Ödegaard is een talent dat het goed deed bij een Noorse club, zeer wisselvallig was bij sc Heerenveen en nu eigenlijk pas zijn eerste goede seizoen speelt bij Vitesse.

Lozano is een international die indruk heeft gemaakt op het WK, uitstekende statistieken heeft en één van de populairste spelers van Mexico is dus commercieel gezien ontzettend waardevol is. Daarnaast is Ödegaard ook echt niet 'bepalender dan de gemakkelijk vallende Lozano'. Lozano is natuurlijk veel bepalender.

Het is echt overduidelijk dat Lozano op dit moment veel meer waard is dan een speler als Ödegaard.

Ik zou als PSV zijnde niet zwichten voor 40 mil. Hij heeft nog tot 2023 contract, dus PSV hoeft hem absoluut niet te verkopen. PSV is financieel gezond dus het is graag of niet. Ik zou zeggen 55 miljoen en anders niks. volgend jaar kan hij ook nog verkocht worden, en gezien zijn huidige vorm (slecht) denk ik dat zijn prijs alleen maar stijgt als hij weer in vorm raakt.

1 mei 2019 om 09:58

Dan moet PSV komend seizoen wel CL spelen of ver komen in de EL. Anders heeft Lozano geen aansprekend podium om wat te laten zien.

Nederlandse competitie maakt weinig indruk in het buitenland.

1 mei 2019 om 10:34

Ja dat is wel belangrijk inderdaad, hopelijk halen Ajax en PSV allebei de poule fase van de CL en weten AZ en Feyenoord punten te sprokkelen in de EL

1 mei 2019 om 12:48

55 mln? Beetje heel erg veel denk ik.

1 mei 2019 om 13:06

Hij hoeft niet weg en heeft een lang contract, dus waarom niet. Ajax had dat vorig seizoen met de Ligt en de Jong ook.

Wachten tot het einde van de transferperiode. Dan is er altijd wel een club in paniek die met flinke bedragen gaat strooien. 35 miljoen is voor een Engelse middenmoter ook nog op te brengen.

Ik zie Everton hem wel halen, die spenderen ook altijd aardig wat. En Brands weet de weg bij Psv.

hoe eerder deze voetballer van de nederlandse velden verdwijnt, hoe beter. Zijn houding op het veld mbt het uitlokken van vrije trappen en gele kaarten voor zijn directe tegenstander, schwalbes en het daarbij vertoonde theater vind ik in- en intriest. voor alle duidelijkheid: sneu dat hij nu geblesseerd is hoor, dat gun je niemand.

1 mei 2019 om 13:19

Helemaal mee eens

In het begin leek hij een verrijking voor het Nederlandse voetbal met fris, flitsend en fel spel

Na anderhalf jaar heb ik een beeld van een vervelende, overtredingen uitlokkende speler, waar ik liever niet naar kijk omdat ik me alleen maar erger

Het uitlokken van een overtreding door simpelweg het been voor de tegenstander te zetten, wachten tot hij er tegenaan loopt, en schreeuwend naar de grond gaan heeft Lozano een nieuwe dimensie gegeven

Hij heeft het stokje van Suarez wat dat betreft overgenomen

Ik zie beide spelers niet slagen bij een grote club in het buitenland. Bergwijn is nog te wisselvallig en speelt niet constant. Lozano is vaker onzichtbaar dan zichtbaar. Zou niet rouwig zijn als Lozano vertrekt.

Is een goede speler maar op de een of andere manier twijfel je ergens toch aan hem of die het gaat redden op hoger niveau

Ben ik nu heel slecht als ik denk dat Lozano toch stiekem zijn kruisbanden heeft gescheurd en ze van hem af willen?

Ben ik nu heel slecht als ik denk dat Lozano de laatste maanden door de mand is gevallen en aangetoond heeft dat hij toch niet de topspeler is die hij in het begin leek te zijn?

Ik zou zeggen 30 miljoen strik er omheen en sterkte voor de nieuwe club die dat geld wil betalen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren