Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Nick Viergever waarschuwt Ajax: ‘Dat heeft PSV al veel opgeleverd’

Laatste update:

Na vier seizoenen Ajax is Nick Viergever deze voetbaljaargang met PSV op jacht naar de landstitel. De Eindhovense club heeft de prolongatie van de landstitel na het 3-3 gelijkspel tegen Vitesse niet meer in eigen hand, maar de verdediger verzekert dat iedereen bij PSV in het kampioenschap gelooft. “De scherpte om op de juiste momenten te scoren moet er weer in komen”, benadrukt Viergever zaterdag in De Telegraaf.

“Net als de gretigheid om verdedigend elke bal eruit te willen halen. Dat moeten we als team weer beter gaan doen. Om kampioen te worden, heb je frisheid en gretigheid nodig.” Viergever weet dat alle wedstrijden winnen niet per se voldoende hoeft te zijn. Ajax heeft immers een beter doelsaldo. “We moeten geen gekke dingen doen maar vasthouden aan onze manier van spelen”, geeft de verdediger in het dagblad te kennen. “We hebben al laten zien dat we daarmee ook uitslagen van 6-0 kunnen neerzetten.”

Viergever kan leven met de favorietenrol van Ajax voor de landstitel. “Ajax is volgens mij altijd de favoriet voor het kampioenschap geweest. Voor dit seizoen voorspelde bijna iedereen dat de titel naar Ajax zou gaan.” Hij benadrukt dat PSV zich niks moet aantrekken van wat iedereen roept en schrijft. “We staan tweede met hetzelfde puntentotaal als Ajax. Waarom zouden we dan al afgeschreven zijn? We moeten ons niet gek laten maken.”

“Met de mentaliteit van deze groep zit het wel goed. Kenmerkend voor deze groep is dat we ervoor blijven knokken tot de laatste minuut. Dat heeft ons al veel opgeleverd.” In de afgelopen twaalf jaar werd PSV bovendien tweemaal kampioen door een geweldige comeback op de laatste speeldag. “We weten wat ons te doen staat: winnen en veel goals maken.”

Denk jij dat PSV de landstitel zal prolongeren?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee viergever dat zie je toch echt verkeerd. Het spel is niet om aan te gluren, denk zelfs dat psv nog punten gaat verspelen.

13 april 2019 om 08:07

Het is inderdaad niet om aan te gluren. Maar of ze met dat spel nog punten gaan verspelen moet ik zien

13 april 2019 om 08:31

De graafschap speelt erg lekker met matusiwa op het middenveld. Matusiwa zal tot op het bot gemotiveerd zijn en ik denk dat de graafschap wel een puntje pakt in Eindhoven. Of topic is matusiwa al rijp voor een basisplek komend seizoen voor Ajax?

13 april 2019 om 09:17

Al loopt het niet helemaal lekker maar met de mentaliteit zit het wel goed bij PSV. Die gaan thuis helaas echt wel winnen. Minimaal een kopbal in 86e minuut van de Jong.

13 april 2019 om 09:29

Matusiwa doet niet mee net als van de Pavert

13 april 2019 om 09:58

Ja Zwolle speelde op dat moment ook lekker. In Eindhoven zijn ze gewoon kansloos. Net als bijna iedere Eredivisie ploeg. Als de Eindhovenaren nog ergens puntverlies lijden zal dat bij Willem II of AZ zijn. Thuis pakken ze gewoon de volle mep in de resterende duels. Wel met een minimale score te hopen

13 april 2019 om 09:59

@martijnovic, ik denk van niet, maar het is wel een type middenvelder die nu niet in de Ajax-selectie te vinden is. Ik zou ‘m er wel bij willen hebben !

13 april 2019 om 09:31

Wij moeten ook nog tegen Utrecht en Vitesse he. En Utrecht is weliswaar thuis maar is een geduchte tegenstander. Vitesse net zo zeer, dat hebben we afgelopen weekend opnieuw kunnen zien. Ajax en did 2 ploegen zijn goede match. En dan moeten we ook nog naar de graafschap ..

13 april 2019 om 10:00

Ik wilde net zeggen. En iedereen maar roepen dat Ajax een makkelijker schema heeft. Ajax moet echt flink aan de bak, vooral Groningen uit wordt heel zwaar. Dat zelfde weekend moet PSV thuis tegen Ado waar het uit al met 0-7 won..

13 april 2019 om 10:24

De graafschap uit en Groningen uit zet ik mijn hoop op. Ik hoop dat heet gaat spoken op de vijfenberg.

13 april 2019 om 10:59

Tja, en het voordeel is dan weer dat ADO een bizar jaar draait. Ze verliezen van de slechtste clubs om dan ineens weer een dikke score weg te zetten tegen betere clubs. Ado lijkt wel een beetje alles of niets dit seizoen.

13 april 2019 om 12:39

Is waar, al lijkt Ado nu een stuk beter te draaien gezien de wedstrijd tegen Utrecht..

13 april 2019 om 10:58

En zie daar de bron van de "amsterdamse arrogantie". Als Schone zoiets roept kan hij maar beter z'n mond houden met alle arrogante praatjes, als Viergever zoiets roept is het "verkeerd geinterpreteerd".

Welkom in de wondere wereld van de media. Waar feiten vertellen minder belangrijk is dan hits/clicks.

Lekker provocerende titel! Top gedaan! Hij waarschuwt Ajax helemaal niet, hij geeft aan dat ze zelf nog niet zijn afgeschreven!

13 april 2019 om 08:49

Precies, dit is de eerste PSV-er die een beetje realistisch kijkt en dan zetten ze zo de titel neer.

13 april 2019 om 08:54

Hij moet wel realistisch zijn hij heeft voorgaande jaren de titel aan anderen moeten laten

13 april 2019 om 09:45

Een beetje een realistische kijk. De bijnaam van deze beste man is weggever. Tegen vitesse liet hij weer heel goed zien waarom. De gretigheid om verdedigend niets weg te geven leverde je tegen Ajax grote problemen op.

Ajax en de favorieten rol. Zeker waar aan het begin van het seizoen, totaal niet waar na de winterstop. Voor de titel waren we bijna dood en begraven. Moesten op 3 fronten knokken en velen gingen er vanuit dat mede daardoor de achterstand alleen maar groter zou moeten worden. We hebben zo ongeveer een halve competitie meer aan wedstrijden moeten spelen. Vind het maar weinig realistisch en erg veel roepen voor de bühne.

13 april 2019 om 10:10

Is dat zijn bijnaam of verzin je dat nu ter plekke? Lol. Verder gaf PSV tegen Ajax ook niets weg, maar gingen ze ten onder door twee individuele touten van Schwaab. Ik vind Viergever ook geen hoogvlieger, maar jij raaskalt nu wel erg veel onzin uit.

13 april 2019 om 10:49

Dus schwaab gaf t weg..en bij welk team hoort schwaab?

13 april 2019 om 11:03

Maar dat had dus niets met de gretigheid om niets weg te geven te maken. Als team stond PSV verdedigend goed. Hetgeen ik PSV die wedstrijd juist wel verwijt is het gebrek aan lef om aanvallend wat te forceren

13 april 2019 om 12:45

Met 11 tegen 10 en dan de 3-1 tegen krijgen is weggeven genoeg.
Was ook nog aan het eind van de wedstrijd wat normaal de kwaliteit bij PSV is.

Ik ben benieuwd wat het effect zal zijn op psv als ajax excelsior al met grote cijfers pakt. Dat zou best eens een gevoelige mentale tik kunnen zijn.

13 april 2019 om 08:13

Eens. Want als Ajax er 4 zou maken moeten ze van PSV er minimaal 6 maken. 2 meer per wedstrijd, iedere wedstrijd. (Zie t niet gebeuren)

13 april 2019 om 08:22

Ik ben benieuwd of PSV meer risico durft te nemen om meer goals te maken.

13 april 2019 om 08:25

Tegen De Graafschap moet Psv met 3 verdedigers gaan spelen. Je speelt thuis en moet doelpunten maken. Van Bommel heeft tegen Nac ook laf gespeeld.

13 april 2019 om 08:26

Ik zou niet ineens een heel andere formatie weg gaan zetten. Je kan prima 433 voetballen. Alleen wat meer creativiteit en aanvallende impulsen op middenveld zou wel mogen.

13 april 2019 om 09:48

Gewoon 4-3-3. Middenveld Guti, mo en Pereiro. Aanval bergwijn Luuk en lozano. Defence zoals altijd met Dumfries en angelino heel aanvallend ingesteld. Zo kom je ook ver hoor

13 april 2019 om 10:04

Je moet inderdaad aanvallend spelen. Maar een kamikaze tactiek lijkt me niet verstandig. Deden ze in 2016 ook tegen Cambuur. Die maakte er zelf daardoor nog 2 waardoor er uiteindelijk 'maar' met 4 goals verschil werd gewonnen van de hekkensluiter en Ajax dat ook deed tegen Twente. Hoe de competitie vervolgens eindigde ben ik helaas vergeten

13 april 2019 om 08:24

Als je naar het resterende programma kijkt dan treft psv 4x een tegenstander waar ze aan het doelsaldo kunnen werken terwijl Ajax slechts 2 tegenstanders heeft van dat kaliber. Het is nog niet gespeeld!

13 april 2019 om 08:35

En welke 4 zijn dat dan volgens jouw?

13 april 2019 om 08:46

De graafschap, ado, willem 2 en heracles. Ajax heeft qua “kanonnenvoer” alleen excelsior en de graafschap

13 april 2019 om 08:50

Willem 2 speelt een sterke 2e seizoenshelft dus die zou ik van je lijstje schrappen.
Ado is ook altijd wel een lastige voor Psv.

13 april 2019 om 08:56

Willem 2 is daarnaast voor PSV historisch nooit makkelijk

13 april 2019 om 08:59

Ado lastig voor psv? Wanneer dan? Ik kan me alleen 9-0 6-0 etc herinneren ( en n blauwe masndag n 0-1). Willem 2 hebben we gezien tegen Ajax had 1-8 kunnen worden dus zet maar terug op t lijstje. Nee ik denk eerder dat ado het gezien de rivaliteit gaat laten lopen en utrecht om diezelfde reden in de laatste wedstrijd met 11 man voor de pot gaat hangen. En Ajax moet eerst maar eens te zien winnen in groningen

13 april 2019 om 09:30

PSV heeft het altijd lastig in Tilburg

13 april 2019 om 09:38

Pure wanhoop dit. PSV is geen Ajax, die hele vergelijking gaat dus niet op. Ajax speelt dominant attractief combinatievoetbal. PSV speelt lange bal op de jong of counter vanaf de flanken. Willem 2 is tegen die laatste altijd beresterk.

13 april 2019 om 09:51

Ajax won al ruim in Utrecht en Arnhem. Je kijkt puur naar naam, echter zie ik Groningen uit en ook de graafschap als lastige wedstrijden. Win je die 2 dan wordt je denk ik kampioen. PSV heeft met Willem 2 en az uit 2 uitwedstrijden waar ik ze niet zie winnen.

13 april 2019 om 09:58

En de defensie van Ajax is als een zwitserse bank toch, superveilig... ik denk dat wij ajacieden ons nog niet rijk moeten rekenen

13 april 2019 om 10:10

Zelfs al zouden dit 4 wedstrijden zijn waar PSV aan het doelsaldo kan werken is het nog haast onmogelijk als Ajax gewoon blijft winnen. PSV moet gewoon hopen op een misstap van Ajax. 9 doelpunten is echt ongekend veel. Helemaal als je bedenkt dat Ajax na de winter vrij makkelijk het net weet te vinden, waar PSV juist daar heel veel moeite mee heeft.

13 april 2019 om 10:36

Na de winter makkelijk het net weten te vinden? Daar zag ik anders niets van terug tegen feyenoord, az, zwolle en heracles. Je weet het met Ajax nooit, de ene dag super de andere dag helemaal niks

13 april 2019 om 10:40

@mrBoity makkelijker dan PSV en je doet net alsof het PSV zo makkelijk afgaat na de winterstop.

13 april 2019 om 10:49

5-0 ooh wacht....

13 april 2019 om 10:56

Als psv elke keer met 4-0 wont en ajax alles met 2-0 wie staat er aan het eind bovenaan dan?

13 april 2019 om 11:02

Daar hoop je op ja, echter zie ik Ajax vanavond al met meer dan 2 goals verschil winnen. Dit Ajax heeft gewoon veel doelpuntenmakers. Vandaar dat men nu al op honderd plus staat.

13 april 2019 om 10:49

Vriend heb je de statestieken bekeken van afgelopen jaren? Ajax wnt maar met 2.9 doelpunten verschil hoor zo makkelijk gaat het niet. Excelsior moet je nu niet onderschatten. Zeker nu nu ze denken dat ze de cl finale halen.

13 april 2019 om 10:50

Oei Excelsior komt op bezoek oei....

13 april 2019 om 12:39

Wat is er mis aan excelsior? Hoop dat ze een puntje stiekum pakken. En nee ik ben niet voor psv of feyenoord. Gewoon ff met de benen op grond

Gezien de stand is het logisch om te kijken naar doelsaldo. Het zou mij echter verbazen dat beide ploegen geen punten meer verspelen. Met Groningen-uit en AZ-uit hebben beide ploegen nog een wedstrijd tegen een ploeg die het in het tweede seizoenshelft gewoon beter doet. Het programma van beide lijkt me heel licht in het voordeel van Ajax, maar met Europees én de bekerfinale er nog bij valt er ook nauwelijks iets zinnigs over te zeggen.

13 april 2019 om 08:14

Het doelsaldo is nu al +9 in het voordeel van ajax ten opzichte van psv. En vanavond tegen Excelsior gaat Ajax waarschijnlijk minimaal 3 keer scoren. Dus kampioen worden via doelsaldo hoeft psv niet meer op te rekenen denk ik

13 april 2019 om 08:23

Beide ploegen zijn in thuis wedstrijden doelpunten machines. Dat Ajax zomaar met 3 doelpunten wint van Excelsior lijkt me ook erg optimistisch. Ajax zal misschien enkele spelers moeten sparen, Excelsior zal zich ingraven én hebben met Moniz een trainer die die ploeg best eens kan later verrassen tegen een grotere tegenstander (vraag maar aan Feyenoorders).

13 april 2019 om 08:27

Excelsior die zich ingraaft? De Graafschap is op dit moment lastiger dan Excelsior. Ajax gaat er vanavond 5 maken minimaal. Spelers worden niet gespaard en gaan gewoon volle bak.

13 april 2019 om 09:51

Ja joh vraag idd aan Feyenoord. Die hadden in de thuiswedstrijd alle pech van de wereld. 6-1 was namelijk totaal niet geflatteerd geweest. Denk zelfs dat Moniz een groot drama wordt bij excelsior. Die denkt in druk zetten, verzorgd voetbal en aanvallen. Dergelijke speelwijze hebben 9 van de 10 keer tijd nodig om erin geslepen te worden. Bij een club die nog strijd om de punten vind ik het weinig slimme teksten die hij roept....

13 april 2019 om 10:24

Uit werd het 1-7 en dan zou een 3-0 thuis optimistisch zijn?

13 april 2019 om 10:39

spelers word en wel gespaard geloof me maar. dinsdag is veel belangrijker

13 april 2019 om 08:22

Persoonlijk zie ik voor Ajax geen hele grote problemen in het programma. Ze krijgen de moeilijkere tegenstanders (Vitesse en Utrecht) allebei thuis. Alleen Groningen uit zou dan nog eventueel lastig kunnen worden. PSV daarentegen moet uit naar de moeilijkere tegenstanders (Willem 2 en Az). Wat dat betreft spreekt het programma toch wel in het voordeel van Ajax. Zeker als Ajax uit de CL zou liggen na volgende week, dan kunnen ze zich helemaal richten op de competitie.

13 april 2019 om 08:33

Speelronde 30: Excelsior vergelijkbaar met de Graafschap (schat Excelsior wel iets beter in)
Speelronde 31: Groningen uit, ado thuis. Veel lastiger voor Ajax, Groningen staat tweede bij een ranglijst in de tweede seizoenshelft achter AZ.
Speelronde 32: Vitesse thuis, Willem 2 uit. Lijkt me voor beide behoorlijk pittig. Dat willem 2 uit is en dat het zeker voor Willem 2 toch een derby is lijkt me voor PSV nog extra pittig
Speelronde 33: Graafschap uit, Heracles thuis. Graafschap speelt waarschijnlijk voor de laatste kans. Heracles kent een goed seizoen, maar PSV is thuis lastig te kloppen. Lijkt me voor beide ploegen vergelijkbare match up
Speelronde 34: Utrecht thuis, az uit. Lastigste uit wedstrijd voor PSV, Utrecht uit is voor Ajax vaak een stuk zwaarder dan thuis.

13 april 2019 om 08:35

Als vitesse en utrecht uit wedstrijden waren geweest dan zou het nog spannend kunnen worden, maar thuis moet ajax die makkelijk kunnen hebben

13 april 2019 om 08:38

Milton is zichzelf duidelijk hoop aan het in praten. De Graafschap presteert veel beter dan Excelsior de laatste weken maar Excelsior is lastiger hahahaha.
Ajax kan elk duel aan zijn doelsaldo werken. PSV gaat echt niet allebei de uitwedstrijden winnen. Bij Willem II waarschijnlijk zelfs een nederlaag.

13 april 2019 om 08:46

@BJP79, ik probeer er gewoon objectief naar te kijken. Mijn club voorkeur ligt bij deze twee bij Ajax. Maar ik denk dat het kampioenschap niet op doelsaldo wordt beslist, tenzij ze beide evenveel punten laten liggen haha. Maar dat ze beide, en zeker een van de twee, punten laten liggen lijkt me erg waarschijnlijk.

13 april 2019 om 10:02

Weet je nog in 2016 die laatste wedstrijd dat Ajax de titel verspeelde? Toen speelde utrecht de beste wedstrijd van t seizoen en werd het 2-2 dankzij een dubieuze strafschop.... Utrecht zal er alles aan doen om het feestje te verpesten

13 april 2019 om 10:03

Dat was 3 wedstrijden voir t einde van t seizoen in de Arena

PSV heeft het gewoon laten liggen in Arnhem. Lozano (2x) en Bergwijn misten grote kansen.
Uiteindelijk heb je 2 penalties en een buitenspel nodig om gelijk te spelen tegen vitesse.
Dan moet ik als objectieve fan toegeven dat Ajax het meer verdient om kampioen te worden.
En van de laatste 8 wedstrijden heeft psv er maar 4 gewonnen.

13 april 2019 om 08:45

PSV heeft het in Amsterdam laten liggen door bij een 1-1 stand niet de 1-2 te scoren. Bergwijn en Viergever lieten de kansen hierop liggen.

13 april 2019 om 09:41

PSV mag de scheids bedanken dat ze daar nog een puntje hebben gekregen.

Is die viergever nou al een keer kampioen geworden? Wel zuur voor hem dat toen hij lange tijd bij ajax zat dat ajax toen altijd naast het kampioenschap greep, en nu loopt hij over en dan grijpt hij er weer naast, zal wel niet aan zijn voetbalkunsten liggen..

13 april 2019 om 08:27

Hij is niet overgelopen want Ajax wou zijn contract niet verlengen en boorde hem zelfs een mooie transfer naar volgens mij Leverkusen door zijn neus.

13 april 2019 om 09:35

Zo ver is het nog niet! Volgende week staat er nog een finale op het programma.

Dit een mosterd na de maaltijd verhaal. Toen Psv 5 punten voorstond, hadden ze dit ook moeten beseffen en scherper zijn. Waarom nu? Psv moet hopen dat ze alles winnen en Ajax punten laat liggen, dan geloof ik in de titel. Psv is na de winterstop een te kloppen ploeg. Spelers worden zelden geprikkeld onder Van Bommel en blijft steeds aanmodderen met dezelfde middenvelders.

Titel is een beetje misleidend. Viergever is (terecht!) Vooral met zijn eigen ploeg bezig en wil het beste uit zijn eigen ploeg halen.
Hij heeft zelf als Ajax speler meegemaakt dat het op de laatste dag nog fout kan gaan, dus psv moet er zelf gewoon alles aan doen.

fc groningen - Ajax en Ajax-Vitesse
Willem 2-PSV en AZ- PSV

dat zijn de 4 wedstrijden waarin het beslist gaat worden. Ajax heeft het altijd lastig uit in Groningen en Vitesse op bezoek is geen zekerheid

AZ-PSV az kan nog strijden voor plek 3 en Willem 2 kan ook nog voor de playoffs gaan en vorig seizoen werd het 5-0 in tilburg.

Denk dat Ajax de schaal pakt

Graafschap uit gaat de spannendste wedstrijd worden

De laatste 10 jaar is de eredivisie wel super spannend, kan geen andere europeze competitie aan tippen. En spanning is voor mij als fan minstens net zo belangrijk als kwaliteit

13 april 2019 om 09:29

Klopt, dat een mjljardenploeg als psv een Franse middenmotor of degradatiekandidaat opmaakt heeft ook weinig meer met kwaliteit te maken, maar vooral met een enorm kwaliteitsverschil. Engeland is de uitzondering, ook heel spannend maar wel met veel kwaliteit.
Maar Nederland is een hele leuke competitie, hoop alleen dat het kunstgras gaat verdwijnen.

13 april 2019 om 13:59

Zo mee eens! Eredivisie is fantastisch. Geniet er al jaren elk jaar weer van (ook al worden we geen kampioen helaas, misschien dit jaar dan weer). En wat ik ook leuk vind, is de aanvallende speelstijl van veel clubs die wat minder goed zijn. Ze willen wel allemaal de bal hebben meestal.

Zon iemand viergever... Pechvogel.. Bij ajax wordt ie geen kampioen, paar keer dichtbij gezeten. Gaat ie weg bij ajax naar psv, gebeurt nu tegenovergestelde. Ajax kampioen psv net niet.

13 april 2019 om 10:30

Geen pechvogel, want het mislopen van titels komt mede door hem. Zondag stopte hij gewoon met matavz verdedigen toen de bal naar de 2de paal ging, de bal werd terug gekopt en matavz kon vrij de 3-2 binnen lopen. Dat was bij Ajax ook mijn grootste irritatiepunt. Hij komt altijd gemotiveerd over, maar als puntje bij paaltje komt loopt hij altijd halfbakken te verdedigen.

Als de graafschap verstandig is spelen ze als psv, 6 handbalverdedigers 3 verdedigend ingestelde middenvelders en 2 middenvelders die alleen maar hard naar voren kunnen hollen. Zorg ervoor dat als het niet loopt de tegestander vroeg rood krijgt, (zie de hoe de jong en lozano dit doen) hol met zijn allen als een bezetene op de scheidstechter af als er iemand van je team struikeld. En verteer de medewerkers van de VAR. En laat vooral psv het spel maken, meer als 30% balbezit is erg lastig voor ze.

13 april 2019 om 10:46

Haha verkeerde been uit bed gestapt zuurpruim

Het zit Viergever ook niet mee zeg. In de 4 jaar dat ie bij Ajax zat werd PSV 3x kampioen. Vervolgens gaat ie naar PSV en dan net dat seizoen wordt Ajax hoogstwaarschijnlijk kampioen haha. Wellicht dat ie volgend seizoen tijdens de winterstop een club kan kiezen?

13 april 2019 om 10:27

Wellicht dat er een causaal verband bestaat tussen het hebben van Viergever en het mislopen van de titel? En wellicht dat de oorzaak van dit verband een gebrek aan kwaliteit is?

13 april 2019 om 10:35

Dat is het ook. Kijk maar hoe hij matavz laat lopen bij de 3-2. Dit deed hij bij Ajax ook altijd. Leuk dat hij dan tot de 90ste minuut mee naar voren sprint om een goal te foceren, maar het is gewoon een matige verdediger. Niet voor niks dat veel psv'ers en feyenoorders hem cynisch "weggever" noemde toen hij nog bij ons speelde.

13 april 2019 om 10:44

Moet zeggen dat ie mij, zeker begin van het seizoen, positief verraste. Maar het is inderdaad niet zo dat je lekker op je stoel zit met hem in de verdediging. Aan de andere kant: we werden ook kampioen met Isimat..

13 april 2019 om 10:44

Waar hij echt een handje van heeft is om z'n eigen as draaien inderdaad. Dat leer je in de f'jes al af als het goed is.

13 april 2019 om 10:42

Misschien denken ze bij Feyenoord wel dat je met Viergever in je ploeg een garantie hebt op een tweede plek. Dan krijgt PSV er misschien er nog wel een paar miljoen voor

PSV is allesbehalve afgeschreven. Ze hebben hetzelfde aantal punten. Ajax heeft alleen een beter doelsaldo. Beide ploegen komen nog genoeg tegenstanders tegen die ze punten kunnen kosten. En Ajax speelt nog steeds Europees en beker. Dus het is nog lang geen uitgemaakte zaak dat Ajax kampioen wordt.

Nick viergever.... Door middelmaat zoals jij gaat PSV geen kampioen worden. Pure armoede

Minder praten svp. Hoop gezever van veel spelers de laatste weken. Laat het maar op het veld zien die grote mond.

ik moet aan zijn uitspraak denken in het begin van het seizoen.

"‘Een aantal tweede plaatsen heb ik, maar die tellen niet", vertelt de linkspoot in een uitgebreid interview met Voetbal International. "Hier weten ze inmiddels wél allemaal hoe het voelt om de titel te pakken. Daar ging het het afgelopen seizoen bij PSV om. Winnen."

ik lag me dood als PSV nu tweede wordt🤣

Nog 5 wedstrijden waatin knokken tot de laatste minuut je nog veel oplevert, net zoals heel het seizoen, dan maken jullie de achterstand in doelpunten never nooit goed. Hopelijk doet Ajax niks geks en laten ze geen punten meer liggen..

Ik ben gewoon heel realistisch, als PSV in eigen huis niet weet te winnen van dit de Graafschap dan is er een heleboel mis binnen deze ploeg.

Viergever is de zwakste schakel achterin bij PSV die het minste recht van spreken heeft over de goede prestaties van Psv. Die zwakte in de defensie probeert van Bommel te camoufleren door met 2 controlerende middenvelders te spelen die veel dreigende aanvallen van de tegenpartij vroegtijdig in de kiem moeten smoren. Hij durft het niet aan om 1 van die controlerende middenvelders op te offeren, omdat dan waarschijnlijk de zwakke punten van Viergever aan het licht komen met als gevolg meer tegengoals. Het is niet voor niks dat Ajax hem heeft laten gaan. Van Bommel wordt liever 2e door 5 wedstrijden met 1-0 te winnen dan dat hij het risico neemt met meer creatieve aanvallend ingestelde spelers te spelen waardoor hij misschien met 5-1 en 6-1 wint, maar misschien ook een keer met 4-3 verliest. Ik denkt dat hij gokt dat Ajax nog een keer punten verspeelt en dat hij met zijn Juventus tactiek toch nog alle wedstrijden wint met lelijk voetbal. Aan het einde van het seizoen zullen we zien wie er uiteindelijk bovenaan is geã«indigd.

Psv moet 10!! Doelpunten inlopen in 5 wedstrijden. Zeer lastig!!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren