Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Sneer naar ‘extreem arrogante’ Van Persie: ‘Zijn carrière was toen voorbij’

Laatste update:

Wojciech Szczesny maakte medio 2017 de overstap van Arsenal naar Juventus, voor een initieel bedrag van 12,2 miljoen euro. De doelman stond elf jaar bij de Londense club onder contract, al kwam hij tussen 2015 en 2017 tijdelijk voor AS Roma uit. Szczesny neemt in gesprek met Poolse media geen blad voor de mond wat betreft zijn voormalige ploeggenoten. “Samir Nasri dacht altijd dat hij een soort gangster was. Iedereen heeft zo iemand op school, iemand met grote en sterke vrienden. Hij dacht daardoor dat hij het helemaal was.”

Szczesny denkt dat spelers als Alexander Hleb en Robin van Persie meer uit hun loopbaan hadden kunnen halen. “Alexander had meer kunnen bereiken. Hij heeft hoe dan ook een geweldige carrière gehad, maar hij hield ervan om te drinken. Van Persie? Je moet toegeven. Hij vertrok naar Manchester United en won de landstitel. Maar daarna belandde hij op de bank, koos hij voor een transfer naar Turkije en zijn grootse loopbaan was toen voorbij. Hij had andere beslissingen kunnen nemen en meer kunnen bereiken bij Arsenal.”

“Van Persie is soms extreem arrogant”, verzekert Szczesny, die Tomas Rosicky als ‘zijn rijkste teamgenoot ooit’ omschrijft. “Hij gaf nooit geld uit. Bij Arsenal had hij de hele tijd dezelfde auto, een Mercedes uit 2005. En hij droeg alleen kleding van zijn sponsor. Het enige waar hij geld aan uitgaf, was zijn gitaar.” Aaron Ramsey komt in de zomer ook naar Juventus. “Hij heeft voetbal nooit als een tactisch spel gezien. Hij is iemand die negentig minuten lang alleen maar rent. Meer dan wie dan ook. Dertien kilometer per wedstrijd is geen enkel probleem. Hij zal een geweldige toevoeging voor Juventus zijn.”

Op de bruiloft van Szczesny was ook Jack Wilshere van de partij. “Hij is mijn beste vriend, samen met Grzegorz Krychowiak. Op mijn bruiloft was hij zo dronken dat we hem pas na twee uur zoeken in de bosjes vonden. Hij lag te slapen. Helaas is hij nooit van een blessure hersteld en dat leidde tot meerdere blessures. Eén van de grootste talenten waarmee ik ooit heb gespeeld. Alleen vanwege zijn blessureleed speelt hij nu voor West Ham United en niet voor een Europese topclub”, zo verzekert de doelman.

Nicklas Bendtner is ‘een van de meest intelligente voetballers’ met wie Szczesny naar eigen zeggen ooit heeft gespeeld. “Hij is netjes, goed gekleed, fysiek in orde en alles oogt perfect. De volgende dag sla je de krant open en lees je ‘Dronken Bendtner is een spookrijder’ en denk je: what the fuck. Ik weet niet, hij is iemand met twee persoonlijkheden. Maar ook iemand met heel veel zelfvertrouwen. Olivier Giroud? De knapste speler met wie ik heb gespeeld en dat weet hij. Hij houdt heel veel van zichzelf. Je weet wel, baardje, olie voor zijn borst. Maar een geweldige vent en zeer onderschatte voetballer.”

Szczesny had maar een paar minuten nodig om de kwaliteiten van Lukas Podolski en Santi Cazorla te ontdekken. “Op een gegeven moment wilde ik op trainingen geen schoten van Lukas vanaf een meter of tien of elf meer proberen te stoppen. Ik beschermde alleen maar mijn hoofd. Ik zweer het, dat vond ik het belangrijkste. Cazorla? Na de eerste training applaudiseerden we voor Arsène Wenger voor het halen van Santi. Klein, traag, maar een van de beste voetballers met wie ik ooit heb gespeeld. Een ongelooflijke winnaarsmentaliteit en techniek. Als je met hem speelde, dacht je: Oh my God, hij is zo goed.”

De allerbeste ploeggenoot bij Arsenal was echter Thierry Henry, zo benadrukte Szczesny tot slot. “De beste speler in de geschiedenis van Arsenal. De beste speler in de geschiedenis van de Premier League. Hij was heel veeleisend, vooral richting jonge voetballers. Die zeiden altijd dat ze op de training bang voor hem waren. Als je de bal niet goed gaf, werd hij boos en liet hij dat luid en duidelijk weten. Een geweldige vent.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk niet dat die vrienden heeft gemaakt na dit interview 🤣

16 maart 2019 om 13:51

Jawel, Henry, rosicky etc. Dit is gewoon normaal je kan nooit iedereen aardig vinden of ‘normaal’ ik vind dit btw geweldig! Waren meer spelers eerlijk en open ofer hun relaties Haha

16 maart 2019 om 13:52

Dat misschien niet nee , maar vind het wel leuk om dit soort dingen te lezen. 😂 Zo hoor je eens een andere kant van die gasten die je normaal op het veld ziet rennen

16 maart 2019 om 14:01

Liever dit dat standaard geneuzel, en het nu ook niet dat hij schoffeert, hij geeft er gewoon zijn kijk op.

16 maart 2019 om 14:24

Dit is juist standaard geneuzel. Iedereen heeft dit met zijn collega's

16 maart 2019 om 14:31

Dit is toch niet standaard? Standaard is constant in poep kruipen, dat doet Szczesny niet.

Geinig, neemt geen blad voor de mond. Hij zal op bepaalde punten wel gelijk hebben. Ik ben benieuwd hoe zijn oude teamgenoten hierop zullen reageren.

16 maart 2019 om 14:05

Van hem zullen ze het wel kunnen verdragen,behalve Nasri waarschijnlijk. Szczesny is iemand die constant grappen aan het uithalen is en overal zeer goed in de groep ligt.

16 maart 2019 om 15:45

Over Nasri lees ik vaak zulke verhalen van verschillende personen.
ik begrijp precies wat Szczesny bedoeld die had je op elke middelbare school.

Zo een dude die in zijn eentje kapot geslagen zou worden door de helft van de klas maar stoer doet omdat hij grote vrienden heeft. zijn ook altijd de personen die bij een ruzie andere mensen erbij moeten halen.

Geweldig om te lezen dit van wojciech szczęsny alles wat ik al dacht van die gasten heeft hij zojuist bevestigd.

16 maart 2019 om 13:51

Vooral over nasri Haha had precies het zelfde gevoel

16 maart 2019 om 13:57

Ja.
En Ik vind het Van Persie juist wel sieren dat hij zo krenterig is. Blijkbaar kun je het nooit goed doen, met patsergedrag maak je mensen jaloers. Maar bij de nadere voetballers weer niet populair want blijkbaar hoor je er met een oude Mercedes niet meer bij. Veel profvoetballers zijn eigenlijk ook maar trieste figuren eigenlijk. Van Persie komt er met dit bericht juist beter op te staan als je het mij vraagt.

16 maart 2019 om 13:58

Dat gierige gaat over Rosicky

16 maart 2019 om 13:59

Dat van die oude Mercedes was Tomas Rosicky.

16 maart 2019 om 15:25

Hahah ik las het precies hetzelfde. Pas na de reacties op dit bericht las ik het goed..
Verder vind ik het wel mooi dat een speler gewoon in een oude bak rijdt en weinig geld uit geeft aan kleding e.d.

16 maart 2019 om 13:58

Beter dan al die mediagetrainde nietszeggende figuren in de voetballerij. Ik zou soms wat meer onderbouwing willen zien, maar datt staat mogelijk in het originele artikel en is hier weggelaten.

Toch altijd wel grappig om zulke dingen te lezen over bepaalde voetballers.
Wat ik me nu echter afvraag: wat vinden al deze spelers van Szczesny?

16 maart 2019 om 13:56

Tja, en of het allemaal waar is natuurlijk een tweede, want elk verhaal heeft twee kanten. Szczesny komt op deze manier wel erg zuur over op mij. Toch is het inderdaad grappig en interessant om deze persoonlijke details te horen.

16 maart 2019 om 14:02

Zuur? Ik vind het net verfrissend, hij is deels complimenteus en deels kritisch, mooie balans.

16 maart 2019 om 14:03

En over Nasri is zo makkelijk om jezelf in te herkennen, iedereen kent inderdaad zo een wannabe gangster die zichzelf helemaal de man vind, maar waarvan je weet dat het eigenlijk gewoon kneusjes zijn. Dat type heb ik in het middelbaar ook meegemaakt.

Bendtner de meest intelligente speler? Giroud de knapste man met wie hij heeft gespeeld? Van Persie de meeste arrogante? Aparte statements...

16 maart 2019 om 13:40

Wie vind je knapper dan Giroud?

16 maart 2019 om 13:44

Rutjes zeker weten

16 maart 2019 om 13:48

Ribéry..

Als ik dit dan zo lees denk ik wie ben jij dan sczsency? Maar goed dat zal wel aan mij liggen. Hij zal vast bij sommige gasten een punt hebben, maar om er zo over in de openbaarheid te treden?

16 maart 2019 om 14:06

Hij is de keeper van by far het beste team in Italië, en wie ben jij? :P

16 maart 2019 om 14:28

Een kritische lezer van het gegeven interview

16 maart 2019 om 14:32

Duidelijk. Persoonlijk vind ik het leuk te lezen, een keer wat anders dan die 13-in-een-dozijn hansworsten. Dan krijg je van die dingen "ja Giroud is één van de beste spelers waar ik mee gespeeld heb" en "ja Ramsey is één van de beste spelers waar ik mee gespeeld heb" en "ja Van Persie is één van de beste spelers waar ik mee gespeeld heb".

16 maart 2019 om 15:28

Heb je een punt. Vind alleen dat er weinig onderbouwing is en zeggen dat iemand liever dronk dan presteren vind ik nou ook niet echt collegiaal. Hij mag natuurlijk alles zeggen over de kwaliteiten van medespelers maar ik vind dit wel erg persoonlijk/privé.

16 maart 2019 om 14:19

Exact, hij geeft ook van Robin geen voorbeeld, ongefundeerde uitspraak. Van Persie is juist nog veel te lang bij Arsenal gebleven, die was zijn laatste drie seizoenen al veel te goed voor de club. Sczcesny is gewoon al z'n hele carrière een matige keeper die bij toeval bij Juve terecht is gekomen. Die kan ze nog wel eens de CL kosten.

16 maart 2019 om 14:30

@henker10
Kruip onder je steen vandaan want Szczesny is al jaren lang een van de beste, zo niet de beste keeper van Italie. Behoort ook dit seizoen gewoon tot de wereldtop. Het is niet voor niets dat hij gehaald is als opvolger van Buffon.

16 maart 2019 om 14:39

Ja jij wel Juventurin, omdat Donnarumma onhaalbaar was staat hij tussen de palen, anders was gewoon een bankzitter.

16 maart 2019 om 14:49

Meen je dit echt serieus?

Wereldtop??

Je zegt net zoveel onzin als Szczesny over RVP verteld.

Hij heeft het geluk dat er zulke wereldtoppers voor zn neus staan.

16 maart 2019 om 15:13

ZlatanUnited

Wij kijken elke pot van Juve en ja, hij is wereldtop, heeft ons al erg vaak op de been gehouden. Misschien eens wat van een speler bekijken voor je praat.

16 maart 2019 om 15:15

Sheva

Donnarumma zou nu zelfs geen upgrade meer zijn, wel Italiaans en jong en heeft potentieel om echt een nieuwe Buffon te worden, maar Szczesny doet het zo goed dat we geen andere keeper nodig hebben. Hij behoort nu echt wel tot de top 15 van de wereld, Szczesny is gewoon een topkeeper, of jij dat nu wilt geloven of niet.

16 maart 2019 om 18:22

Omdat mijn naam niet iets met Juve te maken heeft, kijk ik geen wedstrijden van Juve?
Mss zelfs eens wat onderzoeken voor je praat.
En zoals je hieronder beschrijft...behoort hij voor jou tot de beste 15.
Een raar en erg hoog getal om een wereld topper te zijn. Vind je niet??
Maar ieder zn mening. Niks mis mee

16 maart 2019 om 19:38

ZlatanUnited

Neen dat baseer ik niet op je naam maar op je non kennis, bizar dat jij die stelling meteen aanneemt? Maar goed. En top 15 dan ben je gewoon wereldtop in een sport waarin duizenden keepers actief zijn, niet? Oblak, De Gea, Navas, Ederson, Allison, Kepa, Courtois, Neuer, Ter Stegen, Szczesny, en ik vergeet er nog, allen wereldtoppers.

Hij had meer kunnen bereiken met Arsenal?? Van Persie heeft een bescheiden prijzenkast omdat hij juist te lang bij Arsenal is gebleven. Zonde dat hij zo weinig respect krijgt vanuit die club, hij had veel eerder al een overstap moeten maken.

16 maart 2019 om 13:44

Precies dit. Van Persie was veel te goed voor die club. Een ongekend mooie speler die puur om zichzelf en zijn kwaliteiten herinnerd zal worden, maar niet zijn prijzen.

16 maart 2019 om 14:02

UEFA-cup met Feyenoord moeten we niet vergeten. Toen was hij al erg goed en belangrijk tegen Inter en Dortmund bijvoorbeeld.

16 maart 2019 om 14:14

de man die SAF zijn laatste titel bezorgde! Daarvoor zal hij ook herinnerd worden

16 maart 2019 om 13:49

Het gaat wel twee kanten op. Ik zelf heb respect voor Van Persie omdat hij de reden was dat ik fan werd van Arsenal. Fantastische voetballer, absurd linkerbeen. Deels ook omdat hij Nederlands is en voor Oranje altijd nog belangrijk kon zijn. Ik snap alleen wel dat veel niet-Nederlanders hem zijn uitspraken en gedrag ná de transfer niet makkelijk vergeven. Hij heeft zich destijds behoorlijk arrogant en vervelend opgesteld. Wellicht als hij dat niet had gedaan had hij nog gewoon terug kunnen komen. Giroud bijvoorbeeld, als die man vandaag zegt dat hij terug wil naar Arsenal komen de fans hem persoonlijk halen, ondanks dat hij naar Chelsea is gegaan.

16 maart 2019 om 14:02

Van Persie heeft een bescheiden prijzenkast omdat hij juist te lang bij Arsenal is gebleven? Ben je nu echt serieus?

Dit zijn Van Persie's statistieken bij Arsenal:

2004/05 26 matchen 5 goals
2005/06 24 matchen 5 goals
2006/07 22 matchen 11 goals
2007/08 15 matchen 7 goals
2008/09 28 matchen 11 goals
2009/10 16 matchen 9 goals
2010/11 25 matchen 18 goals
2011/12 38 matchen 30 goals

Als hij eerder was vertrokken was het juist voor een slechtere ploeg dan Arsenal. In zijn eerste acht seizoenen bij de club had hij bij lange na geen transfer naar een betere club verdiend. Dit zijn geen wereldtopstatistieken voor een flankspeler en dit zijn zeer zwakke statistieken voor een spits. Pas in 2010 werd hij echt de grote man bij Arsenal. Hij krijgt acht seizoenen lang keer op keer de kans bij Arsenal. Na twee goeie seizoenen vertrekt hij gewoon naar United. Hij kon letterlijk naar eender welke ploeg in de wereld en hij kiest voor een rivaal van de club.

16 maart 2019 om 14:13

Maar Van Persie was voor 2010 ook geen pure spits, meer een flankspeler en een schaduwspits. Dan hoef je ook geen goal per wedstrijd te maken. Daarnaast, sinds 2006/2007 scoort hij alleen in 2008/2009 niet 0,5 per wedstrijd. Dat is gewoon een prima statistiek voor elke speler, zelfs voor de meeste spitsen.

16 maart 2019 om 14:40

@themagician

Jouw statistieken zeggen werkelijk helemaal niks Bergkamp kwam in 315 matches ook maar 87 keer tot scoren was hij dan ook zeer zwak!

Van Persie was in 2010 inderdaad de grote man , niet alleen van Arsenal maar van heel de Premier league.
De beste spelers horen te spelen bij de topclubs iets wat Arsenal helaas al lang niet meer is in Engeland.
Iedereen kon zien dat Van Persie enorm veel talent en kwaliteit had en hij had voordat hij de allerbeste spelers werd al de overstap moeten maken.
Verder raad ik je eens aan om op te zoeken hoeveel spelers 30 doelpunten of meer hebben gemaakt in Ãæ’ã¢â©ã£â£ã¢â©n seizoen.
Van Persie heeft in totaal 280 wedstrijden gespeeld voor Arsenal hij maakte daarin 132 doelpunten en gaf 55 assist en dan heb je het over matige tot zwakke statistieken dat is echt te lachwekkend voor woorden.

16 maart 2019 om 18:28

@fcg95

In mijn reactie kunt u ook lezen dat ik me ervan bewust ben dat hij zijn eerste seizoenen als flankspeler voor Arsenal heeft gespeeld. Maar zelfs dan zijn z'n statistieken niet wereldtop. Als je kijkt naar bijvoorbeeld Salah, Sterling, Manã£â©, Sanchez en Mahrez hun statistieken als flankspeler. Die deden het veel beter.

Daarnaast heeft hij naast zijn twee topseizoenen maar twee keer in zes jaar een gemiddelde van 0,5 gehaald. Ik noem dat niet onmiddellijk slecht. Maar met zulke statistieken, verdiende hij zeker nog geen transfer naar een betere ploeg. Ook moet je eens merken hoe weinig wedstrijden dat hij wel niet gespeeld heeft. Geteisterd door blessures. Maar toch bleef Wenger in hem vertrouwen. Maar wanneer hij eindelijk zijn potentie aan het waarmaken was en wanneer hij eindelijk de beste spits in de PL (of zelfs heel de wereld was), vertrekt hij naar een rivaal van de club. Dan moet je snappen dat Arsenal-supporters hem niets meer gunnen.

Ten slotte is het bijvoorbeeld heel anders met Alexis Sanchez. Zijn statistieken als flankspeler:

14/15 35 matchen 16 goals
15/16 30 matchen 13 goals
16/17 38 matchen 24 goals

Hij presteerde al van dag éã©n. Hij was al een eindproduct toen we hem kochten. Hij stond er direct. Robin gaven we jaren de kans en toen verliet hij ons voor United.

16 maart 2019 om 18:35

In 2010-11 had hij een goed jaar. Maar zowel Berbatov als Tevez hadden meer doelpunten dan hem. De grote man van heel de Premier League? Leuk dat hij dan niet eens in het team van het seizoen zit. Ik snap dat hij een Nederlander is en ik kan geen volledige subjectiviteit omtrent Van Persie verwachten. Maar komaan.

En ik heb op geen enkel moment gezegd dat Van Persie 'matige' of 'zwakke' statistieken had. Ik bedoelde enkel dat zijn statistieken niet van die aard waren dat Barcelona, United of Real Madrid geã¯nteresseerd zouden zij. En dat waren ze toen ook niet.robin had in 2012 alle ploegen voor het kiezen maar hij koos voor een rivaal van de club. En dan is het logisch dat zowel de club als de supporters Van Persie niet afkunnen.

Ten slotte, verdiende hij in zijn eerste zes jaar geen transfer naar een betere ploeg. Gewoon niet. Zelfs zijn voorlaatste seizoen: 18 doelpunten. Leuk, zowel Lacazette als Aubameyang zullen er meer scoren dit seizoen.

"hij had andere beslissingen kunnen nemen en meer kunnen bereiken bij Arsenal.”

Wat een onzin, dat Arsenal zou nooit kampioen geworden zijn. Wellicht had hij langer in de BPL een basisplek garantie gehad hebben alleen denk niet dat hij dat had willen inwisselen voor de status van held op Old Trafford en voor altijd geassocieerd worden als de speler die SAF zijn laatste kampioenschap bracht.

Door naar United te gaan heeft RVP juist nog wat van zijn carriere weten te maken.

Een sneer zou ik deze opmerking van Szczesny richting van Persie niet willen noemen.
Szczesny deelt zijn ervaring en mening over enkele spelers waarmee hij gespeeld heeft.
Ik vraag me af wat de aanleiding van dit interview is geweest.

Wilshire is in staat om straalbezopen in de bosjes te belanden na een bruiloft, maar het niet halen van de top ligt aan zijn blessuregevoeligheid. Akkoord.

Verder wel geinige inzichten, maar ik weet niet of hij nu veel vrienden heeft gemaakt. Blijf me erover verbazen dat topspelers zelfs in deze tijd nog zoveel drinken. Ik zou echt leven voor de sport, maar kennelijk kun je ook primair op talent nog steeds heel veel bereiken.

16 maart 2019 om 16:01

Ligt eraan, Cruyff rookte ook als een ketter. Hoe vaak Maradona zijn neus poederde wil ik ook niet weten. Daarbij: op een bruiloft kan je een keer drinken. Misschien juist omdat hij niet vaak drinkt dat hij nu zo snel zat is. Beeld je het even in, een Poolse bruiloft, daar moet wel genoeg wodka zijn geweest denk ik zo.

Een voetballer die geen geld uitgeeft aan dure auto's maar wel aan zijn gitaar. Kan niet zeggen dat ik Van persie hierdoor minder sympathiek vind.

16 maart 2019 om 13:48

dat ging niet over van Persie

Een voetballer die geen geld uitgeeft aan dure auto's maar wel aan zijn gitaar. Kan niet zeggen dat ik Van persie hierdoor minder sympathiek vind.

Natuurlijk zijn het vooral moment opnames. Van Persie was idd erg arrogant en irritant vooral in zn jonge jaren was het een lastig ventje. Maar nu vind ik hem echt sympathiek geworden, doet geen rare dingen is nuchter voor de camera. Wijsheid komt met de tijd

16 maart 2019 om 16:02

Klopt, hij is eindelijk volwassen geworden. Maar de manier waarop hij naar United is gegaan was nou niet bepaald netjes.

17 maart 2019 om 14:47

Waarom dan niet netjes? Als je Arsenal zag spelen niet raar dat spelers als van persie weg gingen. Het beleid was sub top. De mentaliteit van de meeste spelers was verre van kampioenen en geen echte winnaars. Hij heeft het gewoon netjes gedaan het pijnlijke was dat t spelers als szczesny of what ever zich op hun matige pikkie getrapt voelde en de supporters idem. Maar als zelfs spelers van andere clubs zeggen zoals zlatan dat als rvp nog wat wilde hij daar weg moest zegt dat genoeg

Een keeper met praatjes houd ik van. Maar als je zelf zo kut hebt gepresteerd bij Arsenal mag je eigenlijk al niks meer zeggen.

Arsenal is helaas in de tijd van RvP vaak leeg gekocht dus die landstitel was nooit haalbaar.

16 maart 2019 om 13:58

Dus je mag niks zeggen over een club als je er een paar jaar geleden niet altijd goed presteerde? Oke dan...

Voor de mensen die dit interview niet kunnen smaken...dit is gewoon hoe polen zijn. Altijd rechtuit hun mening zeggen en niet rond de pot draaien.

16 maart 2019 om 14:03

Zo zijn Nederlanders toch ook? Ten minste, zo staan we wel bekend in het buitenland. Beetje lomp of bot, maar wel recht voor de raap en nergens omheen draaiend. Persoonlijk vind ik dat ook wel lekker want dan weet je precies wat je aan mensen hebt. Niets van dat huichelachtige en achter de ellebogengedrag. Als de Polen ook zo zijn hebben zij ook die volkscultuur die ik zeer waardeer. Voor de rest heb ik het alleen in Schotland zo ervaren.

16 maart 2019 om 14:07

Idd zij hebben het ook, daarom dat ik ook zoveel vrienden uit Nederland heb waarschijnlijk

Vind het wel verfrissend, zo'n open interview. En hij zegt niets wat zijn voormalig ploeggenoten (thuis bijvoorbeeld, of in hun carriere) in de problemen kan brengen, meer over hoe ze op hem overkwamen. Dat over Van Persie is slechts een tussenzinnetje. Dus waaruit bleek dat hij extreem arrogant kon zijn blijft gissen. Als ik tussen de regels doorlees voelde Van Persie zich op een gegeven moment te goed voor Arsenal. Dat was hij ook. En helaas voor Arsenal is een speler met de kwaliteiten van Van Persie destijds nog steeds te goed. Arsenals gouden jaren liggen steeds verder achter ons en er komt maar geen licht aan het einde van deze lange, lange tunnel.

Maar wat voegt het uiteindelijk toe? Komt erop neer dat iedereen gewoon anders en uniek is. De ene keer matcht dat wat beter met iemand en de andere keer wat minder. Leven en laten leven en respecteer hoe een ander is. Los van fout en crimineel gedrag waarbij je een ander kwaad doet, natuurlijk.

16 maart 2019 om 15:19

Dat zegt hij ook als je tussen de regels leest. Iedereen heeft zijn trekjes.

Blijkbaar spreek je zijn naam dus uit als ‘Shtenzè’.

16 maart 2019 om 14:44

Ikke ni begrijpdt

Waarom is het gelijk een sneer? Stemmingmakerij van voetbalzone. Iedereen heeft een kijk op zijn collega's. De meeste zullen het nóóit hardop zeggen. Deze man zegt het gewoon en zo negatief ook weer niet. Het zijn zijn herinneringen aan het Arsenal van toen. Dat van Giroud is geen verrassing, narcisme straalt er vanaf bij hem. Grappig om te lezen in ieder geval. Iedereen heeft zijn gekke trekjes en dat siert een mens.

Grappig om te lezen, keer wat anders dan voetballers die helemaal suf geluld zijn op de mediatraining. Wat betreft van Persie, de van Persie van nu is wel een andere dan 10-12 jaar geleden. Verder was van Persie bij United natuurlijk echte top, daarna werd het wat minder. Je kan het hem moeilijk kwalijk nemen dat hij elders ging spelen. Hij kreeg ook meer last van blessures e.d. Die had zonder de overstap naar United te maken nooit landskampioen geworden.

Moet wel lachen wat hij over Nasri zegt, die heeft ook precies zo'n nare uitstraling.

Als je dit leest dan heeft van Persie zich toch mooi ontwikkeld he... geen arrogantie, oog voor anderen. Ik denk dat in de toptijd tussen al die haantjes wel een over mijn lijk houding nodig is geweest...

Wat een mafkees zeg. En dan noemt hij andere arrogant terwijl hij zelf de rest zit te beoordelen. Arsenal was een matig team toen van persie weg ging. Verdediging was bezar slecht en ook szcneny was niet best zal um daarom wel dwars zitten dat de beste weg gingen..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren