Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Kleuters’ van PSG gefileerd: ‘Neymar zo zien, was beschamend’

Laatste update:

Liverpool verloor woensdagavond met 2-1 van Paris Saint-Germain, waardoor the Reds in de laatste Champions League-groepswedstrijd tegen Napoli alle zeilen moet bijzetten om de volgende ronde te halen. Jürgen Klopp hekelde na afloop het gedrag van enkele PSG-spelers en het gebrekkige optreden van scheidsrechter Szymon Marciniak en Jamie Carragher begrijpt de manager wel.

De oud-verdediger van Liverpool stelt bij Via Sport vast dat de spelers van de Franse topclub alles uit de kast haalden om de arbiter te beïnvloeden. Carragher vindt het onbegrijpelijk dat de spelers van Liverpool zo vaak werden bestraft met geel. “Ze moeten zich schamen. Ook met Neymar in de eerste helft... Hem zo zien, was beschamend”, aldus de Engelsman.

“Als hij dit gedurende zijn hele loopbaan gaat doen, wordt hij ook zo herinnerd. Ik heb totaal geen sympathie voor de spelers van PSG. Het is begrijpelijk dat Klopp gefrustreerd is. Zelfs Thiago Silva, de centrale verdediger en aanvoerder, die in een hoekje over het veld rolt en naar zijn gezicht grijpt... PSG is een geweldige ploeg met geweldige spelers. Ze hoeven dit soort dingen niet uit te halen.”

“Ik kan niet begrijpen dat de PSG-spelers nu teruggaan naar de spelerslounge en hun vrouwen weer onder ogen kunnen komen. Dat constante gerol op de grond... De enige andere keer dat je dat ziet, is met kinderen op de kleuterschool”, besluit Carragher. Liverpool staat nu derde in Groep C, met twee en drie punten achterstand op respectievelijk PSG en Napoli.

Ben jij het eens met Jamie Carragher?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Neymar is zo ongelooflijk goed, het is inderdaad jammer dat hij zoveel duikt enzovoort. Jammer dat mensen hierdoor zijn kwaliteiten niet erkennen, onze Robben doet namelijk hetzelfde en bij hem is het prima en slim

29 november 2018 om 09:16

Robben duikt misschien wel eens.. Maar het vergelijken met Neymar en zijn duikschool gaat te ver.. Die jongen ligt meer op de grond dan dat die op zn gesponsorde schoenen staat..

29 november 2018 om 09:19

In het begin van Robben zijn carriere werd hij ook regelmatig uitgelicht als duikelaar, met name tot en met zijn tijd bij Chelsea. Verschil daarin is dat hij wel veranderd is door de jaren heen, sinds hij bij Real Madrid speelde is het al een stuk minder. Het lijkt wel iets wat je nooit kwijtraakt als het in je systeem zit (zoals tegen Mexico op het Wk.) Ronaldo had hetzelfde bij Man utd en in het begin bij Real Madrid.

Neymar is nog jong en kan daarin wellicht nog volwassener worden. Wat mij irriteert aan Neymar is dat wanneer iemand op zijn teen gaat staan hij doet alsof zijn enkel gebroken is en een schouderduw laat hem doen alsof hij een elleboog van Mcgregor heeft gehad.

29 november 2018 om 11:49

Robben en Neymar zijn absoluut niet te vergelijken. Het verschil is dat Robben valt maar verder niet gaat liggen rollen alsof hij een dubbele beenbreuk op heeft gelopen. Neymar daarentegen doet bij iedere val alsof dat wel het geval is. Ik zou het toejuichen als de VAR ingezet gaat worden voor dat soort theater. Voor schwalbes, maar ook voor het onnodige theater. Dan is het snel afgelopen met die ellende.

Het is namelijk zo zonde. Ik kijk daarom al tijden geen Spaans voetbal meer. Ik irriteer me zo matelooos aan die matenaaierij. Bij Barcelona heb je ook van die jongens rondlopen zoals. Busquets en Alba. Maar Neymar slaat alles. Het is maar goed dat ik nooit prof ben geworden. Als hij dat tegen mij zou hebben gedaan dan had ik hem de eerstvolgende actie een echte reden gegeven om te huilen. Jammer dat Neymar niet in het tijdperk van Roy Keane speelt. Had die twee graag tegenover elkaar gezien.

29 november 2018 om 13:15

Roy Keane zou hem inderdaad helemaal doormidden schoppen en terecht ook! Jammer dat die bikkels er niet meer rondlopen.

29 november 2018 om 09:19

Je zou toch juist zeggen dat als je zo goed ben als Neymar je dat clowneske gedoe helemaal niet nodig heb? Dat geduikel en theater is gewoon een zwakte bod, ga voetballen en niet als een verwende kleuter verongelijkt op de grond liggen rollen.
Zie je Messi zoveel misbaar maken deed Ronaldo ( de Braziliaan) zo onsportief Romario Cruijff Zidane ? Allemaal grote voetballers die dat theater helemaal niet nodig hadden.....echte grote voetballers zover is Neymar nog niet en als hij zo blijft rollebollen zal hij het nooit worden ook..

29 november 2018 om 09:33

Nee zidane geeft wel iemand een kopstoot in een wk finale, goed voorbeeld is dat he

29 november 2018 om 09:36

1x in de fout gaan vergelijken met week in week uit tegenstanders kaarten aannaaien?
Zidane is gestraft voor z'n onsportieve gedrag bij Neymar wordt het week in week uit beloond...........

29 november 2018 om 09:46

Ja omdat het ook gewoon overtredingen zijn. Vind je het gek dat hij dan een vrije trap meekrijgt?

29 november 2018 om 09:50

Neymar ligt bij elk contact op de grond te jammeren alsof zijn been eraf geschoten is. Als hij contact voelt gaat hij als door een meteoriet geraakt naar het gras. Voetbal is een contact sport en niet elk contact is een overtreding maar dat blijft onmogelijk uit te leggen aan een echte Neymar fanboy.

29 november 2018 om 09:59

Wanneer je een discussie niet kan winnen en dus iemand maar een fanboy noemt... typisch.
Maar dan even dit, mag je bij een contact sport iemand op zijn enkel trappen, in zijn rug duwen etc.? Denk dat je dan maar rugby moet gaan kijken. En hoe zou jij reageren als je elke wedstrijd 10 15x voor je poten getrapt word? Want we janken neymar af voor zn theater maar heb hem nog niet zulke schwalbes zien maken als robben. Neymar wordt 19/20x wel degelijk geraakt

29 november 2018 om 10:11

tokkie020

Neymar krijgt veel te verduren, schoppen, duwen en weet ik het wat allemaal. Klopt. Dan kun je inderdaad weleens vallen. Maar als we Neymar moeten geloven wordt hij bij iedere overtreding onthoofd en vermoord en zo ontzettend veel onrecht aangedaan. Jij accepteert dat kennelijk en vind het blijkbaar normaal, maar accepteer dan ook dat dat op bijzonder veel weerstand stuit van de rest van de voetbalwereld.

Neymar krijgt weleens een schop, dat benadruk jij en valt niet te ontkennen. Neymar grijpt ook iedere gelegenheid aan om vervolgens bijzonder veel overdreven theater te maken en dat is wat ik benadruk omdat dat zo onnodig is voor een speler met de kwaliteiten van Neymar. Messi bijvoorbeeld krijgt ook zo ongelooflijk veel schoppen, die maakt zelden een schwalbe en/of rolt zelden door zoals Neymar. Dan ben je een grote, Neymar is een grote jankbal die het voetbal een slechte naam geeft.

29 november 2018 om 10:24

Tokkie 020,

" Nee zidane geeft wel iemand een kopstoot in een wk finale, goed voorbeeld is dat he"

Dat noem ik een held. Ondanks dat ik niks heb met Zidane. Maar dan ben je in me ogen een Die Hard. Iemand die jouw familie uitscheld en uitmaakt voor iets wat niet waar is. Moet je gewoon hoeken zo dat hij volgende keer 2x nadenkt over wat hij gaat roepen.
Wij hollanders zijn pussys als iemand over onze ouders en zussen praat lopen we lachend weg. Dan zeggen wij thja laat hem omdat wij niet voor ons familie kunnen opkomen.

29 november 2018 om 10:27

Misschien is het wel handig om je familie eer even opzij te zetten als je een finale van een WK speelt? Als iedereen zo zou reageren als hij of zij zich beledigd voelt zou het een mooi zooitje worden....

29 november 2018 om 10:34

@tokkie020,
Discussie winnen, waar heb jij het nou weer over?
Het enige wat in constateer en vele met mij is dat Neymar heel vaak op de grond ligt als er eigenlijk niets aan de hand is. Hij probeert tegenstanders kaarten aan te naaien en gedraagt zich met regelmaat als een clown. Ik zeg nergens dat Neymar nooit een echte schop krijg en dat alle vrije trappen die hij mee krijgt onterecht zijn maar het is natuurlijk een vloek voor het voetbal als om elke scheet gaat liggen en net doet of er een stoomtrein over je heen gereden is.
Het stomme is dat hij dat helemaal niet nodig heeft hij kan uitstekend voetballen alleen leiden die clowneske capriolen van hem erg af van waar hij goed in is, gewoon voetballen...

29 november 2018 om 10:53

The_best: ben je serieus? Dan hoop ik dat jij niet aan een teamsport doet, want dan zal jouw team met vrij grote regelmaat niet meer met 11man op het veld staan. En mede door de kopstoot heeft Frankrijk de finale verloren. Mijn visie is: laat je voeten spreken. Als mijn tegenstander mij zo wil provoceren, weet ik dat hij het niet op sportief gebied aan het winnen is. Daar krijg ik alleen maar een beter gevoel van en dol ik hem nog een keertje extra (bij wijze van). En als ie kortsluiting krijgt, heeft de tegenstander een man minder.

29 november 2018 om 10:58

En Tornado, Zidane liet zich niet een keer gaan hoor. Gebeurde wel vaker. Voor mij toch een smet op de voetballer Zidane. En net als Neymar, als ie dat aanstellerige idd niet had zou ik hem als voetballer veel hoger hebben zitten. Daarin begrijpen we elkaar volledig. Maar dat had ik ook altijd een beetje bij Robben. En zo vind ik dat narcistische gedrag van Ronaldo ook niet je van het. Terwijl ik dat ook een ontzettend goede voetballer vind en heel veel respect voor heb omdat ie zo hard ervoor werkt. Maar ach, zo heeft iedereen wel wat 😉

29 november 2018 om 11:14

Danis Ramos en nu is het Neymar? Wat een gezeik. Liverpool lekker EL gaan spelen. Zijn trouwens de minste dan de drie. Punt uit.

29 november 2018 om 11:21

@the best. Ik vind het juist een zwaktebod als je meteen zo fysiek wordt na een belediging. Wat voor waarde hebben de woorden van een totale idioot als matterazi nou? Ik vind zelfbeheersing juist veel knapper en mooier dan iedereen meteen neer meppen die iets vervelends zegt.

29 november 2018 om 12:56

@tokkie 020
'want we janken neymar af voor zn theater maar heb hem nog niet zulke schwalbes zien maken als robben. Neymar wordt 19/20x wel degelijk geraakt'

Je hebt Neymar nog nooit zulke schwalbes zien maken als Robben? Wow dan wordt het toch echt tijd voor een bezoek aan de oogarts. Maar goed Neymar is een circus voetballer die op een veel te hoog voetstuk is geplaatst door de Brazilianen. Niets meer en niets minder. Kan nog niet in de schaduw staan van Messi en Cr7!

29 november 2018 om 09:21

Robben wordt wel degelijk erkent vanwege zijn kwaliteiten en al lang niet meer vanwege zijn theater. Dat is er na al die jaren wel uit en al helemaal nooit op het niveau geweest van dat van Neymar.

29 november 2018 om 11:26

Inderdaad Neymar doet het constant en maakt er gala theater van. Ook als hij niet geraakt wordt.

29 november 2018 om 09:33

Robben doet/deed het theater eigenlijk alleen wanneer hij op zoek was naar de (onterechte) penalty, net zoals Suarez dat ook overdreven deed. Neymar is van een heel andere orde, die ligt altijd en overal op het veld te kermen van de pijn of het nou in de 16 van de tegenstander is op of de middenlijn...

29 november 2018 om 09:41

Niet waar. Bij Robben is het ook gewoon kut. Maar als je Robben met Neymar gaat vergelijken dan sla je de plank wat mij betreft behoorlijk mis. Bij Neymar is het zoveel meer naar gedrag dat erbij komt kijken. Alles om de scheids, tegenstander en het aanzien van de gehele voetbalsport gewoonweg te naaien. Om van te kotsen.

29 november 2018 om 11:13

Amen!!! Genoeg gezegd. Top voetbal heet dat en daar komen alle facetten bij kijken, Klopp moet in de spiegel kijken en niet zitten huilen. Niet goed genoeg en de beste 2 staan boven aan zo simpel is het. De grootste acteur is nog steeds huilebalk Klopp aan de zijlijn. Begint steeds meerdere nare trekjes te krijgen en richting Mourinho gedrag ......punten liegen niet en je staat gewoon derde. En daarnaast had je geen aanspraak op de overwinning. Dus waar heeft hij het over. Praat over je tactiek. Dat je maar 1 topverdediger hebt en dat jonge talentjes die een keer een mooi vrijtrapje maken daar win je de CL en de PL niet mee.
Moe van deze kerel.

Mede het matennaaien zeuren aanstellen blessures voorwenden maakt dat ik persoonlijk het voetbal veel minder leuk vind om te zien dan een aantal jaar geleden. Het voetbal is meer geworden tot een theaterstuk dan tot een sportieve strijd tussen twee teams. Het probleem is dat veel theater beloont wordt door de scheidsrechter eigenlijk zou het andersom moeten zijn en zou theater en matennaaierij bestraft moeten worden....

29 november 2018 om 09:48

Helemaal met je eens Tornado72.
Ik vind het voetbal niet minder leuk, maar het voetbal op het hoogste niveau wel.
Daar wordt zo ontzettend veel ge-matennaaid dat de hele sport eigenlijk beschadigt en voor lul doet staan.
Vroeger had je nog spelers als Gerard, Puyol, Vieira, Keane, Stam, Terry die compleet wars waren van matennaaien en alsnog de beste in hun vakgebied waren. Die konden incasseren zonder te rollen over het veld en een minuut later er eens eentje over de boarding trappen en de gele kaart accepteren zonder handgebaartjes. Dat zijn echte winnaars.

Neymar is goed, maar zal nooit zo groots worden als die spelers omdat het een misselijkmakend ventje is die wat mij betreft de personificatie is van de teloorgang van het voetbal. Maar daar zullen zijn fanboys 'van de straat' hier het vast niet allemaal met me eens zijn. Die zijn dan ook medeverantwoordelijk voor het in stand houden van de status van Neymar.

Er is maar 1 oplossing: zwaarder bestraffen, dan maar een keer onterecht.

Ik heb enorm genoten van de opmars van Liverpool de afgelopen seizoenen, maar het zijn niet de beste verliezers zeg. Toon eens wat zelfreflectie. Liverpool speelt al tijden niet meer met de topvorm die ze vorig seizoen bijvoorbeeld met momenten lieten zien. Dat kun je wel naar alles en iedereen gaan wijzen, zoals ook veel Liverpool fans op social media doen, maar dat is enkel vrij beschamend om te zien.

Wat dat betreft zou ik er ook totaal geen problemen mee hebben mocht Napoli in de laatste wedstrijd Liverpool toevalligerwijs uitschakelen. Ik verwacht niet dat het gaat gebeuren, maar Liverpool heeft het echt zelf af laten weten deze CL.

29 november 2018 om 10:23

Nou ik weet niet of klopp dit altijd doet na een verliespartij maar hij heeft zeker een punt.

Neymar, thiago silva en later ook dani alves waren echt continu bezig met theater en de scheids. Zonde want het zijn geweldenaars.

29 november 2018 om 11:29

Want wat veel liverpool fans op social media zeggen is representatief voor de club liverpool? Liverpool/Klopp heeft ook gewoon de hand in eigen boezem gestoken door te zeggen dat het simpelweg niet goed genoeg was, net als tegen rode ster.

29 november 2018 om 11:37

Ja. Dat zijn ze. In 2018 is social media een grote invloed. Lijkt me logisch. Vandaar ook dat de fanbase loopt te zeiken op Ramos en als gevolg spelen gasten zoals Van Dijk, (vooral) Lovren en Salah erop in door opmerkingen over Ramos te maken in de media.

Social media presence is gewoon een groot ding tegenwoordig waar alle topclubs op anticiperen en mee omgaan. Alle merken houden rekening met reacties op social media.

Dus ja, ze zijn representatief voor de club Liverpool. Claimen dat het niet zo is, lijkt mij een archaïsche gedachte.

29 november 2018 om 12:02

Diezelfde mensen die reageren op Liverpool op sociale media reageren ook op de politiek in Nederland, de politiek in Europa, de politiek in Amerika, Rusland, Irak, Turkije etc, ze reageren op Geer en Goor, op Humberto Tan op VZ op Ajax op het Nederlands elftal. Dus xijn ze daar ook representatief voor volgens jou. En als ik als tegenstander van bijvoorbeeld Rutte een trollacount aanmaak met "I Love Mark" is Rutte dan ook verantwoordelijk voor wat ik post? Zelden zo een drogreden gelezen als wat jij hierboven beweert. Zeer "archaïsch".

29 november 2018 om 15:00

Ja, dat is wat ik dus niet zeg... Als ik je moet uitleggen dat er een verschil zit tussen een random die een trollaccount aanmaakt en een "harde kern" van een hele grote groep mensen die op zeer regelmatige wijze reageren op alles wat Liverpool is, dan ben je te dom om te poepen.

29 november 2018 om 11:41

Ben vooral benieuwd naar hoe Klopp zich zal gedragen mocht Liverpool niet door komen in de groepsfase. Klopp is altijd heel lollig, leuk en correct wanneer het mee zit voor Liverpool maar verandert al snel wanneer dat niet het geval is. Verder word hij altijd de hemel ingeprezen door heel veel mensen maar is hij nu al 3 seizoenen bij Liverpool en heeft hij nog geen één prijs weten te winnen met Liverpool. Mocht hij vroeg in Champions League worden uitgeschakeld en de competitie niet winnen zal de kritiek op hem ook gaan groeien lijkt me?

Meest beschamende was dat hij zich letterlijk op zijn eigen publiek loopt te ergeren terwijl het spel letterlijk doorging maar hij gewoon niet reageert op die pass. Neymar zal echt altijd zo herinnerd worden. Jammer.

29 november 2018 om 12:31

Was dat niet de pass op Mbappe op de linkerflank? Kan me herinneren dat het de Fransman was die die bal liet gaan omdat hij bezig was met het publiek.

29 november 2018 om 14:57

"Ergeren"

Hij zat ze eerder aan te moedigen om meer geluid te maken. Neymar deed later precies hetzelfde bij een corner, dus uiteindelijk had hij er wel van geleerd.

Tuurlijk klopt het wel, dat sommige spelers zich als kleuters gedroegen, maar pak dan ook je eigen spelers aan.
Henderson maakte ook gewoon een schwalbe in de eerste helft om te proberen veratti een tweede gele kaart aan te smeren, maar ja daar gaat carragher natuurlijk niet over praten. Hypocriet

"psg is een geweldige ploeg met geweldige spelers. Ze hoeven dit soort dingen niet uit te halen.”

Hier heeft ie wel alles al gezegd, ik ben het zeker met hem eens.
Elke speler heeft het recht om te gaan liggen wanneer ze echt geraakt worden, maar de theather soms.. Wat dat betreft kunnen de mannen soms echt een voorbeeld nemen aan het vrouwen voetbal, soms wordt iemand keihard neergehaald en dan staan ze meteen weer op om verder te gaan, alleen maar respect.

29 november 2018 om 09:37

dat theater gaat ook te ver maar vaak worden ze ook gewoon geraakt dus in dat opzicht lukt de tegenstander dat dan ook uit door te trappen. Als ze dat willen ver komen zouden teams zich ook meer op het verdedigen moeten letten in plaats van tikjes uit delen waar door ze ook kunnen gaan liggen.

"“ik kan niet begrijpen dat de PSG-spelers nu teruggaan naar de spelerslounge en hun vrouwen weer onder ogen kunnen komen. "

Nu laat je je wel echt heel erg kennen meneer Carragher. Ik snap dat L'pool je club is en je op het moment van vertellen nog in de emotie zat, maar wat kan het hun vrouwen schelen dat ze op de grond liggen.
En hun zelf boeit het al helemaal niet, want ze kiezen er zelf voor. Dus wat is nu precies je punt?

29 november 2018 om 09:29

Omdat deze 'mannen' zich degraderen tot een stelhuilbaby's, en hun vrouwen niet met huilbaby's getrouwd willen zijn. Spreekt voor zich, lijkt me

29 november 2018 om 09:49

Denk dat die vrouwen alleen maar vragen hoe hoog de winstpremie is

29 november 2018 om 09:52

Weet ik niet? Ze zijn immers getrouwd met ze. Is niet zo dat ze dit pas gisteren voor het eerst deden?

Daarnaast, zou een vrouw dan liever met de slager Carragher getrouwd willen zijn?

Hij is gewoon een slechte verliezer.

29 november 2018 om 10:11

Correct. Doet niets af aan dat dit geen mannen genoemd meer mogen worden

Mooi om te zien dat het er in een gemiddelde wedstrijd tussen twee vrouwenteams 'mannelijker' aan toe gaat, dan in zo'n CL-wedstrijd.

Ja Neymar gaat snel naar de grond maar als elke keer word hij wel gewoon geraakt of gehaakt wat gewoon dan gefloten kan worden. Dat voetballers aan hem ergeren zijn omdat ze hem niet op normale manier kunnen afstoppen. De afgunst is zo groot omdat ze nog nooit zo speler hebben gezien wie bijna niet is te stoppen aan de bal zonder een overtreding maken.

Messi blijft alleen op de been omdat hij niet meer dingen met de bal doet dan wat hij er mee moet doen en minder lichtvoetig is. Waar Neymar speelt met samba om de tegenstander te dollen en heel lichtvoetig is.

C Ronaldo bij United deed het ook en kreeg toen ook commentaar maar daar was het een betere voetballer dan nu waar hij nu puur een afmaker is geworden

29 november 2018 om 09:38

Als je Ronaldo als pure afmaker bestempeld, dan kijk je of geen voetbal of je hebt uberhaupt geen TV thuis haha.
Hij stuurt de hele aanval aan, is technisch vaardig, goed in de combinatie en zo kan ik wel even doorgaan. Dat hij de lichtvoetigheid en snelheid aan de bal minder heeft, dat klopt.

29 november 2018 om 09:47

Natuurlijk kan hij nog wel wat met een bal maar Ronaldo is te vaak onzichtbaar en dan opeens scoort die dat is zijn kwaliteit. Bij United speelde hij ook vaak sterk zonder te scoren en nu vaker niet dan wel. Dus ja ik ben van mening dat hij nu een veel minder een voetballer is en meer een afmaker is geworden.

Dat afmakers geen aanval kan besturen is ook onzin en dat ze niet technisch vaardig zijn ook en dat jij afmakers alleen als afmaker in ziet is niet mijn probleem maar Ronaldo zou niet meer zoals toen van uit het middenveld kunnen spelen zoals een Hazard en Messi of Neymar en noem maar op.

29 november 2018 om 10:58

Wat betreft je tweede alinea. Kijk anders even de seizoensstart van Juventus terug. Hij komt vaak genoeg de bal halen, leidt vaak counters zelf in nadat hij rond de eigen 16 heeft meeverdedigd en is dus zeker niet enkel rond de vijandelijke 16 te vinden.
Dat hij het spel niet verdeelt als een Messi klopt inderdaad, maar kijk de heathmaps er maar op na.

Ik zou zeggen. Alle romantici lekker verder huilen. Ik heb werkelijk zitten kwijlen van het voetbal dat Neymar en Verratti gister hebben laten zien.

Beide naar Real graag deze zomer. Bij voorbaat dank Perez!

29 november 2018 om 09:42

Ja dan hebben ze gelijk een mooie opvolger voor die andere huilbaby, die ze net hebben laten gaan. Ik begrijp ook niet dat elke scheidsrechter het zich zomaar laat gebeuren dat die naaimar elke keer aan ze zit, wat dat betreft hulde voor Kuipers, al is dat niet direct mijn favoriete scheids.

29 november 2018 om 09:46

Maar een overdreven reactie doet niets af aan het feit dat het wel gewoon een overtreding is, dat kuipers weer aan komt met kijk mij nou, ik pak hem aan. Een overdreven reactie mag, een schwalbe niet. Kuipers deed ook hetzelfse bij ee jong tegen ajax die ook een elleboog kreeg. Popie jopie doen met zijn sta op niks aan de hand aansteller. Wie is kuipers om te bepalen hoeveel pijn iemand heeft? Is hij god ofzo?

29 november 2018 om 10:25

'Wie is Kuipers om te bepalen hoeveel pijn iemand heeft? Is hij god ofzo?'

Kom op man doe niet zo dramatisch, heb je zelf nooit aan contactsport gedaan ofzo? Wanneer je een tikje in je zij krijgt (Luuk de Jong) is het alles behalve een natuurlijke reactie om je evenwicht te verliezen en huilend op de grond te gaan liggen. Hij had ook gewoon naar zijn zij kunnen grijpen en Kuipers erop kunnen wijzen dat hij een tikje kreeg. Dit was gewoon simulatie en matennaaierij.

Over Neymar zou eigenlijk niet eens discussie moeten bestaan.. dat doorrollen, huilen, schreeuwen, alles bij elkaar komt er gewoon op neer dat die jongen een ontzettend naar karakter heeft, hij is ook iedere wedstrijd weer betrokken bij opstootjes. Bij Suárez kan ik me er ook aan storen, maar daar komt het nog enigszins voort uit winnaarsmentaliteit. Robben zelfde verhaal, doet het puur en alleen voor strafschoppen. Neymar is gewoon een pisventje en dan ga jij over zijn pijngrens beginnen, cry me a river.

29 november 2018 om 09:43

Heb inderdaad ook genoten van psg, vooral die passie die er vanaf kwam, voor het eerst gezien bij hen

29 november 2018 om 10:55

Lekker huilen om dit soort toneelspelers inderdaad.
Maar dan jij ook niet lopen janken als over 15 jaar het spel vooral heel veel stil ligt omdat er weer eens zo'n zogenaamde vent ligt te rollen over het veld en vooral: als je eigen team flink benadeeld wordt door valsspelen. Wordt het voetbal voor ons toeschouwers leuker van.

Nou liverpool had nika te klagen, mane liet zcih al vallen voordat er contact was..

29 november 2018 om 10:27

Kijk nog eens terug dan zie je dat diMaria met een vliegende tackle van achteren zn tegenstander neerhaald in de 16. Als dit geen penalty is wat dan wel.

29 november 2018 om 11:33

Ik zag toch echt Mane al vallen voordat hij geraakt werd. In super slow-mo nog wel, van achteren. Alpha heeft gelijk.

Dus dit zijn dezelfde gasten die in november nog steeds lopen te miepen over Sergio Ramos?

29 november 2018 om 14:00

Over een dubbele standaard gesproken.... Je hebt gelijk.

Ach, ik blijf het zeggen. Wat een slechte verliezers zeg.. Gewoon overklast en alles wat we achteraf horen is dat de tegenstander te makkelijk ging liggen. Eerder triest dat Liverpool schijnbaar niet over de concentratie beschikt dit te laten gaan en er helemaal door ontregeld raakt. Je weet al dat Neymar gaat rollen, als professional zou je dit dan in moeten calculeren, vind ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren