Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Arsenal meldt zich voor huurdeal met koopoptie van 40 miljoen in Milaan’

Laatste update:

Ivan Perisic werd in de afgelopen jaren meerdere malen in verband gebracht met een overstap naar Manchester United, maar de kans is aanwezig dat de aanvaller elders in de Premier League terecht gaat komen. De BBC weet zaterdagmiddag namelijk te melden dat Arsenal zich deze maand nog wil verzekeren van de komst van de Kroaat.

Arsenal hoopt Perisic naar verluidt tot het einde van het seizoen te kunnen huren van Internazionale, terwijl er ook een koopoptie in de deal opgenomen zou moeten worden. Als het aan the Gunners ligt moet de overstap in de zomer voor veertig miljoen euro permanent kunnen worden gemaakt. Perisic ligt nog tot medio 2022 vast in het Giuseppe Meazza, maar zou zelf wel oren hebben naar een nieuwe uitdaging.

Het oorspronkelijke plan van Arsenal was om tijdens deze transferperiode een veelzijdige middenvelder en een vleugelspits binnen te hengelen en als het lukt om Perisic over te nemen is een van deze vacatures in ieder geval ingevuld. Voor de positie op het middenveld hebben de Londenaren nog altijd hoop op de komst van Denis Suárez van Barcelona, terwijl ook Paris Saint-Germain-talent Christopher Nkunku in beeld is.

Internazionale zou volgens La Gazzetta dello Sport overigens alvast voorsorteren op een vertrek van Perisic en Yannick Ferreira Carrasco in gedachten hebben als vervanger van de 29-jarige Kroaat. Carrasco speelt sinds vorig jaar voor het Chinese Dalian Yifang en werd onlangs ook al in verband gebracht met onder meer AC Milan en Arsenal.

Zou jij Ivan Perisic een goede aanwinst vinden voor Arsenal?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima speler! Sterk, snel, technisch en tweebenig. Misschien niet een naam als absolute topspeler voor iedereen, maar ik denk dat Arsenal heel veel plezier aan Perisic kan beleven. Ik vraag me overigens wel af of zo'n jongen zelf graag naar Arsenal zou willen.

26 januari 2019 om 14:30

Zo goed doet hij het momenteet niet in Milaan, alles gespeeld en maar stuk of 6 doelpunten áls ik het goed heb, maar 40 miljoen is in deze tijd vrij weinig dus dat risico kan Arsenal wel nemen

26 januari 2019 om 15:04

Wandering

Klopt, lijkt ongemotiveerd te zijn, acties lukken niet, doet maar wat, en is amper productief. Alle Inter fans ergeren zich aan hem.

26 januari 2019 om 15:25

Voor Arsenal, die schijnbaar 0 budget heeft in de winter, is veertig miljoen helaas wel veel tegenwoordig. Het zou wanbeleid ten top zijn mochten ze Perisic kopen.

26 januari 2019 om 15:47

Waar laten ze dat geld dan, vanaf 2000 bijna jaarlijks CL nu dan EL maar toch, duurste entreekaarten, hoogste tv gelden en geen geld, lijkt mij dat er dan iets behoorlijk fout zit

26 januari 2019 om 15:51

En niet te vergeten, misschien wel het belangrijkste, goed betalende sponsoren

26 januari 2019 om 16:00

In de eigenaar z'n zak waarschijnlijk?

26 januari 2019 om 16:21

Wandering

In de zak van Kroenke, die Arsenal niet runt als sportief ambitieuze voetbalclub, maar als financiële melkkoe voor eigen gewin.

26 januari 2019 om 16:58

Wat is dat dan met zulke spelers. Met goed verstand net contract verlengt. Bewust gekozen om bij Inter te blijven. Na interesse van United. En dan er niks meer van bakken. Net als een Ozil. Waarom zou Arsenal deze speler dan willen hebben. Is al 30. En heeft hij een meerwaarde voor Arsenal? Op welke plek moet hij spelen dan?

WoW dit zag ik dus niet aankomen, prima deal lijkt me voor Arsenal mocht het doorgaan en natuurlijk waar zijn.

Nou, dit is de eerste Arsenal link waar ik een beetje blij van word. Ook al begint hij vrij oud te worden, een winger van zijn kwaliteit zou een vooruitgang zijn tov een Iwobi of Auba op de flank.

Toch zie ik liever een aantal verdedigende versterkingen komen (2 CBs en een lb/rb).

26 januari 2019 om 14:15

Waarom dan? Perisic speelt matig en dat al voor langere periode, getuige daarvan zijn de matige stats, 5 goals en 6 assists in 25 wedstrijden.

26 januari 2019 om 14:54

Ah, goed dat je me hier op wijst dan. Ik zal niet doen alsof ik de Serie A op de voet volg. Ik baseerde mij vooral op wat ik het afgelopen seizoen en op het WK van hem gezien heb. Mocht het waar zijn wat je zegt, dan zou dit ook wel weer een beetje typerend zijn voor het aankoopbeleid van Arsenal helaas.

26 januari 2019 om 15:43

Nou ja Alex zo lang geleden is 7 maanden natuurlijk niet. Het toont dat hij het nog wel kan, maar misschien een beetje Inter-moe is en een nieuwe uitdaging nodig heeft. Speculatie van mijn kant natuurlijk. Ik volg het niet zo. Maar op het WK was hij echt heel goed dus ja, het voetballen is hij toch nog niet verleerd. Vandaar zie ik hem wel graag komen voor 5 maanden. Kan ons aan de EL helpen. En vooral dat CL ticket dat daar aan vast hangt. Want de prijs zelf zegt me weinig, maar dat CL ticket zou geweldig zijn. Van een definitieve transfer ben ik dan wel geen voorstander, of toch niet voor die prijs.

26 januari 2019 om 16:24

Bon J

Hierboven gaf ik al aan dat hij idd ongemotiveerd lijkt, dus daar kan het best aan liggen. Alsnog een slechte transfer voor Arsenal, de beste man is al 30 en Arsenal haar aanval is al vrij oud.

26 januari 2019 om 19:33

Bij Inter komen wel meer spelers niet uit de verf, ligt meer aan de soep opvatting. Deze jongen is een aanwinst voor Arsenal.

26 januari 2019 om 14:13

Hij speelt al tijden matig bij Inter, haalt al lang zijn niveau niet meer.

Context: nieuws komt van BBC David Ornstein, zeer betrouwbare Arsenal-watcher. Inter staat ook open voor een vertrek. Vraag me alleen wel af in hoeverre dit verstandig is (weer een 30'er), dan zit je daar weer mee over 3/4 jaar (naast Ozil, Laca, Auba, Sokratis, Kos, etc.)

26 januari 2019 om 14:25

Maar je hebt ook spelers als Holding Niles Guendouzi en Iwobi die nog zeer jong zijn. Ik vind het wel goed dat het zo gemixt is

26 januari 2019 om 15:01

Aan zulke aankopen, kan je zien dat het verkeerde kant op gaat met Arsenal.
Zulke spelers moet Arsenal met rust laten, koop echt topspelers of spelers met "potentie " om topspeler te worden. Dit is gewoon zonde van geld

26 januari 2019 om 15:29

Ik hoop dat het niet waar is. Wat moeten we met nog een dertiger die al zichtbaar over zijn top heen is. Die hebben al al zoveel in de selectie rondlopen. We zijn jonge talentvolle spelers nodig. Als je alleen al naar de leeftijden van de selectie kijkt hã¨.

Cech - 36
Özil - 30
Auba - 29
Koscielny - 33
Mkhitaryan - 30
Sokratis - 30
Lichtsteiner - 35

Daarnaast kent de selectie niet eens een handje vol jonge spelers die daadwerkelijk goed zijn. Torreira, Bellerin en Guendouzi (Zo goed is Iwobi nml niet.)

26 januari 2019 om 19:37

Maitland-Niles en Nelson mag je daar ook best bij zetten.

Altijd groot fan geweest van Perisic, maar hij begint natuurlijk ouder te worden. Met dat geld kan je Politano definief vastleggen en evt voor een Bergwijn type gaan.

Kende enkele sterke seizoenen bij ons maar dit seizoen is het zeer zeer matig. Is elke week 1 van de mindere en geen enkele Interista begrijpt nog waarom Spalletti hem telkens laat staan. Hij brengt eigenlijk niets meer toe aan het spel. Amper goals, amper assists, amper dribbels. Lijkt er geen zin meer in te hebben, voor zowel Inter als Perisic lijkt een vertrek mij de beste optie. Wel niet zo'n fan van de optie tot koop maar goed. Indien hij z'n vorm en vooral "goesting" kan terugvinden kan Arsenal een goede zaak doen. En wij verkopen hem voor 40mio, 20mio winst.

Persoonlijk, vind ik Perisic een leuke speler maar niet een speler waarnaar arsenal moet streven.. Het is een goede speler, die met pieken en dalen speelt. Heb hem niet goed gevolgd bij Inter, maar wel bij Borussia Dortmund. Vond hem daar zeer impulsief, beperkt in acties voor een winger met een uitstekend schot.

Kijkend naar zijn leeftijd zal die ook niet echt meer progressie boeken. Maar wie ben ik, hoop dat hij mij kan verrassen, als deze transfer doorgaat.

Topspeler! Kan uitstekend uit de voeten centraal achterin of op de backs. Precies wat Arsenal nodig heeft!

Topspeler zeker. Maar ook uit vorm bij Inter. Nu hij nog restwaarde heeft kunnen we hem beter transferen. Al denk ik wel dat hij hoger dan Arsenal aankan.

Het rammelt al jaaaren achterin bij Arsenal. Die gasten kunnen niet verdedigen. Niet individueel en niet als team. Aanvallend doen ze nog geen eens veel onder voor de top maar op verdedigend vlak is het zo zwak dat er niet tegen op is te spelen. Daar zijn dan recentelijk nog blessures bij gekomen. En waar gaat dan de focus op? Op versterkingen gericht op balbezit i.p.v. op balbezit tegenstander. Twee fatsoenlijke verdedigers zou hen een hoop meer punten opleveren.

26 januari 2019 om 15:22

Je kijkt blijkbaar geen Arsenal. We hebben letterlijk maar 3,5 aanvaller momenteel. Mkhi tel ik half, is deels middenvelder. Welbeck geblesseerd en dan blijven Iwobi, Laca en Auba over. Perisic is echter al bijna 30 en hoeft van mij niet te komen.

Topspeler alleen bij Kroatie ja. Heeft sinds het WK geen minuut goed gespeeld bij Inter. 40 miljoen vangen voor zo een wisselvallige en vaak erg matige speler zou een erg mooie deal zijn, is trouwens ook al 30. To his credit, ik denk dat zijn speelstijl wel beter in de PL past dan in de Serie A.

Ik lees veel enthousiasme maar volledig onbegrijpelijk. Hij wordt met een week al 30. Als je al zo weinig geld hebt moet je geen spelers kopen die al over hun top zijn zonder restwaarde. Arsenal heeft al teveel oude spelers voorin lopen. Mkhi is 30, Auba bijna 30. Ozil ook al (bijna) 30. Koop dan Pepe, die voor eenzelfde bedrag op te halen is. Vroeger had Arsenal een te jong team, maar nu is het misschien wel te oud.

Hmmm. Ben al sinds zijn tijd bij Roeselare en Club Brugge een hele grote Perisic fan. Snel, atletisch, fenomenaal schot met beide voeten (ik ken geen enkele rechtsvoetige die beter met links trapt, en daag je uit om iemand te bedenken), kopbalsterk, een echte winnaar, staat er regelmatig in grote matchen... maar deze move komt toch wel 2 of 3 jaar te laat. Natuurlijk kan Arsenal een winger zeer zeer zeer goed gebruiken (wie weet helpt hij Arsenal de EL winnen en daarmee dat broodnodige CL ticket halen) maar 40 miljoen voor een 29 jarige Perisic waar het beste al van af lijkt, vind ik veel geld. Natuurlijk kan je altijd beslissen de optie niet te lichten en dan heb je 6 maanden een nuttige versterking gehad. Zou ik niet om klagen. Maar hem effectief kopen? Zeker nu ze over zo weinig geld beschikken en elke euro 3x omgedraaid wordt? Dan heb ik liever dat ze 60 miljoen op Bailey bieden in plaats van 40 op Perisic en 20 voor Denis Suarez. Ik heb genoeg van B of C talenten en oudere spelers die ooit goed waren maar nu over the top zijn -zoals Lichtsteiner-. Ga voor een supertalent als Bailey die een wereldtopper kan worden en de club weer naar de top kan helpen.

26 januari 2019 om 15:30

Perisic wordt met een week ook al 30. Zou een waardeloze aankoop zijn en getuigen van schandalig slecht beleid. Een speler met 0 restwaarde kopen voor veertig miljoen terwijl je als club doet alsof je geen geld hebt.

26 januari 2019 om 15:46

Vooral het feit dat ze geen geld hebben (wat ik trouwens niet begrijp) zou deze transfer inderdaad bizar maken. Als je geld zat hebt kan je de gok wagen. Maar nu moeten ze er echt slimmer mee omspringen.

26 januari 2019 om 15:57

Klopt. Helaas is het transferbeleid van Arsenal al tijden merkwaardig. Van hele logische goede aankopen naar compleet onbegrijpelijke. Ze kunnen zogenaamd Denis Suarez niet betalen, want 20 miljoen is teveel.

26 januari 2019 om 16:05

"ik ken geen enkele rechtsvoetige die beter met links trapt, en daag je uit om iemand te bedenken"

Santi Cazorla

Over de transfer, veel te veel geld voor een speler die al ontzettend veel mijlen op de teller heeft (lijkt compleet uitgeblust te zijn, misschien toch te weinig rust gehad laatste jaren). Voor zes maanden huren kan positief uitpakken, zoals je al zegt, maar het lijkt me niet dat Inter daar zo maar mee instemt.

26 januari 2019 om 19:15

Dat betwijfel ik ten zeerste. Ik heb het hier wel specifiek over hun schot, Cazorla heeft wellicht wel de betere linkervoet maar puur qua schot op doel schat ik Perisic een stuk hoger in, ik ken niemand die tegelijk zo kiezelhard en zo zuiver trapt met zijn 'mindere' linker. Wellicht dat oa Ousmane Dembele en Cr7 in de buurt komen maar ik vind Perisi de beste.

27 januari 2019 om 08:51

Iemand met een zeer gelijkaardig schot is joeri tielemans.

26 januari 2019 om 17:50

Sneijder, maar die is niet rechts en geweldig met links of links en geweldig met rechts, maar met allebei ijzersterk.

Kwalitatief misschien wel top3 van inter . Staat alleen al maanden op een dramatisch niveau te ballen . Lijkt wel geen zin meer te hebben of niet gemotiveerd meer . Als ik ga kijken vanaf eind vorig seizoen tot nu kan ik geen normale wedstrijd van hem herinneren

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren