Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Oranje is normaal gesproken beter dan Ajax, dus wie weet’

Laatste update:

Het Nederlands elftal verloor vorige maand zijn eerste wedstrijd in de Nations League van Frankrijk en gaat met Duitsland als eerstvolgende tegenstander opnieuw een zware opgave tegemoet. Matthijs de Ligt hoopt echter dat Oranje kan verrassen tegen die Mannschaft, dat momenteel niet in een bloedvorm steekt.

“We hadden zeker een mindere periode. Als je tegen de grotere ploegen speelt, dan ben je blij als het meevalt. Maar nu hebben we wel het idee dat we een resultaat kunnen halen”, vertelt hij bij Voetbal Inside. De Ligt maakte vorige week met Ajax indruk tegen Bayern München en de jonge verdediger weet dat hij zaterdag in de Johan Cruijff ArenA een aantal spelers tegen zal komen die ook bij der Rekordmeister spelen.

“Iedereen heeft natuurlijk ook Bayern - Ajax gezien, want er zijn ook heel veel Duits internationals daar. We zitten hier nu bij het Nederlands elftal, wat op papier normaal gesproken een beter team is dan Ajax. Wie weet wat we kunnen doen tegen Duitsland. We moeten geen angst tonen, maar gewoon pakken. Aanpakken die handel”, gaat hij verder met een knipoog.

Ajax en PSV, die samen negen internationals leveren, steken de afgelopen weken in een goede vorm, maar hier hecht De Ligt niet zoveel waarde aan: “De selectie bestaat niet alleen uit spelers van Ajax en PSV, er zitten nog meer spelers in de selectie. Ik denk niet dat dat heel veel invloed zal hebben op het Nederlands elftal”, gaat de verdediger, die zelf ook een doel voor ogen heeft in Oranje, verder. “Ik hoop dat ik de vorm van Ajax door kan trekken.”

Denk jij dat Oranje een gelijkspel of meer over gaat houden aan de wedstrijd tegen Duitsland?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Met name de verdediging bij Duitsland is een zwak punt, maar Duitsland blijft natuurlijk een zware tegenstander met veel kwaliteiten. Verder ben ik vooral heel erg nieuwsgierig naar de opstelling. Met name omdat Bergwijn zowel op links als op rechts uitstekend uit de voeten kan. Ik zie het dus zo gebeuren dat hij z'n kans krijgt ten koste van Promes en Babel en dat staat me wel aan.

Ook ben ik benieuwd naar het middenveld. Frenkie de Jong zal waarschijnlijk wel spelen samen met Wijnaldum, maar ik vraag me af wie er naast De Jong zal staan. Rosario maakt veel indruk maar denkt wel altijd vooruit, terwijl ik niet bijzonder gecharmeerd ben van de overige middenvelders. De verdediging is wel min of meer bekend, al is het nog afwachten wie de rechtsback-positie zal gaan invullen.

10 oktober 2018 om 17:22

Een zwak punt? Neuer, Hummels, Boateng, Kimmich, je bent toch sarcastisch hoop ik. Verder zijn ze niet in topvorm daar heb je wel gelijk in maar om het nou een zwak punt te noemen.

10 oktober 2018 om 17:35

Kwalitatief een uitstekende verdediging, maar er mankeert tactisch nogal het 1 en ander in de verdediging van Duitsland. Bovendien is de gehele verdediging niet bepaald in vorm. Daar ligt dus zeker wel het zwakke punt van Duitsland.

10 oktober 2018 om 18:04

Het is wat oud heb ik het idee.
Bayern had allang moeten doorselecteren vind ik.

10 oktober 2018 om 18:26

Waarom sarcastisch Panerai? Jij hebt toch ook Duitsland op het wk gezien? Of Bayern - Ajax? Boateng en Hummels stralen een en al onzekerheid uit tegen bewegelijke spelers.

10 oktober 2018 om 18:44

JK-AJAX ze komen op leeftijd. Nog steeds grote namen maar op een roemrucht verleden ga je niet meer teren. Er brokkelt steeds wat vanaf. Laat onverlet dat het nog goede verdedigers zijn natuurlijk. Alleen niet meer hele seizoenen.

10 oktober 2018 om 21:55

Hummels is nog niet eens dertig ik heb hem trouwens nooit een top verdediger gevonden , de verdediging van Bayern teert op Neuer als die er niet is dan hebben ze pas echt een probleem .

Neuer, Mullër, Kimmich en vooral Boateng zitten niet in hun beste fase. Toch zal een gelijkspel al een mooi resultaat zijn. Ik hoop dat Rosario en de Jong meteen in de basis staan. Zij zijn de toekomst en die moet je zo vroeg genoeg brengen. Strootman en in mindere mate Wijnaldum hoef ik niet meer in een oranje tenue te zien.

10 oktober 2018 om 19:07

Wijnaldum afschrijven is natuurlijk onzin. Die draait juist steeds beter en past zich altijd moeiteloos aan.

In het centrum zit het wel meer dan goed bij Oranje. Met De Ligt, De Vrij en zeker Van Dijk heb je gewoon een geweldig centrum. Backs zijn minder. Laten we hopen dat we Blind daar niet gaan zien. Aanvallend veel talent maar we missen een echte spits vind ik. Middenveld is redelijk tot goed maar ook nog wel wat vraagtekens. Zeer benieuwd hoe ze het zaterdag gaan doen.

10 oktober 2018 om 17:44

Toch vind ik de jong als spits ondergewaardeerd.

10 oktober 2018 om 17:48

En waarom dan? Hij kan goed koppen, maar als aanspeelpunt vind ik 'm tegenvallen en z'n voetballende vermogens zijn al helemaal niet best.

10 oktober 2018 om 17:52

De Jong gaat z'n mannetje niet staan tegen verdedigers als Hummels en Boateng. De Vrij, Skriniar, Umtiti en Pique speelden hem helemaal kapot. Luuk de Jong is nog een klein beetje nuttig als pinch-hitter, maar absoluut niet als basisspeler in Oranje.

10 oktober 2018 om 18:46

De Jong heeft tegen Inter precies laten zien waarom hij niet in Oranje hoort, kan het niveau gewoon niet aan. Hangen wurgen en irritant doen helpt je niet op het hoogste niveau

10 oktober 2018 om 19:21

Het is een leuke spits, maar voor erbij.

Dit is eigenlijk echt niet normaal hé. Wat een talent! Voetballend maar ook mentaal gezien kun je niet echt iets beters wensen. Vaak zie je jongens met veel voetballend talent (hieronder schaar ik ook fysieke kwaliteiten) maar hebben ze niet het mentale stuk om een wereldspeler te worden. Deze jongen is wat? 18, 19? Dit wordt waarschijnlijk al zo vaak gezegd, maar ik denk dat Matthijs echt een gigant gaat worden. Wat hoop ik dat hij na Ajax direct doorgaat naar Barcelona...

- Oranje is normaal gesproken beter dan Ajax, dus wie weet -

Toen ik de 1e helft vs Frankrijk zag. Zei ik letterlijk: ''zelfs Ajax zou dit Oranje kapot spelen''.

De 2e helft herpakte ze zicht echter goed. Ik denk dat Ajax ongeveer gelijkwaardig is aan dit Oranje. En aangezien Ajax meerdere keren per week met elkaar speelt is het op dit moment denk ik iets verder. Qua selectie ontloopt het elkaar ook niet veel. Kijk je naar de laatste opstellingen dan krijg je dit:

Cillessen > Onana
Mazraoui Tete
De Ligt = De Ligt
V Dijk > Wober
Nico > Blind
Proper > Schone
Frenkie = Frenkie
Wijnaldum > vd Beek
Ziyech > Promes
Tadic > Babel
Depay > Dolberg

10 oktober 2018 om 17:26

Sorry hoor. Ajax heeft geen enkele speler met de klasse van van Dijk. Ook Depay zou verreweg de beste speler van Ajax zijn. Ziyech heeft niks meer bewezen buiten de ED dan Promes.

10 oktober 2018 om 17:30

De Ligt speelt in Oranje anders beter dan van dijk de laatste tijd.

10 oktober 2018 om 17:32

Ik ben een enorm van v Dijk, al sinds zijn periode bij Groningen maar zowel de Jong als de Ligt zijn op deze leeftijd al stappen verder dan vDijk op die leeftijd. Of ze ook dezelfde ontwikkeling gaan meemaken als Virgil durf ik zeker niet zeggen maar nu roepen dat er geen enkele speler de klasse v vDijk heeft komt een beetje gefrustreerd over.....

10 oktober 2018 om 17:33

Haha moeilijk te zeggen en jammerlijk ook onmeetbaar.
Maar ik denk dat Ajax opbouwend en in positiespel beter is. Fysiek en in de omschakeling is NL beter.
Lasig te zeggen....maar zou spannende wedstrijd zijn

10 oktober 2018 om 17:37

Rustig anus vriend. De ligt heeft zeker wel de klasse van van Dijk. Ja. Nu al. Het hoeft niet meer bewezen te worden, dat heeft hij nu al ruimschoots binnenlands en europees gedaan. Net 19 en doet nu al niet onder voor hem. Ja Van Dijk is meer ervaren, ja ik zou hem eerder opstellen dan mathijs, maar doen alsof hij ver van hem af (de :P) ligt is onzin.

Ziyech speelt inmiddels wekelijks de pannen van de hemel, reigt Bayerns verdediging uiteen, was één van de key-men in het bereiken van de EL finale tegen teams als lyon, celta, schalke en ook tegen man u een van de smaakmakers, niks meer bewezen dan promes is onzin. Beide erg goede spelers, hangt af van het spelletje wat je wilt spelen wie ik zou opstellen.

10 oktober 2018 om 17:48

Dat vind ik wel heel erg optimistisch. Van Dijk wordt door velen bestempeld als de beste verdediger van de Premier League en laat dat ook keer op keer zien. Dan vind ik het veel te makkelijk om nu al te zeggen dat De Ligt beter is.

De Ligt kan zeker beter worden en is in potentie een top-verdediger, maar Van Dijk is op dit moment nog steeds de betere. Bovendien moet De Ligt het nog steeds laten zien in een top-competitie waar je structureel elke week aan de bak moet.

10 oktober 2018 om 17:59

@ sirus heb je gelezen wat ik zei?

ik zeg nergens dat ik de ligt beter vind.

10 oktober 2018 om 18:00

Depay..laten we de ajax spelers ook op die.leeftijd vergelijken met depay van.nu..

10 oktober 2018 om 18:02

@ Psv-er!,

Volgens mij zeg ik ook duidelijk dat v Dijk beter is dan Wober en dat Depay beter is dan Dolberg? Mocht het voor jou niet duidelijk zijn, bij deze nog een keer.


Maar dat Ziyech beter is dan Promes dat leek me eigenlijk vrij duidelijk en logisch.

Ziyech > Promes in de Eredivisie
Ziyech > Promes in El/cl
Ziyech > Promes bij hun land

10 oktober 2018 om 18:18

Het gaat er meer om dat het verschil tussen van Dijk en Wober, en Depay en Dolberg, vele malen groter is dan het verschil tussen Ziyech en Promes, en Tadic en Babel.

10 oktober 2018 om 19:31

Sorry maar Ziyech vergelijken met Promes is als Rembrandt vergelijken met de Winterschilder

10 oktober 2018 om 17:30

Geen goede manier om selecties te vergelijken vind ik. Van Dijk is bijvoorbeeld vele malen beter dan Wober en dat zie je nu niet goed terug.

Daarnaast is Dumfries wel beter dan mazraoui bijvoorbeeld, dus hangt af hoe je selecteert.

10 oktober 2018 om 17:34

Ik vind niet dat je kan zeggen dat dumfries beter is dan Mazraoui of andersom. Hebben allebei eigenlijk nog niks laten zien, maar zijn beide wel leuk begonnen dit seizoen. Ik zou Mazraoui iig niet inruilen voor dumfries.

10 oktober 2018 om 17:44

Dumfries kan verdedigend nog enigszins z'n mannetje staan en aanvallend vind ik ze beiden even dreigend. Dumfries door z'n loopvermogen, Mazraoui door z'n kwaliteiten aan de bal. Voor de back-positie vind ik Dumfries wat completer.

10 oktober 2018 om 20:01

@ Zytto34,

Kom op zeg, Mazraoui mist basispositionering defensief gezien. Op zich niet heel raar aangezien ie nog nooit in de verdediging heeft gestaan, maar je kan ook teveel een Ajaxbril ophebben zeg. Net zo'n zelfde verhaal als twee jaar terug dat Sinkgraven volgens menig Ajacied opeens dé linksback van Oranje moest zijn.

En De Ligt speelt misschien individueel iets beter dan Virgil in Oranje, maar de allergrootste meerwaarde van Van Dijk is dat ie zo ongelooflijk dominant is als verdediger in de vorm van coaching en zijn mannetjes neerzetten en dergelijke. Waar De Ligt zich alleen hoeft te focussen op verdedigen in Oranje, is Van Dijk bezig met de hele verdediging te organiseren. Er is een reden waarom matige verdedigers als Lovren en Matip sinds zijn komst opeens geen simpele positionering fouten maken, en dat is omdat VvD ze neerzet. Let maar eens op hem tijden een wedstrijd, hij is altijd aan het coachen (zelfs tijdens tackles).

Tuurlijk heeft De Ligt de potentie om een wereldverdediger te worden. Maar Virgil is er momenteel al eentje en ze als gelijkwaardig zien is alleen maar een teken van partijdigheid. Is ook geen schande, De Ligt heeft nu al veel meer laten zien dan Virgil op dezelfde leeftijd, maar als De Ligt ook maar evengoed wordt als Van Dijk dan laat Nederland geen bal meer door zowat.

10 oktober 2018 om 20:22

We vergelijken Mazraoui met dumfries he, niet Dani Alves.

10 oktober 2018 om 20:41

Dumfries weet ten minste nog hoe ie moet positie kiezen verdedigend gezien. Ik moet zeggen dat ik dat voor een verdediger toch wel enigszins belangrijk vind en werkelijk de basis zou moeten zijn alvorens je iemand in aanmerking laat komen voor het Nederlands elftal. Of past het toegeven dat dat enigszins een probleem kan opleveren niet in je Ajax-straatje?

10 oktober 2018 om 21:00

Mazraoui heeft al voor Marokko gekozen dus het is niet eens relevant of hij voor Oranje in aanmerking komt (en dan nog heeft Koeman het geprobeerd). Daarnaast had Mazraoui Ribery gewoon in zijn broekzak in Munchen en afgelopen weekend heb ik idrissi ook niet gezien. Tuurlijk maakt hij zo nu en dan wat foutjes omdat hij pas net op rechtsachter staat, maar hij doet het gewoon goed momenteel. Mazraoui is momenteel gewoon een prima back en echt niet per se minder dan dumfries naar mijn mening.

10 oktober 2018 om 17:31

Het grote verschil zit vooral dat Ajax twee hele matige spelers in haar elftal heeft staan (Schone,Wober) en dat ze geen spelers hebben van het kaliber Memphis, Wijnaldum en met name van Dijk.

10 oktober 2018 om 17:35

Als het Ajax vs Oranje is dan is de Ziyech van Ajax iig 3 klasses beter dan de wijnaldum van Oranje.

10 oktober 2018 om 17:40

Ik zou eigenlijk alleen bang zijn van bergwijn en memphis. De eerst genoemde omdat die heel goed is maar vooral heel goed speelt. De tweede spreekt voor zich....maar daar staat de ligt tegenover dus opzich 50_50.
Wijnaldum is onder druk niet super. Denk uiteindelijk middenveld van Ajax beter (sws aan de bal). Aanval is redelijk gelijkwaardig. En verdediging van Nl beter.
Zal vooral om de spelopvatting gaan.

10 oktober 2018 om 18:01

Ik had Ziyech graag in Oranje gezien, maar deze vergelijking is niet helemaal eerlijk. De Ziyech bij Marokko is ook een stuk minder dan de Ziyech bij Ajax.

10 oktober 2018 om 18:22

KToranje, wat sla jij voor wartaal uit? Wijnaldum onder druk niet super? Wijnaldum draait/dribbelt zich juist makkelijk weg onder druk dat is een van zijn sterkste punten. Jongens als Schone, Frenkie de Jong en Ziyech zijn betere passers maar Wijnaldum is in ieder geval een betere dribbelaar dan Ziyech en Schone. Die jongen is gewoon basisspeler bij een top 10 team en dan kom jij aanzetten met Ziyech en Schone 2 spelers die nog mijlenver verwijderd zijn van een basisplaats bij zo’n club. Hoe durf je trouwens te beweren dat je alleen bang moet zijn voor Bergwijn en Memphis alsof Wijnaldum, de Vrij, Strootman, Promes en van Dijk geen basisspelers bij Ajax zouden zijn? Ook zijn spelers als Babel, Dumfries, van Aanholt en Cilessen echt niet minder dan de spelers van Ajax.

10 oktober 2018 om 18:48

Ruud Vormer is gelukkig wel van uitzonderlijke klasse ;-) Die gaat Oranje wel missen tegen Duitsland

10 oktober 2018 om 19:46

Haha...even serieus....'bang zijn voor' is niet hetzelfde als 'beter of minder dan'...Dat als 1e!
Ik heb nooit gezegd dat wijnaldum niet kan dribbelen. Met zijn gezicht naar eigen goal is die niet sterk onder druk. Met zijn gezicht naar voren heeft hij een goede dribbel, vooral op de helft van de tegenstander. Maar boven alles....het blijft een speler die meedoet en op een kleiner speelveld afhaakt. Schone is zeker geen betere speler....maar ziyech en de jong zijn 100% beter in de kleine ruimte en onder druk. Waarbij de jong ook op elke plek van het veld een betere dribbel heeft. Misschien alleen niet in de 16 van de tegenstander! Nog 1 tactisch facet.... Liverpool speelt 'gegenpressing' wat het ideale systeem voor wijnaldum is. Of hoog druk en met je gezicht naar voren....of met veel ruimte achter de verdediging. Daarnaast spelen engelse ploegen altijd op een lang 'speelveld'....waardoor middenvelders 'vaak' lopers zijn die net wat meer ruimte krijgen om te handelen ondanks hethoge tempo. Ook precies voor wijnaldum. Nergens zeg ik dat hij het niet kan. Maar het is niet zo dat je als Liverpool speler altijd goed kan voetballen.
Strootman en promes zouden 1000% geen basisspelers zijn bij dit Ajax! Beiden zouden zeker het verschil niet maken en ik zou oprecht eerder voor neres en voor blind kiezen. Pasen beter bij dit team kwa inzicht en voetballend vermogen. Van dijk en De Vrij zouden zeker altijd spelen!


Als laatst....ik denk dat het NL elftal 'gewoon' wint. Maar zeker niet op voetballende kwaliteiten, maar op tactiek.

Bij een 'open' wedstrijd zou ik hetnog wel willen zien. Dan net als tegen Bayern komende de voetballende kwaliteiten meer naar voren.

Dus zonder alleen gefrustreerd te reageren zou het fijn zijn om er tactisch iets beter naar kijkt.
Daarnaast....overschat je het NL elftal wel een klein beetje hoor. Die zouden in de CL echt verre van een bijzonder team zijn. Hooguit degelijk

10 oktober 2018 om 17:39

Mazraoui beter dan Tete? Hou toch op. Mazraoui is een heel beperkt backje, vooral verdedigend.

10 oktober 2018 om 17:54

Tete is een heel beperkte back, vooral aanvallend.

10 oktober 2018 om 17:41

De tweede zin is natuurlijk geen argument. Ik kan ook genoeg wedstrijden van Ajax opnoemen waarin Oranje Ajax helemaal dol zou spelen. Oranje is beter, maar bovenal breder dan Ajax.

Het ligt er natuurlijk ook aan wie de bondscoach selecteert. Uiteindelijk gaat het om het totaalplaatje en een jongen als Van Dijk of De Vrij weet wel hoe je Dolberg of Huntelaar kapot speelt.

Verder maakt het totaal niet uit. Iedereen weet dat dit Oranje pas net weer in opbouw is en het fundament is er nog niet eens volledig. De 'middelmaat-generatie' moet er nog steeds aan te pas komen en er zijn nog veel jonge spelers die door moeten breken binnen en buiten Nederland.

10 oktober 2018 om 17:46

duitsland is normaal gesproken ook beter dan Bayern

10 oktober 2018 om 17:55

Waar haal je uit dat Duitsland normaal beter is dan Bayern? De halve basis bestaat uit spelers die bij Bayern spelen en de rest zijn spelers die ongeveer vergelijkbaar zijn aan de spelers bij Bayern. Robben, Ribéry, Lewandowski, Thiago en Alaba zijn in mijn ogen gewoon toppers op hun positie. Daar staat bij Duitsland toch niet echt een speler die zoveel beter is dan deze gasten.

10 oktober 2018 om 18:01

Ik heb liever ter Stegen, Sane, Gündogan, Toni Kroos, Marco Reus en Rudiger dan alle niet-Duitsers bij Bayern München.

10 oktober 2018 om 17:57

Mazraoui is minder dan Janmaat, Dumfries en een fitte Karsdorp, de meeste spelers van Oranje die beter zijn, zijn dan ook veel beter waardoor Oranje echt wel een stuk beter is dan Ajax. Met alle respect voor Ajax, maar als de Fransen ze een beetje ruimte zouden geven, dan hadden ze in de counter wel zes keer gescoord indien Ajax net zo zou spelen als tegen Bayern.

10 oktober 2018 om 18:07

Je kan geen 22 namen met elkaar vergelijken om te kijken wie beter is. Komt veel meer bij kijken dan alleen dat

10 oktober 2018 om 18:24

Grappig dat je geen een PSV speler koppelt aan de Ajacieden:

Mazraoui - Dumfries = beter
Schone - Rosario = beter
Tadic - Bergwijn = beter

Daarnaast koppel je Blind aan Nico. Ten eerste is Blind geen linksback en ten tweede hoort hij niet in Oranje en niet in Ajax 1. De enige speler naast Frenkie en De Ligt is Ziyech die in de basis zou staan bij Oranje.

10 oktober 2018 om 18:46

Kijk ik vast met een bril, maar Tagliafico zou er echt met 2 vingers in de neus in staan. Daarnaast zie ik Tadic en Neres er ook prima in staan. Spelers als Babel en promes spelen ze er makkelijk uit denk ik.

10 oktober 2018 om 19:35

Klopt, Babel en Promes is armoede

Als knikt Babeltje ze er af en toe nog wel in

Die zouden bij Ajax op de bank zitten

11 oktober 2018 om 09:08

Ben het met je eens dat Tadic en Neres beter zijn dan Babel en Promes. Maar dat zouden bij mij ook geen basis spelers zijn. In mijn opstelling zouden Depay en Bergwijn de aanvallers zijn en die vind ik dan weer beter dan Tadic en Neres. Neemt niet weg dat ik dat ook 2 erg goede spelers vind.

Wat betreft Nico, daar ben ik minder van overtuigt. Vind het een prima linksback hoor maar geen top en hij zou best met Oranje mee kunnen omdat de spoeling misschien wat dun is maar vind hem niet beter dan bijv. een Aké of van Aanholt.

Je kan echt een mooi elftal bouwen dankzij de ajax en psv basisspelers. We missen alleen een type ziyech

De Duitsers zijn zeker te pakken, waarom niet? Alles hangt af van de opstelling van Oranje. Speel je met Blind op linksback, dan kun je het wel shaken.

Ik schat Ajax hoger in dan Oranje. Puur het feit we met Oranje nu niet zo sterk zijn. Ajax is kwalitatief goed en met elkaar ingespeeld. Geldt ook voor PSV overigens. Vergelijk nou bijv eens WK of EK voetbal met Champions League voetbal. Het niveau voetbal dat in de CL gespeeld wordt is echt veel hoger dan op een landentoernooi naar mijn mening.

10 oktober 2018 om 19:05

Dat komt omdat teams beter op elkaar zijn ingespeeld. Als oranje zovaak samentraint als ajax doet zouden ze met twee vingers in de neus winnen.

10 oktober 2018 om 21:06

2 vingers in de neus denk ik echt niet. We hebben de beste speler van Lyon (subtop), top 5 verdediger van de PL (wereldtop), maar voor de rest blijft het bij waterdragers van Liverpool, Marseille en Brighton, reservekeeper van Barcelona, nog wat spelers die leuk mee voetballen bij Besiktas en Atlanta, plus nog wat Eredivisie spelers en 2 spelers van Brugge. We hebben niet meer de selecties die we hadden tussen 1988-2012.

Eindelijk een mogelijkheid om weer van Duitsland te winnen! Ik ben er bij zaterdag dus een legendarische 5-0 zal wel leuk zijn!

10 oktober 2018 om 19:45

Precies.... Now is the moment!

Kill ze op hun zwakke moment

Kijk dit zijn vergelijkingen, dus heracles is gelijkwaardig aan het duitse elftal.

Een stelling die nooit te controleren valt. En daar dan met zijn allen iets van vinden. Op zoek naar het ‘gelijk’. Ook echt zinvol.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren