Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Ik heb wel bij PSV gespeeld, maar Feyenoord is toch het mooist’

Laatste update:

In de rubriek Doorzagen interviewt Voetbalzone-presentator Justus Dingemanse bekende mensen uit de voetballerij. Ditmaal is hij op bezoek bij Abdenasser El Khayati, de aanvallende middenvelder van ADO Den Haag die dit seizoen bijzonder veel indruk maakt in de Eredivisie. Wie is zijn grote voorbeeld, van wie heeft hij het meest geleerd en wie zou hij nog wel een keer onderuit willen schoffelen?

Bekijk hieronder de video of op onze videopagina:


Justus Dingemanse is fulltime presentator en programmamaker bij Voetbalzone en levert onder meer bijdrages in de vorm van exclusieve interviews, reportages, documentaires en programma's.
Wat moet Abdenasser na dit seizoen doen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

- Ik heb wel bij PSV gespeeld, maar Feyenoord is toch het mooist -

Slim antwoord. PSV zal hem sowieso nooit meer kopen en met v Geel als TD weet je dat je als grote ster van een middenmotor kans maakt op een transfer.

4 januari 2019 om 11:54

Dat zou kunnen, maar het is sowieso een slim antwoord omdat het de waarheid is.

4 januari 2019 om 12:10

Eens. Als Ajacied vind ik ook Feyenoord in ongeveer alle opzichten een mooiere club dan Psv. Alleen íetsje minder succesvol de laatste decennia...

4 januari 2019 om 12:18

"alleen ietsje minder succesvol de laatste decennia..."

Ietsje? In de laatste vier decennia (jaren '80, '90, '00 en '10) is PSV 17 keer landskampioen geworden en Feyenoord 4 keer.

Verder is het natuurlijk volledig subjectief wat de "mooiste" club is. Dat is vooral een kwestie van het gevoel dat je persoonlijk hebt bij een club.

4 januari 2019 om 12:23

14 tegenover 4 is toch ietsjes?

4 januari 2019 om 12:29

Ik zei het met gevoel voor understatement. Ergens vind ik het wel jammer dat Feyenoord zo is weggezakt. Vind het persoonlijk een mooiere rivaal dan Psv, maar de realiteit is dat PSV toch de enige serieuze concurrent is van Ajax in de Eredivisie.

PSV doet het een stuk beter en presteert met name in Nederland prima. In Europa juich ik prestaties ook alleen maar toe. Maar de club roept bij mij verder weinig warme gevoelens op.

Bij Ajax geniet ik vooral van jonge, technisch vaardige spelers.
Bij Feyenoord geniet ik van de passie en de strijd. En dat de achterban ook in slechte jaren achter de club blijft staan.
Bij PSV zie ik niet zo'n karakteristieke kracht die ik kan waarderen. Ze kopen vaak goede spelers, vormen een hecht team waardoor ze moeilijk te verslaan zijn en ze zijn vaak goed in de omschakeling. Maar aan die kwaliteiten hecht ik persoonlijk minder waarde.

4 januari 2019 om 12:57

"bij Ajax geniet ik vooral van jonge, technisch vaardige spelers."
Dat zijn Lozano, Bergwijn, Angelino en Pereiro toch ook?

"bij Feyenoord geniet ik van de passie en de strijd. En dat de achterban ook in slechte jaren achter de club blijft staan."
Is ook niet altijd zo geweest. In 1987-1988 zaten er gemiddeld maar 9.790 mensen in de Kuip. Tien jaar later waren dat er gemiddeld nog altijd maar 25.042.

4 januari 2019 om 13:09

- Feyenoord in alle opzichten een mooiere club dan PSV -

Dat is inderdaad erg subjectief. Feyenoord heeft naar mijn mening een mooier stadion en een grotere aanhang.

PSV heeft de mooiere en betere spelers. Met spelers zoals Romario, Ronaldo, v Nistelrooij, etc heeft er bij PSV veel meer absolute top gespeeld. Die 3 spelers staan bij veel mensen zelfs in hun top 10 als beste spitsen aller tijden

Het is dus maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

4 januari 2019 om 13:34

@cabinessence: Klopt, PSV heeft nu ook dat soort spelers. Ik ben me er ook van bewust dat ik chargeer. Ajax heeft ook periodes gehad dat de spelers vooral jong waren, maar kwalitatief middelmaat. De meeste kampioenschappen onder De Boer stond er nu niet een geweldige selectie op het veld en was er voetballend weinig te genieten. PSV heeft nu ook jonge technische spelers die leuke dingen kunnen laten zien. Maar ik het minder als een soort rode draad door de tijd heen, terwijl dat bij Ajax overwegend wel het geval is.

Zelfde met Feyenoord: karakteristiek voor die club is de strijd en het vechten voor elke meter, waar ik best van kan genieten. Je ziet ook dat spelers van Feyenoord in de eerste en tweede plaats worden beoordeeld/afgerekend op hun inzet en daarna pas op andere aspecten. Maar er zijn wedstrijden waarin ze het toch laten afweten. En hoewel die strijd niet "typisch Ajax" is, zag ik in de thuiswedstrijd tegen Barca toch een mooi voorbeeld van Ajacieden die streden voor elke meter. Dus dat clubs nadruk leggen op bepaalde (karakter)eigenschappen, betekent niet dat ze er dan ook patent op hebben.

Maar bij PSV ontdek ik iets minder zo'n duidelijk "karakter". Ze zijn vooral erg degelijk, zakken weinig door de ondergrens en weten vaak goede spelers aan te trekken, waarmee ze ook prima resultaten halen. Maar als club vind ik het niet zo'n mooie club als Feyenoord. En dat is dus inderdaad persoonlijk en super subjectief.

4 januari 2019 om 14:13

Bij PSV denk ik persoonlijk aan degelijkheid. Dit houdt inderdaad in: weinig door de ondergrens, weinig echt mooie voetballers, realistisch voetbal, presteert altijd goed tegen grotere ploegen, etc.

4 januari 2019 om 14:44

"maar bij PSV ontdek ik iets minder zo'n duidelijk "karakter"."

Dat beleef ik toch heel anders. Ik denk dat PSV in veel opzichten misschien zelfs wel de meest bezielde en traditionele club is van de top drie. Een paar voorbeelden.

- PSV speelt al sinds 1913 op hetzelfde veld, midden in het centrum van Eindhoven.
- Oud-spelers als Willy van der Kuijlen, Berry van Aerle, Mark van Bommel, John de Jong, Jürgen Dirkx, Twan Scheepers, Ernest Faber, Joonas Kolkka, Ruud van Nistelrooy, Adil Ramzi, Johann Vogel en Ovidiu Stinga zijn allemaal nog werkzaam bij Psv.
- PSV heeft een teammanager op de bank zitten, Mart van den Heuvel, die al sinds 1980 in dienst is en sinds 1987 bij letterlijk elke wedstrijd op de bank heeft gezeten.
- Op het trainingscomplex wordt de kantine al sinds 1976 beheerd door dezelfde familie.
- PSV had van 1981 tot 2015 dezelfde shirtsponsor.
- PSV had van 1966 tot 2013 dezelfde stadionspeaker.
- Frits Philips verrichte in 1911 als vijfjarig jongetje de aftrap voor de eerste wedstrijd van het Philips Elftal, de officieuze voorloper van Psv, en bleef tot zijn dood in 2005 trouw supporter.

Dat zegt mij eerlijk gezegd toch iets meer dan de uitgekauwde cliché’s over het mooie voetbal van Ajax en het trouwe legioen van Feyenoord.

4 januari 2019 om 15:10

Dank je voor je reactie. Dat zijn inderdaad mooie aspecten aan de club, dingen die ik niet wist en waarschijnlijk meerderen met mij. Het zijn toch meer dingen "op de achtergrond" (in de zin van minder bekend/opvallend) die dan een mooi fundament vormen voor de voetbalclub. Dat soort verhalen geven voor mij wel meer kleur aan de club.

Wat jij ziet als "uitgekauwde clichã©'s" bij Ajax en Feyenoord vind ik dan vooral een teken dat die clubs ook echt bepaalde "opvallende karakteristieken" op het veld laten zien. Die zie ik bij PSV iets minder. Maar blijkbaar liggen ze dan meer op de achtergrond.

4 januari 2019 om 15:25

@passionforpink:

En wat voor mij persoonlijk ook wel meetelt is dat ik op amper tien minuten fietsen van het stadion woon, dat ik een vaste zitplaats heb op een meter of drie van de zijlijn (met alleen een reclamebord er tussen), dat ik op weg naar mijn werk dagelijks langs het trainingscomplex kom… PSV is voor mij dus eigenlijk wat de plaatselijke amateurclub voor veel andere mensen is, maar intussen is het ook een topclub. Dat contrast vind ik wel mooi.

4 januari 2019 om 15:39

@cabinessence: Dan snap ik zeker dat het voor jou verreweg de mooiste club is inderdaad. Ik ben geen Amsterdammer, dus in die zin staat Ajax voor mij veel verder weg dan PSV voor jou. Ik ben fan vanwege bepaalde karakteristieken binnen de club die me erg aanspreken (focus op jeugd en technisch goed voetbal) en waarschijnlijk ook gewoon omdat Ajax het beste/leukste team had toen ik zo rond '95 me begon te interesseren in voetbal. Maar dan vind ik jouw verhaal eigenlijk wel heel mooi. Wat je zegt: "psv is voor jou eigenlijk wat de plaatselijke amateurclub voor veel andere mensen is, maar intussen is het ook een topclub." Dat zou voor mij dus niet gelden, maar ik kan me er wel goed in verplaatsen dat het voor jou zo werkt.

4 januari 2019 om 20:17

Ik vind als Ajacied PSV juist een hele warme club. Ik kom daar regelmatig en ze het personeel en sommige spelers weten heel goed dat ik voor Ajax ben, maar ouwehoeren dan toch lekker met je.

5 januari 2019 om 00:12

Goede punten cabinessence. Niet dat ik hier ga ontkennen dat PSV een mooie club is, want dat is het. Maar ik denk dat iedere Feyenoorder of Ajacied ook zo'n lijstje kan maken. Feyenoord heeft Peter Houtman als stadionspeaker, Gerard Meijer die decennia met het shawltje zwaaide als hij het veld op rende om een speler te verzorgen, etc. De clichés over de sfeer zijn er voor de buitenwereld, maar een Feyenoorder kent de ware charmes van de club, waar die voor buitenstaanders niet zichtbaar zijn. Zoals de door jouw genoemde punten van PSV voor buitenstaanders ook minder bekend zijn

5 januari 2019 om 11:09

00 wel een Europese prijs en PSV helaas kwart finale waarin Feyenoord de meerdere was, maar verder is PSV natuurlijk wel succesvoller dan Feyenoord, maar toch heeft feyenoord veel meer supporters. Prijzen zeggen blijkbaar niet heel veel.

5 januari 2019 om 23:28

"verder is PSV natuurlijk wel succesvoller dan Feyenoord, maar toch heeft feyenoord veel meer supporters"

Het zijn er niet heel erg veel meer. Naar schatting hebben 1,6 miljoen mensen een voorkeur voor Feyenoord en 1,3 miljoen voor Psv.

En voor het feit dat Feyenoord er meer heeft zijn sowieso twee logische verklaringen:

1. Feyenoord komt uit een veel grotere stad en een veel drukkere regio dan Psv.

2. Veel mensen werden supporter van Feyenoord of Ajax toen die clubs bijna een halve eeuw geleden de Europa Cup I wonnen. Het overgrote merendeel van die mensen zijn altijd supporter gebleven en hebben dat doorgegeven aan hun kinderen en kleinkinderen.

6 januari 2019 om 09:21

He hoeft geen verklaring te zoeken waarom, het is gewoon een feit dat Feyenoord meer supporters heeft. Alleen een grote van de stad zegt niet veel. Je benoemd al dat Feyenoord veel supporters kreeg na het winnen van de Europa cup. PSV heeft na de jaren 70 meer prijzen weten te halen dan Feyenoord en toch niet zulke trouwe supporters. De supporters van Feyenoord bestaan niet alleen uit de supporters die na 1971 fan zijn geworden van Feyenoord.... Feyenoord ligt in Rotterdam een grote stad idd, maar ze moesten het wel delen met twee andere clubs in Rotterdam en dan heb je ook nog den haag wat een hele grote stad is. Utrecht, Eindhoven en den haag zijn ook hele grote steden. Dus jouw 1e verklaring gaat niet op en jouw 2e verklaring is een slappe poging... er zijn twee feiten.

1. PSV is succesvoller
2. Feyenoord is veel populairder en heeft trouwe aanhangers, ondanks de jaren droogte van prijzen. Hou dr eer aan jezelf dat je weet dat PSV succesvoller is en probeer niet met zielige smoesjes verklaringen te zoeken waarom meerendeel van Nederland Feyenoord een veel mooiere club vinden dan PSV ondanks dat PSV meer successen heeft.

6 januari 2019 om 22:29

Bijna helemaal met je eens. Alleen 1 ding heb je verkeerd. Die passie en de strijd zijn er niet meer bij Feyenoord. Misschien zal je het af en toe wel 'ns zien in 'n wedstrijd. Maar dat is een van de redenen waarom Feyenoord ook zo ver is weggezakt. Die passie en strijd heb ik voor het laats gezien met 'k2'. Dat is echt de laatste periode waar mijn club 'ajax' nog weleens "vrees" kon hebben voor Fey. Toch waren de jaren '90 waren voor mij toch echt de jaren van "geen woorden, maar daden" bij fey. Dat was voor mij toen gewoon echt Feyenoord. Nu neem ik ze eerlijk gezegd echt niet meer serieus. Hoe vervelend of misschien arrogant dat wel klinkt. Maar als club is Fey 1 van de weinige die qua level ver naar beneden is gezakt.

7 januari 2019 om 00:33

Al winnen jullie de CL, jullie blijven altijd het voetbteam van de plaatselijke gloeilampenboer

7 januari 2019 om 09:21

@migi:

"al winnen jullie de CL, jullie blijven altijd het voetbteam van de plaatselijke gloeilampenboer"

Prima toch? Ik vind dat juist mooi, dat een club die ooit begonnen is als bedrijfselftalletje van een gloeilampenfabriek uiteindelijk toch maar mooi 24 landstitels en een Europa Cup I op de erelijst heeft staan.

7 januari 2019 om 09:38

@p9j7:

"het is gewoon een feit dat Feyenoord meer supporters heeft"

Dat ontken ik toch ook niet?

"alleen een grote van de stad zegt niet veel"

Natuurlijk wel. Rotterdam heeft 641.000 inwoners, Eindhoven maar 229.637. Alleen al op basis daarvan zou ik het eigenlijk heel gek vinden als PSV meer supporters zou hebben dan Feyenoord.

"maar ze moesten het wel delen met twee andere clubs in Rotterdam"

Hou op, alsof Feyenoord zo vreselijk veel concurrentie heeft van Sparta en Excelsior... Hoeveel procent van alle Rotterdammers heeft een voorkeur voor Feyenoord, denk je? 80 Procent? 90 Procent?

Overigens heeft Eindhoven ook twee profclubs...

"jouw 2e verklaring is een slappe poging"

Ik ken veel geboren en getogen Brabanders die voor Ajax zijn en ook een paar die voor Feyenoord zijn. En ik heb ze bijna allemaal wel eens gevraagd waarom. Het antwoord is bijna altijd hetzelfde. De 60-plussers zijn begin jaren zeventig supporter geworden toen die clubs de Europa Cup I wonnen. En de jongeren zijn Ajax- of Feyenoord-supporters geworden, omdat hun vaders dat ook zijn.

"hou dr eer aan jezelf dat je weet dat PSV succesvoller is en probeer niet met zielige smoesjes verklaringen te zoeken waarom meerendeel van Nederland Feyenoord een veel mooiere club vinden dan Psv"

Nou, probeer jij dan eens uit te leggen waarom Feyenoord een zoveel mooiere club is dan Psv? Omdat ze een wat groter stadion hebben? Omdat het publiek wat harder schreeuwt?

7 januari 2019 om 17:14

Precies, daarom, lekker laten gaan. We moeten toch wat roepen om relevant te blijven

4 januari 2019 om 12:27

@ Finalvoetbal: Bijzonder dat mensen zoals jij altijd negatief moeten reageren als een speler een andere club mooier vind dan de club die hij/ zij aanhangt. Waar ligt dat toch aan en kan je mij dat uitleggen? Voel jij je tekort gedaan of beledigd? Ik heb die behoefte namelijk nooit. Lekker belangrijk, denk ik dan.

4 januari 2019 om 12:31

is gewoon zo... als psv zijnde kun je een speler niet meer halen na deze woorden. ga maar naar Feyenoord als het daar mooier is

4 januari 2019 om 14:24

@ Preditor, voel me totaal niet beledigd hoor. Dat is jouw eigen interpretatie of onzekerheid. Ik snap namelijk heel goed dat mensen Feyenoord het mooist kunnen vinden, maar bij El Khayati vind ik het in dit interview een weloverwogen antwoord.

6 januari 2019 om 21:15

@Finalvoetbal: Heeft van mijn zijde helemaal niets met onzekerheid te maken, stel je alleen de vraag naar aanleiding van je reactie. Jouw beredenatie raakt dus kant noch wal, je moet de zaken niet gaan verdraaien. Je zou het eerder andersom kunnen uitleggen. Je geeft ook geen direct antwoord op mijn vragen, omdat je daar blijkbaar geen passend antwoord op hebt. Ik reageer namelijk op zo’n manier op dergelijke topics, die betrekking hebben op een speler die aangeeft met de ene club meer te hebben, dan een andere club. Dat zegt wel wat over jou als persoon.

6 januari 2019 om 21:17

*Ik reageer namelijk nooit op zo’n manier....*

7 januari 2019 om 00:36

Hij is een Rotterdammert. Als je hoeven hoort zijn het meestal paarden, geen zebra's.

4 januari 2019 om 13:01

Ik denk dat miljoenen mensen in Nederland Feyenoord oprecht de mooiste club van Nederland vinden. En wat ik me ook goed kan voorstellen als je warme gevoelens hebt voor Feyenoord. Maar op basis van de beelden in dit interview vond ik dit een weloverwogen antwoord.

4 januari 2019 om 12:32

Of hij vind Feyenoord gewoon een mooiere club.. Zelfs ik als Ajacied vind Feyenoord een mooiere club dan dat Psv is.

4 januari 2019 om 13:04

Finalvoetbal, nooit meer ja? Ik denk ook van niet, maar heel gek zou ik het niet vinden. Als je Pereiro zou kunnen verkopen, lijkt El Khayati mij een opvolger die nog twee of drie jaar uitstekend op 10 kan spelen bij PSV

4 januari 2019 om 13:13

@ Bobiku29,

Alleen als er morgen opeens 6 middenvelders van PSV iets afbreken en ze zoeken een snelle noodoplossing dan zie ik hem nog naar PSV gaan, maar anders echt niet meer. Dit is niet echt de vijver waar PSV in vist. Die gaan voor een hogere categorie.

4 januari 2019 om 13:46

Ik denk dat je gelijk hebt Finalvoetbal. Wat ik betreur, want ik denk dat El Khayati het echt zou kunnen. Zijn leeftijd speelt hem parten

Het is een echte Rotterdammer en inderdaad geen kans meer bij PSV

Naar aanleiding van bovenstaande discussie ben ik eigenlijk wel benieuwd wat fans van andere clubs als de "karakteristieke kwaliteiten" van hun clubs zien. Waarbij dus meteen de kanttekening hoort dat een club daar dan geen patent op heeft.

Zoals de strijd en de passie die ik bij Feyenoord kan waarderen. Het is duidelijk wel iets waar in Rotterdam veel waarde aan wordt gehecht en het eerste punt waarop spelers worden beoordeeld. Maar niet iets dat alle spelers iedere wedstrijd ook op de mat leggen. En strijd is niet iets wat alleen Feyenoord kan leveren. Maar de nadruk erop zie ik wel als "typisch Feyenoord" en tegelijkertijd als de kracht en ook de zwakte van de club, want met focus op strijd is het voetballend niet altijd even goed.

Bij Ajax zit in het DNA om mooi te willen voetballen. Daarom spelen er veel jonge, technisch vaardige spelers. Spelen met "amsterdamse bluf", durven te blijven voetballen, ook tegen een betere tegenstander. Soms lukt dat, zoals dit seizoen ook in de CL tot nu toe. Natuurlijk: mooi voetbal lukt niet altijd, soms zijn het wel teveel "mooiweervoetballers" en blijven voetballen tegen een goede tegenstander is regelmatig naïef gebleken. Maar het zijn wel typische kwaliteiten die mensen ertoe brengen om fan te worden van Ajax.

Bij PSV zie ik iets minder zo'n duidelijk Dna. Ze spelen degelijk, zakken niet vaak door de ondergrens, spelen vaak goed in op de zwaktes van de tegenstander en halen vaak goede spelers. Maar misschien kunnen fans van PSV me even aanvullen wat ik vergeet of waar ik mijn blinde vlek heb? Maar net zo goed ben ik benieuwd naar fans van weer andere clubs wat zij zien als de Usp's van hun club.

@vz: mag het gesprek hier eigenlijk breder getrokken worden dan Feyenoord/psv of moet dat weer ergens anders?

5 januari 2019 om 14:59

Bij Psv is de warmte van de club het belangrijkste, de gezelligheid, het team voorop. Daarnaast proberen ze een balans te vinden in de strijders en de technisch begaafde spelers. Ik zou zeggen dat als Ajax en Feyenoord op een spectrum wordt geplaatst. Psv daar tussenin zit. Balance is key, dat blijkt wel weer de afgelopen decennia.

6 januari 2019 om 15:01

Dat strijdgedoe is echt in de jaren 90 ontstaan. Eind jaren 60 begin jaren 70 was Feyenoord juist een club van mooi en technisch voetbal. Best een beetje zonde dat er zo'n gimmick van strijd is gemaakt. De meeste supporters hunkeren weer naar een type Ono, die alles kan. We houden echt wel van strijd, maar er moeten altijd een paar juweeltjes tussen lopen. Met alleen strijd redt je het niet.

7 januari 2019 om 22:28

Eens dat je het niet redt met alleen maar strijd. Ik noem het daarom ook de kracht en zwakte in één. Altijd 100% geven is zeker een start en zonder strijd kom je er niet. Maar alleen maar bikkelen zonder al teveel technisch vermogen is ook te beperkt om écht bij de top aan te haken.

Momenteel is Van Persie natuurlijk verreweg de meest technische speler en die wordt terecht op handen gedragen. Maar over het algemeen worden technische spelers er minder gewaardeerd dan bv bij Ajax. Als ik bv kijk hoezeer bv Tapia wordt verguisd door de Feyenoord-aanhang omdat hij te flegmatisch is en teveel risico in zijn spel legt, wat soms tot tegendoelpunten leidt... Bij Ajax loopt een Frenkie de Jong die ook veel risico neemt en soms direct schuldig is aan een tegentreffer. Maar het wordt het vergeven doordat hij ook hele goede dingen laat zien, ruimtes creëert en anderen beter laat voetballen. Nu denk ik dat ik gerust kan stellen dat Frenkie ook een klein beetje beter is dan Tapia, maar ik denk niet dat het verschil in waardering alléén ligt aan het verschil in kwaliteit. Het heeft ook te maken met mentaliteit.

7 januari 2019 om 22:41

Bij De Jong zit er altijd een gedachte achter. Niemand bij Feyenoord die een hekel heeft aan De Jong en zijn speelstijl. Ze zouden er geld voor inzamelen om hem naar de Kuip te laten komen bij wijze van spreken. En ook fouten worden wel vergeven in de Kuip, als je er wat tegenover zet. Dat heeft Tapia nooit echt gedaan (ook niet genoeg kansen gehad in mijn optiek). Maar die vergelijking gaat echt een beetje mank.
Ik herinner me die Ryo die het een half jaar leuk deed. Hij werd op handen gedragen. Was toch echt een flegmatieke vleugelspeler met een zeer behoorlijke techniek die veel risico in zijn spel legde. Deed ook vaak genoeg dingen fout, maar dat maakte niet uit, want hij kon voetballen.

Vind hem voor Ajax en PSV echt tekort komen. Denk dat deze jongen bij Feyenoord, Utrecht, of AZ zeker tot zijn recht komt.

Is 29 en draait eindelijk eens 1 topseizoen voor ADO begrippen en meteen zich linken bij de top2, je moet maar durven. Ik ben bang dat ook Feyenoord niet in deze valkuil zal stappen, een ezel stoot niet 2e zijn hoofd.

4 januari 2019 om 17:31

Het is bij Feyenoord alleen al veel vaker voorgekomen dan twee keer. Dus ben benieuwd wat ze hiermee gaan doen

5 januari 2019 om 13:36

Vorig jaar al 8 goals gescoord en 12 assisits als middenvelder bij Den Haag kun je niet bepaald slecht noemen..Dus dat hij het alleen dit seizoen goed doet is natuurlijk kolder..Vorig jaar dus ook al zo belangrijk geweest..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren